LT | EN | RU | LV | PL | EE    Leedu | Läti | Eesti
 
 
 
Add news   

Naujamiestyje atklydo katinas. Užmuštas:(

Prieš keleta savaičių Naujamiestyje prie daugiabučių namų atsirado didelis ir stambus, švarutėlis katinas. Drąsus, einantis prie žmonių, norintis bendauti ir glostytis. Iš pradžių šeriančios vietines katytes moterys galvojo, kad gal pasiklydo ir kažkas tikrai pasiges, bet laikas eina, o jo niekas neieško. Katinas labai patiklus, gyvena sau gėlių darželyje, o kaip visuomet atsirado labai nepatenkintų. Jau kelis kartus vytas ir net paspirtas, jis vis tiek niekur nesitraukia ir tik gailiu savo "miau" žiuri tiesiai į širdį. Jau grąsinama ir susidoroti. O ir vieta ta pati, kur katytes sudrasko šunys....

Ką daryti? Gal jis tik pasiklydęs dar yra viltis... Labai ieškome globos šiam murkliui arba laukiame bet kokių pasiūlymų, nes laikas eina deja ne jo naudai.

jei galite pagelbėti rašykite vaicekauskaite.laura@gmail.com arba skambinkite 8 608 82128

Lisatud: 2014-04-18
News ID: 38497
Announcement views: 2493

« tagasi

Kommentaarid

Alina.V (2014-04-25) (foto)
"Laura, žinojai koks ten kiemas, kodėl nepasiėmei? Kodėl "kažkas" turėjo sureaguoti? "Rainiukas" pasiima, o tada galvoja kur dėti"... nei Rainiukas, nei Faustas visu nepriima ir negelbeja... tai neimanoma. Kodel kazkas turejo sureaguoti? Todel, kad sis tinklapis sukurtas butent tam, kad galetume dalintis skubiomis naujienomis ir ieskotis pagalbos internetineje erdveje. Ir apskritai - tokiu kiemu tukstanciai visoje Lietuvoje. Visu ju neapvaziuosi, katuku nesugaudysi ir neisgelbesi. Cia nebent butu is Scifi srities, bet mes kol kas gyvename realybes rezimu :)
Margarita_B (2014-04-25)
Laura, kaltinti pradėjot jūs. :D O dabar pati skudžiatės... Labai gera mintis dėl temos trynimo, nes pasirodėt tikrai gėdingai. O kaip jūs prižiūrit savo šunis - yra jūsų asmeninis reikalas. Jūs galite su Žygiu pašnekėti, išdėstyti savo nomonę, bet tokiais pareiškimais, kaip apačioj, gali švaistytis tik neadekvatus žmogus, nesuvokiantis, kad tuščiažodžiavimas, šmeižtas ir paskalos daro gėda ne tik parašiusiam asmeniui, bet ir visai organizacijai.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Prasau administratoriai, istrinkite sia naujiena. Nematau prasmes jos laikyti.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Ir baikim susiasmeninti, kodel siam puslapyje amziais taip nutinka. kalba apie sunis ir kates visuomet perauga i kaltinimus. Visi mes ne visada spejame ta ir ana padaryti.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-04-25) (foto)
Edda, geras komentas, bravo :)
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
na Jus nepykite, bet as nemanau, kad dresuoti sunis yra normalu paleidziant juos prie vaiku zaidimu aiskteles ar laiptines. Pati turiu 2 didelius sunis, bet niekada ju nesu paleidusi ne uzdaroje teritorijoje.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-04-25) (foto)
Gerbiama Margarita_B, labai jau negražiai skamba Jūsų komentaras "Jei jums šuns laimė - amžinas pavadėlis ant kaklo visą gyvenimą - gal verčiau katinus gelbėkit. Rūpinkitės katinais ir savo skolomis.." Niekad neskirčiau žmonių į šunininkus ar katininkus, nes tiek pas mane tiek pas Laurą auginami ir globojami ir tie ir tie, tačiau labai jau nekaip atrodo, kai vieniems prioritetas, o kiti tik šiaip "eiliniai katinai, kurių pilni kiemai"...
Edda (Gyvunugloba.lt) (2014-04-25)
Prie ko cia "viso gero"? Ar taisyklese yra nurodyta, kad kazkam kazkur uzdrausta butent ML naujienas ar prasymus komentuoti? Erika, rinkites zodzius, nes jau ziauriai smirdi...
Margarita_B (2014-04-25)
Laura, kolkas žodžių viešoje erdvėje nerenkat būtent jūs. Išvis elgiatės akiplėšiškai, nors, kaip suprantu, esate viešos organizacijos atstovė. Skleidžiat bobučių paskalas, tiesioginiu tekstu grąsinat niekuo dėtam žmogui be jokių įrodymų pareiškimais į policiją. Kaip Žygiui auklėti savo gerai prižiūrimus šunis, ne jūsų ir ne kaimynų reikalas. Žygis savo šunis dresuoja tokiu būdu, kuris jam atrodo efektyviausias. Roveris turi būti mokomas nepabėgti, o Dakota - nesekti paskui. Nepaleidęs nuo pavadėlio to neišmokysi. Jei jums šuns laimė - amžinas pavadėlis ant kaklo visą gyvenimą - gal verčiau katinus gelbėkit. Rūpinkitės katinais ir savo skolomis, ieškokit geresnių informacijos sklaidos būdų, o ne kibkite prie tikrai gyvūnus mylinčio, ne vienai prieglaudai ir ne pirmus metus padedančio žmogaus visiškai be jokio pagrindo. Savo neveiksnumą šio konkretaus katino atžvilgiu galite tesinti kaip tik norite, bet nebandykit to suversti ant žmogaus, kuris gyvūnų labui padarė daugiau nei daugelis iš mūsų.
AisteIgn (2014-04-25)
pulkit pulkit, esmės tai nekeičia.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
cia kalba apie paleidziamus sunis ir sudraskyta ne pirma katina. gal tu gali padeti tuomet serejoms parasyti pareiskima? ar irgi negali, ir neturi laiko, noro, finansu, batu ir pan?
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-04-25) (foto)
Aiste, VISO GERO nuo ML prašymų. Viso gero :) Gavai pinigus, daugiau nei aš nei ML tau nieko neskolingi, taigi, VISO GERO!
AisteIgn (2014-04-25)
esmė dabar visus užsipulti, kad niekas neprisimintų, kad naminis katinas buvo paliktas mirčiai.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Taip, ir Faustas dovanoja be skelbimu. Cia gal Aiste irgi su tavo pagalba jei jau Fausta mini.
AisteIgn (2014-04-25)
Erika, nereguliuok man, kur dėti pinigus. O tai pasakysiu viešai, ką galvoju, ko nelabai norisi, čia dar kažkokius skalbinius skalbti. Verčiau laiku sureaguokit į pagalbos prašymus, kaip kad kitos organizacijos daro.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Taip, nes ji priima suneliu globeja, suneliu suprask. Fausto kates jau suprantam kad tu globoji, puiku, dziaugiames realia pagalba.
AisteIgn (2014-04-25)
Iš oro niekas nenukrenta, kartais reikia apmąstyti ir savo elgesį. Daiva/Faustas irgi ima, nors jau visai jokių galimybių nebeturi, vakar dar vieną partrenktą mašinos paėmė. O čia buvo sveikas jaukus katinas, ir jam neatsirado galimybės. O problematiškam pudeliukui iškart atsirado.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-04-25) (foto)
AisteIgn, gal tu geriau užsikišk ir nekišk savo nagų prie ML prašymų. Visi daro pagal galimybes. Gavai pinigus už Vanesą, tai gal paremk tuos, kas pasiima ir tada galvoja, arba pati pasiimk ir tada galvok.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Aiste, o tu visus savo kiemo pasiemusi?
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Deja neturint patalpu ir turint dideles skolas, nevisuomet gali imti "kazkur" , tuo labiau kad is oro nukrenta globejai su kaltinimais.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Taip kad rinkite zodzius viesoje erdveje.
AisteIgn (2014-04-25)
Laura, žinojai koks ten kiemas, kodėl nepasiėmei? Kodėl "kažkas" turėjo sureaguoti? "Rainiukas" pasiima, o tada galvoja kur dėti.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Cia niekas nieko nekaltina, cia ieskoma iseitis. Pakalbejus su Goda isaiskejo, kad Dakota ne Naminuku, jie tik ikele jos doavnojimo skelbima. Su P. Zygiu susisieksiu pati, nes esu jo kaimyne.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Pagal visas taisykles, sunys turi buti vedziojami priristi ir nesvarbu kokia yra ta meile gyvunui, kuo jie maitinami ir pan. Tuo labiau, kad jau su juo yra kalbeje kaimynai. Cia svarbu yra VEDZIOTI SUNIS PRIRISTUS TUOMET JIE NEPABEGS. Ir tuomet nereiks ieskoti, ropoti per pusnis ir pan, o ir nereiks itarineti butent siu sunu kaciu sudraskymu. Katinelio nebeliko, nieko nepakeisi, per savaite nei vienas zmogus nesureagavo. Jei cia visi, kaip reaguojate dabar, butumete skyre laiko viesinti sia naujiena ar kaip kitaip padeti, katinelis gal butu gyvas ir nereiketu spresti tokiu vat problemu.
