LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lietuva | Latvija | Igaunija
 
 
 

Adoptētas

Apraksts:

Lėja: mažutė, smulkutė ir niekam nereikalinga

Lėja atvyko iš karantinavimo tarnybos kartu su sesute Rėja. Sesutė jau iškeliavo į namučius, o Lėja vis dar laukia savo vienintelio. Šunytė dar jaunutė, apie 1 metukus, tad labai judri, žaisminga, smalsi ir besidžiaugianti rodomu dėmesiu. O kai galų gale žaidimai bei lakstymai nuvargina, didžiausias džiaugsmas priglusti prie žmogaus ir mėgautis švelnumu, šiluma ir saugumu. Lėja labai laukia jūsų.

Pazīmes : bailīgs, sportisks, jautrs , var dzīvot tikai iekštelpās , vakcinēti
Dzīvnieka vārds: Lėja
Dzīvnieka suga: suns
Dzīvnieku skaits: 1
Šķirne: Jauktenis
Dzimums: mātīte
Seksuālā aktivitāte: nav kastrēts
Vecums: 1-3 gadi
Augstuma kategorija: mazs (līdz 30 cm)
Spalvas tips: īsspalvains
Krāsa: brūns, melns
Atrašanās vieta: Lietuva, Siauliai City, Šiauliai
  
Īpašnieka nosaukums: Penkta Koja
Adrese: Birželio 23-iosios g. 6-36, Kaunas
Interneta saits: Penktakoja.lt
Bankas konts: LT497300010106206608
Uzņēmuma kods: 301536790

Sludinājumu skaits: 50087
Ielikts: 2012-10-16 | atjaunošana: 2013-01-01 | deaktivēts: 2013-01-01
Viedokļu skaits: 18757
Iepriekšējs dzīvnieku statuss: Pieejams dzīvnieks

Komentāri

JutaB (2013-01-09)
Lietotājs svītrots komentāru
Judita 1 (2013-01-05)
Lėja susirado naują žaidimų draugą Barnį.Įdomu žiūrėti,kaip katinas šokinėja per galvą Lėjai,laksto abu kaip pasiutę:))O Trepsis Lėją lauke labai saugo,be jos net į lauką nenori eiti ir Lėja taip pat.Vienu žodžiu,visi mano gyvūnėliai labai susidraugavę :))
Judita 1 (2013-01-03)
O kas nori pinigus mokėti,vien čipavimas kiek kainuoja,o tuo naudojamasi,mažesni mokesčiai bus,p gal žmogus visai nenori registruoti ir mokėti kiekvieną mėnesį,ypač po 30 lt.Išaiškinkite man,kodėl aš moku už katę,ar už orą bute,kuriuo kvėpuoja?Nesuprantu ir nesuprasiu..šuo tai į lauką bent išeina.
Cherry (2013-01-03)
Tik nuo 2016 m. privalomas čipavimas. O dabar privaloma registracija - ir kas iš to? Dėl ko panika?
Judita 1 (2013-01-03)
Tas straipsnis taip parašytas,kas baisu,kad dalis žmonių atsisakys savo augintinių,nes ir pensininkams reiks mokėti.Parašyta,kad čipas kainuos 40 lt.,o duomenų įvedimas 30lt.O dabar juk visi skaičiuoja kiekvieną centą.
Skaja (2013-01-03)
Mes Vilniuje jau seniai už savo šunis mokame po 10 Lt per mėn. Kiti už pavojingų veislių šunis moka po 25. Judita, mūsų šuniukas irgi lauke aršiai gina savo (mūsų) kalytes, nors auklėjamas (tik pamatau, kad artinasi koks šunelis, kalytei ir patinukui pasakau ,,stovėt", kad nesirautų pas pamatytą šunelį ir ,,greta" bei einame ramiai toliau, tai tik tokiu būtų galiu jį sudrausminti, priešingu atveju nors pasmauk jį, vis tiek aršiai gins savo draugę (vieną ar kitą).
Judita 1 (2013-01-03)
Pas mus buvo už šunį 5lt.,už katę 2lt.O dabar būtinas ir čipavimas.
MeiLLi (2013-01-03)
Kad mes Vilniuje mokam po 10lt už šunį jau dabar
Judita 1 (2013-01-03)
Rašau čia,norėjau paklausti,kokie mokesčiai už gyvūnų laikymą pas Vilniuje,ar Kaune.Šiauliuose bus didžiausi iš visų miestų,šiandien skaičiau už šunį 10 lt.,už katę 5 lt,už "pavojingas veisles" net po 30lt.į mėnesį.Už registraciją,jei turi čipą nereikia mokėti,jei neturi 20 lt.Gudručiai,jei bus čipas,tai duomenys bus aiškūs ir žmogus privalės registruoti savo gyvūnus.Katės ir turi būti čipuojamos.Kai mirė mano pekinukas ir atsirado Trepsis,aš jo neregistravau..Kiek dabar šunų paliks be namų:((((
VynaLeja (2013-01-02)
o maniske po sterilizacijos,kaip tik pradejo slapintis.istyriau slapima,viskas su juo ok.tik ji nedaro balutes,o ji miegodama,guledama nelaiko slapimo.sedim db ant vaistu,bet ar ir po kurso susitvarkys neaisku,nes po pirmo kurso buvo neilgam pagereje,o db antras kursas,ilgesnis.
Judita 1 (2013-01-01)
Lėja sterilizuota,kaip tik mergaitės rašė,kad po to gali nelaikyti šlapimo,už savaitės atostogos,vešiu šlapimą ištirti,gal uždegimas.
Juratukas (2013-01-01)
Judita, Leja reiketu sterilizuoti. Gali tas padeti. Panasiu atveju turejau ir as, po operacijos - viskas pasikeite (po kokiu 3 sav.).
Fiesta (2013-01-01)
:))). Išeidama su Ūlyte pasivaikščioti dar paraginau Juditą pakeisti Lėjos likimą :DDD, grįžau ir negaliu atsidžiaugti!!! Išties, kas daugiau ją taip žiūrės ir lepins? Sveikinuuuuuuuuuuuuu...
Skaja (2013-01-01)
Ir, tikrai, Judita, jokių balučių nepageidaujamose vietose su laiku namie nebus, dar mažai laiko praėjo, kad pilnai suprastų. Ne visi tokie gabūs, kad iš karto suprastų, jog šeimininkams tai nepatinka. Be to, yra šuniukų, kuriems dažnai šlapintis reikia, tad jei nėra galimybės išvesti į lauką dažniau, turėtų būti sudarytos galimybės gamtos reikaliukus atlikti namie leistinoje vietoje. Net neabejoju, kad Jums, Judita, su Lėja viskas bus tvarkoje.
Judita 1 (2013-01-01)
Teisybė ,Skaja,duok Dieve,kad vis daugiau žmonių turėtų tą jausmą savyje.
Skaja (2013-01-01)
Mes gi, Judita, pripratę galvoti: ,,Nieko baisaus, mūsų sudaužyta, sulaužyta ir t.t. ranka, koja užgis, svarbiausia, kad gyvūnėliui viskas gerai baigėsi". Ar ne?
Judita 1 (2013-01-01)
Man tai ir liks paslaptimi,kaip ji suprato,kur grįžti,o aš rankos nevaldžiau du mėnesius,kai kritau ją gaudydama.
Skaja (2013-01-01)
Tikrai, Lėja žinojo, kad čia jos tikri namai, priešingu atveju, pritariu VynaiLėjai, negrįžtų tada namo. Mūsų globojamas mažiukas irgi nuolat žinojo, kad pas mus jo namai ir neapsiriko, kaip Lėja, kaip Vyna su Lėja ir kiti, kurie pasiliko su globėjais visam likusiam gyvenimui.
Judita 1 (2013-01-01)
Sunku man ir ilgos darbo valandos,ir visus keturis kampus laikau,bet man labai svarbu,kad mano gyvūnėliai būtų laimingi.Vis galvodavau apie Lėją ir niekaip neįsivaizduodavau jos kituose namuose.
VynaLeja (2013-01-01)
Leja wiska suprato nuo pirmos dienos,kad cia jos bus namai :) uztat ir pabegus sugryzo. Labai dziugu tai girdet. keiciam statusa! :D
Cherry (2013-01-01)
Lėja žnojo, todėl ir nesistebi :)
Judita 1 (2013-01-01)
Net apsiverkiau..Tik Lėja, galvą atvertusi miega savo guolyje prie manęs ir nieko nesupranta:))
Skaja (2013-01-01)
Su Naujaisiais metais, su nauju puikiu statusu! Geriausios Jums ir Jūsų augintiniams kloties!
Asta U. (2013-01-01)
Na va, kai kam jau pirma šių metų diena laiminga :)
Cherry (2013-01-01)
Judita, geresnės naujienos pirmąją metų dieną niekas negalėjo padovanoti :)
Judita 1 (2013-01-01)
Tai ir norėjau padaryti.Keičiame statusą :))))Tegul mano namai bus jos namai amžinai.Kas labiau ją mylės,negu aš?Kas pakęs amžinas balas,jos baimę lauke,savotišką jos charakterį?Kas lėks sausio 1 d. nuo ankstyvo ryto ieškoti Lėjai ką nors pavalgyti,nes niekas nebepatinka?Ir mano vyras ją pamilo ir šunytė priprato prie jo.Registruojame naują Lėjos adresą ,tegul Lėja naujus metus pradeda savo namuose:))
Asta U. (2013-01-01)
Lėjos pilni namai ir, kaip nevalganti, labai jau išgražėjusi :)
Cherry (2013-01-01)
Jau kaip man patinka lovose besilepinantys buvę mirtininkai :) Ir kodėl galvojau, kad Trepsis - rudas ilgaplaukis?... Gal kad Trepsė buvo tokia...:(
Fiesta (2013-01-01)
Judita, negi negalima jos likimo pakeisti? :DDD
Judita 1 (2013-01-01)
Ačiū,Leonorav:)
Fiesta (2013-01-01)
Kokia išgražėjusi Lėja, visai jau nebe "kaulų vyniotinis" :D.
Judita 1 (2013-01-01)
Atsiprašau,visai ne truputis,net išsigandau..
Judita 1 (2012-12-26)
Didžiausia problema neišnykstančios balos,kaip jai įskiepyti,kad namie negalima daryti..Nei su vienu šuniu tos problemos nebuvo..:((Ban džiau sudrausti,bet pasijaučiau,kaip nusikaltėlė,žinant jos istoriją.
Fiesta (2012-12-26)
:DDD. Ir miegos laikinai, bet ilgai ilgai... O kaip kitaip, kad visiems taip gerai :).
Judita 1 (2012-12-26)
Visko gali būti :))Miega dabar galvą man ant kojos padėjusi:))
VynaLeja (2012-12-21)
Judita,o as manau,kad Leja bus pas jus wisam laikui :D to ir linkiu
Judita 1 (2012-12-21)
Neturiu nuotraukų,su telefonu nekokios,o vyras sakė,iki pavasario bus pas mus.
VynaLeja (2012-12-21)
Judita,o kada Leja dovanosit? Juk kaledos,gal namus rastu :DDD
VynaLeja (2012-12-21)
Judita,tai nuotraukom pasidalink :D
Judita 1 (2012-12-21)
Žiūriu į seną Lėjos nuotrauką,kaip ji dabar pasikeitusi.Jau ir pastambėjusi visa,ir kelnes gauruotas žiemai auginame apie užpakaliuką:))Matosi,kad šuo eina,o ne skeletukas.
Judita 1 (2012-12-16)
Rašau prie saviškės,turiu namus vienam šuneliui,gal kokį išgelbėtume?Tik viena bėda jis turėtų būti "pinčerinis",kitų niekaip neįsiūlau,gal kokioje prieglaudėlėje yra kas panašaus?
Judita 1 (2012-12-14)
Noriu tik paklausti,ar kas bandė tą Jutos B įkeltą šuns tualetą,ar pasiteisino?
Edda (Gyvunugloba.lt) (2012-12-06)
http://www.gyvunugloba.lt/lt/help/news.30223 Cia siek tiek patarimu yra.
Fotas (2012-12-06)
Sory biski ne į tema čia ,bet gal nieks nesupyks.Reik katininkių patarimo.Turiu tokią bėdą namuose kuris mažą reikalą atlieka dėžutėj na o pakakot tai būtinai kur nors kitur tik ne dėžutę. Katinas su charakteriu rusų mėlynas gal turit kas kokių minčių?
JutaB (2012-12-06)
Lietotājs svītrots komentāru
Judita 1 (2012-12-06)
Moira nebūtų Moira,jei neparašytų :)))DDDD
Moira (2012-12-06)
Šiap jau iš n komentarų virveles iš p. Juditos veja ne kalė Lėja, o pats ponas D, nes negi Ponui D neaišku, kad vyti galima tik iš ko vyti, ir ne kitaip:DDD
Skaja (2012-12-06)
Pritariu Fotui, viena iškrovos diena per savaitę kiekvienam šuniui į naudą. Judita, dar reikėtų turėti omenyje, kad žalia mėsa ilgiau virškinamas maistas, dėl kurio sotumo jausmas ilgam išlieka. Šiaip, pagal nuotraukas visai nepanašu, kad Lėja nieko nevalgytų ir badautų. Dar galima pabandyti palikti ją su 1 karto šėrimu: pvz. tik ryte arba tik vakare, o papildomai galima kokį luptą obuoliuką duoti (gabaliukais) arba plonai supjaustytos/sutarkuotos žalios morkos.
Fotas (2012-12-06)
Judita pabandykit lėjai visai iškrovos dieną padaryt neduokit nieko.Kiek matau iš jūsų pasakojimų tai ji iš jūsų virveles veja :).
Judita 1 (2012-12-06)
Net nežinau...
Cherry (2012-12-06)
Užšaldau visą neusėstą maistą ir paskui nuvežu į Šakius kaimynės šuneliui, kuris maitinamas nežinia kuo... mano piniginei tai joks palengvinimas, bet šuneliui nauda. Gal jai kas nors su sveikata negerai? Mano Trepsė dabar tik kelis gabaliukus vištienos file praryja, nors anksčiau būdavo amžinai alkana. Kitos taksės irgi labai selektyvios :(
Judita 1 (2012-12-06)
Nieko ji nevalgo,vištienos virtos neužkabina,tai ryte duodu žalios mesos,vakare vėl truputį žalios mėsos,arba visai nieko,jei duodu tos pačios vištienos,ją visada šildau,ji net neėda iš lėkštės,nešasi po gabaliuką į guolį.Arba suėda katinų konservus,nupirkau šunų tai palaižė ir viskas.Mano Trepsis tai visada ėda ir konkrečiai,o čia nebežinau...Kaišau,kaip mažam vaikui,su bliūdais į kambarį vaikštau,o paskui į šiukšliadėžę kratau :((
Skaja (2012-12-06)
Judita, gal Lėja soti, todėl ir nenori valgyti tiek, kiek siūlote? Kiek ji valgo per dieną ir ką?
Judita 1 (2012-12-06)
Tragedija su Lėjos valgymu,negaliu taip mėtyti maisto į šiukšlių dėžę,nesu ant tiek turtinga,paliksiu tik sausą,kokybišką sausiuką ir viskas.
Daina1 (2012-11-26)
pareina šeimos mamkė, vat ir džiaugiasi visi, kūliais besiversdami- erzelynas kunkuliuoja, pareina tėtukas- čia jau rimta sistema veikia tada :DDD
Judita 1 (2012-11-25)
Ir lauke,ir namie darome...Mat,kai aš namie gyvenimas verda,visi gyvūnai juda,kruta,Lėja kūiais verčiasi su Trepsiu,draugai ne tas žodis,neleidžia vargšui nei pamiegoti :))O kai tik vyras namie,išsiskirsto visi kas kur ir miega,o ką veikti?O kai pareinu,koks erzelis kyla:))Ir dabar visi apie mane sukiojasi.
Birbė (2012-11-25)
tikrai diskomfortas, užjaučiu dėl balų. A... jei nebūna kai tavęs nėr namie, tai gal ir... ėėė... negrįšk visai ;) :DD Jokas juokais, o tai ji lauke jų taip ir nedaro?
Judita 1 (2012-11-25)
Reiks Lėją vetui parodyti,atsibodo tos balos,visai nelaiko šlapimo,pareinam iš lauko bala,pažaidžia bala..Tik kai aš dirbu,tai ji ,sakė vyras miega,tai tik tada balų nebūna:((
VynaLeja (2012-11-23)
o galima as ant to balto daikto pritupsiu kur mazam kambariuke ir nebus butinybes anksti keltis ir vest manes laukan :)
Daina1 (2012-11-23)
mes tau krūmą vazone suorganizuosim, galėsi su savim tampytis po chata. Jei kas sakysi- aš po krūmu :DDD
VynaLeja (2012-11-23)
man bus tik viena problema,sisiot po krumu lauke,mat namie esu pratus :D o visa kita del vistytes padarysiu,gyvenciau,kaip inkstas taukuose :)
Judita 1 (2012-11-22)
Šiandien rytą pikta gulėjau iki šešių ir tada kėliausi :((Apsimečiau,kad miegu.
Skaja (2012-11-22)
Mūsų šunys mane žadino ir ketvirtą ryto (tai žaisti užsinorėdami, tai į lauką, tai valgyti), bet leisti žadinti taip anksti jokiu būdu negalima, nebent pati keliatės tokiu laiku. Soti Jūsų Lėja, nereikia jaudintis.
Judita 1 (2012-11-22)
Ryt pirksiu Šiaulių kraštą,rašys apie gyvūnų globą Gruzdžiuose,ten kažkas negerai..
Daina1 (2012-11-22)
ne feiminių, o firminių. sory :)
Daina1 (2012-11-22)
va Vilniaus raj visas taboras ciuckių- kiek pageidaujate? paštu atsiūsim, o kalačiučiukų patys pagaus, tik arčiau feiminių turgelių pavedžiokite :DD
Birbė (2012-11-22)
o ji dailiai savo aukštakulnes kojas kilnoja :P :DD
Judita 1 (2012-11-22)
Kažin,kaip čia moteriškai bus su tuo krūmu :))DDD
Birbė (2012-11-22)
Judita, neimk jos, ji namie siūsiot pratus :P :DD
Judita 1 (2012-11-22)
Geriau VynaLėja šuniukus atvešk ,kinkysiu į kinkinį ir su visais į lauką:))O paskui virta vštiena ir kalakutiena :)))
Daina1 (2012-11-22)
dar nereikia pamiršti kad nosį palaižyt reikia ir pasiusiot lauke po gražiausiu krūmu .Ir kaimynus aploti :DDD
Birbė (2012-11-22)
Vynalėja, o urgzti? Leteną duot? čia rimtas reikalas, nemanyk tik ant pagalvėlių voliosies, pagaliau tu gi prie jų nepratus, tavo guolis ant grindų :P :DDDDD
Judita 1 (2012-11-22)
Į ligonį nepanaši,energija per kraštus liejasi,ko nepasakysi apie mane,nes žadina penktą ryto...:(((Sudie ,miegeli :)))
Daina1 (2012-11-22)
sasiska, sardielka, dar ne riba, yra doktorska, skilandis , bačka, cisterna... :))
VynaLeja (2012-11-22)
kraustausi as pas Judita,lot moku,pawalgysiu wistienos,kalakutienos :) geras giwenimelis butu. Birbe gerai sako,isalks ir sues.
Judita 1 (2012-11-22)
Kaip ji viską ėdė,kai atvažiavo,be žado...Mėsos visos virtos,kaulas jautienos.
Birbė (2012-11-22)
Per tokį trumpą laiką iš sasyskos virto sardielka, negi tęst toliau, prisilaikyt reikia, nes gali tekti stalių kviestis, duris platint ;) :DD
Birbė (2012-11-22)
""Iš pradžių valgė vištieną,paskui atsibodo,valgė kalakutieną,nežinau,ką jai duoti.. ""gali šernienos bandyt, paskui stirnienos kai atsibos, paskui krokodilienos ;) dar sraigės, omletas... :DD Čia tave lazdavoju ;) Palik ją ramybėj, maniškė irgi fifačka, dvi savaites straksėjau aplink ją, lezginką šokau. Išalks-valgys
Skaja (2012-11-22)
Panašu, kad ji tiesiog soti. Graužia žalią kaulą ir dar žalia vištiena jos lėkštėje? O kaulas jatienos?
Judita 1 (2012-11-22)
Iš pradžių valgė vištieną,paskui atsibodo,valgė kalakutieną,nežinau,ką jai duoti..
Judita 1 (2012-11-22)
Tos žalios mėsos retkarčiais tegauna,ir dabar graužia kaulą,o šalia pilna lėkštė vištienos...
Skaja (2012-11-22)
O ką Lėja valgo?
Judita 1 (2012-11-22)
Ji tik pasisioja namie,nes labai laksto,kai grįžtu,kai kada galvoju,gal jai su pūsle negerai.Nežinau,ką pakeisti racione..:((Sauso ir dabar nevalgo,dešros nemėgsta,ko nepasakysi apie Trepsį.
Skaja (2012-11-22)
t.y., žalia mėsa. Gal, tikrai, ji soti ir todėl nenori siūlomo maisto?
Skaja (2012-11-22)
Dar reikia turėti omenyje, kad žalai mėsa ilgiau virškinama, todėl sotumo jausmas išlieka ilgiau, nei vartojant termiškai apdorotą maistą.
VynaLeja (2012-11-22)
Judita,jei Leja jauciasi gerai,tai manau,kad susinormawo jos walgymo iprociai.walgo tiek kiek nori,apsiprato,kad maistas nepabegs.o jei walgo (uzkandziauja) daznai ir po truputi,tai ir soti jauciasi wisalaik.
Skaja (2012-11-22)
Judita, gal reikėtų racioną pakeisti, o paskui vėl pasiūlyti to paties? O gal jos racionas toks turtingas, kad jai yra iš ko rinktis, tad pasirenką labiausiai patinkantį maistą? Jei Judita, Jus ir Jūsų kaimynai pamatytų kokius šunis aš vedžioju, tai nuomonė apie Jūsų vedžiojamus/ laikomus mažus šunelius iš karto pasikeistų. Lėja turi tualetuką namuose ant laikraščių? Jei, pvz., kitas gyvūnas jos išmatas užkasa kartu su laikraščiais, galima būtų pastatyti jai plastmasinį tualetuką, skirtą šuniukams, ir Lėją prie jo pratinti.
Judita 1 (2012-11-22)
Ką daryri,Lėja nebevalgo nei vištienos,nei kalakutienos,duodu jai ir kauliukų,ir mėsos žalios kartais,jau prasidės maisto metimas,į šiukšliadėžę,gaila,stovi pilna lėkštė,o ji tik gabaliuką tepaima.
VynaLeja (2012-11-20)
Judita,ar swarbu ka tie zmones sneka.i mane ziuri,kaip i durne,kai su 2 widutinio dydzio sunimis waikstau.o man dzin
Judita 1 (2012-11-20)
Einu jo nuginti,nes jis ten lupa tuos laikraščius ilgų ilgiausiai,jei miegant išgirstu,tai ženklas,kad jau kažkur Lėja padarė, o Barnis užkasinėja:))
Myxsider (2012-11-20)
oi, prajuokinot, Judita :DDD
Judita 1 (2012-11-20)
Mano Barnis labai tvarkingas,kai Lėja padaro ant laikraščių,eina užkasti,suvelia didžiausią kalną..
Judita 1 (2012-11-20)
Bet žmonės manęs visai nesupranta,jų akimis aš visai nukvaišusi,tiek gyvūnų.
Myxsider (2012-11-20)
tai apie tai ir kalbu,kad negerai svajoti apie šunį ant sniego, nes greit pasidovanoja :P
VynaLeja (2012-11-20)
Mixsider,Juditos vyras tik laika tempe.nenori jis jos dovanot :) bent man taip atrodo
Myxsider (2012-11-20)
oi, tik nelaukit žiemos! aš pernai kai su Nana vis laukiau,kada galėsiu ją ant sniego išsivesti, tai bac ir pasidovanojo kaip tik dieną prieš tai,kai žadėjau ant sniego vestis... :PP
Judita 1 (2012-11-20)
Juokingiausia su mano vyru,aš vis jam aiškinu,kad reikia naujų nuotraukų ,kad matytusi šunytė,lauke,tai jis trina trina ,tai su telefonu netinka,tai fotoaparate batarėjos pasibaigusios ir niekaip jų nenuperka,ant galo,tai palaukim žiemos,bus gražesnės nuotraukos..:)))
Myxsider (2012-11-20)
oi, Judita, aš tai vis laukiu statuso pakeitimo :PP
Judita 1 (2012-11-20)
Žiūriu į Lėją ir juokiuosi,padariau būdą iš dėžės,tai jai mat lango trūko...Dabar sugalvojo,kad jis turi būti iki žemės..ir žiūri patenkinta galvą iškišusi.:)))
Judita 1 (2012-11-16)
Turiu trijulę,kuri dabar duodasi po kambarius,lekia Lėja,Trepsis,ir kaip nekeista Barnis...Tik Nida žiūri į visus iš toliau :))
Judita 1 (2012-11-13)
Lėja nemyli mano vyro,nors tas ir glosto,ir šnekina.Ir įlauką nenori su juo eiti,o mes su Lėja geriausios draugės,kur aš,ten ji.Darbe vis galvoju,kaip ji,nervuojuosi.Bet viską atperka tas momentas,kai atidarau buto duris ir visi tekini bėga pas mane pasiilgę:))
Judita 1 (2012-11-12)
Daviau tabletę nuo kirminų,galvojau ,gal pilvus abiem paleis,bet šunys visą dieną nieko rimto nedarė,taip ir nesupratau..
Daina1 (2012-11-12)
Totošė jau nuo liepos mėn Vilenskas bičas, baimių nors vežimu vežk.Ir namie ,,avarijų,, būna. Ir nebara,nemuša niekas, o bijo ir viskas...
Judita 1 (2012-11-12)
Vakar buvo lygiai mėnuo,kaip Lėja pas mane.Vis galvoju,ką gero mes pasiekėme..Baimių dar yra,kas kart vis kitokių,kambaryje dar dar padarome,kai aš namuose,tai ne..Visko dar neišmokome..
Judita 1 (2012-11-12)
Ar po nukirminimo šunys viduriuoja?
Gruodinukas (2012-11-10)
tai reiktų surašyti naują ir nusiųsti 'penktai kojai', jei jie dėjo skelbimą:) komentarus skaitys ne kiekvienas;)
Judita 1 (2012-11-10)
Rajonas geras,bet tokių žmonių visur yra,o tekstas man visai nepatinka,nes visiškai neteisingas.Pačios skaitėte,kokia ji,ką aš rašiau.
Gruodinukas (2012-11-10)
na bet linksmam rajone gyvenat, žiūriu... gal verta tik išėjus į mašiną ir nuvežti, kur ramu?.. aišku, jei nebijo mašinos:) beje, siūlau pakeisti aprašymą, nes prasideda nuo to, kad niekam nereikalinga. pagirkit ją labiau:) padarykit portretinę foto:)
Judita 1 (2012-11-10)
Privengia:)Kai aš darbe,miega savo būdoje,kartais guolyje.Vyras stengiasi ją prisipratinti.
NeRamune (2012-11-10) (foto)
O kaip Lėja į Jūsų vyrą reaguoja? Nes maniškė tai vyrų siaubingai nemėgsta.
Judita 1 (2012-11-10)
Pas mus vėl baimės lauke,vakar vakare išsivedžiau,pilna prigėrusių,šaukia,rėkia.Kažkoks pijokas ją pašnekino,tai viskas,tekina namo.Ją turbūt skriaudė koks vyras,mėgstantis išgerti.O šiandien tik išėjus,lyg stiklai dužo kažkur,vienu žodžiu nesiseka.
Judita 1 (2012-11-08)
Lėja dabar vis prašosi į lauką,jai kažkaip susimatė,jei einu rengtis,ar į durų pusę,tai vadinasi į lauką :)Nors lauke vis tų baimių atsiranda.
JutaB (2012-11-06)
Lietotājs svītrots komentāru
NeRamune (2012-11-06) (foto)
Gal tuomet ir paaiškina kodėl nuo kefyro nebenori kaku.. O kefyras tikrai nepaleis vidurių:) Aš kaip tik saviškei kai pradėjau duoti, tikrai susitvarkė virškinimo problemos. Tfu tfu tfu neprasitarus. Aišku, po nedaug reikia duoti:)
JutaB (2012-11-06)
dauguma sunu eda kaciu s,nes jiems truksta virskinimo fermentu. mano kaciu dezes ilipamos per virsu, butent, kad suo ismatu neestu. bet kai vedzioju, prisirenka visokiu perpuvusiu kaulu ir atlieku, nes ten daug fermentu. ir neatimsi jokiu budu tu skanestu. siandien, pvs, kazkoki sokolado gabala lauke rado, ir paaiskink jai, kad jai nesveika....
Birbė (2012-11-06)
kas ten žino kaip taviškė. Lordukei nuolat duodu rūgpienio, sūrio, grietinės palaižyti, sviesto popieriuką nulaižo kruopščiai, dar ir jogurto duodu. Visko po nedaug, bet nuolat
VynaLeja (2012-11-06)
Man leido nukirmint tik praejus pora sawaiciu nuo siulu isemimo.aisku geriau po men tai daryt.bet jei leja nebuwo nukirminta, tai tada nukirminkit po poros sawaiciu,jei eis kirminai pakartokit nukirminima po 10d ir jei jau nebus,po 10d galesit skiepyt.mano kai buwo kirmintos,tai galejau ir palaukt.
Judita 1 (2012-11-06)
Čia aš tik apie Lėją:))O nuo kefyro neviduriuos?
VynaLeja (2012-11-06)
Judita,tai reiskias,kad as sawo sunis badu marinau,kad jos kakus eda.paskaitykit komentarus,sunims tai,kaip skanestas.tikrai ne nuo badawimo.
NeRamune (2012-11-06) (foto)
Bet buvau gavusi dar patarimą duoti kefyro gerti, tai nežinau ar čia sutapimas ar ne, bet po to kai pradėjo gerti kefyrą Simba jau mažiau lindo į kraiko dėžę, o kai pernešiau į vonią išvis jai ji neįdomi tapo. Tai va, galit pamėginti šį variantą:)
Judita 1 (2012-11-06)
Oje,pas ją kirminų,išsigandau pamačiusi,bet laukiau,kol išėmė siūlus,o po poros savaičių rašėte,kad galės nukirmyti.
Birbė (2012-11-06)
a ko tu moterišką giminę diskriminuoji? Kontrolieriaus vizito nori? paaiškintų tau lygias teises ir ... galimybę vesti abu kartu :P :D
NeRamune (2012-11-06) (foto)
Ne, čia tiesiog šunų delikatesas yra:) Mums smirdi, o jiems kvepia:) Tikriausiai panašiai kaip mum tortas taip jiems tie kakučiai:))))
Judita 1 (2012-11-06)
Gal,kai badavo,ar trūko maisto,pradėjo ėsti kakučius?Ir paliko toks įprotis.Nepatikėsite,Lėja pati prašosi į lauką,bėga prie durų.:))Ji protinga šunytė:)Net,kai vedamas vienas Trepsis,ji ir lekia prie durų.
VynaLeja (2012-11-06)
Pries skiepa butina nukirmint. 10d po nukirminimo galit skiepyt.
Pipirina (2012-11-06)
kai Neiras pirmą kartą pamatė šiltą karvės tortą, sukišo snukį iki ausų ir garsiai čepsėjo.
NeRamune (2012-11-06) (foto)
Man tai veterinarė sakė, kad čia blogas įprotis, šunims sakė skanios išmatos yra.. Pirma reikia nukirminti, tada pažiūrėti ar neina kirminai, bet po nukirminimo geriausiai savaitę palaukti, jei nėra kirminų galima skiepyti:)
Pipirina (2012-11-06)
Nežinau, ko gali trūkti mano Neirui, vitaminus šlamščia, maistas geras, o kačių ,,delikatesus'' tiesiog ryja, jei nubėga prie katės dėžės pirmas, atimti neįmanoma.
Nenis (2012-11-06)
Pirma nukirminti
VynaLeja (2012-11-06)
Man nepadejo,nei witaminai,nei kalcis,nei specialus milteliai nuo kaku walgymo. Sawo newalgo,bet kaciu,tai yra swentas reikalas,jei seimininke nespeja sutwarkyt.bent man wet sake,kad tai sawaime turi praeit. Tas pats,kas pas mane kaime.kaimo suo karwiu ar awiu kaku newalgo,atsiwalges.o maniskem delikatesas :D lakstau is paskos ir rekauju,kad newalgytu
Judita 1 (2012-11-06)
Ir dar klausimas,jau atėjo laikas ,bet ką daryti pirmiau,ar nukirmyti,ar skiepyti?Žinau,kad negalima visko daryti vienu metu.
Nenis (2012-11-06)
Kažin ar tai blogas įprotis...Tą patį daro mano pusės metų kalytė.Beje,katinų dėžė vonioje.:)Aš linkusi manyti kad kažko trūkta.Rytoj bandysiu išsiaiškinti.
VynaLeja (2012-11-06)
Judita,jai nieko netruksta. Kaikurie sunys juos tiesiog eda,jus bent jau randat kakuti,o mano tiesiog praryja.
Skaja (2012-11-06)
Mūsų buvęs globotinis irgi ėdė kačių kraiką ir jų kakučius, net savo kakučius ėdė, duodavau fermentų, kalcio, vitaminų ir viskas susitvarkė.
NeRamune (2012-11-06) (foto)
Šunys turi tokį įprotį. Aš šitą bėdą išsprendžiau padėjusi kraiko dėžę į vonią, kur Simbai visai neįdomu užeiti. Bet veterinarė sakė yra vaistai kurie duodami katėms ir jų išmatos šunims tampa neskanios. Čia yra tiesiog blogas įprotis, o ne kažko trūkumas.
Judita 1 (2012-11-06)
Pastebėjau keistą ir nesuprantamą dalyką,vakare randu pas Lėją guolyje kačių kakučių prineštų ir ant sofos akmenukų nuo kraiko.Ar jos organizmui,ko trūksta?Taip išeina,kad ji juos ėda,bet juk virtuvėje yra ir sauso maisto,ir vištienos palieku išeidama į darbą.
Skaja (2012-11-05)
Pritariu Kukusei.
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-11-05)
Juta, labai teisingai, geriausia baimes mažina jų nesureikšminimas. Kai vedlys nebijo ir nereaguoja į tuos "baisius" dalykus, šuo taip pat savo baimėmis pradeda abejoti
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-11-05)
na taip, ne visi moka tokius metodus pritaikyt, tiesiog aš kartais užsimirštu, nes nemažai bailių reabilituota jau ir yra pora atvejų buvę, kai įgimtos nestabilios psichikos šunys, buvo išmokyti gyventi normalų gyvenimą su savo "tarakonais" galvoj. Aišku šeimininkai juos turi išmokti valdyti ir daryti tą visą gyvenimą. Teko visų pirma išmokyti šeimininkus tą daryti. Jei įgytas baimes galima stipriai koreguoti ir dažnai net visai išnaikinti, tai įgimtos koreguojasi tik dalinai ir visą gyvenimą turi būti kontroliuojamos tam tikros situacijos. Paminėtas šūvio baimės atvejis yra įgimtas ir labai teisingas žingsnis tokį šunį eliminuoti iš veisimo. Pasitaiko tokių atvejų ir neveltui reakcija į šūvį yra tikrinama tarnybinėms veislėms.
JutaB (2012-11-05)
Lietotājs svītrots komentāru
Judita 1 (2012-11-05)
Užtai,Neramune ir reikia man laiko.Ką tik grįžau su savo kinkiniu iš lauko,visi reikaliukai padaryti,o prie išorės triukšmo,mašinų,vaikų rėkavimų lauke,ir daug visko turės priprasti.O didelio šuns nebūčiau galėjusi imti,nebe tas amžius ir nervai,nei man,nei vyrui.Aš kalytės net neauginusi,pas mane dominavo patinai,o Lėja prie manęs prisirišusi.:)
NeRamune (2012-11-05) (foto)
Fotai, man tą dresuotoja ir sakė:))) Kad pradedama nuo šeimininko dresuoti, o paskui jau šunį:)
NeRamune (2012-11-05) (foto)
Pritariu Skajai, ir tą teisingą būdą pasirinkti reikia pagal save. Tikrai žinau, kad griežta aš nebūsiu niekada savo šunims, na per daug griežta, bet ir kitais būdais aš gaunu ko noriu. Žinau kaip elgtis su agresyviais šunimis, tačiau kai laikai savo numylėtą pupsiką tikrai tas netaikoma:) Bent pas mane šuo yra šeimos narys iš didžiosios raidės ir niekada netaikiau tokių praktikų. Juditai irgi nemanau, kad jos tiktų:) Myli ji Lėją ir auklėja švelniai ir tai nėra blogai:) Jei ji būtų pitbulį pasiėmusį jau būtų galima sakyti, kad negerai, o čia mažas šunelis, kuriam labai gerai kai ją taip myli ir lepina:)
Fotas (2012-11-05)
:) va dėl to ir reik pirma šeimininką dresuot poto gyvūną ir gale abu kartu
NeRamune (2012-11-05) (foto)
Žinau, kad tas auklėjimas toks teisingas, bet ne visų nervai tokie stiprūs:)) Aš jau vien dėl savo pakelto balso jaučiuosi negerai prieš savo mažę:) Ką jau kalbėti apie tokius drastiškus auklėjimo būdus..
Skaja (2012-11-05)
Vienas labai patyręs dresuotojas turi belgų aviganius, vienas iš kurių nuo vaikystės bijo šaudimo garsų (fejerverkų, pistoleto, lėktuvo ir t.t.), tai jokiais šaudimais jis tos baimės per visą šuns gyvenimą ,,neišmušė" ir šis šuo net buvo eliminuotas iš veisimo. Ir ne vieną tokį atvejį iš kinologų girdėjau. Na, neišmuši tu iš Lėjos to jautrumo niekada, nors ir pavyktų jį teisingu auklėjimu sumažinti.
Birbė (2012-11-05)
:DD užbėgo Fotas [pirmiau, irgi norėjau tą patį sakyti. Kai šiaip dėl smagumo parašiau, kad pyktelėjau ir prilupau laikraštuku, tai toookį furorą durnų bobų sukėliau :DDD
Fotas (2012-11-05)
Su tokiais sudrausminimais Kukuse šitoj svetainėj atsargiai ne visi tai supranta .Nors tai yra teisingas būdas:)
Skaja (2012-11-05)
Aišku, Cherry, Lėja dabar laimingesnė! O laikas parodys, juk niekas ir neskubina Juditos. Mums, pvz., dėl padovanoto ir stresuojančio globotinio taip širdis skaudėjo, kad daugiau net pagalvoti baisu dėl jo padovanojimo, nors, aišku, gyvūnų bute skaičius visus oficialius ir neoficialius limitus viršija.
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-11-05)
nereikia to bijot. Šuo ilgainiui atsirenka kas pavojinga kas ne. Pas mane yra kalė, kurią paėmiau beveik trijų metų ir ji buvo iki tol "dresuota" spardymu ir daužymu su šlanga. Tai kai pirmą kartą už agresiją katinui "užnešiau" per snukį (na ten simboliškai, daugiau sudrausminimas buvo) tai sėdėjo po foteliu pusę dienos. Palikau ramybėj. Antras "užnešimas" per snukį už tą patį veiksmą, buvo suprastas jau adekvačiai ir tiesiog nustojo daryti nepageidaujamą veiksmą, bet toliau liko prie manęs. O vienas mano pažįstamas pasiėmė suaugusią kalę iš šungaudžių, atvestą užmigdyt. Buvo labai suvargusi ir bailė siaubinga. Balsą pakėlus pasislėpdavo ir drebėdavo, tai jis specialiai pakeltu balsu kalbėdavo su ja ir taip kviesdavo mėsą iš rankų pasiimt. Po kiek laiko ji nustojo reaguot į pakeltą balsą ir slėptis. Net svetimam žmogui užrikus ji nebebėgdavo slėptis
Cherry (2012-11-05)
Kad ir koks būtų formalus Lėjos statusas, manau, ji dabar laimingesnė, negu yra kada buvusi. Juk telefonas nekaista nuo norinčių ją įsišuninti skambučų :). Judita pati matys, ar Lėja bus pasiruošusi pokyčiams. Neskubinkime. Tiesą sakant, manau, kad atiduoti ją kam nors būtų labai sunku, ypač po tiek išgyvenimų. :) Aš, kai teko atiduoti Natą (dėl nesuvaldomų peštynių su Smilga), ašarojau gerą mėnesį, nors Nata dabar daug laimingesnė, negu būtų buvusi pas mane. Išdavystės kaltę tebejaučiu, nors tik vakar kalbėjau su šeimininke apie tai, kaip Nata eina pasirūpinti vištomis, miega ant pagalvėlės, o panorėjus prigula net ant stalo tarp lėkščių. Atsiprašau už off-the-topic, nostalgija apėmė...
Judita 1 (2012-11-05)
Niekas nepraeina be pasėkmių,ar anksčiau,ar vėliau,ypač tokiai,kaip Lėja.
Skaja (2012-11-05)
Aišku, Kukuse, kiekvienam rūpestingai prižiūrimam ir mylimam gyvūnui, elgesio pažanga turėtų būti. Vienam ankščiau, kitam vėliau. Bet tokių gyvūnų jautrumas, dažniausia, lieka visam likusiam gyvenimui ir tai reikėtų įvertinti prieš imant sau tokį gyvūną.
Fotas (2012-11-05)
Nelabai sutikčiau dėl ilgalaikės globos suaugusiam šuniui,kad tai praeina be pasekmių.
Judita 1 (2012-11-05)
Teisybė ,ji labai jautri,šiandien vyras sudraudė Trepsį,tai Lėja akimirksniu tapo vėl bailiukė.Vyrą įspėjau,nedaryti tokios klaidos,nes vėl atgims baimė.
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-11-05)
drąsuolė gal ir nebus, bet pažangą daro ir turėtų nemažai išdrąsėt
Skaja (2012-11-05)
Manyčiau, kad Lėja visada bus jautri ir niekada nebus visiškai drąsi, nežiūrint į tai, kad ji yra jauna, su ja daug užsiimama bei ji yra/bus mylima. Todėl prieš dovanojant tokį gyvūną į kitą šeimą tai visų pusių (globėjų ir potencialių šeimininkų) vturėtų būti įvertinta.
Judita 1 (2012-11-05)
Visada labai laukiųu išeiginių dienų,kad galėčiau jai skirti daug laiko,nes po darbo grįžtu vėlai,kai vyrui skambinu,jis sako visi miega kas kur,per retai veda ją į lauką.O vakare visi pasitinka visu pulku,atlekia iš visų kambarių prie durų manęs pasitikti.Tokios akimirkos neįkainuojamos:))
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-11-05)
Lėją mačiau gyvai, tai prisitaikymo sutrikimai jos nekamuoja, ji tiesiog bailiukė, turbūt skriausta buvo. Bet ji reabilituosis ir jei nutiktų taip, kad tada tektų ją dovanoti, ji prisitaikys ir prie kitų namų, tik nebebus tokia bailiukė ir bus lengviau, bet aš labai tikiuosi, kad ji ten ir liks kur yra, nes ten jai gerai :)
Skaja (2012-11-05)
Tikiuosi, Judita, kad ir miegos ten visą savo likusį gyvenimą. Visiškai pritariu Kukusei ir , manyčiau, kad Lėja, kaip ir mūsų buvęs globotinis turi būtent prisitaikymo sutrikimų, manyčiau, dėl savo genetikos ar prieš tai buvusių gyvenimo sąlygų, todėl su tokiais šuneliais reikia itin daug kantrybės ir jie, dažniausia, prisitaiko prie vienų šeimininkų, o naujuose namuose jaučia itin didelį stresą. Mums teko netikėtai pasilikti sau tokį globotinį, nes daug užsiimu su juo, ko ne visi gali padaryti, kad šunelis priprastų prie naujų namų kuo greičiau, dažniausia, nori komunikabilaus gyvūno, su kuriuo nereikėtų tiek daug ,,cackintis" jaukinant, o tokiems jei ir turi laiko, bet kantrybės nulis.
Judita 1 (2012-11-05)
Noriu,kad vyras labiau prie jos prisirįštų..kad sakytų,Lėja mūsų šunytė..Tada iškart keisčiau statusą:)
IlonaKolit (2012-11-05)
Nenoriu niekam širdies užgauti, bet jei Lėja prabus su jumis iki vasaros, tai jos iš jūsų niekas nė su tanku nesugebės atimti :)
NeRamune (2012-11-05) (foto)
Tai kodėl nekeičiate statuso?:))) Juk ji jau Jūsų šeimos narė, viskas:))
Judita 1 (2012-11-05)
Iki vasaros tikrai bus pas mus,čia ji jaučiasi saugi ir mylima.Su Kukusu, kai kuriuo požiūriu nesutinku:)Vyras svajoja ją nusivežti į sodą pavasarį:)Lovoje ji miega tarp mūsų, turi savo pagalvėlę..
IlonaKolit (2012-11-05)
Oi, mergaitės, rasim kiekvienai po mielą širdžiai šuneliuką. Mat jas velnias, tas sutartis. Kad tik visi būtų laimingi :)
NeRamune (2012-11-05) (foto)
O aš taip ir nepasirašiau sutarties dėl Simbuko, tai nuo to nereiškia, kad ji priklauso kažkam kitam, o ne man:))
VynaLeja (2012-11-05)
Mano sunys buwo lggd,jas globojau. Pasirasiau sutarti ir statusa pakeiciau "pasilikau sau" nu nes as jas pasilikau,o nepadowanojau :D
Skaja (2012-11-05)
Kadangi kalytė priklauso Penktajai kojai, tai statusa ,,Pasilikau sau" netiktų, o tiktų tik ,,Padovanotas", pasirašant dovanojimo sutartį (mes taip padarėme su savo globotiniu iš Penktos kojos, kurį sau pasilikome). O kadangi dovanojimo sutartis nepasirašyta, Lėja tarp oficialiai dovanojamų.
Nenis (2012-11-05)
Judita,jei dar (ar jau ;)) nenorite dovanoti,būtinai mus informuokite,nes mes visada atnaujiname dovanojamų globotinių skelbimus.
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-11-05)
dėl išdavystės drįsčiau nesutikti. Šuo neturintis prisitaikymo sutrikimų, greitai pripranta naujuose namuose jei patenka į geras sąlygas. Neretas veislynas dovanoja naujiems šeimininkams 7-8 metų šunis, kuriuos augino nuo mažiukų ir tie šunys, gavę daugiau dėmesio greitai pripranta ir džiaugiasi gyvenimu. Šuo kuris nepripranta naujuose namuose arba turi prisitaikymo sutrikimų, arba yra patekęs į blogesnes sąlygas negu buvo
Judita 1 (2012-11-05)
Pati žiauriausia išdavystė būtų,jei dabar patektų į nežinomą aplinką.
NeRamune (2012-11-05) (foto)
Suprantu Jus, Lėja irgi jaučia:) Aš tai siūlau pasilikti sau ir viskas:) Labai gražiai sutariate visi:)
VynaLeja (2012-11-05)
Judita,keiskit statusa i Pasilikau sau :D
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-11-05)
Aš manau, kad gali gyventi tiek kiek nori globėjas, jei gyvūnas yra paties globėjo išlaikomas. Paramos prašyt ir nedovanot turbūt būtų negražu, bet jūsų atveju tai negalioja :) Manau dauguma čia esančių tikisi, kad liks ji pas jus visam laikui
Judita 1 (2012-11-05)
Įdedu į ją visą savo širdį,kad tik būtų laiminga,soti ir pasitikinti savimi,kad nedrebėtų pamačiusi vėjo nešamus lapus..
NeRamune (2012-11-05) (foto)
Aišku, kad gali:) Tik klausimas kada apskritai atsiras šeimininkai.. O jei po ilgo laiko tarpo pas save dovanosite, Lėjai tai bus antra išdavystė.
Judita 1 (2012-11-05)
Ar šuneliai ,esantys pas globėjus būtinai turi tuoj dovanotis?Ar jie negali ten gyventi ilgiau?
NeRamune (2012-11-05) (foto)
O jus apskritai nebedovanosite?
Judita 1 (2012-11-05)
Aš apakusi,o kodėl dovanojama??Niekam jos nedovanosiu ir naujo streso tikrai nesuteiksiu..Šunytė tik atsigauna,įgauna pasitikėjimo savimi,turime dar problemų,nejau galvojate,kad per nepilną mėnesį ji tapo savim pasitikinčia šune?Jos širdelėje dar pilna baimės...Įsivaizduokite,kas būtų,jei vėl patektų į svetimą aplinką...
Skaja (2012-11-05)
Judita, o kodėl ,,Dovanojamas gyvūnas"?
Judita 1 (2012-11-04)
Lėja dabar guli pilvelį išvertusi prie mano kojų:))Su lauku,vis geriau ir geriau,būna,kad ir pati atbėga prie durų į lauką prašytis:))Vienu žodžiu baimės atsitraukia:)Jei vėl ko neišsigąs.Tik vakare pušį gaudo,nenori su visais miegoti,laksto,kol balų pridaro..
Nenis (2012-11-04)
Lėja sterilizuota!
Juratukas (2012-11-04)
Susitvarkys tie gamtiniai reikaliukai. Jie ten prieglaudoje nebuvo vedziojami. Pas mane irgi is pradziu dare ir vienas ir kitas. O turejau viena vyruka - tai baisu buvo. Bet po kastracijos ir pamokymu po savaites labai tvarkinguolis tapo. Dabar jau gera seimininke turi. Bus viskas ir su Leja gerai. O del maisto nepergyvenkit, jei jau svorio priaugo, viskas bus gerai. Kad tik nesurujotu, jei patinuka turit. Gal ja reiktu sterilizuoti?
VynaLeja (2012-11-03)
Maniskes iki 7men dare namie,o gal iki 8men.jos tai nemazos,tai ir balos buwo diiideles :D
Judita 1 (2012-11-03)
Lėją šiandien išmaudėme,kažko vis kasėsi.Namuose jaučiasi labai gerai,labai draugauja su Trepsiu,siunta abu ir guolyje kartais abu miega.Labai smagi šunytė,miela ir žaisminga.Vyrui ji ir patinka,sako labai protinga Lėja.Tik su maistu labai siauras jos racionas,nežinau,ką čia įvairiau jai duoti.Su lauku,kaip kada,tai padaro,tai ne,tai bijo,tai ne.Nustebau,kai šiandien ryte pribėgo ir krapštė duris,atseit einam lauk.Nuo spalio 11 d. jau priaugome beveik 4 kg.:))
Virgau (2012-10-28) (foto)
ar Jus cia ant komplimentu raunates?:) sitiek laiko namuose myzantis sunius ir jai nervai isklere....:))))čiūgūninė Jūs mūsų:)
Myxsider (2012-10-28)
Judita, vandenį katinams galite ant palangės palikti, ar kitoje aukšesnėje vietoje ;)
Judita 1 (2012-10-28)
Gal rimtai vandenį nuimt,bet katinams reikia..
Judita 1 (2012-10-28)
O kas belieka :))Viskas ant mano kupros,ir gyvūnai,ir namai,ir darbas..:))Nervai mano visai išklerę..:))
Virgau (2012-10-28) (foto)
tai jooo,Juditos vyrui reik paminkla statyt,net isivaizduot nenoriu kas pas mane detusi....
Myxsider (2012-10-28)
tai o kokie geležiniai Juditos vyro nervai!
Virgau (2012-10-28) (foto)
:))) na va,o dabar panelyte gomuriuka suslapino ir liuliaus iki ryto,kad myzt nereiktu:))
Virgau (2012-10-28) (foto)
kai savo VA auginau,tai irgi buvau pasiemusi budejimus naktim.Kad ir kaip uzknisdavo,bet pradzioj vedziojau kas 2val,nuo 4 men kas 3val ir tt.Nuo mazdaug pusmecio nakciai nebeduodavom gert kiek nori,kad per nakti iskentetu,tai kazkaip tokiu ziauriu ispudziu kaip ir neliko su tais ezerais.Dievazi,Judita,pas Jus nervai geleziniai.
Judita 1 (2012-10-28)
Įkalbėjo Virgau,ką tik grįžom,rezultatai puikūs :))Lėjai su Trepsiu žymiai smagiau,kaip už mūro sienos:))
Audrone66 (2012-10-28)
Lietotājs svītrots komentāru
Judita 1 (2012-10-28)
Pas mane tas pats,ryte puolu į drabužius,iš keliu dar miegančią beveik,ir su abiem į lauką..
Myxsider (2012-10-28)
o Lėja yra bent kartą padariusi reikalų lauke?
Myxsider (2012-10-28)
oi, Judita, pas mane buvo kalytė-mižniukė, nors su socializacija bėdų ir neturėjo, bet darydavo irgi milžiniškus ežerus.. su laiku apsiprato, bet bardavau ežero darymo metu, tempdavau iškart į lauką po to, ir prieš pat eidama miegoti, dar porai min išvesdavau mižnę.. ir ryte anksti keldavau, iškart šokdavau į rūbus, batus ir tempdavau ją į lauką..
Judita 1 (2012-10-28)
Atvirai,labai norėčiau ją bausti,kad taip nebūtų,bet ji juk padaro slapčia.O dar tos jos baimės..
Virgau (2012-10-28) (foto)
oi nezinau,po kazkelinto ezero manes turbut bijotu labiau nei tamsos.Prisipazystu,neisivaizduoju tokio gyvenimo.
Judita 1 (2012-10-28)
Tie ežerai tai per gerklę lipa..:)Jau ir taip per išeigines vedu dažnai,Lėjai tamsa,turbūt,kaip ir man nepatinka:)Ir skuodžia tekina į namus..o paskui nors su valtim plauk per grindis :((
Virgau (2012-10-28) (foto)
nu apie 23 Siauliai turetu but aprime:) kad ir kaip bijociau,ale ezerus valyt baisiai nemalonu.
Judita 1 (2012-10-28)
Virgau,prajuokinot:))Bijau aš tamsos,ir Lėjos naktį ieškojau,kaip vaiduoklis,pasiryžau,nes privalėjau ją surasti.Vėlai, jei avarinis atvejis,šunį veda vyras.Po senu jau beveik 23 val,jau niekas manęs neiškrapštys į lauką...
Xiri (2012-10-28)
Judita,skaitau ir dusioj juokiuosi,,,pas mane priesinga problema,taip tingiu katinus nakti po kelis kartus isleisdinet i lauka savo reikalu,paskui ileist,darytu sau i kraiko dezute i taskas,tai ne,leisk i basta...;))
Virgau (2012-10-28) (foto)
kadangi pastebejau kad Jus Judita neinate su gaidziais miegot,siulyciau savo lepunele vest i lauka labai velai,na kai praktiskai nebera zmoniu,masinu ir viskas aplink nurimsta.Uz sysiu ir kaku apdovanojimai ir pagyros.Suprantu kad su tokiu spirgu ir dar beprotiskai bailiu tusiotis naktimis nedrasu,bet gal sutuoktini i balkona pastatykit,koki svilpuka isitaisykit jei ka,bet pabandyt verta.Svarbu kad sunele suprastu,jog sysint reik lauke ir basta.
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-10-28)
tokio modelio antkaklis, kokį padariau Lėjai, yra neišsimaunamas. Petnešos deja išsimaunamos, mačiau daugybę šunų, kurie išsinerdavo iš įvairių petnešų. Esu dariusi tokius antkaklius dviems šunims, kurių šeimininkai apskritai negalėjo pririšti jokiais antkakliais nei petnešomis, jie iš visko išsinerdavo ir lėkdavo laukais. Tai po tokių antkaklių uždėjimo, vienas iš jų visaip bandė pasprukti apie savaitę, kitas per kelias dienas pasidavė. Išsinerti nei vienam iš jų nepavyko. Dar vienam dariau panašų iškart su pavadžiu, kad būtų be karabinų, nes socializacijos laikotarpiu, kartais supanikuodavo ir išsinerdavo iš bet ko, o uždėjus smaugtuką, besiblaškydamas smarkiai pridusdavo, be to yra sulaužęs ir kelis karabinus kai supanikavo, nes yra didžiulis ir labai stiprus. Kai padariau pavadį, socializacijos reikalai pagerėjo, nes nei pabėgęs, nei pridusęs nebebuvo. Kadangi su bailiukais teko nemažai padirbėti, tai ir atradau metodą kaip apsaugoti nuo išsinėrimo. Pasidaryti tokius antkaklius yra nesunku, tik reikia tinkamai pasirinkti medžiagas ir išmatavimus pagal šuns dydį ir jėgą.
Judita 1 (2012-10-28)
Antkaklį šunims dedu tik vedant į lauką.
NeRamune (2012-10-28) (foto)
Tai ji visada su antkakliu?:) Jei ne, tai reiktų bandyti kokį pusvalandį prieš ėjimą į lauką uždėti:) bandykite jaučio kepenis, kaip rašiau, tikrai šunys sunkiai atsispiria joms.
Judita 1 (2012-10-28)
Mes be petnešu,tik su Kukuso antkakliuku.Eiti į lauką dažniausiai visai nenori,įsispiria ir čiuožia,paskui jau eina..Ir lauke tai visai gerai,tai blogai..Ką labiausiai mėgsta,dar nežinau :)
NeRamune (2012-10-28) (foto)
Paimkite kažką ko ji tikrai neatsisakys, ką labai mėgsta. Iš pradžių prieš einant į lauką duokit. Kaip reaguoja kai petnešas uždedate?
Judita 1 (2012-10-28)
Laukas jai dar stresas,į burną nieko neima,tik vesdama vis šnekinu,drąsinu,paglostau ir giriu už padarytus reikaliukus.
NeRamune (2012-10-28) (foto)
Su skanėstais vedat i lauka?
Gruodinukas (2012-10-28)
kantrybės, jei jau mižniukė bailiukė Kruopytė (toiterjerė) išmoko, išmoks ir Lėja:)
Judita 1 (2012-10-28)
Ačiū mergaitės,ką tik parėjom iš lauko,nieko,vėl baimė...Ir prieš tai vedžiau..nieko..Kažkaip bangom viskas..Dabar duodasi su Trepsiu iš pasiutimo:)Pasidarė tokie draugai :)Iš ryto svetainėje vėl ežeras bus..
Cherry (2012-10-28)
Judita. kokią gražuolę iš jos padarėte. Į rojų pateko mažylė :)
Myxsider (2012-10-28)
net nebepanaši Lėja į šitą kaulų vyniotinį. Lėja labai graži dabar!!
Muzecka (2012-10-28) (foto)
aha, jau sonkauliukai pasislepe;)
NeRamune (2012-10-28) (foto)
Judita, per tokį trumpą laiką iš šakaliuko pavertėte pampuckinu visu :)))) Nu gražuolė ta Lėja:)
Judita 1 (2012-10-28)
http://www.part.lt/perziura/ebe868ae3a322d5891df0885c6eea67f942.JPG Naujos Lėjos,tik nelabai pavykusios..
VynaLeja (2012-10-27)
As sawiskes girdawau ir skaniukus kisdawau,dar nespejus atsistot,darant reikaliukus :D ale wistiek nustojom namie daryt gal kokiu 7men,lb welai isejom laukan,per wisas ligas.
Judita 1 (2012-10-27)
Taip ir stengiuosi daryti. :))
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-10-27)
reiškia gerėja reikalai jei jau lauke padarė, reikia girti kai lauke daro, skatinti :)
Judita 1 (2012-10-27)
Šiandien iš ryto,ir vakare vedžiau,tai padarė lauke,tik vienoje vietoje,su vyru visai nenori eiti ir nedaro.Svarbiausia,kad nuotaika žymiai geresnė,ausys stačios,akys plačios:))Nors baikštumo yra.Namuose jaučiasi puikiai,dūksta su Trepsiu ir Barniu.Šiandien vakare apstulbau,abu miegojo,paskui Lėja priėjo,atsigulė prie pat Trepsio ir jam ant galvos padėjo savo galvą :)))
Birbė (2012-10-26)
Nesiūliau kažko daryti "nosim" , nei ten, nei čia, ir prašau neiškraipyti, manęs neminėti ir nemeluoti, geriau nepastebėti, ačiū
Skaja (2012-10-26)
Panašu, kad Lėja tada lauke išsigando ir dabar bijo ten savo reikaliukų atlikti. Pabandykite vėl kartu su kitu Jūsų drąsuoliu vesti į lauką arba vesti vieną, bet nešertą, o šerti tik lauke, kad ji žinotų, kad laukas yra puiku, ten pavalgyti galima ar skanėstų gauti. Nepatarčiau pradėti nešti ant rankų į lauką, nes paskui bus sunku nuo rankų atpratinti. Pas mus su visais globotiniais ir nuosavais šunimis analogiška situacija buvo (vieniems pagelbėjo kito išauklėto šuns pavyzdys atlikti reikaliukus lauke, kitiems - pabarimai, kai ne vietoje padaro, labai dažnas išvedimas, skanėstai lauke arba maisto pernešimas į lauką, t.y. buvo šeriami tik lauke ir už gerą elgesį arba gaudavo tik skanėstus, jei šeriami tik namie buvo, kitiems jokie metodai neveikė, išskyrus Birbės pasiūlytą metodą, kuomet nosimi ten, kur nereikia ir nosimi ten, kur reikia, jei buvo pratinami ant palutės daryti ar nosimi ten, kur nereikia, pabarimas ir iš karto į lauką vesti, jei ant palutės nepratinami) Reikia bandyti visaip, kažkoks metodas vis tiek suveiks, bet ,,nosimi ten ir ten..." yra kraštutinis atvejis, jei po ilgu ilgų pastangų jokie kiti metodai neveikia. O svarbiausia, kantrybę turėti ir džiaugtis, kad Lėja mažaūgė. Vitaminai jai irgi turėtų pagelbėti sustiprėti ir nervų sistema sustiprėtų kartu. Išrinkite kažkokį metodą ir siekiant tikslo, vykdykite pasirinktą metodą, jo tam tikrą laiką nekeičiant. Nepasiduokite! Viskas bus tvarkoje, akivaizdu, kad kontaktą su Lėja puikiai surandate.
Xiri (2012-10-25)
Skaja cia galetu patarti...
Birbė (2012-10-25)
tai Trepsiui duok skanuką, kai padarys lauke. O Lėjai neduok, gal taip supras
Judita 1 (2012-10-25)
Aš juos visada kartu vedu,nes jai daug ramiau šalia Trepsio,tas toks užtikrintas savimi:))
Xiri (2012-10-25)
o as pagalvojau,kad ji dare lauke tada,kai Trepsius irgi mate ,kad daro...gal visgi kartu juos vesti reikia
Judita 1 (2012-10-25)
Bijau dar labiau išgasdinti,na ryt vėl vesiu su Trepsiu,bandysiu dar didesnį ratą padaryti,gal neiškentės?
Birbė (2012-10-25)
O tu jai, rodydama į balą, rimtai pasakyk - myši-keliausi atgal į prieglaudą, supratai mižne? Bet labai rimtai paaiškink, nejuokauju. Va kai obelis ar kokia vyšnia neveda vaisių, tai paimam kirvį ir, eidami aplink medį mojuojam juo, kalbam "reikalinga čia, vaisių neduoda, ai, kirsiu, vat imsiu ir nukirsiu, pavasarį" ir žinok reikalai susitvarko, pavasarį pražysta. Gal ir šuniui suveiks? :)
Judita 1 (2012-10-25)
Taigi Lėja nuo pradžių darė,tik už namo kampo užvedu ir visus reikalus padarydavo,ir su Trepsiu eidama taip pat,spyriodavosi eiti,bet šiaip visai neblogai buvo,kaip kinkinys bėgo,kol kažko išsigando vakare laukę,galvoju geriančių bernų,rėkaujančių ir dar petardas mėtė.Ir nuo to karto stop.Iš buto per jėgą,iki namo kampo per jėgą,nors ir drąsinu,ir skanėstų duodu,kurių iš baimės neėda,ir drąsinu,viskas veltui,į kojas ir namo,ir iškenčia,kol parbėga..o paskui bala.
Birbė (2012-10-25)
Neįsivaizduoju kaip šunį suaugusį įpratint lauke reikaliukus atlikti. Kaip pati daryčiau? manau eičiau į lauką su skanėstais ir kitu šunim (jei, aišku, jis yra, o tu turi kitą0, tai kai padaro lauke, duočiau skanuką. Na turi gi matyti, kad kitas daro lauke, turi ir pamėgdžiot, manau
Judita 1 (2012-10-25)
Padariau Lėjai būdą iš didelės dėžės,minkštai paklojau,ji ten dabar miega per dieną,kol aš darbe.Ten jos kambarys.Bet kaip ji mane džiaugsmingai pasitinka,atbėga visi ir katinai,ir šunys,kaip jie džiaugiasi,sulaukę manęs,net širdis man džiaugiasi.Visus išmyluoju,iš glostau ir visi į virtuvę..:))Bet Lėja reikaliukus atlieka namie,ir vis ne ant laikraščių,greit svetainėje bus laikraštinis kilimas:))
Judita 1 (2012-10-23)
Lėja dabar gauna vaistukų,nuo streso ir baimės.Vėl be proto bijo lauko...Gulasi ant žolės,neina nei žingsnio ir lauke nieko nedaro,viskas vėl iš naujo.Ji dabar mano asmeninis sargybinis,kur aš,ten ji :))
VynaLeja (2012-10-21)
O as sawiskiu neaukleju ir baigiu per jas iskrist is lowos :DDD
NeRamune (2012-10-21) (foto)
Negaliu ginčytis su žmogumi, kuris daugiau žino:) Bet aš auginu ir auklėju šunis savaip, pas mane jie visų pirma šeimos nariai, plius niekada nelaikiau daugiau nei dviejų, todėl man žymiai lengviau nei tiems kurie turi daug. Aš gal ir nesveikai lepinu savo šunis, bet jie manęs klauso, nes kai reikia būnu griežta ir žino, kas galima, kas negalima, todėl narvo niekada ir neprireikė. Nors aišku, aš negaliu sakyti, kad nebus situacijos kada jo neprireiks. Lėjos atvejis man labai primena Simbą, kai man ją atvežė buvo tokia bailiukė, kad aš nežinojau ką daryti, nes pirmą tokį gyvūną turėjau, buvau ir pati išsigandusi, ką daryti. Ji į lauką bijojo, tai aš jos ir nevedžiau, visur nešdavausi. Visi sakė, kad kvailai darau ir panašiai. O dabar ji ne tik, kad į lauką kaip torpeda bėga, bet ir nebijo nieko. Nors iš pradžių pamatydavo svetimą žmogų ir slėpdavosi arba man ant rankų šokdavo arba namo, dabar pamato ir džiaugiasi, prašosi dėmėsio net, tiesa vyrų dar prisibijo, bet jau ne taip. Namuose visko bijojo, net po savim darydavo pirmom dienom, bet aš nieko nesakydavau, tik parodydavau kur reikia daryti. Bet užtat dabar ji pas mane visai kitas šuo:)
Virgau (2012-10-21) (foto)
na,galima pabandyt padaryt jai "buda" tarkim kokioj pastalej,ar is kedziu,tiesiog uzmest deki,na kaip vaikystej su lelem namus zaizdavom.Nuosaliam kampelyje,turet savo ir tik savo "nameli" turetu patikt
Judita 1 (2012-10-21)
Lėja mėgsta kažko vonioje gulėti ant kilimėlio.Šiandien iš darbo parnešiau dėžę,padariau būdą,bet sudomino,ne ją,o katinus :)
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-10-21)
be narvo tikrai galima užauginti šunį ir esu užauginusi ne vieną, ir išauklėti pavyko kuo puikiausiai, ir klusnūs buvo, bet tiesiog su narvu lengviau, o šuniui tai visai patinka. Teisingai elgiantis, narvą jie laiko savo kampeliu, kur jaučiasi saugūs. Yra daugybė metodų ir visi tinkami kol duoda rezultatus ir nekankina šuns. Šunys, kurie buvo skriausti, beja ypač mėgsta narvus. Benamius šunis globoju jau 25 metai tai tikrai yra pasitaikę visokių atvejų ir būtent tie skriaustieji narvus (ir būdas) pamėgsta labiausiai. Jie ten jaučiasi saugesni. Turiu kalę, kurią paėmiau 3 metų amžiaus. Pas pirmus šeimininkus ji buvo dresuota spyrių ir smūgių pagalba, pakėlus balsą užsiblokuodavo, sustingdavo ir nieko nebegirdėdavo, pamačiusi žmones, ypač vyrus taip pat kaip stabas sustingdavo ir į nieką nebereaguodavo, į žaislus reaguodavo bėgimu slėptis. Dabar ji normaliai elgiasi ir netgi dalyvavom parodose kur vyrai teisėjavo. Bet iki dabar iš visų mano šunų labiausiai mėgsta būti būdoje (kai yra voljere) į būdą net bliūdus susineša ir visus žaislus, arba narve (kai yra namuose). Mūsų ji visai nebebijo, žaidžia su mumis, glaustosi, bet miegoti pati eina į narvą, nors niekas jos ten nevaro. Ir įlėkus namo pirma vieta kur įlenda tai narvas. Visi žaislai, bliūdai, taip pat ten sunešami
Birbė (2012-10-21)
Auklėsi auklėsi ir išauklėsi, per mažai laiko praėjo. Va mano Alisa jau buvo pradėjusi džiaugtis, tūpčioti man atėjus, bet užtekdavo kad ir negarsiai pasakyti CIT ir sprukdavo į būdelę, bailiukė baisi, tuoj susigūždavo ir net nosies nekišdavo. O jau po 2-3 sav meilė ir ... na pusiau drąsuolė, eidavom pasivaokščiot trise, Lordukė laksto, o šita prie kojos net pavadėlio, Viskas paskui greit keičiasi, pamatysi po 2-3 sav jau bus kitaip
Fotas (2012-10-21)
Neramune niekas nesijuokia iš jūsų metodu jei jie jums padeda valio,Dėl bokserių aš ir kalbu iš patirties Na geriausias variantas yra atsirinkti žmogui tai , kas jam geriausia tinka
Judita 1 (2012-10-21)
Ji savo mažame gyvenime yra patyrusi kažką labai baisaus iš žmonių pusės,gal buvo pastoviai mušama?Visą gyvenimą auginau šunis,bet tokios beprotiškos baimės nesu mačiusi..Už tai bijau sakyti" fu",ar bausti...Perkeičiau pavadį į paprastą.
Fotas (2012-10-21)
Visu 100 procentų pritariu Kukusui.
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-10-21)
narvas yra kraštutinė priemonė, kai šuo tiesiog uždaromas ten tingint jį auklėti, bet kaip pagalbinė priemonė auklėjant ir užsiimant su šuniu, tai labai geras daiktas. Mano visi šunys pripratę prie narvo, nors šunų turiu daugiau negu narvų, bet patekę į namus į narvą visi nori patekti. Ir kai rujos metu pasiimu kales į namus, jos su mielu noru miega narve kaip savo būdoje, galiu net neuždaryti. Kai važiuojam į parodas su keliais šunimis, ypač su tikimybe išeiti į bestus arba kai dalyvaujame konkursuose, visada imu narvą ir narve šuo pailsi. Kai bandžiau be narvo važiuot, tai šunys iki konkursų pavargdavo, o savo narve miegodavo sau ramūs ir konkurse pasirodydavo pailsėję, žvalūs. Šunims narvuose patinka, jei šeimininkai normaliai elgiasi ir nelaiko jų ten uždarytų visą parą
NeRamune (2012-10-21) (foto)
Užauginau be narvo bokserio mišrūnę:) Namai tikrai nebuvo sugraužti iki pamatų:)) Beja, gyveno kambaryje. Komandų klausė nuo mažens ir buvo apskritai auksinis šuo:) Nors auklėjau savais metodais, kaip kam gali atrodyti juokingais, bet visi draugai ir kaimynai stebėdavosi, koks paklusnus šuo ir protingas.
Myxsider (2012-10-21)
šiaip, galima juk ne narvą, bet a la gardelį tokį, atskirti mažą dalį kambario, lai tenais ir būna, kol naktis Lėjytė :)
Fotas (2012-10-21)
Na kas lečia narvus tai narvas šuniui tikrai nėra bausmė.pvz jauno bokseriio be narvo neužauginsi, aišku galima ,bet tada kambarys ar namas bus sugraužtas iki pamatų :)Narve jaunas šuniukas neišmoksta blogų manierų
NeRamune (2012-10-21) (foto)
Turėjau ne vieną šunį, visus beproto mylėjau ir visi buvo išauklėti ir laimingi:) O kad mažas šuo kažką sugraužia ar padaro tai reiškia, kad viskas su juo gerai, kaip ir su mažais vaikais, jei paliekate juos vienus ir po valandos randate ramiai sėdinčius ir nieko nepadariusius, tai reikia vaiką rodyti psichoterapeutui. Plius viena yra auklėti šunį, kuris nuo mažens nėra patyręs smurto ir kita, kuris buvo susidūręs su tokiu dalyku. Pastarajį variantą yra žymiai sunkiau dresuoti, pažiūrėkite youtube vaizdus, po kelis metus tokius šunis reabilituoti reikia.
Judita 1 (2012-10-21)
Ką tik bandžiau išvesti į lauką,nepadeda nei drąsinimai,nei glostymas,gulasi ant žemės ir niekur neina...Ir nieko nedarė,kas jai vėl?Kažko lauke labai išsigando...Jau buvo į gerą pusę ir vėl...Bėga iš paskutinių į namus..
Virgau (2012-10-21) (foto)
nuo daiktu niokojimo,suo nepasidaro laimingesnis:) cia panasiai kaip parduotuvej isterijoj besikociojantis ant grindu vaikas ir pasimete tevai.Na,kiekvienam savaip atrodo:)
NeRamune (2012-10-21) (foto)
Taip:) Mano ankstesni šunys ne tiek man pridarę buvo:) Tai ten nesišypsojau labai ir laiminga nebuvau, bet jie tankai buvo, kaip ir visi maži šuniukai. O Simba tik po gero mėnėsio pradėjo elgtis kaip mažas šuniukas, man tai normalu, kad jauni šunys susigalvoja kokių nesąmonių:) ir buvo nenormalu, kai ji bijodavo visko, o kai jau pradėjo daryti aibes pamačiau laimingą ir labiau savimi pasitikintį šunį:) Jei man būtų gaila daiktų, šuns nelaikyčiau:)
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-10-21)
taip, narvo finansinė pusė yra vienintelis to dalyko trūkumas. Bet padeda išspręsti nemažai problemų. Su balutėmis irgi galėtų padėti kovoti, o šunims patinka narvai, juose šunys jaučiasi saugūs ir noriai juose miega kai pripranta. Turiu tris narvus, vieną galėčiau paskolinti jei kas jį suremontuotų (jis liko be durų, nes jame sprendėm labai dideles problemas). Ir jis yra tikrai didelis, 6 dydžio jei neklystu. Lėjai jis smarkiai per didelis, pasitaiko, kad per dideliuose narvuose balučių problemos neišsisprendžia, bet gal ir padėtų
Virgau (2012-10-21) (foto)
:))) fantastika,sugrauzia komoda ir tuom pradziugina seimininke:))))seniai taip skaniai nesijuokiau....:)))
NeRamune (2012-10-21) (foto)
Mano nuomonė, narvas yra kraštutinė priemonė:) Kai jau niekas nepadeda, nors dresuotojai taip nemano, mano nuomonė priešinga, narvas nieko gero. Gyvūnas laisvai būdamas turi klausyti, kad narvo nereikėtų.
Virgau (2012-10-21) (foto)
Judita,o Jus kaip drausminat kalyte? nu jau nemazai laiko ji pas Jus,is komentaru susidariau ispudi,kad stengiates kuo labiau ja islepint,o kaip su AUKLEJIMU,na kad ir su komanda FU?teisybe pasakius neisivaizduoju kaip istverciau tokia velniava.
NeRamune (2012-10-21) (foto)
Tiesiog laiko ir kantrybės reikalas:) Šiaip mergytė jau drąsinasi, tai tikrai netaikyčiau tokių auklėjimo priemonių kraštutinių, ji pas Jus gerai jaučiasi, bet dieną dar baisoka galbūt, nauja vieta, su laiku apsipras:) Patikėkite, žinau ką sakau, pati iš bailiukės chuliganę padariau:) bet tai per kelis mėnėsius ir dar nesibaigia auklėjimas, bet su bailiais gyvūnais reikia labai švelniai, jie turi visų pirma atgauti pasitikėjimą savimi tada pasitikės ir Jumis. Aš iš pradžių iš vis net neauklėjau saviškės, tiesiog leidau jai apsiprasti, suprasti, kad ji saugi, kad jos niekas nenuskriaus ir kad viskas jai bus gerai, kad ir ką padarydavo priimdavau su šypsena:) Nors iš pradžių ir nedarydavo nieko, kai sugraužė mano komodą laikiau tai pasiekimu, kad pagaliau mažas šuniukas daro zbitkas:))) O dabar mano dručkė klauso manęs labai, tik komandų nemoka, kurias pradėsim mokytis tik dabar. Aišku, tai nėra taisyklingas auklėjimas, bet aš manau, kad tokiem gyvūnam reikia būti labai atlaidžiam. O vyrų bijo, nes turbūt buvo skriausta jų.
Fotas (2012-10-21)
Na toks dalykas kaip geras narvas neprapuls :)Ilgalaikė investicija užteks ne vienam augintiniui :)
Myxsider (2012-10-21)
ir pirkt dabar narvą.. patarimas gal ir geras, bet o kur finansinė pusė? :)
Fotas (2012-10-21)
Paklausykit Kukuso patarimo .O narvas tai nėra kraštutinė priemonė tai yra problemos sprendimo būdas.
Judita 1 (2012-10-21)
Iš ryto pilna lova žaislų:))
Myxsider (2012-10-21)
galų gale nakčiai ką mėgstamo ilgai graužiamo palikt, lai graužia, pavargs ir užmigs
Judita 1 (2012-10-21)
Apie pasivaikščiojimą nebekalbu,viskas vėl nuo nulio..
NeRamune (2012-10-21) (foto)
Tada kambaryje žaisliuką pamėtyti. Maniškė taip ir priprato, plius kiek šunų turėjau visi su ta problema buvo, naktį žaidžia, dieną miegą, bet per kelias dienas viskas susitvarkydavo, tiesiog vakare energijos iškrova ir miegoti, niekada netalpinau į narvą ar atskirą kambarį, tiesiog pasakai, miegoti ir skanėstą duodi už tai:)
NeRamune (2012-10-21) (foto)
Aš tai vakare grįžusi iš darbo išvesčiau ilgam pasivaikščiojimui ir dar namie, kad išsidūktu. O narvas ir atskiras kambarys, kraštutinės priemonės.
Judita 1 (2012-10-21)
Birbe,su lauku tragedija,jau lyg buvo truputį įsidrąsinusi,o dabar tiek išsigandusi,vakar pacanai gėrė,rėkė prie laiptinės,paskui pradėjo bambioškes sprogdinti..Laukas jai dabar ,kai pragaras,vos datempiu iki namo kampo.:((Labai bijo žmonių,ypač vyrų..
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-10-21)
galima ir į kambarį, bet kambaryje daug vietos, vis tiek dūks ir girdėsis, o narvukas išspręstų tą dalyką, nes dūkti nebus vietos, reikės miegoti. Nuvarginimas prieš miegą irgi gerai
Birbė (2012-10-21)
Kaimynė įpratino šunę nakčiai uždaryti vonios kambaryje, išjungia šviesą ir naktis, miega :)
Birbė (2012-10-21)
Abu patarimus sudėjus į krūvą manau pasieksi puikaus rezultato - vakare privaikščioti, paskui į narvelį. Va šian Lordukę pusantros valandos vaikiau miške, ėjom toliausiai, mėčiau obuolius į daubą, labai prisilakstė aukštyn žemyn, paskui gerai pamaitinau, viriau grikius su morkom ir stirniena, tai va nuo penkių iki dabar parpia po vyro kėde ant kilimėlio, net matau kaip sapnuoja, vyras sakė net knarkt buvo pradėjus :)
Judita 1 (2012-10-21)
Gal į kokį kambarį uždaryti?Patarkite,o tai kaip zombis į darbą išeinu..
Myxsider (2012-10-21)
arba prieš pat miegą dar išvest pasivaikščioti, nuvarginti :) man pirmos savaitės su Maksu buvo irgi pragariškos, o dabar be problemų :)
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-10-21)
aš tai narvuką tokiu atveju naudočiau, dieną būtų atviras, naktį uždaryčiau ir labanakt. Pripratint reikia prie teisingo režimo
Judita 1 (2012-10-21)
Ką daryti,kai šuo dieną maišo su naktimis??Kiek šunų auginau,dar taip nebuvo.Einam miegoti,o ji pradeda siųsti,duotis po kambarius,ir taip iki keturių ryto.tiesiog eina sienomis,aišku balų pilna..Net nežinau,ką daryti?
NeRamune (2012-10-21) (foto)
Su žaliais kaulais reiktų atsargiau, nes jie gali pažeisti žarnyną.
VynaLeja (2012-10-21)
Maniskes walgo apsoliuciai wiska.bet zaliu kaulu,ar zalios mesos,tai neduodu,nes reakcija atwirkstine,paleidzia widurius.duodu tik wirtus kaulus,jie tikrai kietina widurius,mums ypac jautiena.
Skaja (2012-10-21)
Jei šuo nepripratintas prie žalios mėsos, žali kakliukai gali sukelti viduriavimą (mes jau nesėkmingai išbandėme), virti irgi turėtų pagelbėti kažkiek viduriavimą sustabdyti. Didelių veislių šunims viduriavimą stabdžiau net kalcio tablete, tai vos ne iš karto vidurių sukietėjimas būdavo, o kaulai juk irgi kalcio šaltinis.
Skaja (2012-10-20)
Julka, parašiau Jums į AŽ. Mums tai Natyka labai patinka, nes yra pusiau sausas ir todėl vidurius puikiai sutvarko. Be to, mėsos daug.
Julka (2012-10-20)
Na o mano šuo Natyka nevalgo, pirkau 3 maisus, nes taip pigiau, bet net vieno nepabaige. Suo nemazas, tai brangiai iseina tokiu maitint. O iki siol guli tas maistas, ir nieks neperka, nors pigiau perparduodu. Ten minksti tokie grudai, girl del to jam nepatinka...
Judita 1 (2012-10-20)
Aš duodu kakliukus,bet virtus.
Nenis (2012-10-20)
Mažų veislių šunims.Su vištiena.O vištos kakliukai manau tikrai turėtų padėti.
Judita 1 (2012-10-20)
Neni,kurį ta Cibau Lėja valgė?
Nasra (LGGD, Šiauliai patversme) (2012-10-20)
Aš šuniui viduriuojant, paprastai gelbedavaus žaliais, truputi pamuštais vištų kakliukais. Aišku jei viduriavimas ne infekcines kilmės, o dėl maisto. Jie labai kietina vidurius.
Nenis (2012-10-20)
Judita,Cibau galėčiau jums perduoti per autobusų siuntas ;)
Judita 1 (2012-10-20)
O, ką pamačiau Cibau,Neringa sakė,Lėja jį valgė.
Judita 1 (2012-10-20)
Natykos pirkti nėra ,tik internete?Ir reikia,kad būtų su vištiena ir ryžiais,Trepsis kito neėda.kol aš jam atrinkau,gal abiems tiktų.Lėja taip skaniai miega guolyje prie mano kojų,pilvuką išvertusi :)))
NeRamune (2012-10-20) (foto)
Ir čia kiek sudėtyje skaičiau ir kiek sakė, kad nėra konservantų, o jei ir yra tai labai mažai. Tai va, tikrai, rekomenduoju.
NeRamune (2012-10-20) (foto)
va šitą maniškė valgo vietoje sauso http://www.hiperzoo.lt/sunys/sausas-sunu-maistas/ekologiskas_sausas_maistas_sunims_s u_vistiena_ir_ryziais_herrmanns_5kg-10000160713-20000002701, tai kaip jai patinka. ir sveikas ir skanus šunims.
Cherry (2012-10-20)
Maniškės mėgsta Nytaka. Užsisakiau per Skają. Ir su kakučiais viskas tvarkoj.
Judita 1 (2012-10-20)
Koks įdomus,pirmąkart matau,kokia sudėtis keista,cukinijos,moliūgai,antiena..
NeRamune (2012-10-20) (foto)
Dar apie šį pasiskaitykit http://www.hiperzoo.lt/gamintojas/herrmann_gmbh_vokietija-10000160677?xd=0 maniškė tai valgo labai, net keista. Ir ekologiškas jis ir daug mėsos.
Judita 1 (2012-10-20)
Man tas Skajos sausiukas Natyka sudomino,paskaičiau,daug mėsos,kaina paskaičiavus,panašiai,kaip Proplano.Bet Natyka tik internetu užsakoma.O tas Natures protection veterinaras sakė,nieko gero,Kika jį pardavinėja ir giria,nes jai priklauso ta gamykla.
NeRamune (2012-10-20) (foto)
Judita, puikiai Jus suprantu:) Simbai atvažiavus irgi persistengiau, mama irgi palepino, vištienos filė virėm, visokių maistelių, skanėstų pripirkdavom, kad tik valgytų vaikas, o vaikas ir valgė, tai reziumė gydėmės pas veterinarą žarnyno uždegimą. Dabar jau po pusės metų pampučkinas pas mane ir priprato prie maisto normos, pati jau atsirenka ką valgyti ko ne, bet iš esmės, geriau vištienos neduokite, kad virškinimas susitvarkytų, eukanuba labai geras maistas, geriau jį tegu skanauja. Man veterinarė ir sakė, kad šunys gali ir kelias dienas būti nevalgę jei žino, kad gaus kažką skaniau, tai va mes kai išlepinom ant savo galvos, tai dabar ir vištiena nebeskani:) apie sausą aš jau nebekalbu, visą maišą eukanubos, 10kg regis atidaviau, nes princesei per prastas pasirodė, tai turėkit valios ir neduokit nieko, apart sauso maisto:)
Judita 1 (2012-10-20)
Kitą savaitę nufotografuosime ir įdėsiu nuotraukas:))Šonkauliukų nebėra..:))
Judita 1 (2012-10-20)
Kai atvažiavo,turėjau sužinoti,ką ji valgo,ką jai duoti.
Virgau (2012-10-20) (foto)
o kiek tokiam spirgui reikia? :)
Judita 1 (2012-10-20)
Tai,kad ji ir neėda nieko,be vištienos..Kai dirbu,tik ryte ir vakare valgo..O per išeigines tai palepinu..ir 3 kartus paėda.Mano Trepsis ėda sausą maistą,kartais gauna ir vištienos ir žalios mėsos,ir skrandukų..paįvairinimui.:))
Virgau (2012-10-20) (foto)
idomu,jei jus i koki kinu ar indu restorana pasodintu ir lieptu ragaut viska is eiles,kazi kaip su viduriais butu:)
Judita 1 (2012-10-20)
Ji kaip tik tik sausą ėdė,man nežinomą Cibau.Kaip ji kirto vištieną pirmąkart..:))
Virgau (2012-10-20) (foto)
Judita,suprantu kad norit greiciau kalyte atpenet,kad vaikstanciu griauciu nesivedziot,betgi ryskiai perseriat.Suaugusiam suniui uztenka viena karta per diena duot est,o Jus ka isdarinejat?:))valdykites,kad ir kaip norisi dar kasneli uz mociute uz dieduka uz....:)
NeRamune (2012-10-20) (foto)
Pamatuokite temperatūrą, ar nėra? O sauso maistą pamėginkite su šlapiu pamaišyti, gal tai padės, nes Lėja nepripratusi prie sauso maisto.
Judita 1 (2012-10-20)
Kažkaip ryte ir vakare,kai pavalgo.Iš ryto išėjau į darbą,buvo pavalgiusi,o vyras patingėjo išvesti,tai apie11 val.paviduriavo,kai grįžau iš darbo,išvedžiau lauk,po to pavalgydinau abu,ir po poros val vėl vedžiau,tai visai nieko nedarė,o kai nueinam miegoti,viskas prasideda.Kad nors ką kitą valgytų.gal kas pasikeistų.Dabar 3 bliūdai su Brit premium,Eukanuba ir Natures protection,nors kurį ėstų..:((Trepsiui tai absolliučiai nieko..
Myxsider (2012-10-20)
Judita, o tai viduriuoja tik naktį, ar visą dieną?
NeRamune (2012-10-20) (foto)
Gal pas veterinarą parodyti reiktų?
Judita 1 (2012-10-20)
Na ir vargom per naktį,ji vis viduriavo,o aš visą naktį valiau,nebesuprantu.Vakarienei buvau davusi ryžių su vištiena,ir vėl Linex,iš ryto jau ir Smektos,nelabai pavyko su švirkštu,bet kažkiek pateko į gerklę.Po darbo vėl sudaviau Smektos,pavalgė,dabar bijau nakties....Nežinau,kas jai su tuo pilveliu..Lauke labai bijo,žmonių,vaikų,mašinų,garsų..
NeRamune (2012-10-19) (foto)
Taip, as siuos perku http://www.vetvila.lt/parduotuve/sunys/445-fermactive-milteliai-150-g.html labai skaniai geria ir be svirksto, nes turi pieno kvapa:) Juos reikia ilgiau paduoti:)
Judita 1 (2012-10-19)
Kas tai,Neramune?Gerosios bakterijos?
NeRamune (2012-10-19) (foto)
Galit enterofermentų nupirkti, nėra brangūs, bet veiksmingi. Aš ir profilaktiškai duodu:)
Selicija (2012-10-19)
Judita 1, labai gerai nemalonius gyvūnų kvapus naikina paprastas actas. Aš po "nelaimių" išplaunu viską su actu. Blogo kvapo nelieka. O ir ant išplautų vietų katinai (nežinau kaip šunys) savo reikalų daugiau neatlieka.
VynaLeja (2012-10-19)
o jei perku jautienos kaulu,tai juos iswerdu,tai buljonas gan riebus buna,tada ten tik kruopas iswerdu.dar buna i kose kokiu morku papjaustau.
VynaLeja (2012-10-19)
na tai galibut,ryte sausas,wakare kose.as kai werdu sawo sunims 2,tai puse kg,sirdeliu,kepeneliu,ar kiaules sirdi,ar dar ka ir puse maisiuko kruopu,tai man uztenka trim maitinimams (3 dienom) tai lejei dar maziau,nes pas mane juk 2 ir nemaziukes :D
Judita 1 (2012-10-19)
Būtų gerai,kad panelė Lėja praplėstų savo racioną :))Bankrutuosiu,jei vien vištiena maitinsis:))
Skaja (2012-10-19)
Pritariu, kad jei Lėja neseniai viduriavo, tai kažkurį laiką galima būtų virti ryžių košes, galbūt, sumaišytus su šiek tiek grikių, nes grikiai skystina šiek tiek viduriukus. Bet kitam šuneliui vien nuo ryžių gali viduriukai sukietėti, tad, jei taip atsitiktų, jam galima būtų į tokias ryžių košes aliejuko truputį įpilti viduriukų suminkštinimui.
VynaLeja (2012-10-19)
Judita 1 galit wistienos sirdeliu,kepeneliu,skilweliu,kiaulienos,ar jautienos ko.as tai dazniausiai werdu mociutes penkiu grudu kose,ar senelio triju grudu kose,ir wisas kitas.tik grikiu dar niekad nesu wirus.
Rita R. (2012-10-19)
P.Judita, virkit ryžius, jei Lėja viduriuoja - du zuikius vienu šūviu nušausit :)
Judita 1 (2012-10-19)
Ačiū mergaitės,bandysiu išvirti Lėjai grikių košės ir primaišyti vištienos,gal abu šunys susigundys:))
Skaja (2012-10-19)
Ir aš stengiuosi pagal galimybe skanias košes (avižų, ryžių, grikių) su mėsa šunims virti, skaniau už jas šunims nieko nėra, turbūt. Pritariu, kad nuo bet kokio sauso maisto šunys daugiau vandens laka, o atitinkamai , ir dažniau į lauką reikia vesti. Vien sausu šunų nenorėčiau šerti, bet juk ne visada yra galimybių virti, tad tenka ir kokybišku sausu pašerti. Vieni pažįstami turi alergišką veislinę kalytę, kuriai koks tik sausas maistas pagal veterinarų nurodymus nebuvo duotas, bet vienas veterinaras pasiūlė vien košėmis šerti ir, kai pradėjo ėsti tik košes su mėsa, kailiukas, kaip naujas, jokių nuplikymų, jokio kasimosi, pati savo akimis įvertinau stebuklingą kalytės kailiuko pasikeitimą.
VynaLeja (2012-10-19)
As ryte seriu sausu maistu,wakare kosem. Nes po sauso daug laka wandens.kad ant nakties nelaktu daug wandens ir netektu naktim bekt laukan,tai gauna koses.dienai nepalieku jokio maisto,nebent jautienos kaula,ar koki skanesta ilgai grauziama,bet ir tai newisada.
Judita 1 (2012-10-19)
Vyras pjauna,kad turiu šerti tik sausu maistu,ryte,vakare,o dieną palikti tik vandenį.O aš nesutinku:)
Skaja (2012-10-19)
Teisingai, Judita, po miego irgi būtina išvesti. Pvz., Natyka sausas labai subalansuotas ir mėsos daug, tad, pašėrus ryte (yra norma ir palikti papildomai nepatartina), ilgam sotumo jausmas liktų, o paskui vakare, bet iš savo praktikos žinau, kad jei po 19 val pašeriu, tai paskui ir naktį tenka vesti į lauką. Dienai galima būtų palikti sausų natūralių , sunkiai sukramtomų kramtalų (jie ne malonaus kvapo būna, bet šuniui ir užsiėmimas, ir dantų valymas kartu). Kai išeinu, savo šunims palieku, pvz., ar džiovintų jaučio pienių, ar džiovintos jaučio odos, tai net didelių veislių šunys ilgai paskui kramto, o paskui pavargę miega. Visada turi būti paliktas šviežias vanduo.
Judita 1 (2012-10-19)
Natyka,pirmąkart girdžiu.
Judita 1 (2012-10-19)
Labai ačiū Skaja,taip ir darau dėl lauko,ir po miego,ir po valgio,lakstau ir lakstau..Net slogą gavau,nes reikia staigiai išvesti,jau matau,kai pradeda blaškytis,noriu ją įpratinti prie tvarkos,nes mano vyras taip taip su ja neužsiims..Tai išeigines dienas,tam ir pašvenčiau,niekur,net neišvažiuoju.O kaip dėl sauso maisto daryti,kaip per dieną ji bus,gauna valgyt iš ryto,ir kai pareinu po darbo 19.30.
Skaja (2012-10-19)
Mano net išrankiausias šunelis mielu noru valgo Natyka sausą maistą, kuriame net 73 proc. mėsos (suaugusiems) ir 75 proc (mažyliams)
Skaja (2012-10-19)
Nuo viduriavimo visiems savo šunims duodavau Linex gerųjų bakterijų (iš kapsulės miltelius barstau ant maisto arba sumaišau su juo, o jei gyvūnas labai išrankus ir jaučia bet kokius pašalinius kvapus, tai miltelius pribarstydavau į dešrelės gabaliuko vidų mažomis dozėmis, kad nepajustų), tai viduriavimas sustabdomas buvo tą pačią dieną. Džiuvesėliai irgi labai gelbėja viduriavimo atvejais, o ypač šuneliai mėgsta vanilinius, nors maniškiams ir paprasčiausios patinka. Linex parduodamas žmonių vaistinėje, bet jo, kaip ir kitų gerųjų bakterijų ilgą laiką duoti negalima. Kad šuo priprastų prie gamtinių reikalų atlikimo lauke, reikėtų dažniau išvesti į lauką pirmą pripratinimo laikotarpį, lauke, po atlikimo girti ir vaišinti skanėstais. Jei nėra galimybės dažnai į lauką išvesti darbo dienomis, tai tada reikėtų tam dalykui paskirti laiką bent savaitgaliais. Galima pripratinti ir prie tualeto namuose, kad bent atliktų savo reikaliukus, kol busite darbe (vienas mūsų mažaūgis šunelis pripratintas prie tualeto ant palutės, ant kurios sudėti laikraštukai, tai, kai išeiname ilgesniam laikui, paliekame palutę jam). Kai šunelis padaro namuose, visiškai tylėti negalima, reikėtų pabarti, bet tik tuomet, kai jis padaro Jums esant namuose ir Jus pamatėte, ir išvesti į lauką. Galima net nuspėti, kada, maždaug šunelis jau norės atlikti reikaliukus, pvz., visus savo šunelius išvedu į lauką po valgio, tai visi žino, kad tuoj eisime, tuo labiau, po valgio, dažniausia, labiau į tualetą nori. Visus kvapus, paliktus gyvūnais, naikinu Ace, praskiestu vandeniu (Ace labai mažai), net ant kilimų nelikdavo jokių kvapų nuo ,,siusių-kakų", o Ace kvapas atbaido paskui nuo gamtos atlikimo tose vietose, kur Ace pagalba išvalyta buvo. Kiti ,,margancovke" su vandeniu sumaišo ir plauna, kuomet kvapai dingsta, bet aš nebandžiau. Ace su vandeniu net visus minkštus paviršius valiau/valau ir kartu kvapus naikinu ir jokių dėmių nelieka (bet, manyčiau, padidinus to Ace, gali dėmės likti, nes ten yra chloro)
Judita 1 (2012-10-19)
Daviau Linex su vištiena,lyg susitvarkė viduriai,visą naktį kas dėjosi..dabar jau gerai.To Cibau,kurį ėdė tik Vilniuje prekiauja,arba internetu užsisakyti,o jei Trepsis neės?Ir suku makaulę..
Cherry (2012-10-19)
Galima ištirpinti vandeny, pritraukti į švirkštą ir (be adatos ;) sušvirkšti į burną (snukutį). Arba vištieną pabarstyti gerosiomis bakterijomis (milteliai). Yra ir tablečių. Jos tikriausiai skanios, nes maniškės valgo kaip skanėstus.
Myxsider (2012-10-19)
galit vištienos buljono su ryžiais virti :) o smecta - švirkštuku į burną - kaip su mažu vaiku ;)
Judita 1 (2012-10-19)
Kaip tą Smectą sugirdyti?Paragavo vištienos ir be jos nieko daugiau nevalgo..Pauosto ir nubėga.
Myxsider (2012-10-19)
smectos, šiaip turėtų susitvarkyti viduriai,įpratus prie darbartinio maisto
Judita 1 (2012-10-19)
Lauke aš ją pagiriu ir paglostau,bet kas iš to...Nors į vieną vietą darytų..O ką duoti, jei viduriuoja?
Myxsider (2012-10-19)
na, aš kažkur skaičiau,kad sudrausminti,kai daro namie galima, ir svarbiausiai kaskart labai girti, paskatinti,kai padaro lauke
Judita 1 (2012-10-19)
Su kuo plauti grindis nebeišmanau,trenkia sysaliukais ir viskas..Kas pasakys,kaip Lėją atpratinti daryti namuose,greit lauke apsigyvensiu.O ji daro ir lauke,ir namie.Žinau,kad negalima jos bausti,bet taip ir norisi su laikraščiu per uodegą užmesti...Kaip ji per dieną bus,jei sausiuko nevalgo.Bandžiau dar Josera,Brit premium,Nature protection..
Mune58 (2012-10-18) (foto)
mūsų prieglaudėlėje 4 mamkos mazgiai (kačiukai) irgi sauso nepripažįsta, tai ir virinėjame kasdien košes su višta. O jau tos - tik duok:) Gaunasi panašiai, kaip kažkoks rusų jumoras: "утром яичница, в обед - яичница, вечером - омлет".
Judita 1 (2012-10-18)
Dabar už poros savaičių nukirminimas,vėliau skiepai.Neėda visai sauso,galvosūkis..Kai dirbsiu,alkana prie sausiakų bliūdo numirs :))
Judita 1 (2012-10-18)
Kai atvažiavo buvo 6 kg,o dabar 8 kg be 100 gr.
Birbė (2012-10-18)
tai o šita kiek sveria?
Judita 1 (2012-10-18)
Graži mano Lėjytė,prašau nesišaipyti:)))Mano ilgasnukė,kaip ir Trepsis ,abu tokie :))
Birbė (2012-10-18)
O taliją gali padaryti kur nori :D (metr dvadcat na metr dvadcat, gdie būdem delat taliju? ":DD Bet ar su talija, ar be jos, man tavo sardielka labai juokinga. Nejuokinga tik kad sysioja namie :(( na gal kol kas...
Judita 1 (2012-10-18)
Mano Barnis sveria 8 kg :)))
Judita 1 (2012-10-18)
Išlepo momentaliai,pradėjom vištiena,kito nebenorim,ką ten sausiakas...
Judita 1 (2012-10-18)
Dar toli iki sardielkos,kažkaip per taliją per liekna:)))Keliasi penktą ryto,sukelia visus ant kojų ir prasideda makalynė,visi rėkia,miauksi,sienomis laksto...lova kilnojasi,o aš dar galėčiau saldžiai valandikę pamiegoti:((((Paskui iš lovos tiesiai į balą,kitą,trečią,gerai,kad ne į tortą...:((((
Rita R. (2012-10-18)
Oho, per savaitę net 2 kg :) Gal man Kvazimodą pas Jus atvežt į "storėjimo kursus" :) :) :)
Friske (2012-10-18)
:D :D
Birbė (2012-10-18)
Tai švęsit? :)) Chi chi, buvo sasyska, tapo sardielka :DD
Judita 1 (2012-10-18)
Šiandien savaitė,kai Lėja pas mane,nesenai grįžom iš veterinaro,išsitraukėme siūlus po sterilizacijos.Svėrėmės, Lėja papilnėjo 2 kg,kas labai smagu,nors vizualiai žiūrint,to kažkaip nesimato:))
Postremo (2012-10-17)
Pašalo uodegą ir įvertino šiltą guolį ir gerą šeimininkę :)))))
Judita 1 (2012-10-17)
Nežinau,ką ji galvojo per tas valandas,kai buvo pabėgusi,bet ji dabar visai kitas šuo.Ir dabar guli man ant kojų galvą padėjusi.:))Iš ryto ji atsikėlė ir jautėsi taip ,tarsi čia senai būtų gyvenusi...Tikras strakalas makalas :)))
Audrone66 (2012-10-16)
Lietotājs svītrots komentāru
NeRamune (2012-10-16) (foto)
Nerealiai dziaugiuosi:) Prisipazinsiu, nesitikėjau, kad Lėja grįš pati, o čia nugalėjo visas baimes ir grįžo:)
Skaja (2012-10-16)
Labai džiugu dėl Lėjos! Jaučiau, kad ji pati turėtų pareiti. Šaunuole, mergyte! Judita, ji pajuto Jūsų stiprią meilę jai, todėl ir grįžo pas Jus atgal. Bukite laimingi!
Juratukas (2012-10-16)
Grizo pati apie 2 val. nakties , sake isgirdo Flexa dunksint i asfalta ir ziuri, Leja laukia prie duru. Nuostabu!
Kristinooshke (2012-10-16)
Ten yra nauja pietino baznycia salia, ten reiktu butinai pakabinti skelb.
Cherry (2012-10-16)
Ansktesniame skelbime Judita minėjo Beržynėlio parką - jis, atrodo, pietinėje Šiaulių dalyje.
Juratukas (2012-10-16)
Gal zmones atkreips demesi i besivelkanti pavadeli, gal pavyks tada pagauti. Neaisku, kuriam rajone. As tik pakelbiau, perskaicius Facebook. Reik skambinti duotu telef.
Cherry (2012-10-16)
Man rodos, reiktų parašyti, kurioje vietoje dingo. Šiauliai nemažas miestas.


Komentārus var atstāt tikai reģistrētie lietotāji.


Statistika Tiešsaistē: 179    

Alio.lt | Facebook | MySpace | Draugiem.lv | RSS | Blogger
   

Jaunumi

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Komentāri

Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas
Simkelyte (15:52) >>
Aš bent jau perku prekes: https://www.varle.lt/prekes -gyvunams/