LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lietuva | Latvija | Igaunija
 
 
 

Liktenis nezināms

Apraksts:

Reikalingas mielas kačiukas gimtadieniui :)
Ryžas, juodas, baltas arba Siamo. Pūkuotas ar vid.ilgumo plaukų . Amžius iki 3 mėnesių. Galiu simboliškai sumokėti.
Siūlyti iki balandžio 25 dienos.

Pazīmes : friendly, affectionate, pacietīgs, agile, Jauktenis, vaccinated
Dzīvnieka suga: kaķis
Dzīvnieku skaits: 1
Šķirne: Vaislas
Dzimums: mātīte
Seksuālā aktivitāte: nav kastrēts
Vecums: 1-6 mēneši
Spalvas tips: vidēja garuma spalva
Krāsa: melns
Atrašanās vieta: Lietuva, Vilnius City, Vilnius
Lietotājs: Deisė

Sludinājumu skaits: 11603
Ielikts: 2009-04-15
Viedokļu skaits: 20772

Komentāri

Juste (2009-04-17)
Sinsius, Deisei nieko blogo nepadare, tiesiog paaiskejo kad del kazkuriu aplinkybiu anksciau dovanojo savo gyvunus. Tai nera joks nusikaltimas, taciau klausimas ar dovanotumete savo suniuka/kaciuka zmogui, kuris paskui nebegali juo pasirupinti. Visa kita, emociju ir faktaziju rysulelis. Manau kad be reikalo Deise taip jautriai sureagavo i kritika.
Maxaila (2009-04-17)
Sinsiau sis tavo klausimas yra retorinis :) i ji nieks normaliai atsakyti nesugeba
Sinsius (SOS gyvūnai) (2009-04-17)
Tai gal kas nors gali pasakyt ką ji blogo padarė???
Deisė (2009-04-16)
Virgau, aš tą žinau. Na,viskas manau gana. Atsijungiu, nežinau ar kada prisijungsiu. Patikėkit,tokios pamokos aš nepamiršiu niekad...
Silk (2009-04-16)
blogos emocijos manau niekam nereikalingos,ju ir taip pilna visur.
Silk (2009-04-16)
Nepadare nieko nepataisomo,pamirsta jau.
Virgau (2009-04-16) (foto)
teisingas sprendimas,Deise,netikes laikas dabar butu irodinet pasikeitei,nepasikeitei...pasitikejimas deje,bet jau prarastas.Sekmes tau ir nepamirsk gautos pamokos.Retai kur sutiksi tiek geranorisku ir puikiu zmoniu kaip cia.
Sinsius (SOS gyvūnai) (2009-04-16)
tai taip ir nesupratau.Tai ką toki9o padarė Deisė-Kotryna???
Deisė (2009-04-16)
Negaliu dabar staigiai pulti taisytis. Man reikia laiko, nedarysiu nieko staigaus, nes ir vėl tai gali būti klaida. Esu įtraukta į juodąjį sąrašą, ir man lb gėda.
Deisė (2009-04-16)
Nemanau,kad grįšiu. Noriu viską pamiršti, apgalvoti viską dar ir dar . Dabar galiu plačiai išsišiepti,nes jau nebebus tokio siaubo ir žinau,kad nebėra melo. Galbūt kažkada dar užeisiu, bet labai tuo abejoju. Dar pasikartosiu, ačiū ir sėkmės. Viso gero
Amberiute (2009-04-16)
Deise zmones mokosi is klaidu darbais, o ne zodziais... Jei tu is viso to pasimokei tai ne pasitraukt reikia, o parodyti kad tu ismokai pamoka.. Pasislepti lengviausia, o pasitaisyti reikia pastangu..
Silk (2009-04-16)
man tu nedekok,as is tu negeruju,grubiai rasiusiu apie tave,bet emocijos praeina,tada siek tiek atvestu.bet nepadarei nieko tokio tu,kad cia taip dramatizuot,ir is musu puses ir is tavo.svarbu tu suprask kad gyvunai ne zaislai jie su jausmais ir melas nepatinka niekam.bet as pasikartosiu,atsiprasyti gali tik stiprus zmogus,o tu dar ir atejai cia nepaslapcia,o parasi.kad sei,kad skaitei.as asmeniskai noreciau matyti tavo pasikeitima.dar palauk kol prisijungs kiti,pabendrasuk su jais,tada spresk.Pasitraukt visada galesi.
Deisė (2009-04-16)
Silk,labai ačiū :) Tačiau dabar noriu pabūti be visko šito. Bijojau kad niekados gyvenime nebegalėsiu čia užeiti.
Silk (2009-04-16)
gedos nera,jei ji ir yra tai baisiausia turejo but tau parasyt cia ta zinute pries tai,o jei jau ta padarei tai geods manau nebera.pati gi matei,kad ne visi tave smerkia (as is tu negeruju) tai tau turetu suteikt ryzto ir noro but cia matymas kad yra zmoniu kurie dar zino,kad tu esi nebloga,o tik suklupai,bet stojiesi,parodyk tai.
Deisė (2009-04-16)
Silk, aš SAVO NORU pasitraukiu,noriu viską DAR geriau apgalvoti. Galbūt po metų ,kitų, dabar man tiesiog labai gėda. Ačiū tiems kas užtarė, nei vienas gyvūnas nebuvo nukankintas ar žudomas. Ačiū, man atrodo ,kad tas pirmai "užpuolimas" iš visų pusių man į naudą :))
Silk (2009-04-16)
kad tie zmones isitikintu kad ne veltui tave gyne.svarbiausia pati supranti,kad elgeis negerai,nes man tas melas tai slykstus buvo.
Silk (2009-04-16)
jei skaitei tai matei kad yra zmoniu kurie tave gyne,gal ne tai,kad gyne,taciau neleido taves koneveikt,tai del ju galetum nepasitraukt,o parodyt,kad gali buti kitokia.
Amberiute (2009-04-16)
Gerais norais pragaro kelias gristas:(
Deisė (2009-04-16)
Labas vakaras. Perskaičiau visų nuomones. Labai dėkui .Supratau viską, ir net džiaugiuosi kad jau žinot kad aš ta pati. Tikrai gailiuosi ir suprantu ką padariau. To nepasikartos. Pasitraukiu iš GG ir visur kitur kas susiję su gyvūnais. Ačiū Kosia, už "patarimus" kreiptis pas psichologą. Man to neprireikė :) Supratau viską pati, labai daug padėjo draugai. Nors ir "varėt" tiek to, visų dėka supratau savo blogius poelgius. Nevaidinu, dabar rašiau kuo didžiausią tiesą su nuoširdumu. Pasitraukiu visam laikui, nebegrįšiu. Rašau čia kaip "atsisveikinimo laišką" ,todėl atsakymo į komentarą nerašykit, vistiek aš jo nebeskaitysiu. Užbaigsiu mokyklą, "suprotingėsiu" labiau. Tikiuosi manęs labai neprakeikėt, nes labai bijojau. Bet jau viskas gerai, kibsiu į mokslus,pasistengsiu užmiršti viską kas buvo, kaip nevykusiai pradėjau gyventi. Ištrinkit mano anketą, nes ji nebereikalinga ir niekad nebebus prie jos prisijungta. Didelės sėkmės Jums visiems. Viso...
Silk (2009-04-16)
Yellow House,as jos uzblokuot nepasiuliau.o tam ir issakiau savo nuomone,jog ji pamastytu jei skatys,bet as nesakiau niekada kad ji negali pasitaisyt.
Juste (2009-04-16)
Kosia, dėk skelbimą Prašau pagalbos
Kosia (2009-04-16)
sveiki, zinau kad cia ne i tema, bet kaip butu galima patalpinti skelbima, ir paprasyt pararimu?
Nimfa86 (2009-04-16)
na as pasaku tai nekuriu :D tiesiog man toks ispudis susidare... gal ir klystu... :|
Juste (2009-04-16)
Nimfa, Jus truputi privelet fantaziju prie faktu. Faktai yra skelbimai, kad Deise dovanojo kelis sunis, triusi, papugas ir dar nezinau ka. Nieko kito mes nezinom, nei kaip su jas elgesi, nei kaip laike, nei is kur gavo, nei koks likimas, ir nesuzinosim, tai kokia prasme cia pasakas kurti.
Nimfa86 (2009-04-16)
jeigu as buciau gyvunas koks tai nukasciau jai ranka... beto man labai idomu kokiomis salygomis tie gyvunai pas ja laikomi? kaip suprantu ji ten visa koluki ju turejo....
Kliopa (2009-04-16)
Asai vis skaitydavau jusu visu nuomones,o cia jau kantribe truko,tesiog ilindau ir komentoju. Bet gyvunu tai gaila,ir tas pats ar tai ziurke-kuria priduoda i Grinda ar tai suo su katynu.
Kliopa (2009-04-16)
Ha,o jus ka galvojat jin jums visa tiesa pasakys????Naivu taip galvoti
Kate (SOS gyvūnai) (2009-04-16)
palyginimui - Samanta pririso paimta suneli prie medzio ir jis patekes i prieglaudele numire, nes spejo susirgti... Ar Deise ka panasaus dare? Parasyiu jai i el. pasta savo nuomone
Kliopa (2009-04-16)
Na mergaites,nebukit tokios naivios,ar jus ka-pirma toki vaika matot?Mes tai mokykloje prisiziurejome pilna.Juos problema ,as manau ta,kad ji nori buti demesio centre,bendrauti nemoka ir tesiog pasirinko toki buda,gal nelabai grazus,bet ji tai ju neuzmuzdavo,nekankindavo,,,, O kiek tokiu kurie ziauriai elgesi su gyvunais????Manau kad jai gal reiketu tesiog psihologo pagalbos,ji gal iki galo nesupranta visko,gal nera kas paaiskins.
Angelina (2009-04-16)
Oi ,pries tai buvo mano komentaras.Parasiau is jos kompjuterio ,tai jos nikas parasytas:)
Maxaila (2009-04-16)
Nimfa,tai as apie jos parduodamus daiktus kalbu ,kaciu tualeta ar ka jinai ten dar uz lita parduoda,o ne apie gyvunus .Aisku gyvunas ne daiktas ,gink dieve .Del gyvunu ,tai man susidare toks ispudis ,kad jinai nelabai dar zino ko nori ,ir tiek,nori visu ir visko .Labai emociali mergaite ir tiek.Ir tas jai patinka ir tas.Ir atvirai cia viska desto.As gerai prisimenu ,kaip jinai rase ,kad labai noretu gelbeti gyvunus ir jieskoti jioems namu,taigi ir bando tai daryti.Gal ne visai vikusiai ,juk dar nuo tevu priklausoma ,privalo su jais skaitytis .As suaugusi ir tai negaliu daryti ,ka noriu ,nes gyvenu ne viena .O ka jau kalbet apie vaika.
Vesta (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2009-04-16)
stai balta kalyte kuria taip pat dovanojo Deise http://www.gyvunugloba.lt/lt/likimas/g.8247
Daiva.m (2009-04-16)
nemaloni situacija... bet yra kaip yra... manau nebera prasmes cia gincytis, tad nuo kalbu prie darbu :) eikim geriau pas savo augintinius - isveskim sunis i lauka, pazaiskim su katinais - parodykim, kaip juos mylim ir rupinames :) kam reikes, tas pasimokys is sios istorijos..
Kosia (2009-04-16)
Angelina, su mergaite is Pifo as netapatinau, tik paklausiau ar tai ne tas pats asmuo, ji atsake kad ne tas pats, tuo ir baigesi. o kad skelbimu kruvos tai gali pati patikrint:) ir nemenau kad yra kazkokia nuodeme paklausti, jei tau kyla klausimu. kitas dalykas moralizavimai ir t.t.
Nylli (2009-04-16)
nereikia cia puldineti vienai kitos, kiekvienas turi teise i nuomone ir tiek. as parasiau kaip parasiau butent todel kad negaliu pakesti meluojanciu zmoniu ir tokiu "besibarstanciu", kurius ir vadinu nestabilios psichikos. tai nera toks didelis izeidimas kaip jus traktuojat - neapsisprendes zmogus ir yra nestabilus, ta pati galeciau parasyti apie tokius zmones kurie raso "prasau padovanoti pitbuli arba pekina". o visa ta atgaila atrodo dirbtine, nes prasidejo iskart "isryskinus juostele". tiesiog pazinojau tokiu bjauriu zmoniu, kurie irgi meluoja kad meluotu, susitari vienaip padaro kitaip, kai paklausi kodel graudzia israiska padare patys falsyvai nusikryziuoja o kita diena vel ta pati daro. teko su keliais tokiais dirbti, is to neisaugama. duok dieve, kad deise isaugtu, nes toks zmoniu tipas pats bjauriausias
Kary (2009-04-16)
Mūsuose gyvūnas prilyginamas daiktui.
Kary (2009-04-16)
Na gal, jei turėjai ką nors ko nebereikia, kad neišmesti gali ir parduoti už kelis litus. Gal, bet man toks biznis neišeitų, o vaikui ir keli litai būna pinigas.
Nimfa86 (2009-04-16)
gyvunai tai nera daiktas....... o gyvas padaras, su jausmais ir mintim....
Angelina (2009-04-16)
Kary ,Amerikoje zmones sestadieniais prie savo namu pardavineja savo nereikalingus daiktus ,ten viskas ,knygos ,drabuziai ,viskas ,ko jiems daugiau nereikia ,sedi tiesiog prie savo namo ir parduoda .viskas po 1 doleri ,ar po 3.ir internetu taip parduoda ,ten tai naturalu ir normalu .Mums tai kazko keisto.
Angelina (2009-04-16)
Yellow,cia yra jos "nusikaltymu"sarasas?as urgi turejau ziurkenu ,kai jie mire padovanuojau narveli ,dalmatina Arci as is grindos paemiau ir jam jeskojau seimininku ,kai mire mano bokseris atidaviau jo guolius ,maista ir puodelius,dar turiu akvariuma .kazkada turejau zuvyciu.daug ka atidaviau ,bet ne per interneta .O jie visa tai daryciau per interneta ,tai irgi tapciau kazkokia perperdavinetoja? Man tai kraupu ,kaip is jos cia vos ne mafijos atstove kazkokia padarebe jokiu turimu domenu ,niekas nieko nezino ir komentoja.Sutapatino su kazkokia Pifo ,lt jogaile ,nors neaisku ar cia jinai ,ar ne. dar su Kauno perpardavinetojais ,aferiugom tuom ,apie kurias tu rasei .O del karo Irane jinai nekalta?Oi ,kokie tie zmones musu geranoriski.........
Kary (2009-04-16)
O kaip ištiesų su ta balta kalyte baigėsi tai ir neaišku. Tada sakė, kad paėmė. Aš tai šitoj istorijoj vieno nesuprantu- kas jai iš to melo? Maluoja, kad meluoti? Ar ji kažkokią naudą iš to turi? Na tualetas už 1 lt tai nerealu. Kas nors jai skambina ir pinigai į sąskaitą byra? Nesuprantu. Paaiškinkit to melo prasmę ar naudą.
Nimfa86 (2009-04-16)
cia turbut jau jai i krauja iauge.... nu jei tai jos pragyvenimo saltinis?...
Nimfa86 (2009-04-16)
AS TAI MANAU KAD TAS NARSTYMAS JOS PO KAULELI PROBLEMOS NEISPRES, JEI JI TAIP DARE JAU DAUG METU TAI ABEJOJU KAD LIAUSIS....
Maxaila (2009-04-16)
tai ji ir parase kad jai geda ir atsiprase, bet zmones uzuot pabande su ja pakalbeti ir isitikinti kad pasimoke is savo klaidu ligone ja isvadino, vieninteli ka is tokiu ismoksi, kad zmogus yra ziauri butybe ir neverta su juo susideti
Yellow_House (2009-04-16)
Silk, nu ir pavarai! Iš pradžių š... apdrabsto, iškoneveikia, rodos būtų pats prasčiausias vaikas pasaulyje, o paskui kaip niekur nieko parašo- čia tik todėl, kad ji melavo, atblokuokit... Nu viršūnė, žodžių trūksta! Pat gal esi -niolikmetė, kad taip mąstai?
Silk (2009-04-16)
o is klaidu visi mokos manau mergaitei paciai geda yra ir ji daugiau taip elgtis neturetu
Silk (2009-04-16)
tai vadinas istorija baigta,atblokuokit mergaite,manau visiem bus malonu matyt ja be melo.nes ji gi padet gali,domisi kada paskutine diena gyvuno,ar paimtas ar ne paraso.
Maxaila (2009-04-16)
gi atsiprase, pripazino, pasake kad kalta. Vaikai ant kiekvieno kampo meluoja, bet tai nereiskia jog reik juos taip izeidinet
Maxaila (2009-04-16)
tai atsiprasau uz mela reik taip iskoneveikti?
Yellow_House (2009-04-16)
Juste, Deisė- Kotrryna iš pradžių dovanojo kažkokią baltą kalytę, nes maža mergaitė bijo... Va tas skelbimas prie kurio Lenkin poste viskas. http://www.gyvunugloba.lt/lt/likimas/g.9603 Norėjo paimti Spanielį, Kurtsharą iš Grindos, galiausiai paėmė kalytę Luną. O kai pamatė, kad ji turi kirminų, gražino į Grindą. Todėl, kad neva pati apsikrėtė kirminais. Paskui blaškėsi tarp dovanojamų Vokiečių Dogo, Pekino Viskio, Boxerio, jei neklystu jų tarpe buvo ir Dalmantinas Arčis... O dabar komentatoriai rado skelbimus, kad ji parduoda kelis kačių tualetus po 1lt ir šukas už 2lt ;-) Paskui dar triušis be narvelio, keli dovanojami šunys, tarp jų Stafas ir pinčerio mišrūnas rodos... O skelbimai 2007metų.
Maxaila (2009-04-16)
bet ne siaip sapaliones, kurios nera aiskios, o jau zinomus faktus
Silk (2009-04-16)
melavo negraziai
Silk (2009-04-16)
kiek zmoniu tiek nmuiomon iu istikro nebandykim ipirsti savisios
Maxaila (2009-04-16)
tai paaiskink man tokiai durnai ka ji jau tokio padare, kad tokio puolimo nusipelne
Silk (2009-04-16)
bet ar mes puolam ka nors siaip sau?
Maxaila (2009-04-16)
ai negaliu, kuo toliau tuo labiau pyktis ima, nu ir pikta ir ziauri tauta mes esam
Maxaila (2009-04-16)
cia jau su ta mergaite pasielgta taip pat, kaip kaikurie elgiasi su gyvunais: katyte pakapste geles, tai ismetam ji nafik is namu, uzuot pabande paaiskinti ir paaukleti. As nesistebiu, kad zmones taip ziauriai su gyvunais elgiasi, jeigu mes zmones vieni su kitais nesugebam normaliai elgtis
Silk (2009-04-16)
tai kai kita kart kreipsies i nylli tai prieki rasyk jos varda o ne mano ir nebus nesusipratimu
Maxaila (2009-04-16)
O kaip cia kazkas ja bando tapatinti su gyvunu perpardavinetoja, vos ne kazkokia gangstere is jos daro, tai jau juokinga
Maxaila (2009-04-16)
as irgi pritariu Yellow_House ir Cherry. Tuo labiau, kad be kazkokiu itarimu nieks nieko konkretaus pasakyti negali. Pasimete vaikas, gal ir issisukineja, meluoja, bet tikrai nenusipelne kad ja taip purvais drapstytu kaip cia kaikurie. Reikia duoti galimybe zmogui pasisakyti ir reik ne pulti, o bandyti kalbeti zmogiskai. Ar jau isvis pamirso kaikurie ka reiskia elementariausias zmogiskumas?
Yellow_House (2009-04-16)
Taip, paskutiniai žodžiai buvo skirti tau. O kiti - Nylli.
Silk (2009-04-16)
kazkas gi turi js el pasta tai parasykite jai,gal tikrai padesite mergaitei
Cherry (2009-04-16)
Atleiskit, bet negaliu nepritarti Yellow-House. Man atrodo, kad suaugusios tetos pernelyg įsijautė į diskusiją. Akivaizdu, kad mergaitė nestabili ir rašo daug netiesos, bet daugiau niekas nieko juk nežino. Gal tiesiog neranda kur save realizuoti, o gyvūnų globa - tokia patraukli sritis. Ir dažnai klaidingai atrodo, kad gyvūnus mylintys žmonės nebūna pikti vieni kitiems. Gal mergaitė vieniša ir todėl blaškosi. Juk negali būti, kad toks jaunas žmogus būtų sąmoningai piktybiškas. Man tai jos gaila ir visai norėčiau pasikalbėti, ne pamokslauti, o suprasti. Gal be reikalo mes čia taip...griežtai.
Silk (2009-04-16)
kai parasei Izeidinejo jos mama,po to parasei man pamastyk ka rasai.tai taip ir suprantu kad man skirta.o ka rasau visada mastau
Yellow_House (2009-04-16)
O ar aš rašiau, kad TU JĄ PAVADINAI NESTABILIOS PSICHIKOS? Atidžiau skaityk. Tai buvo taikoma Nylli.
Silk (2009-04-16)
seima paminejo ji pati as atrasiau savo nuomone i tai.
Silk (2009-04-16)
kur as isvardinau kad jos mama psichikos ligonis?
Yellow_House (2009-04-16)
Silk, įsiskaityk į savo postus. Aiškini kaip Desės mamai ją auklėti. Ką išaiškinti ir kaip mokyti."Tėtis Kaukazo, sesė Haskio" ir t.t. Manau mažų mažiausia ką galėtum padaryti- tai neminėk jos šeimos, ji čia niekuo dėta. Kalbi apie Deisę, tai ir kalbėk, nekišk čia jos šeimos.
Silk (2009-04-16)
beabejo,galejo ji dingt ir viskas,o dabar prisipazino garbingai,tas ir man patinko.nes tik stiprus zmogus gali atsiprasyti.
Silk (2009-04-16)
Yellow Huose,man pasakei kad as uzipuoliau ja kaip gyvunu zudike ir jos mama dar kazkaio pavadinau,tai kur as tai padariau gal gali atsakyti.
Maxaila (2009-04-16)
nu bet tai koks skirtumas kada, svarbiausia, kad pripazino, daugelis ir to nesugeba.
Silk (2009-04-16)
jei cia apie auklejima man buvo skirta,tai as savo nuomone pasakiau,kad vaikus tevai auklet turi o ne svetimi.
Yellow_House (2009-04-16)
Dauguma mato tik tai, kas blogiausia. Aš niekada nepulsiu žmogaus jei nežinau kokia iš tiesų situacija. Visi turi savo nuomonę. Turiu ir aš savo. O iš kelių aplinkybių, kaip sako iš degtuko vežimą gali priskaldyt (ar panašiai), nuomonės nesusidarysi. Kada būsiu įsitikinusi, kad ji "daro bizniuką" ir yra "nestabilios psichikos" (kaip pasakė Nylli) tada mano nuomonė bus kitokia. Bet vistiek- ar verta užsipulti žmogų ir ant jo "varyti", jeigu jis pats nelabai aiškiai gali suprasti kas gerai, o kas ne? Patys darot negarbę sau taip komentuodami.
Amberiute (2009-04-16)
ten suniuka kazkur atskirai dovanojo, priveliau, sorry..
Silk (2009-04-16)
o kad su suniukais pinceris tai as nemaciau as tik pincerio misrune maciau
Angelina (2009-04-16)
Ir cia vadinasi vaiku auklejimas.O paskui stebimes is kur tokie vaikai? Gal pasiziurim i veidrodi?Kas cia rase apie raganu medziuokle? ar tik ne Kosia? Vo cia tai tikra raganu medziuokle. Pradedam akcija :auklejam vaikus,juos kriziuodami.Ar ne kiek ne geda?
Silk (2009-04-16)
ilyskit paziurekit nes as neatsimenu
Amberiute (2009-04-16)
Juste as kiek radau tai: triusiukas, pincerio misrune su suniukais, auksines zuvytes, papuga, stafordsyras, kaukazo aviganis, dar cia apie balta suniuka rase..
Juste (2009-04-16)
Silk, kokios datos skelbimai?
Silk (2009-04-16)
bet mergaite prisipazino tik tada kai jai jau nebebuvo kur detis
Silk (2009-04-16)
dar staforsyra ir pinceri dovanojo,jei nepadovanojo tai tada nezinu kur jie dingo nes ji sake jog augina namie kaukaza
Silk (2009-04-16)
pascituok kur as jos mama izeidineju?ar puolu ja kaip gyvunu zudike?
Maxaila (2009-04-16)
Jau vien didelis pliusas tai mergaitei tai, kad ji pripazino, kad padare nesamoniu ir atsiprase, visgi nedaugelis suaugusiu tai sugeba, o ka kalbet apie vaika. O tas puolimas ant vaiko, kuris vadinamas "auklejimu" yra ziaurus
Juste (2009-04-16)
Gal galit dar karta parasyti ka konkreciai jinai atidave? as skelbimuos randu tik triusi (2007m).
Yellow_House (2009-04-16)
Bet jai pačiai geriau žinoti iš kur ji gavo tuos daiktus. Gal įdėjo skelbimą, kad ieško narvelio, bet negavo. Nusipirko už savo pinigus, o paskui pardavė. Gal prašo padovanoti žuvyčių ir jas augina. O parduoda visai kitas. Aš pvz irgi turiu akvą. Irgi karts nuo karto pažiūriu, gal kas dovanoja kokių žuvų. Taip pat turėjau auksinę, kuri man visą akvariumą teršė, įbrukau ją mamai į darbovietę su 50litrų akva ;-) Už dyka aišq. Dėl jos dovanojamų šunų... Gal ji ant savo numerio buvo įdėjusi, kad dovanoja rastus gatvėj ar kokio draugo šunį. Na ir viskas. Man labiausiai patinka Lietuvių prigimtis- puolu, bet nežinau kodėl. Svarbu, kad išsiliečiau ant kito. O tu Silk, sakai- žmonės priėmė į savo tarpą, o ji taip pasielgė. Bet nereikia jos pulti kaip kokios gyvūnų žudikės, kaip tu darai! Pati suprask prasmę savo puolimo. Įžeidinėjo jos mamą. Pamąstyk ką rašai. Pati elgiesi kaip vaikas.
Silk (2009-04-16)
emocijos gi emocijos zmoniu,kaip pas deise maksimalizmas taip pas kitus inpulsyvumas.
Maxaila (2009-04-16)
Yellow_House visiskai su tavim sutinku
Silk (2009-04-16)
o cia si mergaite kelis kartus pakeite savo nica ir bendravo is naujo kaip niekur nieko,kai pamatydavo kad gal kakza neteisnigai daro ar zmones jos nepalaiko jinai tiesiog pasakydavo kad ten rase ne jinai o drauge jos rase su jos nicu,nors tuo metu kol nebuvo sukritikuota rase uz save.o dabar dar islindo dalykai ir apie gyvunu keitima kaip koiniu todel ir komentarai tokie.
Yellow_House (2009-04-16)
Maxaila, svarbiausia juk yra pulti. Parodyti, kad aš esu kietesnis negu kiti ir jokių klaidų nedarau gyvenime. Visi męs būdami vaikai pridarėme nesamonių, o Deise puola taip, tarsi ji būtų suaugęs asmuo, kuris viską apgalvoja, bet vistiek elgiasi kvailai. Ar verta? Kas nuo to pasikeis? Perpardavinėtojų ir tokių asmenų, kurie nori užsidirbti iš gyvūnų, męs neišnaikinsime, jų buvo ir bus. Būnant jaunam norėti visko yra natūralu. Nylli, išvadinai Deisės mamą pakrikusios psichikos asmeniu, tad dabar siūlyčiau pasižiūrėti į save. Ar normalu, kad taip parašei? Man tavo vietoj būtų gėda. Kad ir kokia ji būtų, bet visdėlto ji yra jos mama. Silk, kai turėsi savo vaikų, kažin ką darysi kai jie taip elgsis a? Galbūt Deisės mama net nežinojo, kad ji deda skelbimus. Ateis laikas, Deisė pati supras, kad taip elgtis negerai. O, kad męs postringausim ir kursim romanus ką padaryti, kad būtų geriau, niekas nuo to nepasikeis. Man taip pat įstrigo tie skelbimai, kur pardavinėja narvelius ir t.t.
Silk (2009-04-16)
bet aiskint turi vaikui ne svetimi zmones o tevai,kad vaikas savo dar kad ir vaikinskame mastytme susideliotu prioritetus,as sutinku su tavim kad cia kaim kas per grubiai buvo parasyta,bet juk emocijos zmoniu kartais taip padaro,o as manau jog kai kuriem skaudu kai ta mergaite pagyre uz nuosirduma isileido i savo buri o po to suzino jogji taip negraziai elgias,kol kas dar vaiskiskai meluoja,bet todel ir reikia isaiskint dabar nes ateity bus tik blogiau.juk darbe jei is bendradarbes pinigines pavogsi pinigu ir visi tave smerks suzionoje kad pvz onute taip negraziai padare tai kita diena gi neateisi i darba ir nepasakysi as dabar jau kitas zmogus laimute ir mano vakarykstis poelgis nesiskaito.as cia neironizuoju o tik pasakiau pavyzdi.
Maxaila (2009-04-16)
cia as su tavim sutinku, kad jei vaikas padare kazka negerai, reikia jam ta isaiskinti, o ne praleist pro pirstus, bet kaikurie komentarai ne tai kad bande jai kazka isaiskint, kad ji daro ta ir ana blogai, o tiesiog izeidinejimai (velgi neturiu omeny nieko konkreciai, kalbu bendrai), tiesiog as asmeniskai manau, jog vien izeidinejimais ir kaltinimais nieko nepasieksi. Ai tiek jau to, as nelisiu ten, kur 100 % nezinau kas ir kaip.
Silk (2009-04-16)
man gaila gyvuneliu kurie is ranku i rankas eina del neatsakingo zmoniu poziurio,taciau si mergaite man labiasiai nepatiko del melo.
Silk (2009-04-16)
jei paskaitysi zemiau rasi kad as civilizuotai rasiau apie mergaite ir noreciau jog ji susiprotetu,bet kiekvienas veiksmas turi atoveiksmi ar ne taip?ir jei veiksmas nelabai geras turbut ir atoveiksmis nebus is maloniuju ar ne taip?o jei mergaite padaro kazka nelabai gera tai padekim jei suprasti jog padare negerai,o ne paimkim kaip lengvinancia aplinkybe jos amziu ar maximalisma.ir mergaite supras ir klaidu nebekartos.
Maxaila (2009-04-16)
juolab kaip supratau ji dar vaikas, o vaikai pridirba daug nesamoniu ir klaidu, cia suaugusiuju kalte, jog nesugeba normaliai isaiskint kas gerai o kas ne. Ir ta savo komentara as nerasiau nei tau nei kazkam asmeniskai, tiesiog parasiau tai ka galvoju, nei ka kaltindama, nei ka gindama
Maxaila (2009-04-16)
as kaip ir tu isreiskiau savo nuomone. Man taipogi gaila gyvuneliu, kurie dazniausiai nekalti del daugelio zmoniu poelgiu. Nezinau kaip cia viskas gavosi su ta mergaite. Sutinku, anksciau ar veliau visi gauna ko nusipelne, gal ji ir kalta, tiesiog nesupratau is cia esanciu komentaru ka ji realiai blogo padare, del to ir gaila man jos.
Silk (2009-04-16)
tai tu gal nuo apacios paskaityk viska ir suprasi situacija,nes as nemoku trumpai pasakoti as baisiai isipleciu.o pult as nepuoliau o tau atrasiau nes supratau ta tavo komentara kaip skirta ir man is dalies nes as apie mergaite rasiau neigiamai.
Maxaila (2009-04-16)
as nenoriu su tavim cia gincytis, bet tu pirmoji ta, kuri pasisaipiai is manojo komentaro...parasiau savo nuomone, o tu pradejai ironizuoti. Tuo labiau kad parasiau, jog nei vienos puses as nepalaikau ir isvis nelabai suprantama man si situacija. Tai uzuot ten ironizavivusi galejai tiesiog normaliai paaiskint arba jau isvis nieko nerasyt. Bet kai tau atraso ta su ta pacia ironija, tai tu likai nepatenkinta
Silk (2009-04-16)
siuo atveju man gaila gyvunu o ne jos nes jie nepasirinko pas ja patekt ir savo likimo o uz savo poelgius atsakinga pati mergaite.
Silk (2009-04-16)
matai eini iskart i krastutinumus...mano nuomone kiekvienas gauna tai ko nusipelno,siuo atveju as sau leidziu pasakytio ka apie sia situacija ir ja galvoju,o mano nuomone neturi sutapt su tavaja jog ji skaitytusi teisinga nuomone.
Maxaila (2009-04-16)
Silk gal tu ir teisi...manu kad organizuojame mergaites medziokle, pagaunam ja ir sudeginam ant lauzo. Arba pakariam...O ne dar geriau sugalvojau, geriau parduodam kokiem arabam, kad zinotu ka tai reiskia.
Silk (2009-04-16)
kur patrasyta jog ji nukankino?beabejo galim nenrvuot mergaites.taip deise imk suniuka jei nori bokserio as tau ji nupirksiu asmeniskai,kai uzaugs ir rubus prades seilet tu parduok uz tuos pinigelius nusipirk ka nors geriau,ismoksi elgtis su pinigeliais gal ateity busi kokia finansinininke,as skatinu vaiku savarankiskuma.tai mieli zmones nesmerkime ir tu kas i grinda sunelius atiduoda,jie gi dauguma suauge jie neturi laiko det skelbimu i interneta jie nuveza i prieglauda na ir kas cia blogo?gi nepakore suns,bobutes neuzpuole,ot didelio cia daigto sunelis keliauja per kelias rankas?jis gi nezmogus,pasakyt negali kad jam baisu,kad jam skauda,kad jis nebesupranta kur jo namai tikrai.ta jei pasakyt negali reiskia jam neskauda,jezau jezau kaip as galejau uzsipult jauna mergaite del paprasto zaidimo suniuku jausmais,ech...o ir zmones kurie jai padovanojo jos prasoma gyvuna gal galejo rast namus geresnius ir paskutinius tam su eliui bet irgi patikejo mergites nuosirdumu...ech ....
Silk (2009-04-16)
tikekimes jinai supras kadf taip elgtis negrazu,o jei nesupras tai bent tikekimes jog jokiu gyvunu nebeaugins.nes as logikos niekur nemaciau.tetis augina kaukaza,sese nori haskio o ji pati nori daaaaug bet imkim bokserio tai kaipm mama liepe ta is grindos suni isgabent tai kaip reaguotu parsitempus namo haski issvajota ar bokseri?dar prie pekinuko skelbimo man patiko jos sakin ys,man si veisle nelabai patinka bet mamai patin ka tai butu jaio staigmena,tai palauk palauk jau manau mama maziausia reikia tos staigmenos o kaip tyu kas diena rupintumeis veisle kuri tai nepatinka??? ai nu cia pasaka be galo jei jau gilintis ir rasyt viska ka pastebi be logikos tai pavargtum.
Maxaila (2009-04-16)
man kazkaip net pagailo tos mergaites, jau cia is jos kazkoki monstra padare. Gal ir pridare kazkokiu nesamoniu, bet manau tiesiog vedima geru noru, jaunatvisko naivumo ir neismanymo. Gal ji nori padeti tiems gyvunams bet nezino ir nemoka kaip tai daryti, atitempia namo koki, o tevai pvz liepia atsikratyti ir ka vaikui daryti. Na as nezinau realios situacijos, nes is cia esanciu komentaru kazkoks kratynis gaunasi ir sunku suprasti ka realiai tokio blogo jinai padare? Na raso skelbimus pastoviai noriu to ir ano, po to noriu sito ir kito, tiesiog vaikas pats nezino ko nori, bet juk tai nenusikaltimas, zinant tai, reiketu tiesiog nekreipt demesi. Bet sakau, tikslios situacijos iki galo taip ir nesupratau, tai nepalaikau nei vienos puses, bet realiai nieko tokio tragisko ka mergaite padare taip ir nesupratau, o is kaikuriu komentaru toks jausmas kad ji begale gyvunu nukankino
Nylli (2009-04-16)
silk as radau bizni :P gal kas turi nereikalinga GERA,NE SENA dekoratyvinio triusio narveli?mielai priimsiu Paskelbta: 2007.07.06 13:07 Vardas: Miestas: Vilnius E-mail: - Tel: 864312549 o paskui narveli jau parduoda tam skelbime kur pries tai kopinau :D
Nylli (2009-04-16)
silk, nu jo, kaip cia as taip be reikalo uzsipuoliau :D gi pamirsta, o ne laiko neturi :D triusiui turbut nuo to lengviau :D sedi narvely ir krykstauja kad visi jam laiko randa tik pamirsta kad randa :D juokauju aisku :)
Silk (2009-04-16)
As savo sunis kai jei datidavineciau manau irgi antsnukius pasilikciau ir pavadelius ir bliudus jei nadamoketu ;D jei jau dovanoji tai su gyvunelio daigtais ar per narveli pasilinkta suri pjaustysi?ar bizni darysi pardavus narveli vel?as kazkaip nematau biznio tame.
Nylli (2009-04-16)
kokia mama toks ir vaikas, visi ten pakrikurios psixikos atrodo :D leidzia vaikui suni parsinest - paskui po keliu dienu dek kur nori, vienus namo tempia kitus dovanoja... kaip koks marazminis turgus. o tokie apgailestavimai tai daugiau negu juokingi - jie falsyvi! kol niekas nepastebejo kad visur tel tas pats nepastebejo deise-kotryna kiek klaidu anot jos maza budama padare, kai tik buvo isryskinta - uoj, teiskit mane, as cia tokia maza ir pukuota... tik vaikystej labai isrgau tai gavausi didele ir bjauri, kaip ta varle is anekdoto. ir dar - uoj blokuokit mano ip, uoj blokuokit ir toliau rasineja - jei nerasytum, deise, tai ir blokuot nieko nereiketu isnyktum pati kaip supuvusio kiausinio smarve
Silk (2009-04-16)
ne neturi o laiko o pamirsta gi ;D
Silk (2009-04-16)
atsiprasau mama sake ne nekreipt demesio o nepergyvent ir neverkt,bet esme ta panasi.
Nylli (2009-04-16)
Nebeturiu laiko priziureti triusi,jai truksta demesio,kartais pamirstam pamaitint.:( todel noreciau atiduoti geriems seimininkams,atiduodu be navelio.triusis b.lt s su pilku.Amzius: ~2m. triuse miela,judri.Tik jai truksta meiles :) noreciau ja padovanoti tik GERIEMS.GYVUNUS MYLINTIEMS ZMONEMS.Kurie priziuretu ir myletu.jeigu reikia narvelio-reiketu primoketi,nes jis beveik naujas.reiketu sumoket 55-5.lt skambinkit,tarsimes.Deresimes :)prasau piglauskit ja pas save :) nes pas mus ji kaip kalejime :( [] ups... neturi laiko pamaitinti??
Silk (2009-04-16)
bet as vis gryztu paskaityt dar ir dar karta tu jos zodziu zemioau esanciu,,PULKIT ALLAIKYSIU,,ESU DAR MAZA BET PADARIAU DAUG KLAIDU,, cia tas maza turbut turejo kiek susvelnint padeti maza,nakalta nes gi dar maza. ir mylimiausia mano dalis ,,NETERORIZUOKIT MANES,, ;D nors to teroro as nematau niekur. ir dar kai parase kad jinai su mama pakalbejo ir mama pasake kad nekreipk demesio tai as asmeniskai buciau gal daugiau pasakius vaikui savo kad ateity nebutu tokiu dalykiu nu bet ka...ir peledziukui jo vaikai patys graziausi.
Amberiute (2009-04-16)
Man tai panasu kad parsivede namo pincerio misrune ta atsivede suniuku tada supanikavo kaip ir su kaukaze ir atsipurte..
Silk (2009-04-16)
va berniukas SIMAS su Tita berods suniuka ten net sirdi suspaudzia kaip jis sieke to sunelio grazu,o cia mergaite...
Silk (2009-04-16)
ir siaip kakzaip as nelabai manau kad ta melage taip jau priglaudinetu,nes cia dauguma jos norimu sunu buvo veisliniai dogas,spanielis,pitbulis,pekinas,bokseris ir tai norejo atrodyt visiem gera bet po to sukurdavo priezasti kad uoi gaila as kitam mieste o kai zmones net ir atvezt pasisiulydavo tada prasidedavo naujos kliutys.tai jei jau veisliniu neima tai ka jau kalbet apie misruno priglaudima?taip pat manau ir su pinceiuku norejo gavo misruna pamate kad uzaugo didesnis nei tie ant bangos ir nebereikalingas.as kakzaip vis tik daugiau matau blogo nei gero,ir nuosirdumo nematau nes koks nuosirdus zmogus taip meluotu??? is musu didzioji dauguma o turbut visi net irgi kationukui akiu neisbade ir narkotiku nevartojam bobuciu nepuldinejam.tad kad ji to nedaro cia nezygdarbis gi.man labai pikta,jei jau jai uztenka mastymo but tokiai gudriai manau turetu uztekt ir tam jog suprastu jog elgias negerai.
Amberiute (2009-04-16)
"Telefonas: 864312549. Peržiūrėta: 62. Skubiai dovanojama pinčerio mišrūnė. Graži , labai draugiška su vaikais , truputį baili, bet savo "draugus" gina :) ..." Cia irgi idomiai dovanoja su vaikais.. Yellow_House butu viskas gerai jei paima benami gyvuneli ir jam suranda namus, o cia praso padovanoti kad ir ta pati pinceri o paskui iesko kam ji skubiai atiduoti.. Koks tikslas taip elgtis? as asmeniskai nesuprantu..
Silk (2009-04-16)
taip sutinku.
Yellow_House (2009-04-16)
Silk, pilnai suprantu. Bet negi dabar ją su kuoka pult daužyt a? Visi vaikai pridaro nesąmonių. Jau geriau paimt gyvūnėlį ir jį paskui atiduoti, negu užpuldinėti žmones gatvėje ir rūkyti žolę po balkonais, badyti akis kačiukams ar nesutinki su manimi? Pasidžiaukim bent tuo, kad tie gyvūnėliai nebuvo išmesti į gatvę, o surado naujus namus. Suvaidintas atsiprašymas ar ne, bet faktas, kad ji atsiprašė. O gal jei reikėjo pult drąskyt akis visiem? Panašiai- "ko čia kabinėjatės prie manęs, mano gyvenimas ir darau ką noriu". Aš jos neginu, nes ir man šioje istorijoje yra nesuprantamų dalykų. Bet nepuolu žmogaus. Padarė klaidą, ateity žinos. Kaip sako- iš klaidų mokomės...
Cherry (2009-04-16)
Gal ta mergaitė tiesiog ligonis? Patologinis melavimas - ar gali būti diagnozė? Istorija su balta šunyte, kurią dovanojo Kotrryna, tikrai vyko lapkričio mėn. Kažkaip ten ir liko neaišku, kaip viskas baigėsi. O askaridėmis apsikrėsti jau kitą dieną apie tai žinoti vargu ar galima, jų vystymosi ciklas 21 d. Kažin ar tą šunytę ji apskritai buvo paėmusi iš Grindos.
Virgau (2009-04-16) (foto)
labai toli prie likimu bus kazkur.Mazdaug apie lapkricio -spalio men.Jei Lenkin atsilieptu,tiksliau pasakytu
Silk (2009-04-16)
siaip cia kiekvieno nuomone bet man tas slyksciausia kad net jos tas gailejimasis yra akivaizdziai suvaidintas
Silk (2009-04-16)
bet pripazink Yellow House,kaip deise i akis meluodavo mum ir kurdavo nebutas istorijas,tai nelabai grazu?nes jei taip jau ja suprast ir nesmerk tai kas is jos uzaugs jei jau tokiu metu taip meluoja ir laiko aplinkinius kvailesniais.
Yellow_House (2009-04-16)
Virgau, o ta balta šunytė yra GG puslapyje? Norėčiau pamatyti... Kažkur komentaruose, buvo rašoma, kad Kotrryna dovanojo baltą šunį, bet skelbimo neradau...
Virgau (2009-04-16) (foto)
pasitvirtino auksine taisykle MELO TRUMPOS KOJOS.Slyksciausia tai,kad tokia jaunute,o jau vardus turi kaitaliot,nes apsikiaulino ne karta.Kiek pamenu,pirmiausia tai ji balta sunyte dovanojo,dar Lenkin pretendavo...paskui is Grindos nei i tvora nei i mieta rasinejo,kirminai,berimai,tuokart dusuliu neminejo,zodziu nekokia mergina,tokios marcios nenoreciau...
Yellow_House (2009-04-16)
Kosia, mano nuomonė irgi tokia pati. Kai šuo serga, nemanau, kad per vieną dieną, pas žmogų gali atsirasti kirminų. O dėl to, kad šunys Grindoje dehelmetizuojami- jei pas šunį DIDELIS kiekis kirminų, viena tabletė gali nepdėti, gali reikėti net kelis kartus valyti organizmą.
Yellow_House (2009-04-16)
Numylėtu augintiniu lengvai atsikratoma? Ne, taip nesidaro. Kad ir kaip norisi, reikia mąstyti realiai. Aišq, visų gyvenimo situacijų neapgalvosim. Manau, kad dėl Lunos kalta ne Deisė. Nors jeigu būtų paspaudusi mamą, kad kirmėlės išnyks ir nebebus ko bijoti, gal viskas būtų baigęsi kitaip... O dėl to, kad prie kiekvieno veislinio gyvūno buvo Deisės komentarai "noriu", matyt ne vienam užkliuvo... Deise, aš irgi daug NORIU. Noriu dar vieno Kaukazo, noriu dar vieno VD. Bet... Norai nelygūs galimybėms. Kada nors... Kai galėsiu, kai bus geresnės sąlygos. Apsistok ir Tu ties šiuo "kada nors". Kai nebijosi kirminų, kai nebijosi sergančio augintinio. Kai žinosi, kad liesdama jį, gali ir pati užsikrėsti. O kolkas, kol bijai "nešti" atsakomybę už savo augintinį, nepyk, bet tikrai Tau jo neverta įsigyti... Patariu nuoširdžiai. Dėl tų skelbimų, dauguma greičiausiai susidarė nuomonę, kad perpardavinėji, arba nusibodo- atsikratau... Greičiausiai taip ir yra... Tau pačiai geriau žinoti...
Kosia (2009-04-16)
kad dar ne aisku ar ji nuo suns apsikrete... ir ar apskritai apsikrete... Pries dovanojant Grinda dehelmintizuoja gyvunus...Tad namau kad didele tokimu\ybe kad jae mergaitei kas ir konstatavo kad ji turi kirminu tai dar nebutinai reiskia kad nuo sio suns apsikrete
Yellow_House (2009-04-16)
O dėl Deisės- Kotrrynos... Jau kuris laikas įtariau, kad ji vienas ir tas pats asmuo. Bet aš dažniausiai savo nuomonę linkusi pasilaikyti tik sau, iki kol viskas išaiškės... Na, va ir išaiškėjo... Kaip žmogus, ji tikrai geros širdies, bet... Kai mum 15m., rodos galėtume kalnus nuversti, manom, kad esam suauge ir patys galim viską spręsti. Bet realybė yra kiek kitokia. Priklausom nuo tėvų, turim laikytis tam tikrų taisyklių. Neginu jos ir nesmerkiu. Ką jai reikėjo daryti, jeigu jos mama supanikavo ir atsisakė laikyti šunį, kuris turi kirminų ir kosti? Juk po balkonu šuns nepaslėpsi... Jeigu dėl šios situacijos norit lieti pykti, tai liekit ant jos mamos. Nesinori? Pasakysit, kad čia ne ji kalta? Daug gyvenime padarom klaidų, dėl kurių gailimės. Čia turbūt ir buvo jų TOJI klaida. Bet išryškėja vienas dalykas- kai šuo sunegalavo, buvo skubama jo atsisakyti. Išvada- gyvūnas reikalingas TIK sveikas. Tad ar verta apskritai auginti? Juk net ir sveikas gyvūnas kadanors suserga... O kas tada?
Yellow_House (2009-04-16)
"Dirba" apie 13metų. Gyveno Raudondvaryje (tačiau po mūsų vizito iš ten pabėgo), turi butą Vilijampolėje. Kad būtų aiškiau- Odeta Simėnienė- Lingienė. Dažnai stovi Kauno Aleksoto turguj. Šunelius renka internetu, pagal skelbimus. Kas dovanoja veislinius arba panašius į veislinius, dvarniukus. Dažnai žmonės iš jos nusiperka "veislinį" kemterjerą, kuris būna ligotas ir po kelių dienų miršta. Prieš kokią savaitę sužinojau, kad maždaug prieš 10metų, ji gyveno prie Saulėtekio, Kaune. Tada ji prisirinko daug rankpinigių ir apšvarinusi savo sugyventinį dingo. Žmonės net naktim budėdavo prie tos landynės, kad tik ją pagautų, bet ji taip ir nepasirodė. Su ta aferiūgą norėčiau dar kartą susitikti, bet tik tam, kad paskutinius dantis išdaužyčiau už viską. Kaip tik vakar vyras parvežė dovanų Itališką beisbolo lazdą ;-D
Yellow_House (2009-04-16)
Apie tą, švelniai tariant, suktą turgaus bobą- AFERIŪGĄ, kurios nr 860898148 nemažai žinau, oi nemažai... Į http://www.daugintojai.puslapiai.lt/ nusiunčiau asmeniškai pati visą straipsnį apie ją. Ant jos buvau užsišokusi praeitais metais. Žiauriai norėjau Dogo, kadangi jo ieškojau visus metus ir neradau, užsisakiau iš jos... Susigundžiau nusipirkti Vokiečių Dogą iš Maskvos veislyno "Novel Raven" be dokumentų!!! Be dokų anot jos VD 1500lt, su dokais 5000lt. Ir kur buvo mano protas... O ta bobikė dar ir Maskvos veislynų katalogą turi. Visa laimė, kad laiku radau informaciją apie ją + turiu piktą vyrą su didele gerkle ;-D Tai pinigus gražino jau po pirmo mūsų apsilankymo. Nes išsigando maniškio pakelto balso ir rimto tono. Net apsiverkė AFERIŪGA. Prie jos akių skambinom pažįstamai advokatei ir aiškinomės ką daryti. Juste, galėčiau Jums parašyti laišką apie ją, jeigu įmestumėt į "juodąjį sąrašą"? Ji jau sena vilkė šiame biznyje.
Silk (2009-04-16)
beabejo ji gal suprato ka padare,kad gyvunelai irgi turi sirdeles ir jie ne daigtai,visi mes mokomes is klaidu ir galim pasikeist.man labiausiai pikta tai del to jog ji laike visus aplinkinius maziau protingais nei ji ir siaip nemegsti chytru vaiku.o gudrus nuo protingo uoi kaip skiriasi.
Silk (2009-04-16)
o as kazkokdel nemanau kad cia viskas is geros sirdies daroma buvo,nes kiek gerumo toi sirdy jei paimtas is grindos suo turi kirminu ir rekiama SOS paimkit ji atgal.ir siaip dar nebutu taip pikta jei nebutu tiek melo,su ta drauge sukurta istorija...taip galim mes kiekvienas,jei kam nors nepatiks kuri nors zinute ka as parasiau tai as gelesiu pasakyt kad uoi uoi kokia ta mano drauge reiks keist slaptazodi nes vga uz mane parase mano vardu o dabar jus galvojat kad as parasiau.bet argi nevaikiska.
IlonaKolit (2009-04-16)
Vaikai dabar labai gerai moka vaidinti nekaltas aukas ar naivumą. Susidariau nuomonę, kad Deisė ar kaip ten ją, yra puiki avantiūristė, sukčiautoja. Labai baisu, kad tėvai toleruoja tokį elgesį. Meilė pinigams ir spekuliacija prie gero nepriveda. O šitaip žaisti su gyvybe... Dieve, gink susidurti su tokiais žmonėmis. Amoralumas ir dvasinis skurdas- kraupiausia su kuo tenka susidurti gyvenime.
Silk (2009-04-16)
bet man nuo pat pradziu si mergaite nepatiko,logikos truko visur,tai jin ima doga,tai stafa,tai pekina,nori haskio,bokserio ir t.t.jau kai kakzas bando pasakyt kad cia kakzas ne taip tada staigiai pasirodo kad jos drauge ten kazkurio suns norejo o ne jinai,kito suns sese,va katinuka draugam ir t.t.fui...ir turbut lanke dramos bureli,nes dabar jin jau parode ka ismoke- ,,smekit mane,as to nusipelniau,kaip nors istversiu,, ,,neterorizuokit manes,, ot moka apsimest auka,bet man tas dar labiau pykti kelia...as is dramos burelio tai ismokau tik umede vaidint ;D ,,as grazuole umede,ach nualpsiu kur kede?'' ;D
Kate (SOS gyvūnai) (2009-04-16)
nieko nesupratau, manau, zmones kaip visada kuria istorijas. Niekas nezino is kur pas Deise atsirasdavo gyvuneliai, o gal imdavo ismestus ar nereikalingus ir dovanodavo, nes namuose neturedavo tiek vietos, nu dar prasydavo 1 Lt ar pan., tai kiti tiki tokia tradicija, kad gyvunui sektusi. As susirasinejau su Deise del jos kiemo katinuku, dvelke vaikisku naivumu, noru padeti, gal kantrybes stoka, patyrimo. As nesuprantu ka ji nuskriaude
Silk (2009-04-16)
bet man idomu ka sako tevai kai taip vaikas elgias?ar jie nemato kad ju namuose viena diena atsiduria pincerio misrunas,veliau dingsta,po to stafas,dingsta ir tas,dingsta triusiukas,papugele.dingsta drabuziai...ar cia tokia didele meile pinigam?parduos viska,sukneles,triusiukus,kerzus,narvelius,papugeles,puspalcius,paltukus.as manau man iskiltu klausimu jei mano vaikas taip elgtusi.
Silk (2009-04-16)
as pasibaisejus...
Milky (2009-04-16)
ojoj, kokia baisi istorija, ypac pagooglinus kaip tycia atsidariau skelbima kur dovanoja triuse, "itariam, kad gali buti nescia"... truksta zodziu... tai tu, Deise, gal vietoj zaisliuku tuos vargselius naudojai, taip sakant kokia ferma ar "namus" zaidei, laukdama visokiu n-18 scenu tarp ju...? o zuvytems, tai bene ir akvariuma turi irengta, ar net kelis, jei prasai skelbimuose "bet kokiu"...? juk jos vienos kitas valgo, jei netinkamos rusys kartu suleistos... ojej... bet sorry gal cia irgi zaidimo, taip sakant, kulminacija budavo. Visi mes megdavom zoologijos sodus ar gyvuneliu gydyklas zaisti, bet suprask, ne su gyvais padareliais (stengiuosi kaip galima aiskiau, kad suprastum), pliusiniu zaisliuku gal uztektu? manau visi cia esantys bent po viena sukrapstytumem tau, ir kaciuku, ir suniuku, ir triusiuku, ir zuvyciu... gal kuris spetu iki balandzio 25 ir atsibosti, galetum nusinesti ji i gimtadieni, padovanotum draugui. Visi butu laimingi =)
Amberiute (2009-04-16)
Juste, sitas numeris 864312549 yra deises-kotrynos, pagooglinus ismeta gyva velnia skelbimu perku, parduodu, dovanoju.. Nzn ar cia perpardavinejimas ar tiesiog atsibosdavo gyvunai vaikui ir juos atiduodavo, parduodavo..
Juste (2009-04-16)
Telefono numeris yra 864312549. Deisei buvo suteiktos GyvunuGloba.lt administratores teises nes jinai padejo tvarkyti skelbimus, jos asmeniniu detaliu mes nezinom. Tai ka konkreciai jinai padare? Perpardavinejo paimtus gyvunus?
Virgau (2009-04-16) (foto)
kadangi tel.nr.nebera,tai pagooglint nespejau,bet,pagal visa eiga supratau,kad Deise,ji ir Kotryna,o ir galbut dar kas nors,labai negraziai cia visus mulkino,tuom paciu uztraukdama negarbe gyvunu globos vardui,nes jai ta garbe buvo suteikta.Labai gaila tokio jauno ir tokio nedoro zmogaus.Matomai ji laike save labai didele intrigante,bet buvo isaiskinta jaunu ir mokanciu naudotis kompiuteriu zmoniu.gal ateityje tokie gudrociai bus atsargesni ar bent jau naglumo tiek netures.
Juste (2009-04-16)
Permeciau akim visa detektyva, gal kas galit konkreciai parasyti kas sitoj istorijoj perpardavinetojas ir ka itraukti i juodaji sarasa?
Amberiute (2009-04-16)
Atskleidzia visas nuodemes:) kazkaip siandien perziurejau visus skelbimus "noriu" ir patikrinau maza ka ir cia perpardavinetojai uzklysta.. Dar prirasiau ir prie to kur taksiuko iesko plungej kazkas itartino..
Virgau (2009-04-15) (foto)
idomus dalykas tas googlis,net savo nr radau,bet tuom didziuojuos:)o iki siol net nezinojau kad taip yra:)gyveni-mokaisi:)
Amberiute (2009-04-15)
Kary cia kur irase i komentarus ta telefono numeri su ta istorija apie perpardavinetojus vyra ir moteri tai tik tarp kitko..
Virgau (2009-04-15) (foto)
iki sleikstulio bjauri istorija,truksta zodziu:(
Kary (2009-04-15)
O gal ji tai bobai tiekėja buvo ir savo dalį už tai gaudavo?
Kary (2009-04-15)
Na taip. Bjauri istorija. Numeris tas pats, bet gal tai jos mama ar kas iš gerų pažįstamų, nes minima pavardė-ienė ir 40 metų. Įsivaizduoju žmogelių įsiutį. Apie ją rašė skelbimuose animal.lt vasarą ar tai rudenį.Tikrai pamenu. Iš visko dabar brolis lietuvis biznį daro ir savo motiną su tėvu parduotų, kad nemaišytų.
Amberiute (2009-04-15)
berods jos ir tikras vardas kotryna..
Prijaučianti (2009-04-15) (foto)
Manai čia tave dėl kačiukų užsipuolė? Aišku, kad rasi, juk jų dabar pats metas - visa esmė tame, kad kai tau jau 16, tai kažkiek jau daugiau ir atsakomybės jausmo turėtų būti, ne tik - to noriu, ano noriu, o jei ne - atgal į prieglaudą...Buvai Kotrryna, buvai Deise, juk niekas nežino kokiu vardu dar pasivedinsi, tačiau juk būti tas pats žmogus, tai tavo poelgiai vėl gali tave išduoti...
Zujkute (Lesė) (2009-04-15)
as ne jos drauge . as jos nepazystu xD
Deisė (2009-04-15)
Rasiu kačiuką iš draugų,pažįstamų, nupirksiu ir ramiai padovanosiu. Sėkmės dar kartą, viso geriausio.
Prijaučianti (2009-04-15) (foto)
Deise, o tau 16?
Deisė (2009-04-15)
Nebūsiu.
Prijaučianti (2009-04-15) (foto)
Deise, taves su ta aferiste iš Kauno netapatinu, nepažįstu ir nežinau, nei kas tu, nei kokie čia tavo metodai, bet kad yla visada iš maišo išlenda tai faktas. Pasiskaityk ir tu, kad žinotum, ką žmonės mano apie tuos, kurie save ir kitus apgaudinėja...Ir niekada tokia nebūk...
Amberiute (2009-04-15)
Deise niekas taves neterorizuoja, tik yra diskutuojama apie tokius poelgius..
Nimfa86 (2009-04-15)
tai paguglinus nr ..tai ten jau juodam sarasui kaip ir priklauso....ten maciau tuos parduodamus suniukus.... net sirdi suspaude... :( jie kazkokie nesveiki ligoti... :( ;(
Prijaučianti (2009-04-15) (foto)
Mes kaip ir tie žmonės panašiai - rotveilerio mažo ieškojom, tai patikėkit ne didesnį už toiterjerą mišrūną bandė kaip 11-ą vadoje grynaveislį rotveilerį įsiūlyti - nebrangiai, tik už 250 Lt. Šuniuko aišku, koks jis bebūtų tai labai gaila buvo, nes Maximos sausu Mano katė jį vargšelį šerti mėgino, tad nežinau net ar jis dar gyvas pas juos...
Deisė (2009-04-15)
Atsiprašau visų, bet nemanau ,kad man verta toliau tęsti diskusijas visas. Neterorizuokit manęs. Viso
Daiva.m (2009-04-15)
atejo drauge padet apsigint? :/ as nezinau kaip kas yra, bet kad negrazus dalykai vyksta tai tikrai... :(
Zujkute (Lesė) (2009-04-15)
O dieve...
Deisė (2009-04-15)
nieko aš neuždirbinėju, i metus žiūrėkit skelbimų. Šnekėjau su mama ir ji pasakė nepergyvent ir neverkt. Beje, prašau blokuoti mano kompiuterio ip . Sėkmės visiem gelbėjant gyvūnus. iki ;(
Prijaučianti (2009-04-15) (foto)
Ne pirmas kartas, kai telefonas išduoda blogus ketinimus...Įveskite į google 860898148 - sužinosit, kaip galima iš dovanojamų veislinių ar neveislinių prasimanyti pragyvenimui ar pragėrimui, nežinau kaip geriau pavadinti. Ten irgi iš kažkur šuniukus paima, o po to kažkur jei niekas nenuperka deda...
Kosia (2009-04-15)
sniukstineti man yra neidomu
Zujkute (Lesė) (2009-04-15)
kaaa? gyvunais naudojasi???
Daiva.m (2009-04-15)
siaubas... :( :( ar cia ta mergaite, pasinaudodama gyvunais, taip uzsidirbti nori?... :( ir aktore ji nebloga... nenuosirdziai man visi atsiparsymai ir atgailavimai skamba... labai liudna del tokiu dalyku..
Zujkute (Lesė) (2009-04-15)
nu atstokit nuo jos !
Nimfa86 (2009-04-15)
jei pabegsi ir nesirodysi, problema niekur nepabegs.... o tik dar labiau uzveses...
Deisė (2009-04-15)
Kosia,prarašyti kažką norėjot man ? Ar išniukštinėti viską?
Deisė (2009-04-15)
Aš dabar noriu tik viena. Kad nebebučiau dėmesio centru. Ir man atleistumėt, žinau ,kad prašau neįmanomo bet man baisu, norėčiau atsukti laiką atgal ir pakeist viską, bet neįmanoma.
Alex666 (2009-04-15)
Deise,Deise...Paskaicius vos infarktas neistiko. Taip, gyvenime mes visi klystam, tik reikia zmoniskai klysti. O as dar viename is savo komentaru tau parasiau, kad turi gera sirdele. Ir stai ...Ka cia ir bepasakysi, tiesiog truksta zodziu. Tu dar jauna ir turbut nelabai suvoki, kad suklupti labai lengva, tik pasikelti labai sunku, o kartais kitiems net nesigauna. Daug ka galima butu parasyti, tik ar reikia?
Amberiute (2009-04-15)
Kosia, Deise su auskaru po lupa.. cia ta pati apie kuria pagalvojai? is nuotraukos ziurint tai jai ne daugiau kaip 14 metu.. vargu ar net ir tiek bus..
Deisė (2009-04-15)
Gailiuosi LABAI dėl visko. Prašau nekiškit manęs į jokius sąrašus ir panašiai. Prisiekiu viskuo,kad nebeturėsiu gyvūno. Tiesiog nenoriu ,kad kas parašęs mano vardą, pavardę, pamatytų ,kad aš esu "MONSTRAS" . Dauguma mėgsta "šeip" pagooglint vardus ,pavardes, neiškęsčiau jai manęs visi pradėtu labai nekęst... ar Atleistumėt savo vaikui ? Žinoma, aš lyginu nesąmoningai. Bet juk tikrai sakau gailiuosi, blokuokit ip mano, man nesvarbu. Dabar nebesilankysiu puslapiuose šituose.
Nimfa86 (2009-04-15)
numeri ir emaila pakeist galima.... bet jei butu to asmends foto tai nepakeis gi :) plastines operacijos nesidarys :D
Amberiute (2009-04-15)
gana tau akcentuot kad "klaidu pridarei"..
Deisė (2009-04-15)
Jūsų reikalas tikėti ar ne. Netikit , juk aš tai nepriversiu... O jau geriau "pabėgsiu" nes man sunku skaityt, žinau kad aš kalta. Galit užblokuoti mano IP tada aš išvis tada čia NIEKAD nebepasirodysiu.Prašau nesmerkti, nebekursiu anketos, nenoriu.
Amberiute (2009-04-15)
Del to kad daug tokiu zmoniu ir pakopinu kartais mail'a ar nr i google:) Google visagalis:) reikia informuoti visus kad gyvunai nepakliutu i tokias rankas..
Nimfa86 (2009-04-15)
tai nebutu geriau i juodaji sarasa kist?
Kosia (2009-04-15)
tu is ju nesimokai, tame yra problema...kazkas tau trugdo tai daryt, tik klausimas kas...
Amberiute (2009-04-15)
Nauja anketa susikursi? :D Gaila vargsu gyvunu kurie papuola i tokiu zmoniu rankas.. Netikiu kad katino draugui ieskai.. Tikrai reiketu "pavojingu gyvunu myletoju sarasa" sukurti.. Ir apskritai gyvunu nepilnameciams dovanot ar parduot uzdrausti..
Deisė (2009-04-15)
Kosia, man pagalbos nereikia. Nesu visiška psixhopatė. Sutinku, per daug klaidų pridariau.
Kosia (2009-04-15)
deise parasyk i Kosiatka@gmail.com kai ka noriu tau pasakyt
Nimfa86 (2009-04-15)
jei kalta tai nebek
Deisė (2009-04-15)
Tik norėjau būti "tarp" žmonių, tokių kaip Jūs. Čia aš daug ko išmokau...
Kosia (2009-04-15)
jo, kad ne viena ji tokia tai faktas... tik reikalas tas, kad daznai tokiu atveju e gyvuno tokiam zmogui reikia... Jam paciam reikia pagalbos
Amberiute (2009-04-15)
na cia jau net juokinga daros pasiklausius jos kalbu.. paneigt nepavyko tai dabar ale"gailisi".. vaikeli, ner kiti kvaili ant tiek..
Deisė (2009-04-15)
Nevaidinu, nemoku. Manau geriausia ištrinkit mano anketą iš GG , nebeturiu noro toliau čia lankytis. Man tikrai labai sunku,kai mane smerkia. NEVAIDINU. man kitų nuomonė reiškia LABAI daug. Prašau leiskit man dar geriau viską suprasti, ką aš pridariau.. Bet perpardavinėtoja aš nesu. Pažiūrėkit dar į datas. PRISIEKIU , pasimokiau iš visko pakankamai,net per daug. Tik tada kai padarai blogai, supranti... Prašau šalinkit mane. Taip bus į naudą. Nenoriu būti dėmesio centru dabar. Dar kartoju ,kad man tai buvo žiauri pamoka. Ir klaidų nebekartosiu...
Nimfa86 (2009-04-15)
galiu pasakyt kad tokiu zmoniu yra ... net ji viena...
Kosia (2009-04-15)
niekas taves nepkalbines, nepervertink saves ir nesmerkia niekas, tik parodem, kad zinom kas is tikruju esi... o tai jau kitas reikalas, kad tau nepatinka buti tuo, kuo tu esi...
Amberiute (2009-04-15)
nevaidink aukos..
Amberiute (2009-04-15)
Toliau http://www.lenta.lt/flora-fauna/Zqm4E4VPan.html stafordsyrui kas buvo negerai?
Deisė (2009-04-15)
Aš juk parašiau ,kad nuoširdžiai gailiuosi, ir noriu ištaisyti savo klaidas. Žinau ,kad VISI iki vieno mane dabar smerks, apkalbinės, šaipysis. Nežinau ar ištversiu, bet nusipelniau to, žinau.
Amberiute (2009-04-15)
O kodel triusiu nebegali rupintis http://www.lenta.lt/flora-fauna/5q4Ci8hlpu.html o sunimi jau galetum?
Kosia (2009-04-15)
na ana merdgaite as is veido tikrai atpazinsiu, bet vardo nezinau
Kosia (2009-04-15)
as nesmeriu, as tik gyvunus apsaugot noreciau. ir isvengt rizikos kad kas nors antra karta ant to paties grebliaus atsistos...
Deisė (2009-04-15)
Ne , ne Jogailė.
Kosia (2009-04-15)
o ne Jogaile tavo tikrasis vardas, mergyt?
Deisė (2009-04-15)
Šaipykitės, smerkit. Kaip nors atlaikysiu. ;(
Kosia (2009-04-15)
as is vis siulyciau daryt "pavojingu gyvunu myletoju sarasa"
Deisė (2009-04-15)
Net ir dabar rašydama aš negaliu neverkti. Man labai negera, kad šitaip viskas. Tik tikiuosi kad galbūt galėsiu kada nors ištaisyti klaidas,ateity. O kačiuką aš sutinku, glaiu gatvėj susirasti, bet nemanau kad ir jum patiktų gauti dovanų "laukinuką" purviną katiną.
Deisė (2009-04-15)
Taigi, jokio toiterjero aš neprašiau. Šitą galiu garantuoti. Žinojau ,kad kažkada vistiek ateis tas momentas,kai ištikrųjų sužinosit , taip aš esu ta pati niekinga "kotryna" vadinkit mane beširde, gyvūnų kankintoja ir pan. Žinau to nusipelniau,neturiu teisės pykti. Kai atsivežėm tą iš Grindos šunį buvo puiku, tik jis sekančia dieną pradėjo dusti keistai, aš užsikrėčiau nuo jo askaridėm. Pradėjau panikuoti,o taip pat ir mama žinoma, nes mum tai yra siaubas. Šunį grino į Grinda atgal. Tik galiu pasakyti, kad aš tikrai nuoširdžiai gailiuosi,esu dar "maža" bet jau rpidariau daugybę klaidų, noriu jas užmiršti, padėti JIEMS. nebekartoti klaidų, pasimokiau . Vis galvoju kodėl taip o ne kitaip. Kodėl viskas taip atsitiko, kodėl aš nepasistengiau daryti gerai. Man labai liūdna, gailiuosi labai labai. Smerkit mane, žinau kad ir norit ir "reikia". Tik noriu ,kad man atleistų, nors tai eįmanoma gyvūnų mylėtojos...
Nimfa86 (2009-04-15)
oho kiek ten skelbimu..... vos nenukritau nuo kedes 8|
Nimfa86 (2009-04-15)
tai kad tu rainiuku galima ir is kokio padvalo paimt... ju visur pilna... ir prieglaudose ir laukuose ir pas zmones :)
Nimfa86 (2009-04-15)
gal cia mada?... viena turi ... ziu kiti madingi pasidaro... :D
Amberiute (2009-04-15)
Koks tikslas platint numeri? jei kazko ieskai ar parduodi tai ir nurodai savo numeri.. O del VA cia nemaciau jokiu skelbimu.. O kaukaza buvai paemus? O stafordsyra kodel dovanojai?
Nimfa86 (2009-04-15)
MJO........... :\
Braske (2009-04-15)
na tikrai keista, kad vienas numeris, o tiek skirtingu skelbimu. Idomu kodel mano nr ivedus nei vieno skelbimo neismeta...:/ Na Deise tikrai keista cia viskas.
Kosia (2009-04-15)
tai jau cua buk gerute paaiskink gal... manau visiems bus idomu
Virgau (2009-04-15) (foto)
tai bent,ir kodel kitiems neskambina?
Deisė (2009-04-15)
Gal kas nors gali duoti savo el.paštą ? Ten ir paaiškinsiu.
Kosia (2009-04-15)
aga, papugos, zuvytes, firminiai kerzai haski ir dar neauskiu kiek visko...
Amberiute (2009-04-15)
Cia toiterjero iesko http://www.lenta.lt/flora-fauna/sEoU8yp0Ls.html Vel tas pats kontaktinis numeris..
Deisė (2009-04-15)
Aš žinau,kad negali būti vienodų. Ta prasme, man dažnai seniau skambindavo ir klausdavo"parduodat VA dar?" ir panašiai. Tiesiog galima skelbimus dedant "papaltint" numerį.
Kosia (2009-04-15)
Chebryte, tik iveskine nr i google ir daug ka pamatysite...
Juste (2009-04-15)
Deise, nuvaziuok i Grinda ir issirink, tam gi nereikia skelbimo.
Amberiute (2009-04-15)
Dvieju telefono numeriu negali buti vienodu.. Visagalis Google http://www.google.lt/search?q=864312549&hl=lt&start=0&sa=N&filter=0 Visa istorija:)
Kosia (2009-04-15)
Talkoje maciau ir po to Kunegunda pas mane kuri laika gyveno...
Kosia (2009-04-15)
na pife irgi yra tokia suniuku "megeja" o nes sakyciau kad ne tiek megeja kiek manjake... nes kas myli gyvunais tas nori jiem gero...
Amberiute (2009-04-15)
Zuvytes va skelbimas tas pats numeris http://www.lenta.lt/flora-fauna/nn3vkn6qQy.html Tad pardavinejai zuvytes..
Deisė (2009-04-15)
Gal kas nors gali normaliai paaiškinti be šmeižto ?
Kosia (2009-04-15)
t.y. ta apie kuria ten girdejau... tik vardo neatsimenu...
Kosia (2009-04-15)
tai gal ta pati "pifine.lt deise"?
Deisė (2009-04-15)
Palaukit truputį, nesuprantu. Koks toiterjeras ??? Įėjau į "linkus" aš TIKRAI neprašiau jokio toiterjero. šita galiu GARANTUOTI. O kad gaunu skambučių, "ar parduodat dar VA?" ir pan. tai tas yra. Prisiekti galiu,kad jokio pinčerio neprašiau... Kažkas ,kam aš "nepatinku" matyt smaginais platindamas "prašymus" su mano numeriu...
Amberiute (2009-04-15)
Cia tavo skelbimas Deise?
Virgau (2009-04-15) (foto)
prisimenu...ir is Grindos berods pasiemus buvo...
Deisė (2009-04-15)
Aš žuvyčių niekados nieko nepardavinėjau . Ir nešmeižkit manęs. Neperpardavinėju jokio gyvūno. Kačiukas šitas reikalingas drago gimtadienio proga dovanų,nes nori. O Haskio "prašau" ne aš asmeniškai ,sesuo tokio šuns labai nori.
Amberiute (2009-04-15)
Kvepia nepilnamete perpardavinetoja: Cia gi ta pati Kotryna http://www.gyvunugloba.lt/lt/dovanoju/g.9616 Tai biglio, tai haskio, tai malamuto, tai kaciuko iesko http://www.gyvunugloba.lt/lt/visi/g.11090 .. Taip pat toiterjero, pincerio iesko kas padovanotu http://www.lenta.lt/flora-fauna/sEoU8yp0Ls.html Parduoda papuga, iesko kas padovanotu zuvytes, kitam skelbime jau parduoda auksines zuvytes.. Praso padovanoti suniuka, po to dovanoja.. nesuprantu tokiu zmoniu, praso po to dovanoja, cia gal taip uzdarbiauja nes daznai zmones vis tiek ibruka kokius 10Lt kai ima dovanojima gyvuna.. Bet taip nesazininga gyvunu atzvilgiu, cia ne daiktas..
Deisė (2009-04-15)
Ieškau, o greičiau tai nebūtina,nei 25 d. :)
Raimon2kė (2009-04-15)
pasiziurekit kiek grazuoliu mazu dovanojama vien sitame puslapyje,tikrai issirinksit daug greiciau nei iki 25 dienos ;)
Deisė (2009-04-15)
Prijaučianti, kačiukas ne man. Jis bus gimtadienio dovana vienam žmogui,kuris tikrai neišmes jai paaugus,tinkamai rūpinsis :)
Prijaučianti (2009-04-15) (foto)
Reikalingas tik gimtadieniui? Nepamirškit, kad ir po gimtadienio juo reiks rūpintis:)) O čia tarp skelbimų iki balandžio 25 dienos daug rasit:))


Komentārus var atstāt tikai reģistrētie lietotāji.


Statistika Tiešsaistē: 222    

Alio.lt | Facebook | MySpace | Draugiem.lv | RSS | Blogger
   

Jaunumi

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Komentāri

Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas
Simkelyte (15:52) >>
Aš bent jau perku prekes: https://www.varle.lt/prekes -gyvunams/