Margarita_B (2014-04-25)
Laura, gal jūs nekomentuokite, nes aš cituoju "2 sunis, su kuriais zmogus medzioja stirnas". Jūs, atsiprašau, suvokiat skirtumą tarp "nusivijo stirną" ir "medžioja stirnas"? Je kaltinas žmogų šunų nepriežiūra, aš jums aiškinu, akd jūs viešai nusišnekat. Pateikit rodymus, nes aš juos pateikti galiu :)
Margarita_B (2014-04-25)
Dėl to, kad šunys laukia prie laiptinės :D PROTINGI ŠUNYS. Jūs manot, šeimininkas pats prie -20 arbatą gurkšnoja ir futbola žiūri, kol šunys po langais laukia? Jis pats ropoja per pūsnis, šukuodamas visas apylinkes, kad ir visą naktį, ieškodamas savo pabėgusių šunų, kurie, budami protingi šunys, grįžta ir laukia prie laiptinės. Dakota, beje, Žygis pats surado, gelbėjo, globojo ir dovanojo jos šuniukus, paskui priglaudė motiną, išsiaiškino, kaip seklys Morką, visą jos istoriją. Blemba, Žygis gyvūnus labiau nei žmones myli, nenusišnekėkit, dievaži. Jo šunys socializuoti, neagresyvūs, išauklėti. O kad šuo kažką nusiveja, dar nereiškia, kad pagavęs žinos ką daryti. Tai kiekvienam šuniui būdingi vejimo ir sekimo instinktai, net jorkšyras nori vyti ir sekti, bet pagavęs Roveris dažniausiai loja kaip prisuktas, o ne puola.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Cituoju: "Jie tėra keletą kartų pasprukę rytinio pasivaikščiojimo metu, kai parke nusivijo stirną". Taip kad Margarita, jei Jus asmeniskai izeide si naujiena, gal jus nekomentuokite, nes cia esme yra : 1 paleisti sunys. 2. draskomos kates, kaip kad sis vargas.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Taigi cia ne apie Zygi kalba. Apie sunis.
Margarita_B (2014-04-25)
Aš net negaliu pabaigt skaityti komentarų. "Žmonės matė", "Žmonės įtaria"... Nesąmones žmonės įtaria, prakeiktas bobučių radijas. :D Aš Žygį pažįstu asmeniškai, jo šunys yra prižiūrimi, jokių stirnų jis nemedžioja ir kačių neskriaudžia. Jo šunys gyvena taip, kad žmogus galėtų pavydėti: valgo RAW, turi brangius antkaklius nuo erkių ir blusų, yra gydomi Jakovo klinikoje net jei rakštį įsivaro. Vienintelė Žygio yda, kad jis šunis per drąsiai paleidžia Vingio parke lakstyti palaidus: Roveris turi medžioklinio kraujo, nuseka pėdomis ir dažnai pabėga, o Dakota seka paskui. Ir čia tik dėl to, kad Žygis per daug myli savo šunis, kad juos laikytų nuolat pririštus. Už tai jį galima smerkti, galima jam ką nors aiškinti, galima ant jo pykti, bet teigimas, kad jo šunys neprižiūrimi, sukelia isterišką juoką bet kam, kad Žygį pažįsta. :D Dėl stirnų medžioklės čia išvis kažkoks lunatikas parašė, tai net nekomentuosiu. O dėl kačių, Žygis reguliariai padėjo Naminukams fotografuoti dovanojamus kačiukus, tad net jei jis nėra apsigimęs katinų mylėtojas (jis yra "dog person"), tai nuoširdžiai nustebsiu, kad jis sąmoningai nuskriaudė bent vieną. Žodžiu, LauraV, parašėt visiškai absurdiškas, niekuo neparemtas paskalas. Tuolab, kad katinai Konarskio gatvėje pradėjo mirti (atsimenu, skaičiau čia) dar IKI TO, kai Žygis ten atsikraustė.
Gintarėlė (Makatukai) (2014-04-25)
Daina A. o dalyvavote bent vienoje gaudymo operacijoj laukinių šunų? Jei Jums taip paprasta tai pabandykite galiu duoti kelis adresus kai net grinda nepagauna.
Daina A. (2014-04-25)
Ką reiškia mėgsta patinka vaikyti katinus. Jeigu jie vijosi stirną, tai ir kvailam turi būti aišku, kad jie ne tik gali vaikyti katinus. O apskritai, nėra čia ką diskutuoti. Katinuko nėra, o tie šunys ir toliau lakstys. Imkitės priemonių, kas tai galite padaryti. Būtų tai mano kaime, aš tikrai rasčiau išeitį. Ir kodėl naktimis šiuose plotuose medžioja sulaukėjusių šunų gauja? Kodėl jų niekas negaudo? Kažkoks bardakas.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Dakota iki siol yra Naminuku globoje kaip suprantu.
Virgau (2014-04-25) (foto)
ir pas mus buvo apsireiskus tokia boba nematyta su nedicku suneku ,kuri ant katinu siunde.Nezinau kiek kartu ji taip dare,bet karta netycia uztaike kai vyras musu vokietaite vedziojo...daugiau nebesimato.Boba ta tokia pasiurus dziusna,riebaluota galva,metu apie 40
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Šunys paleidziami dazniau, as jau perskambinau kelis ten gyvenancius zmones, sako, kad mato bent karta per pora savaiciu. Ziema sunys laukdavo prie laiptines prie minus 20. Seimininkas gavo jau ispejima, kai sunys nusivijo dviraciu vaziuojanti vaika ir ji isgasdino. Kates puldineja. Taigi situacija kiek kitoka. Jei sunys medzioja stirnas, jiems "pazaisti su katemis" yra vieni juokai.
JunkoZane (Naminukai) (2014-04-25) (foto)
Matomai šerėjos pagrąžino situaciją, nes ne per seniausiai su jomis apsižodžiavau :D 1. Šunys šioje teritorijoje apsigyveno tik nuo š.m. sausio mėn., todėl tai niekaip negali būti susiję su kitomis žūtimis 2. Šunys nėra paleidžiami lakstyti kol šeimininkas yra darbe :D Jie tėra keletą kartų pasprukę rytinio pasivaikščiojimo metu, kai parke nusivijo stirną 3. Neneigsiu, šunims patinka vaikyti katinus. Bet ne daugiau. Naktimis šiuose plotuose medžioja sulaukėjusių šunų gauja. Ją tekę matyti tik du kartus per beveik 3 metus, tad darykite išvadas patys.
Friske (2014-04-25)
Nu blemba :( koraluose irgi boba su šuniu buvo, kurį ant katinų siundydavo. Po to, kai maniškė jį pasiguldė - katinai ramiai ant saulutės voliojasi :)
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Baisu, liudna ir kartelis burnoje, kad nespejome padeti jaukiam, meiliam katineliui. kazkoks kosmaras:(
Daina A. (2014-04-25)
Na, čia tai jau per daug. Kiek tas gali tęstis. Apskritai, kaip gali palaidi šunys lakstyti. Čia juk miestas. Draskomos katės ir visi tyli. Balandžio 18 d. buvo paskelbta apie šį katinėlį, o jau balandžio 25 d. jo nėra gyvo.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Goda, ar cia Jusu dovanota Dakota? http://www.gyvunugloba.lt/lt/help/news.35577 nes serejos apibudino butent taip sune. Ar seimininkas turi dar kita, berods ryzos spalvos?
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Taip pat aks galite padeti serejoms parasyti pareiskima policijai. Pagaliau pribrendo. Irena - 861646493
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Si situacija tikrai gali buti susisujusi su siomis http://www.gyvunugloba.lt/lt/help/news.35222 ir http://www.gyvunugloba.lt/lt/help/news.34637. Kas padovanojote panasiu laiku suni Dakota, prasau patikrinikite ar seimininkas negyvena Pietario g.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Zmones itaria Pietario g. gyvenancio zmogaus 2 sunis, su kuriais zmogus medzioja stirnas, bet kai zmogus dirba sunys paleidziami vieni lakstyti. palakste jie grizta ir sedi prie laiptines. Vienas is sunu yra kalyte Dakota (vilksunio misrune juodai ruda) pries kelis menesius priglausta is kazkurios is organizaciju. Prasau atsiliepkite kas galejote padovanoti, nes sunys nepriziuriami, jie siundomi ant kaciu.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-25)
Sis katukas rasta negyvas, vel ant nugaros zaizda, kaip kad ir kitu Konarskio kaciu.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-18)
atkreipkite demesi i si grazuoli.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-18)
Paziurekite gal kazkam bus matytas sis katukas. jam tikrai nesaugu ten likti.


Kommentaare saab vasakul logis sisse kasutajatele.


Statistika Siseloginud: 160    

Uudised

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Kommentaarid

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas