Henrikas Vaitiekūnas: Baisa pabaisa
|
|
|
Penktadienis. Iš kaimynų sodo atvingiuoja savaitgalinio nacpatiekalo
šašlyko kvapas. Bet tiek gražumų ir tėra. Toliau nebe taip skanu. Ir
jautresnieji ar pietums besiruošiantieji teatideda rašinį
keliasdešimčiai minučių.
Pro aptverto sklypo lenteles pralenda – kvapų suviliota – Žiauri
Baidyklė. Nepanaši į jokį kitą šiais metais matytą gyvį. Susivėlęs. Akys
išvarvėjusios. Vietomis nuplikęs, o vietomis – apšašęs. Deja, katinas.
Tupi, kratosi ir žiauriai kniaukia. Savaitgalinė nuotaika sugenda.
Užsinori degtinės. Buvęs katinas į numestą maistą nereaguoja. Iš kiemo
vejamas – pagalio nebijo.
Kažkas prisimena, kad esame žmonės. Bet niekas nežino, kam paskambinti.
Nemalonu tai prisiminti. Bet rašiniai dažniausia rašomi tam, kad ir
jūs turėtumėte analogiškos patirties. Kad ir kokia nelengva ji būtų.
Kai „Google“ surenki du žodžius, na, pavyzdžiui „gyvūnų globa“,
Lietuva sužėri – neįtikėtinu gerumu, mielaširdingumu ir netgi taurumu.
Vilniuje besirūpinančių mažaisiais skriaudžiamaisiais – net 17. Ne
žmonių: organizacijų. Kaune – 12. Yra bendrovių, yra viešųjų įstaigų,
sanitarinių tarnybų (skamba kiek bauginančiai), draugijų, fondų,
prieglaudėlių ir individualių įmonėlių. „Rainiukas“, „Katino svajonė“,
„Padėk man“, „Miesto katė“ ir dar daug daug.
Bet kartais (ar tik kartais?) nepasiseka prisiskambinti. Ypač – jei
tai penktadienio vakaras. Bet tas kniauksintis ir žagsintis susivėlėlis
išvarvėjusiom akim – savaitės dienų neskaičiuoja.
Šašlykų kepėjai pastumia į šalį taureles ir skambina. Tiesa, ne visi:
tik tie, kurie mielaširdingi ir užjaučiantys. „Uždarykit duris, – sako
jie. – Kad vaikai nepamatytų.“
O toliau – beveik tikslus pokalbis. Iškart po situacijos nupasakojimo.
– Tai kodėl taip vėlai skambinat?
– Tai, kad tik dabar pro tvorą pralindo.
– O kiek jam metų?
– Nežinau, ponia, kiek jam metų.
– O kokios spalvos? Ne kailis: akys kokios spalvos?
– Purvinas (anam ragelio gale juokiasi ir kažkam sako, kad visiški neišmanėliai skambina).
– O dantų ar turi? (Čia po nupasakojimo, kad neėda).
– Tai pražiodinkit ir pažiūrėkit, ar turi dantų.
– Miela ponia, aš vaikų turiu, bijau užsikrėsti, neimsiu aš jo ant rankų.
– Baisu, kiek švaruolių priviso – išsitepti bijo. Na, gerai,
papasakokit ar jam vokų volvulus, ar konjunktyvitas? O gal matot
blefarito požymių?
– Ponia, aš bijau prie to katino net prisiartinti.
– Nebijokit, Ukrainoj yra baisesnių dalykų. Paimkit jį ant rankų.
– Neimsiu. Apsikrėsiu.
– Imkit imkit, nebijokit, aš garantuoju, kad nieko jums neatsitiks.
– Garantuojat? Ar jūs atvažiuosit?
– Turėkit telefoną prie savęs. Mes jums paskambinsim.
Antra rašinio dalis
Po dviejų valandų, ir po to, kai kaimynas (su pirštinėmis)
kniaukiantį nelaimėlį įdėjo į medinę dėžę su dangčiu ir senu „Žiguli“
išvežė (pasakė: „Nesirūpinkit, pernai keturis tokius išvežiau. Žinau
kur“), skambutis iš Katinų Globotojos:
– Tai kur važiuoti, kokia ten jūsų sodų gatvė?
– Nebėr, ponia, to katinėlio, išvežėm.
– Kaip tai „nebėr“? Nejuokaukit. Kur išvežėt? Aš patrauksiu jus atsakomybėn už žiaurų elgesį su gyvūnais.
– Tai jus, ponia, reikia patraukti.
– Jūs mane gąsdinat? Supratau. Susitiksim policijoje.
Trečia rašinio dalis
Po dviejų savaičių sode gyvenanti ponia gauna kvietimą į ekologinę
policiją. Visai nesuprasdama dėl ko yra kviečiama, atsiprašo iš darbo ir
nuvyksta nurodytu adresu. Malonūs uniformuoti pareigūnai patikrina jos
pasą ir prašo papasakoti. Ponia papasakoja tai, ką jūs ką tik
perskaitėte.
Pareigūnai atsidūsta, pasako, kad darbas ekologinėje policijoje yra
nepaprastai sunkus. Nes iš tos gyvūnų globos organizacijos panašius
skundus gauna beveik kiekvieną savaitę: „O ką mes galim padaryti?“
Klausimas, žinoma, retorinis. Nes jei darsyk pavartysite „Google“,
jei paprašysite, kad tas visažinis pasaulinis tinklas papasakotų jums
apie tai, ką Lietuvos ekologinė policija veikia, tai pirmas straipsnis,
kuris už akies užklius, bus apie tai, kaip tie šaunūs vyrai šauniai
kovoja su šauniomis Vilniaus prostitutėmis.
Ar kaip tik ne dėl tos priežasties kaimynas iš dešiniojo sodo pradėjo
dėmesį rodyti tai poniai, kuri anądien jį šašlykų pakvietė.
„Kaip gyvenate? – paklausė jis jos. Po to mirktelėjo kaire akim ir
pridūrė: „Mačiau, mačiau, kaip Verkių gatvės trečiajame numeryje
lankėtės. Galėčiau padėti baudelę susimokėti.“
Ir kas galėtų paneigti, kad šitas rašinys yra apie baisą pabaisą Žiauriąją Baidyklę?
Tik pavardės jos neparašiau. Nes norisi ramių atostogų: be bylos,
kurioje ji gintų keistai suprantamas savo teises ir dar keisčiau
atliekamas pareigas.
|
|
|
|
Lisatud: 2014-06-23
News ID: 39252
Announcement views: 4298
|
|
« tagasi
KommentaaridKasutaja kustutatud kommentaari To Polio-mama: Atsiprašau, jei susidarė įspūdis, jog bandau atgaivinti diskusijas apie H.V. straipsnį, atkreipti dėmesį į savo komentarą ar kuklią savo personą. Komentarą rašiau visai prie kitos naujienos: tik norėjau atkreipti dėmesį, kad mano anksčiau (t.y. šitoj naujienoj) išsakyti priekaištai tikrai turi pagrindą... Prie svetainės po ilgo laiko prisijungiau tik šiandien, visai dėl kitų reikalų (nors gal ir nepatikėsite). Bet jau, matyt, toks mano likimas: vėl nesėkmingai užtaikiau "ant santykių aiškinimosi" ir (mea culpa) nesugebėjau neįkišti savo trigrašio. Dėl pagyrų: prieš dvi savaites, kai intensyviai domėjausi šia svetaine, pagyrų galėjau išsakyti tikrai ne vienam asmeniui - tiesiog tąkart atsiliepė Daiva_B. Dabar tikrai pamiršau nick'us tų žmonių, prieš kuriuos irgi nesidrovėčiau viešai nulenkti galvą. Kasutaja kustutatud kommentaari Kasutaja kustutatud kommentaari Kasutaja kustutatud kommentaari Tipsiuk ir Polio mama, na teisingai jus cia rasote, skaitai ir galvoji, bet gi tikrai taip ir yra, ir graziai parasyta ir protingai, ir be uzgauliojimu. tikrai idomu tokias mintis ir perskaityti Kasutaja kustutatud kommentaari Mane kitkas stebina. Žmogus kažkada prisijungė, kad išsakytų kritiką (tikrai negalima teigti, kad visiškai nepagrįstą). A, tiesa - vieną asmenį pagyrė :) O šiandien vėl prisijungė, kad savo kadaise išsakytą kritiką primintų. Bet ir atkaklumas gi... Paprastai, kai nusprendžiama, kad kokia nors veikla man nepriimtina (nesvarbu, dėl kokių priežasčių), tai padedamas taškas ir nebegrįžtama atgal, ten, kur ne vieta. Čia tuo tarpu elgiamasi visiškai priešingai. Keistoka ir sukelia visokių minčių :) Kasutaja kustutatud kommentaari Šiaip tai aukojimui neturėtų būti papildomų sąlygų. Turiu tokią pažįstamą, kuri neaukoja, nes matai jos rūbelius, kuriuos kažkada kažkam paaukojo, po to mamka pardavė (sekė kombinezono likimą). Todėl pasidarė žmogus išvadą- "visos jos tokios". Pikčiausia ne tai, kad neaukoja, nes tikrai tai tik jos reikalas, bet dar ir ant kiekvieno kampo moralizuoja, kai tik išgirsta, kad kažkas kažkam padėti nori. Man čia panašiai. Kai skaitai apie gyvūną, kuriam nepasisekė, o žmogaus valioje, kad bus pagalba; man asmeniškai mažiausiai rūpi kokiai organizacijai jis priklauso. Tai mano nuomonė. O tokie pasakymai, geriau aukosiu <...> , o ne gyvūnams, man atrodo paprasčiausiai negražiai. puikios vardų idėjos globotiniams: Oksfordas ir Sorbona :) o pastebėjimas dėl 'laiko paskirstymo' labai teisingas ir logiškas - kuo daugiau laiko skiri vienokiai veiklai, tuo mažiau jos turi kitai Cherry, o aš Lukai3 nepritarsiu :) Ką remti ir ko neremti derėtų apsispręsti pagal "žygius", o ne "žodžius". Kaip ir pati Luka3 parašė, tie, kurie realiai dirba, neturi laiko begalinėms rietenoms, sekimui, kas, ką ir kodėl dovanoja ir t.t. Nemandagių, kategoriškų žmonių galima rasti bet kokioje bendruomenėje. Todėl, jei tik nori kažką pavadinti "fu, kaka", pretekstą rasi nesunkiai. Man irgi (manau, kaip ir kitiems) nepatinka įžeidinėjimai, kategoriškas savo nuomonės, kaip geresnės, piršimas, bet atriboju žmones nuo tikrojo paramos gavėjo - gyvūnų. Kaip ten bebūtų, jie nekalti, kad jų gelbėti iš sunkios padėties susirinko ne vien inteligentai su oksfordų ir sorbonų diplomais. Neaktualu, bet noriu pritarti Lukai3. Stebėtojui (skaitytojui) iš šalies ir galbūt potencialiam aukotojui susidaro būtent toks įspūdis (ir tai ne tik mano, bet kitų potencialių aukotojų nuomonė). Ačiū, Moiros, už "nuoširdumą" ir "gražius palinkėjimus". Administrator kustutatud kommentaari | Daiva_B
(Gyvūnų globos namai „Faustas“)
(2014-06-23)
|
Aciu Luka. Kadangi atsiliepė Daiva_B, tai leisiu sau dar pora žodžių.
Komplimentas Daivai_B. Jūs esate viena iš tų, kuri šitame puslapyje visada pasisakote labai korektiškai, labai konkrečiai, niekada nesileidžiate į asmeniškumus ir rietenas. Pagarba Jums ir Jūsų sunkiam darbui. Aukoti sergantiems vaikams ir geras noras, nors kur paaukosit ir tai jau gerai, saunuole! | Daiva_B
(Gyvūnų globos namai „Faustas“)
(2014-06-23)
|
Luka, Jus kai kur teisi, bet irgi sutirstinat spalvas. Vat uztai ir negerai, kad sitam puslapyje nera vietos, kur zmones galetu "pavirti savo sultyse", nuleisti gara. Pervargimas isties didziulis, matyt tik medikai dar ir dirba tokiu ritmu - kai neturi isieginiu, neturi nedarbo valandu, turi pamirsti seima, vaikus, asmeninius poreikius, nes kitaip tiesiog nieko nespesi, busi isvadintas besirdziu, tik renkanciu pinigus ir norinciu pasipelnyti....o ir nelabai isiena kitaip - kai pasako, kad metosi patvory gyvunas bet kokiu atveju viska meti ir vaziuoji...aisku tai nepateisina arogantiskao elgesio, bet visur visokiu yra. Kad dažniausiai kalba eina apie "bobulytę", kuri turi ne vieną katę, ne ne ir ne dvi, o kokių 20-30... Na, nereikia persudyti, numarazmejusios babces arba visai neseria, arba seria darzovem ir kaulais, kol gaila, o kai dar gailiau pasidaro, nunesa uzmigdyt. O bobulytė besidalinanti paskutine „sosyska“ (arba makaronų lėkšte) su savo kate... Anot komentarų, yra visai „numarazmėjusi“. Atimti iš jos katę!!! Išgelbėti vargšą gyvūną!!! Dabar!!! Luka3, aš paprieštarausiu dėl maisto. Prastesnis maistas gali sukelti tik dar daugiau bėdų, nuo prasto maisto gyvūnai gali pradėti viduriuoti, vemti. O tai reikštų papildomas išlaidas gydymui. Be to dauguma gyvūnų patenka sergantys, išsekę, o tokiems gyvūnams reikalingas kokybiškas maistas. Pažvelkite į save iš šono
Daugiau nei mėnesį skaitinėju jūsų pasisakymus. Užsikabinau, kai 04.30 nutariau susirasti naujai įsikūrusią gyvūnų globos organizaciją, kuriai labai reikalinga parama - 2%.
Pastebėjimai:
1. Visi žmogėnai, neprikausantys Jūsų “rateliui”, a priori yra menkystos, kurie tik ir taikosi susigauti ir nuskriausti gyvūną.
2. Gal būt dėl labai svarbių gyvenimo aplinkybių šeimininkas, ieškantis naujų namų savo augintiniui, yra „svoločius“, „menkysta“ ir t.t., t.t.
3. Žmogų, ieškančio patarimo ar pagalbos, ypač nesusitvarkančio su gyvūnu, paimtu iš prieglaudos - aprėkti, sumaišyti su žemėm, išdurninti...
4. Nepažįstamų žmonių patarimai ir pasiūlymai - nieko verti.
„Čia mūsų vakarėlis, nekiškit nosies! Jus prisiminsim, kai reikės pinigų.“
5. Geriausia pagalba - pinigai!
6. Jei nepatikite pinigų, tai bent jau maisto nupirkite, tik tokio kokio man reikia. Paprastesnį maistelį gali pasilaikyti sau - šerk juo savo augintinį.
7. Senos (ir ne tik) nuoskaudos, tarpusavio santykių aiškinimasis, rietenos, pašaipos... Tikras „turgaus bobelių“ sąskrydis...
8. Pavasarį prieglaudos perpildytos. Visi pervargę, neturi laiko ir t.t.
Skaitant komentarus susidaro kitoks įspūdis. Tas, kas dirba, neturi laiko ištisomis dienomis „kabėti“ internete ir loti ant visų ir visko.
Išvada:
Šauniai Jūs čia verdate savo sultyse. O kiek tokiu elgesiu atstumiate žmonių, kurie norėtų ir galėtų padėti. Nuo šiol aukosiu sergantiems vaikams.
As pagalvojau, kai prasoma gyventoju paskirti du procentus, tai tam paciam prasyme dar idekite kokias atmintines ar ka kaip elgtis radus, pagavus ar pan. ir bus jums puikiausias svietimas, nes su prasymais tai nemazai pralakstoma ir daug kam iteikiama:) | Erika J.
(Mažoji Liza (neturi prieglaudos))
(2014-06-23)
(foto)
|
Lengvau gaudami lengvai ir atsikrato. Va pvz., paimta iš prieglaudos 2010 m. http://www.gyvunugloba.lt/lt/help/news.39217 Skaičiuoti nereikia - 4 metus ji buvo jų augintinė, šeimos narė, pabuvo ir gana. Žmonės nevertina gyvybės, nevertina nieko. Iš prieglaudų gauna veltui sutvarkytus, ušgydytus, atsigavusius gyvūnus, ir tais lengvai atsikrato. O iš gatvės... juk ten šiukšlės, ir tiek. Atvejis pas mus žmogus atveda šunį klasi čia jūsų šuo atsakymas ką jūs ne aš ji tik priglaudžiau iš gailesčio.O kiek laiko pas jus jis priglaustas? Na jau kokie keturi metai Na ,kad ir paskutinis strapsnis apie aklą stirniuką ,mano galva teisios abi pusės.Būtu šaunu ,kad iš vyriausybės pusės būtų ,bent minimaliai šviečiama visuomenė Suprantu Danute.Bet kad žmonės nunešė i sanitarinę tarnybą ,gal ne pati blogiausia išeitis iš ten galima ir perimt | Dananav
(LGGD, Vilnius shelter)
(2014-06-23)
|
Tačiau šimtu proc. sutinku, kad televizijoje per mažai švietimo ir kalbėjimo apie gyvūnus aplamai, apie beglobius ir t.t. Visur tik komercija, bunkės ir radžiai... Ir vėl gi jei šviesim kiekvienas iš savo varpinės žmonės nesupras :) | Dananav
(LGGD, Vilnius shelter)
(2014-06-23)
|
Fotai, sakot šviesti. sutinku, bet yra tokių, kuriuos tu gali šviesti kiek nori. Visai neseniai. Skambina, kad nori atiduoti katę į san. tarnybą. Aiškinu ką reikia daryti, duodu pavyzdžių. Išsiskiriam kaip geriausiai supratusios viena kitą. Po 2 val. skambina iš san. tarnybos ir sako - ar imsit katę, atnešė iš namų. Vėjais iškalbėta apie 40 min.... Atsiras norinčių šviestis ,bet ir šviest su protu reik :) norinčių apšviesti įtariu netrūksta, bet ar yra noro šviestis?... o kam, juk nepatogu. tada reiks kažką daryti. Taip, žiemą mes jau būsim visai basos, jei toliau tokiais tempais :O įtariu, niekur nesidėsim ;p Šiaip aš visiškai rimtai apie švietėjišką veiklą.Tarp kitko Gruodinuko neblogi straipsniai Sakot nevažiuosit :) su manim kur jūs dingsit žiemą basos :) va dabar viskas aišku :D Fotai, paleisk Eddą, kas čia per apgultis? Jei nepaleisi, mes su Aiste nevažiuosime su tavim į turne pinigų rinkti. Teks muzikos instrumentams dulkėti ir pinigų nebus! taip, dar Baisos Pabaisos ir Foto :D :D Vaitiekūno, GG, viešosios nuomonės ir demokratijos :D :D | Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2014-06-23)
|
Aiste, Vaitiekuno ar Baisos Pabaisos? ;-) | Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2014-06-23)
| Kasutaja kustutatud kommentaari| Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2014-06-23)
|
Tik nereikia, gerai? Tiesiog buvo aiskiai parasyta, kad sis straipsnis jau buvo cia, GG. Kada pastaruoju metu retai lankausi, tai ir nepastebejau. Todel ir istryniau, nes jau prasidejo vos ne kaltinimai, kad ikelta su tam tikru tikslu. Atstatau - prasau, reikskite toliau savo nuomones, plokite katuciu ir t.t. ;-) Kiek pastebėjau gyvūnų globoj kaip politikoj,jei žmogus turi kitą nuomuonę vadinasi jis priešas.Gerbiamieji nepamirškit ,kad dalis visuomenės ,na švelniai tariant nemyli gyvūnų.Nei vienai org nepatinka ir nemalonu kai linksniuojama tik iš blogos pusės. Mes stebimės kai žmogus rades ar tai šuniuką ar tai laukinį gyvūną nežino ką daryt,mums keista ,kaip tai nežino ? Bet ar yra kokia švietėjiška veikla,kad ir iš tos pačios vmvt ar aplinkosaugos.Delfy pilna straripsnių rusas puola ,bunkė pasirodė ten ar kitur,nėra nei paprasto staripsniuko ,kaip elgtis radus gyvūną,kad ir reklamos pavidalu bandyt šviest visuomenę Edda tada atsiprasau, nes as galvojau siek tiek kitaip. Bet vistiek 100 proc. duodu, kad puse cia esanciu ploja katuciu, nes numano apie ka cia raso. Ir tik keista, kad dar nepasijunge visas desantas, gal atostogos:) o kam sitas straipsnis trugdo? Manau visi puikiai suprantame apie ką vyksta kalba. Šiuo klausimu kiekvienas turime savo nuomonę. Ir dėl taip vadinamos Ponios irgi. Taigi, manau, visisškai neverta kažkam įrodinėti, kad tas ar anas yra ne kupranugaris. Galima tiesiog nebediskutuoti. Nereikia trinti. Buvo įkeltas kitoje temoje ir visai nedaug atsiliepimų buvo, nes tema kita buvo. | Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2014-06-23)
|
Ir dar... Manau jau geriau tokie straipsniai naujienu skiltyje, nei sveikinimai su gimtadieniu ir panasiai ;-) | Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2014-06-23)
|
Bet jeigu jis jau buvo ikeltas, puiku. Vadinasi, sita trinu, | Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2014-06-23)
|
DaivaVa, straipsni ikeliau as. Ikeliau tik siandien, nes tik siandien pati ji 15 min, perskaiciau. Ir tikrai keliau ne tam, kad pakalbetume apie kazkoki konkretu asmeni. Kai noriu pakalbeti apie kazka konkretaus, as kalbu per AZ, arba telefonu. Man nereikia sleptis uz straipsniu ir panasiai. bet visgi, sitas straipsnis buvo praeita savaite idetas i viena naujiena, visi tarpusavyje jau ji buvo apipletkine, ir visi cia zino ar nujaucia apie ka cia raso, o dabar iskele i atskira naujiena, nu jus man galit sakyti, kad as neteisi ir pan., bet cia jis iskeltas tam, kad ne apie gyvuna cia pakalbet, o apie viena asmeni manau. Bet cia mano nuomone per prievarta nepriversi nei gailetis nei gelbet kas tai bebutu,zmogus ar gyvunas. Cia gerai parase... Dar pirmoje staripsnio dalyje: "Iš kiemo vejamas – pagalio nebijo."..................... viena pusė t.y. globėjai ir gerbėtojai yra pervargę ir neviltyje besiplėšydami tarp tiesioginių darbų, šeimos ir gyvūnų, kita pusė- nepakantūs ir susireikšminę- jiems reikia ,,čia ir dabar,,. . Vieniems reikia sukasti dantis ir vistik būti mandagiais, o kitiems pakantesniais ir supratingesniais. Bet , deja, antra pusė čia nesilanko ir mūsų (gg) problemų nežino. O įspūdį apie gelbėtojus susidaro štai iš tokių pokalbių. vadinasi mums reikia galvoti ką ir kaip sakome( kad ir kaip nervai nelaikytų) | Dananav
(LGGD, Vilnius shelter)
(2014-06-23)
|
nepamirškit, kad čia figuruoja gyvybė, požiūris į ją, požiūris į sergantį gyvūną, kurį reikia vyti pagaliu iš kiemo. Čia juk visa esmė. Apie organizacijas tegu p. Vaitiekūnas sako ką tik nori, bet kur kačiukas????? Kuriam reikėjo pagalbos???? | Dananav
(LGGD, Vilnius shelter)
(2014-06-23)
|
Šiuo atveju pagalba buvo. Poniai reikėjo palaukti kol dirbantys žmonės baigs savo darbus, kad galėtų iki vėlumos padėti beglobiams, bet.............neskanu buvo valgyti, nes vaizdas neestetiškas - kažkoks baisa pabaisa žiūri... O dialogas buvo toli gražu ne toks.... as manau kad jeigu si straipsni butu rase ziurint is kitos puses tai butu kalta ta ponia, dabar gi kalta ta organizacija kaip suprantu. zodziu buvo ir bus nesusipratinu tiek vienoj tiek kitoj pusej. tik aisku labai gaila, kad tokie straipsneliai tik blogina gyvunu gelbetoju reputacijas, nes kai paklausai, tai prisiklausai visokiu dalyku, tai vagia, tai i kurortus vaziuoja, tai dar kokiu nesamoniu. Ilistu jie nors trumpam i visa virtuve, tai isties pamatytu, kokian gi kurortan gali nuvaziuoti, kai vos gala su galu suduria, kad ismaitint ar isgydyt vargsa gyvuna. Is kitos puses yra ir daug graziu straipsniu ir gal net daug daugiau nei tokiu, taip, kad nereikia cia sureiksmint jo to straipsnio, nu parase ir tegul jis nugula i archyva o "nauda" is tokio straipsnio bus tokia,kad nemaza dalis zmoniu nenoredami lakstyt po ekologines policijas isvis niekur nebeskambins ir jokios pagalbos nebeieskos.Bus taspats kaip su abejingumu kai salia muša ar plešia žmogu,kai koks pilietis guli gal mirstantis o gal ir girtas,daug tokiu reiskiniu atsirado,ko dar prie 10 metu nebuvo,kai istiest pagalbos ranka reiskia suklimpt i nemalonumu ir problemu liūną.Tai ir skuta pilieciai pro papuolusi i beda spartindami zingsni... daliai visuomenės beglobiai gyvūnai tiesiog nerūpi - tai faktas su kuriuo tenka taikytis. Pabandė ieškot pagalbos - nepavyko - atsikratė patys. Natūralu. O štai arogantiškas ir nemandagus gg organizacijų elgesys išties bjaurus jei negaila mažo kačiuko, kuris yra čia ir dabar sergantis ir bejėgis, kuriam reikia pagalbos, apsilankymas jokioj prieglaudoj nepadės, deja Tikrai, apie kurią Ponią? O ponui Henrikui derėtų apsilankyti prieglaudose, prieš metant šešėlį ant visų. Arba galėtų pats paskambinti, taip sakant, atlikti "žurnalistinį tyrimą. kam varžtelių, o kam proto ir elementarios kultūros sarkazmas sarkazmu, gyvybė jam visai nesvarbu, svarbu mielosios ponios ambicijos? | LauraV
(Priglausk (neturi prieglaudos))
(2014-06-23)
|
Gėda uz tokią Lietuvos šviesuomenę, gėda. Gudrutis Vaitiekūnas, savo stiliuje. Prisitaikyti šio straipsnio moralą kiekvienas gali kaip jam patinka, priklauso už ką "serga" . Paskutinis sakinys: "Ir kas galėtų paneigti, kad šitas rašinys yra apie baisą pabaisą Žiauriąją Baidyklę? Tik pavardės jos neparašiau. Nes norisi ramių atostogų: be bylos, kurioje ji gintų keistai suprantamas savo teises ir dar keisčiau atliekamas pareigas."
Čia apie kurią? Norėčiau galvoti, kad apie tą ponią, kuriai šventę sugadino, bet kažkodėl abejoju...
| Dananav
(LGGD, Vilnius shelter)
(2014-06-23)
|
Juodvarnių sodų ketvirtoji | Dananav
(LGGD, Vilnius shelter)
(2014-06-23)
|
Ne varžtelių Aiste jam trūksta, jis iš savo sarkazmo jau nebežino kaip išsidirbinėti. | LauraV
(Priglausk (neturi prieglaudos))
(2014-06-23)
|
Aš negaliu patikėti. kažkoks košmaras. Manau tą Ponią reikia išviešinti. tada Vaitiekūnui trūksta varžtelių, ką čia bepridursi :( | Dananav
(LGGD, Vilnius shelter)
(2014-06-23)
|
taip, tikrų tikriausia. Ponia kai jai buvo paskambinta pasakyti, kad vakare, po darbų bus paimtas kačiukas (beje, tai mažas kačiukas), pasakė, kad pasirūpino kaimynė, kad paslaugų nebereikia ir metė ragelį. Po to poniai nepatiko, kad ją kvietė ekologinė policija. ponia labai įsižeidė. Turėjau vilčių, kad istorija - laužta iš piršto. Taip kartais pasitaiko "rašliavotojams". Pasirodo, klydau... Danute, tai šita istorija visiškai tikra? | Dananav
(LGGD, Vilnius shelter)
(2014-06-23)
|
Juoku čia net nekvepia. Tai parodo mūsų daugumos mąstymą. Jeigu Vaitiekūnas įsivaizduoja, kad parašė "superinį" straipsnį, tai labai liūdna, nors...........nestebina | Dananav
(LGGD, Vilnius shelter)
(2014-06-23)
|
Manau, kad katinuką nugalabijo tas kaimynas. Aiste, kačiukas nepateko į grindą, jei būtų patekęs būtume parėmę. Kačiuką tiesiog sunaikino, nes ponia negalėjo laukti, nes mažas sergantis padariukas ponams sugadino puotą. O Vaitiekūno rašliava tai pribaigė. Iš tikrųjų šlykštu. O poniai iš tikrųjų buvo parašytas pareiškimas. jeigu istorija tikra, tada reiktų klausti autoriaus... | LauraV
(Priglausk (neturi prieglaudos))
(2014-06-23)
|
protu nesuvokiu, net bloga. Ar tas katinukas gyvas? Lapke, jei buvęs vienas vadovų, tada čia tikrai ne apie katiną | Lapke
(2014-06-23)
(foto)
|
Kai tokius "šedevrus" kuria vienas (buvęs?) Lietuvos gyvūnų globos draugijos vadovų, tai... na, dėdė aiškiai katiną į santarnybą bus nuboginęs. Ir istorija čia ko gero ne apie katiną. Tik pagal tai koks atėjo Čiupikas, požymiai labai panašūs - iš po žiemos. Man tai žiauriai graudu ir bjauru. O kodėl manot, kad tai apie Čiupakabrą, juk ten rašo, kad "geras dėdė" sutvarkė. Košmaras. man tai čia eilinis "jūs privalot daryti, o aš nieko nedarysiu, bet vis tiek bambėsiu"..kažkaip nusivyliau Vaitiekūnu bet įsivaizduokit, kad daugeliui piliečių va taip va atrodo šitie reikalai, gerai kad Čiupikas į kitas rankas pakliuvo ;p Gal man kažkoks suvokimo sutrikimas, bet juokas neima, kiek besistengčiau bent nusišypsoti... che che, katinas tai buvo Čiupakabra aiškiai :D :D :D nu pagal požymius :D :D tik neapsisprendžiu kas ponia :)))))))))))))))
|
|