LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lithuania | Latvia | Estonia
 
 
 
Add new   Print   

Adopted pet

Description:

Nuo vasario mėnesio pradžios po miestą klajojo pasimetęs ar išmestas šuo. Pirmą kartą su juo susipažinome vasario 3 dieną, tik tą kart su juo susidraugauti nepavyko, šuo blaškėsi ir buvo suirzęs, urzgė ant mūsų, tad teko nuleisti rankas ir tikėtis, kad šunelis grįš namo. Tačiau taip nenutiko, jis klajojo po Vilniu 2 savaites kol atsidūrė Antakalnyje 2011-02-13 d., kur buvo prisiviliotas ir gerų žmonių priglaustas į šiltus namus, nes tąnakt buvo labai šalta ir šunelis jau šlubavo. Vasario 14 d. jis atkeliavo pas mus.

Paaiškėjo, kad šuo labai draugiškas, bendraujantis. Bardas yra labai ramus, prieraišus, paklusnus šuo, nekeliantis bereikalingo triukšmo. Neprieštarauja šukavimui. Jau pelnė daugumossavanorių simpatijas, todėl iškomejam pačių geriausių namų.

Netinka gyventi lauke dėl jautrių sąnariukų.

Features: can live inside only, friendly
Pets name: Kenis-Bardas
Pet species: dog
Number of pets: 1
Breed: Siberian Laika
Sex: male
Sexual activeness: not neutered/ spayed
Age: 1-3 years
Height category: medium (30 - 60 cm above ridge)
Hair type: medium long-haired
Color: brown, white
Locality: Lithuania, Vilnius City, Vilnius
  
Owners name: Lesė, animal care organisation
Address: Klinikų g. 1, Buivydiškės, 14010 Vilniaus raj.
Homepage: Lese.lt
Bank account: LT647044060005976183
Company code: 300709225
Donate for shelter:

Advertisement ID: 30206
Posted: 2011-02-16 | updated: 2011-10-17 | deactivated: 2011-10-17
Announcement views: 49467
Previous pet status: Found and available for adoption

Comments

Colomba (Lesė) (2011-10-17)
Nuostabios naujienos. :)
Friske (2011-10-17)
Bardulis jau namus turi :) siandien geroji naujiena paskelbta :) :)
Ievute007 (2011-09-09)
oh, koks gražuolis "vilkas".... jei turėčiau galimybę, būtinai tokį laikyčiau, čia tieaiog šuns etalonas.
Pliushke (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-08-13)
Valio Bardui – diplomuotam žygeiviui! http://www.lese.lt/lt/organizacijos_naujienos/news.6170
Smax (2011-08-10)
Ką šitas gražuolis vis dar laukia?? Ech... Sėkmės tau gražuoli, tikrai rasi namus pačius geriausius
NikaID (2011-07-11)
Keista kad seimininku neranda, puikus suo :)
Kary (2011-05-30)
Tikro vilko snukutis.
IlonaP (LGGD, Vilnius shelter) (2011-05-17)
Nuostabusis~
Eugenija (2011-05-15)
http://ikrauk.15min.lt/laisvalaikis/18114 gal sitas? nors kaip jis taip ilgai isgyveno vienas...
Eugenija (2011-05-15)
sveiki vilkiukas tikrai labai paasus i Cekoslovakijos vilksuni, o toks buvo pamestas ir jo lyg dar nesurado. pabandysiu tuoj surast ta skelbima :)
Auuu (2011-03-17)
na ką, rodos baigėsi išmint apie vilkus....o aš jau maniau teks perrašyt ne tik vilkų taksonomiją, bet ir etologiją....ką gi, rodos neteks surengti mokomojo seminaro vilkų biologams ir pakviesti kaip lektorius kelis čia pasisakiusius....
Friesian11 (2011-03-13)
Kam įdomu, galite pasiskaityti čia http://www.gsd-lithuania.com/LT/About/Istorija.htm
Friesian11 (2011-03-13)
Žostaute, mane kiek pažįsti (turiu Vario ir Stiešos dukrą), gražiai parašiai ir dar turi sveikatos atsakinėti į kvailus komentarus, tikiuosi, kad bent kam jie kada bus naudingi, nes pamenu, kad kadaise panašiu būdu su savo galinga "išmintimi ir žiniomis" ginčijausi su keliais žmonėmis ir interpretuodavau taip, kaip tada gebėdavau suprasti ir skaitant atrodė visiška nesamonė, ką jie rašo, nes aš taip jaučiu, girdėjau, kaimynė pasakė, paskaičiau kokiam nerimtame straipsnyje arba pati sugalvojau... Žinoma, dabar juokinga pasiskaityti tuos komentarus, bet man tada buvo 13 - 14 metų:D Gerbiamieji žmonės, šunų veisimas yra ilgas ir atsakingas darbas su didžiulėmis veislės knygomis, ilgomis gimės linijomis - užrašyta jų sveikata, savybės, gebėjimai, palikuonys ir t. t. Tai kažkieno svajonės, kurios kūrėsi ir dužo, kažkieno vizijos. Žmogus pirkdamas šunį moka ne už tai, ką Jūs įvardinote "popierėliais", o už ilgametį darbą. Vokiečių aviganių veislės pradininkas Maksas fon Štefanicas. Tuo metu Vokietijoje gyveno labai skirtingi šunys ( pagal ūgį, ausų padėtį, kailio struktūrą bei spalvą), kurie saugodavo avių bandas. O juos vienijo juos keli bendri bruožai - greita reakcija, neapsakomas darbštumas ir paklusnumas. taigi Maksas tikėjosi, kad jam pavyks sukurti vieną veislę, nes iki tol bandymai buvo nesėkmingi. Labiausiai jo susidomėjimą pažadino šių šunų darbštumas, išsivystęs jau daug šimtų metų tarnaujant žmogui. "1899m. Maksas f. Štefanicas su draugu Arturu Mejeriu aplankė mažą parodą Karlsrujoj. Jie pamatė ten šunį, kuris pranoko visus jų įsivaizdavimus apie tai,koks turėtų būti aviganis. Jis buvo vilko dydžio, gelsvai pilkos spalvos, ramiai stovėjo šalia savo šeimininko ir savo vidine jėga bei spinduliuojančiu pasitikėjimu priminė pirmykštį šunį. Draugai dar nebuvo matę tokio tobulo aviganio šuns. Šuns šeimininkas p. Eizelenas paaiškino, kad šuo , kurio vardas Hektoras f. Linkrshainas, nors ir atvestas į parodą , bet yra darbinis, išskirtinių gabumų turintis patinas".
Auuu (2011-03-11)
tuomet iš kur toki sakiniai: "..<..>..Kanados vilku, kuris yra labai socialus gyvunas. Cekoslovakiskas vilksunis yra isvestas maisant Karpatu vilkus. Ju savybes totaliai skiriasi. Pastarasis iskilus gresmei puola..<..>.."..?..man pirma mintis perskaičius tokį sakinį ir yra ta, kad susitikimas su karpatų vilku būna pirmas ir paskutinis, o su kanadiniu - nelabai įmanomas, nes tas su savo chebra bėga nuo pavojaus....
EditaM (Lesė) (2011-03-11) (foto)
Apie vilkus, pjaunančius žmones niekur neteko skaityti.
Auuu (2011-03-11)
gyveni žmogus ir sužinai kažką nauja.... tai kaip suprantu, kai "kanados vilkai" žmonių nepjauna, o va karpatų - vos ne tigrai gyvenantys rezervatų pakraščiuose, kuriuos dažnai vietiniai aplanko, tik kad šuninių būriui priklauso...? ane..?
EditaM (Lesė) (2011-03-11) (foto)
Dar info apie vilkus - http://agiesha.blogas.lt/vilkas-canis-lupus-99.html O realiai jie visi yra bendruomeniniai gyvūnai, tik skirtingo dydžio, spalvų ir iš skirtingų regionų :)
Virgau (2011-03-11) (foto)
mano jaunystej buvo labai populiarios knygos apie indenus,svaigom nuo ju iki nupusimo,dalindavomes,keisdavomes,skaitydavom per naktis....labiausiai megiamos buvo apie Harka is ciklo "Didziosios Lokes sunus",tai ten aprasoma kaip indenai tuos vilksunius pasigamindavo,ogi rujojancia kalyte pririsdavo pamiskej....nieko cia naujo neisrasta su tais vilksuniais.
EditaM (Lesė) (2011-03-11) (foto)
Charakteriu. Kanados vilkai yra gaujiniai gyvūnai (natūraliomis sąlygomis gyvena grupėmis), juos sumixavus su VA buvo gauti Saarloso vilkšuniai. O Karpatų vilkai yra pavieniui medžiojantys ir gyvenantys vilkai, kurie tik pavasarį ieško draugijos, kuriuos sukryžminus buvo gauti Čekoslovakų vilkšuniai. Tačiau aš skaičiau, kad Saarloso vilkšuniams buvo skirta ilgesnė selekcija, nei Čekoslovakų.
Virgau (2011-03-11) (foto)
gal spalva,kailio struktura...indenai nuo lietuviu kazkuom skiriasi :)
Auuu (2011-03-11)
gal kas galit man paaiškinti kuo skiriasi kanados vilkai ir europos (karpatų) vilkai..?..
Virgau (2011-03-10) (foto)
apsaugok Viespatie,jei nutiktu tokia nelaime savo kale tuoj pat sterilizuociau.O kad namus surast sunku,cia dalyvaujantiems tikrai nenaujiena:)Labai gerai kad padedat nelaimeliams kol jie i konclageri nepapuola.Tiesiog nuostabu,o kad daugiau tokiu zmoniu butu!
Žostautė (2011-03-10)
Haha, siūlau vieną vadą pačiam ar pačiai išvest, prieš tai susirinkus reikalingus parodų ir sveikatos tyrimus, taip pat ne su kaimynų patinu sukergus, išaugint iki dviejų-trijų mėnesių ir visiems surast gerus namus, o jau tada skaičiuoti tas veisėjų prisikrautas kišenes iš šuniukų pardavimo :D Štai va Jamims darkart paaiškino - gyvūnams reikia padėti ir kol jie dar ne gatvėj arba Grindoj, negi taip sudėtingai rašau?..
Jamims (2011-03-10)
Nesuprantu kodėl šiam puslapy pagalba gyvūnams laikoma tik iš grindos, aiškiai mergina/moteris parašė, kad pagelbėja dar nepatekus čia, o tai tūkstantį kartu geriau :)
Virgau (2011-03-09) (foto)
na,jei brokuoti nenaikinami ir eina apyvarton,kodel veisejai nerodo susidomejimo nabageliais pakliuvusiais Grindon?mes jau kaip poterius mokam,kad neturintis doku yra negrynaveislis.Tokiu sunu veisimas vadinamas dauginimu ir yra labai smerktinas.Todel visais imanomais budais rasomos graudzios istorijos su prasymais aukot pinigelius,kad tokius gyvunelius sterilizuot,kad jie pataptu daugintojams neidomus.Vadinasi tie neismaneliai visais budais stengiasi,o veislynai babkes i kisenes kraunasi,platindami brokuotus gyvunus?
Žostautė (2011-03-09)
Virgau, VIENAS šuo. VIENAS. Beje, jūsų žinios truputį neadekvačios, niekas nemigdo sveikų šunų, taip pat ir brokuotų šuniukų :D Kas per nesąmonės, jūs kaip tuos veisėjus įsivaizduojat? Kaip kažkokius monstrus, kurie šunis veisia dėl pinigų matyt? :D Keturių metų sveikam patinui tikrai būtų atsiradę namai - negi manote, kad visi veislyne gimę šuniukai dalyvauja parodose ir yra veisiami? Ne, vienetai! Štai mano veislynas su visais savo titulais šiuo metu guli šalia manęs, pasidėjęs galvą ant rankos ir dūsauja nuo tik ką sušlemšto puskilogramio jautienos - negi įsivaizduojate, kad jos vaikus galėčiau migdyti dėl IŠVAIZDOS? Brokuoti šuniukai apskritai labai "einami", nes gi visi nori "pigiau, namams"... Aišku, gal ir pasitaiko migdančių šuniukus su rimtu broku (pvz tokiu, kuris lemtų ir sveikatos problemas ateityje), tačiau tokių vienas kitas... Absoliuti dauguma veisėjų kiekvieną savo namuose gimusį šuniuką augina kaip vaiką, žino kiekvieną jo bruožą, popina ir labai jais rūpinas. Patikėkit, ne tik GG savanoriai myli gyvūnus :D
Virgau (2011-03-09) (foto)
tai kaip cia taip atsitiko,kad mano globotinis du kartus Grindon pakliuvo?trecia karta man grazino,uz ka dekoju ir tikrai neturiu tiems zmonems jokiu pretenziju.mes neieskojom to veislyno is kurio grazuolis buvo kiles del pacios paprasciausios priezasties.Kad neuzmigdytu.Kiek zinau veisejai bent kiek brokuotus naujagimius naikina,kas butu nutike 4 metu patinui visiskai nemokytam geru manieru,nedalyvavusiam parodose todel veisimui netinkamam,manau nereikia dideliu isvedziojimu.Sito daleist as negalejau,todel labai viliuosi kad nuostabuolis gerai gyvena,yra mylimas ir branginamas kaip nuostabus suo,o ne reproduktorius ar pasimaivymo objektas.
Žostautė (2011-03-09)
Virgau, aš nesakiau, kad veisėjai dalyvauja GG veikloj - neturiu tokių duomenų, niekada tuo nesidomėjau. Bet veisėjai labai greitai suranda naujus namus savo ar kolegų veisimo šuniui, kai jo nebegali auginti šeimininkai, į gatvę toks šuo nekeliauja - ar tai nėra mylimos veislės gelbėjimas? Ar gyvūnas būtinaituri būti "davarytas" iki ligų, bado, gatvės, kad pasirūpinimas jo gerove "užsiskaitytų"? Veisėjai neparduoda savo šuniukų bet kam, veisėjai su savo šuniukų naujais šeimininkais pasirašo sutartis, kuriomis įsipareigojama daug dalykų dėl gyvūno gerovės, veisėjai yra pagrindiniai švietėjai apie tai, kad šunims nereikia nei "sekso", nei "motinystės džiaugsmų" - t.y. vykdo taip pat ir prevencinę/šviečiamąją veiklą.
Virgau (2011-03-09) (foto)
mudvi nesusikalbam,viena apie ratus,kita apie batus:)Cia dalyvaujantys tiesiog labai myli gyvunus,juos visaip kaip gelbeja.Jus rasete,kad kilmingu gyvunu turetojai ir veislynai domisi ir dalyvauja GG veikloj.As bandziau pasakyt kad taip nera,kad tai tik grazi ideja,svajone. galbut ateityje atsiras tokiu,gelbejanciu megstamos veisles gyvunus del idejos,kolkas tokia buvo tik VIENA CIAUCIU VEISEJA.
Vikikute (2011-03-09)
Virgau, dauguma gyvūnų, kurie papuola į Grinda net panašūs į veislinius būna ne veisėjų, o daugintojų pagaminti... Tokių, kurie turi (ar kažkada turėjo) dokumentus tikrai mažuma, be to, gyvūnai iš veisėjų visad turi tatiuruotes/čipus, tad šeimininkus, ar veisėjus rasti galima nesunkiai...
Žostautė (2011-03-09)
Virgau, jau kartojuosi, bet didžioji dalis atvejų, kai dokumentiniams šunims kyla grėsmė netekti namų, išsprendžiami be Grindos - dėl to tas darbas nelabai ir matomas. O dėl "akivaizdžiai kilmingų" tai veislę įrodo tik dokumentai, visi dokumentus turintys šunys turi mikroschemas arba tatuiruotes, pagal kurias ir naujus popierius išimt bent jau teoriškai galima, ir veisėjus bei šeimininkus surasti. O tai, kad šuo panašus į kažkokią veislę... na prieš tuos, veisiančius "dėl kelytės sveikatos" arba "dėl pigių šuniukų, nes nevisi juk gali mokėti už dokumentus" (šiaip vieno kilmės dokumento kaina yra 20-50 litų :D) veisėjai nuolat kariauja - įtariu, kad būtent šitie vargšiukai ir sudaro didžiąją masę "veislinių" prieglaudinukų/grindinukų... Va juos (beje ir nepigiai) parduodantys daugintojai neprisiima jokios atsakomybės už gyvybę, kurią patys paleido pasaulin bei teršia normalių veisėjų reputaciją.
Virgau (2011-03-09) (foto)
na,tokiu kaip mano globotinis (su visais dokumentais) tikrai nedaug pasitaiko,daug dazniau be dokumentu akivaizdu kilminguoli ismeta.Jei paprastas suo dar turi sansu isgyvent Grindoj ir papult i tiesiog gero zmogaus rankas,grynuolis arba suserga galutinai, arba patenka i spekuliantu ar daugintoju rankas.Kazkaip nei veisejai nei kilmingu sunu turetojai nepuola gelbet.Vienintelis atvejis per kruva metu buvo CIAUciu veiseja,bijau apsimeluot pavadinima.Va ji paeme dabaigta suni,ispuoselejo,istvarke ir padovanojo iskastruota.Tai ir visa pagalba is veislynu.O sunu ir katinu buvo,kam reikejo profesionalu pagalbos.
Žostautė (2011-03-09)
Virgau, kilminguolį turėjote vieną, o nekilminguolių kiek?... Na čia nėra apie ką diskutuoti, daug rečiau išmetami dokumentuoti gyvūnai - jau vien dėl to kad save gerbiantis veisėjas labai griežtai atsirenka, kam šunį parduoti, o ir sutartį žmogus pasirašo. Sakysim, aš esu sutartimi įsipareigojusi, kad jei negalėčiau auginti savo šuns toliau, tai aš galiu tik grąžinti ją veisėjai arba kartu su ja ieškoti šuniui naujų namų, t.y. ne tik kad į Grindą priduot, bet ir parduoti jos trečiai pusei be veisėjos sutikimo neturiu teisės. Labai efektyvus mechanizmas.
Virgau (2011-03-09) (foto)
Pati asmeniskai traukiau is Grindos kilminguoli su dokais,kurio TRIS kartus atsisake tos veisles myletojai,turetojai ir zinovai.Taigi budama nei zinove nei tos veisles gerbeja, auklejau beveik metus,kad butu galima kaip paprasta normalu suni padovanot paprastiems normaliems zmonems.Tikrai nedariau paslapties,vis rasydavau apie ji,bet kazkaip tos veisles myletojai neatsisauke,nepasisiule perimt ar bent patart kaipgi su tuo stebuklu tvarkytis.
Žostautė (2011-03-09)
Virgau, matot, jei tam tikros veislės atstovui iškyla grėsmė netekti namų, paprastai iki gatvės, Grindos ar pan. reikalas nenueina - reikalai išsisprendžia daug greičiau. Gal todėl ir šiuose puslapiuose veislinių (o ne panašių į tam tikras veisles) šunų - mažuma. Kita vertus, norint padėti beglobiams ar mažinti jų skaičių yra ne tik gelbėjimo, bet ir prevenciniai darbai, nenuvertinkite ir jų. Linux111, o tai tie čipuoti, dokumentuoti ir niekam nereikalingi Grindoj sudaro didžiąją dalį nelaimėlių? Ar tikrai? Kažkaip kiek man asmeniškai yra tekę ieškoti šeimininkų pagal šuns tatuiruotę, tai didžioji dalis labai džiaugdavosi atgavę savo numylėtą augintinį. Siera, žinoma ;) Bruknė labai mėgsta pažindintis, tik ji ne labas duoda, o bučiuojasi :D Brūkštelk man į vaiva.zostaute@gmail.com
Hellhound (2011-03-09)
Linux111, ką tik juos mačiau! Turbūt grįžo iš miško. Šuo, bent jau iš paviršiaus, atrodo sveikas..
Siera (2011-03-09) (foto)
Žostaute, o galiu aš į svečius užsukt? Labai norėčiau savo akim čekoslovaką pamatyt ir duot "labas" :)
Linux111 (Penkta Koja) (2011-03-09)
praktika rodo ka kita.I grinda patenka cipuoti sunys,taciau susisiekus su seimininkais taip ir neatvyksta ju pasiimt.
Virgau (2011-03-09) (foto)
Zostaute,labai saunu kad lankosi,galetu ir parasyt dazniau ka gelbeja,kaip gydo,cipuoja,dovanoja,o tai kazkaip vis tie patys gelbetojai duodasi iki nuvirtimo kaip musytes po isrugas,giria neveislinius iki uzkimimo....
Žostautė (2011-03-09)
Virgau, už negrus tai dar ir pagal įstatymą gali tekti atsakyti (tfutfutfu :D). Joks ne snobizmas gerbti ilgametį sunkų žmonių darbą ir atsidavimą fomuojant būtent tokią veislę, kokią auginate ir mylite ;) O būtent tie "snobai su kilmingais augintiniais" neretai priglaudžia namų netekusius mylimos veislės atstovus ar į juos panašius, jie šunis įsigydami pasirašo sutartis, kuriomis įsipareigoja, kad šuo nebus išmestas ar atiduotas prieglaudon, galų gale žymi visus savo šunis, tad tokį radus iškart galima atsekti, kas jo šeimininkas ;) Ir šiame puslapyje jie oi kaip lankosi, tik gal rašo rečiau, tad nereikėtų taip grubiai ;) Štai ir šitas gražuolis skelbime - jei turėtų mikroschemą, būtų aišku, kas jo šeimininkas, gal jo ieško žmogus, nesinaudojantis internetu?..
Linux111 (Penkta Koja) (2011-03-09)
virgau,stirna labai jauna buvo,metuku neturinti.As kiekviena diena sutinku bureli,nes netoli yra gyvenviete,ten zmones jas seria,tai jos ir sukiojasi. Werehuman,pabandyk prisiminti kada matei?As nuo to ivykio ne karto nesutikau miske. Man irgi siaip jau suns labiausiai ir buvo gaila.Stirnai jau padet nebuvo galima.Mes kai pasivijome suo buvo priristas prie medzio.As nezinojau ka jis darys,bet pagalvojau,gerai kad policija iskvieciau.Suni sutikdavau kasryta,niekad jokios agresijos neparode,visada pribegdavo,pasiuostydavo su mano sunim ir nubegdavo.Labai grazus suo.
Virgau (2011-03-09) (foto)
Zostaute,bent jau sitam puslapyje snobai nesirenka,jie turi kur bendraut ir puikuotis savo kilmingais augintiniais.O tokiu kaip as, tikrai nemazai ir man giliai dzin piktinasi kas ar nesipiktina.Uzkniso jau tie naujadarai,kai cigonai romais patapo,vistgaid....-gejais,negras kazkodel butinai afroamerikietis,o kaip afrikieti vadint tai ir nebezinau.Tiek jau to,nebesigilinkim:)
Virgau (2011-03-09) (foto)
pazodziui isverst didelio proto nereikia,o va sugalvot toooki pavadinima kad "nesipjautu" su vietinem,lietuviskom tradicijom sunkiau.Tad dabar ner ko piktintis ir kiekvienam tautieciui aiskint, koks sis atsilikes,matote cekisku vilksuniu nuo paprastu sunu neskiria:)
Žostautė (2011-03-09)
Virgau, na angliškai veislė vadinama "wolfdog", slovakiškai "vlčak" - nieko čia daug neprigalvosi. Lietuvoje dideli šunys vadinami vilkšuniais, taip pat visi stambių žandikaulių trumpaplaukiai "pitbuliais", bukasnukiai "buldogais", balti ir pūkuoti "bolonkėmis", katinai lakinami pienu, o šunys šeriami kaulais... Bet juk smagu įgyti naujų žinių ir jas panaudoti praktiškai, kad ir pradėjus vadinti daiktus tikrais vardais ;) Didžioji dalis vokiečių aviganių šeimininkų dabar jau piktinasi kai jų šunys vadinami vilkšuniais - nes jie didžiuojasi mylima veisle ir gerbia jos tikrąjį pavadinimą :)
Vikikute (2011-03-09)
Virgau, kad veislė angliškai vadinasi chechoslovakian wolfdog, tai išversta visiškai pažodžiui... Dėl to šuns, kur stirną sudraskė, tai man daug keisčiau, kad čia kažkam labai baisu ir neįprasta pasirodė... Šunys plėšrūnai... O toje istorijoje, man ne stirnos užpuolimas, o tai, kad šeimininkas po to skriaudė šunį daug baisiau atrodo...
Virgau (2011-03-09) (foto)
Suprantu Zostaute ka jus norite pasakyt,kad yra nauja veisle,reta dar Lietuvoj ir jie vadinasi vilksuniais tokiais ar anokiais.Bet matote,pradziai tos veisles turi labai ispopuliaret, kad galetu pretenduot i vilksunio pavadinima,nes nuo seno Lietuvoj visi sunys turintys panasuma i vilka, vadinasi vilksuniais ir praeis tikrai nemazai metu, kol tas vadinimas pasikeis, o gal ir nepasikeis.Cia tu cekisku sunu veisles myletojai ir turetojai truputi neapgalvojo, duodami sita pavadinima savo atsiveztiems sunims,tiesiog paeme ir isverte,neivertine vietiniu tradiciju.Todel dabar piktintis,vadinti nemoksomis ir runkeliais beprasmiska.Kas del stirnu ir VA,tai bent mano vokietukai ju tikrai nepaveja, o ir pavije vargu ar zinotu ka daryt:)
Žostautė (2011-03-09)
Virgau, vilkšunis stirną pavyti gali, va vokiečių aviganis gal ne ;) Nepainiokite šių veislių ;)
Žostautė (2011-03-09)
Linux111, aš tai bijau žmonių, kurie sprendžia problemas smurtu arba žudydami - tokių kaip jūs ir jūsų vyras, kaip suprantu, ar ne? Bet turiu gyventi tarp jūsų, gal net susitikti tamsioje gatvėje tuos, kurie su šautuvu laksto ieškodami gyvūno - o gal ir jo šeimininko? Šuns, kuris VOS nesukandžiojo? Košmaras, tikrai netikėjau, kad šiame puslapyje lankosi žmonės, galintys nužudyti šunį iš įsiučio... Kai gyvūnas gyvūną sudrasko tai galima nurašyt ant instinktų, bet kai du žmonės laksto su šautuvu ir ieško VOS nesukandžiojusio šuns tam, kad jį nužudytų - tai jau mažų mažiausiai klaiku.
Virgau (2011-03-09) (foto)
Linux111,as cia ne Jums taikiau,nepatinka ir man palaidi sunys kur zmoniu susiburimas didelis.Tik va ta stirna gal kokia serganti ar suzeista buvo,nes ko ji ten tarp zmoniu sukiojosi, o ir viksunis koks jis saunus bebutu,stirnos nepaveja,nekarta vijosi ir maniskiai,teko gryzt pabrukta uodega ir nutysusiu liezuviu.Zinoma,to vilksunio seimininkas labai blogai elgiasi ir jis nevertas turet toki suni,bet kiek daug nevertu ir ka padarysi:(
Hellhound (2011-03-09)
o siaube, kaip gaila to šunelio:((( tai nesuprantu, radote jį pririštą prie medžio ir kas tada? vat neprisimenu, kada juos paskutinį kartą mačiau, atrodo neseniai, prieš kelias dienas..
Linux111 (Penkta Koja) (2011-03-09)
virgau,as begioju ten,kur vaiksto labai daug zmoniu,daug vaiku,ir daug sunu vedziojasi.Nelendu as i misko giluma.Bet kai suo zmoniu akivaizdoje sudrasko stirna,tai patikekite vaizdas ne koks.
Virgau (2011-03-09) (foto)
penkta desimti baigiu,na neteko man aciu Dievui sutikt agresyviu sunu,va agresyviu tautieciu-teko.Suprantu kad zmones svarbiausi ir viskas zmoniu gerovei,bet kazkaip nemalonu kad net miske,vos ne dziunglese tulas pilietis piktinasi suni belakstanti pamates.Jei jau toks baikstus,tai ko i ta misko tankme lendi,ten gali ir koki dvikoji manijaka susitikt,kuriam akiu nepadraskysi....reik sutilpt kazkaip ant sios zemes su visais tvariniais,nepatinka man tas vartotojiskas poziuris kad viskas tik zmogui.
Linux111 (Penkta Koja) (2011-03-09)
zostaute,vat apie ka ir kalbu,kad sunu savininkai turetu tureti tolerancijos zmoniu atzvilgiu ir siaip jums turetu rupeti kad jusu suns kazkas bijo.Gal zmogu yra uzpuoles kazkada suo ir jis tikrai bijo palaidu sunu.As taip pat esu susidurusi su piktu palaidu sunim.Pora metu nenorejau i sunis paziureti,visi man bjaurus buvo.Tiesa sakant tada parbegus namo,vyras pasieme sautuva ir vaziavome ieskoti suns,nes vos manes nesukandziojo,tiesiog kazkaip pavyko apsiginti.ir tik del to kad kazkoks durnas seimininkas sugalvoja kur pilna zmoniu paleisti agresyvu suni.
Linux111 (Penkta Koja) (2011-03-09)
werehuman,taip taip.toks pagyvenes vyras.Kovo pradzioj sis ivykis nutiko.Nuo to karto as ju nematau.Labai del suns neramu.Kvieciau tada ir policija,nes labai del suns issigandau,kad ko nors jam nepadarytu.Ta diena seimininkas buvo visiskai girtas,suo palaidas.galvojau ,ka padaryt kad suo nukentetu maziausiai.Gerai,kad iskvieciau policija,kai ju sulaukiau ir nusivijome seimininka,suo jau buvo priristas prie medzio.Nezinau ka butu dares,bet jau ji pasigaves lupo kiek sveikatos turejo.Nematai tu ju?Gal netoli taves kur gyvena?
Hellhound (2011-03-09)
Nuostabus nuostabus šuva:) Linux111, o to vilkšunio, kur sudraskė stirną, šeimininkas toks nedidelio ūgio pagyvenęs vyras, ar ne? Matau dažnai juos vaikštant, tai man susidarė įspūdis, kad jis nelabai moka tą šunį valdyti..
Birbė (2011-03-09)
:D :D mes tikrai turim panašių frazių :D Man irgi sako "nebijokit, mano šuo nieko nedaro" Atsakau "O mano daro, todėl geriau patraukit" Ir nesitiki, bet Lordukė kibma į kiaušus, sakau gi, medžioklė paukštininkė. Ir nėr ko bliaut įspėtiems. Tai o kaip šis šuo elgiasi pas globėjus?
Žostautė (2011-03-09)
Cpokundra, visiškai pritariu dėl šuns grožio ;)
IlonaP (LGGD, Vilnius shelter) (2011-03-09)
wow.. (neskaiciau komentaru..tai nieko apie juos nekomentosiu ) suo tai wooow..
Cpokundra (2011-03-09)
vilkas nevilkas, čekoslovakijos nečekoslovakiojos, bet labai gražus šiaip jau šuo:D
Žostautė (2011-03-09)
Cpokundra, tiems, kurie rėkia "mano šuo geras, tegul jie pažaidžia" atsakau, kad mano negeras ir su svetimais šunimis nežaidžia, pabandykit, padeda kartais. O miške palaidų šunų vedžioti negalima - taisyklės neleidžia. O ir medžiotojas savo medžioklės būrelio teritorijoje turi teisę nušauti valkataujantį šunį - o šeimininko už 200 metrų galima ir nepamatyt...
Žostautė (2011-03-09)
Birbe, jei šuns negalima išmokyti komandos "pas mane" - tai jo nereikia paleidinėti nuo pavadėlio. Taip, šuo neturi lakstyti palaidas po žmonių susibūrimo vietas, nesvarbu, didelis jis ar mažas, gatvėje, kiemuose, parkuose kur daug žmonių šuo turi būti pririštas nepriklausomai nuo veislės. Bet patikėkit, net nusitrenkus į tolimiausią šabarkštyną pavyksta susitikti iš kažkokių pakrūmių lendančių žmonių, kurie iš tolo rėkia, kad šunį nušaus, nes jis palaidas - ir rėkia jie pirmiau, nei šuo juos pamato apskritai. Baimių mes visi turim vienokių ar kitokių, bet manęs, atleiskit, visiškai nejaudina kitų žmonių psichikos problemos. Mano šuo vedžiojamas tvarkingai, aš garantuoju aplinkinių saugumą šimtu procentų - manęs nejaudina praeivių ar kaimynų baimės, jų, beje, lygiai taip pat nejaudina maniškės.
Cpokundra (2011-03-09)
Deja didžioji dauguma šeimininkų kaip tyčia nesugeba užtikrinti saugumo žmonėms,vaikam ir tt, ir retai pamatysi gatvėje šunį palaidą, kuris klauso šeimininko komandų. reikia gerbti aplinkinius žmones, šunis taipogi, o vedžioti palaidus galite miške. Visiškai nesdižaigi kai palaidas šuo lenda prie mano šunų, ir jokie šeimininkai dažniausiai nnesudrausmina. jojo Birbe, vat kai išgirstu šitą įgrysusią farę: nebijokite, jis geras, nesikandžioja, tai tikrai norisi snukin
Žostautė (2011-03-09)
Linux111, joks šuo - nei didelis, nei mažas - neturi kelti pavojaus nei žmonėms, nei kitiems gyvūnams. Kodėl Jums užkliuvo būtent TA veislė? Nes vieno iš veislės atstovų šeimininkas nesugeba užtikrinti aplinkinių saugumo? Nejuokinkit. Jau kur kur, bet gyvūnų globos puslapyje reikėtų stengtis savo pasisakymais nekurti kvailų stereotipų ir nesišvaistyti neargumentuotais kaltinimais jokiai veislei - nes būtent tai yra kelios iš priežasčių, dėl ko daugybė gyvūnų atsiduria gatvėje. Užsukit į svečius - pamatysit kitokį čekoslovakų vilkšunį, gal praeis noras iš lygiai vieno matyto gyvūno susidaryti ir net užtikrintu tonu pareikšti "nuosprendį" visai veislei.
Birbė (2011-03-09)
Tai ir man taspats, bijau. Ir norisi į snukį prispjaudyti kai šeimininkas iššiepia nasrus ir sako "nebijokit, nekanda" :D
Linux111 (Penkta Koja) (2011-03-09)
Birbe, nereikia ne vaiko kad issigastu.As pati prisibijau dideliu sunu,tad kai tas dickis apie kuri ir pasakojau pribega kiekviena karta prie manes, man ir nelabai drasu buna.Daznam seimininkui truksta elementaraus supratimo,kad ne kiekvienas zmogus sunis megsta,ir jei jis iseina pasivaikscioti tai noretu saugiai ir gristi namo.As kartoju,netaikau butent cekoslovakijos vilksuniams.
Birbė (2011-03-09)
Žostaute, kartais negalima išmokyti šuns tam tikros komandos vien dėl to, kad jis prieglaudukas, priglaustas jau suaugęs, susiformavęs. Tuomet praeivio mestas "durno šeimininko durnas ir šuo" kelia šypseną. Ir tegul šuo būna pats dresuočiausias ir meiliausias, bet kai prie vaiko pribėga kumelės (vaikui taip atrodo) dtdžio šuo vien draugiškai palaižytm, išgastis garantuotas. Mano mažis prieš 24 metus dvi valandas po tokios "draugystės" mikčiojo. O kad pasidalina žiniomis-ačiū. Visi dalinasi kas ką žino.
Linux111 (Penkta Koja) (2011-03-09)
zostaute,o todel jis negali begiot be pavadzio,kad miske pilna sunu ir vaiku,ir siaip labai daug zmoniu,kurie pirmiausia gali issigasti didelio suns,antra,jis gali uzpulti.Kaip atsitiko mano akyse-suo sudraske stirna visu akivaizdoje.Jis nei kaimynas nei ka.As kasryta ji susitinku su sunim vaiksciojant.Netaikau tai cekoslovakijos vilksuniams,taikau visiems sunims,net ir pincerimas.Ne visi zmones dziaugiasi kai suo pribega aploja,ar tik siiap pasiuosto.Tad manau reikia biski tureti tolerancijos. Zostaute,jus isivaizduojate kad visi sunys turetu lakstyt palaidi?
Žostautė (2011-03-09)
IevaOslo, neiškenčiau ir specialiai prisiregistravau, kad paneigčiau Jūsų kliedimas nesąmones. Tai, kad norvegai, apimti kažkokios šiuolaikiniam žmogui būdingos neadekvačios ir žinių stygiumi paremtos baimės vilkams, dėl jos uždraudžia šunų veisles, išvestas maišant su vilku, tai dar nėra rodiklis apie neva jų agresyvumą. Nesate mačiusi nei vieno vilkšunio ir kalbat apie "socialius Kanados vilkus" - mažų mažiausiai nekompetetinga. Sarlosams nedaryta jokia charakterio atranka, o bailus šuo pirmiausia ir yra agresyvus. Čekoslovakų vilkšunių charakteris nuo VA skiriasi kaip diena ir naktis, o pavojingi yra ne šunys, o žmonės, kurie užtikrintu tonu pliauškia nesąmones. Te, paskaitykit bent ne kažkokias nuogirdas, tada apie veislę komentuokit: http://kvepia-pelynais.lt/veisle.html Va per tokius "išminčius" ir formuojami idiotiški stereotipai apie vilkšunius, apie stafus, apie jorkus ir pan. Linux111 - ir kodėl tokios veislės šuo neturėtų lakstyti be pavadžio? Jei Jūsų kaimynas (beje, labai įdomu sužinoti bent jau šuns vardą) nesugeba išmokyti šuns elementarios komandos "pas mane" - tai jau jo bėda, o ne visos veislės. O šuo nuotraukoje - nors ir labai gražus -tikrai nieko bendro neturi su vilkšuniais. Tai laikos mišrūnas, nepaprastai gražus gyvūnas ir be bandymo dirbtinai jam "prikergti" kažkokią veislę. Pagarbiai, Vaiva Žostautė
Siera (2011-03-02) (foto)
as tai supratau atvirksciai, kad sarloos daug pavojingesni, nes ceku charakteris isvestas kaip VA, o sarloosai neselekcionuoti pagal charakterius, tai jie ji paveldejo is vilku. Kiek skaiciau, tai yra butent taip, uztat sarloosai zymiai maziau populiarus.
Siera (2011-03-02) (foto)
http://en.wikipedia.org/wiki/wolfdog va cia ir daugiau vilku - sunu eksperimentu aprasyta.
IevaOslo (2011-03-02)
Issiaiskinau :) Sarloos yra atskira veisle. Pas mus ji neuzdrausta del to, kad Sarloos vilksuniai yra maisyti su Kanados vilku, kuris yra labai socialus gyvunas. Cekoslovakiskas vilksunis yra isvestas maisant Karpatu vilkus. Ju savybes totaliai skiriasi. Pastarasis iskilus gresmei puola, o Sarloos - tepa slides. Vat kaip cia yra :) Ceku daug pavojingesnis nei Sarloos, trumpai tariant.
Mirtise (Lesė) (2011-03-02)
Siera visiskai teisi. cia yra siek tiek info: http://dogbreedinfo.com/saarlooswolfhond.htm
Siera (2011-03-02) (foto)
as irgi nekazinkiek zinau, tik domejausi, nes vilksuniai man labai patinka. Del sarloos neesu tikra, ko gero tai nera uzpatentuota kaip atskira veisle. Net nezinau ar cekai yra, nors visas pasaulis ja priprazista (ir man tai ner labai idomu). Sarloosus isvede ne čekoslovakai, o kažkoks vokietys irgi kryzmines VA su vilkais. Kiek zinau, sarloosai labai labai reta ir brangi veisle,ir jie, berods, ugiu didesni uz cekus, panasesni i tikrus vilkus. Tuo tarpu kai čekai yra normali saugi šunų rūšis, tiesiog labai panaši į vilkus.
IevaOslo (2011-03-02)
Norge vienintele Europoj salis, kuri yra uzdraudus butent Cekoslovakijos vilksuni. Idomu, Siera, vis kazka naujo suzinom, o apie sarloos buvau net negirdejus. Cia porusis vilksunio ar kaip?
Siera (2011-03-02) (foto)
Norgeje ir kitose salyse gali buti uzdrausti sarloos, o ne čekai, bet neesu įsitikinus, per daug nesidomejau, tik skaičiau kažkur :)
Siera (2011-03-02) (foto)
Tikrieji vilkšuniai būna 2 charakterio tipo: čekoslovakai ir vadinamieji sarloos. Čekoslovakų charakteris panašus į VA, t.y. protingi, jaukūs šunys, o sarloos yra labiau kaip vilkai: nepriklausomi, plėšrūs. Čia dar, aišku, asmeniškai kiekvienas vis kitoks. Šis šunius man nepanašus nei į čekoslovaką, nei sarloos. Labiau haskį ar laiką.
Linux111 (Penkta Koja) (2011-03-02)
panasus truputy i cekoslovakijos vilksuni.Nenoriu prisimint ka teko pamatyt miske.Aisku kalciausias buvo seimininkas,nes su sunim kiekviena ryta pasisveikiname ir su mano suniu pasisveikina.Taciau manau,kad tokios veisles suniui nereiketu lakstyt paleistam be pavadzio.As cia siam suneliui netaikau aisku,as apie savo sutikta kalbu.
IevaOslo (2011-03-02)
Cekoslovakijos vilksuniai nera dideli, jie laikos dydzio. Bet nera jie blogi, tik vel nuo zmogaus priklauso. Siaip tai grazus labai. I rogutes toki kinkyt :)
Mirtise (Lesė) (2011-03-02)
Sis suo ramus ir meilus. Ir nepanasus i vilka. Gerokai mazesnis. Greiciau panasus i laika ar haski. Nezinau koks is jo butu sargas, nes visiems draugas. Labai svelnaus kailiuko, tikras pukelis.
IevaOslo (2011-03-02)
Sis suo labai i Cekoslovakijos vilksuni panasus... Veisle isvesta apie 1950 metus, sukryzminus geriausius vilksunius su vilku. Gerai pasidomekit apie juos pries imdami... Del idomumo - Norgeje jie uzdrausti. Toksai neseniai paskerde prie Linux111 akiu stirnaite miske uzsivijes, o seimininkas taip pridauze ta vargsa uz tai.. Linux kelias dienas soke buvo.. cia taip tik, tarp kitko...
Daivita (2011-03-02)
vargsiukas tikiuosi ras namus,, bet taip jis nesa i vilka, seyp butu puikus sargas, ir gresmingai atrodytu:D:D:
Irmulia (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-02-25)
Diana321, sis vilkas vis dar iesko namuciu.
Micky (2011-02-25)
ar rado namus sis vilkas>?????????
Siera (2011-02-17) (foto)
koks nuostabus vilkas!


Comments can be left by signed-in users only.
   


Statistika Online: 222

News

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Comments

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas