LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lietuva | Latvija | Estija
 
 
 

Padovanotas gyvūnas

Aprašymas:

Ieškom naujų namų šiai anglų buldogei vardu Margo.Gimusi 2005.03.27d,atiduota nes vaikas alergiškas šuniui.Turi kilmės dokumentus,yra ramaus būdo,gerai sutaria su kitais šunimis.

Bruožai: su dokumentais, draugiškas
Gyvūno vardas: Margo
Gyvūno rūšis: šuo
Gyvūnų skaičius: 1
Veislė: Anglų buldogas
Lytis: patelė
Amžius: 4-8 metai
Kailio tipas: trumpaplaukis
Spalva: balta, ruda
Vietovė: Lietuva, Klaipėdos m., Kalnuvėnų kaj.,
Skelbimą įdėjo: Tyul

Skelbimo numeris: 57843
Sukurta: 2013-06-30 | atnaujinta: 2013-07-03 | išimta: 2013-07-03
Peržiūrėjimų skaičius: 11895
Buvęs gyvūno statusas: Dovanojamas gyvūnas

Komentarai

Rutt_rutt (2013-07-04) (foto)
Labas rytas visiems. Margo tvarkingai vaikšto į lauką, nors vakar vakare kažkodėl kartelį sumąstė nueiti ant palučių balkone. Dar nė karto nesituštino. Daug geria, mažai šlapinasi. Vaikšto savo tempu. Miega virtuvėj ir nėra tuo labai patenkinta, tai toks ir miegas naktį.. Šiandien ryte po pasivaikščiojimo Margo išlaužė vartelius - bandė maniškę įbaugint, tai su visu rėmu atsidūrė virtuvėj.
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Į Jakovą, manau, priimtų greičiau. Kažkaip tarėmės su Vaidos klinika rytojui 20 val., tai buvau rami visą dieną. Gal tada reikės į Jakovą pasukti, gal ryt vakare priims. Margo visiška senučiukė, visai nenori būti viena. Skyrėm jai virtuvę, atskirtą varteliais, kad viską matytų, bet ji labai garsiai protestuoja. Paleisti abiejų laisvai vaikščioti irgi negalim, pjaunasi.
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2013-07-03)
o jei į kitą kokią kliniką, gal greičiau priimtų?
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Pas mus kol kas išlieka karo stovis. Margo užpuldinėja mūsiškę. Mūsiškė jau nusileidžia, bet Margo ja gaudo, bando prispaust, žodžiu, pjaunasi. Garso daugiau nei reikia. Mūsų kalytė labai išsigandus ir pasimetus, nes svorio kategorijos labai neatitinka. Nors buvau užrašius Margo rytojui 20 val. į Vaidos kliniką, kažkas ten įvyko, tai valandai nebepriims, lieka tik penktadienio 14:30 val. Vėl gi, tokiu laiku vyras nuvežti negali. Jeigu situacija namie nepagerės, turim kur saviškę padėt, bet max. iki dviejų savaičių laikotarpiui. Nors labiausiai man dabar rūpi kuo greičiau parodyt Margo veterinarui.
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Kol kas vaikšto puikiai be jų, bet vėliau taip, būtinai. Jos nereikia tampyti, bet nėra ir super paklusni. Ką tik gavo savo pirmąjį maistą. Daviau, ką turim, Eukanubą. Vakare turėsiu konservų. Norma labai ribota, bet akivaizdu, kad labai veržiasi prie žmogiško maisto. Kol kas atskyriau nuo saviškės, atidaviau Margo virtuvę, bet maniškė vis tiek nelenda iš vonios. Visą dieną valau pūlius iš akių, jau mažėja. Vakare maniškis perima estafetę, eis į lauką, iššukuos, po to - maudynės.
Skaja (2013-07-03)
Kalytei reikia petnešų, bus lengviau vedžioti.
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Taip, rytoj darysim šį tyrimą, tai maitinsim tik ryte, jau suderinau su gydytoja. Margo geria daug, bet šlapinasi negausiai.
Aisha (Pifas) (2013-07-03)
Pasidarykite gliukozės tyrimą, dažnai su tokiu antsvoriu ir dideliu lakimu - serga diabetu ir negydant tai yra lėta mirtis. Sergant diabetu padažnėja šlapinimasis, labai daug geriama, tinsta galūnės, ima mieguistumas ir tingulys. Kai gliukoze nukrinta gyvūnas tarsi "atsigauna" , sukilus gliukozei vel gyvūnas tampa apatiškas.
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Margo būtina vaikščioti, bet nežinia, kiek, kad nepakenkti, koks tas reikiamas krūvis. Rytoj viską aiškinsimės.
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Jau buvo maniškis atlėkęs, išnešė Margo į lauką, pasivaikščiojom visi. Reikalų nedarė. Matyt krapštė duris, nes nepažįstamoj vietoj. Šiaip ji vaikšto, nereikia motyvuot maistu, šiandien laikau alkaną, gal vakare duosiu ką nors, kai karštis nueis. Geria gausiai, labai gausiai. Šiaip ėjom ne dešimt metrų, daugiau, su pailsėjimais tokį ratuką. Nepasakyčiau, kad nemėgsta eiti, tik tiek, kad labai sunku jai.
Rita R. (2013-07-03)
Aš su saviškiu šunium taip žaidžiu, kai po mišką vaikštom, nors jis ir nestoras. Jam visada labai patinka :)
Aisha (Pifas) (2013-07-03)
Linata šiai kalei būtinas fizinis judėjimas - jei ją dar vežime vežios ji išvis nutuks ir atpras vaikščiot ir judėt. Jai reikia light pašaro šiek tiek bado ir motyvacijos maistu. Rutt rutt aš siūlyčiau Jums ją palaikyti parą alkana ( tikrai nenumirs ir nieko nenutiks ) išsinešti į lauką ir tada lauke bandyt dominti ją sausiuko grūdeliais, bandyt mėtyt pradžiai po nosiuku, paskui vis toliau ir toliau, kad ji judėtų ir susirinktų tą sausiuką. Bet ji turi neprisiėsti, o tik užėsti, nes kai ji soti - nebus motyvacijos "užsidirbti" maisto. Taip pat galima elgtis ir namuose - nesupilti į indelį, bet paskleisti po pvz. virtuve.
AisteIgn (2013-07-03)
kodėl juokingas, neseniai skaičiau specialų Nacionalinės Geografijos numerį apie šunis ir kates, ten buvo trumpas parašymas šeimininko ir šuns paskutinės kelionės, šuo paralyžiuotom galinėm kojom, jį paskutinius gyvenimo metus tik taip ir vedžiojo, su specialiu vežimėliu. jis panašus į žmonių, bet kiek kitoks. ir aišku, pritaikytas prie konkrečios šuns negalios.
NeRamune (2013-07-03) (foto)
Bet ar laiptais patogu būtų jį vežti? Reikia, kad ji daugiau vaikščiotų pati, aišku, mažytei šokas bus, bet palaipsniui atkusti mergaitė turėtų.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2013-07-03)
Gal mano pasiūlymas prajuokins, bet juoktis sveika... O jeigu įsigyti tokį vežimėlį-krepšį su ratukais, gan dažnai matau senyvo amžiaus žmones su tokiais vežimukais, kai apsiperka parduotuvėje. Ir sodinti kalytę į vežimuką ir dardentis... Žinoma, ratukai ilgai neatlaikys, bet gal verta pabandyti ?
NeRamune (2013-07-03) (foto)
O kurioje vietoje gyvenate? Jei nelabai toli galiu padėti.
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Dėl tų pešiojimųsi tai suprantu, kad dvi kalės ir t. t. Bus matyt. Tiesiog visa įtampoj sėdžiu, nemoku šaltai reaguoti.
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Čia reikėtų vyriškų rankų. Bet kas čia darbo valandom atsiras? Abejoju.. Kol kas Margo miega mūsų lovoj, o mūsiškė - vonioj.
BenignaB (2013-07-03) (foto)
Taip,2 kales dabar bando parodyti kurios virsus,kuri cia dabar dominuos,o ir pavydas aisku.Bet didziausia problema,su Margo isnesimu i lauka.Indre jos viena nepakelia,gal kas netoli gyvena,galetu jai padeti.
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Bandom, kažkaip kaip vyras namie, tai ramybė, o kai viena lieku, tai bordakas. Margo visiškai nelipa laiptais. Lauke paeina apie 10 metrų ir viskas. Ji yra baisiai nupenėtas šuo, iki tokio lygio, kad bet koks intensyvesnis fizinis judėjimas jai praktiškai neįmanomas. Blogiausiu atveju saviškę savaitei-dviem turiu kur padėt (tėvams), per tą laiką rasim išeitį. Svarbu dabar parodyt veterinarei ir sugalvot, ką daryt toliau.
Skaja (2013-07-03)
Rutt-rutt, tai tik laikini nepatogumai, aš Jums garantuoju. Patikėkite, ne vieną net agresyvų šunį laikiau mažame bute, atskirus nuo kitų savo šunų ir kačių, paskui visi gerais draugais patapdavo ar bent ramiai toleravo vieni kitus. Ir dabar pas mane prieš savaitę buvo karo padėtis: atsirado serganti naujokė, kuri atskirta nuo kitų mūsų šunų, ji verkė paromis (ir dabar verkia) ir paromis prie jos durų lojo kitas šunelis, o kitas - irgi verkė, palaikydamas sergančiai globotinei kompaniją, dabar mūsų šunys jau apsiramino ir net sugeba su manimi užbėgti pas sergančią mažylę ir ją apibučiuoti, tačiau neleidžiu jokio fizinio kontakto su mūsų šunų žaidimais dėl sergančios mažylės trapumo po operacijos. Viskas bus gerai, Rutt-rutt, tik laiko apsipratimui šiek tiek reikia. Laikykitės ir stiprybės!
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Pas mus padėtis pablogėjo, vakar viena į kitą ypatingai nereagavusios, šiandien Margo su mūsiške pradėjo pešiotis. Plius Margo nori į lauką, ant palučių nedaro, aš fiziškai negaliu jos išnešti.. Įsilipo į miegamojo lovą, iškrapšyt neina, maniškė iš vonios neišlenda.. :(
Skaja (2013-07-03)
Rutt-rutt, paarėte tiesiog stebuklą! Dabar, net neabejoju, kad kalytė patikimuose rankose ir viskas bus su ja gerai! Labai jaudinausi dėl tokios aplestos ir paliktos likimo valiai Margošos. Sėkmės! Ir laukiame naujienų iš naujų namų!
Tyul (2013-07-03)
Rutt_rutt, Aciu jums!
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Kaip visada, visi norintys visada gali užsukti į svečius. Benigna, lauksim jūsų :)
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Beje, transportavimo išlaidas padengė ir mus pirmyn / atgal vežė mūsų draugai, neabejingi likimo nuskriaustiems šunims. Ačiū jiems. Žinau, kad Jakove vien kraujo tyrimai kainuoja apie 200 LTL (tiek paskutinį kartą kitam ligoniui kainavo procedūra). Benigna jau pervedė pinigėlių, bet jų tikrai dar reikės. Pirmosios apžiūros "baisiausios". Po to bus detali ataskaita, pirmiausia noriu išgirsti veterinarės "verdiktą". Bijau, kad netektų išgirsti, jog padėtis beviltiška..
BenignaB (2013-07-03) (foto)
Baikit teisti buvusius seimininkus,Margo nuo to tikrai nepageres.Nezinome,kas ten susikloste toje seimoje,kaip ir kas buvo.Gal nezinojo apie prieziura,gal negalejo tinkamai pasirupinti.toks ispudis,kad cia besilankantys sventi,ir niekada neklystantys.maitino Darlingu,nes neturejo pinigu geresniam maistui,ir tokiu Lietuvoje tikrai ne vienas.Geriau visi kartu padekime Margo atsistoti ant koju,ir dar nugyventi ne vienus metus.As ja remsiu finansiskai.Indre grisiu liepos vidury,tai leksiu pas jus i svecius,jei galima.Labai noriu ja pamatyti
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Skelbimo foto Margo dar padoriai atrodo. Sukursiu temą su naujom foto.
Rita R. (2013-07-03)
Lankytojas pašalino komentarą
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Man atrodo, kad Margo nutukimas susijęs su rimtesnėmis ligomis, greičiausiai cukralige (ta pati šeimininkė Benignai lyg ir užsiminė, kad ji serga cukralige, bet greičiausiai dėl to niekas nebuvo daroma. Margo buvo maitinta Darling'u, tai toliau šios temos galima nebeplėtoti). Šiandien klinikoje noriu padaryti kraujo tyrimą ir susitarti su veterinare, kad paskirtų tinkamą maistą.
Zet (2013-07-03) (foto)
Išties, jei "tv žvaigždės" , ne vien girtųsi kiek mokėjo už savo prašmatnų augintinį ar kiek išleido lėšų prabangiam aksesuarui ar šukuosenai, o tarkim, kaip rūpinasi jo sveikata ar kaip nuo ko gydė, naudos būtų daugiau.
Zet (2013-07-03) (foto)
Rimtai kalbant, šunų nutukinimas Lt pakankamai rimta problema. Šeimininkai "iš meilės" nušeria juos tiek, kad tie vos begali pajudėti...
Prijaučianti (2013-07-03) (foto)
Lankytojas pašalino komentarą
Zet (2013-07-03) (foto)
Tik, kad kiaules tai paskerdimui atšėrinėja, o šunį? Gal kiniečiai...
Zet (2013-07-03) (foto)
Rutt_rutt, Jūsų globojama ji bent kiek atsigaus, norėtųsi, kad Jūsų pastangos būtų vainikuotos sėkme ir maksimaliais rezultatais... Guodžia, kad ji bent jau gerose rankose, o kitkas bus matyt ateity... Didžiausios Jums sėkmės!
Prijaučianti (2013-07-03) (foto)
Lankytojas pašalino komentarą
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Iš tiesų galvojau po truputį su procedūrom, bet negalėjau ramiai prisėst.. Praploviau akis ramunėlių tirpalu per kelis, kad bent kažkiek pūlius apvalyt, o ausyse tiek "gėrio", kad galima šaukšteliu kabinti. Kvapas siaubingas.. Iš visur. Viena neišmaudysiu, lauksiu saviškio po darbų.
Rita R. (2013-07-03)
Vargšas šuo... :(
Rutt_rutt (2013-07-03) (foto)
Labas rytas, Margo jau pas mus. Pirmą kartą pamačius ištiko lengvas šokas.. Tokio anglų buldogo ir šuns apskritai nesu mačius.. Tokio dydžio.. Kai atvažiavom, ji apatiškai gulėjo narvo kampe. Visi šunys loja, laksto, o ji - be jokios reakcijos. Priėjus supratau, kad ji vos mato pro pūliais aplipusias akis, jau užsitraukusias plėvele. Kol aš bandžiau atsigauti, maniškis paėmė Margo ir išvedė prie mašinos. Ji vos paeina, eidama kliūna. Ten bandė bent kiek nuvalyt akytes. Taip, Margo labai rami, aš sakyčiau, net apatiška. Kelionę ištvėrė puikiai, miegojo apsikabinus maniškį. Deja, Margo nelipa laiptais. Nei aukštyn, nei žemyn. Mes gyvenam ketvirtam aukšte. Nešti ją - tikras iššūkis. Bijau spėti, kiek ji sveria. Taip, maniškis užnešė, nunešė, bet man tai fiziškai neįmanoma. Kieme eina labai lėtai, paėjus vos 10 metrų - iš karto lekiuoja. Po lekiavimo ilgai neatsigauna. Mačiau, kad ausys irgi siaubingai "apaugusios", bet šiandien pradėjau nuo akių, bandysiu vakarui užrašyt į kliniką.. Kol kas tiek žinių, kai bus laiko, sukursiu atskirą temą..
JutaB (2013-07-03)
Lankytojas pašalino komentarą
Zet (2013-07-02) (foto)
Būtų juokinga, jei nebūtų graudu. Nesuvokiama ko eksės lenda komentuot prie kažkada laikyto šuns skelbimo. Ar jums ne visvien ką apie jus rašo? Tarsi kolumbai "ameriką" atradot, o kai buvo laikas ieškot kalei namų, internetu dar nemokėjot naudotis? Jei jums kalytė rūpi, turėtumėt padėkot, o ne koliotis... Ir vaikas čia išvis niekuo dėtas, dėl jo nieks nepriekaištauja. Priekaištas tik vienas - kad tinkamai nepasirūpinot kale.
NeRamune (2013-07-02) (foto)
Bet iš kur tokių žmonių atsiranda:)) Graudu skaityti, nei kultūros, nei sąžinės.. Ir dar puolimas žmonių, kurie nori padėti "mylėtam" šuneliui. Šlykštu skaityti. Paimėt 4metų šunelį pasidžiaugėt kol jaunas buvo ir kai paseno išmetėt. Čia visi galim prisigalvoti priežasčių dėl ko atiduoti savo gyvūną. Ką negalėjot Margo draugams ar tėvams duoti, kad palaikytų? Ar irgi "alergija". Niekas niekada neatiduos į prieglaudą mylėto gyvūno. Niekada. Ir čia neaiškinkit apie vaiko ligas ir sunkumus. Visi jų turi, bet vieni problemas sprendžia, o kiti numeta kitiems.
Cherry (2013-07-02)
Alergija nėra toks magiškas žodis, kuris pateisintų visus poelgius ir nemąstymą. Ištari (parašai) sau žodį "alergija", ir visi baimingai nuščiūva ir su ašaromis akyse linksi galvom, ach, kaip baisu, ar ne, kokie nelaimingi žmonės, kaip teisingai pasielgė... Žodžio reikšmę, ačiū už patarimus, žinau. Todėl ir sakau, kad tai taip banalu, kad jau kelia alergiją. Bet ką čia kalbėti, verčiau derėtų pasidžiaugti, kad turėsite ramybę, būsite nealergiški, o šuneliu pasirūpins kiti. Ramybės Jums.
Rita R. (2013-07-02)
Pati buvau alergiškas vaikas. Gydytojai sakė tą patį - katiną būtinai lauk iš namų, nes vaikui (t.y., man) astma garantuota. Laimei, mano mamai užteko ir kantrybės, ir sąmoningumo, ir vidinės kultūros neklausyti aklai daktarų, ieškoti inofrmacijos, alternatyvų ir sutvarkyti viską taip, kad ir vaikas sveikas liko, ir katinas ilgai ir laimingai su mumis gyveno. Moira šimtu procentų teisi.
Rutt_rutt (2013-07-02) (foto)
Ojej, kiek šeimininkių subėgo, jau nebesuprantu, ar Iveta, ar Krysteee. Ir vėl viskas iš pradžių. Skelbime Nuaro telefonai, nežinau, kas kiek kam mokėjo, už ką mokėjo, mes važiuojam savo lėšomis, žada paremti ir Benigna, ir iš pažįstamų gerų žmonių yra, padės kaip galės (jeigu bus reikalingas gydymas ir pan.). Manau, komentarų prie šio skelbimo pakankamai, dauguma jau nebe į temą. Gerai būtų, kad adminai užblokuotų. Juolab, kad jau ruošiamės į kelionę, grįšim naktį, o rytoj sukursiu naują temą.
Daina1 (2013-07-02)
Ne tu, o JŪS, snarglį nusivalyk pirma! Tavo žiniai esu paėmusi ir ne 1 ir ne 2! Kas mane, pažysta- žino kiek gyvūnų laikau , beje išgelbėtų ir priglaustų! Pati turiu masę alergijų, tame tarpe katėms, o priglaudusi esu 3! Ir šunų turiu 10- irgi priglaustų! Kai mano draugams yra bėda- jieškau galimybių jiems padėti, ką beje čia daro ne viena iš mūsų! Jei tamstos tikslas yra išsidergti ,o ne padėti gyvūnui, tai gal mažiau čia sisiok, o jieškok kaip padėti kalytei, užuot įžeidinėjusi žmones, kurie jieško galimybių pagelbėti tavo, ar tavo draugų šuniui. Ačių žmonėms pasakyk, ir pasisteng jiems padėti, kad pagalba greičiau pasiektų gyvūnas, o ne lokis čia.
Iveta. (2013-07-02)
Kaip gydyti ? daktarai pasake suns ir sunio plauku namuose negali buti,kai suns nebera ir vaiko rankos ir kunas pradejo gyti. O jum kaip zirafom per ilgus kaklus nedaeina KAD VAIKAS SEMOJE SVARBIAUSIAS, tai ka gal siulot vaika i bunkeri uzdaryti ,ir laukti kol suo sulauks tokio laiko kada mirs. Tai geriau Margo pasims geri zmones kurie neturi vaiku ,kuriem nera alergijos gyvunams.
Ennika (2013-07-02)
Moira tu juokinga :D :D
Moira (2013-07-02)
Ir turime ir užauginome alergiškus vaikus, ir suaugo ir sveiki ir pan:) Gal, sakau, mažiau reikia lindėti internete ir spjaudytis drakoniškais spjaudalais, o reikia pasidomėti, nuo ko, kodėl, kaip gydyti, kaip išvengti ir pan:)(gal net ne šuo kaltas, gal kiti alergenai, kurie įjautrina vaiką taip,kad pasidaro jautrus viskam). Gaila vaikelio, dar labiau labai gaila, kad mamelė stūgauja nete, vietoj optimalios išeitie paieškų:))
Iveta. (2013-07-02)
cherry kokiu tau paaiskinimu reikia kai zodis ALERGIJA viska pasako,matyt neturi vaiku ir nezinai ka tai reiskia,nezinai kai vaikas vaiksto visas skaudantis,zaizdotom rankom, ramybes nera namuose ,drasko visa kuna , visa sasais ,demem ismetyta,ar tai normalu? ir daktaru diagnoze isisenejus alergija nuo suns. Tai pasakyk man kaip tau zodi alergija dar kitaip reikia paaiskinti? Savo mastysenoj ijung jungtuka logika,nezinau gal pagooglink internete, pasiskaityk,su daktarais pasikonsultuok kad suprastum :))) o tada apie vaika ir jo alergija snekek :)
Ennika (2013-07-02)
Daina1 ir visos kitos ar jus ilendat y musu gyvenimus ir zinot kas su mumis auga (VAIKAI) Ir kiek jiems laiko yra , ir kokios pas kjitu zmoniu salygos kazka auginti ! Jus tokios visos esat visazines ir viska suprantat ... Ko tu Daina1 nepasiemei uzuot cia kisus savo nosi ..
Cherry (2013-07-02)
Tai kad, meldžiamoji, skelbime nėra Jūsų adreso, gal kas ir būtų parašęs, o telefonai turbūt Nuaro. Skelbimas lakoniškas - "atiduota dėl vaiko alergijos" - viena patogiausių priežasčių, be jokių paaiškinimų. Tiesą sakant, visiems gyvūnų gelbėtojams tokie paaiškinimai kelia tiesiog žudančią alergiją.
Moira (2013-07-02)
Gal galima nuimti komentarus, ar tai patį skelbimą, o tai eks niekaip nenurimsta?
Iveta. (2013-07-02)
Priziuretoja paemus 180 lt kazi kur sitokius pinigus deda kai Margo tepagyveno 5 dienas nuare maistas kainuoja kiek? uz isvezima pas jusu ar jinai mokes is siu pinigu ? labai abejoju,nes didziaja dali manau turetu skirti savivaldybe argi ne taip? na nezinau,cia pasaka be galo , problemos keliamos ten kur ju nera, gilinamasi ten kur nederetu gilintis ,ir jokio supratingumo.
Krysteee (2013-07-02)
Laba diena, oj kaip jus cia mus graziai apsnekejot... baisu.. ir beja jeigu norite ka nors suzinoti apie Margo ko jus man asmenikai nerasot, o cia isterikuojat, kad seimininkam nusispjauti nieko nepasakoja apie Margo, rasiau kazkokiai moteriai per fb a.z ir jokio atsakymo nesulaukiau,.. jus galvojat, kad mus atiduoti buvo labai lengva? tai jus labai klystat. butume, tokie ziaurus kaip jus cia rasinejat ir noreja atsikratyti butume prie nuaro paleide ir viskas kaip daugelis zmoniu taip daro, bet mes taip nepadarem sumokejom pinigus, kad ja pasirupintu.
Rutt_rutt (2013-07-02) (foto)
Šiandien paaiškės, kokia Margo būklė iš tiesų, aš tik perduodu prižiūrėtojo žodžius, niekas neišsigalvota. Vėl gi, ko lendat į asmeniškumus? Dirbu daug (po 12 val. per parą, kartais ir daugiau), turiu viską ko reikia - gerą darbą, kolegas, draugus, puikų vyrą. Didžiąją laisvo laiko dalį skiriu beglobiams šunims. Kiekvienas savo laikas ir pastangas paskirsto taip, kaip nori ir gali. Vėl gi, kas plaka liežuviais, o kas kažką daro. Jums lygiai taip pat geros kloties.
Iveta. (2013-07-02)
Margo pries 3-4 metus buvo paimti is kauno globos namu,vadinasi ji jau buvo 4-5 metu , t.y jei dabar yra 8 metai (ne 4 metai kaip jus cia snekat o ASTUONI) nes ji pas mus pragyveno apie 4 metus ,Margo iki musu jau turejo 4 seimininkus ,is globos namu mes ja pasemem nupeneta ir ligota. Tad manau butu protingiausia musu nekaltinti. Nes pas musu Margo buvo priziureta,maistas reguliuojamas, maudoma i menesi po 2-3 kartus.,akys valomos. Tarpkitko pas mus namuose Margo nesisiodavo,kaip cia snekama kad su slapimu problemos,reikia pamperiu. Visada prasydavos i lauka,prie duru atsistojus lodavo ,kol isvesdavom. Paskaitai kompentarus ir graudu darosi kokie zmones yra nesupratingi, as nezadu cia lazdavotis, bet manau NUOMONE taip pat turiu teise issakyti, Rutt_rutt manau gyvenime neturi nuolatinio uzsiemimo , neturi vaiku ,neturi darbo, ir nezinai ka visa tai reiskia visos elergijos ir pns. Jug nuo suns plauko vaikui ir asma issivystiti gali , nuo zaizdu rankos randuotos likti , o kaip vaikui toliau gyventi ,eis i darzeli ,eis i mokykla ,o mergaitei tureti randuotas rankas manau bus negrazu ir ateity. O tu supratinguole,visazine kuri apsoliutiskai zinai visska apie Margo seimininkus, sneki ir nusisneki pati to nejausdama, geriau nehakinus prie kompo ,susirask rimtesnes veiklos nei bereikalingas liezuvio plakimas.
NeRamune (2013-07-02) (foto)
Bet kuri iš čia esančių ir kuriai rūpi gyvūnas auginamas rastų būdą kaip gyvūną padovanoti iš namų, jei jau tokios problemos atsiranda, kad kuo mažiau mylimam gyvūnui streso būtų. Maldautų draugų pažystamų, kad paimtų kol namus ras.. Gaila man ir tokių beširdžių žmonių, bet lazda turi du galus, vaikas užaugs ir matydamas tokį pavyzdį ar tik nesusirgs alergija savo seniems tėvams, kurie bus lygiai taip pat išvežti į prieglaudą:) Ko iš tiesų ir linkiu:)
NeRamune (2013-07-02) (foto)
Atsakingi šeimininkai nenugrūda šuns į prieglaudą. Ir greičiausiai bėda ne vaiko alergija,o šuns ligos ir nenoras rūpintis senu šuneliu. Čia mano nuomonė.
Rutt_rutt (2013-07-02) (foto)
Merginos, ačiū už palaikymą :) Usne, labai gaila, kad nesutiko, tokio amžiaus šuo jau turi savo režimą, pilnai susiformavusį charakterį ir t. t. Labai gaila, kad negalėsiu palengvinti adaptacijos. Čia juk tokia paprasta informacija. Ką gi, bandysim kaip visada, "imti" rūpesčiu ir gerumu :)
Cherry (2013-07-02)
Ai, bet iš prieglaudų išlydimi šuneliai laistomi ne krokodilo ašaromis.
Usnė (Būk mano draugas) (2013-07-02) (foto)
Pagarba Rutt-rutt :) Labai gaila, kad šeimininkė nesutiko papasakoti kas patikdavo Margo, ką ji mėgdavo, kokie buvo jos įpročiai, ką valgydavo, kad būtų lengviau apsiprasti naujuose namuose.
Sonata7 (2013-07-02)
Oho,kokios aistros verda:) Tik pazvelgus i foto matesi visos bedos.Tad jei butu suo rupejas,kaip cia pasakojama,nebutu persertas,tvarka butu su slapimu ir viskuom kitu.Panos visokiu gyvunu mate ir tikrai zino kiek toks suo kainuos sutvarkyti ir surasti namus nukarsinimui.Apie prieglaudas tik is Animal Planet girdejo.Panos verkia ir prieglaudoj,kai islydi i naujus namus,kai mirsta.Cia nieko naujo tame neatradot.
Skaja (2013-07-02)
Rutt-rutt, šaunuole! Margo, laikykis, viskas bus gerai! Sėkmės!
Cherry (2013-07-02)
Rutt_rutt, visiškai sutinku su Jūsų žodžiais, o darbais žaviuosi. Sėkmingos kelionės.
Gedvika (2013-07-02) (foto)
Zinot,Ennika,as suprantu merginas. Kazkas paeme suni kaip zaisla,nesirupino juo tinkamai,o dabar stato pries fakta. Jej suo butu priziuretas,jis akimirksniu pasidovanotu. O dabar stato pries fakta-darykit ka norit,dekit ka norit. Abejoju,kad seimininkai finansuos sios kalytes gydyma. Tad reikia dziaugtis kad yra zmoniu,kurie aukoja savo laika,pinigus kad sunelis ne papultu i beda. Ir nepamirskim kad sis puslapis skirtas gyvunu globai. Cia ne pokalbiu svetaine ir cia ne vieta vesiem izeidinejimam ir santykiu aiškinimosi. Jej jum kaž kas parase kažka blogo,gerbkit save ir neatsakinekit tuo paciu.
Rutt_rutt (2013-07-02) (foto)
Jau paruošiau Margo kampelį, susidėjau daiktus, po darbų pajudam. Bandžiau ieškoti, kad kas pakeliui pavežtų, bet niekaip. Nebent penktadienį, o mes tiek laukti nenorim. Dar pasuksiu į Nuarą, kad tikrai viskas sutarta, nors jau vakar tris kartus skambinau..
Tyul (2013-07-02)
Rutt_rutt, sekmes jums siandien, lauksim ziniu is jusu!
Daina1 (2013-07-01)
o kas trukdė, užuot taip aršiai gynus ir kovojus už šeimininkus, padaryti abiems- ir šuniui ir gaspadoriui , gerą darbą- paimti šunytę iki pasidovanojimo pas save. Oi tik nepradėkite svaigti, kad turite šunį ar katę , ar abu kartu... - tokių čia ne vienas , bet suranda pagalbą ir kampelį, jei draugus , pažystamus ištinka bėda ir tenka atsisakyti gyvūno. Tai padėkite geriems pažystamiems , užuot žaibus svaidžius.
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Nu nebuvo tų skelbimų, nors tu ką. Visada pražiūriu dovanojamus. Ir jeigu buvo skelbiu sistemoj, dabar paieška kažką rodytų. Rezultatų nulis. Bent prieš atiduodant į prieglaudą juk turėjo kažką daryt? Lieku prie savo nuomonės. Daugiau plakimo liežuviu nei pastangų padėti Margo. Parašysiu rytoj, kokios ji būklės pas mus pateks. Sėkmės visiems.
Ennika (2013-07-01)
Jus uz tai , kad nemokat rinktis zodzius . o su skelbimais , skelbiu.lt buvo mineta , o sy skelbima pirma karta ir pati gyvenime regiu , tai is kur jiems zinoti kur galima ideti suniuka dovanojimui.. Kad ir kaip bebutu gaila atsisevikinti su suo suniu, bet tikiuosi Margo paklius y tikrai geras rankas .
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Jums gal atrodo, kad Margo kažkam reikalinga? Eilutė rikiuojasi? Jai reikalingas spec. maistas, mesti svorį, pasirūpinti akimis, realiai tokiam amžiuj bus ligų maišelis. Taip kad pasilaikykit savo pretenzijas sau.
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Aš skaityt moku ir nuomonės neišsižadu, o kas čia taip užkliuvo? Kad šeimininkai šlykštynės? O ką rašyt, kad "pagarba", gerai padarė, kad į prieglaudą atidavė? Kad vargšai, kad jiems taip sunku? Man šlykštu. Ir ką dabar daryt. O aš už ką šlykštynė? Už tai, kad noriu paimti globai ir pasirūpinti? Visoj šioj situacijoj matau tik masinį plakimą liežuviais. Kad bent pusė tų pastangų būtų Margo gerovei nukreiptos, tai būtų smagu.
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2013-07-01)
niekas ir nesako aukot vaiką dėl šuns, bet pasireiškus pirmiesiems alergijos požymiams, įdėt skelbimą bent į skelbiu.lt apie dovanojamą šunį, buvo galima. Aš gyvūnų globoj jau 25 metus ir galiu pasakyti, kad grynaveislį šunį, normalaus charakterio padovanoti užtrunka maximum savaitę, dažniausiai 1-2 dienos, tereikia tik skelbimų ir skambučių neatsiginsit. Tada pabendrauji su norinčiais ir išsirenki labiausiai patikusius. Vaikui alergija tikrai ne šiandien pasireiškė, buvo laiko padovanot tiesiai iš namų...
Ennika (2013-07-01)
Ne nebuvusi seiminike , as tik pazystu zmones kurie turejo sy suni.
Ennika (2013-07-01)
Rutt_rutt problema spresti reikia apie tai kaip suns jus norit , o ne rasineti apie seimininkus kokie jie ir panasei.. As nesusitvardziau jusu komentarus pasikaicius kaip jus norit sito suns ir dar prie to apie seiminkus pradejot sneketi. Gal jums pacituoti jusu komentara ??? Pasiskambinau dėl šios senučiukės. Pasirodo, ji be proto nupenėta, sunkiai paeina, vargšas šuo.. Prižiūrėtojas pats pasibaisėjęs, kaip galima taip šunį nupenėti. Kaip supratau iš kalbos, ji reikalus namuose darydavo, nes ar tai šeimininkai nebenorėjo su ja cackintis, ar ji pati nebeina lauk dėl savo storumo. Dar yra problemos su akytėmis, jos pūliuoja, viena lyg ir užsitraukus jau lyg kokia plėvele. Koktu skaityt buvusių šeimininkų komentarus, kad jie iš savo pusės padarė viską, ką galėjo, jūs tik paimkit, toks geras šuo. Šlykštynės.
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Kas ten supras, o ir skirtumas koks? Naudos tai jokios.
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2013-07-01)
ar tik čia ne buvus šeimininkė taip aršiai ginasi...?
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Ennika, mes čia problemą sprendžiam, kurios buvę šeimininkai nesugebėjo išspręsti, o jūs prisiregistruojat vien tam, kad pasikoliot.
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Ačiū, Day, pasiruošimas vyksta.
Ennika (2013-07-01)
Gedvika , negi as viena izeidineju kazka ? kur sios merginos ar moterys kurios seimininkus iskoliojo ? Ir kodel visada reikia kazkam isgirsti pasiaiskinima .. Ir tai matau ne kazkas supranta situacija..
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Aš savo žodžių ir neatsiėmiau. Nežinau, kiek kartų rašyt, kad "dašiltų". Margo nebuvo suteiktas šansas pasidovanot iš namų / draugų / pažįstamų namų. Tokio amžiaus šuo priduotas į prieglaudą tikintis, kad ją kažkas paims. Pasiteisinimams daugiau pastangų nei šuns dovanojimui. Sulekia visi draugai ir kaip žirnius į sieną, sunku net suprast, kur mintis prasideda, kur baigiasi. Nemačiau nė vieno skelbimo (o skelbimus nuolat seku), kad Margo būtų dovanojama.
Ennika (2013-07-01)
Visi sunys senatvei vos paeina manoji taip vos paejo nes atejo laikas .. ir jei jau ne vaunyste...
Gedvika (2013-07-01) (foto)
Ennika,bukit gera,tokius isireiskimus rasykit i a.z. Neizeidinekit zmogaus viesai. Tiesiog merginos nezinojo priezasties. Daznai pasitaiko kad gyvunas atiduodamas,sulaukes senyvo amziaus,nenori zmones vargt ir slaugyt toki augintini,todel merginos ir si atvieji priskyre tokiems. Nepykit ant ju.
Ennika (2013-07-01)
Ne cia tikrai ne tas suo .
Day (2013-07-01)
Lankytojas pašalino komentarą
Ennika (2013-07-01)
Gal uzmirsot ka raset , kad seimininkai slykstynes negerbe suns ir t.t. Pradekit skaityti viska is naujo .. nebesusigaudot ka snekat .. Is pirmo seimininkai siokie tokie .. dabar as ne apie seimininkus ..
Hip-hop (2013-07-01)
Būtu labai įdomu sužinot ar šunytė ne iš Taikos pr. penkiaukščio penkto aukšto. Panašią vis matydavau ir .... adresą tikslų žinau beje ten ir vaikiukas mažas yra....
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Diskusija bevaisė :D O gal monologas? Anglų buldogus reikia saugoti nuo nutukimo. Ateina nutukimas, ateina ir ligos. Prižiūrėtojas sakė, ji vos paeina.
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Kas kabinėjasi, kas problemą bando spręsti. Iš šešių šimtų peržiūrų vienas žmogus pasiūlė globą. Jau nekalbu apie tai, kiek Facebook'e pasidalinimų. Niekas nenori tokio amžiaus šuns su tokiomis sveikatos problemomis. Ar aš kažkur vaiką ir alergiją prikišinėju? Kažko nesuprantu. Aš kalbu apie pastangas padovanoti šunį, o ne priduoti į prieglaudą ir tikėtis, kad kas nors paims.
Ennika (2013-07-01)
Mano drauge turejo lygei toki pati suni tik vardu Masa Rutt_rutt as tau pasakysiu cia ne vienas toks suo kuris gal ir yra nutukes , senatvei ligu neisgydisi , jei jau viena ateina ir kita ateis..
Ennika (2013-07-01)
O iskur jus zinot , kad paieskos neskelbe ? atsirado vienas zmogus kuris nori sio suns is kiek zmoniu perziurejusiu????? Ir tai dar GAL pasiims .. As sakau jus baikit kabinetis.. pagyventumete to vaiko kailyje kai nei sakutes ar sauksciuko vaikas negali paimti , nes jam SKAUDA as paziureciau ka jus tada darytumet ..
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Oi, tik nereikia tų pagraudenimų. Mano komentarai pakankamai kultūringi ir "išlaikyti". Nesiplėšau ir nesikolioju. O jums rašymo kultūros pasimokyti reikėtų. Aš nieko neapkalbinėju, aš savo nuomonę aiškiai parašau. Aš nesmerkiu šeimininkų, kad pasirinko vaiko gerovę, o ne šunį (nemanau, kad gali būti kitaip, jeigu alergija rimta). Aš smerkiu už tai, kad nesuteikė šanso jai oriai sutikti senatvę. Gal galvojat, kad "Nuaras" sanatorija? Kad ten tokius probleminius šunis graibstyte išgraibsto? Kalbėjau su prižiūrėtoju, šuo toks nutukęs, vos paeina, akys pūliuoja, viena akytė apsitraukusi jau plėvele, galbūt prasidėjusi katarakta. Gera priežiūra čia nekvepia. Kiek visi pasidomi, sužino, kad aštuoni metai, su problemom, niekas jos nenori. Iš namų aplinkos būtų dar pasidovanojus. Nemačiau nė vieno jos skelbimo, jokios info, kad būtų dovanojama iš namų, vadinasi ir šansas nebuvo suteiktas.
Murmt (2013-07-01)
...Ir per tuos beveik dvejus metus neradot grynaveislei buldogei namų, reikėjo į prieglaudą išvežt?
Ennika (2013-07-01)
Rutt_rutt Skaiciau jusu komentarus ir tiesiog kilo nervas , as jus sutikciau.SLYKSTYNE... Kaip jus drystat apsneketi zmones kurie tikrai mylejo suni ir didziulem asarom su ja atsisveikino .. Nes nebebuvo imanoma ! Suo sukele neturinciai nei 2 metu mergaitei baise alergija jos rankytes yra nusietos zaizdom, jos nebegyja o dar labiau pleciasi.. Jie jau ir taip lauke , tikejosi , kad tai pasibaigs , bet gydytojai pasake kitaip .. Tad jus garsei turetumet atsiprasyti uz savo zodzius ! Sonata7 jus mano komentaras irgi liecia ! Negaliu patiketi , kad atiduoti suniuka , niekaip nebegali is tikrai svarbios priezasties .. Cia ne taip , kad vat nebenorejo ir isveze ... Cia tikrai buvo daugiau asaru nei JUS isivaizduojat .. Tikiuosi prades rinktis zodzius !!!!
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Rytoj važiuojam jos pasiimti maršrutu VLN-KLP, po darbų, sutariau su Nuaro prižiūrėtoju, kad būsim tik apie 21 val. Sakė, kad priims. Tada viskas bus aiškiau. Kol kas ruošiu jai kampą pas mus, žiūrėsim, kokios būklės bus Margo.
Skaja (2013-07-01)
Yra vaistinėse suaugusių žmonių pampersai-kelnaitės, įvairių dydžių, tik skylutę uodegai prakirpti reikėtų.
Sonata7 (2013-07-01)
Kadangi jau beveik viska pacios suzinojot,nutukimas jau is foto matosi,tai dadesiu,kad gali but odos problemu (del klosciu,nes nezinia ar jas vale,del maisto,nes nutukus ir neaisku kuom sere).O slapimas arba del senatves,arba del ligos kurios isoriskai nematyti.Akis gali but jau pazeista kataraktos.O kad siukcioja tai nematau bedos,galima kokiu pampersu pasigaminti,jei i parduotuvinius netelpa,kadangi uodegu jie kaip ir neturi.
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Kas turi laiko ir noro, padėkit su transporto. Su Nuaro prižiūrėtoju pakalbėjau, labai geranoriškas žmogus, sakė, kad atvažiuotų perduoti Margo ir ne darbo valandom. Jeigu kas turi kokių variantų (KLP - VLN ar KLP - KAUNAS), skambinkite, rašykit: 8604 83244
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Ačiū, Benigna, bandysim kažką organizuot :) Skubėt nėra kur, bet jeigu transportas KLP - VLN atsirastų anksčiau nei penktadienis, tai aišku, būtų labai gerai.
BenignaB (2013-07-01) (foto)
Rutt-rutt paimkite,prasau.as jos finansus apmokesiu.liepos 12d.griztu i Lietuva,tikrai viskuo padesiu,ir finansais,ir transportu.buldogams prieglaudose ypatingai sunku,aisku sunku visiems sunims,bet jiems ypac.
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Benigna, mes planuojam su vyru imti globon, tik jaučiu ji užsitęstų, nes būtų ką su ja veikti.. O kas ten žino, kiek ten jai liko. Nors sutvarkius svorį, gal dar kelis metus ištemptų. Tik mes Vilniuj, o ji Klaipėdoj, mums transportas tik penktadienį nusimato (draugai žadėjo parvežt, kaip tik iš Žemaitijos judės). Bet dar galvojam, finansinė padėtis nėra tokia tvirta, nežinia, kokių operacijų reikės (būna, po to išlenda). Kalbėjau su prižiūrėtoju dėl charakterio, sakė, jai viskas dzin, flegma.. Arba, žiūrint iš kitos pusės, ji tiesiog šoke ir jau nieko nebesitiki..
BenignaB (2013-07-01) (foto)
Ne tas zodis ,tikra vargsele,buldogai ypatingai jautrus sunys.Gal jai nors globa atsirastu,apsiimciau visas jos finansines islaidas.numirs ji ten is liudesio ir streso.mano buldoge be galo stresuoja,kai mes isskrendam,o cia i Nuaro narva.
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Pasiskambinau dėl šios senučiukės. Pasirodo, ji be proto nupenėta, sunkiai paeina, vargšas šuo.. Prižiūrėtojas pats pasibaisėjęs, kaip galima taip šunį nupenėti. Kaip supratau iš kalbos, ji reikalus namuose darydavo, nes ar tai šeimininkai nebenorėjo su ja cackintis, ar ji pati nebeina lauk dėl savo storumo. Dar yra problemos su akytėmis, jos pūliuoja, viena lyg ir užsitraukus jau lyg kokia plėvele. Koktu skaityt buvusių šeimininkų komentarus, kad jie iš savo pusės padarė viską, ką galėjo, jūs tik paimkit, toks geras šuo. Šlykštynės.
Rutt_rutt (2013-07-01) (foto)
Parašyta, kad gimusi 2005 m. (greičiausiai pagal dokumentus), vadinasi jau 8 metų amžiaus. Pensininkė realiai. Nukaršinti tikrai buvo galima namie.. Bet ką čia, tikriausiai tik mums taip atrodo. Neįsivaizduoju, kaip šuniui, visiškam naminukui, tiek laiko praleidus namie jaustis dabar.. Išduota, voljere, aplink viskas nepažįstama, kai tu jau visiška senučiukė..
Sonata7 (2013-06-30)
Sakiau minimum,nes taip parasyta.Bendraut nereikia,kad suprast kas ir kaip.Jei suni myli tai atiduoda is namu ir palaiko rysi,kaip jam seksis pas naujus seimininkus.Ju vidutine gyvenimo trukme 8 metai,tai reiskia kad tai visiskas senukas su senatvei budingom ligom.Nesakau,kad jis serga,bet amzius yra amzius.Ir mano nuomone nukarsinti ji buvo galima ir namie.
Rutt_rutt (2013-06-30) (foto)
Ne keturis, šunytei jau aštuoni metai.. Realiai, anglų buldogui labai solidus laikas. Deja, "šeimininkai" nepagalvojo, kad ji nusipelno geresnio likimo.. Dar vieno šanso.. Bent jau senatvę sutikti oriai.. Jeigu šuo / gyvūnas nebereikalingas, priežasčių visada atsiras.
Gruodinukas (2013-06-30)
jūs juk nežinote, kur priežastis, o kur pasiteisinimas, keista taip spręsti nekalbėjus su žmonėmis. gaila, aišku, kad net kilmingam šuniui nesugebėta rasti namų tiesiai...
Sonata7 (2013-06-30)
Keturis metus augino,alergijos niekam nebuvo.O cia setau.Gal gime vaikas ir per sudetinga pasirode.Visada pasiteisinimas vienas-alergija ir emigracija.


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
   


Statistika Prisijungę: 233

Alio.lt | Facebook | MySpace | Frype | RSS | Blogger

Naujienos

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Komentarai

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas