LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lietuva | Latvija | Estija
 
 
 

Reikalinga pagalba katinukui su nutraukta kojyte! (Atnaujinta info)

Viršuliskėse yra katiniukas su nutraukta kojyte. Padėkite, kas galite. Viena kojytė (priekinė) nutraukta visa pėdutė, matosi kauliukas, ir per kitą narelį lyg ir sužalota :( Kitos kojytės sužalojimas mažesnis, tik pėdutė sužalota... Katinėlis kabinasi į gyvenimą, straksi likusiom kojytėm, ateina pagerti, paėsti...Kojytė užpūliavusi, reikalinga veterinarinė pagalba. Katulis verkia, prašo pagalbos... 

Lauksiu bet kokių patarimų, lauksiu pagalbos. Katinėlis geras, jis neturi tiek kentėti.

1. Reikia žmogaus, kuris priglaustų katinėlį pooperaciniam laikotarpiui;

2. Žmogaus, kuris pasirūpintų katineliu iki padovanojimo (t.y. koordinuotų važiavimą pas gydytojus, piniginius reikalus, bendravimą su laikinais globejais, reklamavimą, skelbimus ir t.t.);

3. Lėšų katinėlio gydymui, skiepijimui ir pan.;

4. Galbūt galėtų kuri nors organizacija i savo globą "formaliai" paimti, kad pigiau kainuotų gydymas (galbūt kai kuriose veterinarijos organizacijos gautų nuolaidas).

PADĖKITE, KAS GALITE!!!! 

Telefono Nr.: 867659259, Lina

2011. 07. 10 Katinėlis pagautas! Šiuo metu jis Filaretų vet. gydykloje, po operacijos. Drąsiai viską iškentusio katuko Drąsiaus dar laukia ilgas "reabilitacinis" laikotarpis, bet tikime, kad jis viską įveiks labai sėkmingai :)

Kol kas prašome prisidėti prie jo operacijos išlaidų ir išlaikymo stacionare. Jau reikia sumokėti 381 Lt už amputacijos operaciją ir testus (labai didelis ačiū AlinaiV.Auksytei, Nemuno saulei, Zivivi, LauraiV. ir Carvalho už pinigėlius, šiai dienai nebetrūksta!) Išlaikymui kol kas surinkta 129 Lt :) (ačiū Karlik, Vitamo ir Asta136).

Jei norite ir galite paaukoti pinigėlių, perveskite norimą sumą į Lesės sąskaitą (nepamirškite nurodyti, kad aukojate "Katinėlio Drąsiaus gydymui").

LT64 7044 0600 0597 6183 (SEB bankas, SWIFT kodas CBVILT2X).

Viešoji įstaiga „Lesė“

Įmonės kodas 300709225

Ačiū Jums!

 

 


Sukurta: 2011-07-10 | atnaujinta: 2011-07-17
Naujienos numeris: 22330
Peržiūrėjimų skaičius: 16807

« grįžti

Komentarai

Wilma (2011-08-11) (foto)
Jeigu jis lauke, tai vargu ar jį pagausite taip paprastai. Bent jau rastumėte jo buvimo vieta. Jeigu vis dar būtų bute, tai vis tiek išlystų bent jau pavalgyti.
Alina.V (2011-08-11) (foto)
Man atrodo, kad jeigu pabego, tai tik pro duris, jis bailiukas, tikrai nelistu pro langa.... o ir po balkonais jo niekur neradau, nebent kazkur salia. Taciau turiu dar vilties kad jis bute pasislepes, jis gi ir pries tai esdavo ir eidavo savo reikaliuku tik nakti. Zodziu, nezinau net ka ir galvoti - globojom kaip galejau, kiekviena diena vaziuodavau jo aplankyti, ir maistelis pats geriausias, ir atskiriau nuo visu, bet tikriausiai visko numatyti neimanoma. Tikiuosi ji surasti, jeigu ji visgi lauke, tai manau moterys, kurios maitina katytes tikrai ji pamatys.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-08-11) (foto)
Jis tikriausiai pabego pro langa, nes negali taip ilgai kazkur tupeti ir nesirodyti :-(
Alina.V (2011-08-11) (foto)
Deja ne, yra viena vietele, kuri yra neprieinama kitiems, po darbo bandysiu ten krapstyti ie ieskoti.... Vakar landziojau po balkonais, ten yra kokiu nori kaciu - bet tik ne Drasiaus. Zadejo mama dar karta suziureti visas vieteles bute, tad jeigu siandien paieskos bute nepasibaigs laimingai - tai organizuosime paieska lauke. jau paprasiau musu kiemo moteriskes, kad jeigukartais atbegtu maisto, kad iskart man pranestu.
Wilma (2011-08-11) (foto)
Alina ar jau radot Drąsių?
Alina.V (2011-08-10) (foto)
Laba diena, siandien maniskiai visa diena ieskojo - Drąsiaus niekur nera. As bijau, kad is to isgascio galejo praslisti pro duris arba isvis nusokto nuo lango kokio (vis gi vedinam patalpas, nes 3 dezutes su smeliu stovi), taciau jis toks bailys, kad as tuo mazai tikiu... Net nezinau, ka ir galvoti :( siandien vel vaziuosiu pas mama ieskoti bute, po to apeisiu nama - gal kur sedi. Zodziu tikra beda su juo ;(
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-08-10)
Alina, Drasiukas nepasirode?
Alina.V (2011-08-09) (foto)
Vonia uzklijuota plytelem, uzsokti gal ir galetu, bet jau viska apziurejau... mama pazadejo dar siandien paieskoti.
IlonaKolit (2011-08-09)
Alina, jis bando jums pasakyti, kad nori slėptuvėlės. Ieškos vis naujų vietų tol, kol jus jo ieškosite. Naujos vietos ieškojimą iššaukia vien tai, kad pamatote ten katulį. Nesijaudinkite ir palikite jį ten, kur yra. Jis tikrai išlįs.
Dzy (Lesė) (2011-08-09)
po vonia ieskojot?
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-08-09)
O kur nors auksciau uzskoti jis sugebetu?
Alina.V (2011-08-09) (foto)
Ziurejau tik tose, kurios lengvai atidaromos...
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-08-09)
Spintose, spintelese nebandet ziuret?
Alina.V (2011-08-09) (foto)
Siandien Drąsius visa diena nepasirode, apziurejau visa buta - niekur katuko nerandu, kur galejo pasislepti nezinau (uz virykles nera :( ), net nz kak ir daryti, kur ieskoti...
Alina.V (2011-08-09) (foto)
Taip ir bandome daruyti - paprasiau brolio, kad ryte, jeigu katinas iseis is ten, uzkistu skudurais :) o vietos, kur jis galetu saugiai pasislepti bute pilna :)
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-08-09)
Pasiskaitinekit dar sita skelbimuka. Cia panasi situacija: http://www.gyvunugloba.lt/lt/fates/user.7000787;g.29858
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-08-09)
As siulyciau uzkamsyti visas vietas, kad jis negaletu niekur ilisti, o tik palikti kokia tamsesne kertele - uzdengta dekuciu deze ar taburete, kad jis ten galetu sleptis, bet kartu ir stebeti.
Aquamarine (2011-08-09)
O gal įmanoma užtverti priėjimą prie dujinės, kad jis ten nepatektų? Nes jei jis ten viską daro, jums gi nepavyks nieko išvalyti... :(
Alina.V (2011-08-09) (foto)
Tai as fiziskai negaliu jo is ten istraukti :) sita vieta visiskai neprieinama... Man baisu, kad jam ten nepatogu, kad jis visa diena needa... o kaip ji socializuoti, jeigu nei jis nieko nemato, nei as jo nematau? :) Teks laukti :)
Kary (2011-08-09)
Mano šuo taip pat slepiasi po foteliu, jei bijo perkūno ar šiaip blogai jaučiasi, ar erkę noriu ištraukti. Nereikia traukti per prievartą, nes tada jam dar baisiau. Įsidrąsins, kad viskas saugu ir pats išlįs.
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-08-09)
Beje, laukinukai labai susidomeje stebi kito katino glostyma. Nezinau, ka jie tuo metu galvoja, bet akys buna dideles dideles, o smalsumas jose ne ka mazesnis:-)
IlonaKolit (2011-08-09)
Alina, jokiu būdu jo neištraukinėkite. Pasinaudokite Selicijos patirtimi: ji žaisdavo, glostydavo savo katę matant laukinukui (mano kiemo Auksinukas). Auksinukas stebėdavo ir su laiku pats panoro pabandyti, iš pradžių klaikiai bijojo, vėliau tapo Selicijos lovos okupantu. Tik jokiu būdu jo netraukite, tegul būna pasislėpęs, taip jis jaučiasi saugiau.
Alina.V (2011-08-09) (foto)
Labas rytas, po truputi baigiu isproteti su musu Drąsium... 5 dienas praleido balkone ir jautiesi ten seimininku, dare viska i dezute, gerai ede, galejau net ji paglostyti, kai uzeidavau sutvarkyti - manes nebijojo, maniau, kad tai geras zenklas. Pries kelias dienas atidareme balkono duris, kad galetu bent jau nakti prasivaiksciuoti, apziureti teritorija, tuo labiau kad buvo karstos dienos, ir per pietus balkone buvo tikra pirtis, tai dvi dienas net nosies neiskiso. Uzvakar nakti isejo is balkono, taciau diena pasislepe vel uz vazono su zeme, vos ji is ten iskrapstem - vargselis ziauriai issigando. Dabar turime kita problema - jis nuolatos slepiasi uz virykles.. :( perstumti virykles negaliu, nes ji dujine, istraukti jo is ten neimanoma, iseina tik nakti... nakti ir eda, ir daro savo dalykus... Vakar ryte mama atejo i virtuve, tai issigandes leke is ten i balkona ir sake jau ne miauke, bet stauge :( Taciau po valandos jau ramiai miegojo su kitais kaciukais. Zodziu socializacija vyksta labai sudetingai - sunku kalbeti ir uzsiimti katinu, kai jis pasislepes ir jo nematai. Tai lyg atrodo, kad jau atsigauna, o cia tau jau vel visu bijo. Vienintelis pozityvus dalykas - su kitais kaciukais patapo draugais.
Alina.V (2011-08-05) (foto)
Taip turiu, vakare ikelsiu :)
IlonaKolit (2011-08-05)
ALINA, džiugu, kad Drąsius drąsėja. Vardukas jį įpareigoja :) O gal naujų nuotraukėlių turite? Galima būti atskirą skelbimuką patalpinti su jo istorija, senesne (sužalota kojele) ir naujesnėmis nuotraukomis.
Alina.V (2011-08-05) (foto)
Laba diena, Drąsius po truputi pratinasi prie zmoniu - vakar man pavyko ji paglosyti, zinoma drebejo kaip klevo lapukas, taciau greit nusiramino :) Dabar pagrindine uzduotis visiems - rasti siam katukui namus, nes kaip ir jau dvi savaites globoju, dar galiu kokia savaitele, nes pas mus dabar jau 3 katinai :) P.S. Pakelkite naujiena
Alina.V (2011-08-02) (foto)
Labas rytas, Drąsius jau jauciasi daug geriau. Galutinai apsiprato savo mazojoje teritorijoje, ir puikiai jauciasi balkone, tik kazkodel valgo tik nakti :) Vakar brolis surizikavo ji paglostyti - ir jam pavyko!!! Drąsius nekiek nesipriesino :) Visus reikaliukus tvarkingai atlieka i dezute - rytoj jau bandysime isleisti pasivaiksciuoti po kambari.
Vikikute (2011-08-01)
Alina, galite čia http://www.lese.lt/lt/naudinga_patarimai/news.6119 paskaitti apie katukų laukinukų socializaciją, arba šitą video pažiūrėti (čia 3 dalys, tai kai baigiasi 1a, reik sekančią įjungt), nors jis ir anglų kalba, net jei ir nesuprantate tos kalbos ten viską iš esmės pamatyti galima, suprasti ką kalba nė nevisai būtina : http://www.youtube.com/watch?v=vpEcxIgMhyQ - aišku, ne visai vienodi socializacijos metodai, be to, reikia atsižvelgti, kad bent 1as metodas labiau tinkamas mažesniems kačiukams (ypač imimas ant rankų dar iki galo nesocializavus - su suaugeliu tokie bajeriai nepraeis), antras metodas gal kiek tinkamesnis suaugėliam :) ... Bet gal kils kokių minčių, kaip tęsti socializaciją bet kokiu atveju :)
Alina.V (2011-08-01) (foto)
Labas rytas. Drąsius jau 3 diena gyvena balkone - taip bandau pratinti daryti savo reikaliukus tik dezuteje. Aciu Dievui vakar jau niekur neradau balos :) Viska tvarkingai atliko tam skirtoje vietoje. Kol kas nieko neprisileidzia isskyrus Rūkanos, nors ji jo ir pribijo truputi, bet nuolat trinasi salia balkono duru. Katukas musu pastoviai tai uz zaislo pasislepes sedi, tai po kede miega... Norejau vakar isleisti i kambari pasivaiksciuoti - tai per valanda nepajudejo is vietos. Paglostyti jo taip pat kol kas neiseina... :( Eda puikiai :)
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-07-29) (foto)
Puiku ;-)
Alina.V (2011-07-29) (foto)
Siaip pasakyciau, kad be leteneles jis toks pat greitas, kaip ir Rūkana, as nepastebejau kazkokio nepatogumo :)
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-07-29) (foto)
Alina, o kaip jo randai? ar jam nesukelia nepatogumu kojites nebuvimas?
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-07-29) (foto)
Kai pernai pavyko pagauti du mazus laukinukus, jie apsiprato su musu buvimu salia tik po poros menesiu, o dabar tai tikri naminiai kate ir katinas!
Alina.V (2011-07-29) (foto)
Vakar vakare aplankiau Drąsių. Ačiū Dievui niekas nepyksta, visi supranta, kad jam dabar sunkus metas. Šiaip, iš brolio pasakojimo, jaučiasi jis namų aplinkoje puikiai - ėda ir savo ir kaimynės Rūkanos maistelį, ramiai vaikšto po kambarius, bet tik atsiranda bute daugiau žmonių - iškart ieško sau slėptuvės :) Vakar pusė dienos niekas vėl jo negalėjo rasti, aš aptikau ji pasislėpusi rūbinėje tarp paltų :) bandžiau paglostyti, bet nelabai gavosi, agresyvus katukas. Rytoj važiuosiu po pietų :)
Linux111 (Penkta Koja) (2011-07-28)
Mano katinui jau 9m.Per visa savo gyvenima jis nera ilipes antra karta i pridaryta dezute.Reikia is karto ja keist.Nors ir buvo laukinukas,bet labai jau tvarkingas :)
Dinka (2011-07-28)
Lankytojas pašalino komentarą
Wilma (2011-07-28) (foto)
Ne visi kvapų naikintojai, panaikina būtent katino šlapimo kvapą.Jūs gal ir nejausite, bet katinas tikrai gali. Gal turite namie acto ar Lenor. Tas vietas galite ištrinti.Lenoras turi buti neskiestas.Dar tas vietas kiti trina lašiniais:)) Aš pati naudojau Lenorą.
Alina.V (2011-07-28) (foto)
Kary, koks cia kvapu naikintuvas? gal pavadinima zinote?
Alina.V (2011-07-28) (foto)
Dar karta kalbejau su broliu, sake, kad ryte miegojo virtyveje ant palanges, kai jis atejo visiskai nebijojo jo, taciau paglostyti jo nepavyko. Suede viska kas buvo jo indelyje ir Rūkanos, tad apetitas jo tikrai geras. Deja pagalves ir antklode teks ismesti. Bandysiu vakare privilioti ji i balkona (jis pas mus tikrai ne mazas).
Kary (2011-07-28)
Dar mačiau Maximoj dabar su nuolaida ecologinį JAV kvapų naikintuvą purškiamą. Gal juo reiktų naikinti pažymėjimų vietas?
Moira (2011-07-28)
Visiškai teisingai, tik maža erdvė gali pripratinti jį daryti kur reikia:) Tai g/b balkono erdvė ar pan. Deja reikia pripažinti - yra katinų, kurie žymės namus pastoviai:(
Alina.V (2011-07-28) (foto)
jis valgo tik nakti arba ryte
Kary (2011-07-28)
Gal nereiktų nakčiai palikti ėdesiuko?
Alina.V (2011-07-28) (foto)
Erunia, as suprantu, kad stresas ir tikrai niekas jo nebars. siandien ziuresim kaip ir kas
Laiburg (2011-07-28)
Mano didelis katinas po 1 metų pas mane gyvenimos yra kokius 3 kartus iš eilės ant lovos pridaręs. Mes taip ir likom nesupratę ar apsisapnavo, ar skaudėjo. Kažkas išaukė priežastį. Gal pasikeitus Drąsiaus gyvenimo sąlygom kazkas galvelėje sukirbėjo ir pasimetė katinukas pats savyje.
Virgau (2011-07-28) (foto)
jis zymisi teritorija,nesvarbu kad kastruotas,bet katinu tai jis but nepamirso,tad tiesiog atlieka tai kas iprasta nuo senao,t.y. pasizymet kur jo valdos kad kiti zinotu ir pats uztikrinciau jaustusi.Neleiskit jo i tas patalpas kur yra ka apmy...,bent kuri laika,kol kacui smegenai i vieta atsistos.
Wilma (2011-07-28) (foto)
Galite pabandyti pastatyti antrą dėžutę. Gal yra didelis švaruolis ir į neišvalytą antrą kartą nelipa.
Alina.V (2011-07-28) (foto)
Paskambinau broliui, tai sake, kad ant pagalves ir kruvele paliko... zodziu nz ka darysiu, uzdaryti viename kambaryje, ar balkone palaikyti, kol pripras daryti tik i deze... net nezinau
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-07-28) (foto)
Alina, stresas stresas ir tik stresas! Reikia laiko ir kantrybes, jis juk tiek patyres, trauma,gaudymai, operacijos, nauja aplinka..
Alina.V (2011-07-28) (foto)
Laba diena, Drąsius vel pridare... tik jau ant lovos. Visus savo "didelius" reikalus tvarkingai atlieka dezuteje... Per nakti suede viska kas buvo padeta, isgere visa vandeni, iki dezutes galejo ramiai nueiti, nes kambari nebuvo zmoniu... Nesuprantu del ko jis taip elgesi... Laukiu patarimu
Alina.V (2011-07-27) (foto)
Atejo vakaras ir Drąsius vel liudi... sedi po lova, kazkiek pavalge ir pridare tris balas... Aciu broliui viska sutvarke.
Karlik (2011-07-27)
DIDELIS ACIU VISIEMS, PRISIDEJUSIEMS PRIE DRASUCIO GELBEJIMO!!! Dziugu girdeti, kad jis apsipranta prie aplinkos :) Turetu apsiprasti ir prie zmoniu, nes nesibaidydavo musu kieme, leisdavo ir paglostyti :) ir su katinais turetu sutarti, nes cia jie visada bureliu vaiksciojo, kartu su savo broliuku ir sesute; jis dar jaunas, zaisti patikdavo pieveleje. Gaila, kad neturiu salygu priglausti jo pas save :( cia jam bent jau aplinka butu sava, pazistama...
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-27)
Stebėtina, kad Drąsutis, visą savo gyvenimėlį praleidęs gatvėje, taip greitai suprato, kad namuose mieliau ir šilčiau:-), o ir namelyje galima ramiai išsimiegoti:-)...Alina, dar kartą Jums ir Jūsų mamai ačiū:-) už suteiktą laikiną prieglobstį katinukui:-)..
IlonaKolit (2011-07-27)
Puiki žinia :) Katukas jau apsipranta. Manau, kad ir Rūkana greitu laiku apsipras :) Labai džiaugiuosi dėl šito nelaimėlio. Perduokit mamai nuoširdų AČIŪ ir palinkėkite jai sveikatos.
Alina.V (2011-07-27) (foto)
Laba diena, ka tik skambinau mamai... sake Drąsius siandien ryte ramiai vaiksciojo po kambarius :) musu Rūkana jo pribijo truputi, tai prie jo nelenda :) Po to vel kazkur pasislepe... mama rado mieganti namuke-draskykleje. Valgo puikiai ir svarbu, kad jau nesedi issigandes po lova :)
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-27)
Alina, ką naujo sugalvojo Drąsutis?
Alina.V (2011-07-26) (foto)
Laba diena, Rūkanos nelabai pavyksta atskirti, nes pripratusi buti visur, ziauriai pyksta kai yra uzdaryta pati (net pridaro darbu) arba kai uzdarytas koks nors kambarys ir pastoviai miaukia, neduoda ramybes. Vakar jau Drąsiui parodė, kas siame name seimininkas, tad siandien net neuzeina i kambari, kur gyvena Drąsiukas. Taciau ivyko tokia istorija... Ryte paskambino mama ir pasake, kad Drąsius dingo. Kad Jus zinotumete kaip as lekiau pas mama!!! Apieskojau visur, kur gali pasislepti ir kur negali. Su mama verkem puse ryto. Man buvo tikra isterija, kad priglaudziau kaciuka ir jis dingo. Mamai buvo isterija, kad praziopsojo katina. Nezinau kaip jis sugebejo, bet pasislepe balkone, tarp kazkokiu buteliu, deziu. Teko iskrauti viska is balkono, kad jis galetu islysti. Zodziu tuo paciu ir sutvarkiau balkona :) Drąsiukas ramiai sau gulejo ant kilimelio.... bandziau privilioti ji vistienos file, taciau kol kas neprisileidzia, agresyviai snypstelejo... ir vel pasislepe po lova... Taciau dziugina tai kad viska valgo ir daro savo reikalus i dezute. Brolis sake, kad nakti tyrinejo aplinka, buvo uzejes i kita kambari, i sveciu kambari... bet toliau kol kas neeina. Tai kol kas tiek
Nesvetima (2011-07-26)
Kaip Drąsius jaučiasi šiandien,ar bandė išlyst iš po lovos? :)
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-25)
Tegu Drąsukėlis apsipranta vienas, kad ir kelias dieneles tegu sau ramiai pagyvena. Juk ir vėl jam, nauja aplinka, tik kad ne narvelyje..
IlonaKolit (2011-07-25)
Alina, gal įmanoma jį palikti vieną kambaryje? Kad jis galėtų išlįsti pasižvalgyti ir Rūkanos gal dar kelias dienas neprileiskit, gali jiedu susipykti.
Alina.V (2011-07-25) (foto)
Labukas visiems, Drąsiukas jau pas mus. Sėdi vargšelis po lovą jau valandą - bijo net prisilietimo, bet nepasakyčiau, kad labai jau stresuojantis, nors ir po lovą, bet gerai įsitaisė :) šalia maistas ir vanduo, balkone atkira dežutė su smėliu. Mano Rūkana pamatė, pašnypštė truputėli, o dabar tik stebi. Vargu ar pajudės šiandien iš vietos, bet tikiuosi rytoj Drąsius tikrai bus drąsesnis :)
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-25)
Na va, nepaklausiau patarimo "vartoti, pasitarus su gydytoju ar vaistininku", taip ir aš, vakar parašiau apie Drąsučio skolelę, nepaskambinusi Vestai:-)... Šiandien naujienos tokios: viso Drąsučiui į Lesės sąskaitą paaukota 850 lt.! Tad turime visą reikalingą sumą klinikai apmokėti, dar liks truputis kitam bėduliui...
Alina.V (2011-07-25) (foto)
Ir as noreciau :)
IlonaKolit (2011-07-25)
Ačiū, Alina, už tokią puikią naujieną. Atsiprašau, bet laikysiu kumščius, kad Drąsiukas pas jūsų mamytę liktų visam savo amželiui :)
Alina.V (2011-07-25) (foto)
Laba diena, taip Drąsiukas keliauja siandien i mano mamytes namus laikinai globai... Bandysiu skirti jam maksimum demesio ir laiko, nes katulis nesocializuotas... tikiuosi mamos katyte Rūkana ji priims, nes kazkada ir pati buvo beseimininke :) Gal laime nusisypsos ir atsiras geri zmones, kurie priglaus beduli visam laikui, o gal maniskiai isimyles ir nenores jo atplesti nuo sirdies :) Bet kuriuo atveju - Drąsius gatveje neliks
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-25)
Šviečia, ir dar kaip šviečia:-)...visomis vaivorykštės spalvomis:-)...Šiandien iškeliauja Drąsutis pas p. Aliną. Ačiū jai, kad gelbsti Drąsutį bėdoje..
Moira (2011-07-25)
Ar Drąsiui "šviečia" bent naminė globa?
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-24)
Šiandien suvedžiau piniginius Drąsučio reikalus:-). Tiesa, Alina, tu berods atnaujinai informaciją Drasučio skelbime, tai mano paskaičiavimais į pliusą buvo surinkta 179 Lt. (ne 129 Lt.), patikrink prašau. Taigi viso klinikai esame skolingi šiai dienai 725 Lt. (čia su įskaičiuota pradine 381 Lt. suma), vadinasi trūksta 344 Lt., iš kurių jau turime 179 Lt. Tad dabar trūktų 165 Lt. Kalbėjau su vetu, tai Drąsutį iš klinikos būtų galima paimti kad ir rytoj, o skiepui vetas atvyktų į namus, jeigu nepavyktų katinuko prikalbinti. Tad dabar kreipiuosi i Alina.V, kuri pasiūlė laikiną globą, ar jūs galėtumete Drąsutį paimti kitos savaitės pradžioje pas save laikinai globai.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-23)
Drąsutis laikosi gerai, tik visus stebi labai akylai, o dar ir auseles suglaudžia:-)..Vakar jam buvo ištraukti siūlai, taip pat suleista antibiotikų paskutinė porcija. Skiepą vetai pasiūlė nukelti kitos savaitės pabaigai ( ~ liepos 29 d. ), nes po tiekos antibiotikų turi praeiti laiko. Galgi dabar, kai katinukas nebus badomas adatomis, o iš žmogaus gaus tik maistelį, galgi pradės daugiau pasitikėti žmogumi...
IlonaKolit (2011-07-23)
Gražutis, tik truputėlį pasimetęs. Kad namų globoje atsigautų per porą dienelių nė trupinėlio neabejoju :)
Nesvetima (2011-07-23)
Drąsiaus foto iš stacionaro,daryta truputį seniau,atsiprašau už kokybę. http://www.part.lt/img/b610133ea2d33de4a615cbd3fa5181b6323.jpg
Moira (2011-07-22)
Grįš Lina iš Druskėnikų parašys būtinai, kiek pamenu, šiandien jam traukia siūlus.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-22)
Kaip Drasius laikosi?
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-19)
Drąsučiui vis dar leidžiami antibiotikai, o tų procedūrų jis labai nemėgsta..Priedo vakar jam buvo suduota tabletė nuo kirminų, brrr.. Po operacijos žaizda gyja gerai ir penktadienį jau bus ištraukti siūlai. Kitos savaitės pradžioje katinukas bus paskiepytas. Manau, kad praėjus savaitėlei po skiepo, katinėlis galėtų keliauti į namų globą. Katinėlis nėra laukinis, bet labai išsigandęs. Juk jis niekada nebuvo uždarytas narvelyje. Ir nesvarbu, kad katinėlis prižiūrimas, skaniai maitinamas, vis tiek katinėliui baisu, o ką su juo darys. Dabar jis į žmogų žiūri su nepasitikėjimu todėl, kad kiekvieną kartą jam žmonės mėlynais chalatais jam atlieka procedūras. O kai bus namų globoje, ir niekas nebadys adatomis, tai nurims. Vakar katinėlis taip nenorėjo tos tabletės, kad išsprūdo vetams iš rankų. Nors pati abejojau, kaip katinukui reikės priprasti gyventi trimis kojytėmis, bet vakar įsitikinau, kad jam puikiai sekasi. Striksėjo, galima sakyti, net skuodė trimis kojytėmis...kaip puikiai gyvūnas prisitaiko prie pasikeitusių sąlygų...
Alina.V (2011-07-18) (foto)
As kaip ir zadejau, galiu priimti laikinai globai - zinoma, sudetinga bus su Drąsium, tuo labiau kad pas mane katyte gyvena, bet kambariu daug, manau kaip nors - vis geriau negu i lauka paleisti, Jeigu turite minciu kaip su juo "tvarkytis" arba jeigu pavyktu surasti nuolatinius globejus, tai butu geriau...
Auksyte (2011-07-17)
Idealiausia ji turbūt būtų kokioj sodyboj ar kaime prie namo paleisti. Aišku iš pradžių bent kurį laiką namuose palaikyti, jog jis suprastų, kad čia gauna maisto ir pan...kad toli nenueitų... Ir taip po truputį po truputį jis priprastų prie žmogaus. O ir rūpestis čia minimalus - paduoti katuliui pavalgyt ir atsigert...
Nesvetima (2011-07-17)
Smax,seniau jis nebuvo visiškas laukinukas, kai ateidavau aš su savo šunim,jis nereaguodavo galima sakyt į šunį,glaustydavosi palei kojas,leisdavosi liečiamas ir nesprukdavo niekur.
Moira (2011-07-17)
Na ne toks, kad pultų ant rankos, kaip mūsų kelios Vingio parko katės:D, bet tikrai nėra ramus. Vakar su vištienos file visas filų kates ištestavau:) Kantrybės jį priglausiančiam reikia "tonos":)
Smax (2011-07-17)
Nelabai skaičiau komentarus. O jis visiškai laukinis?
Zivivi (2011-07-17)
Aš tikiu, kad atsiras toks žmogus.. Norisi tikėti. Tik reikia iš karto žmogaus imsiančio Drąsiuką suvisam laikui. Nes perdovanojimas gali visą socializaciją sugadinti. Laukinukai prisiriša prie tų kuriais jie pasitiki, o kai vieną dieną bac ir nebelieka tų žmonių - viskas prasideda iš naujo.. Ech.. turėčiau didesnius namus :( ir su laukinukais patirties turiu, ir su trikojukais... Na bet gal tikrai atsiras Tas žmogus.
Moira (2011-07-17)
Ne viena iš čia besilankančių turėjo "džiaugsmo' socializuoti, o po to suvisam pasilikti laukinuką:) Nemanau, kad kas prieštarautų Drąsiaus naminiam gyvenimui, deja realybė tokia - kur tas žmogus, kuris tą padarys ir pasiliks Drąsių pas save? Aišku po netrumpos socializacijos, galima bandyti jį dovanoti. Daug ir optimistiškai galime ir parašinėti - kur tu, tas kas apsiims tai?
Zivivi (2011-07-17)
Į lauką Drasiuko negalima paleisti, vienareikšmiškai reikia bandyti socializuoti. Manau namų aplinkoje, kur bus ramu, šilta, apsikausčius didžiule kantrybe, tikrai įmanoma socializuoti Drąsiuką. Galų gale jis ir pats ims domėtis aplinka, kai niekas jam nedarys skausmingų procedūrų, nebus pašalinių gyvūnų kvapų, nelos šunys (pas veterinarus dažnai būna taip). Jau ne kartą minėjau, kad mūsų Kycia (buvusi lesės "Laukinukė") lygiai tokia pati aršuolė buvo, neprisileisdavo, šnypšdavo, draskėsi, o pamatytumėt jūs ją dabar :))) žinoma, su ja reikėjo labai daug dirbti ir laukti laukti laukti, kartais padrąsinti ir vėl laukti kol pati apsipras. Svarbiausia per daug nespausti katino ir nesitikėti, kad jis per dieną taps naminiu. Mūsų kyciai prireikė daug maž pusantrų metų socializacijai, o Drąsiukui turėtų mažiau laiko prireikti, nes jis žmonių nevengdavo anksčiau kaip mūsų Kycia. :) viskas įmanoma, kai tikrai nori :)
IlonaKolit (2011-07-16)
Neturiu teisės reikštis, bet taip norėtųsi nubalsuoti, kad laukan nebepaleisti Drąsiuko. Kad ir kaip bežiūrėtume- tris kojelės, tai ne keturios :(
Auksyte (2011-07-16)
o tai Drasiu ketinama veliau paleisti i lauka, ar visgi bus bandoma padaryti jį naminiu?
IlonaKolit (2011-07-16)
Mano kiemo Auksinukas Nr.2 :) Pradžioje narvelyje net maitinti buvo problematiška, o dėžutės tvarkymas :( Su laiku tapo visiškai naminiu katinu, puikiai žinančiu manipuliavimu šeimos nariais subtilybes ir kraupiai bijančiu netgi atviro lango. Selicija moka tokius "tramdyti".
Karlik (2011-07-15)
Aplankiau siandien Drasuti. Socializacija bus sunki :( Jam tiek skausmo teko iskenteti, daug streso ivarem gaudydamos, paskui vel nepazistami zmones, skausmingos proceduros... Jis ir siaip laukinukas, tik tiek, kad maitinamas leisdavo paglostomas ir pasiglaustydavo aplink kojas. Siandien bandziau paglostyti: is pradziu "kentejo", kol per narvelio grotas glosciau ausyte, paskui apsnypste; bandziau ir padeti suleisti vaistukus. Be pirstiniu baisu kisti rankas i narva, bet jau vien pirstiniu vaizdas jam varo baime, tai iskart matosi is jo akiu ir viso kuno isitempimo. Vienintelis pasiekimas, kad nors su pirstine prisileido bent siokiam tokiam kontaktui :) apuoste pirstine ir galejau truputeli paglostyt, bet paskui vel puole :( Gal kitoje aplinkoje greiciau prades pasitiketi zmonemis, dabar su baime reaguoja i kiekviena veterinaro batu kauksejima i ta puse. Siaip jis atrodo gerai, zaizdeles gyja gerai, uzsitraukusios, akytes placiai stebi, kas vyksta aplinkui. Zinoma, kol reikia proceduru ir vaistu, geriau pabuti klinikoje, nes niekas su juo nesugebes susitvarkyti be streso tiek jam, tiek ir sau.
Auksyte (2011-07-15)
aišku tegu pabūna klinikoj - mažiau rizikos liks, kad dar gali būti kažkas ne taip... O tada jau galės mokintis gyventi be kojytės...ir be to skausmo...
Karlik (2011-07-15)
Labai ACIU visiems, kas prisidejote ir prisidedate prie Drasiaus gelbejimo ir sveikimo :* Ka tik grizau i miesta, gal pavyks nuvaziuoti, aplankyti.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-15)
Drąsutį tikrai reikia palikti klinikoje, juk nė savaitė nepraėjo po operacijos. Tegu gauna visą reikalingą gydymą, antibiotikus ir pan. Kas kitas, jeigu ne vetai, sugebės susitvarkyti su nenoriuku katinuku:-)..
Alina.V (2011-07-15) (foto)
Labas rytas. Aplankiau mūsų Drąsių.... Labai išsigandęs, stresuojantis, tačiau atrodo visai sveikutėlis - akys žvalios. Vetas sakė, kad katukas bijo žmonių, tad patarė nekišti rankos į narvelį :D:D:D Pasikalbėjau su juo, tačiau nelabai norėjau manęs klausytis, truputi miegantis dar buvo :) Siaip vetas sakė, kad jeigu katukas būtų bent kiek socializuotas, galima būtų paimti namo jau šiandien, nes žaizda po apmutacijos nepuliuoja, bet kadangi jis laukinukas, siūlė jam pabūti tarp žmonių bent 4 dienas, kol suleis visus antibiotikus. Yra galimybė palikti stacionare dar savaitei ir tada jau nuims siūlus. Ką siūlote? Aš manau gal tegu pabūna dar savaitėlę, po tokios operacijos vetų priežiūra jam labai reikalinga.
Nesvetima (2011-07-14)
Linutė/Karlik prašė perduot ačiū visiems ir visoms!
Kary (2011-07-14)
Kaip jam skaudėjo visą tą laiką pūvanti kojytė.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-14) (foto)
Viska iskaiciavau ir dabar turime "atsargoje" siai savaitei 59 Lt :)
Alina.V (2011-07-14) (foto)
Jau Drasiui surinkome 440 Lt... valioooooooooo!!! Aciu visiems!
Carvalho (2011-07-14)
Imeciau ir likusius 20 Lt
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-14)
Labas rytas:-). Kaip smagu, kad Drąsutis toks mylimas. Dėkui už paaukotus pinigėlius. Vakar Karlik (Lina) lankė Drąsutį klinikoje ir ten paliko 50 Lt.. Tad įskaičiuokite ir tai :-). Šįryt užsukau į kliniką, tai nors katukas vis dar atsargiai stebi visus atėjusius, bet maisto indeliai švarūs, reiškia apetitą turi:-).
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-14) (foto)
Alina teisi :) Svarbiausia apmoketi uz tai, kas jau atlikta. Po to pirmadieni galima bus paskaiciuoti, kiek dar susidare ir vel galima bus pamoketi.
Alina.V (2011-07-14) (foto)
10 lt tai nebrangus malonumas- visur po 25-35 lt. o svarbu dabar bent sita saskaita apmoketi, kad filaretai matytu, kad mes "mokus klientai", o jau likusia suma surinksime ;) Matote, kaip greitai reaguoja zmones? :)
Carvalho (2011-07-14)
Jau rasiau "Lesej", tai kad nesimaisytu, rasau ir cia - pervedziau 100 Lt Drasiui.
Moira (2011-07-14)
Merginos, sory, kad aiškinu, bet viena stacionaro d 10lt (niekur pigiau nerasite:)) + gydymo procedūros, jei jų reikia. Todėl, jei Drąsiui leidžiamos lašinės ir atliekami kt medicininiai veiksmai, reikia mokėti papildomai:) Kaip minėjau, stacionaras brangus malonumas.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-14) (foto)
Aciu, merginos. Jei veikti kartu, viskas issisprendzia daug lengviau :)
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-14)
Pervedziau 50 Lt
Alina.V (2011-07-14) (foto)
Yra geru zmoniu! Maza skolele liko :)
Zivivi (2011-07-14)
+70 nuo manęs :)
Auksyte (2011-07-14)
Reiktų pakelti šitą naujieną į viršų - jau toli nuslinko...
Nemuno saule (2011-07-14)
+50lt nuo manes
Auksyte (2011-07-14)
+50 Lt ir nuo manęs. Sveikit
Alina.V (2011-07-14) (foto)
+50 lt
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-13) (foto)
Jau galima i Leses saskaita :) Ziviliuk, tu uzklausei kaip tik tuo metu, kai rasiau rekvizitus :)
Zivivi (2011-07-13)
Ar dar neaišku į kokią sąskaitą galima Drąsiukui pinigus aukoti?
Alina.V (2011-07-13) (foto)
Sorry, siandien jau nespesiu - vaziuosiu rytoj po darbo. :( Smagu, kad katulis jauciasi gerai. :)
Karlik (2011-07-13)
Alina, jau buvau isvykusi, nemaciau zinutes, todel del maisto nepaklausiau :( Ka tik grizau: katulis atrodo puikiai, palyginus su tuo, koki ji isveze i klinika. Jam lasinami vaistukui, o del maistuko, manau, klinikoje yra, galima ir vietoje nupirkti, jei ko reikes :) Saunuolis, greitai sveiksta, tik nelabai nori prisileisti zmones :( Aisku, jis ir siaip ne naminis, bet prisileisdavo, tai stresui praejus gal ir pasikeis situacija. Jei kas vyksite, parasykite naujienas :) AS TAIP DZIAUGIUOSI DEL JO!!!!! ACIU VISOMS IR VISIEMS, PRISIDEDANTIEMS PRIE DRASIAUS SVEIKIMO :*
Alina.V (2011-07-13) (foto)
Karlik, paklauskite prasau del maistelio! Gal ir papildu ar vitaminu kokiu papildomai reikes! ir informuokite, nes po darbo planuoju aplankyti katuli
Karlik (2011-07-13)
Ka tik skambino Linata, ji isvykusi ir neturi galimybes pati parasyti. Taigi, naujienos tokios: Drasius po narkozes jau atsigavo, akys zvalios, skaidrios; prie maistelio kol kas neina, tupi kamputyje (aisku, juk toks stresas), bet siaip viskas tvarkoje, prognozes geros :)))) as dabar ruosiuosi vaziuoti i klinika aplankyti, grizusi parasysiu, kas ir kaip.
Moira (2011-07-13)
Aplankyti tikrai galima:) Dėl maisto abejoju, nes maisto kaitaliojimas gali iššaukti viduriavimą. Taigi mokate ir už gydymą ir už slaugą ir už maitinimą, kiek žinau nusilpę kacai ten maitinami kokybišku maistu. Pasikonsultavus su vetais gal ir galima nupirkti kokio "Specific" linijos - nusilpusiems po operacijos kacams:)
Alina.V (2011-07-13) (foto)
Labukas, smagu girdeti :) Noreciau siandien vakare po darbo aplankyti - ar galima kokio maistelio ten nuvezti, ar ten karantinas?
Karlik (2011-07-13)
O Vaivute kaip?
Karlik (2011-07-13)
Kaip dziugu tai girdeti. Jis stiprus katulis, turetu greitai atsigauti. Aciu aciu aciu
Moira (2011-07-13)
Drąsius jau atsigavęs ir žvalus:) Akys žvitrios ir plačios, ausys stačios:) Vien žo, kol kas viskas super duper:)
Karlik (2011-07-13)
Labas visoms. Gal zinote, kaip katulis laikosi?
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12)
Karlik, ačiū už gerus žodžius. Čią juk visų mūsų indėlis, kad katinukas jau ne lauke..Esu ne vieną kartą pastebėjusi, jeigu daug žmonių bent jau pagalvoja, o dar jeigu ir prisideda prie gerų darbų darymo, tai tas darbas puikiai pavyksta :-)...Svarbiausia yra noras padėti..
Karlik (2011-07-12)
Aciu, Linute uz viska, ka del jo padarete ir uz issamia informacija :* Pagaliau prasideda sviesusis periodas katulio gyvenime. Tiek istveres, tiek atkentejes, sulaukes geru zmoniu pagalbos, prades sveikti, net neabejoju tuo. Juk jis jaunas (apie 2 metu, gal ir tiek dar nera), stiprus, kad taip ilgai issilaike...ir sulauke. LABAI DZIAUGIUOSI TUO. Kai tik bus kur pervesti pinigelius, duokite zinoti. O nuvykus i filaretus ar ji pamatyti galima bus? Jis gal apsdziaugtu pazistama balsa isgirdes?
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12)
Tik parvažiavau iš Filaretų...Katinuką pavadinome Drąsiumi ( bet tegu nekyla asociacijų su Kedžiu ...), tiesiog katinukas labai drąsus ir ištvermingas, kad išgyveno po tokios baisios traumos. Katinėlis dar nėra pilnai atsibudęs po operacijos. Pati operacija praėjo sėkmingai , kaip ir buvo galvota, sužalota kojytė buvo pilnai amputuota, o kitos kojytės vieno pirštuko neteko. Katinukas gauna visus reikiamus medikamentus. Pasak vet. Aleksandro, po tokios operacijos pirma savaitė yra pati kritiškiausia, nes lieka tikimybė trombų susidarymui. Tad katinukas tikrai lieka bent savaitei klinikoje. Rytoj ryte skambinsiu klausti, kaip pernakvojo katinukas. Kol kas klinikoje nieko nemokėjau. Šiai dienai operacija ( vaistai, narkozė, amputacija, kastracija ir t.t. ) kainavo 330 Lt., papildomai testai 51 Lt. Dar laukia procedūros, stacionaras ir kt. išlaidos. Dėkui iš anksto visoms ir visiems, kurie pasisiūlė paremti katinuko gydymą. Sąskaitos nerašau kol kas, yra minčių, kad katinuką po savo vėliava paimtų organizacija, tai būtų paprasčiau pervesti pinigėlius į jų sąskaitą, tik nurodžius paskirtį. Informuosiu. O jeigu kas bus Filaretuose ir norės prisidėti prie katinuko gydymo, tai galite paaukoti katinukui, perduodami vetams, tik pasakydami, kad tai už katinuko Drąsiaus gydymą ( katinėlis registruotas mano vardu ) , tik parašykite man i až, kad žinočiau... Ir pabaigai...Lankymo valandos Filaretuose nuo 8.30 iki 20.00 darbo dienomis, o savaitgaliais nuo 9 iki 18 val. :-)...
Alina.V (2011-07-12) (foto)
Viska supratau. Tikiuosi operacija pavyks. Finansiskai prisidesiu ir as.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-12)
ok
Moira (2011-07-12)
Man rodos, kad kacas šiuo metu operuojamas, kadangi "pjaunamo" darbo vetui daug, manau baigs negreit. O finansinį kl, manau aptarsime vėliau, nes yra aplinkybių, kurios neaptariamos viešai:) Šiaip geriausiai susrašyti su Lina per až:)
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-12)
Svarbu, kad istvertu operacija ir atsigautu, o tada jau spresim kaip toliau jis gyvens:) Gal reikia pinigeliu uzvezti i Filaretus tiesiai? As galiu dabar prasukti vaizuodama si darbo.
Moira (2011-07-12)
Aleksandras pasakė tiek, kad trauma jau sena, mažiausiai poros sav senumo, labiau panašu į mechaninį sužalojimą, visą kitą paliekama susigalvoti patiems:)
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-12)
Ar aisku nuo ko jam taip atsitiko?
Moira (2011-07-12)
Kadangi Lina važiuoja gelbėti kitos katytės, parašysiu aš: katulis liks stacionare dar ilgai, nes jam bus amputuota viena koja ir pašalinta kitos kojos dalis letenos, dar jis bus kastruotas, todėl manau optimalią priežiūrą po tokių drastiškų intervencijų geriausia yra stacionare. Bus reikalingi perrišimai, vaistų injekcijos ir kitokia medicininė slauga, kurią gali atlikti tik patyręs žmogus.
Alina.V (2011-07-12) (foto)
Labas, tai ar jau aisku - katulis liks siandien stacionare ar ne? prasau informuokite mane.
Karlik (2011-07-12)
Jeigu paleisti tai tik ten pat kur jis visalaika ir gyveno, ten ir kiti katiniukai jo neskriaudzia, o ir mum rupintis juo lengviau butu :) Na, o dabar musu katineliui reikia palinketi stiprybes, istvermes ir kad kuo greiciau pasveiktu.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12)
Alina, ir aš manau, kad nekirpsiu ausytės. Jau ir taip nuskriaustas rainiukas:-(..
Nesvetima (2011-07-12)
Šaunuolės,merginos.Pagarba ir didelis Ačiū visoms gelbėtojoms.O šleivukui ištvermės dabar ir sveikti,sveikti,sveikti...
Zivivi (2011-07-12)
Na gal :) tiesa, merginos.. neberandu aš to skelbimo, pasimečiau ar Lesės puslapy mačiau, ar čia. Kur apie Grigiškių katinukus? Nežinot, juda kas nors? Ten irgi luošiukas toks buvo, nufilmuotas.. :( Gal ir jį galima kažkaip? Aš galėčiau su mašina jį iki Vilniaus atitarabonint..
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12) (foto)
Lina, kol kas gal nekirpkim? Parasyk prasau info, kiek reikes pinigeliu, bet jau gal vakare pasakys, kiek kainavo operacija, tai bus galima spresti, kiek reikes aukoti.
Vikikute (2011-07-12)
Nebūtinai, juk skaudanti koja ir gaudymas graibštu bet kokį puslaukinuką iki "pirštinių" davarytų :)
Zivivi (2011-07-12)
Gal jam ne spąstai, o žmogus kažką padarė, jeigu prieš tai buvo draugiškas ir apie kojas besiglaustantis katinas, o dabar tik su pirštine paimt išeina.. Bet kokiu atveju linkiu katuliui ištvert operaciją... pinigų paaukosiu gydymui ir aš.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12)
Katukui suleido ir nuo skausmo, ir visus kitus reikiamus vaistus. Katinuką ir kastruos tuo pačiu, bet suabejojau, ar kirpti ausytę. Vargu kieme jis galėtų gyventi ?
Vikikute (2011-07-12)
Gal jau kažką suleido - aš nemačiau apžiūros pirminės, mes po gal 2h tik atvažiavom, kai jis ten jau ilgokai pabuvo :) Nes kitą katę dar gaudėm, į vegę užvažiavom :D
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12)
Katuliui testai padaryti - neigiami, taip ir pasitvirtino, kad nėra "zarazėlių" pas jį. Šiuo metu ruošiamas operacijai. Palinkėkime katinukui ištvermės ir daug sveikatėlės... Katinukas nelabai norėjo, kad jį vetas imtų iš narvo, tik su pirštine pavyko. Tikiuosi, kad po operacijos jis bus sukalbamesnis, nes laukia procedūros...
Zivivi (2011-07-12)
Nuo skausmo jam svarbiausia suleisti vaistukų :(
Vikikute (2011-07-12)
Čia ne aš, Vaiva :D Man tai irgi biški baisu ką nors neteisingai su tuo graibštu padaryti (labiau ne dėl įkandimų, o dėl to, kad suklysiu kažką ir pabėgs) ;D Kai mes buvom prieš kokį pusvalandį tai jis tiesiog narvelyje sėdėjo ir laukė, kol Aleksandras ten daugiau kažką apžiūrės/padarys...
Karlik (2011-07-12)
nezinau, ar skiepai nuo stabliges ieina i kokius nors kompleksinius skiepus, bet kai mane skiepijo, tai kas kazkiek laiko reikejo eiti (nepamenu, gal kas 3 men.) ir visada leido tuos pacius vaistus is to paties buteliuko; ant ju buvo mano vardas, pavarde...ir kiekviena karta tie patys vaistai buvo leidziami. Po ikandimo gana greitai (gal poros val. laikotarpyje) pajutau tvinkciojima rankoje, nors iskarto buvau zaizdas apdirbusi... o kita diena ranka buvo kaip bandele, negalejau pirstu sulenkti :( tik tiek, kad man suleido du iltinius prie rodomojo pirsto ne is delno puses, tai pazeide kaulus... Tikiuosi, kad Jums ikandimas neatnes tiek rupesciu... Aciu uz pagalba, Jus LAAAABAI DRASI! Idomu, kaip ten musu katulis laikosi?
Vikikute (2011-07-12)
Vetai tai sakė kai taip nutinka dėl viso pikto druskos tirpalą pasidaro ir palaiko biškį :)
Vikikute (2011-07-12)
Matot, čia priklauso nuo daug dalykų - sveikatos bendros, imuniteto, kiek kartų taip nutikę buvo ir t.t... Man prieš kelias sav irgi buvo katukas įkandęs, nieko nedariau ir praėjo labai greit :D
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-12)
As neseniai tuos skiepus praejau, tai daromi 4 skiepai, tad turbut ir stablige ieina i ta paketa:)
Karlik (2011-07-12)
Pasiutlige tai tikrai neserga, net nuo stabliges tai reiketu pasiskiepyti!!! Seiles katulio tikrai infekuotos :( man buvo nuosavas katinas iltis suleides, tai ranka buvo kaip bandele, be gydymo neapsiejau :(
Vikikute (2011-07-12)
Su graibštu... todėl ir nutiko tas įkandimas, nes su graibštu visad biškį sudėtingiau (kai pagauni dar po to sunkioji dalis - įdėt į boksą lieka; toje dalyje ir įvyko tas įkandimas)...
JusteB (2011-07-12) (foto)
Buvo Vaiva dabar uzsukus, sakau, tai gal pasiskiepyk, o ji: tai kad as jau paskiepyta nuo pasiutliges :))) labai juokingai nuskambejo, isivaizduoju, kiek tenka visko kartais iskest :) manau, del to kazkada bus puiki vet. specialiste :)
Angelina (2011-07-12)
Su gaudykle pagavot?
Angelina (2011-07-12)
Vaiva jau tu katinu pakrikstyta n kartu ,tai jai tikrai nieko tokio:)
Karlik (2011-07-12)
I Brunona jis nelabai panasus :) Toks vardas tiktu nusipenejusiam namu valdovui :) o katulis labai graziu ir protingu zvilgsniu, kuris (bent jau man ) pirmiausia krenta i akis ji pamacius
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-12)
Viltukas, Vilcius - labai tiktu:)
Karlik (2011-07-12)
jo broliukas toks truputeli zvairas, tai ji Zvairiuku vadinam, o sitas katulis visada buvo truputeli sleivas, labai idomiai kojytes state, tai kieme ji vadinau Sleivakoju, Sleiviuku... Dabar toks jau nebebus, nes nebus kuo sleivoti :( Jis tikras didvyris, kad taip ilgai issilaike, kad sulauke pagalbos...Gal tiktu Viltis -Viltukas, nes viliames ji isgelbeti?..
Laiburg (2011-07-12)
Pagal liepos 12 d. vardadienius katinėliui mano siulomas vardas BRUNAS (Brunonas)
Alina.V (2011-07-12) (foto)
Smagu girdeti, kad turi sansu gyventi, nor ir su 3 letenom. Linata, kai turesite ziniu, informuokite, nes man svarbu zinoti - ar katukas liks kuriam laikui stacionare, ar ji galima bus vezti namo. Butinai prisidesiu ir pinigeiais.
Karlik (2011-07-12)
Siaip katulis gana ramus, bet, aisku, tokioje situacijoje labai sustresavo...Kai buvo sveikas, maitinamas leisdavo glostytyti ir glaustydavosi aplink kojas...net ir suzalotas toli nejo, laikesi prie zmoniu. Skausmas, baime savo padare ir Vaivute nukentejo :( Merginos tikros saunuoles, moka ir zino, kaip ir ka daryti. Aciu jums :* Linatai didziausia padeka ir pagarba, kad nepalikote bedoje vienu. Tikiuosi, jokiu kitu ligu, apart suzalojimu, jkatulis netures, nes kieme nepastebeta, kad kuris nors sirgtu ar mirtu nuo ligu; jie musu kieme ilgaamziai. ACIU, MIELOSIOS, VISOMS UZ PAGALBA!!!! :*** Kiek galesiu. prisidesiu prie gydymo; nuovargis budint padare savo, todel pamirsau Linutei perduoti bent kiek pinigeliu :( Labai tikiuosi, kad katulis isgyvens, jis tikrai nusipelne to.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12)
Per tą skubėjimą katinuko net neužregistravau:-), nors ištiesų į galvą neatėjo joks vardas, kuriuo pavadinčiu šį didvyrį:-)...Bet važiuosiu į kliniką vakare, tai prašau siūlykite vardų variantus:-)..
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-12)
Labai teisingas sprendimas Linata. Laukiame ziniu tuomet. Ar jau reikejo kazka moketi vet. klinikoje?
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12)
Nuvežiau katinuką į Filaretus. Nors labai stresavo pagautas, per tą laiką, kol vežiau, katinėlis apsiramino. Perdaviau į vet. Aleksandro rankas, kuris iš karto pasakė, kad reikia amputuoti sužalotą galūnę, o kitos kojytės teks vieną pirštuką/pagalvėlę šalinti. Bet...paprašiau, kad prieš operuojant padarytų leukemijos ir imunodeficito testus. Mano manymu, jeigu katinėlis turi vieną iš šių ligų, kad ir kaip liūdna, bet vargu bau ar rasime jam namus, kur jį priglaustų. O paleisti atgal į kiemą, žinant, kad jis turi užkrečiamą ligą, yra neteisinga. Klinikoje neužtrukau, nes kaip sako mano protas, "norint padėti katinukams, reikia gerbti darbdavį, kad būtų už ką gelbėti":-)...Sutariau, kad man skambins iš klinikos, kai padarys testus. Nors aš kažkodėl manau, kad katinėlis neturi tų "zaraznų" ligų... Noriu padėkoti Vaivai ir Viktorijai iš Lesės, kurios atvažiavo ir padėjo pagauti katinuką. O dienos didvyrė tai yra Vaiva, tokia nedidelė moterytė, o turi tokią tvirtą ranką:-). Gribštelėjo katinukas, kai buvo bandoma jį įkelti į narvą, o Vaiva ramiai pasakė "nieko tokio"...Po to teko paaukoti odines pirštines, ale bus tų pirštinių:-)...
Auksyte (2011-07-12)
kaip gerai, kad pavyko sugauti. Laukiam žinių...
Angelina (2011-07-12)
Ai ,tikrai Vika susitvarkis:)
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12) (foto)
Galina, man rodos, kad musu Viki :) Bet jei cia tikrai ji - del jos ramu, ji patyrusi savanore, zinos, ka reikia daryti (jei pasirodys, kad visgi reikia)
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-12)
na saunuoles tai tikrai!!!Aciu!
Angelina (2011-07-12)
Bingo ,saunuoles!!!!o kas cia nukentejo ,jei ne paslaptis?:)
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-12)
Del ikandimo siulyciau merginai apsidraudimui nueiti pas gydytoja - gal katukas uzkrete kokia zaraza, gal antibiotiku reiks - geriau nejuokauti.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-12)
Taigi dar nezinome situacijos, tad nezinome kiek remti reiks - ar gydys, ar operuos, ar bus stacionare, ar apskritai jau niekuo padeti nebus imanoma... tad laukim ziniu is pradziu.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-07-12) (foto)
SUPER!!!!!
Karlik (2011-07-12)
Parasykite saskaita, is to streso net pamirsau paremti katinelio gydyma :(
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12) (foto)
VALIO!! Saunuoles, merginos! Dabar jam suteikta kvalifikuota pagalba pagaliau. Laikau visus pirstus sukryziuotus, kad tik kuo lengvesni butu suzalojimai... Labai lauksim naujienu is klinikos. Is tiesu dabar labai reikalinga visu fin. parama dabar, padekim kartu katuliui
Moira (2011-07-12)
Tiesa merginos, norėčiau priminti, kad vetklinika brangus malonumas, todėl, jei galite, prašau paremkite Linatą, nes kacas bus registruotas jos vardu:)
Moira (2011-07-12)
Kacas/kacka jau filaretuose:) Įkando į ranką gelbėtojai (parazitas):) Lina grįš, parašys daugiau.
Karlik (2011-07-12)
Labas visiems, nuo pat ryto laukiau katulio, pasirode apie 10 val., o ka tik su Leses mergaiciu pagalba sugavom ir Lina jau nuveze mazuli i klinika. Gaudymas buvo sudetingas, viena mergaite nukentejo :( ikando katulis... Dabar lauksim ziniu is klinikos... Aciu visoms uz palaikyma ir PAGALBA. ACIU, TIKIUOSI, KATULIUI VISKAS BUS GERAI DABAR...
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-07-12) (foto)
jau ir po pietu, juk turetu pasirodyti! kad tik zinotu, kad pagalba arti...
Zivivi (2011-07-12)
Vėsu gal jam.. guli kur nors į kamuoliuką susisukęs ir laukia savo "likimo" :(( negaliu kaip skauda širdį dėl šito katinėlio..
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-12)
isalks ir islys, vakar juk irgi apie pietus islindo
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12)
Šiuo metu Karlik lauke, parašė, kad katinuko nematyti:-(
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-12)
Zinoma, kad pasirodys! As visada tikiu, ir tos mintys materializuojasi:)
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-07-12) (foto)
Isivaizduoju kaip jam su tokiu skausmu prailgsta naktys ir dienos.... :-( kad tik pasirodytu..
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12) (foto)
Bijau, kad sikart tyla nera gera naujiena :( Bet gal dar siandien pasirodys katulis
Zivivi (2011-07-12)
Katinėlio nematyti?...
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-12) (foto)
Galbut jis islis ryte jei per nakti netures maistelio. Labai tikiuosi, kad kuo greiciau pavyks ji pagauti ir pradeti gydyti
Karlik (2011-07-12)
jau po 12, katulis taip ir nepasirode :( turbut kietai miega, skausmas didelis neleidzia pasirodyti... kaip tycia: visa diena buvo "ant akiu", o kai pagalba jau ranka pasiekiama tapo, pasislepe mazulis ;( siandienos ieskojimus jau baigiu, bandysiu is pat ryto ieskoti. Maista visa partaukiau, palikau tik vandenuka. Tikiuosi, kad ryt viskas pavyks, tada ir parasysiu. Aciu visoms uz pagalba, labai noriu, kad jo kancios pasibaigtu ir viskas jam butu gerai... jis dar jaunas(kokiu 2 m.), geras katulis ir tikrai turi gyventi, ypac, kai yra tokiu geru zmoniu, kurie nori jam padeti.
Alina.V (2011-07-11) (foto)
Tai aisku, kad reikalinga operacija, jeigu veterenaras patvirtins, kad butina palikti stacionare - taip ir padarysime, o jau po to reabilitacijai priglausiu pas save :)
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-11)
AlinaV, ačiū už paiūlytą globą. Tik manau, kad katinukui pirmiau reikės vetų apžiūros ir kuo skubesnės operacijos. O po operacijos ir stacionare pabūti. Tik po kurio laiko bus galima jį nuvežti pas juūsų mamą. Bet svarbiausia dabar - jį pagauti.
Angelina (2011-07-11)
Bijau ,kad jei tai buvo spastai ,jis gali daugiau nei uz ka neiti i gaudykle:(
Alina.V (2011-07-11) (foto)
Jeigu nakti pavyks pagauti ir ryte veterenaras patvirtins, kad kaciukas turi sansu isgyventi - iskart skambinkite man - 867879127 - atsiprasysiu is darbo ir paimsiu kaciuka pas mano mamyte, ji mielai sutiko priglausti katuliuka.
Cpokundra (2011-07-11)
vargšė katytė, be proto gaila:(((( bet kažkaip tikiu, kad pavyks ją pagauti
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-11)
Karlik, laba gaila, kad nepasirodė. Tik jūs būtinai paimkite visą maistelį iš tos vietos, ir nakčiai nepalikite. Jau tada geriau kiti katinukai tegu nepavalgo vieną kartą, bet tą nabagą sužalotą būtina pagauti. Tiesa, iš jūsų dar nuvažiavau į Filaretus, parodžiau vet. Aleksandrui katinuko istoriją, tai iš nuotraukose pamatytų žaizdų jis sprendžia, kad tai ne nauja žaizda, gali būti praėję net kelios savaitės. Pasak jo, kai taip stipriai katinukas sužalojamas, jis praguli kurį laiką pasislėpęs, kol organizmas pats bando kovoti su žaizda. Jeigu išlindo į žmones, reiškia jau santykinai jam geriau. Bet būtina jį vežti pas vetus. Ištiesų Filaretai įspėti, kad jeigu naktinė medžioklė bus sėkminga, iš pat ryto jį nuvešiu ten.
JelenaP (2011-07-11) (foto)
Ojei!!!!!!!Tikrai sunku ziureti... kad tik pasigautu katulis!
Zivivi (2011-07-11)
Jetau jetau... :((((
Karlik (2011-07-11)
vis dar be rezultatu :( valandele prastovejau, kol kas nepasirode :( uz valandos vel bandysiu
Wilma (2011-07-11) (foto)
Kaip gaila:( Gal turite kokias maitinimo valandas, tada greičiausiai pasirodytų
Karlik (2011-07-11)
gaudynes kol kas be rezultatu, pralaukem pusantros val., pasislepe vargsiukas :( atsipusiu valandele ir vel eisiu... tikiu, kad pavyks
Kary (2011-07-11)
Koks liudnas vaizdelis.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
Kalyte islenda velai vakare, kai maziau zmoniu, ji maisto iesko, vakar prie sugiharos pastebeta 11 val vakare.
Rozocka (2011-07-11)
Dieve, kaip baisu! Už ką vargšiukai turi tiek kentėti? Be ašarų neįmanoma žiūrėti:(((((
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2011-07-11)
bliamba jei tik rasite spastus - sakykite. reikia užsiundyti ekologinę policiją. Siaubas. Parašysiu visur kur tik galima. Gal kas ka žinot apie tai daugiau.
Karlik (2011-07-11)
Aciu, Alina. Tikiuosi, bendrom jegom pagausim, siandien jis niekur nesitraukia, matyt jaucia arte4jant pagalba...del viso pikto ka tik ji uzdariau prie konteinerio, kad nepabegtu... ka tik apejom teritorija prie sukiharos, N.Vilnios sunelio nesimato, bet ten salia miskai, tai gali tunoti kur pasislepes :(
Alina.V (2011-07-11) (foto)
Atsisveikinu. Lauksiu ziniu is Lauros ar Linatos (Laura zino mano tel. nr). Laikina globa siam kaciukui iki 2 sav garantuoju :)
NikaID (2011-07-11)
Kad tik Jums be problemu ji pagaut iseitu.
NikaID (2011-07-11)
Kaip jam skauda, edrit madrid kas per zmones pasauli gyvena :(
Asta136 (2011-07-11)
Žaizdos ko gero nuo spąstų, labai panašią bėdelę turėjau, kaip gaila mažiaus, kad tik greičiau pagalba...Sekmės, merginos.
Kacas (2011-07-11)
man irgi mintis kliuvo kad 100% nuo spastu bet tada kaip jis sugebejo antra suzeisti jei viena lepse rimtai suzeide? Manau jis galejo pries savaite ilys kur, nes gi kojele matyt dar laikesi bet galiausiai nukrito.
Angelina (2011-07-11)
Veterinarai apziurejus tiksliau pasakis
Angelina (2011-07-11)
gal kokiam rusy tie spastai ziurkems gaudyti
Karlik (2011-07-11)
net neisivaizduoju, kaip ir kas ji taip suzalojo :( masina butu sutraiskiusi letenyte, o cia - visas pedute buvo isdraskyta i viena ilga gabala :((( dabar ta gabala jis turbut nusikando, nes jo nebera... panasiausia i spastus, bet KUR JIE? Net nebezinau, kur ieskoti. Katulis niekur nelaksto toli, tik aplink musu nama, cia jo teritorija. Suns nesimato, apklausiau kaimynus, nemate niekas :(
Karlik (2011-07-11)
aciu Dievui, dabar guri pasislepes krumuose, tikiuosi, kol atvyks pagalba, nepabegs is ten.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-11) (foto)
Cia tikrai bus ne nuo automobilio, man labiau panasu i spastus... Taip pat tai turbut ne kastines zaizdos, nes nemanau, kad jis butu pakliuves kokiam nors suniui "is priekio" ir likes gyvas.
Kacas (2011-07-11)
idomu nuo ko jis taip galejo ukenteti?
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-11) (foto)
Dabar geriau katulio negasdinti, kitaip bijos prieiti prie gaudykles. Svarbiausia neserti ir tureti skaniai kvepianti maisteli :)
Karlik (2011-07-11)
banziau pagauti, bet be gaudykles nepavyks :((((
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
Lina, Jus ir taip daug prisidedate - juk pranesete apie si mazuti, o tai svarbiausia. manau bendrom jegom mums viskas turetu pavykti:)
Karlik (2011-07-11)
Apejau visas zoles, ieskodama spastu...neradau :( labai noretusi tiketi, kad nera tu spastu, nes ir kiti gali pakliuti :(( kiekviena karta iseidama i lauka dar ir dar karta apeinu tas zoles...
Karlik (2011-07-11)
Visko gali buti, ir siandien ta ragana kapstesi po savo balkonu ir burbejo, kad reikia visus isgaudyti, tai bijau, kad tik jai nepasimaisytu suzeistasis, nes tada jau pagalbos nebebutu kam suteikti :(
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
Manau cia spastai pasitarnavo - gyvunai, gali nusigrauzti sau koja, kad tik issivaduotu...
Nesvetima (2011-07-11)
Yra ten tokia kaimynė ragana viena,gal kokius spąstus pastatė kur,kas ten žino...o ten katinėlių ne vieną ir ne du maitina Karlik ir visi bėgte atbėga prie jos.Kažkada ta bobelka puldavo Karlik,kad katinas po jos balkonu pasikapsto,vis kažkas užkliūdavo jai,tai gal su kieno pagalba pasistengė...:(
Sauly963 (Penkta Koja) (2011-07-11)
O dieve.,. Tikrai labai skaudėti turi..
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-07-11) (foto)
arba "gerieji zmones" pasistenge...
Karlik (2011-07-11)
Aciu visoms uz pagalba, ypac Laurai :* Pagalba jau suorganizavo, beliks tik pagauti katuli... Kol kas jo nera, karsta dabar, turburt pasislepes... Tikiuosi, pagausim, ir reikiamos pagalbos sulauksim. Katinelis tikrai nori gyventi, straksi savo likusiom trim kojytem, manau, kad kita letenyte ne tiek daug suzalota, ten gal tik infekcija prasidejo pagalvelej, nes siaip jis remiasi ja i zeme... Laukiu gaudykles, bokso, ir... laimingos pabaigos... Noreciau daugiau padeti, buti naudingesne siame etape, tik turiu bedu su sveikata, o pamaciusi ji ir rupindamasi juo dar paastrinu tas savo bedas, pradedu dusti :(((( Dar karta aciu uz realia pagalba!!!!!!!!!!! Bandysiu kas pusvalandi ieskoti, gal netycia pavyks pagauti... Kartu paieskosiu sunycio, gal kur mano puseje glaustosi...
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-11) (foto)
Dieve, kad tik pasisektu.. Kazin nuo ko taip nuketejo katulis - ar kur nors istriges buvo??
Auksyte (2011-07-11)
vaje, kaip baisiai ir skausmingai atrodo :( Tikiuosi pavyks pagauti - lausim žinių iš veterinaro. O finansiškai tikrai pagelbėsim...
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
Suskambinau. Kad tik pasissektu.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-11) (foto)
Jei bus kur nuvezti katuka "pooperaciniam" laikotarpiui ir atsigavimui/sustiprejimui, manau visi prisidesime kiek galime pinigeliais jo islaikymui. Katukui reikia padeti isgyventi
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-11)
LauraV, sutarėme, skambinsiu varpais, jeigu ką:-)...
Alina.V (2011-07-11) (foto)
Mergaites, is Filaretu jau pati paimsiu - kiek cia to kelio :)
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
ok Linata aciu! As paremsiu pinigeliais! Alina sake priglaus jei ka, taigi skambinkite man bet kada 861865367, is Filaretu jei ka Alinai i Naujaja Vilnia nuvesiu.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-11)
LauraV, galite skambinti Linai ir pasakyti, kad atvažiuosiu kartu su Gintare apie 18 val. Aš užsirašiau jos telefoną, pasiskambinsiu, kai būsiu vietoje. Nuvešiu apžiūrai į Filaretus, o jau po to bus matyti, ką vetai pasakys..
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
Cia gi prie Mados, nakti kaip tik Naujosios Vilnios kalytes ten ieksojau, et kad buciau zinojus...
Nesvetima (2011-07-11)
Viršuliškių g.93 randasi katinukas
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
esu darbe, didziojoje, istrukti is darbo ir taip sunku, o cia dabar tektu del bokso vazinetis. Linata, gal tuomet viltis dedam i Jus, ar galiu p. Linai tvirtinti, kad po darbo jus atvaziuosite su visa iranga.
MeiLLi (2011-07-11)
LauraV, aš nesu vietinė tai nenoriu nuklajoti ten kur nereikia, o tai puikiai sugabu ....
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-07-11) (foto)
supratau, kadissiversit be mano bokso! Tikiuosi, kad pavyks pagauti!
Birbė (2011-07-11)
Ką tik į vagonėlius nuvežiau tašytę Vyta dovanojo, gal galit iš ten paimti?
MeiLLi (2011-07-11)
LauraV , ar turit galimybę pasiimti boksą iš asanavičiūtės g . (netoli visai pasakų parkas) palieku savo nr. nes išeisiu su saviškėm į parką pavaikščioti jei kas paskambinkit ar parašykit 863984402
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
MeiLLi, ar negaletumete nuvezti su mikriuku pvz? nuo Lazdynu juk ten 10 min kelio. Pinigelius grazinciau.
Linata (Gyvunugloba.lt) (2011-07-11)
Pas mane kaip tik automobilyje yra gaudyklė ir suspaudimo narvas. Manau, kad katinėlį galėsime pagauti tik gaudyklės pagalba. Šiandien po darbo galėčiau padėti, va tik ar Gintarė galės prisijungti? Ji specė gaudymų. Paimčiau Gintarę ir nuvažiuočiau. Tik klausimas, jeigu katinukas pavalgęs, ar eis jis į gaudyklę. Nors valerijonas turėtų suveikti..
Angelina (2011-07-11)
turiu boksa ,turiu tasites gyvuneliams ,bet paskolinti galiu tik vakare.po darboNereikia ji migdyti ,surinksit ,manau pinigelius.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-07-11) (foto)
Dieve, mergaites, Jus saunuoles! Boksa turiu, bet bagazinej, galeciau paskolinti! Bet esu Aukstuose Paneriuose! :(
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
ar paskolinks kas nors boksiuka? Lina laukia is manes ziniu.
MeiLLi (2011-07-11)
aš boksą šiokį tokį turiu . Lazdynuose gyvenu (asanaviciutes g), transporto neturiu tai tektų atvažiuoti pasiimti patiems....
Alina.V (2011-07-11) (foto)
Jeigu gyvunas turi dar vilties isgyventi - tai paimsiu laikinai globai.
Zivivi (2011-07-11)
Jeigu be vienos kojytės - tai globa tikrai atsiras. Ir šeimininkai atsirastų, tokie gyvūnėliai ypatingi būna. Bet jeigu reiks dalinai šalinti ir antrą kojelę, tada jau neverta kankinti gyvūno..
Alina.V (2011-07-11) (foto)
Lankytojas pašalino komentarą
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
kas gi ji priglaus be kojyciu, reikia jam greiciau agonija nutraukti
Zivivi (2011-07-11)
Vieną kojelę reiks šalint tikrai, o jeigu kitą pavyktų išgelbėti, tai gal tada neskubėti su migdymu?
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
Ar galetu kas nors boksiuka paskolinti? Gal kazkas is Leses gali i Virsuliskes nuvezti? Juk ten netoli. P. Lina banytu dabar pagauti, skambinu man, as islekciau is darbo, ir nuvezciau pas veterinara.
Zivivi (2011-07-11)
O dieve mano...
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-11) (foto)
Galime padeti su iranga, tik reikia ko nors su transportu. O katinelis draugiskas? Jei taip, jam reikia ieskoti globeju, bet tai sudetingas dalykas siuo metu :( Galima ir stacionare ikurdinti, bet tada reikia pakankamai daug pinigeliu
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-07-11)
LauraV, paskambinkit nurodytu telefonu. karlik dabar neprisijungusi.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
As gali kas nors pagauti kas maitina? tinkla koki uzmesti ar pan. Ar nuvesiu i vet. klinika.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2011-07-11)
Jis gi puna, nejau nematote:(
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-07-11) (foto)
Dieve, jam reikia skubios pagalbos, reikia gaudyti, tik sugalvokim dabar, ka daryt po to
Wilma (2011-07-11) (foto)
O gal su gaudyklę bandyti gaudyti?Jam būtinai reikia pagalbos. Jis ir lauke nebegalės gyventi.
Karlik (2011-07-11)
Ka tik katulis pasirode, isalko... Idejau nuotraukyciu :( katinelis valgo, manau, tai geras zenklas.
Nesvetima (2011-07-11)
Manau karlik negali pagaut tos katytės,ji įlindus į tokią skylę kur konteineriai,iš kur ištraukt neįmanoma.Šiaip kai sveika katytė buvo,tai nebuvo visiška laukinė,nelabai bijojo nei žmonių nei šunų,ateidavo ir stovint žmogui valgydavo.Mačiau ne kartą,kai Karlik išėjus į kiemą,visi katinukai subėgdavo bėgte,pažinodami ją drąsiai eidavo ir glaustydavosi prie kojų,meilindavosi.Dabar pasislėpus į tą skylę vargšė :(((
NikaID (2011-07-11)
Ar ne sitas adresas butu teisingesnis Viršuliškių g. 15-6, LT-05107 VILNIUS (Greitoji zirafa) Karlik, jus nuneskite i vet.klinika, pinigelius jums padesime surinkti, pas mane buvo panasia padetis, ir pinigelius visi kartu surinkome:) Siuo atveju negalima tempti guma. Vet. klinikoje tiesiog ivertins padeti. Ar verta gydyti ar ne.
Auksyte (2011-07-11)
vajezau, juk jis taip kankinasi - jam gi žiauriai skauda. Reik kuo skubiau jį gaudyt ir kažką daryt... Prisidėsiu ir aš finansiškai jei reiks, tik neleiskit jam kankintis.
Karlik (2011-07-11)
Aciu, Nemuno Saule, kad taip tiksliai ivardinote visa butina pagalbos plana. Visada padedavau tiems "savo" beglobiams (savo kiemo) katineliams kuo galedavau, bet tokios dideles bedos dar nera buve... Teko ir vaistukus girdyti, ir maitinti spacialiu maisteliu, ir nuo grindos ginti... Pati auginu katina, paimta is kiemo; ir pries tai tureti katineliai - visi vietiniai kiemo. Kiekviena savo kiemo katuli pazistu, globoju ir rupinuosi pagal isgales. Si karta mano vienos isgaliu nepakanka, deja. Todel lauksiu realiu pasiulymu, pagalbos... Aciu uz patarimus ir palaikyma. Bandysiu ryt surasti katuli, ivertinti jo bukle ir galvoti, kokiu priemoniu imtis. Labai tikiuosi, kad jis isgyvens, nes jau sia diena buvau praradusi vilti, bet vakarop jis atsirado, atejo ieskoti pagalbos, paguodos. Aciu visiems. Ryt parasysiu, kai tik ji pamatysiu ir matysiu, kokia reali situacija.
Nemuno saule (2011-07-10)
reiketu turbut skelbime ivardinti, kad reikia: 1. zmogaus ar zmoniu, kuris priglaustu katineli pooperaciniam laikotarpiui 2. zmogaus, kuris pasirupintu katineliu iki padovanojimo (t.y. koorsinuotu vaziavima pas gydytojus, piniginius reikalus, bendravima su laikinais globejais, reklamavima, skelbimus ir t.t.) 3. lesu katinelio gydymui, skiepijimui ir pan. 4. galbut galetu kuri organizacija i savo globa "formaliai" paimti, kad pigiau kainuotu gydymas (galbut kai kuriose veterinarijose organizacijos gautu nuolaidas) visi mes esame uz gyvenima, bet jei situacija butu labai bloga, tada uz kuo mazesne kancia gyvuneliui. Tikiuosi Jums ryt pavyks katineli rasti ir suteikti pagalba.
Karlik (2011-07-10)
Be to, kieme katyte atsivede nuostabiu kaciuku, jei pavyks, ryt nufotagrafuosiu, gal kas susigundys :) Jiems jau apie 1-2 men., laksto, zaidzia, bandom pratinti prie zmoniu, kad galima butu atiduoti i geras rankas. Katinukai 4, triju spalvu, porai seimininkus jau radau :)
Karlik (2011-07-10)
Kiti katinai jo neskriaudzia, pas mus kieme jie gyvena draugiskai. Kol kas nieko negaliu daryti, nes dabar pasislepe katulis :( tikiuosi, ryt pasirodys, tada ir spresim, ka daryti... pati zinau, kad geriau jau migdyti, nei nieko nedaryti, bet kol yra bent menkiausia viltis, kad jam galima padeti, tai ir bandysiu ieskoti tos pagalbos. Aciu Nemuno saulei uz siuloma pagalba, kol kas jokiu saskaitu nenoriu nurodyti, kol nieko nepadaryta. Labai tikiuosi, kad jam dar imanoma padeti.
IlonaKolit (2011-07-10)
Taip sužalotas jis tiesiog bando pratraukti agoniją. Kuo skubiau vežkite, pagailėkite jo kančių. Drebančiom rankom, bet rašau, kad migdymui pritariu, jei tik veterinaras tą pasiūlytų. Kieme jo laukia sunki ir kraupi mirtis. Kiekviena valanda jam kančia, o kur dar kiti pavojai- išsigimėliai žmogystos, šunys, kiti katinai...
Karlik (2011-07-10)
kol kas neiseis nufotagrafuot, pasislepe dabar katulis... ka tik ejau paziuret...pageres, pavalges, turbut nepasirodys, kol neisalks :( dar bandysiu iseit, gal pasirodys... jei iseis, tai nuotrauka iskart idesiu. turbut teks rytojaus laikti :(
Cherry (2011-07-10)
Karlik, Nemuno Saulė tiesą rašo.
Nemuno saule (2011-07-10)
parsasiau Jums, Karlik, asmenine zinute (puslapio desiniame virsutiniame kampe).
Nemuno saule (2011-07-10)
Karlik, dabar reik butina pagalba suteikti, tada parasyti skelbima su foto ir prasymu paaukoti. Pervesiu 50 lt katineliui, tikiu, kad ir kiti prisides kiek gales.
Karlik (2011-07-10)
ei pamatytumet, kaip jis kabinasi i gyvenima, tai apie migdyma nekalbetumet... ateina pagerti, paesti...vakar, kai ji tik pamaciau, jo visa pedute kabejo kaip vianas ilgas siulas :( paskui katulis pasislepe ir tik dabar pasirode; siandien to "siulo" jau nebera, matyt nusikramte...
Karlik (2011-07-10)
gal yra kokios labdaringos organizacijos, ar klinikos, kurios atlieka tokia labdarine veikla beglobiams katineliams
Virgau (2011-07-10) (foto)
Jezau,bent uzmigdykit kad nesikankintu sitaip,tai tikrai nedaug kainuos:((((
Karlik (2011-07-10)
Kliniku adresus ir as zinau, ir su zirafa esu susidurusi, beda tik ta, kad toks gydymas kainuos nemazai (mano manymu), o butent to ir nera :(
Nemuno saule (2011-07-10)
http://www.greitojizirafa.lt/ UAB "Greitoji žirafa" Justiniškių 134A, Vilnius (įvažiavimas iš Virbeliškių g.) Įm. k. 301691709 Tel.: +370 606 98886, (5) 2705945 El. paštas: info@greitojizirafa.lt kuo skubiau neskite maziuke ten, nes tik klinikoje jai galima suteikti pagalba. Boksas nebutinas, tinka bet kokia kartonine deze su prabadytom skylem, kad turetu kuo kvepuoti.
Karlik (2011-07-10)
Galeciau transporta organizuoti, bet neturiu bokso, o be jo abejoju, kad pavyktu...katulis dabar visko bijo, neprisileidzia lieciamas
Karlik (2011-07-10)
867659259 Lina cia kontaktai Karliko
IlonaKolit (2011-07-10)
Griebkit jį ir kuo skubiau neškite veterinarams.
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-07-10)
Karlik, savo kontaktus parasykit.


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
   


Statistika Prisijungę: 174

Alio.lt | Facebook | MySpace | Frype | RSS | Blogger

Naujienos

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Komentarai

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas