LT | EN | RU | LV | PL | EE    Litwa | Łotwa | Estonia
 
 
 
Dodać   

Apie čipavimą

                           Parašykit, labai prašau, ar tai labai rimta? Ir tai rekės daryti naminėms katėms? Jei ne viena, ar...?  Šiandien per TV sakė, kad tai bus būtina:(  Jei neišeina iš namų, ar irgi reikės čipuoti? Ar senoms ir jaunoms katėms, vienodai?

    Irena 


Zamieszczone: 2015-12-09 | aktualizacja: 2015-12-27
Numer ogłoszenia: 43858
Liczba odsłon ogłoszenia: 11312

« z powrotem

Komentarze

Mune58 (2016-01-25) (foto)
Aš per TV3 žinias savaitgalyje kai ką išgirdau apie čipavimą, kad dar čia ne galutinis taškas. Dar teikiami nauji pasiūlymai (tikriausiai, jie bus vėl svarstomi). Vienas iš svarbių pasiūlymų, kad čipuot reikėtų tuos gyvūnus, kurie gimė, kai įsigalioja įstatymas ir vėliau, t.y. gyvūnai, kurie gimė jau po 2016 m. sausio mėn, nes iki šio laiko yra jau senų, labai ligotų ir t.t. gyvūnų. Manau, kad taip būtų teisingiausia.
Daina A. (2016-01-25)
Diskusijose dažniausia dalyvauja tokie, kuriems "kažkokie" kačiukai, šuniukai, o dar labiau benamiai mažai rūpi. Liūdniausia, kad visas nesąmonės pasirašo ministrė Baltraitienė. Manau, kad apsiramins ir su čipavimu. Kaip visuomet pirma padaro, po to pagalvoja.
Day (2016-01-25)
Šioje diskusijoje V.Gabšys klausia, "Kas čipuos beglobius Šeškinės,kačiukus, lendančius iš visų rūsių?', o Andrius Mazuronis atsako, kad juos reikia gaudyt ir migdyt, tada ir nebus beglobių . Žiūr. pačiame laidos viduryje.
Wilmante (2016-01-25)
kiek prisimenu, gapšys labai jau agitavo ir už gyvulių skerdimą be nujautrinimo, labai gaila, kad jo į kaliūzę neišėjo pasodint
Colomba (Lesė) (2016-01-25)
Vat už tokias partijas ir balsuoja nemąstantys žmonės.
P.nijole (2016-01-25)
Vat ir paaiskejo... Kad tikrai esame "civilizuota" ES salis...
Day (2016-01-25)
Per "Žinių radiją " dabar laida "Politikų ložė" apie gyvūnų privalomą čipavimą. Diskusijoje Andrius Mazuronis ir Vytautas Gapšys. Į klausimą, "Kaip sučipuosite beglobius kačiukus?", - atsakyta, kad juos reikia gaudyt ir migdyt.
Ghole (2015-12-10)
Panašiai dabar turėtų būti su kilmingais, jie gi parduodami sučipuoti, ar tik pagal čipą galima matyti iš kokio jis veislyno?
Ghole (2015-12-10)
Grįžtant prie čipavimo temos.. (Nes nežinodama priešistorės nesuprantu apie ką čia šnekėt pradėjot.) Kas galit paaiškint, kaip ten su tuo registravimu yra/bus - tarkim prieglauda sučipuoja šunį, padovanoja, savininkas registrui pateikia savo duomenis, paskui šuo pabėga, jį atranda kažkas, veterinarinėj nuskenuoja ir ką mato veterinaras registre? Paskutinį savininką tik ar visą savininkų istoriją kartu su prieglauda?
DaivaVa (2015-12-10)
Moira tu nusiusk nuotraukas geriau dinkai, tiek apraudotos Koni. issaket tai issaket jusu valia, nelabai tik supratau ko gi tiek prisikaupe ant manes jums, kazin ka gi jums as padariau:) bet koks skirtumas, matyt padariau, kad jau sitiek prisikaupe, vargas tau jaruzale, ne kitaip matyt.
Moiros (2015-12-10)
Administrator usunął komentarz
Dinka (2015-12-10)
ir paskutinis ne į temą (nes daugiau neturėsiu ką ir sakyti) DaivaVa kažkodėl Jūs leidote sau išvadinti čia visus "gyvatinu" o pati "įsivaizduojate neliečiama? .... taigi pasakiau ką seniai norėjau pasakyti, be jokių pykčių....tiesiog atmintis paveda....na niekaip negaliu pamiršti Dar kartą atsiprašau GG bendruomenės, kad įnešiau pykčio..... bet matomai pribrendo . Gero vakaro
DaivaVa (2015-12-10)
Na ko jus taip daug atsiprasinejat:) galejot uzklaust bet kada ir ne prie visai kitos temos, beje siaip jau tegul aiskinasi tas, kas paskleide gandus apie Koni, as tikrai nesiaiskinsiu, neturiu del ko, jeigu kam mazgai susisuko ir pradejo rasyti, tai jeigu turi bent laseli padorumo ima ir ideda nuotraukas, ar seimininko laiska, viska turi, nors ir as jai net neprivalejau siusti. kita vertus, dabar as neturiu noro knistis po skelbimus, bet as buvau idejusi zmoniu laiska, nepamenu tik del nuotrauku. aiskinkites jus tarpusavyje, jeigu rupi. PVZ vieam zmogui rupejo, tai laiske tiesiog paklause ir gavo atsakyma.
Dinka (2015-12-10)
Aš parašiau ką norėjau parašyti, jau seniai ...paimti?,,,, jei tik būtų kampelis ...ai nepykit bet Jums nesiaiškinsiu... dėl Koni užklausiau nes seniai laukiau žadėtų foto iš namų...atsiprašau. kad užklausiau
DaivaVa (2015-12-10)
o kas liecia vadinama avansa, taip vercia aplinkybes, nepatinka, tiesiog paimkit be avanso, paimkite greiciau, tiesiog paimkite ir globokite, ir galbut jus galite sau leisti si varianta, as ne. ir i simta euru siaip buvo iskaiciuota daug daugiau dalyku, juk kopijuojate mano komentarus, kodel siuo atveju nenusikopijavote? Gudruciu pilnut pilna, o pasiulymu nulis. taip, kad gyvenkime tada draugiskai ir kiekvienas pagal savo galimybes.
DaivaVa (2015-12-10)
Ne, tikrai as jusu esmes nesupratau. O jeigu jau prie cipo temos palietet Koni, tai paprasykit mylimos Moiros, tegu persiuncia, nes jai asmeniskai buvo nuotraukos nusiustos ir po padovanojimo kelioms dienoms praejus ir siandien, kurias gavau siandien. Galima nusivilti tuom su kuriuom apskritai turi reikalu, o kai nusiviliama nezinia del ko, nezinai nuo ko, tai man apskritai kazkokia mistika. Taip kad KONI gyva ir sveika, laimingai gyvena savo gyvenima. Nebent istikruju nelabai ir rupi, o svarbiausia prisikabint del paties prisikabinimo. Ne as jus siaip linksniuoti pradejau kiekvienoje temoje, o jus mane, taip kad uzknisimo klausimas man irgi cia kelia abejoniu, cia daugiau uzsiknisimo sakyciau. Del kelio perbegimo, as keliu nebegioju niekam, nebent patys painiojasi:)
Dinka (2015-12-10)
Daiva, labai gaila, bet Jūs nesupratot esmės.... aš nenusivyliau nei vienu žmogum , kuriuo tikėjau ( neskaitant man kartais nepriimtinų komentarų), nei vieno neišsižadėj(.... deja kuriais nepatikėjau...netikiu ir dabar...bet čia jau mano teisė. Nepasirašiau nei po vienu ":popierium" kuriuo nauda netikėjau. o organizacijos vadovės reketas pinigų "avansu"...man iš vis nesuprantamas...visai neblogai 1oo eur už vieną katytę...10 skiepas 20 sterilizacija.... skaičiuot mokam visi.... Beje Konės foto iš namų taip ir nebuvo....Pagaliau išsakiau ką norėjau.....gal kas ir pamiršo...o mane užgavo gyliai "gyvatinas" prarast pasitikėjimą lengva....o užsitarnauti ? Dideliausios sėkmės. Aš pažadu daugiau Jūsų ramybės netrukdyti.... nebent pereisit kelią man...
Rita R. (2015-12-10)
Jau skiepyto gyvūno perskiepyjimo prieš čipavimą priežastis labai banali - kiekviena vakcina turi lipduką su unikaliu gamintojo kodu, kuri po vakcinacijos veterinaras įklijuoja į pasą. Deja, bet nuo popieriaus jie labai sunkiai nukrapštomi, kad be jokių ženklų būtų galima gražiai perklijuot į naują pasą. Visgi su sveikos nuovokos pažįstamu veterinaru galima susitart (arba, kaip Kvaziaus atveju, paprašyt lietuviško-angliško išrašo, kad gyvūno sveikatos būklė neleidžia jo skiepyt kompleksine vakcina, tik nuo pasiutligės). Išvykstančius į užsienį gyvūnus visgi vertėtų perskiepyt - jeigu dėl kokių nors priežasčių gyvūną sulaikys muitinės karantinas, patikrins kraują ir neras aukšto antikūnių titro kraujyje, gali kilt labai nemalonių problemų, užtat apsidrausdami veterinarai ir perskiepyja. O kasmetinis skiepyjimas, ypač sveikų suaugusių gyvūnų, tikrai nėra reikalingas ir gali būti net žalingas. Mūsų veterinaras pats patarė neskiepyt sveikų jau skiepytų suaugusių ir ypač namuose gyvenančių kacų dažniau nei kas dvejus-trejus metus. Tik reikia skiepyt pas patikimą gydytoją ir būtinai paprašyt, kad prieš vakcinuojant gyvūną parodytų tą lipduką nuo vakcinos buteliuko. Ten būna galiojimo data, nes yra buvę atvejų, kai skiepyti gyvūnai vėliau apsikrėtė ir susirgo, nes buvo paskiepyti pasibaigusio galiojimo vakcina.
AisteIgn (2015-12-10)
Daiva, i kai kuriuos klausimus vargu ar gausi atsakyma, as del skiepu irgi turejau klausimu (nes per daznas skiepijimas zaloja sveikata), bet jie liko neatsakyti, ignoruoti gal, o gal nezinojo ka atsakyti, o gal nenorejo kazkieno interesu pamint - kaip ten bebutu, juk tai nemazi pinigai didmenininkams ir vet. Belieka turbut laukti isaiskinimu ir tuo tarpu visai neskiepyt? Turiu omeny nuosavus velgi. O kol bus neskiepyti, nauju globotiniu irgi nebus...
DaivaVa (2015-12-10)
as paskaitysiu ta straipsni, as pasirasiau po kreipimuosi ir i ministra pirmininka, tokius dokumentus esu gavusi el pastu, su jais sutikau ir patvirtinau. viskas, daugiau jokiu straipsniu, nuomoniu, manes niekas neprase nei pasirasinet nei daugiau ka daryti. Beje ne vien Slapia nosyte ten pasirase, isvardinta ir daugiau organizaciju, kodel jums taip uzkliuvo butent slapia nosyte? zodziu, as is sitos diskusijos pasitraukiu, nes tai nebe diskusija, tai varymas i vienus vartus. varykite ir laiminkite visus kurie nuo 96 metu cia sedi, mylekite ir dalinkites patirtimi, kurios kazin ar jau jums reikia, nes tokie protingi tokie protingi, kuom gi dar vienas kita ir pamokyti galit. Sekmes. Savo klausimus as surasiau ten kur i juos tikiuosi bus atsakymai, kai bus kaz nors aiskaus.
DaivaVa (2015-12-10)
Użytkownik usunięty komentarz
DaivaVa (2015-12-10)
Użytkownik usunięty komentarz
RITA11 (2015-12-10) (foto)
Straipsnio pavadinimas "Nuomonė: Benamių gyvūnų naikinimo verslą finansuos mokesčių mokėtojai"
RITA11 (2015-12-10) (foto)
Gerb. DaivaVa, kodėl Jūsų vadovaujama VŠĮ "Šlapia nosytė" palaiko šią nuomonę: http://gyvunuapsauga.lt/lt/naujienos/nuomone-benamiu-gyvunu-naikinimo-versla-finansu os-mokesciu-moketojai/ Gal Jūsų vadovaujamos VŠĮ pavadinimas čia įrašytas Jums nežinant?.. Greičiausiai tai padaryta su Jūsų žinia, tai visus klausimus užduokite tos nuomonės formuotojai Brigitai Kymantaitei, o čia parašykite išsamius paaiškinimus...
DaivaVa (2015-12-10)
jooo, girdejau, kad buvo tokia partija cipu vienos firmos
GitaN (2015-12-10) (foto)
Mes mopse čipavom,mokèjom apie 30 euru,po poros metu teko pernauja čipuot,nes buvo brokuotas.
DaivaVa (2015-12-10)
tai is esmes jeigu griztant prie skiepo ir cipo, tai jeigu nereikalingas europinis pasas, paprasciausiai i skiepu pasa turbut iklijuoja koda, o paskui jeigu reikia pasiskiepiji ir issimi ta pasa. ir viskas visiems gerai gaunasi:)
DaivaVa (2015-12-10)
ir mylekit as is jusu tos meiles ir neatimu, o as myliu tuos, kurie yra geri zmones:) ir daznai apsigaunu, nes labai tikiu kad geru zmoniu yra daug, todel pamylejau, pastebejau, pamaciau, ir nebemyliu. ir man uz tai visai net ir negeda, is kur as galiu zinot, kad vienas ar kitas yra geras kol su juo nepabendrauju, ta pati galiu pasakyti ir apie jusu ta persona, pazinau, pamaciau, atsikandau, apsisukau, isejau. viskas.
DaivaVa (2015-12-10)
Dinka, ka issiaiskinti, kad ir dabar dar niekas neaisku, net ne Slapiai nosytei, o iniciatoriams. tai apie ka cia kalbeti?
Dinka (2015-12-10)
"|jeigu jau ikuria organizacija tai turbut dazniausiai ir myli savo "vaika", o jeigu myli tai nieko baisaus, kas ir pagiria. jusu nuomone skiriasi ir as ja gerbiu, bet gerbkite ir kitas nuomones, juk tame ir yra visas gyvenimo idomumas, kad mes skirtinigi. vieni vaikiski, kiti labai suauge ir pan. " va čia nesupratau nieko, jei kuria- tai myli, nuoširdžiai noriu tuo tikėti..... klausėt apie čipo ir pakartotino skiepo reikalingumą- atsakiau... netgi "gyvu pavyzdžiu" Kame problemos VŠĮ 'Šlapia Nosytė" pasirašė už privalomą čipavimą (manau visi klausimai, turėjo būt išsiaškinti prieš tai) Aš ir už...nioekur nepasirašiau, nieks su manim nedarino 9ir neturėjo) bet aš turiou klausimų, irį drąsiai juos uždavinėju.... Ir bendrai..... aš visur ir visada turėjau savo nuomonę...ir niewkad nebuvau "rami" ir didžioji dauguma su manim susitaikė :) - aš juos myliu- ir žalius ir raudonus:)..... o visų naujų....su nelabai aiškia praeitim nuomonė manęs nedomina, atsiprašau...daugiau negrįšiu prie "Jūsų " temos...ir etikečių man prašau neklijuoti...su Jūsų "kažkada labai mlėta persona".... nebendravau- min 1,5 mėn. ...beje aš neiškeičiau nei vieno draugo "pažįstamo".... už kuriuos guliau 'kryžium" už tuos ir gulsiu.... man negėda.... Edda, Modeliukas, Gruodinukas , Moira, Selicija , KS merginos -Wilma Laiburg, Davažur, Lapkė, Linata, Polio mama, Dananav ir dar daug dag kitų, atsiprašau, konepaminėjau.... visos atstovaujat kitas "puses" bet aš jus myliu.... Kalėdos artėja...kai kas užknyso...čipuosiu nuo 2016 visus globotinius....
AisteIgn (2015-12-10)
Juk yra punktas apie ypatingus pozymius, kas beliktu :))) pas mane Dzinas su trim baltais plaukais ant krutines :D
Colomba (Lesė) (2015-12-10)
Ir dar į sutartį įrašyti "kairėje pažastyje 5 ilgi ir 3 trumpesni balti plaukai" :))
AisteIgn (2015-12-10)
:))) su juodais aisku kebliau, nu bet nera jau jie tokie vienodi, gal prasciau butu maza dovanojant, nes gi augant keiciasi :/ as cia tik kaip papildoma apsauga, nuotrauka galima nemaza idet :)) ir ne viena be to, jei kalbet apie sutarti
Colomba (Lesė) (2015-12-10)
Du juodi arba raini katinai žaliom akim. Sutartyje foto vis tiek bus gana smulki, kaip atpažinti? :) Su rainiais dar įmanoma pagal tą M raidę ant kaktos, bet ir tai nėra lengva. :) DNR testas :D
AisteIgn (2015-12-10)
As jau nekart pagalvojau, kad tiek pasai, tiek sutartys turetu buti su nuotraukom :)) na, iklijuotom :))) o. Siais laikais juk ir isspausdint galima idejus pries tai nuotrauka, spalvotai :)))
Colomba (Lesė) (2015-12-10)
Dėl skiepo po čipavimo. Kaip įrodysit, kad augintinis skiepytas prieš tai? Juk ankstesniam pase nurodytas tik gyvūno vardas, amžius ir spalva (dar lytis). Bet tą pasą lygiai taip pat galima panaudoti tos pačios lyties ir spalvos gyvūnui. Bet kai yra čipas ir po to skiepas, pase turi būti čipo numeris. Ir tada matysis, kad va gyvūnas su šituo čipo numeriu yra skiepytas šitais skiepais, nes numeriai turi būti unikalūs.
DaivaVa (2015-12-10)
Dinka, as puikiai zinau del to europinio paso ir pan, man pats principas yra nesamoningas, vien del to, kas skiepas jis kaip buvo skiepas taip ir liko. nebutinai turite perkopijuoti savo atsakymus kelis kartus, as puikiau juos perskaitau ir zemiau. kas liecia organizaciju diduma ar mazuma, as manau taip, ne vienas dar negime suaugusiu, ir augama, mokomasi ir pan., buna kad nebespeja uzaugti, mirsta ar kitos bedos ir pan. Bet vienareiksmiskai manau, kad kieviena ikurta organizacija yra svarbi, bent jau tikrai ikurejui ir jis stengiasi ir del organizacijai prisklausanciu gyvuneliu, nors ju 100, nors 10, nesvarbu, jeigu jau ikuria organizacija tai turbut dazniausiai ir myli savo "vaika", o jeigu myli tai nieko baisaus, kas ir pagiria. jusu nuomone skiriasi ir as ja gerbiu, bet gerbkite ir kitas nuomones, juk tame ir yra visas gyvenimo idomumas, kad mes skirtinigi. vieni vaikiski, kiti labai suauge ir pan.
Dinka (2015-12-10)
Daiva Va dėl čipų- skiepų- manau natūralus klausimas....nor jei sukiesi gyvūnų globopj.,..tikrai turi vetų, kurie atsakys " Dinka (2015-12-10) Trinti DaivaVa, dėl skiepo ir čipo, Įdėjus čipą perskiepyti reikia, jei nori išsiimti europinį pasą (o buvo tik skiepų pasiukas), tų skiepų nieks neperkelia į naują pasą, tai reikia perskiepyti. Žinau tiksliai, nes neseniai čipavom savo kalytes, norėjom europinio paso, sakė persiskiepyti ir išduos...tai sakėm dar lukterėsim bent iki pavasario, nes skiepytos kažkur rugpjūtį. aš visom 4 už čipavimą, bet privaloma tvarka turėtų būt čipuojami tik naujai įsigijami gyvūnai, taigi žmogus žinos kam ryžtasi...o ne atbuline tvarka primetama, juolab kad didžiulė dalis katinų, lauko nė nesapnavo.... esamus gyvūnus čipuoja savanoriškai, gerai būtų tai kažkaip skatinti....deja :( ... beje visada visų vetų klausiu, " kas kur kada" ir.... konspektuoju..... kaip ir konspektuoju globotinių...ligas...taip ir mokausi...dar visada ieškau info....ir tikai ne GG klausimų - tsakymų formoj....ir tikrai žinau, kag taip daro didelė dauguma GG senbūvių
DaivaVa (2015-12-10)
kita vertus, jeigu vaikiska pasirode klausimas ar veikia skiepas ar neveikia, tai siaip as klausiau visai su kita mintimi:) manau cia ir visiskam kvailiui aisku, kad niekur jis neisnyksta:)
DaivaVa (2015-12-10)
Dinka, taip as pasirasiau, nes as pritariu, kad butu isteigtas valstybinis registras. ir zenklinime nematau nieko blogo. O vaikiski klausimai, tegul jie buna vaikiski, juokingi ar debiliski, man jie kyla as ir klausiu. ir kai bus atsakymai, zinosiu ka daryti ir kaip daryti. galbut ne visi mes labai protingi, ismanus ir pan., visi skirtingi, ir man asmeniskai geriausias budas kazka suzinoti yra klausti, tegu ir vaikiskai.
Polio-mama (2015-12-10)
Atsiprašau visų už klaidas komentaruose. Esmė, tikiuosi, vis tiek yra aiški. Tuo pačiu reikėtų pasakyti, kad tie, kurie ir turėtų bausti, ko čia visi baiminasi, viešuose pasisakymuose žada, kad to nedarys, kol nepasibaigs taip vadinamasis pereinamasis laikotarpis. t. y. bus laikomasi tam tikro moratoriumo principo. Štai dėl to laikotarpio trukmės yra nesutariama. Ir kai kuriuose pasiūlymuose galima įžvelgti ir nesupratimą, ir netgi tam tikrų sabotažo elementų.
Polio-mama (2015-12-10)
Reaguojant į Cherry komentarą :), dar šiek tiek prožektoriaus šviesos į rūką ;) Ženklinti reikės ne tik pArduodamus, bet ir kitais būdais (taip ir neatlygintinai dovanojamus) gyvūnus. Žr. Gyvūnų gerovės ir apsaugos įstatymo 10 straipsnio 4 dalį: PErduodant kates, šunis ar šeškus, taip pat šių gyvūnų jauniklius kitam savininkui, šie gyvūnai turi būti paženklinti mikroschema ir užregistruoti Gyvūnų augintinių registro duomenų bazėje. Baudos ir kt. atsakomybė. Ji jau yra nieko nauja nustatinėti nereikia. Žr. Administracinių teisės pažeidimų kodekso 110 straipsnio 1 dalį: Lietuvos Respublikos gyvūnų gerovės ir apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių gyvūnų gerovės ir apsaugos bei atskirų rūšių gyvūnų ženklinimo ir registravimo reikalavimus, pažeidimas – užtraukia įspėjimą arba baudą nuo dvidešimt devynių iki vieno šimto šešiolikos eurų. Bei 4 dalį: Šio straipsnio pirmojoje dalyje numatytos veikos, sukėlusios grėsmę asmens turtui, sveikatai ar gyvybei, – užtraukia baudą nuo penkiasdešimt septynių iki vieno šimto penkiolikos eurų su gyvūnų konfiskavimu arba be konfiskavimo. Tiesa, šį kodeksą 2016-04-01 pakeis naujas Administracinių nusižengimų kodeksas, kuriame praktiškai identiška atsakomybė nustatyta 346 straipsnyje.
JutaB (2015-12-10)
Beje, apie skiepus ir per dažną skiepijimą... https://www.facebook.com/ramunedvarzeckiene/posts/507776692717622:0
Polio-mama (2015-12-10)
Įgyvendinti techniškai didesniuose miestuose, kur yra veterinarinės klinikos, nebūtų sunku. Tiesiog dar vienas vizitas į kliniką ir viskas. Ten, kur klinikų yra tiek, kad juos konkuruoja tarpusavyje, ir kainos susireguliuotų iki tokių, kokias dauguma sutiktų mokėti. Blogiau galėtų būti tose vietovėse, kur klinikų apskritai nėra. Arba yra kokia viena, turinti visišką monopoliją. Taip pat norėtųsi kiek prasklaidyti miglą dėl skiepų. DaivaVa aprašytas atvejis neturi nieko bendra su būsimu privalomu ženklinimu (jei jis bus, nes aš vis dar tuo abejoju :)). Aprašytuoju atveju, kaip supratau, gyvūnas ruošiamas išvežimui į užsienį. Tokiu atveju jis turi būti suženklintas mikroschema ir paskiepytas ne anksčiau nei prie dvi savaites nuo tam tikrų ligų (čia - ne Lietuvos, o priimančių valstybių reikalavimas). Tai sąlyga gyvūno europasui išduoti.
Dinka (2015-12-10)
tame tarpe "šlapia nosytė".... DaivaVA ....su visa pagarba...VŠĮ vadovė- sutiko...VŠĮ vadovė ta pati....o dabar keliami "vaikiški" klausimai. aš tikrai labai labai stengiuosi susilaikyti nuo komentarų (savo laiku jau išsisakiau... dabar jau turiu tikrai pakankamai patirties, ir vertinu viską adekvačiai..... netaip kaip kažkadą bandžiau Dananav priversti paimti iš Grindos katę...pagal eilę....oi oi oi kaip tada " mes Daną" ėdėm... katė buvo paimta, pavadinta Dinka...Danai "ant pykčio".... o bet tačiau praėjo metų daug...nepykstu aš ant Danos, tikiu nepyksta ir ji.... ( ne vieną katę dovanojau su dabartinio beglobio sutartim. apie ką aš čia....organizacijų nemažai..... Kai kurias mes mylim ir gerbiam, kai kam dar reiktų pasistengti ne tik komentarus rašinėti...o organizacijai globoti iki 10 gyvūnų..... tiesiog nereiktų girtis....nes bent jau čia besilankančių privačių (daug pigesnių) globėjų , kaip min virš 10, kurie globoj turio šiek tiek daugiau nei 10 katinų (šunų...čia sunkiau :) gal matuot pagal svorį)... Taigi esmė, bet kuri rimtai nusiteikusi organizacija susičipuos savo globotinius.... apie Kauną(esu kaunietė) Pifas, čipuoja seniausia, o kitais metais esu tikra KS čipuos, kad ir panos iš savo kišenės, penktokai , nuaras neturi išeities :) (atsiprašau užgaut nenorėjau) ... Lesė.... vardas įpareigoja.... Kaune visi taškai sudėti ant i :) Dabar mėtot į mane akmenis, Bučkis :)
Cherry (2015-12-10)
Użytkownik usunięty komentarz
Colomba (Lesė) (2015-12-10)
Jeigu organizacijos čipuos dovanojamus gyvūnus ir jeigu pasitakys toks atvejis, kad gyvūnas tampa bešeimininkiu, turėtų būti galima susisiekti su prieglauda, arba bus matoma, kas šeimininkai, kurie turės atsakyti.
Amarile (2015-12-10)
Na, žiūrėsime, ar pasitvirtins šita motyvacija. Bet...kaip techniškai-finansiškai tai įgyvendinti tokiems kaip mes, mylėtojams? Užtenka saviškių ligų, naujų vargšų pakelėse...
Polio-mama (2015-12-10)
Eddai ir Dinkai trūko kantrybė :)))
Amarile (2015-12-10)
Oi, "mašinos" parašiau su "ž"...kas per liapsus linqua...
Dinka (2015-12-10)
kas tingi skaityti ":Kreipimąsi į Vyriausybės vadovą pasirašė nevyriausybinės organizacijos "Dogspotas", Lietuvos gyvūnų teisių apsaugos organizacija, gyvūnų gerovės tarnybos "Pifas", "Rainiukas", "Beglobis", "Lesė", "Gyvūnų gerovės iniciatyvos", "Penkta koja", "Šlapia nosytė", "Katino svajonė", "Būk mano draugas", "SOS gyvūnai, "Gyvūnų namai" ir "5 pėdutės"
AisteIgn (2015-12-10)
Tikriausiai....
Edda (Gyvunugloba.lt) (2015-12-10)
"14 susivienijusių Lietuvos nevyriausybinių gyvūnų globos organizacijų kreipėsi į Premjerą, prašydamos kaip įmanoma skubiau patvirtinti valstybinio Gyvūnų augintinių registro įsteigimą." http://bit.ly/1HWjwa8 Tai, kai kreipesi, prase, pasirase, tikrai turejo zinoti, kad tai papildomos ir gan dideles islaidos laukia.
AisteIgn (2015-12-10)
Amarile, pas mane irgi yra viena globotine, kuria vargu ar galima skiepyti. Tikrai, idomu, kaip traktuotu tokius atvejus? Nes skiepyt per negaliu juk irgi butu ziaurus elgesys su gyvunais... O tas gasdinimas konfiskavimu is zmoniu, zinanciu, kad nera i kur konfiskuoti, tai daugiau nei juokingas.
AisteIgn (2015-12-10)
Taip, su savo nori nenori teks palaukt, nes tiek dvigubi skiepai, tiek daug didesne cipo kaina smarkiai voztu per kisene, o va ka su globotiniais, kuriuos va jau reikia dovanot, organizacijoms daryti.. Aisku, yra nuolaidos, bet kai gyvunu daug, tai yra milziniski pinigai.
Colomba (Lesė) (2015-12-10)
AIste, manau, kad verta palaukti kokia bus numatyta tvarka nuo 2016. Kiek skaičiau, bus ir pereinamasis laikotarpis. Žiūrėsim kas ir kaip bus. Dar man įdomu, jeigu pati nusiperku ir atsisiunčiu čipą, ar vet klinika gali sučipuoti ar ne?
Amarile (2015-12-10)
Kas per makabrijos? Vėlgi - Lietuvėlė "viena iš 15 Europoje"...kai pagal daugelį neigiamų rodiklių velkamės užpakalyje, čia vėlgi parodėme apgailėtiną komjaunuolišką iniciatyvą, bandydami prisigretinti prie Europos išsivysčiusiųjų? Na ką gi, naujas pasipinigavimas, pelnu pakvipęs verslo planas? Kažkokios pragaro mažinos užvedimas? Kaip suprasti - nečipuotą konfiskuos? Kas? Kaip? Į kur? Kodėl? Kad turiu namuose ir myliu/globoju/gydau/slaugau? Šiaip gal vertėtų įstatymo Kūrėjui (iš didžiosios raidės) pradėti nuo kitko? Kad ir suvokimo, kad visgi gyvūnų gerovė yra viešasis interesas, ir jį užganėdinti turi ne tik tie, kurie užsikrovę nepakeliamas naštas įgyvendindami šią gerovę? Čia retorinis klausimas. O štai praktinis. Kaip galėčiau sučipuoti katę, kurios negaliu skiepyti, kuri tris kartus reanimuota, faktiškai prikelta iš numirusiųjų ir ligšiol gyva visų veterinarų nuostabai? Tikrai neskiepysiu, nes savo Kičę paskutinį kartą radau merdinčią ir pamėlusią po priešuždegiminių injekcijos...Atleiskite, bet man tai norisi panaudoti kažką iš trijų - arba pasiųsti "ant trijų raidžių", arba parodyti trijų pirštų kombinaciją...
AisteIgn (2015-12-10)
16 eur gal cia busima minimali kaina, uz kuria cipuos gydyklos dirbancios pagal sutarti, kol kas tokiu kainu nera. Vakar skambinau i viena klinika, tai be nuolaidos kaina 30 eur. Taip, tuos 2 eur cipo savikaina minejo BK savo FB, kad jie uz tiek perka siuo metu...
Polio-mama (2015-12-10)
Politikų stabdymas, kai ant nosies - rinkimai, sunkai begali stebinti ;) Todėl galim tikėtis dar visokių įdomių viražų būsimos pareigos ženklinti tema :) Kas dėl "visų atstovo", gaila, kad kitos organizacijos labai vangiai dalyvauja gyvūnų gerovės politikos formavime. Tokio pasyvumo fone ir susiklosto situacija, kad tas vienintelis atėjęs kitų renginio dalyvių yra priimamas kaip visų atstovas.
Gruodinukas (2015-12-10)
Polio-mama, žinau, ten ŽŪM stabdo iš savo pusės dėl registro, gal nenori papildomų darbų, bet kai vieni stabdo, o kiti forsuoja, kažkas naudojasi proga. tai va kas gi tas kažkas:))) labiausiai man nepatinka kad tas kažkas visada pateikiamas kaip "visų" atstovas.
Dinka (2015-12-10)
2 Eur minėjo būtent BrigitaK. beje iš kiniečių galima parsisiųst ir po 1 eur ir gal net piugiau- kibirais- va klausimas dėl kokybės
Edda (Gyvunugloba.lt) (2015-12-10)
Tai dar gerai 15 euru. Pas mus 25, ir tai klinikoj, kuri nuo musu "tik" uz 50 km. Tuo labiau, kad vienu reisu visu net ir nenuvesi sucipuot.
Ghole (2015-12-10)
Bet tai kad ir 4 eur čipo kaina, dar 11 sumokėsim už 15 min veterinaro laiko supildyt dokus ir juos suvest į registrą... Biurokratija kainuoja dukart brangiau nei naujausios technologijos :)
Ghole (2015-12-10)
Savo darbe čipuoju gyvūnus, bet ne šunis ir kates, tad šiek tiek kitokie čipai, 1 vnt kaina 4,4 eur. Naminiams gyvūnams skirti čipai turėtų būt šiek tiek pigesni.
Edda (Gyvunugloba.lt) (2015-12-10)
FB viena veterinare gvildeno sia tema, tai cipo savikaina irgi minejo 2-3 eurus. Visa kita - darbas, duomenu suvedimas ir t.t. ir t.t.
Polio-mama (2015-12-10)
Prieš keletą metų minėta 9-10 litų. Kiek daugiau, nei rašo Dinka. Tiesa, nežinau, iš kokio šaltinio duomenys, bet kainą sakęs žmogus - patikimas ir "susijęs su tema" :)
Day (2015-12-10)
Vidutinė alga Lietuvoje apie 25 eurai per darbo dieną, o šiuo atveju , reiškia 13 eurų už minimalią procedūrą ir dokumento užpildymą.
Dinka (2015-12-10)
čipo savikaina apie 2 eur
Day (2015-12-10)
Įdomu, kokią dalį toje 15 eurų čipavimo kainoje sudaro čipo vertė, o kokią veterinaro darbo sąnaudos ?
Day (2015-12-10)
Użytkownik usunięty komentarz
Dinka (2015-12-10)
DaivaVa, dėl skiepo ir čipo, Įdėjus čipą perskiepyti reikia, jei nori išsiimti europinį pasą (o buvo tik skiepų pasiukas), tų skiepų nieks neperkelia į naują pasą, tai reikia perskiepyti. Žinau tiksliai, nes neseniai čipavom savo kalytes, norėjom europinio paso, sakė persiskiepyti ir išduos...tai sakėm dar lukterėsim bent iki pavasario, nes skiepytos kažkur rugpjūtį. aš visom 4 už čipavimą, bet privaloma tvarka turėtų būt čipuojami tik naujai įsigijami gyvūnai, taigi žmogus žinos kam ryžtasi...o ne atbuline tvarka primetama, juolab kad didžiulė dalis katinų, lauko nė nesapnavo.... esamus gyvūnus čipuoja savanoriškai, gerai būtų tai kažkaip skatinti....deja :(
Modeliukas (2015-12-10)
Duok Dieve, kad klystume .... Bet jau vien tai, kaip nesidovanoja gyvūnai šiemet, yra tam tikras blogas ženklas...
Polio-mama (2015-12-10)
Sprendimas priimtas gana seniai. Ką tik patikrinau įstatymo priėmimo datą - 2012-10-03. Tik nuostatos dėl privalomo kačių, šeškų ir šunų ženklinimo įsigaliojimas buvo nukeltas į 2016-01-01. Per tokį ilgą laiką nieko nepadaryta. Nei visuomenė deramai informuota, nei registras sukurtas, nei tvarka nustatyta, nei ženklinimo kaina išdiskutuota. Kas dėl to kaltas? Turbūt ne Kymantaitė :)
Daina A. (2015-12-10)
Eilinį sykį: pirma priima sprendimą, o tik po to galvoja apie pasekmes. Tai ne problemos sprendimas. Žinoma, kad prasidės atsikratymas gyvūnais. Kitaip tariant, rinkdavau grybus rudenį, dabar rinksiu ištisus metus. Na, gal klystu, bet...
Daina1 (2015-12-10)
nemanau, kad didžiosios prieglaudos puls super masiškai čipuoti gyvūnų- niekas visiškai nemokamai to nedarys ir jiems. O staigiai suženklinti apie 100 gyvūnų , net ir ,,papigiaiskai" reikalingos nemažos lėšos. Prieglaudos nėra dar tokio superinio gerbūvio , kad galėtų taškyti pinigus tuos, kuriuos gali panaudoti gyvūnų gydymui, skiepams ir jų gerbūvio gerinimui . Kaip ir daugeliu atveju, pas mus namą stato nuo kamino, o ne nuo pamatų. Ir dar- su tokiu absurdišku sprendimu, moterys, ( nenoriu būti piktas pranašas, bet...) ruoškimės išmestukų rinkimui, deja. :((
Tipsiukas (2015-12-09)
Stabdyt globa:))) "sustabdziau" jau blyn... Dukra kazkada grasino, kad is namu iseis, jei penktas atsiras. Neisejo... :))) Vasara uzsienyje dirbo, tai labai pergyveno ar dar spes Vinetu pamatyt kol griz. Sorry uz lyrini nukrypima. Matyt sitas procesas (globa) nepavaldus sveikam protui.
DaivaVa (2015-12-09)
nes man 15 euru, tai yra labai daug, tai arba nesilaikyt istatymu, ko as tikrai nenoriu, arba stabdyt globas reiks, nes kai nesurenki net elementarioms proceduroms, tai apie visa kita tik pasvajoti gali. o gal per daug musu prisikure? liks didziausi, gaus nemokamai ir visi bus laimingi.
DaivaVa (2015-12-09)
bet gal cia del to, kad kate isvaziuoja i uzsieni, nezinau. manau viska suzinosime su laiku. man klausimu tikrai daug ir as juos visus israsiau Brigitos Kymantaites fb, tiesiog sulauksiu atsakymu ir viska zinosiu:)
DaivaVa (2015-12-09)
Buvo pasas.
Gruodinukas (2015-12-09)
...bet ateityje - kas žino...:)
Gruodinukas (2015-12-09)
tai gal turėjo veterinaras paaiškinti. skiepyti per dažnai irgi nenormalu. gal skiepų paso nebuvo, tai tipo, nebuvo įrodymo? apie mokesčių grąžinimą - kiti metai - rinkiminiai. labai nustebčiau, jei kas kurtų naujus mokesčius.
Tipsiukas (2015-12-09)
Absurdas...
DaivaVa (2015-12-09)
ne ne, as cia siaip apie cipa ir skiepa, as irgi siaip neskaiciau. Bet cipavau Braskyte neseniai, tai nors kate ir skiepyta, turejau perskiepyt kai cipavo. tai man nesuprantama, nu tai ar tie skiepai nustoja veikti tada? as suprantu, cia reikalavimai, kad cipas galiotu, isvykstant i uzsieni ir pan. , bet pati esme, nu ar nustoja tas skiepas veikti? :)
Tipsiukas (2015-12-09)
Kiek kalbejau, zmones ne tiek cipavimo bijo, bet to, kad sucipavus grazins mokescius.
Tipsiukas (2015-12-09)
Kazka apie skiepus ir as skaiciau. Tiesa pasakius, nesigilinau dar.
Gruodinukas (2015-12-09)
DaivaVa, gal gali patikslinti, kur apie skiepą ir čipą? tam str. nedažiebiau šito. o teisės akto, pripažįstu, neskaičiau.
DaivaVa (2015-12-09)
dar del skiepo. as vieno nesuprantu ir jus man durnai paaiskinkit, jeigu gyvunas buvo paskiepytas, vadinasi jis gavo tuos virusus taip? tai kodel cipo metu tas skiepas negalioja? ar tie virusai nustoja veikti ivedus cipa? nu niekaip sito nesuprantu.
DaivaVa (2015-12-09)
is Brigitos Kymantaite fb: Kai jau atsiras registras realybėje (šiandiend dar buvo tik vyriausybės pritarimas jį įsteigti, kas reiškia, kad duota žalia šviesa toes juo dirbti IT specialistams) tuomet bus visi išaiškinimai smile emoticon
Gruodinukas (2015-12-09)
gal taisys dar. šiaip ar taip, sistema neveikia, jei registro nėra, o jau gruodis įsibėgėja. žodžiu, nuo sausio tikrai nieko nebus. duokdie, jei nuo liepos... kad kažkas neis ir netikrins, tai faktas (ar dabar ėjo tikrinti, ar skiepyti?.. o kaimuose, kur dauguma šunų ant trumpų grandinių arba palaidi laksto - tarnybos tikrai nesigilina) , bet jei kas nors paskųs, tai nečipuoto gyvūno šeimininkas gali turėti problemų. klausimas, ar bauda bus palikta kaip bausmė. bet net koks "nemokamas" policijos įspėjimas man būtų kaip skuduru per veidą. aš šiaip jau seniai mąstau apie iš namų dovanojamų gyvūnų čipavimą, kad ramiau būtų, bet tai būtų mano sprendimas, savarankiškas, o ne iš kažkokių debesų nuleistas žmonių, kurie nieko neišmano.
Virgau (2015-12-09) (foto)
na,dabar tipo sucipuokit,o uz kokio pusmecio vel ives mokescius,bus paprasta pasipinigaut.
Edda (Gyvunugloba.lt) (2015-12-09)
Jeigu klystu, pataisykit, bet organizacija negales dovanoti necipuoto gyvuno, del organizacijoms nepriklausanciu globeju - nezinau.
DaivaVa (2015-12-09)
o kaip suprasti: pasakysit kad globotiniai? kas juos tures cipuot? na sakykim as globoju koki slapios nosytes ar rainiuko katina, tai kas tures cipuoti organizacija ar tas kam padovanos? ir kitas klausimas, o kaip su kiemo katem ar jas irgi cipuos organizacijos, kurios sakykime vykdo psp tam rajone? ar cia tik naminiams gyvunams galioja? man dabar tai sitie klausimai kazkaip neduoda ramybes. ai ir dar tas komentaras, kur cipuos nemokamai, tai gal tada jeigu turi n gyvunu tai irgi sucipuos nemokamai, nors jie ne tavo, bet gyvena tai tavo namuose ir nezinia kiek gyvens, kol pasidovanos arba ne
IlonaKolit (2015-12-09)
Visiškai su Jumis sutinku, Nijole. Bet ir dabar buvo privalu registruoti, pagąsdino žmones, kai kas tą padarė, kai kas nekreipė dėmesio ir tuo baigėsi. Greičiausiai bus toks pats didelis triukšmas. Suprantu, jei tai būtų nemokama ar bent jau itin simbolinė (centinė) kaina, bet tai jau iš pasifantazavimo srities :)
Gruodinukas (2015-12-09)
apie nečipuotus pasakysit, kad laikinai globojami:) o Pifas turi savo interesų su čipavimo reikalais, nieko nepadarysi. ir dar visokių pažangių intencijų, nes kai patys gyvūnų ima minimaliai, lengva teorijas varinėti. ne jie rankios iš gatvių, jie dar ir priduoti padės į san. tarnybas. kas nežino Kymantaitės, atleiskit, bet man jos kalbos - kaip debesų ganymas. net juokinga, kai ministrė realiau žiūri į situaciją negu atseit gyvūnų globėjų atstovė. tačiau kol žurnalistai tik ją laikys eksperte, tik ji bėgios į politikų posėdžius (nes tik ji ir laiko turbūt turi), tai tol visi tuo ir remsis. o kadangi mūsų trys nuosavi katinai čipuoti ir registruoti (ir mokesčiai sumokėti į kiaurą maišą), tai pasakyčiau, kad idiotizmas yra tai, jog dar turėsiu tikslintis, kaip ir kokius duomenis apie juos kas kur perdavė ar neperdavė.
P.nijole (2015-12-09)
Ir dar. Grasina konfiskavimais. Na ka, jei prieglaudose pritruko benamiuku, tai tegul konfiskuoja naminius gyvunus.
P.nijole (2015-12-09)
Ilona, o kokiu gi budu nekviestas kazkoks kontrolierius paklius i gyvenamas patalpas?
IlonaKolit (2015-12-09)
Man atrodo, kad iš vienos pusės gerai, nes kiek daug papuola pabėgėlių-prapuolėlių, o iš kitos pusės tai tikrai neprieinama kaina ir pati savo nė vieno nečipuosiu. O ir dėl kontrolės nemanau, kad kas eis ir tikrins ar reikalaus. Tam reikia tiek piniginių išlaidų, tiek personalo.
Edda (Gyvunugloba.lt) (2015-12-09)
http://bit.ly/1OR7T5F Cituojant Kymantaite: "Jei privalomas ženklinimas įsigalios, esame pažadėję per atitinkamą laikotarpį visiems, laikantiems daugiau nei 2 augintinius 3,4 5 ir pan. suženklinti nemokamai. Jei skaičiuoti vidutinę ženklinimo kainą apie 15 eur, tai jūms augintinių suženklinimas kainuos 30 eur".
Spiritus_flat,_ubi_vult (2015-12-09) (foto)
o kas gi patikrins? Kažkaip sunku įsivaizduot, kad tai bus įgyvendinta
Airine1111 (2015-12-09)
Vyta, nesiskaito, klaidą rodo.


Komentarze mogą pozostawić jedynie zarejestrowany użytkownikcy.


Statistika Online: 130
   

Komentarze

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas