LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lietuva | Latvija | Estija
 
 
 

Mėlynakis Filipukas pasilieka pas globėją(mire)

 

  Naujienos 2015 11 25

Filipukui tyrimai nežada nieko gero:( Deja, pakartojus tyrimus, rodikliai ne tik, kad nepagerėjo, tačiau pablogėjo. Nors vizualiai Filipukas daug žvalesnis, susidraugavo su globėja, tačiau...jį pasiliko globėja ir gyvens tiek kiek jam bus skirta.

 

Labai tikimės, kas galėsite padovanosite Filipukui maistelio ir konservukų

_________________________________________________________________________________________ 

Naujienos 2015 10 14 d. Informacija tiesiai iš globojos lūpų:

Persiukas po truputi sveiksta. Kiekvieną rytą pasisveikiname, glostomas murkia. Jį pavadinau Filipu Kirkorovu. Todėl, kad gražus (beja, jis žino savo vertę), dar todėl, kad persiukas su charakteriu :) Filipukas karingai nusiteikęs prieš visokiausius neaiškius dalykus: ir tik pamanykit, jo akytes krapšto, kažką ten lašina, visokie neaiškūs ir įtartini valymo ir tvarkymo darbai. Dar į burną neskanių dalykų pripila. Uždarė į narvuką ir dar kėsinasi į Kirkorovišką ramybę :) O kad dar į maistą nesikėsintų, valgydamas riaumoja "niam niam niam niam". Ypač reikia skanius konservukus ginti. Bet glostymai... Filipukas ištirpsta iš laimės. Bet dėl viso pikto paurzgti reikia, kad ko nors dar globėja neprigalvotų.
Apetitas Filipuko puikus. Bet dar nelabai tvirtai laikosi ant letenyčių, dar reikės laiko, kad persiukas pasveiktų.

__________________________________________________________________________________________ 

Naujienos 2015 09 17. Mėlynakiui Persui globa rasta. Globosis tiek kiek truks gydymas, vėliau keliaus į naujus namus. Dabar labai reikia visų Jūsų paramos, nes kelias laukia ilgas: pradžioj keletas dienų stacionaras, lašinės, spec. maistas, papildai, kailio sutvarkymas ir viskas viskas ko tik prireiks gydymo eigoje. Spec. maistukas jau dabar išliks visam gyvenimui.

 ______________________________________________________________________________________

Naujienos 2015 09 11. Katinukui atlikus kraujo tyrimus paaiškėjo, kad serga inkstų nepakankamumu, labai labai ieškomas žmogus, kuris galėtų globoti katinėlį. Ar yra jam nors menkiausia galimybė dar pagyventi? Be žmogaus, kuris galėtų juo pasirūpinti, deja, NE:(((((

_________________________________________________________________________________________ 

Naujienos 2015 09 07. Katinukas pabuvojo klinikoje. Spejama, kad jam apie 10 metų. Visas kaltūnuotas. Nekastruotas. Reikia tvarkyti dantukus.

 Todėl vėl kreipiamės į Jus gerieji žmonės, padėkite Persiukui tapti persu. 

 _______________________________________________________________________________________

Juk mes galime mėlynakį Persą „atversti" į persą?


Taip, būtent „atversti", nes jis visas susivėlęs, suvargęs, purvinas, alkanas ir gailiai gailiai kniaukdamas vaikščiojo prie Valakampių tilto Žirmūnuose (Vilnius). Jis nemoka pats susirasti maisto, ir tai visiškai suprantama, nes juk jis persas. Ne, ne, ne, tai ne „mandrumas", jam tiesiog neišeina gyventi gatvės gyvenimo, nes jis yra/buvo naminis katinas. Jam gyvenimas gatvėje yra be galo sunkus ir nepakeliamas.
Kas dabar supras, ar jis išmestas, ar jis pasimetęs. Suprantame tik tai, kad jam kuo skubiau reikia pakliūti pas gydytojus. O pakliūti pas veterinarus reikia ko???? Teisingai, - pinigų!
O jų moteris, kuri katinuką pamatė, neturi. Todėl mes kreipiamės į Jus, gerieji mūsų pagalbininkai: PADĖKITE PERSIUKUI.


Dalinkitės nuotraukomis, o gal? O gal? O gal jis visgi ieškomas mylinčių šeimininkų? 

Ir labai labai reikia Persiukui nors laikinos globos, jam reikia namų, kad "atsiverstų":( Skambinkite 868399452 (miestas Vilnius), labai labai laukiami pasiūlymai  


Ačiū visiems gerieji mūsų bičiuliai!


nuotraukos Persiuko:
https://www.facebook.com/pages/Ignalinos-Beglobis/1489450854674342?fref=ts

       


Organizacija: Šlapia nosytė

Sukurta: 2015-09-02 | atnaujinta: 2015-12-07
Naujienos numeris: 42899
Peržiūrėjimų skaičius: 16931

« grįžti Susijusios naujienos:

Mėlynakiui Persui labai reikia globos, lauke jis neišgyvens (Globa rasta)


Komentarai

Birmanukas (2015-12-29)
Labai gaila Persiuko. Bet bent kelis mėnesius pagyveno šiltai, sočiai ir mylimas savo gerosios globėjos mažiukas. :((
Drugysz (2015-12-29)
Liūdnos naujienos... Persiukas šiąnakt staiga mirė...
Drugysz (2015-12-09)
Jis pacioj pradzioj tai tikrai gyveno narve nes buvo agresyvus ir siai globejai ne karta buvo ikandes. laimei jis visiskai pasikeite, dabar vaiksto laisvai.
Modeliukas (2015-12-09)
Ar kažko nesupratau, ar katinėlis gyvena narve?
Drugysz (2015-12-09)
Pakartotiniai tyrimai jam nebus daromi, nes puikiai zinom, kad nieko nebepakeisim. Jis gyvens dabar kiek jam lemta, aisku jeigu labai blogetu, tada nebus ziurima, kaip kankinas... tad katinui dabar tik maistukas reikalingas. Rita R., persas sveria viso labo tik 2.1 kg. Jei Jusu rubelis tiktu, mes mielai paimtume :)
Rita R. (2015-12-08)
Beje, kaip jo galinės kojos, ar atsistatė?
Rita R. (2015-12-08)
Kiek sveria šitas vyras? Jei neklystu, turėtų būt likę du Kvaziaus paltukai, vienas mopsiukinis, kitas rankų darbo katininis. Padovanotume. Ir dar vienas dalykas: kai jau žinoma, kad kačius inkstininkas, nebešvaistykit pinigų pakartotiniams tyrimams, jie nieko nepakeis. Geriau už tas lėšas maisto ar papildų inkstams nusipirkti, bus daugiau naudos. Žiūrėkit pagal katino elgesį, rodiklių vertės gali svyruoti dėl milijono kitų priežasčių nei kad pablogėjimas. O jei išties rimtai pablogės, labai aiškiai pasimatys ir taip, be to, tuomet kreatinino vertės konkrečiu laiko momentu žinojimas jau nieko nebepakeis.
Drugysz (2015-12-07)
Persui iskarpynejami dabar kaltunai ir jam saltoka daros. Gal kas turit padovanoti Persui rubeli? :)
DaivaVa (2015-12-07)
Na tai jau ir atleiskite, kaip is pradziu supratau, taip ir parasiau. as tikrai nezinojau, kad sutarta su Orinta, buvo tik, kad galbut... Zodziu teksta istaisiau. Ne vienas, tai ne vienas. Tik geriau. Atsiunte nuotraukas kelias, cia ikelti nemoku. ikelsiu i slapia nosyte.
Drugysz (2015-12-07)
Kai kazkas paraso biski netaip suprantamai, tada oho kiek komentaru, atsiprasau bet man pikta kai prasideda puolimai ten kur ju visai nereikia. Mano manymu Villi parase kad globeja savo noru pasiliko del to, jog tekste parasyta kad globeja liko VIENA su persu. Ji tikrai ne viena, as pazadejau transporta kai reikes. Orinta jai pazadejo maistuko. Ir sicia tiesiog kaip Spiritus_flat,_ubi_vult parase, kad reiktu konkreciai parasyti ko jam reikia. O jam kolkas butu puiku jeigu kas nupirktu maistelio. Aciu.
Spiritus_flat,_ubi_vult (2015-12-07) (foto)
reiškia, gerai gyvena :)
DaivaVa (2015-12-07)
cituoju globeja: Bicas mane apkabines serenadas murkia naktimis. Net negaliu patiketi, jog sis meilunas dar taip neseniai tulzi liejo ant viso pasaulio...
Spiritus_flat,_ubi_vult (2015-12-07) (foto)
gyvūnas juk nekaltas dėl to ką daro/nedaro žmonės ir neturėtų dėl to nukentėt...
DaivaVa (2015-12-07)
Ei sustok traukiny.... nepradekit prie Filipuko bartis, jis dar gyvas ir aza kas dar nores jam padeti:)
Mune58 (2015-12-07) (foto)
lygu lygu, kaip ir jūsų komentaras čia ne į temą, jeigu neturite ką protingo pasiūlyti:(
Villi (2015-12-07)
iš tiesų-visiškai ne į temą.
Mune58 (2015-12-07) (foto)
Villi, aš ne į temą, bet kodėl uždraudėte visuomenei pasireikšti prie savo įdėtų skelbimų?
DaivaVa (2015-12-07)
panasiai, pasilikai ir kapstykis, tavo problemos. o paskui kyla nepasitenkinimai, kai nori pirma kraiteli surinkt, nes tiesiog bijai likti vienas su savo problemos:(
DaivaVa (2015-12-07)
Siaip jau tikra tiesa, pasiliko pati savo noru man rodos, as nedalyvavau, bet kazin ar verte kas:) Istorija turbut eiline. pagailejo, priglaude, nepavyko pagydyti, vadinasi nepasidovanojo, nenorejo migdyti, pasiliko sau. viskas mazdaug taip turbut
Lapke (2015-12-07) (foto)
Norėjot pasakyti - pati jį pasiėmė, tegul dabar kaip nori, taip ir kapstosi?..
Villi (2015-12-07)
Šiaip jau,teisybės dėlei , reikėtų parašyti, kad pasilikti Filipuką buvo pačios globėjos sprendimas.
DaivaVa (2015-12-07)
Paskutini vizita apmokejo Drugysz, virs 10 eur, tiksliau ji parasytu. Niekas nepaakojo, tai va turbut tokia skola ir yra, nes daugiau skolu nebuvo, arba as nezinau jau po to. Valgo jis Royal inkstininkams sausa, paskutini karta veziau specifik inkstininku konservukus. Susisieksiu su globeja, paprasysiu nuotrauku. Maisto jeigu kas turi atleikamo ir galetu padovanoti butu labai didele parama, nes jeigu lapkriti apie viduri perdaviau maista, tai aisku jis jau baigiasi, o gal ir baigesi:(
Villi (2015-12-07)
Daiva, parašykite kokia liko skola už jo gydymą, kokį jis dabar maistą valgo, nes gali būti, kad kas turi atliekamo. O pervesti paramą manau reikia ten pat -VŠĮ Šlapios nosytės rekvizitais.Taip pat būtų labai įdomu pamatyti dabartinių jo nuotraukų
Spiritus_flat,_ubi_vult (2015-12-01) (foto)
gal vertėtų aiškiau suformuluoti poreikius ir kokiu būdu norintieji galėtų pagelbėi? Kam perduoti maistą? Į kokią sąskaitą pervesti pinigus ir t.t.?
DaivaVa (2015-12-01)
Filipukui tyrimai nežada nieko gero:( Deja, pakartojus tyrimus, rodikliai ne tik, kad nepagerėjo, tačiau pablogėjo. Nors vizualiai Filipukas daug žvalesnis, susidraugavo su globėja, tačiau...jį pasiliko globėja ir gyvens tiek kiek jam bus skirta. Labai skaudu, kad kai Filipuką globėja apsiėmė globoti, buvo visų žadama pagalba. kažkurį laiką taip ir buvo, tačiau dabar ji lieka viena su ligoniu Filipuku, nes nebėra jokios pagalbos iš interesantų:( Labai tikimės, kad galbūt, nors kada, nors vienas prisimins ši persiuką ir padovanos jam maistelio ir konservukų
Drugysz (2015-11-21)
Prašau pakelkite. Mums labai reikia finansinės paramos. Visi pinigėliai buvo išleisti pirminiam gydymui, jo išlaikymui. Pirmadienį Persą vešim pakartotiniam kraujo tyrimui iš kurio matysis ar mums pavyko sustabdyti jo ligą... Užrašytas katinas į Žilinskienės kliniką. Bet pinigėlių visai neliko. labai prašau, padėkite. Jeigu viskas tvarkoj, dar reiks pasikalbėti su gydytoja ar dar kuom galim jam padėti, jis keliaus į namus Marijampolėje.
DaivaVa (2015-11-12)
Filipukui uzvakar nuveziau maisto uz 45 EUR. Pinigeliu nebeturim. Filipukas laikosi neblogai, savijauta vis geresne, jau ir kartais nebuna toks piktas. Kiekviena ryta pries iseidama i darba globeja ji jau iglosto ir isivaizduokit jis beveik tuo patenkintas. Tiesa viena ryta, ar is meiles ar siaip gan stipriai apdraske globejai ranka, kad darbe mirke druskos tirpale
DaivaVa (2015-10-14)
Jam patinka specifik konservai inkstininkams
DaivaVa (2015-10-14)
Persiukas megsta konservus:) gal mylintys Filipuka jam padovanotumete konserviuku:) (na taip ne kukliai as cia:((()
DaivaVa (2015-10-14)
Turbut nekantriai laukiate ziniu apie persiuka?:) tai stai, laiskas nuo rupestingos globejos (jam taip pasiseke tokia "gauti", taip pasiseke, kad kazi ar pats tai vetina, nes jis persas, jis gi karalius:)): Persiukas po truputi sveiksta. Kiekvieną rytą pasisveikiname, glostomas murkia. Jį pavadinau Filipu Kirkorovu. Todėl, kad gražus (beja, jis žino savo vertę), dar todėl, kad persiukas su charakteriu :) Filipukas karingai nusiteikęs prieš visokiausius neaiškius dalykus: ir tik pamanykit, jo akytes krapšto, kažką ten lašina, visokie neaiškūs ir įtartini valymo ir tvarkymo darbai. Dar į burną neskanių dalykų pripila. Uždarė į narvuką ir dar kėsinasi į Kirkorovišką ramybę :) O kad dar į maistą nesikėsintų, valgydamas riaumoja "niam niam niam niam". Ypač reikia skanius konservukus ginti. Bet glostymai... Filipukas ištirpsta iš laimės. Bet dėl viso pikto paurzgti reikia, kad ko nors dar globėja neprigalvotų. Apetitas Filipuko puikus. Bet dar nelabai tvirtai laikosi ant letenyčių, dar reikės laiko, kad persiukas pasveiktų.
DaivaVa (2015-10-06)
Dekojame p. Evelinai uz 45 EUR Persiukui! Labai dziugu, kad nepamirstate, kad jis yra ir jis i valgo ir gydosi ir atstatineja jegas. Labai labai aciu! Mes jau ir maistuko pirkom ir kitokiu priemoniu, pinigeliai "eina" ir "eina":((((, todel kai atsidariau siandien saskaita ir pamaciau parama persiukui, tiesiog ir nustebau ir labai nudziugau, kad visgi jis nera tik vienkartinis visu rupestis! Aciuuuuuuuuuuu
DaivaVa (2015-09-22)
Surinkta 95 eurai, su sios dienos iplauka. Labai labai aciu aukojantiems. Cia bendra suma, dali mes jau isleidome klinikoje.
DaivaVa (2015-09-22)
Aciu visiems kas palaikote ir prisidedate finasiskai, paramos dar reikes, nes gydymas tik prasidejo, labai svarbus gydymo momentas yra spec. maistas, kuris brangus. Veliau tyrimai, savelu kirpimas. Labai aciu, kad sis kaciukas nera jusu pamirstas ir kasdien po trupinuka gauna pinigeliu, kuriuos mes renkame ir dedame jam.
Drugysz (2015-09-21)
Mums labai reikalinga finansinė parama. Persui suteiktas šansas, bet be pinigėlių mes negalim eiti pirmyn... Jau šiuo metu klinikoje sumokėta 48 eur ir tai yra daugiau nei turim. O juk dar laukia daug išlaidų.
DaivaVa (2015-09-18)
Persas jau isvaziavo i globa. Paimta spec. maisto, solidago 2 ampules ir gydymas ir stacionaras siandien kainavo 48 eurus. Siandien uzsukau i klinika, stai Persiuko naujos nuotraukytes, nenorejau labai listi su fotoaparatu, nes jam tuo metu buvo pastatyta lasine, o ir apacioj buvo labai sunkus ligonis tai kas gavosi tas gavosi: https://www.facebook.com/Ignalinos-Beglobis-1489450854674342/timeline/
Villi (2015-09-18)
Rūta vakar buvo klinikoje Filaretuose, persius paliktas ten. Jos komentaras :"klinikoje viskas gerai, as palikau tuos tyrimu rezultatus kur man atsiunte, tai dar paziures. o siaip prie manes jam kateteri istate ir katinas tikrai labai ramiai elges, nedaug priestaravo. Jam netgi buvo idomu kas aplinkui daros. plius dar ta moteris tania kai emiau is jos katina, sake kad jis siek tiek fiziskai net sustiprejes palyginus koks buvo pries tai, ir valgo normaliai. manau kad jis issekes buvau ir nuo gatves gyvenimo, gal net maisto nemokejo susirasti ". :) Šiandien vakare persiu iš klinikos bus paimtas į globą, kur toliau bus gydomas kiek įmanoma namų sąlygomis, globėja patyrusi tokiuose dalykuose. Esant poreikiui, bus vežamas vėl į kliniką.
Villi (2015-09-18)
:)) kaip galime paimti? parašysiu jums az savo tel, Rūtos yra šiame skelbime, susitarkime. Ačiū.
Lapke (2015-09-18) (foto)
Žinoma kad taip.
Villi (2015-09-18)
Lapke, ar dar galite maistelio persiui padovanoti?
Villi (2015-09-17)
Daiva, iki šiol skolų nėra.
DaivaVa (2015-09-17)
Ir as dabar nezinau, kiek tu pinigu gali reiketi? nes kol ju nebuvo jis vistiek buvo nesamas i klinikas, tai kol kas as nezinau kiek man reiks pervesti skolu. o dabar jis greiciausiai gydosi stacionare kelias dienas, kad palasinti skyscius, paskui iskart i globa, kur juo rupinsis, lasins lasines ir gydys kas bus paskirta.
DaivaVa (2015-09-17)
10 d. paaukojo p. Daina ir p. Jovita, buvo 13, 50. Siandien paaukojo p. Vilija 20 EUR. Aciu labai!
Villi (2015-09-17)
Kaip liūdna, reiškia persiukui vienintelė Daina paaukojo...Žmonės tik rašo komentarus, kaip jiems gaila, bet nenori ne kiek prisidėti:(
Villi (2015-09-17)
Persiukas surado globą, jam pradedamas gydymas! Pagerėjus sveikatai , o mes tuo labai tikim, katinukas važiuos į naujus namus Marijampolėje  Tačiau gydymui mums labai reikalinga visų jūsų finansinė parama!
Drugysz (2015-09-16)
Pas tą moterį Marijampolėje šuo yra priglaustas iš gatvės. Aš kaip suprantu moteris yra globojus ne vieną katiną, parašė, kad šuo draugaudavo su visais jos globojamais ir miegodavo kartu. Nes ta moteris ir yra sakius, kad jam ieškotų namų, o jei nerastų, tai liktų pas ją.
Villi (2015-09-16)
taip , ta nesterelizuota katė yra dabartinės globėjos
Drugysz (2015-09-16)
Taip, ten kalbama apie dabartinę globėją. Todėl Persas pas ją gyvena vonioje.
Lapke (2015-09-16) (foto)
Villi komentare (šiek tiek žemiau) ir rašoma apie tą nesterilizuotą (dabartinės?) globėjos katę.
DaivaVa (2015-09-16)
kaip suprasti negi negavote????? as as parasiau, kad Persas turi 3,50????? parasiau 13,50. ir tame 10 euru yra jusu, as beje nezinojau kad cia jus, as pavardziu visu nezinau. Taip, gavome 10 diena.
Moiros (2015-09-16)
Administratoriai pašalino komentarą
Drugysz (2015-09-16)
ne, ta globa būtų marijampolėje. Ji turi seną katiną ir šunį. Tas šuo draugauja su katinu. Supranta, kad persas iškart nedraugaus, bet po truputi pripratins.
Moiros (2015-09-16)
Administratoriai pašalino komentarą
Drugysz (2015-09-16)
Vakar man dar skambino moteris, siūle bent kažkokią finansinė pagalbą, aišku atsakiau, kad kolkas nereikia nes nežinom ką toliau daryt. Situacija dabar yra tokia, kad jeigu būtų finansinė parama ir katinas galėtų keliauti mėnesiui ar daugiau (nežinau kiek ten reikėtų) į stacionarą, po viso gydymo jis galėtų keliauti į Marijampolę. Parašiau tai moteriai tokį variantą, kuri jam siūlė neribotą globą, tai ji sutiko.
Daina A. (2015-09-16)
DaivaVa dar 09.10 pervedžiau 10 Eur, negi negavote?
Villi (2015-09-16)
čipo jis neturi, pas jį dar ir viena sėklidė nenusileidusi. Dantis jam reikia valyti, amžius žinoma yra klaustukas,niekas negali pasakyti kiek jam metų, tik spėlionės, bet jis atrodo labai varganai. Stresą kelia šunys, nes jie jį puola, dar globėjos nesterilizuota katė. Gal jeigu būtų namuose koks ramus šuo ir nepuldinėtų perso, tai gal jis ir nestresuotų. Sveria 2,4 kg.
O.V. (Rainiukas) (2015-09-16)
Aišku, kad bus skoloj:( Ar yra persų mylėtojų? Aūūūū ? Kokios Jūsų sąlygos. Galbūt paieškotumėm rėmėjų, kurie užpirktų keliems metams spec maisteLIO? Persui ir psichologiškai labai blogai, jam tie inkstai atsakys tuoj dėl patiriamo streso. Užmiršta jo išdavystė... O čipas tikrintas? Ir šiaip, jei buvo naudojamas reprodukcijai, tai 10 metų - čia tik ponas Dievulėlis gali patvirtinti. Gelbėjom mes Rytų veislės katę, be dantų, vos keli burnoje pagedę buvo. MAnėm, 15 metų. Aha, čipas parodė - 3. Buvo irgi problemų su vidaus organais.
DaivaVa (2015-09-16)
bendrai ka as cia nusisneku, kad nezinau, zinau, buvo gi iskart aisku kad kainuos apie 50 euru, tam tiek ir praseme paaukoti. na zodziu, neturime ir skolos uz ka grazinti:(
DaivaVa (2015-09-16)
Persas savo kraitelye turi tuos pacius 13,50 EUR, tai as dar nezinau kiek kainavo jo vizitas klinikoje su tyrimais, gal jau ir nebeturi, netgi ir skoloj:(
O.V. (Rainiukas) (2015-09-16)
Kažkada buvo tokia naujiena apie katinėlį, kuris su Inkstų nepakankamumu buvo užmigdytas. Kilo begalės diskusijų, kad buvo norinčių globoti, bet nespėta, kad tikrai dar galima buvo padėti. Nepaisant, kad inkstų nepakankamumas buvo rimtesnis, o ir katinukas su charakteriu. Šiuo atveju su tokiu inksų nepakankamumu (kreatininas apie 250) tikrai gali gyventi - turime keliolika tokių globose ir dar su dvigubai didesniais rodikliais. Bet spec. maistas leidžia gyventi. Negalima čia laukti ir su lašelinėmis - reikia kasdien jas statyti. Galbūt problema vežioti kasdien į gydyklą? Tai gal susimeskime, patalpinkime tai savaitei į stacionarą? Ten kasdien lėtos lašelinės, vaistukai. Bet tai galima būtų daryti tik tada, kai atsiras globa!!! Kažina, ar bent viena organizacija gali sau šiuo metu leisti DAR VIENĄ katiną talpinti į stacionarą neribotam laikui. Galbūt yra tų, kurie galės remti Persiuką spec. maistu? Tikiu, atsiras. Jei jau rašoma, kad globėjos kantrybė senka, katinas stresuoja, lašelinės, kurios gyvybiškai šiuo atveju reikalingos, atidedamos, ta bomba tuoj sprogs! Nesėkmingas dar vienas gelbėjimas - juk kai gelbėjame, nežinome, kas laukia- inkstai, kepenys, diabetas ir t.t. Reikia žmogaus, kuris sutiktų priglausti Persiuką į savo namus. Tada ir reikalai pajudės. Taip, sunku padovanoti 10 metų Persų veislės katiną, bet patikėkite, daug sunkiau padovanoti ne persų veislės ir su didesniu ligų maišu gyvūnėlį - o tokių organizacijose daugybė. Būk tas globėjas, kuris padovanos Persiukui šansą. Jis tikrai dar gali nemažai pagyventi. Kas trečiam, o gal net kas antram tokio amžiaus katinui natūraliai būna problemų su inkstukais - nėra čia kažkokia utopija. Ačiū Jums.
Villi (2015-09-16)
Pakelkite parašau prašymą, laikas eina, globėjos kantrybė senka, visiška aklavietė.
Polio-mama (2015-09-14)
Drugysz, tyrimų rodiklis (kreatininas), kurį nurodėte, tikrai nėra tragiškas, nesuderinamas su gyvybe. Tiesa, nežinia, kokie kiti rodikliai (šlapalas, fosforas). Bet rodikliai nėra viskas. Daug svarbesnė yra katinėlio būklė. Rašėte, kad jis pats valgo, kaip suprantu, geria vandenį. Vadinasi, ir čia tragedijos dar nėra. Jam reikėtų gydymo. Jei nėra galimybės jį suteikti, tuomet - bėda.
Drugysz (2015-09-14)
deja bet niekas nenori šio vargšiuko... plius dar moteris, sakė, kad katinas mėgino užšokti ant stalo ir jam nepavyko, jis svirduliuoja. Kiek skaitau visi kalba, kad tokiem inkstininkam labai blogai stresas, tad ir šunų negali būti jo aplinkui. Tad mano manymu, gal visgi neverta katinėlio kankinti? Jis gi ir nebejaunas. Kiek skaitau, persų ir šiaip gyvenimo trukmė trumpesnė nei įprastai visų kitų... Prašau patarkit kaip elgtis toliau.
Rita R. (2015-09-13)
Arba kalio trūkumas, dėl to užpakalinės kojos ima "nebelaikyt"
Spiritus_flat,_ubi_vult (2015-09-13) (foto)
na taip, čia jau reikia žmogaus galinčio rūpintis ligoniuku, o ne tiesiog globėjo...
Lapke (2015-09-13) (foto)
Galėčiau atiduoti apie 800 g. RC Renal sausiuko šitam durniukui-kandukui.
Drugysz (2015-09-13)
ne, jam jokie vaistai neskirti, nes moteris prašo jį paimti. Jis jai kanda, ji jo bijo ir tiesiog dabar laiko, kad palaikyt. Kiek žinau valgo, geria, bet būna kad išvemia maistą. Jis kažkiek svirduliuoja, bet pasak gydytojo tai kažkokia sena trauma.
Spiritus_flat,_ubi_vult (2015-09-13) (foto)
o jam kokie nors vaistai skirti?
Rita R. (2015-09-13)
Katinas agresyvus, nes blogai jaučiasi, gi apsinuodijęs nuolat dėl normaliai neveikiančių inkstų. Pagerės inkstai, praeis piktumas. Jis ėda pats, geria, vaikšto normaliai ar apatiškas visiems ir viskam?
Drugysz (2015-09-13)
Gal kas dar žino kokias šiuo metu egzistuojančias grupes kur lankosi šių kačių mylėtojai? Nes internete pilna visko, tik ten jau senų metų, nebeaktualu matos...
Drugysz (2015-09-13)
Ačiū, tuoj parašysiu ten
Mune58 (2015-09-13) (foto)
Drugysz, štai ką radau, gal pravers http://tinyurl.com/pzxkoo2
Drugysz (2015-09-13)
Tai moteriai į marijampolę aš parašiau iškart, kai maniau, jog jo nebekankinsim... vėliau sužinojus, kad rodikliai dar nėra mirtini, jai neberašiau, tad nežinau jos tikslios nuomonės ar norėtų apsiimti jo gydymą. Tiesiog ta moteris turi katiną ir šunį. Dėl šunų Persas dabar ir taip stresuoja. Galbūt dėl jų jis ir agresyvus daros. Kita bėda, kad jis nekastruotas, nemanau, kad labai kam patinka atžymėti kampai. Parašiau, kad jam reikėtų globos, dėl to jog idealiausia būtų savaitė jam lašelinių ir specialus maistas. Po mėnesio reikalingi tyrimai ir žiūrėti ar stabilizuojas rodikliai, nes jei jie prastėtų, tada neverta manau jo kankinti... Prisėsiu ir paieškosiu kokių persų mylėtojų klubų
AisteIgn (2015-09-13)
Gal issigando zmones didesniu islaidu ir papildomo rupescio...visi juk nori grazaus ir sveiko.
Rita R. (2015-09-13)
Ir aš esu, p.Irena. Ir tikrai nebuvo taip baisu, kaip atrodė iš pat pradžių, kad bus. Užtat ir labai liūdna, kad diagnozė "inkstų nepakankamumas" taip dažnai užkerta gyvūnui visus kelius rasti namus. Kol nežinai, kas ir kaip, nepagydoma liga skamba išties baisiai, ypač mintis, kad katinėlis ilgai negyvens ir greitai gali tekt su juo atsisveikint. Visgi tinkamai prižiūrint ir jei pasiseks, kačius gali dar gyvent ir gyvent. Mes dažnai net pamiršdavom, kad Kvazimodas serga. Pragyveno jis normaliai dar beveik ketverius metus ir niekuo nesiskyrė nuo kitų mūsų kačių, išskyrus tai, kad buvo labai savininkiškas ir nesveikai pavydėdavo dėmesio kitiems katinams ir netgi šuniui.
Moiros (2015-09-13)
Administratoriai pašalino komentarą
Rita R. (2015-09-13)
O globa su pasilikimo perspektyva Marijampolėj "nuplaukė" iškart vos paaiškėjus, kad kačius inkstininkas?
AisteIgn (2015-09-13)
Jums turbut reikia ieskot per visokius persu gerbeju klubus, kas galetu paimti nukarsinimui, nes tai nebus globa. Reikia kad butu tikrai rami aplinka, ar sunys, ar daug katinu, blogai besijaucianciam senoliui kazi ar bus skirtumas. Kad butu tikrai ramu, namie turetu buti vienas-du draugiski gyvunai, kitaip ramu nebus, turbut suprantat..ir kad zmogus tikrai galetu skirti pakankamai laiko.
Drugysz (2015-09-12)
Prasau pakelkit, čia labai skubiai reikai priimti sprendimus ką toliau daryti, jam galima padėti, tik reikia globos
Drugysz (2015-09-12)
Parašiau, kad nebeaukotų pinigėlių, nes buvo galvota, kad visgi teks atsisveikinti su katinu... Persui buvo nustatytas inkstų nepakankamumas. Pasak gydytojo, katinas jau senas, norint, kad jis gyventų dar pora metų, turėtų būti leidžiami vaistai, statomos lašelinės, plius jam reikia šiltų ir ramių namų, kur nestresuotų. Tai būtų katino kankinimas. Bet pasitarus, visgi su tokiais tyrimų rezultatais katinai dar gali gyventi... Reikėtų visgi savaitės lašelinių, specialaus maisto ir po mėnesio vėl tyrimai, pažiūrėt ar rodikliai neblogėja. Tačiau norint, kad katinukas gyventų, jam verkiant reikia kitos globos. Moteris verkia, nebegali daugiau jo laikyti. Be to ir katinas stresuoja galbūt dėl to, kad už durų šunys. Klinikoje jam imant kraują tyrimams, katinas buvo ramus, net nesušnypštė, tad tas agresyvus galbūt nuo streso. Kas supranta rodikliuose, tai kreatininas 252
Drugysz (2015-09-12)
Labai ačiū visiems aukojusiems, pinigėlių gana, daugiau nebereikia. Vėliau parašysiu apie Persą visą info.
Villi (2015-09-11)
Daiva, nebereikia.
DaivaVa (2015-09-10)
Villi as rytoj suzinosiu ir parasysiu. as atsiprasau, kad neperskaiciau anksciau, tiesiog nebuvau prie kompiuterio.
DaivaVa (2015-09-10)
Yra 13,50 EUR
Drugysz (2015-09-10)
Ačiū, Moiros. DaivaVa, ar paaukota kažkiek pinigėlių? Rytoj Persui bus daromi kraujo tyrimai. Po kraujo tyrimų, jei viskas gerai, katinas bus kastruojamas, nukirptas, sutvarkyti dantukai ir bus ieškomas transportas į Marijampolę. Marijampolėje katinas kaip ir ieškos namų, o jei neras, tai sakė galės likti visam laikui.
Villi (2015-09-10)
Kiek "Šlapiai nosytei" kainuos kraujo tyrimas?
Moiros (2015-09-10)
Administratoriai pašalino komentarą
DaivaVa (2015-09-10)
Niekas taip ir nepastebi sito vargso vargelio:( saskaitoje ne vieno pavedimo
Drugysz (2015-09-10)
Moiros, gal buvote nuvažiavus į Žirmūnus? Man reikia kuo greičiau spręsti ką toliau daryt, pažadėjau tai moteriai, kuri globoja Persą...
Moiros (2015-09-08)
Administratoriai pašalino komentarą
DaivaVa (2015-09-08)
Ka tik patikrinau saskaita, Persiuko prasymo kol kas niekas nepastebejo:( Rasau kol kas, nes vistiek tikiu, kad kazkas jam pades!
Drugysz (2015-09-07)
buvo klaidingai parašyta. Pinigėliai pirminei apžiūrai nebuvo pervesti, tiesiog susitikom klinikoje ir ten buvo apmokėta.
DaivaVa (2015-09-07)
Gruodinuk, 0 nes anksciau paramos rinkimas buvo nutrauktas, o ir niekas nepervede ne cento. O kai man pasake, kad apziurai pazadeta pagalba, tai as ir net nesidomejau nei kiek ten reikejo nei kiek sumokejo:) O dabar pasake, kad mazdaug tiek gali kainuoti reikiamos proceduros, tai vel is naujo ir ikelee suma
Gruodinukas (2015-09-07)
supratau dėl paramos, pabandysiu paplatinti; tiesiog nepamirškit, kad žmonės ne telepatai, jei parašyta, kad 0 surinkta, taip ir supranti:)
Drugysz (2015-09-07)
parama buvo gauta pirminei apžiūrai, ačiū Vilijai. Tada kelias dienas norėjau palaukti, nes pakabinus skelbimus, galvojau atsiras šeimininkai. Galiu nuvežti katiną pradžiai tik kraujo tyrimams, bet ir tam reikia pinigėlių. ir viską reik daryt kuo greičiau, nes moteriai sunku ji laikyti...
Drugysz (2015-09-07)
Juk mano komentaro pradžioj buvo parašyta REIKIA PATARIMŲ KAIP ELGTIS TOLIAU. O čia dabar jaučiu kažkokį nepasitenkinimą. Trumpai: šio katino pagailo moteriai, nes rado susigūžūsį, susivėlusį prie tilto. Parsinešė namo. Pirmas dienas jis buvo visiškas besotis, vadinas senokai valgęs, dabar jau pradėjo jausti saiką. kailis visas susivėlęs, apkarpė kaip galėjo nors ir liko apdraskyta. Moteris jo ilgai laikyti negali, kreipės į mane. Aš pati visiškai neturiu laiko, plius turiu mažą vaikiuką, bet noriu jam padėti. Priešingu atveju jis grįš atgal po tiltu. Be to parašyta, kad katinui gali būti ir 10 metų, bet gali būti ir mažiau ir daugiau. Jeigu tik kas norit jam padėti, tai prašau padėkit.
Modeliukas (2015-09-07)
O prie katino ir dokumentai su gimimo data prisegti buvo ? Prieš porą metų padovanojau tūlai damai gražuolę persę. Veterinarų nuomone, ji buvo visai jaunutė - apie du metus. Po pusantrų metų ta pati tūla dama atsiunčia laišką - " sakėt, kad trys metai, o jai visi 13! "Žado netekom... Pasirodo vetas virtuozas nustato 13 m.amžius iš 2 prarastų dantukų ir prasidėjusios kataraktos. Per daug nesiplėsiu, nes tuoj pradėsiu rašyt rusiškai... Turiu ir katuką nuo metų su katarakta , ir ne vieną dvimetį bedantį pamenu. Kastracija ne pagal dantis turi būt leidžiama, arba ne, o pagal bendrą sveikatos būklę. Aš labiau už pirmiau atlikti tyrimus - persai - ne kiemo rainiukai, sukūdimas jiems tikrai nieko gero nežada :((. O tada ir matysit, kaip su ta kastracija.
Spiritus_flat,_ubi_vult (2015-09-07) (foto)
o kodėl jį reikia kastruoti? Jei išties yra įtarimų dėl sveikatos, pirmiau reikėtų padaryti kraujo tyrimą. Ypač, jei jis piktas - tai gali būti blogos savijautos signalas
Moiros (2015-09-07)
Administratoriai pašalino komentarą
Villi (2015-09-07)
Viską, ką įsipreigojau-padariau.
Villi (2015-09-07)
Parama buvo pažadėta katinuko pirmai apžiūrai ir padaryta.
Gruodinukas (2015-09-07)
kažkas žadėjo paramą, pamiršo, kaip visada? jūs tik paimkit, mes padėsim, oi, mes jau pamiršom.
Dinka (2015-09-07)
Aš tikrai nesakau kad gelbėt nereikia, tikrai reikia ir ačiū kad yra kam gelbėti, jiems gi "natūraliai" išgyvent šansų nėra :( ....o kadangi pinigai "valdo," o persai kažkada buvo "ant bangos" tai veisė juos į kairę ir į dešnę...manau ir su giminėm.....jau Bučkis mūsų numylėtinis....o bet tačiau, vyrui sakau, mus kas apkaltins žiauriu elgesiu su gyvūnais....Tikiuosi, kad šiam gražuoliui pasiseks (jau pasisekė)
Tipsiukas (2015-09-07)
Drugysz, bet kai dabar retsykiais susitinku savo Juozuką- širdis džiaugiasi. Tikrai tokį, koks dabar yra, gelbėt net mintis nekiltų :)
Tipsiukas (2015-09-07)
Primena mano "išgelbėto" Juozuko istoriją. Grąžinau po pusmečio šeimininkams pratestuotą, padarytais visais kiek įmanoma tyrimais, sutvarkytais dantimis (jie buvo priežastis prastos išvaizdos), kastruotą, skiepytą ir etc. :))) O amžių, tarp kitko, veterinarinėje jam tada nustatė visiškai teisingai.
DaivaVa (2015-09-07)
Jei galite, pasidalinkite kur tik kam iseina. Aciu Jums visiems!
DaivaVa (2015-09-07)
Persiukui atnaujinom prasymo turini. Isvardintoms bedoms reikia surinkti pinigeliu.
Mune58 (2015-09-07) (foto)
Drugysz, jeigu tai nekenkia jo sveikatai, patariu kastruoti, nelaukiant jokių šeimininkų. Jeigu jis ir pasiklydo, tai dėl to, kad buvo nekastruotas ir iškeliavo pas mergas. Jeigu šeimininkai tokie atsakingi, tai kodėl jis neženklintas? Pvz.: šalia mano daugiabučio iš I aukšto į lauką išleidžiamas baltas ilgaplaukis nekastruotas katinas. Slampinėja vėlai vakarais, miauksena, prašo valgyti, kailis jau pilkos spalvos, perbraukiau per nugarą - vien kaltūnai:( Vieną vakarą pričiupau "šeimininkę". ilgai skaičiau moralus. Pasirodo, kad katino šeimininkė nuo pavasario Airijoj, griežtai neleidžia kastruoti, o šis veržiasi į lauką, neina namo, globėjai kanda ir drąsko. Nežinau, kaip ji toliau pasielgs, bet po poros dienų šį kavalierių jau mačiau sėdintį balkone ant palangės, išmaudytą, kaltūnai iškirpti.
Dinka (2015-09-07)
...mano persas ir kudutis, ne tas žodis, kailiukas veliasi, nespėju šukuot (vitaminus karts nuo karto girdau) dantis pobaisiai, jau ne vieną ištraukė vetai, ir kas pusmetį vis kažką prarandam (beje 10 m) , rastų gatvėj, sakytų nusibadavęs...ėda puikiai, ir š.. taip pat po 3-4 kart dienoj. O tai jei kastruot, tai ir kraują tuo pačiu paimti, beto katinui nustatyti metų neįmanoma praktiškai :(
Drugysz (2015-09-07)
Taip, pamiršau paminėti, kad dantukus reik sutvarkyti. Kas dėl gentamicino, tai moteris kolkas jo nelašina, nes ji jo bijo. Ta moterytė ji tokia gerietė, rami moteris ir griežčiau manau su katinu nemoka elgtis, žodžiu ji bijo jam lašinti, kad neapdraskytų. Aš džiaugiuos, kad jinai jį dar laiko pas save...
Villi (2015-09-07)
Rūta sakė, kad katinas neturėjo blusų, tai greičiausiai lauke prabuvo nelabai ilgai, bet sprendžiant iš išvaizdos, namuose juo nebuvo rūpinamasi, katinas kūdutis, smulkutis
AisteIgn (2015-09-07)
tada be narkozės neapsieiti, dar ir dantys...
Villi (2015-09-07)
Būtent, kad viena sėklidė nenusileidusi. Dėl jo prastos išvaizdos vetas ir siūlo daryti kraujo tyrimą, taip pat jam būtina patvarkyti dantis, lašinamas Gentomicinas, nes akytės šiek tiek aptekėjusios .
AisteIgn (2015-09-07)
jeigu kada nors šeimininkai atsiras (giliai tuo abejoju), tai bus galima grąžinti kastruotą, aš nematyčiau tame problemos. Tik jei jis piktas, kaži kokie bus rodikliai :/ aišku, jis gali būti piktas ir dėl šunų keliamos įtampos. Antakalnio veterinarijoje katinų kastracijai naudojami migdomieji, ne narkozė, jei ne kriptorchas, tai gal verčiau bandyti klausti kainos tenais? tokiam amžiuje tai gal būtų mažiau žalinga negu narkozė?
Drugysz (2015-09-07)
REIKIA PATARIMŲ KAIP ELGTIS TOLIAU. Penktadienį buvome pas veterinarą pirminei apžiūrai (ačiū Vilijai). Tai yra katinas, nekastruotas ir nebe jauniklis. Jam gali būti ir 10 metų. Gydytojas jį siūlo kastruoti, dėl visa ko padaryti kraujo tyrimus ir gražiai apkirpti. Visa tai kainuotų apie 45 eurus. Moteris, pas kurią jis dabar yra, ilgai laikyti nebegali, nes turi saugoti nuo savų šunų, plius katinas jai į kando į koją. Ji dabar jo net ir bijo. Gali būti, kad jį kastravus, jis taps ramesnis, sušvelnės. Yra pasiūlyta globa iš Marijampolės. Ta globa sakė gali būti ir visam laikui. Ji turi šunį ir nebe jauną katiną, tad jos negasdinas šio Perso amžius ir mažų vaikų neturi, tad ir neišgasdino, kad gali būti piktokas. Bet aišku jau reikėtų, kad katinas keliautų pas ją kastruotas, padaryti kraujo tyrimai... Bet jeigu yra visgi jo tikri šeimininkai? skelbimai pakabinti, bet kolkas nei vieno skambučio...
Drugysz (2015-09-03)
manau palaukim dabar pora dienu, pakabinau skelbimus prie tu namu, o gal visgi atsilieps tikrieji seimininkai...
Villi (2015-09-02)
Vis tik manau, kad persiukui reikėtų ne vien tik paprastos veto apžiūros, o pilno kraujo tyrimo.
Moiros (2015-09-02)
Administratoriai pašalino komentarą
Drugysz (2015-09-02)
gerai, prikabinsiu as ten ant kiekvieno geltono namo ir dar kur matysiu kad galima :)
Moiros (2015-09-02)
Administratoriai pašalino komentarą
Moiros (2015-09-02)
Administratoriai pašalino komentarą
Drugysz (2015-09-02)
ok, as vakare pakabinsiu skelbimus
DaivaVa (2015-09-02)
o tai gal pakabint gali? as tai sergu
Moiros (2015-09-02)
Administratoriai pašalino komentarą
Dinka (2015-09-02)
Lankytojas pašalino komentarą
DaivaVa (2015-09-02)
O gal padesi kabinti? gerai orientuojies is kurio kiemo galetu buti?
Moiros (2015-09-02)
Administratoriai pašalino komentarą
DaivaVa (2015-09-02)
pridejau, kad finansine pagalba pasiulyta, islieka globos prasymas
DaivaVa (2015-09-02)
gavau zinute, kad pagalba pradziai pasiulyta. Super. Aciu!
Moiros (2015-09-02)
Administratoriai pašalino komentarą


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
   


Statistika Prisijungę: 168

Alio.lt | Facebook | MySpace | Frype | RSS | Blogger

Naujienos

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Komentarai

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas