LT | EN | RU | LV | PL | EE    Leedu | Läti | Eesti
 
 
 
Add news   

Atsiprašymas GG bendruomenės

Labai noriu atsiprašyti visų GG bendruomenės narių už savo aklumą, kurtumą ir naivumą.
Labai atsiprašau tų žmonių su kuriais pykausi ir ginčijausi iki "negalėjimo" vardan, kaip aš labai tikėjau nekaltumo ir švarumo apjuodinimo.
Labai atsiprašau visų žmonių, su kuriais anksčiau labai gerai sutarėm, gražiai bendravom, nes mus vienijo gyvūnai, kuriuos aš globojau.


Atsiprašau ne todėl, kad noriu ar pasirodyti gera ir "pūkuota", tiesiog aš tokia esu, paprastas žmogelis, kuriam paprasčiausiai gėda už savo elgesį, kuris "kovoja" už teisybę iki teisybės įrodymo.

Ir labai labai dėkoju tiems, kurie visgi pralaukė, kol mano akys atsimerks, ausys išsivalys. Be galo Jums dėkoju.

Visiems visiems, ačiū ir už kritiką ir už gerą žodį ir apskritai už gerus darbus.

 

 Pagarbiai,

Daiva Vasiliauskienė


Lisatud: 2014-10-16
News ID: 40481
Announcement views: 9958

« tagasi

Kommentaarid

Daina1 (2014-10-17)
Ir dar. Manau, kad komentarus reikėtų ,,raukti" manau, kad visi jau išsakėme savo nuomones, o kaip bus ateityje, matysime.
DaivaVa (2014-10-17)
Viska labai prasau rasyti man asmeniskai. gal tikrai nebegadinkime eterio, tai neduos naudos vistiek. aciu. rasykite kas turite ir galite kazkuom padeti. aciu
Daina1 (2014-10-17)
paskambink, Vosylka, suderinsiu darbą, nuvažiuosiu su tavim. Tegu tave griausmas, ne dėl tavęs, o dėl gyvūnų ir gerų žmonių, kuriems rūpi tie katinėliai. Gal gi Ferdinandas bus pasirodęs ar Rainulis. Šaltoka jau, gal jau link namų arčiau atėjo.
DaivaVa (2014-10-17)
Rege, galiu. tik nezinau as kaip del Zet. ir Jus galiu paimti, galesite padeti paieskose.
Lapke (2014-10-17) (foto)
Jau tikrai tik Zet čia ir tetrūksta...
Rege (2014-10-17)
Konkretus pasiūlymas - gal galėtų DaivaVa, pasitelkusi Zet, nuvažiuoti į Kadrėnus paieškoti FAUSTO pradangintų (gal dar gyvų) katinėlių, Rainululio, Ferdinando ir kitų. Ir ne su stulpais, o su kaimelio gyventojais pabendrauti, paklausinėti... Ne pabaisos jie, dauguma - geranoriški, patys priglaudę ne vieną iš Ukmergės atvežtą išmestuką (pasirodo, ten mėgsta miesčionys jiems nebereikalingų keturkojų pamėtėti...). Kaip suprantu, Zet - patyrusi gaudytoja, tai gal bendromis jėgomis pavyktų bent kokį prapuolėlį rasti ir pagauti? Mes esam net atlygį pažadėję už Rainulį (nors visi namų kampai užkišti katinais, o jis pats tebuvo priklydėlis maisto ir pastogės prašytojas) ir pažadą tęsėtume.
Virgau (2014-10-17) (foto)
dali aukotoju ir remeju tokie dalykai tikrai atbaidys,bet uztat like istikimi gyvunu myletojai ir gelbetojai bus daug atsargesni ir reiklesni.
Cherry (2014-10-17)
Kodėl nediskutuoti? Labai įdomių dalykų išaiškėja bediskutuojant apie gyvūnų gelbėjimą ir lyg veiklos jau nevykdančią (kiek žinoma viešai), bet nepanaikintą organizaciją, kurios sąskaitą netrukus papildys tie nelemti procentai. Tokie kuriozai gali ilgam atbaidyti potencialius aukotojus.
DaivaVa (2014-10-17)
Gerai Laura. tiesiog, as neberasysiu ir paprasciausiai, nebebus pletotes. Einam visi prie kitu temu. o si telieka grazus arba nelabai prisiminimas.
DaivaVa (2014-10-17)
Laura, o kodel negalima padiskutuoti? ir kodel tai neliecia gyvunu? temos prasau nenaikinti. galima komentarus tik isnaikint, kad nebutu piktumu.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-10-17)
beje perziuru virs 1600, taigi visi isvadas kam reikejo pasidare. Daiva, gal jau bukit zmogus, paprasykite adminu, kad Jusu ta "atsiprasyma" trintu, nes tik taip zmones atkreips demesi i pagalbos laukiancias naujienas.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-10-17)
As niekaip negaliu suprasti kodel gyvunu pagalbos puslapis uzimamas tokiomis nesamonemis, kaip "viesas atsiprasymas" kuri pavadinciau "as nekalta, cia aplinka kalta". Jei jau rupi, kad visi cia a la atleistu, na tai skambink, rasyk asmeniskai, ko gi cia dabar teisintis, ko cia kaltintis ir procentus dalintis. Jei jau norejote Daiva tik atsiprasyti, na nereikejo leisti komentaru rasyti, ar cia Jums dabar pasidare labai svarbi "durnu bobu ir gyvatyno" nuomone. Na ne vakar esam gime, Jums gi giliai nusispjauti, o su tais kuriais kaip sakot rysiu nenutrauket, tai ir bendraukite ir Ju atleidimo prasykite. gal naikinkite Jus sia naujiena, ir leiskite gyvunais rupintis, jei jau vardan ju taip sakant cia viskas.
DaivaVa (2014-10-17)
Erika as tas sypsenas dedu ne del to, kad juokas labai ima. kas per mada prie kiekvieno simbolio kabintis, as nesuprantu. vietoj to, kad butum senai padarius ka nors kai sitiek kaltinimu buvo ir nebuvo niekas nubaustas, kabinejiesi tai prie kokio zodzio, tai prie kokio sypseneles. viskas. nepletokime bereikalingu diskusiju.
Moiros (2014-10-17)
Administrator kustutatud kommentaari
Moiros (2014-10-17)
Administrator kustutatud kommentaari
Virgau (2014-10-17) (foto)
tai vadinasi puikiai zinojot ir apie Sarlote ir apie dingusius be zinios ir apie nusitriedusius,mirusius i r be jokiu sazines grauzimu durninot "gyvatyna",kuriame vel dabartes naglai kabinate makaronus.Bandau suprast koks tikslas,tikrai ne bereikalo ir tikrai ne is kazkokio "praregejimo".Matysim,islys ir sita yla is maiso.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-10-17) (foto)
Labai ne vietoj čia tie visi smail'ų ženkliukai, DaivaVa, na tikrai, gal neberašykite geriau nieko. Absoliučiai nejuokinga ir net nelinksma...
DaivaVa (2014-10-17)
viska as kuo puikiausiai suprantu:)))) kuo puikiuaisiai.
Virgau (2014-10-17) (foto)
DaivaVa,cia jokie ne titulai,o pareigu pavadinimas.Tai norit pasakyt kad ir vel nieko nesuprantat?? o jei....Moira,na padekit zmogui suvokt,kad maza garbes is tokio "titulo",o problemu gali but daug.
DaivaVa (2014-10-17)
Virgau, o ar buvo kur pasakyta, kas as jais nesirupinau? patikekit dar ir kaip rupinausi, del to taip greit ir pasibaige parnerystes visos. va jums ir visa tiesa.
DaivaVa (2014-10-17)
direktore tai viena yra:) cia tie skambus titulai man nebuvo reikalingi nei tada nei dabar:) nesivaikau as tos titulines sloves:) tai, kad ten kiekviena pirst aprasinejo visur, ale atsirado nauja didektore ale vadove, tai cirkas ir viskas. nesikratau as jokios atsakomybes, ir visai nenoriu siuksliu isnesinet is "namu", bet kai atsikeliu ryte ir matau, kad as noriu tik pinigu, arba, kad rasoma, kad blokuoja bankus ar dar ka, nu kam to reikia. kam reikia zinoti visai Lietuvai kokios spalvos mes apatinius nesiojam? arba koks esu nesupratingas dalindamas bet kam banko prisijungimus. As Jums rimtai sakau: nesidalins cia niekas pinigu. pinigai bus paskirstyti tik gyvunams ir klinikoms, net ne jokioms rysio priemonems. 2 proc. bus paskirti tik tam, kam uoliai pusei metu buvo dirbta ir viskas. Net neverta to eskaluoti ir kurti intrigos, jos nebus.
Virgau (2014-10-17) (foto)
vadinasi tik dabar,va siom dienom nebeprileidzia prie gyvunu.Anksciau nieks rupintis nekliude ir kaip direktore privalejote viska zinot.
Virgau (2014-10-17) (foto)
tai vadinasi anksciau zinojote kas dedasi sioje prieglaudoje ir jus toks darbas visai tenkino.
DaivaVa (2014-10-17)
Virgau, na is esmes tai nezinojau:) bet reikalas ne tame, as ir atejau ir neisejau niekur:) man tiesiog nebeleidzia prieiti prie gyvunu ir viskas.
Virgau (2014-10-17) (foto)
DaivaVa,o jus kai sutikote but dalininke,direktore,atstove spaudai ar dar ten kazkuom,nezinojote kokiai prieglaudai atstovaujat,kokios ten salygos ir kokia gyvunu prieziura? persiprasau,bet nikaip nesuprantu tokio direktoriavimo,atsakyt tai teks lygiom dalim arba beveik lygiom dalim su direktore,jei reikalas iki teismu daeis uz sukciavima,ar ziauru elgesi ar dar ka nors.
DaivaVa (2014-10-17)
