LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lithuania | Latvia | Estonia
 
 
 
Add news   

Avižytė.

 

 


Užvakar paviešintoje ir Rūtos prašymu, kažkodėl panaikintoje Valio publikacijoje, informacija buvo apie Avižytės lankymo istoriją. Nuo gruodžio 27 d. tik kovo 7 d. ir tik per didelius vargus pavyko išsireikalauti nors ir  per atstumą pamatyti katytę.  Avižytė (bent jau iš toli) pasirodė esanti pasveikusi. Veterinarė sakė, kad jau grybelio nėra ir ją galima buvo jau paimti prieš dvi-tris savaites. O klinikoje ji yra todėl, kad nėra, kur jos dėti. Nėra globos. Gaila, tik vakar Rūta po publikacijos, visus informuoja, kad grybelis pagydytas ir ieško globos.  Anksčiau tik vieną kartą "Rainiuko" puslapyje buvo užsiminta, kad ieškoma jai globa. Dabar, kas liečia lankymą. Paskambinus į kliniką ir norint susitarti dėl lankymo, buvau informuota, kad turiu tartis su "Rainiuko" atstovu. Argi, aš neskambinau ir nerašiau bei neprašiau, kad suderintumėte laiką, kad prisitaikysiu. Ar taip nebuvo? Taip, Rūta, Jūs rašėt, kad ji serga, sunkiai  kvėpuoja, yra peršalusi.  Sausio 11 d. parašėt, kad serga grybeliu. Prie geriausių norų, tuomet ir aš pati lankyti negalėjau, nes sirgau, tad tikrai nesiveržiau, kai buvo grybelis. Pasirodo, kad ji ir operuota buvo.  Kovo 7 d. vis tik nutariau aplankyti katytę. Iš karto buvo pasakyta, kad katytės nerodys ir nieko nesakys. Kad būtent Jūs, Rūta, pasakėt, kad neteikti jokios informacijos ir nerodyti katytės. Tai kas meluoja šioje vietoje Jūs ar veterinarė? Katytė buvo tiesiog iš principo (vėl gi veterinarės pasakyti žodžiai) man nerodoma. Vargais negalais nors iš toli atnešė ir parodė katytę. Gaila, kad visa šito negalima buvo išspręsti gražiai, be pakeltų tonų ir įžeidinėjimų.  Nesvarbu, kad tai ne mano katytė, ne aš mokėsiu už jos gydymą, bet aš ją atvežiau ir man ne tas pats, koks jos tolimesnis likimas. Gal pamiršote ir tai, kaip mane pokalbio telefonu metu įžeidinėjote ir reikalavot, kad nesikisčiau ir nelandžiočiau, kur nereikia. Ne kartą paminėjote, kad, kai katinas atsiranda jūsų organizacijos globoje, neprivalot nieko rodyti ir aiškinti. Vienu žodžiu, atvežei ir viso gero. Grasinot imtis prieš mane veiksmų, tą minit ir komentare.


                      Galite prašyti trinti ir šią naujieną. Bet tas, kas skaito ir žino, kas vyksta, manau padarys atitinkamas išvadas ateičiai.


Labai tikiuosi, kad Avižytė pagaliau, po tiek laiko sėdėjimo narve, suras ne tik globą, bet ir namus.


 


 

 


Posted: 2017-03-10 | updated: 2017-03-22
News ID: 53271
Announcement views: 8809

« back

Comments

Mycius (2017-03-24)
Aistute, pasiūlymą gavau iš jūsų, todėl jums ir atsakiau. Gero savaitgalio. Miau
AisteIgn (2017-03-24)
o ko jūs į mane kreipiatės, siūlykite Orintai :) beje, kava katėms toksiška. man tai žinokit negaila, aš globotiniams ne 3 eurus per dieną išleidžiu, vien kraikui tiek :) o jau kaip jūs susiderėsit, tai jau taip ir bus :)
Mycius (2017-03-24)
Aistute, aš jai sukursiu įpatingą klimatą, pirksiu gėles, rytais kavą su sausiukais į lovą nešiosiu, vakarais į restoraną vesiu vištos kepenėlių valgyti, prie jūros nuvešiu ir t.t.. Matot kiek išlaidų, o jums trijų eurų gaila. Kodėl negaila veterinarams, o man gaila?
AisteIgn (2017-03-24)
nu jo, organizacija labai "sutaupys", dauguma stacionarų organizacijoms skaičiuoja po 3 eurus.....
Mycius (2017-03-24)
Gerai, prasmingai siūlau globą - tik 4 eu para. Na gerai, 3, mažiau negaliu ir tai tik dėl jūsų žavesio.
AisteIgn (2017-03-24)
o kas trukdo vietoj beprasmio piktinimosi prasmingai pasiūlyti globą?
Mycius (2017-03-24)
Linksma čia pas jus. Pagarba viena kitai tiesiog trykšta fontanais iš visų pusių. O katė tikrai auksinė, veterinarų svajonė - trys mėnesiain stacionare, ant rankų ir aš nešiočiau. Po kiek dabar para stacionare? 5-7? Organizacija tikrai turi nemažai pinigų.
Modeliukas (2017-03-24)
Tai kriminalas baigtas, iš katės sriuba neišvirta ;) ? Net nebeįdomu...
Daina A. (2017-03-24)
Orinta, ačiū už parašytą informaciją šio "puslapio lankytojai". Ją pirmiau perskaičiau "Rainiuko" puslapyje. Taip pat noriu padėkoti ir tiems, kad pritarėte man. O tas, kad stengėtės ir bandėte visai užgaulioti, tai patikėkite, kad tikrai visai neimu giliai į širdį. Tikrai esu stipri, nepavargstanti ir adekvati. ko ir palinkėčiau daugeliui iš jūsų.
Birmanukas (2017-03-23)
O šiaip jau Orinta visada teikia info apie gyvūno būklę, tiek telefonu, tiek Rainiuko tinklapyje - sakau iš savo ir kitų patirties. Kas domisi, kam rūpi, tas pasiskambina ar parašo e-paštu, ar seka Rainiuko tinklapį ar FB paskyrą. Moterys, nedarykite kriminalo ten, kur jo nėra. :), katėms vakarienę metas pateikti! :)
Thaliiii (2017-03-23)
Valio buvo greitesne :D
Thaliiii (2017-03-23)
jeeeetau...nu Orinta ir gelezinius nervus turi,nu kaip man atsibostu tokie durni konfliktai... Tiek ji daug daro, tiek aukoja jegu ir vistiek atsiranda kokia nors nepatenkinta persona. Nu kas jau kas, bet Orinta nei vieno gyvuno nenukankins ir nepradangins. Nu nueikit i Rainiuko puslapi, paskambinkit kaip Aiste rase is kito nr, jei jau tiek prisikonfliktavot. Va yra Orintos komentaras Rainiuko puslapy: Yra straipsnelis apie AviŽiukę gyvunugloba.lt. Šio puslapio lankytojai labai domisi Avižiukės likimu, tačiau man jau ilgą laiką nepavyksta prisijungti prie puslapio. Jei yra ten besilankančių ir galinčiu pagelbėti, prašau nukopijuoti naujienas apie Avižiukę į gyvunugloba.lt esančio straipsnelio komentarus. Ačiū už pagalbą!
Valio (2017-03-23)
Orinta, visų pirma, tai Avižyte labiausiai domisi ne "Šio puslapio lankytojai..", o konkretus jums pažystamas asmuo Daina A. Seniai jau galėjote jai asmeniškai parašyti ir tokiu būdu užbaigti šį ginča. Bet iš jūsų pateiktos informacijos "..puslapio lankytojams.." aišku, kad ir jūs sąmonigai ignoruojate Dainą A ir tokiu būdu prisidėjote prie konflikto eskalavimo. Šis tris mėnesius trunkantis ir jau į viešą erdvę išėjęs kvailas barnis jums garbės tikrai nedaro. Beje, Orinta, šiame puslapyje aktyviai tą visą " ...jau ilgą laiką.." lankosi Rūta. Ji negalėjo įkelti informacijos? Klausimas retorinis. Nesivarginkite ir toliau. Orinta (2017-03-23) Yra straipsnelis apie AviŽiukę gyvunugloba.lt. Šio puslapio lankytojai labai domisi Avižiukės likimu, tačiau man jau ilgą laiką nepavyksta prisijungti prie puslapio. Jei yra ten besilankančių ir galinčiu pagelbėti, prašau nukopijuoti naujienas apie Avižiukę į gyvunugloba.lt esančio straipsnelio komentarus. Ačiū už pagalbą! Orinta (2017-03-23) Vakar lankiau princesę Avižiukę. Neįtikėtinai išgražėjus, dar putlesnė, minkštesnė, o svarbiJausia, atsigavusi dvasiškai! Jokių susigūžimų, minko letenom vos užkalbinta, išglosčiau, iškasiau. Kailis atsigavęs. Jau kitą savaitę bus paskiepyta. Ir toliau ieškome laikinos globos. Dabar Avižiukė didžiuliame patogiame narve, išleidžiama pasivaikščioti, kolektyvo mylima ir lepinama. Ačiū Canis Felis už rūpestį. Katytė labai graži, švelni, tikra draugė būtų atsakingam, mylinčiam žmogui :).
DL (2017-03-23)
Comment deleted by user
AisteIgn (2017-03-23)
vis suiranda kokią nors organizaciją, kuri kažką "ne taip" padarė, ne taip kaip jiems atrodo kad reiktų, ir tada drožia drožia drožia. Kas trukdo patiems padaryti? rinkti paramas, gydyti, ir su žinomu likimu padovanoti?
AisteIgn (2017-03-23)
labai "faini" jie, jie niekad nekalti, visad tik aplinka kalta.
AisteIgn (2017-03-23)
kaip ir DainaA, turiu savo metodus. Labai nemėgstu nepagrįstų priekabiautojų, kurie niekad į veidrodį nežiūri, jiems paprasčiau ant ko nors užsisėsti.
Cherry (2017-03-23)
O Jūs, Aiste, kaip atsirenkate, ką moralizuoti? Kiek atsimenu, tai vis nusižiūrite kokią auką. Tai aukoja per mažai, tai klausinėja per daug, tai triūsą nepakankamai vertina... visko neišvardinsi. Su Moira, pavyzdžiui, tai kaip ir aišku, jai visi anksčiau ar vėliau prasikalsta.
AisteIgn (2017-03-23)
tai va jūs lygiai taip su visais konfliktuojate, tai toks ir rezultatas. apgailėtinas. aš irgi pasakysiu - mano rolė ne jūsų reikalas :) man neįdomu ką jūs surinkote, man įdomu, ar ta šeimyna egzistavo ir jei taip, ar tikrai padovanoti :) jei pradėčiau taip sekti visų likimus kur aš ką kada nors pavežiau, nu garbės žodis, išprotėčiau. Čia jau jūs turėjot pavargti, bet kažkaip vis nepavargstate. O keista, kai šitiek gelbėjate :))
Daina A. (2017-03-23)
Na, Aiste, ar nepavargote? O apskritai, kokia čia Jūsų rolė? Koks ryšys tarp Avižytės ir Jūsų? Jeigu jokio, tai užsiimkite savo nepriekaištingu katinuku gelbėjimu. O dar jeigu Jus domina Milos ir Bingo sveikatos būklė, tai jų vizitas pas veterinarus yra fiksuotas. Kaip ir galite pažiūrėti, kokią aš "didelę" paramą surinkau tiems kačiukams su kate (turėjote matyti komentaruose).
AisteIgn (2017-03-23)
Valio, iš kito telefono todėl, kad jau persikonfliktavo su visais ir niekas aiškiai nebekelia. Jei skersai išilgai persikonfliktavai su visais kas įmanoma, tai kas belieka. DainaA tai katei su kačiukais rinko paramą maistui, kaip bet kuri organizacija, o net nuotraukų nebuvo. Tai va belieka patikėti jos pačios žodžiais kad tokia katė ir kačiukai išvis egzistavo. Mila su Bingo, kol buvo pas DaivaVa globoj kažkaip nelabai ruošėsi anapilin, bet pas DainaA kažkaip ėmė ir bistriai išsiruošė. Ir nors tai buvo vieši katinai, gydyti ilgai už visuomenės pinigus, Milos baigtis kažkodėl buvo labai slepiama, klausiau ne vieną kartą kas nutiko, tai maždaug ne mano reikalas :) Skirtingai, Avižytė toli gražu neslepiama, o yra dovanojama, adekvatiems žmonėms, kurie nepragaišins. Gal reikia atskirti DainosA asmeninį nesantykį su visais kuom įmanoma, ir tai kad gyvūnas neslepiamas ir norintys jį įsikatinti, turi šansus tą pasidaryti paskambinę telefonu pagal skelbimą. Jei manot, kad Orinta turi laiko šokinėti apie kiekvieną konfliktišką moteriškaitę, tai žiauriai klystate. Jeigu būtų toks santykis su kiekvienu "pridavusiu" bet kurį gyvūną, tai labai greit užsilenktų, nes neturėtų laiko nei kada valgyt, nei kada miegoti, jau nekalbant apie kokį nors asmeninį gyvenimą. Vieši gyvūnai, jiems aukojami pinigai, jų gydymui, išlaikymui, tolimesniai ateičiai sukurti, bet niekas už juos neperka savanorio asmeninio gyvenimo, neįsijauskite.
DaivaVa (2017-03-23)
Kiek zmoniu tiek nuomoniu. Vienos tiesos niekada nebuna. Nesipykit ir grazios dienos! Saulute sviecia, pauksciukai ciulba, o Avizyte kaip suprantam pasveikusi ir globoj. Ko daugiau reikia? Dainaa turite pakankamai rupesciu ir savo priziurimu gyvunu, tegul Avizyte gyvena savo gyvenima, gal jai nusisypsos laime kur kituose namuose.
Daina1 (2017-03-23)
katinukas, kuriam vaistus atvežėte, buvo Daivos Bukauskienės paimtas iš manęs liepos pradžioje, aš tuo metu iš ,,Fausto " išėjau dėl nepritarimo vadovės darbui ( info apie gyvūnus buvo slepiama ir nuo Fausto darbuotojų )Mano žiniomis, jis užmigdytas buvo rugsėjo mėn. Tad nuo liepos iki rugsėjo tikrai ne viena diena. Kas dėl kitų gyvūnų- pati dalyvavau ne vienoje paieškos kelionėje, ėjau į kiekvieną tos velnio sodybos kiemą ir kalbėjau su kiekvienu kaimynu. Visiems daviau savo kontaktus, visų prašiau informuoti, jei nors vieną pamatys. Kaip , beje ir Aistė, Regina, Ramunė. Ir nuotraukos, kurios buvo paviešintos , buvo mūsų darytos rugpjūčio mėn gale, bei rugsėjo pradžioje. Taip kad nereikia aiškinti, kad Daina1 buvo ta, kuri apvoginėjo gyvūnus ar juos mėtė pakampėse. Faustas užsidarė gerokai po mano išėjimo. Beje dabar turiu 7 katinus iš įvairių organizacijų, jie liko pas mane. Ir pagalbų aš jiems irgi neprašinėju, bei gydau ir išlaikau savo lėšomis. Tai ką, dabar man karūną pirksite ar medalį kabinsite? Aš pati juos priėmiau į savo namus ir esu už juos atsakinga. Kas dėl info slėpimo - aš neminėjau, kad kalba eina apie buvusius Rainiuko katinėlius.
Daina A. (2017-03-23)
Atsakymas Aistei. Kas sekantis? Jūsų visa kompanija visuomet buvo prieš mane. Tai nenuostabu, kad ir šį kartą istorija kartojasi. Mistinė katė liko pas mane, katinukai padovanoti. Nepergyvenkit nepradanginau, neišvežiau ir nepaleidau laukuose, ar žirgynus. Ir apskritai, Jūs man galite atsakyti apie užduotus klausimus dėl Avižytės, jeigu ne, tai ačiū, išsakėt, ką galvojat ir pakaks.
Valio (2017-03-23)
Kodėl, kaip kokiai šnipei, reikia skambinti iš draugės ar kaimynės telefono, kad gauti informaciją apie gyvūną? Pasiūlymas puikus. Jeigu Daina A ir elgėsi taip , kaip rašo Daina 1, tai visi kiti taip pat turi elgtis? Suvedinėti sąskaitas? Skirtumas tame, gerbiamoji Daina 1, kad kad Daina yra privatus asmuo, o Rainiukas yra organizacija, veterinarijos klinika yra vet. paslaugas teikianti įmonė ir elgtis turėtu ir Rainiukas , ir veterinarai atitinkamai savo statusui, o nenusiristi iki sąskaitų suvedinėjimo. Jau rašiau savo publikacijoje, kurią išstrynė Rūtos reikalavimu (išsigando , kad kiti perskatys) , kad tokios dainos apdrasytomis rankomis, gaudo tuos gyvūnus rūsiuose ar miškuose, veža juos į gydyklas, vežasi gyvūnus namo, ten slaugo ir maitina už savo pinigus. Tokios daivos nesibodi sunkaus ir purvino darbo, nepatogumų, kuopia, verdas košias ir dar kitiems stengiasi padėti. Todėl tokiems žmonėms atleistina daugiau, nei už gyvūnų gelbėjimą uždirbantiems veterinarams , Nereiktė sureikšminti jų elgesio ir jų kalbas, o verti tai, ką jie daro dėl gyvūnų. Visi mes turime savo keistenybių, todėl reikia stengtis vertinti darbus, o ne charakterius.
Daina A. (2017-03-23)
Atsakymas gerb. Dainai1. Jeigu rašote, kad nebuvo iš mano pusės teikiama informacija apie "Rainiuko" globojamus katinukus, tai rašykite teisingai. Kam konkrečiai nebuvo teigiama informacija ir kas gi jau taip teiravosi? "Rainiuko" vadovei viskas buvo sakoma (ar ne taip, Orinta). Taip pat galėjote paminėti tuo pačiu, kad buvau paėmusi du galima sakyti mirtininkus (tai Mila ir Bingo), kurių sveikata buvo tikrai labai prasta. deja, jie pagyveno neilgai. Irgi vadovė viską žino. O kad aš juos gydžiau savo lėšomis, ar tai blogai. Kad neprašinėju paaukoti kiekvieną sykį, tai irgi blogai? Jau kam kam bet ne Jums kalbėti apie lazdos galus. Gal jau pamiršot, kaip atvežiau Jums vaistus katinukui, o vėliau sužinojau, kad jis yra jau buvo prieš mėnesį miręs, o pinigų aukoti buvo prašoma. Gal jau ir savo veiklą "Fauste" pamiršote, kaip ir tuos katinus lakstančius iki šiol laukuose (po "Fausto" užsidarymo).
AisteIgn (2017-03-23)
Mes tai iki siol laukiam nuotrauku kazkokios mistines kates su kruva kaciuku, berods buvo 7? Likimas liko nezinomas.
AisteIgn (2017-03-23)
Jo, atiduokit, ir bus galai i vandeni.
Mycius (2017-03-23)
Na parašykite gi pagaliau Daivai ir visiems mums kaip jaučiasi ir kur ta katytė dabar. O dar geriau - atiduokite Daivai tą katytę. Daiva, pasiimkite tą katytę ir ieškokite jai šeimininkų pati nes kitaip ši problema nesibaigs. Kažkokia nesamonė, kokios čia gali būti paslaptys, skaityti šlykštu. Svarbesnių problemų nėra?
Daina1 (2017-03-23)
priminsiu netolimą praeitį. Pas Dainą A buvo ne vienas gyvūnas globoje, apie kuriuos teiravosi žmonės, kuriems jie rūpėjo. Deja, informacijos nebuvo jokios, arba iš to krašto: ,, suprask kaip nori- išlaikau savo lėšom, pati, todėl nebus jokios info ir t.t. " . Šiuo atveju ta dviejų galų lazda atsisuko pačiai. Aš nepritariu ir nepritarsiu , kad nėra informacijos apie gyvūną ( šiuo atveju Rainiuko psl ji yra, o ir pasiskambinti galima globėjai, na kad ir iš draugės ar kaimynės tlf ) Bet pulti už tai , ką netolimoje praeityje darei pats- tai jau per daug.
Birmanukas (2017-03-23)
Pritariu, Amarile. Ypač taikliai Wilmantė abipūdino savo paties pirmojo komentaro paskutiniu sakiniu, prieš idaugtaškį (ir po jo, aišku). Man asmeniškai neteko patirti, kad organizacijos atsisakytų ar piktybiškai slėptų informaciją apie gyvūnus, kai teiraujiesi. O šiuo atveju, jei kam nuo to ir geriau, tai tikrai ne gyvūnams.
Amarile (2017-03-23)
Nesuprantu - kas čia per valstybės paslaptys? Kokios dar ambicijos, galinčios neleisti aplankyti katytės? Juk šiaip yra geroji praktika- ir pranešama apie gyvūnėlį, ir norintys kviečiami jį aplankyti...Daugiau nei keista.
Valio (2017-03-22)
Daina, kodėl jums tik už atvežimą turi informaciją teikti? Na, laiko sugaišote gaudydama, na, kura sunaudojote, bet tai niekai. Ačiū gi pasakė ir viso gero. Ko dar norit? Nemokamos pervežimo ir gaudymo paslaugos neturi vertės. Ar dar nesupratote? Katytė jau jų nuosavybė (tik neaišku kokiu būdu ji tapo jų nuosavybę), bet jos kažkodėl taip nusprendė ir viskas - ką nori , tą daro ir kaip nori. Nesvarbu, kad Rainiukas viešoji įstaiga ir viešumas turėtų būti, bet ..... Lietuvoje kas moka - tas muziką klauso. Vat būtumėt sumokėjusi , tada jau kitas reikalas, tada pagarba , tada ir informacija. O Orinta panašu už Rūtos nugaros dabar slepiasi, matyt taip patogu ir nusispjaut joms į viešumą. Tai pamoka jums - daugiau nieko nedarykite nemokamai. Arba tegul jums sumoka, arba jūs mokėkit. Dabar tik piniginiai santykiai turi reikšmę ir daugiau niekas.
Daina A. (2017-03-22)
Prašau pakelti šią naujieną. Kadangi buvau perspėta, kad man jokia informacija daugiau nebus teikiama apie katytę Avižytę, todėl prašau viešai, "Rainiuko" vadovės Orintos, kad informuokite, koks jos likimas. O taip pat kokia skola susidarė už jos gydymą klinikoje. Ačiū.
Valio (2017-03-10)
" ..., bet koks bet kokio žmogaus prisilietimas prie gyvūno kančios ir noras jam padėti, visada yra aukščiau ambicijų,.." nuostabūs žodžiai. Juk mes visi lygus gyvūno gelbėjime ir išgelbėti gyvūnai nėra kieno nors nuosavybė, kol nesusiranda nuolatinio šeimininko. Mažiausiai savintis tokius gyvūnus dalėtų viešosios įstaigos, kurios yra tik tarpininkės tarp gyvūno ir jam teikiamos žmonių pagalbos . Labai gaila, kad Orintos sukurtas geras Rainiuko vardas nukentės dėl netinkamai pavaduoti pasirinkto žmogaus. Rainiukas viena iš nedaugelio gyvūnų globos organizacijų, kurioms rūpėjo ne tik jų globoje esantys gyvūnai, o visi nabagėliai. Avižytės istorija rodo, kaip viskas pasikeitė. Ex
Wilmante (2017-03-10)
karts nuo karto mes čia taip susipešam:( Nors visi žinom, kad pagrindinis mūsų tikslas yra gyvūnai, jų gerovė, bet tikrai turbūt nebūna vienodos nuomonės, kiekvienas, daugiau patirties turintis, išsako čia savo nuomonę, o kadangi ji ne visada sutampa - taip ir įvyksta. Kad nuomonės skiriasi nėra blogai, blogiausia, kai dėl to nukenčia gyvūnai:( Mano manymu, bet koks bet kokio žmogaus prisilietimas prie gyvūno kančios ir noras jam padėti, visada yra aukščiau ambicijų, noro lyderiauti ar pasirodyti, kad aš pats geriausias gyvūnų mylėtojas... Gerai suprantu prisidėjusio prie gyvūno gelbėjimo žmogaus norą ir toliau sekti jo istoriją, domėtis kaip jam sekasi, kaip jis gyja, kaip susiklosto jo tolimesnis likimas, todėl tikrai manau, kad negalima kažkokiais būdais jam to drausti, kažkaip kenkti ir nevertinti to, ką jis padarė nelaimingojo labui. Galima juk užgniaužti savyje tokias ambicijas ir bendrauti normaliai, norinčių pagelbėti, nepraeinančių pro šalį juk nėra tiek jau daug, kad galėtume taip elgtis su jais, tiesiog daugiau supratimo ir pagarbos vieni kitiems... ir sėkmės Avižiukei, ieškant mylinčių šeimininkų


Comments can be left by signed-in users only.


Statistika Online: 151

News

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Comments

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas