LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lietuva | Latvija | Estija    
 
 
 

Užmigdytas gyvūnas

Aprašymas:

Dovanojama sterilizuota(pagal PSP), paskiepyta katytė. Labai jauki, rami. Jos istorija aprašyta čia: http://www.lese.lt/lt/gelbejimu_dienorastis/news.5401
Šiuo metu katytė glaudžiasi vet.gydyklos stacionare, buvo peroperuota antrą kartą dėl susikaupusių krešulių ir kraujo. Buvo labai nusilpus, nieko neėdė.Kraujo tyrimai jokių baisių ligų neparodė. Šiuo metu katytės būklė gerėja, pradėjo pati ėsti,

Gyvūno vardas: Ronda
Gyvūno rūšis: katė
Gyvūnų skaičius: 1
Veislė: Mišrūnas
Lytis: patelė
Lytinis aktyvumas: atlikta kastracija/ sterilizacija
Amžius: 4-8 metai
Kailio tipas: trumpaplaukis
Spalva: raina, raina
Vietovė: Lietuva, Kauno m., Kaunas
Skelbimą įdėjo: Wilma

Skelbimo numeris: 29852
Sukurta: 2011-02-04 | atnaujinta: 2011-03-14 | išimta: 2011-03-14
Peržiūrėjimų skaičius: 25239
Buvęs gyvūno statusas: Dovanojamas gyvūnas