Cherry, nera net kalbos apie jokius issidalinimus sau, jokiu budu, nesupraskite tik taip neteisingai niekas, cia nereikia ir ES aktu, vien pagal LR VSI istatyma jokiu dividendu, pelnu negalima skirstyti. Cia kalba visai kita, cia yra tu procentu paskirstymas regionams, kuriuose buvo vykdoma veikla, kuriuose galu gale buvo daroma baze veiklai, nes mano galva, turi pirma susikurti kur gyvunus laikyti, juos karantinuoti, maitinti, gydyti, tik tada pradedi juos rinkti. Nezinau, as kitokios sistemos negaleciau sau leisti, nes namuose ir taip globotiniu per akis. As suprantu, kai viena padovanoji, atsilaisvina vieta, ziuri, kad "patempsi" kita ir kokios bukles galesi gyvuna "islaikyti", ar turi salygas ligoniui atskirti, jam laiku suteikti pagalba, na va as tai taip viska isivaizduoju. Kitas dalykas kai jau turi prieglauda, savanoriu nors minimalia komanda, tada ziuri jau: aha, gal galiu paimti sita seimyna ar sita ligoniuka ar sita sveika gyvuniuka, skaiciuojiesi, planuojiesi, kaip bus jeigu nebus staigios iplaukos, kiek galesiu leistis i skolas klinikoj ir panasiai. As va taip viska matau. O tas dalybas net negvildenkite, cia jaukas uzmestas, kad Vasiliauskiene apkaltinti, kad man reikia gyvunu pinigu. Mano tikslas, kad tie pinigai butu paskirstyti teisingai ir saziningai, o ne, kad "nusestu" mano kisenej. gink dieve.
Mune58 (2014-10-17) (foto)
kokios gali būti dalybos, jeigu organizacijos veikla nesustabdyta. Taip, Daivava gali įtakoti paramos paskirstymą, pvz: skolų veterinarams apmokėjimas, maisto, kraiko užsakymas, narvų, guoliukų pirkimas. Kitam plane, kokios nors transporto sąnaudos (pas juos net yra ryšių sąnaudos), bet nesidalinti gautų pajamų pusiau. Nu vat, ką daro svetimi pinigai:((( Prieš kažkiek laiko panašiai buvo LGGD, pernai skaičiau ir PK Facebooke, ir galiu drąsiai daryti išvadą, kad organizacija (viena ar kita) bus stipri, kai jos nariai bus visi sąžiningi, vieningi, niekada "neneš" šiukšlių iš namų.
Polio-mama (2014-10-17)
Geras pastebėjimas, Cherry. Parama skirta veiklai, jei pasakyti tiksliau - gyvūnams, jų poreikiams tenkinti. Dalininkai, direktoriai ir kt. "veikėjai" tėra tarpininkai tarp paramos gavėjų, gyvūnų, ir jos teikėjų. Įrankis, priemonė, mechanizmas veiklai vykdyti. Tuo tarpu iš dalininkų pasisakymų atrodo, kad parama skirta jiems asmeniškai, kaip fiziniams asmenims su asmens kodais. Jei į situaciją žiūrima taip, kyla abejonių, ar tikrai visame kame susivokta ir klaidos nebus kartojamos.
Cherry (2014-10-17)
Su tais procentais įdomiai čia išeina. Jei yra taip, kaip matyt iš FB, tai dabar reikia išdovanoti kačiukus, kurie yra DB namuose, ir šuniukus, kurie pas Marytę. Jei ir vykdoma kokia veikla, tai apie ją nerašoma. Procentai buvo skirti gyvūnams, o ne dalininkams išsidalinti. Dabar nerasiu, bet kažkuriam ES teisės akte nustatyta, kad steigėjai, direktoriai ar dalininkai negali sau išsidalinti pinigų - viena iš būtinų NVO sąlygų. Žinoma, galima sugalvoti būdų, kaip tas taisykles apeiti.
Modeliukas (2014-10-17)
Rege, ar pasiutot ?! Taip žmogus kone pusmetį susirietęs marino gyvūnus, o atėjus laikui jūs čia siūlot dalintis išsvajotais 2% ??? Kai jau ir taip dalininkas yra??? Nejuokaukit taip juodai :))). Ilgą laiką galvojau, kad B viską daro iš nepatyrimo ir pernelyg didelio ego. Laikui bėgant supratau, kad yra visai kiti interesai, pridengti purvinu angelo gelbėtojo šydu. Atsiprašau, nesusilaikiau, nors čia ne tiesioginė Fausto tema.
Rege (2014-10-17)
Pritariu Dainai1, kad laikas parodys, ar DaivosVa atsiprašymas nuoširdus. Norėčiau tikėti, kad taip (akių nemačiau, kūno kalba pasakytų...), tad palauksim darbų, o jų užtenka visiems. DaivaVa žadėjo Kadrėnuose pasirūpinti Rainulio paieškos skelbimais. Rašė, kad serga, pasveikusi pakabins ir praneš.. Deja, žinių nesulaukiau... Buvau Kadrėnuose ieškoti Rainulio, viskas, ką parašė Daina1 yra TIESA. Kaip suprantu, apsimelavusios DaivosB ten nepriežiūroje kalinti šunys kažkokiu būdu atsidūrė pas Marytę (nors skelbėsi, kad Arą pasiklis sau (neįsivaizduoju -KUR?), o kitus dovanos/perduos globai). Tai gal galime padėti Marytei pasirūpinti tais gyvūnais? Kadangi Fausto vadovė „nuvarė“ juos savo sodyboje, gal norėtų bent dalęlę 2% paramos skirti jiems dabar atmaitinti. Manu, tai būtų sąžininga.
Alina.V (2014-10-17) (foto)
Ne duok Dieve gyvunams sutikti savo kelyje Fausto "gelbetojas". Prisiminkite Hipokrato zodzius "svarbiausia nepakenkti". Tai taikoma ne tik medicinai. ir sutinku su Moira, DaivaVa - geriau jau nieko neberasykite :(
DaivaVa (2014-10-17)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Daina1 (2014-10-17)
tu norėjai , o ji tave sėkmingai ,,pakabino" o po to pasiplauna. Čia tokia tradicija puse metų žmogų išnaudoti, juo naudotis, o po to jį apdergti. Apie ką aš tave ne kartą , Vosylka, įspėjau , nors ir vertei mėšlą ant manęs vežimais. Trauk jį devynios tuos ,,sakė- pasakė" Vieną kartą gal gana? Tu išpažinai, kad buvai akla višta. o toliau laikas parodys. O poniai dabar oi kaip baisu: cirkas išvažiavo, klouną palikęs, bet , pasirodo, klounas ne durnas ir šapito pasiliko pas save . Kaip statyti šapito, kai jo nėra? :DDD
Moiros (2014-10-17)
Administrator kustutatud kommentaari
DaivaVa (2014-10-17)
Daina Ignalinos projekte ji nieko nedare, nesipainiokim:) tai mano ideja, mano mintis, mano iniaciatyva ir minami keliai ir takeliai, ji tik sekmingai nusisavino viena dali sio projekto. Kita vertus, netgi sioje temoje nejuodinau Fausto, nes tie visi virs n... pas tave bute ir dar tempami tuntais ir vel, visgi turi kazkaip gyventi, neziurint i musu nesutarimus asmeninius, ka ten asmeninius, mes buvom koleges, jokiu asmeniskumu, skirtingai suprantam gyvunu gelbejima ir tiek. Daina A. as tada savo komentaru,kuriuo jums"kliuvo" norejau tik pasakyti, kad kartais sprendimai buna ir labai ziaurus is salies ziurint, bet jie neisvengiami. Nes butent taip ar jusu ar kitu situacijoje kartais tenta tokius sprendimus priimti. Jeigu Jus supratote kaip koki kaltininma, tai noreciau patikinti, kad tikrai ne. As Jus gerbiu uz Mila ir a.a. Bingo bei rupinimasi kitais gyvunais.
Moiros (2014-10-17)
Administrator kustutatud kommentaari
Daina1 (2014-10-17)
taigi tu pati užsukai ,,Ignalinos projektą" , o dabar pasiplauni. Kaip suprantu DaivaVA daro tai , ką tu numetei, nusispjovei. ,,Kadangi tau jau neįdomu ir tu nebedarysi" .
DaivaVa (2014-10-17)
Ka as galiu pasakyti: absoliutus kosmaras, del tos pastabos apie babkes, absoliutus, nu bet tau tai budinga, tai labai ir nesistebiu apie toki pareiskima. 2 proc. priklauso gyvunams ir tu tuos tuos savo irodymus gali deti kur tik nori, nes apart metamu kaltinimu apie mano nora pasisavinti pinigus daugiau ir neiseina sugalvoti. As esu imones dalininke, todel turiu teise gauti info pilnumoje, taip pat kad jau taip, tegul visi zino, kad as esu pareiskusi nora paaiskinti apie neaiskius dingimus ar kitus neaiskimus, noresi galesi rodyt visiems ta laiska, ir beje laukiu susitikimo kita savaite, kada galesiu gauti gyvunu apskaitos zurnala ir dovanojimo sutarciu kopijas. O kad jau neiskentei ir istojai su tokiu komentaru, galbut zmones, man papasakos kaip man dabar protingai pasielgti, kad viska is jos gauti, nes siaip atsakymas buvo, kad nieko as tau neduosiu.
Daina1 (2014-10-17)
žinai , Bukauskiene, tu ant viso svieto kompromatą turi! Ir teisingai Daiva daro, kad tave spaudžia. Tu visur ir visame kame vadovaujiesi : aš girdėjau, man sakei, tureiu tavo žinutes... Tu esi apvogusi ne tik mane, tu apvogei masę gyvūnų. Tu visur lipi žmonėms per galvas. Taigi gal jau gana? O be kita ko- aš irgi turiu tavo žinutes išsisaugojusi- aš jas persisiunčiau į savo tlf. ir turiu tavo raštišką pasižadėjimą atvežti mano daiktus ,,rytoj" tik tie daikati yra vežami jau trečias mėnuo. Be to aš pati 2 kartus buvau tavo kaime ir mačiau kokiame stovyje gyvūnai. Tau spjauti, kad Fryda NEMĖGSTA JOSEROS sauso, aš tai tai sakiau liepos*. Kokia nušiurusi ji buvo aš mačiau, ir visus gyvūnus pamaitinau atvykusi, kai tu tuo tarpu lakstei,, pievomis basa" Nors pagal tave (rugsėjo 19d) jie ,,ryt išvyksta į namų globą" . Ir kaukimą nesvietišką girdįjau ir kaimynai kaime normalūs. Tik tu ant viso svieto putoji, visų nekenti ir tik žiūri kapi ką apvogti , apiplėšti ir apgauti. Tu esi oberaferistė. Ir tavo paplavos, pilstomos ant žmonių yra niekinės. Ir apskritai: ty jest ne kto i zovut tebia ne kak !( tu esi niekas ir vardas tavo tuščias)
Daina A. (2014-10-17)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-10-17)
Gerbiama gyvūnų mylėtoja Daiva V., nors ir esu girdejusi iš Jūsų frazę "dzin man tie gyvūnai, as noriu babkių" bala nematė - ko žmogus nepasako ne visai adekvačioj būklėj...O dėl nušvitimo - Daiva nori pasitraukti iš Fausto pasiimdama pusę 2 proc. paramos sumos, negaliu iš jos atgauti įmonės dokumentų, ji juos laiko pas save kaip šantažo priemonę. Pasakė, kad juos grąžins, kai pasidarys pervedimą (nežinau į kur tiesa) įplaukus pinigams iš VMĮ, kadangi turėjo priėjimą prie sąskaitos. Neturėjau kitos išeities kaip pakeisti banko slaptažodžius, o tada prasidėjo galutinis nušvitimas. Savo žodžius galiu patvirtinti susirašinėjimo el.paštu išklotinėmis. Daugiau nieko nekomentuosiu - manau, to daugiau nei pakankama.
Moiros (2014-10-16)
Administrator kustutatud kommentaari
Daina1 (2014-10-16)
gaidele :)
Daina1 (2014-10-16)
tai , ta gaidelia ir baigiame :) Gyvenimas parodys kur kalnai, o kur pelkė :) Visiems gražaus vakaro ir saldžių sapnų :)))
Myxsider (2014-10-16)
Užkliuvo už varčios, ir vėl iš pradžios... nu kiek galima tą patį per tą patį... ir vėl tą patį ir vėl per tą patį. Toks dergimasis kenkia tik bendram gg įvaizdžiui, o ne jokiam faustui paustui.. man atrodo, visi jau supratom norom nenorom pačią esmę, tai kam vėl iš naujo....
DaivaVa (2014-10-16)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Daina1 (2014-10-16)
kažkada pradėjau maišyti aš- mane irgi kardinaliai apvarė per porą dienų. Dabar maišo DaivaVa. Vat ir visa matematika. Ponia dirba pagal vieną schemą- pradedi kontroliuoti ir matyti, sužinai ką ji daro, pasipriešini diktatui ir kvailiems sprendimams- tu esi persona nepageidaujama ir visus savo prakolus ir savo bjauraus būdo bruožus, melagystes sukabins nebepageidaujamam asmeniui. Vat ir viskas. O kaip su vasiliauskiene bus , matysime. čia jau laikas parodys- tikras ji žmogus , ar šiaudadūšis.
Moiros (2014-10-16)
Administrator kustutatud kommentaari
DaivaVa (2014-10-16)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Moiros (2014-10-16)
Administrator kustutatud kommentaari
DaivaVa (2014-10-16)
Neramune, negi sunku suprasti, kad ten kur gyveni ar dirbi - nesi...., na bent as taip darau ir taip suprantu, ir visus tarp musu su Daiva nesusipratimus kol galejau aiskinausi tarpusavyje, mes nekelem to i viesuma, ir tai turbut normalu taip elgtis visiems. Nuosirdus ar nenuosirdus vertinkite Jus patys. As tai parasiau nuosirdziai.
Moiros (2014-10-16)
Administrator kustutatud kommentaari
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-10-16)
Daiva, cia Jus lendat, pries tai Daivai B (kuri dabar didziausia kaltininke), dabar visiems kitiems.
Daina1 (2014-10-16)
gal gana? Sąntykius aiškintis galima ir per AŽ. Darbai tolimesni parodys, bei bendravimo būdas ir elgesys, ar žmogus buvo nuoširdus arne. Matysime. O dabar, manau, yra tikrai svarbesnių dalykų, nei Vasiliauskienės linčiavojimas. Gynė, rėkė , nes tikėjo. O kai pačiai atsisuko, tuomet suprato. Matysim kaip bus toliau.
DaivaVa (2014-10-16)
Laura cia man tipo Irena i subine lenda??? negaliu, griuk negyvas, kas matet kada nors, kad Irena kam i subine listu???
NeRamune (2014-10-16) (foto)
Zmogaus nieks nepjauna, bet ir nuosirdaus atsiprasymo as cia nematau. Ir kas pasikeite per savaite? Nes pries savaite dar buvo garbinamas Faustas. Tai gal galima konkrecias priezastis suzinoti? Nes kol kas tai priezasti matau viena, DaivaB ismete is Fausto.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-10-16)
Irena, na kad Jusu nuomone keiciasi kaip menulis, tai jau aisku. Mano pozicija nesikeicia as bent atviram ir i subine nelendu.
Moiros (2014-10-16)
Administrator kustutatud kommentaari
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-10-16)
Jei apsisik..., tai pjauk nepjoves, esi apsisik...dabar tik darbais galima nuomone keisti, bet nereikia cia dabar kaltu ieskoti, nereikia auku vaidinti, ir staigiai vel...kaltinti kitus. JKai zmogus "neregys" staiga "praregeja", faktas, kad "neregys" jis buvo is durnumo arba patogumo.
Moiros (2014-10-16)
Administrator kustutatud kommentaari
Daina1 (2014-10-16)
Moterys, aš manau, kad Vosylka tikrai nežino kiek ir kur gyvūnai. Kaip nežinojau ir aš, nors dirbau Fauste. Ponia paprasčioausiai nesako, kiek ir iš kur vežasi. Paklausi- atsako: ne tavo reikalas. Tai jei pamatai, kad kažkas naujas. Juk DaivaVA nelakstys paskui ponios mašiną ir nesargaus. Tuos ką sugebėjo paimti iš ,,kontoros" ji tikrai atsakingai žiūrėjo ir globojo. Žmogus pripažysta, kad bjauriai elgėsi, kad neteisus buvo. Tam irgi reikia drąsos.
Aldona T. (2014-10-16) (foto)
Tai Jūs, Daiva, parašykit kam nors asmeniškai, o tas "trečiasis" jau galės paviešinti :)
DaivaVa (2014-10-16)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Irene (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2014-10-16)
Ech...DaivaVa, gal atsivertimo proga atskleisite, kiek liko gyvu gyvunu, kiek mire, kiek dinge be zinios is tu "masiskai gelbetu" Fausto?
DaivaVa (2014-10-16)
o kaip man pasikeisti nika i Vosilka? man labai jau jis patinka:)
DaivaVa (2014-10-16)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Moiros (2014-10-16)
Administrator kustutatud kommentaari
DaivaVa (2014-10-16)
kad vertas kiekvienas cia net ner kalbos, bet ka dave sitie rekavimaisi? susigrazinot ka nors? atemet ka nors? ir apskritai ar buvo kokia nors atsakomybe kam nors? nieko nebuvo, kai kurie zmones jauciasi nenubaudziami, patikekit.
NeRamune (2014-10-16) (foto)
Ar tikrai nebuvo irodymu? O kaip melas nuolatins? Vien del Sarlotes kiek buvo primeluota, ar tai ne irodymas, kad su organizacija ne viskas gerai? Ar vienas gyvunas nieko nevertas?
DaivaVa (2014-10-16)
siaip i pastaba, del smeizto, gyniau Fausta, tokiais pat budais kaip buvo puolamas, as nesukuriau pati nei vieno zodzio:) man sake kazkas, kazka girdejau, viska ir isklojau. Nes na sutikite realiai ir nebuvo pateikta nei vieno irodymo, apart komentaru. Realiai niekas nieko ir nepadare, kad kad butu kazkas uz kazka atsake, viskas aprimo, baigesi i viskas, o gyvenimas deja tesiasi...ir is tiesu suprasti, darytis isvadas realiai gali tik pats su tuom susidures.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2014-10-16) (foto)
Bet kuriuo atveju, buvo visgi praregeta. O jei taip greitai buvo pasalinta... Neramiausia del gyvunu, kas su jais
Angelina (2014-10-16)
Pas mus yra daug VSI,dar tik kuriasi ir mokosi.Londone Asta (dukra)ruosi katinuka atidavimui i prieglauda,jei idomu ,galiu pasidalinti ,kaip ten viskas vyksta,kaip jie isvengia tokiu nesusitarimu.Kas zino ,musu grazuole Stela(buvusi Isela)patrauke demesi tenikscio juodaplaukio grazuolio demesi(juk visi zinom ,kad Lietuvos merginos graziausios:)).Jis atklido i namus ,trauke be perstojo serenados jos garbei:) ir neziurint itai ,kad Stelka ji negailestingai lupdavo,taip ir pasiliko.Asta kol kas nepasirengusi imti antro katino i namus(Kodel ten niekam klausymu nekila,ju toks mentalitetas)bet ir palikti gatveje negali,issikrausto i kita buta.Tai pradejo ji ruost i prieglauda,siandien kaip tik kastruojamas.Tai ten labai greztos taisykles ,kuriu privalai laikytis,kai atiduodi gyvuna.Is kart tave perspeja ir pasirasai atidavimo akta.Su atiduotu gyvunu netenki juokiu ,absoliuciai juokiu teisiui i ji.Negalesi ji susigrazinti ir negalesi suzinoti ,kam jis bus padovanotas.Tai atskleisti yra greztai draudziama,labai greztai.Kitaip jie gyvuno i prieglaudas nepriima.Ju visu tokios taisykles.Rasau ,ne tam ,kad sukelti pasipiktinimo banga,o tiesiog ,kaip yra kitur.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-10-16)
NU bet kokiam kvailam reikia buti (arba atvirksciai protingam!), kad tiek laiko NIEKO NESUPRASTI.
Modeliukas (2014-10-16)
Moterys, nevystykit naujų rietenų ten, kur jų tikrai nebereikia. Palengva viskas sustoja į savo vietas. Jau stoja... Vieni pabunda anksčiau, kiti vėliau. Galiu pasakyt tik tiek, kad gyvūnai pas šią globėją būtent jos namuose prižiūrimi ir globojami gerai. O visa kita... Kiekvienas jau senai pasidarėm savo išvadas.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-10-16)
Daiva, o Jus kai smeizet kitus, drasiai vadinote melagiais, apgavikais, kai vis linksniavote ir linksniavote kai kuriuos, tai cia irgi is to serijos, kad ups, suklydau.
Angelina (2014-10-16)
Silpni kersija,stiprus atleidzia,ismintingi pamirsta.Tik nepamenu ,kas pasake:)
NeRamune (2014-10-16) (foto)
Labai tikiuosi, kad tai ka sakote nuosirdu.. bet vienintelis bet.. pas Daivab like nemazai gyvunu, kurie dabar apskritai yra nezinioje. Ka su jais daryti? Man svarbiausia yra gyvunai ir gaila, kad taip ilgai nesupratote, kad nera cia gyvatyno ir, kad nera melas tai kas buvo rasoma ir sakoma.
DaivaVa (2014-10-16)
Neramune, as daug kartu visur rasiau buten minedama Fausta, taciau jeigu gerai prisimintumete praktiskai beveik niekur negyniau zmogaus. Taip. mano tikslas buvo su Faustu dirbti, pastatyti ant koju, uzsitarnauti reputacija, sutvarkyti visus gyvunus iki blizgumo jeigu taip galima pavadinti, vystyti Ignalinos krasto beglobiuku gelbejima. Va toks buvo planas. Tai mano svajone matyt nuo tada kai suaugau:) o gal ir nuo vaikystes. mane prieme organizacija, lyg ir viskas buvo gerai, kai pradejau jausti ir matyti kai kuriuos besikartojancius dalykus, kai pradejau praregeti, automatiskai tapau "blogu" zmogum, tapau "kenkeja", tapau "smeizike". Na bet kadangi man to prilipdyti deja neiseina, nes nei ka smeiziau, nei kenkiau, o tik stengiausi padeti Gyvunams, mane tiesiog mygtuko paspaudimu isbrauke is fb. tai kas man liko? as savo svajoniu neatsiskau ir neatsisakysiu, o ir sioje organizacijoje gyvunams dar visgi turiu nedidele galimybe padeti, as gi negaliu pas zmogu lauztis i namus, negaliu priversti atsilpiepti i mano skambucius, nes tada gaunu laiskus, kad darau moralini spaudima, o tai kaip man belstis???? rasau cia, nes tikrai skaito kas cia parasyta, vienareiksmiskai.
KeriFiesta (2014-10-16)
Kasutaja kustutatud kommentaari
NeRamune (2014-10-16) (foto)
Dziaugiuosi del vieno, kad akys atsimerke, bet kaip suprantu jei nebutu pasaline is aktyvios veiklos, tai ir toliau butumet buvusi uz Fausta? Jei nuosirdziai gailites padekit bent dali gyvunu isgelbeti is Fausto.
DaivaVa (2014-10-16)
Kas dar nezinote as tik priminsiu i organizacija as atejau skandalo metu, gyniau organizacija, butent del gyvybiu, gyniau ir kovojau del ju, mano aktyvaus kiek tai galima pasakyti dalyvavimo metu negeso nei viena gyvybe (ta prasme, be zinios ar panasiai), nedingo nei vienas gyvunas, bet as nesiteisinu, taip, as atejau, vadinasi turejau kazko imtis, ir kaip matote, praejo vos trys menesiai ir mane pasalino is aktyvios organizacijos veiklos, kadangi as tiesiog tapau "rakstis subinej" paprasciausiai, bet tai, kad nebegaliu dalyvauti nei gyvunu gyvenime, nei gyvunu dovanojime, nes tiesiog esu atjungta nuo visuomenines veiklos. Naujas projektas, jis ne naujas, as ir atejau su ta intencija, kad sioje organizacijoje susikursiu nisa savo gimtajam krastui, ka ir sekmingai dariau, tik nelabai reklamavausi:) o kad ivykiai susikloste per pora dienu taip greitai, tai tiesiog likimas, o ne norejimas pasireklamuoti, as dabar ir neturiu ko labai reklamuoti, nes tai tik bendruomene kol kas, o ir as negaliu lengva ranka nubruaukti visko kiek yra dar klausimu neissprestu butent ten kur dar ir esu:) O atsiprasau as zmoniu todel, kad as toks zmogus esu, jei klystu pripazistu, "nededu" nei i krumus, nei uz kazko slepiuosi. O, kad atleidimo nebus as faktiskai ir zinojau, bet atsiprasyti man nei karuna nei kepure nenukrito, bet akmuo nuo sirdies - taip.
Alina.V (2014-10-16) (foto)
Ne GG bendruomene turi atleisti. Tikrai visi turime savo nedadarytu darbu, klaidu ir skubotu neapgalvotu sprendimu. Dievas atleis, jeigu Jusu atsiprasymas nuosirdus ir tikrai atgailaujate. Gyvunai, kuriu nebera arba kurie su Jusu palaiminimu atsidure ten, kur kencia, deja jau nieko nepasakys. Bet Moira teisi. Gebeti atleisti - didziule Dievo dovana, tik klausimas: kaip pamirsti?
NeRamune (2014-10-16) (foto)
Daiva dar pries savaite prie Fausto skelbimo fb mane intrigante isvadino, tai nuo kada cia toks nusvitimas? O kaip tie gyvunai, kurie mire ir tie, kurie vis dar ikaitai pas Daivab?
Moiros (2014-10-16)
Administrator kustutatud kommentaari
NeRamune (2014-10-16) (foto)
Taip, ir kam gi gyvatyno atsiprasineti??:) kaip buvo DaivosVa issireiksta.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-10-16) (foto)
Tai dabar plokim per petį ir sakykim/galvokim "taigi, nieko tokio, visko pasitaiko". Žmogus gali klysti, bet tai, ką rašinėjo DaivaVa GG daugybę kartų, jau nebuvo klaida. Ir jei ne naujas projektas, ji nebūtų ikėlusi to, atsiprašant, atsiprašymo. Tik GG bendruomenei (prieš tai vadintai ne tokiai gražiais žodžiais...) nedaiena, nors per galvą kuolu tvok. Na super, praeitis - nubraukta, pradangintos, numarintos gyvybės - pamirštos. GG bendruomenė - inertiška ir kartais daranti įspūdį, kad kažko trūksta. Kai gyvūną kam nors atiduoda žmogus, kuris emigruoja (ne iš gero gyvenimo gi taip elgiamasi), kyla didžiulis triukšmas, grūmojimai, prakeiksmai ir pan., o kai su gyvūnu bet kaip elgiasi VšĮ, viskas greit atleidžiama. Esu pasiruošusi būti užpulta ir apspjaudyta, tik manau, kad protingi ir taip supranta, kad tas atsiprašymas - krokodilo ašaros.
NeRamune (2014-10-16) (foto)
Kazkas naujo?:) o kaipgi tos gyvybes, kurios per tamstos akluma uzgeso ir dar gesta?
Modeliukas (2014-10-16)
Džiaugiuosi, priimta ;). Linkėjimai nuo Runcytės :) !
Daina1 (2014-10-16)
gal nesileiskime į smulkius nagrinėjimus.
DaivaVa (2014-10-16)
forma matyt pirmiaisiai, o viska sudejus i viena vieta, viskas buvo klaida, nors ne visai viskas:)
Daina1 (2014-10-16)
:DD Cherry, manau kad klaida buvo kompleksinė :DD
Cherry (2014-10-16)
Atsiprašau, nesupratau. Ar klaida buvo kovos forma - ar pats kovos objektas, t.y. teisybė, kitaip nušvito? O dėl gerų darbų ne tneabejoju.
DaivaPu (2014-10-16)
Pritariu Dainai, pripažinti klaidą yra jos taisymas.
DaivaVa (2014-10-16)
aciu labai
Daina1 (2014-10-16)
kova, vardan kovos rezultatų neduoda! Daryk gerus darbus, mylėk gyvūnus ir žmones. Klysti žmogiška. Lai padeda tau Visagalis.


Kommentaare saab vasakul logis sisse kasutajatele.


Statistika Siseloginud: 160    

Uudised

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Kommentaarid

Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas
Simkelyte (15:52) >>
Aš bent jau perku prekes: https://www.varle.lt/prekes -gyvunams/