Komentarai

Girena (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2011-03-15)
Ir Rondos netekome? Dieve, liudnas ir nykus rytas...
IlonaKolit (2011-03-14)
Liūdna, labai liūdna, bet tikiu, kad dabar Rondai geriau. Kančia turi ribą, kurios įveikti negalime nė vienas... Ronda iškeliavo ne kur nors patvorėje, besikamuodama šaltyje, o šiltai ir be baimės... Kada nors mes visi TEN susitiksime...
Rutashka (2011-03-14)
Uzjauciu del Rondos :((
IlonaP (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2011-03-14)
Dabar Ronda žiures į Jūs iš viršaus :) ir džiaugsis kad tarp viso blogo yra ir geri žmones
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-03-14) (foto)
Aciu, kad palaidojote katyte..
Wilma (2011-03-14) (foto)
Aš net nesugebėjau jos nuvežti paskutinį kartą pas veterinarą. Labai ačiū draugei, kuri ne tik nuvežė,bet ir palaidojo pas save prie namų. Aš Ronda rūpinausi kaip nuosava kate.Ir globėja ją labai mylėjo ir slaugė. Deja, tai nepadėjo. Nežinau kodėl taip atsitiko. Jeigu kas abejojate, tai sprendimas tikrai buvo labai apgalvotas. Ilsėkis mažute.
IlonaP (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2011-03-14)
Ech dabar .. o aš taip tikejau kad šito nebus... :( sekmes vaivorykštes šalelei katytė .. :( , na gal ši karta atgimsi į žmogu , :) ir likimas tau nebus toks žiaurus..
Dinka (2011-03-14)
Lankytojas pašalino komentarą
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-03-14) (foto)
Visgi uzmigdyta katyte :(( Ilsekis ramybeje, Ronda... Nors ir nepazinojau katytes asmeniskai, bet labai sunku ant sirdies pasidare perskaicius sia zinia :((
Kary (2011-03-14)
Vargšė katukė. Tai taip ir neaišku kas gi buvo?
Vyta (2011-03-14) (foto)
.... Sudie katyte .... :((
IlonaKolit (2011-03-05)
Tai bėdelė... Kaip manot, gal jai bandyt duot aliejaus palaižyti, gal kiek viduriukus palaisvintų?..
Wilma (2011-03-05) (foto)
Aš tai dar nesidžiaugiu.Su ja visko gali būti.Valgo labai po mažai. Ir visiškai neaišku kodėl tas nevalgymas. Burna jos sveika, tikrai nestresuoja, vargiai ar jai skauda tą žaizdą dabar, nes plaunant visai nesipriešina. Dar ir viduriai katytei užkietėję arba neturi ką padaryti.
IlonaKolit (2011-03-05)
Ačiū, WILMA. Labai džiugu, kad ji žvalesnė. O kodėl ji nenori valgyti- ar nuo streso, ar nuo pjūvio skausmo, ar jai burnytę skauda?
Rutashka (2011-03-05)
Smagu girdet kad Rondai gereja sveikatyte :))
Wilma (2011-03-05) (foto)
Rondutė jau pas globėją namuose. Jeigu vėl nenustos valgyti, tai po truputį turėtų atsiauginti prarastus kilogramus. Visai žvali šiandien buvo, vos į boksą įkišom:)Labai patiko matyt klinikoje.
Wilma (2011-03-03) (foto)
Dėl Rondos. Nesugijo siūlė. O tai reiškia vėl narkozę.
Vyta (2011-03-03) (foto)
Wilma del savo sveikatos negalejot paimt? ar del to Zmogaus sveikatos?
Wilma (2011-03-03) (foto)
Vyta, toks žmogus yra. Pasiruošęs šnekinti, glostyti ir iš rankų maitinti. Dėl sveikatos problemų negalėjau šiandien paimti:(
Vyta (2011-03-03) (foto)
kaip noreciau Rondai padet :( net sirdi skauda. Mazute na negi nera zmogaus siame sviete kas galetu katyte priziuret pasnekint, pamaitint, paglostyt :(
IlonaKolit (2011-03-03)
Ronda, Ronda... Ji tiesiog gęsta... Kaip jai troškimą gyventi įžiebt...
Wilma (2011-03-03) (foto)
Mačiau šiandien. Nežinau net ką parašyti.Nėra taip, kaip norėtusi. Pasiliko stacionare ir šiandien.
IlonaKolit (2011-03-03)
Gal kas matėte, kaip RONDA jaučiasi?
IlonaKolit (2011-03-01)
Dievuliau, padėk jai, apglėbk ją, nuramink ir paguosk ją...
Dinka (2011-03-01)
Lankytojas pašalino komentarą
Wilma (2011-02-28) (foto)
Nepablogėjo. Ji nieko neėda, bent jau lašelinę pastatys ir kažkiek per prievartą pamaitins.
IlonaKolit (2011-02-28)
WILMA, O Ronda stacionare dėl to, kad reikia dažnai maitinti, ar jai pablogėjo.
Wilma (2011-02-28) (foto)
Palikau stacionare Rondą.
JelenaP (2011-02-28) (foto)
Butinai apziurekite burna, jei pasigavo kokia kaliciviroze, del to gali visiskai atsisakyti maistelio...
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-28)
Ilona, čia ir ežiukui aišku:-), kad reikėtų globėjos, kuri visą dieną būtų namuose ir galėtų kas 2-3 valandas maitinti Rondą. Nors ne kiekvienas žmogus sutiktų paimti tokią ligonytę į namus... Bet pati matote, kad niekas neskuba su realia pagalba... Mūsų žmonės linkę perskaityti, padejuoti, ak kaip gaila, na dar kokį patarimą duoti, kartais ir pamoralizuoti...bet tik tiek. O Rondos istoriją perskaitė didžiulis skaičius lankytojų, turime virš 6000... Tad ir kyla klausimas, o kodėl taip? Atsakymas paprastas - lengviau gyventi, kai stebiu iš šono, o ne dalyvauju...Didžiulis Ačiū p. Reginai, kuri sutiko globoti Rondą ir ja rūpinasi, kiek jai leidžia jėgos ir galimybės. Globėja labai pergyvena dėl Rondos savijautos. O kodėl katytė nevalgo? Gal ji tiesiog pavargo...
IlonaKolit (2011-02-28)
Rondulei reikėtų globėjo, kuris visą laiką būtų namie. Ir maitinimo bėda išsispręstų ir pastovus dėmesys padėtų jai greičiau atsigauti. Tik nepamanykit, kad turiu ką nors prieš dabartinę globėją. Atvirkščiai, norėčiau jai didelį AČIŪ pasakyti, nes tik ji pasiūlė Rondai savo namų kertelę.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-02-28) (foto)
Idomu, kodel Ronda nevalgo jei kepenu ar inkstu rodikliai normos ribose :(
Wilma (2011-02-28) (foto)
Šiandien nuvešiu pastatyti, bet ją reikia dažnai prievartą maitinti, o tokių sąlygų kol kas niekas negali suteikti.
Vyta (2011-02-28) (foto)
Wilma tai jei vel nevalgo laselines reikia atnaujinti
Wilma (2011-02-28) (foto)
Vyta Rondai darytas morfologinis, inkstų ir kepenų parametrų net 3 kartus tyrimai.FeLV/FIV testas neigiamas, katytė nei maro nei imunodeficito viruso neturi. Visą savaitę tik ir buvo statomos lašelinės, kai visai blogai buvo.Buvo pradėjus lyg ir valgyti, vandenį lakti
Vyta (2011-02-28) (foto)
Rondai reikia kaip minimum padaryti kraujo tyrima ir pajungti laselines .
IlonaKolit (2011-02-28)
Dievulėliau mano, ir ką gi daryti?..
Dinka (2011-02-28)
Lankytojas pašalino komentarą
Wilma (2011-02-28) (foto)
Bet kaip rasti nevalgymo priežastį?Vėl kraujo tyrimus daryti?Iš jos jau praktiškai iškamša likusi. Ir juda labai mažai.
Colomba (Lesė) (2011-02-28)
Na, jei bus galimybė, gal pabandykit sultinį, aš duodavau dar šiltą šiek tiek, nes atvėsusio nelakdavo Nelė :) Taip ir gyveno ji tuo sultiniu :)
Wilma (2011-02-28) (foto)
Nebuvo bandyta sultinys. Ir šiandien palaižė guliašo, bet neėdė. Su ja reikia žaisti. Bet tam reikia sėdėti namie.
Colomba (Lesė) (2011-02-28)
Gal jau buvo bandyta, bet gal Rondai būtų neblogai vištienos sultinys? Kai Nelė sirgo, tai ji tuo sultiniu ir maitindavosi, kartais dar sumaišydavau sultinio su išvirta ir sumalta vištiena.
Wilma (2011-02-28) (foto)
Labai sunku maitinti.Grįžau sudrąskytom rankom. Atrodo tokia paliegus, o taip stipriai priešinasi.
IlonaKolit (2011-02-27)
Ech, Ronda, Ronda, neturi teisės pasiduoti...
Wilma (2011-02-27) (foto)
Tik ta pasta dabar ir gyva. Su Henrieta kalbėjom apie raminamus. Galvojom,kad pakeitus aplinką, pradės valgyti.Deja... Teks leisti vaistus vėl. Nors dar reiktų ir gerklę apžiūrėti.Globėjai įtarimų kelia, kad ji nuryti negali.
Dinka (2011-02-27)
Lankytojas pašalino komentarą
Moira (2011-02-27)
Kiek aš žinau ji ir gyva tik kažkokia vitaminine pasta.
Jorkų elina (2011-02-27)
Mano šuniukui po operacijos ( nes neturėjo apetito) skyrė va šitą pastą. Ji katėms, beje. Pradžioje daviau kaip maistą, po 2 cm triskart dienoj, vėliau ant maistuko dėjau http://www.vetvila.lt/parduotuve/papildai-vitaminai/119-nutri-plus-cat-gelis.html
Moira (2011-02-27)
Vilma, gal reikia pasitarti su Henrieta ir paleisti Rondai relaniumo? Ji gavo labai daug antib, ko gero jai žarnyno mikroflora visiškai suėsta, todėl gal reikėtų ir fermentų.
JelenaP (2011-02-27) (foto)
O vet. vaistinese yra gi kazkokios tabletes dideles, maistingos, kuriuos duodamos prievarta, kaip maisto pakaitalas, kai kate atsisako valgyti. Ir konservukai specialus. Tikriausiai jus zinote apie tai, bet jei ne, gal verta pabandyti pasiulyti tokiu dalykeliu? Labai gaila maziukes...
Dinka (2011-02-27)
Lankytojas pašalino komentarą
Wilma (2011-02-27) (foto)
Visiškai nelietė maisto.Ją reikia dažnai maitinti, tokių galimybių globėja neturi. Nežinau ką daryti.Ar verta ją toliau kankinti?
Niute (2011-02-27)
Labai smalsu,kaip Rondai pirma naktelė pas globėją praėjo?
Niute (2011-02-26)
Gal ne į temą....Mano tėčiui daryta širdies krauj. šuntavimo oper.,tai gydytojas patarė:)Kad apetitas atsirastų-šviesaus alaus,arba silkių.....
Niute (2011-02-26)
Matomai laiko reikia.....
Wilma (2011-02-26) (foto)
Vargu ar Rondą kuom nors nustebinsi:( Jai net žmonių maistą bandė siūlyti,kad bent kažką valgytų. Katė nusprendė mirti iš bado, bet mes jai neleisim:)
Virgau (2011-02-26) (foto)
nei vienas katinas neatsisake sviezios,zalios mesytes.Geroji globeja turbut ras saldytuve maza gabaliuka ir pasiulys viesniai,uz ka sulauks garsaus murkesio,o ir ramybes sirdelej, kad mazoji jau nealkana:)
Wilma (2011-02-26) (foto)
Atrodo, kad naujoje vietoje Ronda nelabai stresuoja. Jau įsitaisė lovoje miegoti:) Tik globėja labai pergyvena, kad visai nelietė maisto.
Virgau (2011-02-26) (foto)
nuostabi naujiena! stiprek Rondute,sveik,viskas dabar jau bus gerai:)
Niute (2011-02-26)
Jūs Ilona mane aplenkėt,norėjau tą patį parašyti.....Bet vistiek -didelis,didelis dėkui.....
IlonaKolit (2011-02-26)
Ačiū, merginos už Rondą :) Dabar telieka laukti žinių nuo globėjos, kaip mažylei sekasi pratintis ir sveikti.
Wilma (2011-02-26) (foto)
Ronda jau pas globėją. Labai ačiū p.Reginai sutikusiai pagelbėti.
Dinka (2011-02-25)
Lankytojas pašalino komentarą
IlonaKolit (2011-02-25)
Tikiu, kad namuose, ramioje aplinkoje ir gaubiama rūpesčio, Ronda tikrai greitai atsigaus. Kad tik greičiau toji globa...
Niute (2011-02-25)
Labai tikiuosi,kad pas globėją pradės taisytis...
Dinka (2011-02-25)
Lankytojas pašalino komentarą
Niute (2011-02-25)
Gaila Rondos,visokie "biesai" ją puola.Pirma vis katę,katę,dabar net mintyse Ronda pasakau,tinka jai tas vardas.Tik taip norisi,kad visos bėdelės pradėtų trauktis.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-24)
Vargšytė, imunitetas nusilpęs, tai ir užpuolė sloga...
Wilma (2011-02-24) (foto)
Rondai sloga prasidėjo:( Gal dėl to ji taip mažai ir valgo.
Wilma (2011-02-24) (foto)
Žinom:) Tik reikia suderinti kada galės ją priimti.
Moira (2011-02-24)
Ronda gali jau keliauti naminiai globai:) Aūū..
IlonaKolit (2011-02-23)
Puiki žinia. Lauksim naujienų.
Dinka (2011-02-23)
Lankytojas pašalino komentarą
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-23)
Rondai globėją jau turime! Kai tik dr. Henrieta išleis, keliaus katytė į ramų būstą pas p. Reginą. Ačiū p. Evai iš Šiaulių ( pas kurią iškeliavo grindinukės sesytės Mona ir Liza ), kuri parekomendavo savo tetą:-)...Kaip matau, plečiasi katinukų mylėtojų ratas :-)...
Wilma (2011-02-22) (foto)
Aš ir manau, kad dar ir psichologinės problemos yra. Tai apšnypščia ją kuris nors, tai per galvą pralekia:) Ramybės jai reikia ir kad jaustųsi saugi. Man tai iš vis norėtųsi, kad kas nors suteiktų jau pastovius namus. Aišku, kai nėra eilės norinčių, tai ir laikina globa - tikras išsigelbėjimas.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-22)
Na gal namuose atsigautų. Jai, manau, reikalinga rami aplinka ir geras žmogus šalia...ir dažnas glostymas, kad pasijustų saugi...
Wilma (2011-02-22) (foto)
Beveik kasdien važinėju aplankyti ir kiekvienu apsilankymu tikiuosi kokio žymaus pagerėjimo.Deja:( Jeigu ir valgo, tai labai mažai.Papildomai dabar duoda vitamininę pastą.
Dinka (2011-02-22)
Lankytojas pašalino komentarą
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-22)
Wilma, o kaip Ronda šiandien laikosi? Manau, kad šviečiasi su globėja katytei :-), parašysiu į AŽ...
Colomba (Lesė) (2011-02-21)
Niute, emocijos neturėtų trukdyti stengtis padėti gyvūnui :) Reiktų gražaus prašymo pvz ''Katytė ieško globėjų. Miela katytė Ronda prašo pagalbos - gal kas galėtų jai suteikti globą namuose, kad ji galėtų pilnai pasveikti, atsigauti ir ieškoti namų?'' Įdėkit kontaktus, tel, email, į ką būtų galima kreiptis. Ir įdėkit nuotraukas iš šio skelbimo :) Jose Ronda tikrai gražiai atrodo :)
Niute (2011-02-21)
Nieko čia tas dalykas nejaudina,baudžia mane,o RONDA kenčia.Vaikų žaidimai ir viskas,tegul žaidžia...
Colomba (Lesė) (2011-02-21)
Tai parašykit naują pagalbos prašymą :) Įdėkit naujas nuotraukas :) Juk tokia graži katė, turėtų kam nors kristi į akį :)
Dinka (2011-02-21)
Lankytojas pašalino komentarą
Niute (2011-02-21)
Dinka aš užsitraukiau nemalonę,tik nesuprantu kodėl?
Dinka (2011-02-21)
Lankytojas pašalino komentarą
Wilma (2011-02-21) (foto)
Vis tos pačios su sterilizacija susijusios bėdos:( Nors tai ir "misija neįmanoma", bet dar kartą parašysiu, kad Rondai labai reiktų namų globos. Jai labai reiktų sustiprėti ir atsigauti. Klinika nėra labai tinkama vieta, kai katė su tokiu nusilpusiu imunitetu.
IlonaKolit (2011-02-20)
O kas buvo Rondai, kad reikėjo operuoti? Nieko rimto?
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-20)
Tai dr. Henrieta nutarė, kad geriau nelaukti, o sutvarkyti šiandien...Žaviuosi katyte kovotoja Ronda! Dabar jau prašau katytės Angelo sargo, kad surastų jai gerus namučius...
Wilma (2011-02-20) (foto)
Rondai šiandien buvo atlikta mini operacija, tikiuosi jau paskutinė. Nors pati katytė dar labai silpna buvo:(
Niute (2011-02-19)
Sveiki.Ačiū Linata už naujienas.Kad Ronda smulkutė,tai ir nuotraukose matosi.O buvo keturkampė bačkutė...
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-19)
Aplankėme šiandien Rondą ir kitus Kauno klinikos gyventojus :-). Ronda pasirodė tokia mažutį ir smulkutė. Kol kas labai rami ir sakyčiau silpnutė. Bet manau, reikia laiko, kad ji pilnai atsigautų. Gerai, kad šalia yra yra dr. Henrieta, o dar jos likimo draugai katinėliai Pinkis ir Tripsis...
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-17)
Kokia graži kompanija :-). Ir Rondai linksmiau ir įdomiau, nei vienai narvelyje gulėti. Vienu žodžiu - ten tikras katinų rojus :-)...
Wilma (2011-02-17) (foto)
Paėst:)) Išsiunčiau foto.
Moira (2011-02-17)
Visai pasimečiau:) Tai p.Vilma pietauja pas Henrietą, ar kaip?:) Ko apėsti parovė Tripsis, jei visi kiti guli susirangę?
Wilma (2011-02-17) (foto)
Pinčius:) Specialiai ir įdėjau. Ne tik su katinais glaustosi:) Man irgi leidosi niurkomas. Ten dar ir trikojis gulėjo, bet pamatęs mane, nubėgo apėsti:)
Moira (2011-02-17)
Sukatinėjo:) Vilma atsiųsk man tą foto į email'ą:)
Dinka (2011-02-17)
pakatinėjo :))
Moira (2011-02-17)
Vilma, ką ten trečioje nuotraukoje matau? Ar tik ne Pinčių? Tai jis jau "pažmonėjo, jei glaustosi su nepažįstamais jam katarinais?:)
Wilma (2011-02-17) (foto)
Katytė visai gerai jaučiasi. Dar nedūksta su kitais katinais, bet jau veiksmą stebi iš toliau:) Yra labai nedrąsi, jau foto matosi, kad manęs bijojo:) Būtų labai gerai iš klinikos tiesiai į naujus namus vykti, kad kuo mažiau streso būtų. Nors ir labai negražiai nukirpta ausis pas Rondą, bet gal tai neatbaidys jos norėtojų:).
Niute (2011-02-17)
Katę laikykis, nepasiduok.Tikiu atsiras geri žmonės,kurie tave paims,tavim rūpinsis.Jei turite naujienų apie Rondą parašykite???
Niute (2011-02-15)
Aš žiūriu į tą nuotrauką kur Wilma šiandien įkėlė ir galvoju,kad mums iš gyvūnų tai dar daug ko išmokti reikia.......
IlonaKolit (2011-02-15)
Smagu, kad Ronda taisosi.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-15)
Wilma, puikios naujienos! Tada viskas su Ronda tikrai gerai, jau ieško draugijos:-)..
Wilma (2011-02-15) (foto)
Ronda į svečius užėjo:))
Niute (2011-02-15)
Tai kuris pas kurį nuėjo???
Wilma (2011-02-15) (foto)
Amžiaus nežinau, bet paaugliukas.
Niute (2011-02-15)
Wilma,kaip smagu girdėti,nors viena gera naujiena.Vargšiukė .....Čia jaunas kačiukas???
Wilma (2011-02-15) (foto)
Atrodo Ronda tikrai sveiksta:) Jau pati ėda, į dėžutę vaikšto. Dar bus leidžiami antibiotikai ir vėliau atlikta mini operacija. Šiandien labai mielą vaizdelį pamačiau klinikoje(3 foto):))
Wilma (2011-02-15) (foto)
Katytei labai reiktų globos namuose, kad sustiprėtų ir atsigautų po visų negalavimų.
Niute (2011-02-14)
Sveiki.kaip Ronda laikosi?
Wilma (2011-02-12) (foto)
Tas kačiukas tikrai ne trispalvis, turi būti 3 skirtingos spalvos, o ne atspalviai.
Niute (2011-02-12)
Tas kačiukas,kur padovanotas,yra rainas,kakliukas ir snukelis baltas ir dar ruda dėmelė,ar čia ne trispalvis?
Wilma (2011-02-12) (foto)
Trijų spavų paprastai būna katytės, bet išimtinais atvejais būna ir kačiukai.Deja dar neteko matyt:)
Niute (2011-02-12)
Gal pradės taisytis....Aš ne į temą truputi.Ar gali kačiukas būti trijų spalvų?
Wilma (2011-02-12) (foto)
Tai gi parašiau jau ir gan gerų naujienų:)
Niute (2011-02-12)
Sveiki Wilma matau prisijungus ,gal naujienų turite?
Wilma (2011-02-12) (foto)
Šiandien pati mačiau kaip suvalgė kelis grūdelius sauso maisto:) Ir iki dėžutės nuėjo, tik matyt per sunku buvo įlipti:)
Samana (2011-02-11)
Susitariau su Henrieta,kad antradienį Žarą jau pasiimsim. Nes ji nori,kad iki siūlų išėmimo pas ją pabūtų. Tai jei viskas bus gerai antradienį jau turėsim dar vieną augintinę.:)
Dinka (2011-02-11)
Lankytojas pašalino komentarą
Samana (2011-02-11)
Vakar mačiau Rondą,kai buvau atėjus Žaros aplankyt. Tai tikrai galiu pasakyt,kad katukė nors ir po truputį,bet jaučiu,kad sveiksta. Nes pati mačiau,kad ji jau pati vandenuką lakė. Nusilpus jinai,bet tikrai atsigauna po truputuką... Henrieta puiki veterinarė,tai tikrai bando šią katukę išgelbėt visom galimybėm,kokios tik yra imanomos. Linkiu kuo greičiau šiai katukei pasveikti ir surasti nuosavus namus. Pagal amžių ji atrodo visai mažutė,negu kitos katės. Sėkmės šiai katytei!
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-11)
Ronda, laikykis! Sveikatos tau su kaupu :-)..
Dinka (2011-02-11)
Duopk D tau sveikatos, o ir pati nepasiduok, juk matai kiek žmonių tavim rūpinasi...Wilma tuoj apsigyvens pas Henrietą. kai sekantį kartą busi ten perduok linkėjimus nuo Šponkaus- jai patiks :)))) ji kaip krikštamotė....ištraukė nabagėlį- buvo visas viena didelė žaizda....ko dabar net įtart neįmanoma:)
Wilma (2011-02-11) (foto)
Seniau ji iš vis į nieką nereaguodavo, kaip komoje buvo.Sakyčiau tai yra pažanga. Dėl šlapinimosi, tai matyt jai dar per sunku eiti į dėžutę. Iš šlapios vietos tai jau pasitraukia. Dabar reikia tik laukti.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-11)
Nabagėlė, bet gal nuotaikų rodymas jau yra pažanga. Ar ten katinai ją erzina ? :-)...O šlapinimasis, na čia sunku ką pasakyti, taip norėtųsi, kad susitvarkytų. Labai to linkiu katytei...
Wilma (2011-02-11) (foto)
Ką tik iš Rondos. Užsikonservavus.Nei blogyn. nei geryn. Daro po savim, bet bent jau baloje neguli, o pereina į sausesnę vietą. Vis dar maitina, bet maitinama nesipriešina. Jau ir emocijas pradėjo rodyti, šiandien pikta buvo.Uodega tik į šalis lakstė.
Ilonaziu (2011-02-11)
Kaip mazyles reikalai?
Wilma (2011-02-10) (foto)
Išsiaiškinau kodėl buvo paminėtas užmigdymas. Prieš kelias dienas, kai katė vos ne komoje buvo, aš Niutei minėjau, kad greičiausiai teks migdyti. Kartais katės akys daugiau pasako, negu tyrimų rezultatai. Tyrimai parodė, kad ji neserga leukemija, neturi imunodeficiito viruso. Bet ji nebuvo sveika, pas ją buvo užkilę tiek inkstų, tiek kepenų parametrai. Kadangi aš ją kasdien matau, tai nelabai turiu pagrindo kol kas džiūgauti. Pati neėda, yra dar labai silpna, šlapinasi po savimi. Ir apie jos sveikumą kol kas dar anksti kalbėti.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-10)
Visos turėtume džiaugtis, kad katytei gerėja. O ne interpretuoti kažkieno pasakytus žodžius, kad katytė užmigdyta, kad katytei leukemija ir pan....Wilma pastoviai palaiko kontaktą su dr. Henrieta, važiuoja kiekvieną dieną į kliniką, todėl ji geriausiai žino situaciją. Wilma ir aš abi patapome katytės globėjomis, bet sutarėme, kad neverta mums abiems “sėdėti” dr. Henrietai ant galvos, tad Wilma skambina ir derina gydymo eigą. Siūlau nusiraminti, o Wilma tikrai mums praneš, kokia katytės būklė...
Wilma (2011-02-10) (foto)
Nežinau iš kur tokios žinios, kad Ronda užmigdyta.Tokį sprendimą galiu priimti tik aš arba Lina. Su manim to niekas nederino ir kol kas nėra priežasčių tai daryti. Vesta, buvo užkilę inkstų ir kepenų rodikliai. Katytei buvo gelta ir matyt inkstų uždegimas. Bet čia ar tai operacijos ar skiepų , ar ir to, ir to pasekmė.Dabar jau parametrai grįžo beveik į normą. Dar kraujas rodo anemiją. Kol kas katė vis dar šlapinasi po savimi.
Vesta (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-02-10)
Niute, ar nuo Jusu piktu komentaru katytei pageres? Ir niekur neradau parasyta, kad pas kate buvo geri tyrimai, atidziau skaitykite, o ne tarp eiluciu.
Niute (2011-02-10)
Sveiki.Perskaičiau visus komentarus įdėmiai ir keistai pasijutau,tarsi būčiau atsudūrus tarp kūjo ir priekalo.Wilma,tai kam Rondą reikėjo migdyti?Pagal tyrimus jinai visiškai sveika katė,o dėl amžiaus kaip???Aš jums sakiau,kad skambinausi į L.Kraučeliūno kliniką,gydytojui S.Laurusevičiui,su prašymu priimti nemokamai Rondą gydyti.Išimties tvarka jis sutiko.Ir tai būtų mano nuomone nešališkas gydymas.Gražiai čia vakar sužaidė.......Jeigu nori iš manęs atpirkimo ožį daryti,tegul daro.Didžiausias nusikaltimas,kurį turbūt padariau,kad beglobėms katėms norėjau surasti namus,jei už tai teisiama,teiskit...
Vesta (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-02-10)
Dziugu girdet, kad katytei nera baisios ligos ir yra sansu pasveikt
Moira (2011-02-10)
Jau sakiau sau, kad "nemaurosiu" Rondos poste:) Vesta, Eglė blogai suprato:) Leukemijos ir FIV testus pasiūliau aš Henrietai dar vakar, idant atmesti tam tikras inspiracijas. Buvo kalba "gal būt", todėl reikia testuoti ir ieškoti negalavimų priežasties.
Vesta (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-02-10)
Vetvila, siandien is ryto Egle kalbejo su Henrieta, sake, kad leukemija. Gal netaip isgirdo ar suprato, kad tvirtinate, kad jos nera
Kate (SOS gyvūnai) (2011-02-09)
Ooo, kaip dziugu, kad kovotoja, ta mūsų Ronda:) Ačiū, visiems, kas kasdien kovojate su ja. Negalvokim apie blogas ligas...
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-09)
Tikrai džiugu dėl Rondos:-)... nors pati dar prieš kelias dienas abejojau, ar katytė pasitaisys...Katytė tikra kovotoja!
Niute (2011-02-09)
O žmogiškai gydytoja,jūs patvirtinot,kad komentarai,kad atvežiau seną, ligotą nepasitvirtino...O iš visos širdies linkiu jai ko geriausio...
Niute (2011-02-09)
Matot Vetvila jūs iš profesinės,mes iš žmogiškos,smagu,kad rezultatai gerėja..
Wilma (2011-02-09) (foto)
Vis dar daro po savim. Noriu tikėti, kad dėl to jog dar labai silpna ir turėjo inkstų problemų. Bet, kad katytė taisosi ir tai labai džiugu.
Vetvila (2011-02-09)
Dabar galvoju, kad Henrieta šiandien nieko neužsiminė apie darymą po savimi - gal šis požymis jau pradėjo silpnėti? Mergaitės, svarbiausia kad inkstų būklė gerėja. Jei tik katė pradės pati ėsti ir norėti gyventi - turi susitvarkyti ir šlapimo nelaikymas. Kalėms tai kartais būna po sterilizacijų, kai gimdos kaklelį (tuo pačiu iš šlaplės atsivėrimo vietą) tempia besiformuojantis randas. Katėms to nepasistebi, bet prie inkstų ligos gali būti visko. Ale ot skirtingai žiūrim - jums neramu, dėl ko ji daro po savimi, o man šitas požymis reiškia, kad inkstai filtuoja kraują, vadinasi dar veikia ir valo organizmą :)
Niute (2011-02-09)
gydytoja,o kodėl jinai po savimi daro???
Niute (2011-02-09)
Vesta,gydytoja Kristina žadėjo prisijungti,pasakys tyrimų rezultatus.
Vetvila (2011-02-09)
Vesta, iš kur tokios žinios? Pati savo akimis mačiau kraujo tyrimų rezultatą šiandien - leukocitų kiekis yra normos ribose - 12 (norma 10-20), ir leukoformulė nukrypusi į kairę, kas rodo praeinantį uždegimą. Jokios leukemijos jai nėra.
Vetvila (2011-02-09)
Niute, neužsiimkit saviplaka :) Noriu garsiai PASIDŽIAUGTI tyrimų rezultatais - FeLV/FIV testas, darytas šiandien - neigiamas, katytė nei maro nei imunodeficito viruso neturi. Ir svarbiausia - insktų tyrimų rezultatai: kreatininas parėjo į normą - yra 103 (norma 159), o UREA vietoje buvusio virš 50 dabar jau liko tik 18,8 (norma iki 16,82).
Šiandien Ronda jau išreiškė baisų nepasitenkinimą, kaip ją drįsta badyti, tačiau dar pati neėda (įtarčiau, kad dėl per prievartą šeriamų konservukų ir tirpaliukų), ale vandenuką gėrė :) Jei inkstukai atsistatinės tokiu greičiu, tai ryt-poryt jau turėtų pradėti ėsti pati.
Dėkui visoms, palaikiusioms katę mintimis (kai dažniau pasilankiau šitam puslapy, pasidarė neramu dėl paskutinių kelių gaišimų - kas čia su tom katėm darosi...). Nugis tikrai yra dėl ko lengviau atsipūsti. :)
Vesta (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-02-09)
Niute ar zinote, kad katytei leukemija? Labai didelis klausimas, kiek ji butu gatveje isgyvenusi
Niute (2011-02-09)
Žvilgsnis guvesnis:)anose nuotraukose,kaip komoj,atrodo iš skausmo negali galvos pakelti..Dieve,kad pridirbau,tai pridirbau....
Niute (2011-02-09)
Ausies,kad nurėžta......
Niute (2011-02-08)
Tikrai mažoji Ilonakolit,vieni kauliukai ir skurytė.......
Kate (SOS gyvūnai) (2011-02-08)
buk kovotoja, Mieloji, sveik
IlonaKolit (2011-02-08)
Mažoji Ronda, sveik. Maldauju, sveik...
Ilonaziu (2011-02-07)
Labai linkiu tiek prisikentejusiai katytei pasveikti. Nepriklausau jokiai organizacijai, bet teko kreiptis i Lese, minetas Egle ir Lina, del PSP musu kieme. Pries pusantru metu i kiema priklido viena katyte.Laukinuke, inrankas nesiduoda. Kadangi ji mylyma ir saugoma, kaip ir jos palikoniai, kysu dabar 11. Dar keli zuvo, kas irgi labai skaudu. Is Leses gavome gaudikle ir pamokimus , patarymus, kaip elgtis.Merginos netgi siulesi atvaziuot, padet sugaut, jei nepaviks. Denge dali islaidu. Is tu sausio menesio PSP katuliu,prooperotu Vetviloj, 2 katytes ir katinas is musu kiemo, viena - is drauges kiemo, Vysi gyvunelia po operacijos, daugiau kaip para buvo stebemi gyd. Kristinos, toliau patis apie savaite ziurejom, drauges katyte, pasirodo, namine, pas ja kol kas ir jai eskoma namu, bet visus gyvunus matom, viskas tikrai gerai. Dar pas gyditoja Kristina buvo veziami ir kiti priklide kycai, uz apziura kuri ji nejeme jokio atlygio, teisiog is meiles gyvunui apziiurejo, praplove pulinius pas katinus po kovu, patikrino grybelius ir t.t. Ir del savu gyvunu sterilizaciju teko bendraur su Vetvila. Kas greiciau, kas sunkiau, priklausomai nuo organizmo, bet visiems buvo viskas atliktasaziningai, ir tikrai, ir naminiams, ir beglobiams, maciau ta pacia meile. O Leses savonores- kelios merginos ir moterys, kuriu namai plista nuo globotiniu, ir savo kiekviena nelabai laisva minute, jos aukoja , kaip ir pinigus, gyvunams. O del nesekmes, tikrai, visiems labai skaudu.
Wilma (2011-02-07) (foto)
Vetvila ačiū už naujienas apie katytę.Kokie jos šansai? O dėl gydyklos, sterilizuojant PSP negali pasirinkti gydyklos deja. Aišku visada galima finansuoti pačiam. Bet ką aš noriu pasakyti, bet manęs neišgirsta.Kritika turėtų priversti pasitempti. Visi daro klaidų, bet tai neturėtų būti katės(kad ir laukinės) gyvybės kaina. Tai tiek. Nieko asmeniško.
Vetvila (2011-02-07)
Sveiki visi. Su gydytoja Henrieta pasidarėm kraujo tyrimą. Katytei streikuoja ne kepenys, o inkstukai :( Urea parametras >50 (norma iki 16,82), kreatininas - 204 (norma iki 159). Kažkiek rodiklių pakilimą galėjo iššaukti šiandien leisti vaistai, tačiau rytoj dar laukia kraujo morfologinis tyrimas, kuris irgi kažką pasakys. Negerai, kad nukritusi temperatūra - tai irgi rodo inkstų sutrikimą. Laukiam rytojaus.
Wilma, tikrai nesiginčysiu, kiekvienas renkasi gydyklą pagal save. Tik skaičių, rašytą anoje temoje parašysiu: sausio mėn. (kuris nėra pats skaitlingiausias kastracijų atžvilgiu, nes gyvūnai dar nerujoja) pas mus buvo 28 operacijos, 9 iš jų - globos organizacijų. Dauginkite iš pusmečio, išsiveskite procentą ir palyginkite su kitomis gydyklomis. Viskas.
Laikau stipriai suspaustus kumštukus už katytę, kad jai atsirastų noras gyventi - akys tai jos gyvos, tik labai labai liūdnos... Pirminius kraujo parametrus turime, dabar žiūrėsim kaip jie keičiasi laikui bėgant.
Sandrute (2011-02-07)
to paties paprasysiu ir jusu, gal tada tikrai ramiau bus sitoj istorijoj. gal palaukiam tikslaus istorijos aprasymo, ir abidvi uzsiciaupiam.
Virgau (2011-02-07) (foto)
rusai turi toki posaki"slovesnij ponos",tinkamesnio apibudinimo nesugalvosi.
Moira (2011-02-07)
Sandrute, jei kiekviename žodyje matysite įžeidimą, o kiekvienoje nuomonėje puolimą, visa šita rašliava bus be galo be krašto. Visiškai aišku, kad super duper jautri reakcija į kiekvieną išsakytą mintį ir sukelia sniego gniūžtės į besmegenį virtimą. Jei aš taip jautriai reaguočiau į kiekvieną mane "pragrizinusį" , keli desėtkai kacų šiai dienai būtų arba užmigdyti arba patys nusibaigę, todėl tik vieno prašau, prilaikyti savo jausmus.
Sandrute (2011-02-07)
irena, jus akivaizdziai dabar tyciojates ir elgiates vaikiskai, as jusu visiskai nesuprantu.
Moira (2011-02-07)
Nu ir dėkui, rašysiu:)
Sandrute (2011-02-07)
ir neizeidinekit manes irena, as nepasigyriau, bet norejau pasakyti, kad kiek galedamos nesam atsakomybe uz kiekviena psp kate, bet sterilizuodami tikrai neprizadame, kad ji gyvens 20 metu po operacijos, nes mes jos net sveikatos duomenu neturim, tuom ir skiriasi, kai operuoji namine kate, ir kai operuoji nepazistamaja is gatves linkedamas jai PABREZIU gero.
Sandrute (2011-02-07)
Moira, arba irena, kai rasote i leses skilti prasydama kauno leses pagalbos, susidursite su tais paciais linciuotais ir sioje istorijoje esanciais zmonemis. rasykite ka sau norite, tiesiog nemanau kad kauno leses savanores kompetetingos padeti tokiais svarbiais klausimais, nes jos visiskos nevykeles.
Moira (2011-02-07)
Aha, tai Lesės skiltis, skirta globėjams nepriklausantiems Lesei, pagal jūs turėtų būti skirta tik lojaliems Lesei globėjams? Skiltyje gyvūnų istorijos prašau pagalbos ne sau, o varganui gyvūnui ir jei mano pozicija Rondos klausimu nesutinka su Kauno Lesės - pabrėžiu Kauno Lesės pozicija, tai jau man su tais varganais bėdžiais jau "šnai" iš Lesės psl.? Jo...Čia Jūs pasigyrėte kad labai daug kačių sterilizavote, na aš finansavau savo pinigais tai pačiai jūsų organizacijai apie keturis desėtkus sterilizacijų, gal ir daugiau, nes tokia info mano galvai nereikalinga:), neskaičiuosiu pinigų suaukotų gydymams. Todėl ir klausiu Vestos, ar tai kalba įžeista Sandrutės savimeilė (nežinau tik ko įžeista), ar tai Lesės pozicija - šnai iš Gyvūnų istorijų, jei turi nuomonę neįtinkančią Kauno Lesei. Beje tokių ir panašių ekscesų Vilniuje negirdėjau ko tai. Buvo vetų, kurie tai kiaušidę palikdavo, tai dar ką, bet viskas baigdavosi ramiai be skandalų ir pati Lesė berods jau neveža ten sterilizuoti kačių.
Wilma (2011-02-07) (foto)
Nors nematau jokio reikalo čia aiškintis, bet dar kartą parašysiu. Išaiškėjo, kad per paskutinį pusmetį šioje klinikoje sterilizuotos PSP katės, 2 iš jų buvo peroperuotos, viena -persiuta(Pifo). Kiek tokių buvo paleista, jau turbūt nebesužinosim. Gal nereiktų įsikabinti vien tik į pigumą.Gal galima suderinti du dalykus;pigumas ir kokybė.Juk tai gyvi padarai.Jūs pačios lygiai taip pat turit būti suinteresuotos, kad būtų kuo mažiau mirčių. Ne lesė operuoja, bet tarpininkauja. Tai gal padarykite išvadas. Niutės ir Lesės santykiai manęs nedomina. Man rūpi tik ši katė, ko nepasakyčiau apie jus.
Sandrute (2011-02-07)
Moira, kaip jus galit klausti Vestos, kas mano pacios galvoj? as labai aiskiai issakiau savo nuomone, ir ji labai teisinga- jauciu is komentaru didele neapykanta Leses savanorems, kol kas nauju savanoriu neturime, taigi jei prasytumet paalbos, vel susidurtumet su tomis paciomis baisunemis.. Kol kas ir siulau eiti i kitas organizacijas, gal per metus viskas pasikeis, i Lese ateis geru zmoniu, tada vel galesit drsaugauti :)
Moira (2011-02-07)
Vesta, labas vakaras:), matau kabi apačioje. Sandrutė išsakė visos Lesės, ar savo poziciją?
Sandrute (2011-02-07)
Kate, kaip jauciasi Niute, as puikiai isvaizduoju, nes ji pergyvena del dvieju savo katyciu, o as pergyvenu del 100 kaciu, kurias savo rankomis gaudziau ir veziau sterilizuoti. Ne visos jos gyvena tuose kiemuose, kai kurios tikrai dingo, viena kate mire ant mano ranku del inkstu nepakankamumo, kuri paastrino narkoze, o kitai buvo lygiai tas pats, kaip sioje istorijoje- jai buvo gelta, ir operacija ja tik paastrino. bet moterys, besirupinancios ta kate, susisieke su manim, kate taip pat gyveno ant laseliniu ir vaistu mano namuose narve, o dabar sau puikiai gyvena tame paciame kieme. ir as ne kiek nesijauciu kalta, kad sterilizavau ta kate ir ja "susargdinau" gelta! Man tikrai labai atsibodo skaityti, kokius tik blogus darbus daro Lese, ne vieno gero zodzio negirdejau is siu moteru, kurios iskele visa sita istorija ir sumaise leses savanores su zememis. Labai tikiuosi, kad jos ras normalia ir tikrai gera organizacija, kuri niekada neklys ir visada joms pades su beglobiukais, o gal net ikurs avo draugija. as labai nuosirdziai prasau neberasyti isvis istoriju i lese, neprasyti pagalbos, nes akivaizdu, kad mes jos suteikti butent toms moterims negalime, nors Kaune yra simtai zmoniu, spaudzianciu mums ranka ir dekojanciu, tik nesuprantu uz ka, jei mes tokie nevyke.. Labai laukiu egles ir vet. gydytoju istoriju, nes pati sitame nedalyvavau isvis, todel negaliu skaityti, kaip mano geriausias drauges ir mylimiausius bei labiausiai gyvunams atsidavusius zmones pila meslu.
Kate (SOS gyvūnai) (2011-02-07)
Sandrute.... juk p. Niute mylejo savo kates ir kaip dabar jauciasi ar bent isivaizduojame? ar manote toks tonas padetu... aisku, is salies ziurint mums kitaip atrodo, bet, juk nepabuvome jos kailyje...
Sandrute (2011-02-07)
Skaitau sita turgu ir slyksciuosi. pilstomasi tokiais sudais atsiprasant, kai galejo moterys issiaiskint, atsiprasyt ir kartu ieskot iseities. tikiuosi, kad greitu metu bus surasyta visa istorija nuo A iki Z- egles versija, niutes ir gydytojos henrietos bei kristinos. tada ir pasimatys is tikro, kas kiek padare ir tycia kenke tai vargsei katei. ne pirma karta susiduriam su ta pacia kompanija zmoniu, kuriems lese bande padeti ir kurie net patys bande lesei padeti, bet nuo pasitaikanciu nesekmiu lese sulyginama su zeme. nesuprantu, kodel tada rasomos istorijos ir pagalbos prasymai i leses puslapi, jei sita organizacija tokia kenkejiska is slysksti. gal tada reiketu pasieskoti geresnes, kuriu lietuvoj dabar apstu. kas liecia psp- tai naujas dalykas lietuvoj, taip, mes nedaug patirties turime, ir daug ko galime ismokti ir pasimokyti is klaidu. apie laikymus savaitemis narve ir sveikatos tyrimus pries operacija- bukim biedni, bet teisingi- lietuvoj tai neimanoma, kai mieste kaip kaunas sterilizacija atlieka vienas zmogus. jei daryti tyrimus ir t.t., tai per dvi savaites butu galima issterilizuoti viena kate, isleidziant jai ne viena simta litu. nezinau, kas butu toks geradaris ir apsiimtu moketi tokius pinigus, nes tuos kelis simtus litu is 2 procentu nera taip lengva susirinkti kaip atrodo. ir vietoj to, kad cia ieskot budu ir patarti vieni kitiems, sugebama tik apjuodinti ir apsispjaudyti. kuo greiciau reikia istorijos issaiskinimo viesai (visu dalyviu versiju) ir dedam taska su siais zmonemis- nebedraugaukit su lese, labai prasau, nes nebesinori buti siukslinamais ir juodinamais, kai sitiek darbo ir sirdies ideta per tiek metu savanoriavimo.
Girinis (2011-02-07)
Aš irgi jaučiuos budeliu: kaimynų jauną, sveikutę katytę pasiūliau sterilizuot, nuvežiau pas gydytoją į kitą miestą, o katulė po sterilizacijos numirė. Labai užjaučiu Niutę ir gailiuosi katytės Rondos. Man irgi atrodo, kad gydytojai neturėjo daryti operacijos neištyrę katytės sveikatos. Apie galimą TOKIĄ sterilizacijos baigtį reikia kalbėt, reikia, kad žmonės žinotų, jog kiekviena operacija yra rizikinga. O ypač masinė gyvūnų sterilizacija. Aš ne prieš PSP, bet turi būti daugiau informacijos, nebijoma aprašyt nesėkmių (pasitariant ir net pasibarant galima surasti geresnių sprendimų), parašyt apie tolesnį gyvūnų likimą. Nežinojimas sukelia nepasitikėjimą.
Virgau (2011-02-07) (foto)
jo majo,iskur paprastam zmogui zinot kiek metu kazkieno ismestai katei.Netgi i dantis ziuredamas nenustatysi,bet vetai moka,kodel tada buvo operuojama ir skiepijama jei jau tokia visai kriosena? Daug pamoku katele mums cia pateike:(((
Angelina (2011-02-07)
Niute,brangiuoji ,nu nekankint tu taip saves.Kodel tu turetum jaustis budeliu?Nu serga ir mirsta tie gyvunai ,nieko mes nepakeisim.as vasara apie 12 metu kiemo kate sterilizavau.Ir viskai jai gerai .Zinau amziu ,nes kaimynai ja cia atveze mazdaug pries 12 ar 11 metu.Direktorius liepe sunaikint,o vyras pagailo ,atveze ir kieme savo paleido .Taip ir pragyveno tiek metu .Sterilizacija praejo labai gerai ,nors ir sena kate.Nu atsitiko taip ,suprantu ,kaip jautiesi ,as taip pat pergivenciau ,bet tu cia nekalta. Ir greiciausiai nieks nekaltas.
Kary (2011-02-07)
Negalima taip karti žmogui visko užtai, kad jis norėjo padėti. Tada tuoj neliks tų geranorių, nes niekas nenorės būti atpirkimo ožiu, kad visi tik smerktų.
Wilma (2011-02-07) (foto)
Veterinarė priėmė sprendimą palaukti iki ryt. Aš pasiūliau kraujo tyrimą vis tik padaryti.Dėl šventos ramybės. O pasak Eglės, tai katė jau atvežta serganti, katinuko amžius sumeluotas. Vienu žodžiu Niutę nori palikti atpirkimo ožiu.
Kary (2011-02-07)
Tik4kim4s geriausio, o gal koks kraujo užkrėtimas įvyko ? Niute , galiu palaikyti tik morališkai.
JelenaP (2011-02-07) (foto)
Tepadeda katytei Dievas, kad tik viskas butu gerai...
Niute (2011-02-07)
It katė buvo visiškai sveika:) cituoju ponia Eglę.Jinai man taip pasakė paskambinusi prieš sterilizaciją,kalbėta buvo asmeniškai,savo žodžių gali išsiginti,nes žodžio niekur neprikabinsi.Katės amžius galėjo būti 4 metai,kiek žinau,vėlgi iš ponios Eglės beglobės katės gyvena 5-6 metai.Kačiukas gimęs 2010metų,liepos 6 dieną.Katė buvo visiškai sveika vizualiai išvežant iš Kėdainių .Jeigu jinai buvo tokia ligota,tokia sena,reikėjo nesterilizuoti.Ir jeigu yra rizikos veiksniai:amžius,beglobių gyvūnų ligos,PASKELBKITE PRIE SAVO PSP PROGRAMOS,KAD TOKIE ASILIUKAI,KAIP AŠ NESIJAUSTŲ BUDELIAIS.
Moira (2011-02-07)
It biskį amžių pamažino:) Rondos dantys visi parėję, neaišku, ar amžius ar, kaip visos čia žino, gali ir nuo senos inkstų ar kepenų ligos dantys išgęsti. Vien žo, kacka ligų maišelis, o peritonitas Alina pati žinai...
Dinka (2011-02-07)
Ką tik Wilma aplankė katytę, kalbėjo su veterinare, priėmė sprendimą dar palaukti... katytė kol kas nesikankina, ryt darys kraujo tyrimą dėl vėžinių ląsteliu... tada ir reikės spręsti. taigi reikia tikėtis geriausio Niute, žinau kaip pačiai sunku, bet kas mūsų nenužudo, padaro stiriais.
Niute (2011-02-07)
Aš viską žinau....
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-07)
Alina, ar dar yra vilties, manau dabar gali pasakyti tik Auksciausiasis, viskas jo valioje. Dr. Henrieta man sake, kad katytes miaukimas yra is skausmo, ta ji gali pasakyti is savo ilgametes darbo patirties:-(...
Kary (2011-02-07)
Nežinau, taip sunku paleisti.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-02-07) (foto)
Lina, ar dar yra vilties, kad tai ne peritonitas? Galbut katytei kepenu sritis skausminga ir dar gali viskas susitvarkyti.
Kary (2011-02-07)
Neabejoju, kad Henrieta daro viską kas įmanoma.
Justyte4545 (Lesė) (2011-02-07)
Lankytojas pašalino komentarą
Virgau (2011-02-07) (foto)
radau komentaruose 863714573.Reik katele paleist i vaivorykstes sali,bet kaip tai pasakyt Niutei,nezinau:(((
Dinka (2011-02-07)
gal kas žino Niutės tel., deja jis ištrintas kartu su temute
Dinka (2011-02-07)
Reiktų informuoti Niutę, atsiklausti jos. aš iki šiandien gailiuosi, kad per savo silpnumą prailginau Mimi (Munos) kančias... labai skaudu matyti kaip gyvūnas kenčia ir dar sunkiau ištarti tą lemtinga sutinku... tikriausia niekada nepvyks man iš atminties ištrinti prašančių Mimi akių, kad paleisčiau,
Samana (2011-02-07)
Mačiau aš tą katukę šiandieną-ji visa susigūžus,nusilpus gulėjo guoliuke pas Henrietą prie šildomo pečiuko...
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-07)
Dabar svarbiausia pati katyte, kuriai istiesu blogai. Kalbejau pries kelias minutes su dr. Henrieta. Apart geltos, dr. itaria, kad katytei peritonitas, jos labai skausmingas pilvelis, ir krenta temperatura. Matosi, kad katytei skauda, nes ji miaukia graudziu balseliu. Katyte yra palaikoma lasaliniu ir sildoma...Dr. Henrieta daro viska, kas imanoma...Skaudu tai rasyti...bet pradedu abejoti, ar visos sios pastangos yra tikrai katytes gerovei...
Rrrenatukas (2011-02-07)
Tylomis stebiu diskusijas jau keletą dienelių (ir panaikintas, ir ne). Nepykit moterys ir merginos, bet valerijonų čia daug kam iš abiejų pusių išgerti reikėtų:))
Moira (2011-02-07)
Indėniuke, nepaklausei, neišgėrei valerijono:) Rondos ligas ir amžių aprašiau tame pagalbos prašyme, kurį ištrynėte ar pašalinote, visa tai mums senai žinoma, taip pat aprašiau, kad liga dabartinė galėjo išlysti šiuo metu dėl skiepo ar operacinio organizmo sustresinimo, taip kad "gerąjai gelbėtojai" savo tulžį reikėtų lieti ne tuo adresu.
Indeniuke (2011-02-07)
:)) kaip supratau Moira ir Niute ne gyvuneliams meiles pilnos kaip deklaruoja, bet turbut neturi kur savo tulzies islieti ir vat atdidare cia bobu turgu, na , kad tik jums geraiu nuo to, o ypatingai katytei. Sekmes! IT jau ir as zinojau sita atsakyma, bet galvojau vis tiek cia niekam tai nerupi, bet gal ir gerai, kad paraset, bent jau meziau saliski zmogenai pasisiakitys ir savo isvadas pasidarys. Bet man atrood Moiros ir Niutes monitoriuose IT zinutes nesimato :))
It (2011-02-07)
Rašau Eglės, kuri šiandien pusantros valandos praleido klinikoje pas Henrietą, prašymu. Pati Eglė turėjo grįžti į darbą, iš kurio buvo atsiprašiusi, kad galėtų nuvažiuoti į kliniką. Iš pokalbio su Henrieta paaiškėjo štai kas: Ronda jau ne jauno amžiaus (spėjama, apie 8 metų), ji serga gelta, Henrietos spėjimu, gali būti ir vėžinių ląstelių. Vetvilos kaltės ar aplaidumo, Henrietos manymu, nėra - tiesiog gyvūnas sirgo sunkia liga, kurios simptomai plika akimi nepastebimi. Tad intervencija į organizmą tiesiog iškėlė į paviršių seną ligą. Katytės mes neišsižadėjome - kitaip vargu ar aiškintumės, kurioje klinikoje ji yra, kad sužinoti tikslią jos būklę (niekas taip ir neinformavo mūsų, nei apie Rondos paėmimą, nei apie tai, kurioje klinikoje ji yra, viską teko aiškintis pačioms, o žaisti detektyvus tikrai neturėtų būti pagrindinė savanorių veikla). Norint išvengti tolimesnių pykčių ir kaltinimų klausiame: kaip, jūsų manymu, šitoje situacijoje toliau turėtume elgtis? Norėtųsi konkretaus atsakymo, be piktumų ir sarkazmų.
Angelina (2011-02-07)
Rasa ,budama Anglijoi pasidomejau tuo.Kodel ten nera tokiu bedu ,juk ten visi katinai kastruoti.Ar po kastraciju tik Lietuvos katinams kila slapimtakiu bedu?Anglijoi i mane ziurejo zmones nustebe,kai paklausiau apie tai .kad po kastraciju masiskai akmenys susidaro.Ten zmones apie tai net nezino.Nu nebent tie ,su kuriais as kalbejau ir kurie turi katinus.
Angelina (2011-02-07)
Jo ,du nekastruotus velnius negaliu pagaut.Neeina i narva ,i valerijona nereaguoja.seniai ir tvarka kieme daro savo ,tarpusavy pasimusa,o kitus isvija,Ir kates buna pavaiko.Du tokie nachalai.
RasaM (2011-02-07)
Girini, noriu pritarti jums vienu aspektu, rizika mirti nesulaukus senatvės bent jau patinėliams tikrai padidėja- po kastracijos jiems šlapimtakiuose ima rinkti smėlis, žinau tikrai labai daug atvejų, kai atsakingi šeimininkai kiša labai daug lėšų į kastruoto katinuko sutrikusios sveikatos gydymą. Per trumpą 2 sav. laikotarpį man esant grindoje 4 kartus, užtaikiau ant net trijų žmonių atnešusių į grindą savo jaunų (2-4 m.) būtent patinukų katinukų lavonus (sakė žiema nelabai iųškasim žemę palaidoti). Įsikalbėjome su tais žmonėmis, visi teigė, kad net su vetų pagalba nenugalėję visų problemų, kurios kilo kastravus augintinį. Aišku reikia labai daug domėtis, parinkti maistą ir t.t., bet problemų tikrai atsiranda daug ir ne visi yra tokie specialistai, kad jas tinkamai išspręsti.
Polio-mama (2011-02-07)
Nesinori teršti Rondos skelbimo, bet... Girini, neketinu ginti veterinarų ir jų "kainų politikos". Bet manau, kad lygindamas (lygindama?) mažų miestelių ir didelių miestų gydyklų taikomas sterilizacijos kainas Jūs užmirštat kai kuriuos faktorius, kurie tą kainą įtakoja. Sterilizacijos kainą sudaro ne tik instrumentai ir medikamentai. Į ją įeina ir darbo užmokestis personalui, kuris dideliuose miestuose mokamas didesnis. Nemažą dalį sudaro ilgalaikio turto kaštai. Jei patalpos nuomojamos, turbūt sutiksit, kad 1 kv. metro nuomos kaina Vilniuje ir pvz., Šakiuose skiriasi. Savaitgalį kaip tik teko su vienu veterinaru apie tomografijos panaudojimą veterinarijoj kalbėtis. LT niekas, išskyrus LVA Kriaučeliūno kliniką, tomografo neturi. Kaip sakė veterinaras, net įsigijus naudotą, jo kainos neatpirktų viso gyvenimo praktika. Dėl aparato kainos ir tolesnio jo naudojimo atnešamų lėšų.
Girinis (2011-02-07)
Kastruotus katinus išveja nekastruoti katinai, nes pirmieji savo teritorijos nebegina. O tokios informacijos apie išgyvenusius PSP katinus ir trūko. Reikia kalbėti ne tik apie gerus dalykus, bet ir apie riziką, nesėkmes, realią situaciją. Reikia kalbėti ir apie abejingai atliktas operacijas. Slapstomi nemalonumai sukelia nepasitikėjimą ir žmonių nenorą sterilizuoti savo augintinius, nes atrodo, kad tų bėdų daug, tik visi, kuriems gyvūnas po operacijos susirgo ar mirė, tildomi, kad tik neišsitartų. Be to, atrodo, kad vet. gydytojams iš sterilizacijų - tik didžiulis pelnas. Nenoriu nieko įžeisti, bet skaitant komentarus ir matant sterilizacijų kainas, tokia nuomonė ir susidaro. Miestely sterilizacija kainuoja per pus mažiau, nei Vilniuje. Profesoriaus katinui kastruoti tikrai nereikia, vaistų kaina ta pati...
Angelina (2011-02-07)
Diianocka,parek ,nieko baisaus.Kad cia diskusijos ,manau katei nuo to nei salta ,nei karsta .Jai ne pades ,nei pakenks.Tik mes nervuojames ,bet kita vertus ,kas sake ,kad bus lengva?Ar ne?Laikykis.Viskas bus gerai.
Niute (2011-02-07)
Dinka reikia pabandyti,pažiūrėsim,ar ištrins.....
Dinka (2011-02-07)
Lankytojas pašalino komentarą
Angelina (2011-02-07)
As savo kieme nei vienos kates kita diena nesu paleidus.Anksciausiau po 5 dienu ,laikiau stacionare ,mokejau .Visos valge ,nors ir strese buvo ,stebejau ,kaip jauciasi.Paskutine ,ka tik sterilizuota penktadieni po savaites paleidau .laikiau namie ,narve.Tik isitikinus ,kad jai viskas gerai ,paleidau.Mano kieme tik viena kate dingo is visu sterilizuotu ,nezinau kas nutiko ,nepazinojau tos kates ,is kur ji ,uzklido gaudimo metu ,priviliota valerijonu ,tai ar paskui isejo i savo kiema ,ar kas nutiko ,nezinau.Trys pusmetinukai katinukai vasara dingo ,bet gerokai veliau po operacijos jos isvijo musu katinai ,viena kai isvijo pati maciau ,kitus kaimynai sake.Ar jie patis savo teritorijoi skaiciu reguliuoja ,nezinau ,bet faktas tas,kad isvijo ir jie dingo.Tarp kitko ,kates irgi sterilizaciju pacios nepraso ,taip pat pasirinkimo neturi ,mes ju likimus sprendziam ir ne tik kada jiems duot kraujo ,ar ne duot ,bet ir sterilizuot ,ar kastruot irgi .VISKA sprendzia zmones.Ar kate sveika ar ne ,nera galimybiu suzinuot ,laukinukes ,todel galimos komplikacijos .Ir laukti ,kol galima bus skepiti ir nera galimybiu .Todel jos sterilizuojamos ,kita diena skepijamos.Kitaip neimanoma su PSP katem .Cia jau tenka kaip ir rizikuot .Sveika ,viskas bus gerai ,nesveika ,Bus komplikaciju ,ir jieskot kaltu cia beprasmiska.Nu aisku ,buna ,kad ir operacija nekokibiskai padaryta .Visko pasitaiko ,deja
Girinis (2011-02-07)
Tikrai reikėtų sterilizuotą gyvūną bent savaitę stebėti. Sergantys katukai linkę slėptis ir mirti:(. O sterilizacijos komplikacijų pasitaiko. Nereikėtų to slėpti. Be to, kaina už katuko kastraciją yra be galo didelė, turint minty veto atliktą darbą ir panaudotus vaistus. Ar yra tokių vet. gydytojų, kurie, gyvūnų labui, sterilizuoja už realią kainą?
Dinka (2011-02-07)
Lankytojas pašalino komentarą
Wilma (2011-02-07) (foto)
Katė nebuvo operacijos dieną skiepijama. Pagal viską katytė sterilizuota sausio 27, o paskiepyta vasario 3. Esmė, kad buvo skiepijama jau serganti.
Girinis (2011-02-07)
Vargšė katytė. Keista skaityti, kad skiepijama ir sterilizuojama tuo pačiu metu. (Sergančio, operuoto žmogaus neskiepija, o gyvūnėliui taip padaryt galima...). Po sterilizacijos katė kitą dieną paleidžiama kieman... Iš tiesų nėra jokių žinių, kaip "laisvėn paleistoms" sterilizuotoms katytėms ir katinams toliau sekasi. Kiek jų ten nuo tokių ar kitokių komplikacijų kenčia ir miršta?
Moira (2011-02-07)
Kadangi jau esu paminėta:) tai ir rekomenduoju Indėniukei staigiai nubėgti ir išgerti valerijonų, nes jei dar ir šiandien verda "zlastis" prie šios vargšės katės istorijos, tai jau visai nekas, kaip tokie iš vis gali kažką gelbėti (labai sunkus, varginantis ir atskingas reikalas).
Niute (2011-02-07)
Dinka neatsakykit
Indeniuke (2011-02-07)
Dinka, norejau jusu pakalusti ar nors vienai aktei is 6 ir 2 katinams kurie buvo sterilziuoti pagal psp iskolo nors kokia bedele, kurie juk buvo paleisi atgal sekancia para? Ta katyte kur pateko pas jus visai is kitur per psp kitam kieme su savo negalia ir pabuvos stacionare dvi savaites turejo atskira sitorija, bet man idomu ar astuonetukui is jusu kiemo iskart paleidus iskilo nors menkiausia problema. Kiek zinai jokio atsiliepimo neigiamo negavom. Tai gal vertetu buti iki galo saziningiems ir uzsiminti apie tai ar cia renkames viso tik bloga kalbet? Niute, o ypatingai, Moira, prasome cia netildyti ir nediktuoti kas turi teise , o kas ne pasisakyti, prasome savo pykcius lieti savo asmeniniuse meiluose, o jeigu tai smagaiu daryt cia tai kievienas ir pasisako kas yra susietas su sia istorija. Jeigu nieko neskaitote kas yra rasoma ir bandoma pasakyti tai tada prasom monolugu dziaugtis, bet tuomet neuzdavinekit savo kalusimu pilnu pagiezos. Jau kai kur tai su bendravimo kultura daugokokai prasilenkiat ponios nemalonu skaityt. Anilakiu: mes ta ir darom ir darysim (aiskinames), aciu uz pamokymus nes tai yra daugiau nei savaime suprantama.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-07)
Ronda, tapai musu visu rupesciu, prasau sveik greiciau :-)!!! Daug zmoniu tau linki gero ir daug daug sveikatos :-)..
Niute (2011-02-07)
Ačiū Dinka...
Dinka (2011-02-07)
Ronda kol kas neblogai, sėdi ant adatos :), lašalinės, adatos- gliukozė, vitaminai, vaistai kepenims. Išeina pasivaikščioti, neguli apatiška, tai gal ir neblogai. Kas dėl kepenų, tai veterinarė įtaria, kad problema gali būti senesnė (lėtinės formos) aišku operacija ir skiepai tai paaštrino. Taip jau su benamiukėm buna, juk nieks nežino, ar ji turėjo kokių problemėlių... Reikia tikėtis geriausio. Niute nepergyvenkite taip labai... dėka Jūsų didelio noro jai padėti, katytė nebuvo paleista atgal į kiemą, kur tikrai būtų buvę blogai... nuo ligų niekas neapsaugoti.
Niute (2011-02-07)
Vetvila;It:)Man žodį ''atleidžiu" dėl kačiuko,parašyti ar pasakyti nėra sunku,nesu sijonuota ožka,bet ką daryti su savo sąžine,tai toks "produktas",kurio į stalčių neįdėsi........Tikrai labai visų prašau,čia rašykim apie esmę,vieną pagalbos prašymą įkėlė atgal,būtų grąžu,kad grąžintų senąjį,jei kieno komentarai nepatiko,galėjo asmeniškai perspėti,o ne trinti......
Niute (2011-02-07)
Sveiki,gal žinote,kaip laikosi Ronda????
It (2011-02-07)
Moira, aš viešai pareiškiau tik tiek, kad PSP katės nuo Lesės globotinių skiriasi tuo, kad dovanojant Lesės globotinius pasirašoma dovanojimo sutartis. PSP katės pagal pačią PSP idėją turėtų grižti į savo kiemus, globojamomis katėmis jos nelaikomos, tad, jei jos padovanojamos, dovanojimo sutartis nerašoma. Tuo globojama skiriasi nuo PSP katės. O kad Lesė nesirūpina tolimesniu PSP likimu, nerašiau ir nepareiškiau niekur.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-02-07) (foto)
Manau, kad tikrai Eglei reikia pirmiausia issiaiskinti su abiem klinikom. Tai svarbu ne tik del sios katytes, bet ir ateiciai.
Moira (2011-02-06)
It, sory, Ronda ne Jūsų rūpestis, Rondos kančia ne jūsų rūpestis, Rondos finansinės problem, ne Jūsų rūpestis, Jūs viešai pareiškėte, kad PSP katė nėra Jūsų sutarties problem, Ronda bus pasirūpinta.
It (2011-02-06)
Niute, ryt Eglė susisieks su abiem vet. klinikom, ir tada bus aiskinamasi ir del ko atsirado sveikatos problemos, ir dėl apmokėjimo. Dar trumpai noriu parašyti dėl katinuko, tai ką reikėjo parašyti anksčiau. Su laukinėm katėm draugauju nuo vaikystės, ir tikrai galiu pasakyti, kad lauko matęs katinas iš ten, kur gauna maisto, nebėgs. Kambarinukas, lauko nematęs - kitas reikalas, sustresuotų, supsichuotų, ir nudvėst sėkmingai gali. O laukinis ne durnas, toliausia nueis pas geranorišką kates šeriantį kaimyna, jei toks yra. Gal kurį laiką pagyvens "nematomas", bet tai labiau būdinga visiškiems, ant rankų nepaimamiems laukinukams. Tad nevertėtų iš ansto galvoti apie blogiausia.
Moira (2011-02-06)
Niute, ačiu, bet, vardan tautos ramybės:D , niekam niekur susisiekti nereikia, nebent, tas ką, norėtų:D, kad "neužėstų sąžinė" galėtų susisiekti:) Niute, matau, Jūs čia tabula rosa:), čia iš lotynų - švari lenta:) Niute, baikime, toliau bus jau našta, Ronda bus pasirūpinta, kiek įmanoma...
Niute (2011-02-06)
Moira,gal žinote ar veterinarai iš Vetvilos susisiekė su dabartine gydytoja,visgi būtų gražu,kad pasidomėtų,galų gale jei tai sterilizacijos pasekmės,galėtų ir finansuoti......
Wilma (2011-02-06) (foto)
Labai prašau, neberašykite komentarų, nesusijusių su katyte.O kas nori padėti apmokėti katytės gydymą, suteikti globą ar net pasiūlyti jai savo namus, skambinkite man nurodytų tel.nr.
Birbė (2011-02-06)
UŽ VARGINGĄ JŪJŲ BŪVĮ DIEVAS DAVĖ JOMS LIEŽUVĮ
Moira (2011-02-06)
Ir vėl bonka ant stalo:D ir vėl merga šalia, ir vėl tos pačios dainos, kaip vakar vakare:D Mūsų dienos kaip šventė kaip žydėjimnas vyšnios, tad skubėkim gyventi, nes prabėgs nebe grįš jos...:DDDDD
Niute (2011-02-06)
Indeniuke aš nerašykit tokių komentarų ILGŲ
Niute (2011-02-06)
Vetvila,sakykit,o jūs bandėt susisiekti su dabartine vet.gydytoja kuri operavo katytę???
Birbė (2011-02-06)
Merginos, gal... eikit miegot?Pirmadienis rytoj, "pailsėjot" per dieną :D
Indeniuke (2011-02-06)
Del pasalintos temos rasykit adminui.nediskutuosiu as cia nes yra tik viena tiesa ir jokio objektyvumo.Ir tie zmones, kurie priraso komentarus, po to neigia ju konteksta.....priraso neissiaiskine is pat pradizu nei su vetais (ir ne cia, o gyvai kaip jau sakiau) nei su savanorem pas kurias/kuria kreipesi su prasymu pradzioje, o viska rasydami cia man netraodo labai garbingi ir teisingi, jeigu jus taip nepatenkinti darbu tuomet ateity yra kitu organizaciju pasirinkimas, ir tikime, kad jie dirba kardinaliai kitaip ir daug geriau, nuosirdziau ir kokybiskiau, zodziu taip kaip jums reikia...labai atsiprasau, bet 2% yra kiekvieno zmogaus pasirinkimas ir cia visiems ir taip aisku kas turi priekaistu neikada neperves jam neitikusiai organizacijai, net neatsizvelgdamas i N kitu dalyku, nes tokiu atveju uzvaldo principai ir asmeniskumai. patikekit sulaukiam tokiu skambuciu su manipuliaciniu tonu: "as jums pervedu, pervesiu 2%, o jus turite vat ta ir ta padaryt taip kaip as noriu" ir deja taip nebuna, organizacija padeda neprikalusomai nuo to ar tu pervedi ar ne 2%, nes ji padeda gyvunams, be islygu. Kazkada teko "Mano drabuziuose" skaityte ilga diskusija kur buvo kita savanoriska organizacija maisoma su visiku purvu ir buvo taip slykstu skaityti juolab, kad dali tos istorijos puikiai zinojau, tieisog is salies matesi kokie zmones yra neobjektyvus, saliski ir matantys tai ka nori matyti ir dar atranda kruvas laiko kirsinti vini kitus. Moira: "kad zaptai neatveptu" nereikai istraukineti sakiniop is konteksto, ne sjeigu as daryciau ta pati tai "zaptai" atveptu ir man, bet man pakanka neissieminet zodziu padrikai, kad tureciau savo nuomone apie tam tikru komentatoriu neobjektyvuma. O , Moira< jus puikiai supratote ka as norejau paskyt, taip, tai pasakyta ironiskai ir pamirstos kabutes uzdet, jei tingit suprats. Jeigu jus tiesiogiai suprantate kiekviena zodi ir net ta kur kabutes idetos tai sekmes jums cia ir toliau plepetis. Atsiprasau uz klaidas, klaviatura beveik neveikia.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-02-06) (foto)
Is tikruju siuo atveju pritariu, kad nera kaltinimu, nes kaltinti galima tik tada, kad tycia daroma zala gyvunui, o visi mes - Vetvila ir kiti - norime gyvunams tik gero. Vedami sio noro galime daryti klaidu, bet tokiu atveju tiesiog svarbu apie tai kalbetis, issiaiskinkime viska, tada tikrai galesime uztikrinti, kad ateityje viskas bus sklandziau :)
Virgau (2011-02-06) (foto)
gerai jau gerai,uzsiciaupiu.
Virgau (2011-02-06) (foto)
Vetvila,jus ne mazi vaikai,kiekvienam susidurusiam su katinu aisku,kad iskart imetus i neuzdaryta patalpa,sis padarys kojas.Visai suprasciau paaiskinima,kad ponia atrode patikima,protinga,kad aiskint kaip elgtis su katinu atrode bereikalinga ir netgi netaktiska,bet gavosi kaip gavosi,ir patyrusiems dovanotojams nesekmiu nutinka,tiesiog atsiprasom,darysim isvadas,padarysim nuolaidu ir tt.Bandyt aiskint kad mazdaug cia jus durni,gerio aplankiusio katina nesuprantat,negrazu ir tiek.
Moira (2011-02-06)
Prašau, visų, kurie tiesiogiai ir netiesiogiai, baikime super duper rašliavą:) Katytė šiandien prarijo ir neišvėmė kepeninių vaistų, jai pastoviai lašinamos lašelinės. Faktas, kad ji neišvėmė vaistų daug reiškia, net ir man nebaigusiai LVA :) Niekas nieko nekaltina, tik yra prašoma tyliai, be ekscesų ir barnių, pamastyti - ar aš tas, kuris gali, ar aš tas, kuris sugeba, ar aš tas, kuris nori, kad jie, nukankinti ir nugyventi, nudrožti ir nukojinti, nususinti ir nunuodyti vėl džiaugtus gyvenimu ir žmogaus meile:)
Vetvila (2011-02-06)
Jamims: Katytė pirmą kartą buvo operuota mūsų klinikoje. Ir nuo atsakomybės mes nebėgame, galim atsakyti į visus pateikiamus klausimus. Toks kartas yra pirmas - nereikia špilkuoti. Anoje temoje atsiprašiau už paskubėjimą padovanoti katuką, nes džiaugsmas dėl to, kad katukui nereikės keliauti į gatvę po balkonu, neleido net pagalvoti, kad veiksmai bus išversti į kitą pusę :( Sėkmės ir stiprybės, mergaitės.
Acme (2011-02-06) (foto)
Mano katytei taip pat buvo komplikacijos po sterilizacijos( ačiū dievui viskas jau praeityje), bet mes sulaukėm ir atsiprašymo , ir už antibiotikus , kuriuos leido katytei mokėti nereikėjo.Tikrai ne iš blogos valios taip nutinka.Labai gaila rainiukės.Dabar reikia tikėtis , kad jai viskas bus gerai.
Jamims (2011-02-06)
Vai vai...:( skaitau ir taip apmaudu, ar bent kokia atsakomybę prisiima operavęs veterinaras? reikėtų pasidalinti info ne tik tarp lesės savanorių,bet ir kitoms pranešti, nes jau ne pirmas kartas kaip suprantu...:( liūdna
Niute (2011-02-06)
Į mano prašymą išsiūsta el.paštu, info@gyvunugloba,niekas neatsako.Jei prisijiungę yra administratoriai,atsakykit prašau,nes vėl bus kaltinimai,kad nesiteiraujam asmeniškai...
Moira (2011-02-06)
Paskaičiau ir žabtai atvipo:D Indėniuke, jūs pati rašote, cituoju:"kad savanores tokios dundukes jog veza kur pigaiusia kur blogiausia ir po to vel veza ir kankina gyvuna, taso ji, kad butu peroperuojama ir pergydoma... ". Aš ne leskė, bet patariu jums (jūsų svarbalas, klausyti ar ne), baikite rašyti komentarus, kurie dvelkia tiesiogine prasme, kad Lesė tik veža ir kankina gyvūnus. Gal Jūsų mintis buvo ir kita, bet kontekstas gali "užvežti" ten, kur Jūs visai nenorėtute.
Niute (2011-02-06)
Žodžiai Lesė ir Vetvila tabu,prašau nerašyti,tikrai labai prašau neberašykim
Niute (2011-02-06)
Indeniuke,aš veterinerams priekaištų turiu dėl atsakingai padovanoto kačiuko,kitokio pobūdžio kaltinimų nebuvo,patikrinkit komentarus prieš sakydama.Jei žmonės turi ką pasakyti pasakė,o UAB Vetvila,atsakė.Ir dėlto ištrinti???
Virgau (2011-02-06) (foto)
ak,pasirodo didziausis blogis yra komentarai,o begaline dorybe -ju nerasymas.Vienas is klausimu istrintoje diskusijoje buvo o kiek isgyvenusiu katinu,paleistu i gatve,ar nekenkia skiepai svieziai operuotam .Buvo pasiulyta skambint ir teirautis.O kodel tamstos neparasot,nepaaiskinat visuomenei.Labai suabejojau ar bepervesiu Lesei 2%,trainiot pagalbos prasymus negrazu,patinka jums komentarai ar ne.
Niute (2011-02-06)
Indeniuke mano telefonas 863714573 pakalbėsime asmeniškai.Atkurkit tema.
Indeniuke (2011-02-06)
bet ne del sterilziacijos komplikacijos. Tai va del rainiukes Dinka tai norejau pasakyt. O Niute atsivertus visusu jusu komentrasu, nes istorijos jau nera kur tai buvo surasyta tikrai dominuoja ne bandymas kalbeti apie katele ir ka daryt, ka djei butu geriau, bet kaltinimai ir pyktis.....Kai jus pati idejot padekos istorija, kuri veliau virto kritikos,priekiastu ir komentaruose issakytos jusu asmenines nuomones del Kedainiu katuku......Gero linkime ne tik jusu vienai ar dviem gelbetom katytem, bet ir visiems kitiems simtams jau isglebetu ir gelbejamu gyvunu..Ir asaru pralieta del daugelio mirciu, bet jeigu kiekviena karta kaltinsime veterinarus del to tai praktiskai Kaune jau neliktu vet. kliniku kur galetume vezti gydyti ar operuoti gyvunus....Tikslas kiek galima labaiu issiaiskinti iskliusias problemas, kad tai nesikartotu arba, kad nurimtume, kad viskas buvo padaryta kas galima. Kokia logika tu visu kometaru??? kad savanores tokios dundukes jog veza kur pigaiusia kur blogiausia ir po to vel veza ir kankina gyvuna, taso ji, kad butu peroperuojama ir pergydoma...
Niute (2011-02-06)
Indeniuke,prašau nerašyti didelių komentarų,mano telefonas duotas,galime pakalbėti asmeniškai.
Niute (2011-02-06)
Indeniuke,skambinimas telefonu kainuoja,į el.pašto žinutes neatsako,ką siūlote daryti?
Niute (2011-02-06)
Alina ir Dinka jūs teisios,bet temą ištrynė ir neatsako kodėl?
Indeniuke (2011-02-06)
As asmeniskai nediskutuosiu cia tikrai, prasom gyvai ar kaip kitaip, man vien tas zodziu zaismas, kuris cia vyksta jau truputi panaseja i kakzoki bijojima viska issakyti gyvai ar telefonu ir turetume visi geraiusia rezultata gyvunams. Ir cia kruvos komentaru kaip bobu turguje (labai atsiprasau) tikrai negelbeja nieko ir nebaudzia juolabiau kaip raso Niute. Tikrai yra kam rasyti uz visus : ir uz savanorius, ir uz veterinarus, kurie operavo, peroperavo ir uz kt. istoriju dalyvius. Dinka, buvo jusu atveju taip, kad tik nuvezus peroperuoti katyte i kita klinika TELEFONU susieke katele peroperavusi veterinarijos gydytoja del apmokejimo, net ne jus, nes jus jau ko tais buvot visa pikta su savo isvadom ant savanoriu ir veterinaru darbo. Pati pasakete, kad paraseta zinute cia i pasta...Atsiprasau paskaitykit kiek komentrau parasoma is Indeniukes tada supraste kaip "daznai" cia turiu laiko buti ir aiskintis ar kazkam kazka aiskinti. Taip viena karta po paemeimo paskambinot su dvejonem ir kalusimu kaip bus atiety katytei...deja tik jus pati geraiusiai matete kokei jos sansai, ka dji viskai bus svieka jums to niekas nezadejo juk. O jei gyvunas su kakzokia negalia, kuri dar nezinoma ar pasitrauks su visam ar liks kakziek tai neisgydoma jokiose stacionaruose...Vis tik labaiusiai smulkmenos pasimato globeju ar zmoniu priglaudusiu gyvuna namuose, kai jis juda laisvai, o ne stacionaro narveli dvi savaites.....Na jeigu uzsiimate pastovia globa, kiek zinau daug gelbeta jusu rankom ir t.t. tai tikrai turite suprasti ka as noriu pasakyt. as puikia atsimenu, ka dbutent jus ir buvot tos katytes issigelbejimas ir jusu sutikimas ja paimti buvo katytes kito gyvenimo pradzia ir puikiai zinau jeigu butu buve bendrauta tiesiogiai su mumis po tos sterilizacijso komplikacijos butu 100 proc. viska apmoketa, tai kodel nebuvo pasinaudota tuo ci ajau ne man zinot. Skambutis pasikartosiu jau po to kai paemet katyte buvo del jos galvyte spurtymo, kad ji negali gyventi lauke nes apes ja katinukai
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-02-06) (foto)
Bet juk PRIES operacija apie tai nera kaip kalbeti? Mes turime apie tai kalbeti, kai tai ivyksta ir reikia issiaiskinti, kodel ir kas ivyko ne taip, kad veliau katytei prireike dar karta atlikti operacija.
Dinka (2011-02-06)
Šiuo atveju buvo ne postfaktum, bet iškart atsiėmus katytę..... pirmu atveju iš vis nebuvo kritikos, kol nebuvo puolimo(juk geriausia gynyba ir yra puolimas )O šitai katytei tikrai reikia pagalbos ir palaikymo, nes labai daug priklauso nuo jos noro gyventi.
Niute (2011-02-06)
Indeniuke,pašalindami temą,nubaudė ne mane,o tiems kam prašėme pagalbos.O viešumas nėra blogai...
Virgau (2011-02-06) (foto)
kaip Pilypas is kanapiu:(((
Indeniuke (2011-02-06)
VISUOMET leses savanores, tiek vilniaus, tik kauno nori pacio geriausio gyvunui (ar cia dar apie tai diskutuosim? nes kike zinau kazkur buvo i sia tema, apie dvi kateles tiek prirasyta, kad fianle ta tema pasalino...nespejau visko perskaityt deja, visu kaltinimu net daugeliui nezinant visko detaliai) ir iesko paciu geriausiu vetu (ne tik tu kas mato pinigelius, bizniuka, apyvarta, zinoma nuolaidos aktualu, bet visu pirma kokybe ir meile gyvunui (kas irgi gan greit pasimato arba anksciau ar veliau islenda tikrasisi poziuris i gyvuna, ypac bename katyte) ir stebi darba, pasako pastabas jiegu kas atrodo ne taip ar nesuprantma zmogui nebaigusiam mokslu, tariasi, o neskuba smerkti arba vertinti, kaip anksciau idetoj etemoje... kiek is cia komentuojanciu baige veterinarijos akademija, kad laip lengvai kritikuojat? man irgi atrodydavo, kad veterinaras kai kur lyg neteisus arba net labai nemenkai neteisus, kad kazkas ne taip, bet todel ir reikia kalbetis, pasakyti jei kas ne taip juk tai svarbu ir savanoriams ir patiems veterinarams, kurie turi suzinot apie pasekmes ir privalo isisgilinti kodel nutiko tas ar anas po ju gydymo ar pan. Zodziu tiek atsidaves savanoris savo veiklai, tiek su musu organizacijom bendradarbiaujantys veterinarai yra suinterasuoti gyvuno gerove. Abu atvejai panasus tuom,kad mano ziniom tik POSTFAKTUM buvo papilta kritika...Pinigeliai leses organizacijoje tikrai renkami labai sunkiai ir mes norim moketi uz kokybiska darba, taip , kad nenorime, kad laikytu tiek veterinarai mus truputi dundukais tiek pat kiek zmones laikytu tokiais pat ir po to neissiskaiskinus iki galo TELEFONU< ASMENISKAI iskart teisti viesai. Viena ka sutinku, kad siuo atveju ausyte pakirpta daugokai, bet iskart buvo persiustas prasymas daugiau taip nepersisitengti, nes mes pacios norime, kad butu pakerpama kiek galima taisyklingiau ir maziau... O del siuliuku diskutuojam iki siol, neturim mes diplomo veterinaro todel nesigincinsim su ju pasirinkimu det siuliuka, kirptai ausytei.
Dinka (2011-02-06)
operacijos kaina manau ai6ki, nes operacija atlikta, o gydymo dar neai6ki auganti su kiekviena diena......
Colomba (Lesė) (2011-02-06)
Wilma, tokiu atveju manau reiktų naujo pagalbos prašymo, dėl finansinės pagalbos (tik kaip supratau dar neaiški operacijos ir gydymo kaina, ar klystu?), dėl globos ir namų :)
Niute (2011-02-06)
Edda dėkui bandau,jei atsakys
Niute (2011-02-06)
Administratoriai prašau pasakyti,kodėl išjungta tema????Pagarbiai Niutė
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-02-06)
Niute, bandykit parasyti i info@gyvunugloba.lt
Niute (2011-02-06)
Vyta,sakot nesinervuoti,man rėkti norisi......bet šiuo atveju tik diskutavom
Wilma (2011-02-06) (foto)
Colomba šiai katytei vis dar reikia pagalbos:finansinės(nes kažkas turės sumokėti už broką), globos, ir aišku namų.
Vyta (2011-02-06) (foto)
Niute visi viska mato tik gal but siuo metu nera prisijunge. Nesinervuokit :))
Niute (2011-02-06)
Colomba,o kas tie administratoriai ir kur juos rasti???
Niute (2011-02-06)
Vyta,kad geriau matytusi,kaip toj pasakoj apie raudonkepuraitę......
Colomba (Lesė) (2011-02-06)
Sakau, kreipkitės į administratorius. Prieš viešumą aš nieko prieš, bet ramiai ir objektyviai turi būti išklausytos visos pusės. O naujienos kaip minėjau daugiausiai skirtos pagalbos prašymams. P.s. rašyti vien tik didžiosiomis nėra būtina :) P.p.s. Nepalaikau nei vienos pusės :)
Vyta (2011-02-06) (foto)
Niute o tai kam raides tokios dideles ?
Niute (2011-02-06)
PORTALO ADMINISTRATORIAI,KODĖL TEMA NAUJIENOSE IŠTRINTA????????????????????????????????????
Niute (2011-02-06)
COLOMBA KIENO SU KUO?????TEN ŽMONĖS FAKTUS VARDIJO?????AR TAI NETURI BŪTI VIEŠA????
Colomba (Lesė) (2011-02-06)
Reikia klausti administratorių, bet mano akimis, ten buvo jau ne diskusija, o barniai.
Niute (2011-02-06)
LESĖS PORTALE NESIAIŠKINOM,BET IRGI IŠTRINTA,NESUPRATAU?????
Niute (2011-02-06)
Colomba,prieš aiškinantis reikėjo pranešti,kodėl pačiam "CINUSE" IŠTRYNĖ??????
Colomba (Lesė) (2011-02-06)
Ten naujienų skiltis, skirta pagalbos prašymams daugiausiai. O kas negerai su šia kate, galima aiškintis čia. Ir linkiu šiai katytei pasveikti :)
Niute (2011-02-06)
IŠTRYNĖ TEMĄ NAUJIENOSE.KAIP SOVIETMEČIU,ARBA GERAI ARBA NIEKO........
Niute (2011-02-06)
Parašykite,kai Rondai sekasi.......
Dinka (2011-02-06)
buvau įsitikinus, kad tai vienetinis atvejis, dirba žmonės, visko pasitaiko, pretenzijų kaip ir neturėjau....viskas baigėsi gerai
Vetvila (2011-02-06)
Ronda - labai gražus vardas :)
Diinka - tikrai labai nesmagu skaityti priekaištus dėl katyčių, kurioms nepasisekė po operacijų... Bet kodėl apie tai nežinojome mes? Tokius atvejus būtinai reikia analizuoti ir aiškintis, dėl ko taip buvo. Visada, kai pas mus atvežama katė su iširusiu pilvu po operacijos, atliktos kitoje klinikoje, liepiam šeimininkui būtinai susisiekti su operavusiu gydytoju ir apie tai pasakyti. Arba skambiname veterinarams patys. Klaidų nedaro tik tie, kurie nedirba.
Dinka (2011-02-06)
kazkaip klaidos kartojasi...mano Majko ir buvo sterilizuota toj klinikoj....
IlonaKolit (2011-02-05)
LINATA, ačiū už žinias, nors ir labai blogas... Vadinasi, tikrai katulei sterilizacijos operacija nepavyko. Noriu tikėti, kad tai ne aplaidumas, o tiesiog klaida, kokių pasitaiko kiekvienoje profesijoje. Gerai, kad katytė nebuvo paleista laukan, o buvo stacionare ir tai leido pastebėti katytės sunkią būklę.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-02-05) (foto)
Vargse kyciuke :( Turbut kazkas ivyko per pirmaja operacija, t.y. sterilizacijos metu? Laikykis katyte..
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-05)
Ilona, atsakysiu as, nes siandien maciau katyte klinikoje. Buvome dienos metu, tai katyte jautesi nekaip, buvo apatiska, nevalge. Dr. buvo ryte suleidusi vaistus, bet katytes bukle negerejo. Kai jau isvazinejome is Kauno, paskambino dr. ir pasake, kad katyte operavo dar karta. Katytes pilvelyje buvo susikaupe kraujo ir kresuliu. Siuo metu katyte palaikoma lasaliniu... Labai labai tikiu, kad katyte pasveiks, katyte miela ir svelni naminuke...
IlonaKolit (2011-02-05)
NIUTE, gal žinote, kaip Ronda laikosi?
Vetvila (2011-02-05)
Mergaitės, o kaip nesiūti ausies? Tai kraujuoja kirptas galiukas ir gana stipriai :( Siūlai sustabdo kraujavimą, tai yra mažiau žiauru, nei palikti pusę dienos kraujuojančią ausį. Aišku, kai kraujuoti nustoja, siūliukai gal ir prasčiau atrodo, nei šašas, bet reikia rinktis kas katytei geriau, o ne žmogui. Sėkmės Rondai rasti šiltus namučius.
Wilma (2011-02-04) (foto)
Tada bus Ronda:)
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-04)
Atejo i galva vardas Ronda :-)...
Wilma (2011-02-04) (foto)
Šitai gražuolei reikia vardo.
Dinka (2011-02-04)
na pirmoj foto, padidinus ausytė atrodo žiauriai, bet dabar ausytė smulkmena, svarbu katytė kuo greičiau pasveiktų
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-04)
O as ir nepastebejau tos ausytes. Kaip tik katyte isskirtine. Galiu, aisku buti ir neobjektyvi del savo didziules meiles Rainiams :-)...
IlonaKolit (2011-02-04)
Svarbu, kad tik sveikutė būtų... Gaila, žinoma, ausytės, bet ką jau dabar...
Wilma (2011-02-04) (foto)
Dėl ausies tai geriau patylėsiu.Nurėžta lygiai puse ir dar matosi, kad siūta.
Moira (2011-02-04)
Nu per ausį tai, berods, btr'u (čia tokis rusiškas tankas) perėjo. Čia ką vetui rankų padrebinimai, ar čia tos klinikos mada tokia?
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-02-04)
Kokia fainuolyte rainiuolyte :-).. Sekmes tau, mazute, ir sveik!
IlonaKolit (2011-02-04)
Mažutė gražuolytė... Ji saugi, soti, jai šilta. Namučiai, kur jus?!


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
   


Statistika Prisijungę: 134

Alio.lt | Facebook | MySpace | Frype | RSS | Blogger

Naujienos

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Komentarai

Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas
Simkelyte (15:52) >>
Aš bent jau perku prekes: https://www.varle.lt/prekes -gyvunams/

_____________________________________

Visos transporto paslaugos vienoje naujienoje: http://www.gyvunugloba.lt/lt/help/news.35932