|
|
| Aprašymas: |
Visi - skaičiuojantys paskutines dienas. Gyvybę pasirinktam gyvūnui išgelbėti gali tik nauji šeimininkai. Šalia miesto esančiame Naujasodžių kaime įsikūrusioje benamių gyvūnų prieglaudoje per metus vien šunų atsiduria apie 360.
Norintys padėti benamiams gyvūnams ar juos priglausti visą norimą informaciją gaus telefonu 86 725 5707.
Labai reikėtų pagalbininkų, kurie galėtų dažniau fotografuoti gyvūnus, talpinti jų skelbimus, plačiau skleisti informaciją apie juos. Tai būtų pirmieji žingsniai http://www.lese.lt/lt/organizacijos_naujienos/news.6094 |
| Gyvūno rūšis: |
šuo |
| Gyvūnų skaičius: |
1 |
| Veislė: |
Mišrūnas |
| Lytis: |
patinėlis |
| Amžius: |
daugiau 8 metų |
| Ūgio kategorija: |
vidutinio ūgio (30-60 cm ties ketera) |
| Kailio tipas: |
ilgaplaukis |
| Spalva: |
ruda, balta |
| Vietovė: |
Lietuva, Jurbarko raj., Jurbarkas |
| | |
| Šeimininko vardas: |
Jurbarko komunalininkas |
| Adresas: |
Muitinės g. 26A, LT-74111 Jurbarkas |
| Svetainė: |
Jurbkom.lt |
|
|
Skelbimo numeris: 36384
Sukurta: 2011-08-16
| atnaujinta: 2011-08-25
| išimta: 2011-08-25
Peržiūrėjimų skaičius: 13408
Buvęs gyvūno statusas: Dovanojamas gyvūnas
|
Komentarai Mua, tai kad priekaištai ne tam žmogui reiškiami. Čia tas pat, kas būtų, jei, kai LGGD vagonėliai pradėjo darbą, ant jų pyktume, kad grinda po 14 d. migdė. Ir pradedama nuo to galo... Visad pirma pradžia viešume, o iš viešumo, gal ir ne per savaitę ar mėnesį, bet išsirutuliuoja pagerėjimas. Lukai, dziaugiuosi, kad issiaiskinome kas ko nori ir kas ka gali. Gaila, kad reikejo prirasyti tiek daug, kad isaisketu, kad jums reikia tik: "geranoriško patarimo, idėjos ar dar ko", (berods mes ta ir dalinome, nors tai jums pasirode "nerimta") visi kiti nesutarimai yra tik del poziuriu skirtumo, nes mano nuomone, 14 d. gyvunui yra per mazai laiko, net jei jis ir negrazus (kai sansas teikiamas tik graziems), per mazai laiko seimininkui atrasti savo gyvuna, ir labiausiai groteskiskas variantas kai norima sumazinti misrunu skaiciu, salia veisiant veislinius (tokia situacija butu galima apsukti ir mastyti, kad jei nebutu veisiami veisliniai ir daromi pinigai, tai nebutu ir tiek benamiu). Nes pirmasis vilnieciu susjudimas ir buvo nukreiptas i gyvenimo laiko prailginima nelaisveje. Vel nupjoviau i lankas. Esme kaip ir sakiau, kad isgryninome poreikius. supratau, kad nieko nesupratau.Kazkaip per klampus man tie pasisakymai.Tiek to,uzteks man gelbejamu gyvunu ir be Jurbarko. Mua, o jeigu padėti, kad ir idėjomis nėra kaip, tai taip ir sakykit. Tiesiog toliau kapanosimės patys, nedėsim vilčių kur nereikia ir tiek. Vėl, noriu, kad būtų aišku, kad rašau BE JOKIO REIKALAVIMO AR PRIEKAIŠTO, tik laukdamas geranoriško patarimo, idėjos ar dar ko. Patirties šitame reikale neturiu, todėl, jei tikrai rašau ne tame tinklalapyje - atleiskit. Moonit, nėra čia jokios arogancijos. Manęs paklausė, kuo konkrečiai galiu prisidėti, tai atsakydamas parašiau ir kuo prisidėjau. Jei iš esmės to padarymo suvardijimas kažkam pasirodė arogancija - atsiprašau. Bet tiesiog surašiau faktus.
Mua, savanorių čia ieškoti siūlė Virgau. Aš tik atsakiau į "Virgau (2011-08-28) (foto)
Lukai,o kas trugdo det grazias nuotraukas su aprasymais siame tinklapyje? ar jurbarkieciai kompais nesinaudoja,ar kazkokios kitos priezastys?nelabai isivaizduoju kokiu budu jus ketinate savanorius surinkt jei nebus zmoniu pokalbiu,paraginimu,patarimu.Cia visos salygos tam yra." postą.
Kaip ir rašiau, pats artimiausiu metu neturiu jokių galimybių nei organizuoti savanorių veiklos, nei jos koordinuoti. Kuo galėčiau padėti savanoriams - rašiau anksčiau.
Mua, gaila, kad kai kam, kai kas pasirodė, kai priekaištai ar dar kas. Tiesiog likau nesuprastas. Visa, ką norėjau pasakyti, tai jei kas ką siūlysite, siūlykite konkrečiai. Ir nereikia konkretumo prašymo to priimti asmeniškai. Nes tai nėra asmeniška. Ir aš nereikalauju ko nors siūlyti. Esu dėkingas vien už tai, kad gyvūnų nuotraukos iškeliauja į platesnius vandenis. Tačiau lygiai taip pat būčiau dėkingas už konkrečius patarimus, pasiūlymus.
Štai, ką norėjau pasakyti.
Gyvūnų gelbėjimą pradėjau gal ir nuo antro galo, tačiau turiu tik tokias galimybes. O dėl prieglaudų skaičiaus, tai siūlau pasilyginti miestų gyventojų skaičių, įvetinti didmiesčio ir mažo miestelio žmonių mentalitetų skirtumus. Ar apskritai dabar pradėsim skaičiuoti, kiek ir kas išgelbėjo šunų?
Su diskusijomis viskas tvarkoje. Diskutuokite, kiek norite. Mano mintis, kaip ir sakiau, buvo paraginti, kad jei kas turite konkrečių idėjų ar pasiūlymų, juos konkrečiai ir surašyti. Vėl, čia gal suklydau dar ir perskaitęs Virgau postą.
Taigi, kaip ir sakiau iškart - dėkui už perpublikuojamas foto, jei kas turite kokių konkrečių minčių, pasiūlymų, visada jų laukiame. Na man tai viskas aisku, Lukai puiku, kad cia atkeliavo Jurbarko gyvuneliu nuotraukos, bet tureciau realistiskai pastebeti, kad tai nera gyvunu gelbejimo darbuotoju puslapis, galintis teikti organizuota pagalba. Tiesiog ne ten pataikete. Ir dar karta realistiskai pastebesiu, sis puslapis ar mes (jame diskutuojantys) nesame atsakingi uz tai, kad jurbarke nesiburia ar nesiburs savanoriai. Jei butu buvusi galimybe tai padaryti per si puslapi, tai savanoriai jau butu. Taciau... Lukai, taip, ir siame puslapyje kartais susiorganizuoja gelbejimo akcijos, bet jos yra smulkios pavieniams gyvunams, o ne miestams, tai irgi yra faktas. Sis puslapis daugiau skirtas dovanojamiems, dingusiems ir pan. gyvunams. Lukai,as perskaiciau ka parasete,perziurejau jusu sukurta rubrika,saunu puiku ir tt.Jei tikrai norite kas sitas darbas turetu pasekeju,reikia kazkam imtis bendravimo su komentarus parasiusiais zmonemis,tiesiog savanorio,skiriancio savo laisvalaiki butent tokiam reikalui.Kitaip tai ir liks nuotraukos su keletu apgailestaujanciu komentaru.Todel ir pasiuliau prisijungti cia,savo rubrikoj idekite sito tinklapio nuoroda ir paraginkite apsilankyt,pabendraut,pasidomet nuo ko pradedama,kaip kitos prieglaudos susikure,kaip galima padet gyvunams nesant savanoriu. Na cia kazkokia arogancija jau buvo pakvipe, o gal man jau vaidenasi :) Taip, Lukai, jus saunuolis, tikra tiesa, kad niekas greiciausiai nebutu pamates tu Jurbarko suniuku. Tik siulau ne tik per cia ieskoti savanoriu, nes pagrinde cia sedi jau kokiu nors organizaciju savanoriai, ieskokit Jurbarke, toj pacioj Jurbarko sviesoj idekit kvietima, kad susirinktu zmones i kokia kavine ar parka ir pasisneketu, pasidalintu idejomis, gal tarp ju atsiras koordinatoriu ir veikliu zmoniu. Kiek zinau, Marijampolej taip buvo padaryta. Tikiuosi supratau jusu komentaruose noreta pasakyti zinute. Virgau, kaip matau ankstesnis mano postas nelabai skaitytas buvo. Kalbu apie aprašymus, apie savanoriškos veiklos rengimą ir koordinavimą. Nuotraukos čia atsiranda ir taip. Net ir konkrečiai šito šuns, po kuriuo ir vyksta mūsų diskusija nuotrauka yra daryta "Šviesos" žurnalistų ir perpublikuota čia. Matyt, jei kyla klausimų ir nesusipratimų, teks prašyti nurodyti šaltinį :) Anksčiau dėl noro turėti tiesiog kuo didesnę sklaidą nekreipiau į tai dėmesio, bet jei kyla žmonėms klausimų, tai fotošaltinio nurodymas į juos nuolat ir atsakys.
Dėl savanorių, vėl kartosiu ankstenį postą, neketinu nei rinkti nei tos veiklos koordinuoti. Neturiu tam jokių galimybių. Galiu tik nemažai padėti.
Dėl nuotraukų skelbimo, tai šituos tinklalapius pats neseniai atradau. Neatmesčiau galimybės, kad daugybė padėti galinčių jurbarkiečių šito ar kitų gyvūnų globos tinklalapių irgi nežino. Paprasčiausiai todėl, kad nesidomi. Vėl, esu realistas, o ne optimistas.
Tuo tarpu www,jurbarkosviesa.lt kasdien sulaukia po 3000 ir daugiau unikalių vizitų. Todėl Jurbarke nėra jokio kito info kanalo, kuris geriau galėtų šią ar kitą info paskleisti.
Noriu pasakyti, kad bendra situacija ir info sklaida, kuo toliau, tuo labiau mane džiugina - tiek vietinė Jurbarke, tiek bendra per gyvūnų globos organizacijas. Džiaugiuosi, kad jie persipublikuoja mūsų darytas foto ir čia verda diskusijos ir noras padėti. Lukai, labai dziaugiuosi, kad situacija Jurbarke gereja. Tikrai nuosirdziai, nes gyvuliukai cia ir yra svarbiausi. Bet del visa kito tai man atvipo zandikaulis (ne kitaip). Paironizuosiu: taigi MES vilnieciai (Kaunieciai) sugebejom susirinkti kruvon, jungtis i savanoriu grupes, isteigti apie 6 gyvunu prieglaudas ir t.t., o jus jurbarkieciai mums net nesugebejot padeti, tik rasinejat cia kazkoki s... Va butent tai as perskaiciau jusu eilutese, kad jus ta ir ana, o mes va nieko jums nepadedam. Priimu asmeniskai. Ir dabar jauciuosi apkaltinta tuo, kad nemeciau savo sunu, kaciu, vaiku, namu, darbu, neatvaziavau i Jurbarka ir neinu per imones. Vietoj to tik vedu nerimtas diskusijas. Beje Lukai, faktai iki siol mums buvo neapciuopiami, nes (skaitant jus atrodo, kad) patys koncentruoti ir konspektuoti info negalime. O kadangi jau priejom prie kritikos "tu man, as tau" dristu pasakyti, Lukai savo gelbejima pradejote ne nuo to galo, pirma reikejo susirinkti savanorius. Visiskai nenoriu kapotis, ne laiku ir ne vietoje, esme ta, kad sitame puslapyje jurbarkieciu beveik nera. Mes cia pagrinde Vilnius, Kaunas, Klaipeda. Taigi suteikeme tokia pagalba kokia galejome. Dar pasikartosiu, nenoriu, kad jus pabegtumete su visais savo globotiniais is sio puslapio (nes likote nesuprastas:), bet tokiais poistais "is esmes" nesimetykite. Mes smulkios zuveles ir musu pagalba smulki. todel tiesiu ranka ir siulau gyventi draugiskai, jei atsiras zmogus galintis kuo nors konkreciu jums padeti, pades, as pavyzdziui asmeniskai pazadu jusu (po Jurbarko globotiniu skelbimais) nevarginti, diskusijomis. Lukai,o kas trugdo det grazias nuotraukas su aprasymais siame tinklapyje? ar jurbarkieciai kompais nesinaudoja,ar kazkokios kitos priezastys?nelabai isivaizduoju kokiu budu jus ketinate savanorius surinkt jei nebus zmoniu pokalbiu,paraginimu,patarimu.Cia visos salygos tam yra. Mua, aš tik sukonkretinau, kas buvo išbarstyta po eibę komentarų. Taip pat išsakiau savo nuomonę ir požiūrį. Dėl keleto priežasčių, tačiau viena jų, kad niekam neatrodytų, jog nežinau kas vyksta ar nestebiu.
Prisijungiau vėliau, nes kurį laiką stebėjau laukdamas ko nors KONKRETAUS.
Dabar dėl cituoju: "Taigi Lukai, patikslinkite ka norejote pasakyti ir kuom konkreciai galite padeti Jus, o mes jau prisidesime kaip kas gales".
Mano atsakymas paprastas, ir tuo, ką pasakysiu nesiekiu nei didžiuotis, nei pasikelti, nei dar ko nors. Tik suvardinu faktus. Kol nesukūrėme rubrikos apie prieglaudos gyvūnus http://www.jurbarkosviesa.lt didžioji dalis jurbarkiečių, jau nekalbu apie toliau gyvenančius ar gyvūnų globos organizacijas net neįsivaizdavo, kad tokia prieglauda egzistuoja. Jei ne ta rubrika, nebūtų ir šitos diskusijos, nebūtų ir poros dešimčių šunų, kurie jos dėka atrado naujus namus.
Taigi pasakysiu ką padariau - sukėliau ratilus ramiame vandenyje ir jų padariniais labai džiaugiuosi. Tiesą sakant pasekmės net viršijo lūkesčius. Dabar apie tai, ką darysiu... o gi tai, ką dariau - toliau viešinsiu. Tačiau dabar tai jau ima neapsiriboti vien prieglaudos gyvūnais. Žmonės pradėjo prašyti skelbti i nformacijas apie jų dingusius augintinius ir pan.
Vien per informaciją viešoje erdvėje ima formuotis bent jau šiokie tokie pasikeitimai beglobių gyvūnų fronte. Kad ir nedideli. Taigi toks mano ir Jurbarko "Šviesos" KONKRETUS indėlis ir toks planuojamas ateities darbas.
Turiu dar keletą minčių, tačiau, kol nebus žmonių, kurie jomis užsiimtų, nematau prasmės labai daug vardinti. Bet, kaip pavyzdys, kad jei bus savanorių, kurie dėl kažkokios su gyvūnais susijusios veiklos eis ieškoti rėmimo į įmones, galės joms ramia širdimi pasakyti, kad už paramą lankomiausiame krašto tinklalapyje atitinkamą laiką kabės tos įmonės reklama ir pabrėžimas, kad jie remia savanorišką veiklą.
Jau nekalbu apie kitokį palaikymą, kurio dėl tam tikrų priežasčių viešai nenoriu aptarinėti.
Pradžiai tiek. Sveiki Lukai, pirmiausiai nesuprantu jusu delsimo komentuoti ar diskutuoti tikslo. Antra, jusu pasakymas "nerimtos diskusijos" yra savaime suprantamas, nes cia zmones kaip ir jus yra uzsikrove darbais ir projektais, gyvuliais ir dar bala zino kuom, todel kas kaip moka ir gali, tas taip ir padeda, zodziu, pinigeliais ar darbu. Trecia, nepasakete nieko naujo, ko mes nezinotume: savanoriu nera, pinigu nera, laiko nera, darbas sunkus ir t.t. Taigi Lukai, patikslinkite ka norejote pasakyti ir kuom konkreciai galite padeti Jus, o mes jau prisidesime kaip kas gales. | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-28)
|
Lukai, šaunu kad viską žinote ir kad paaiškinote. Malonu, kad prisijungėte. Sėkmės! Turiu galybę projektų ir darbų, migruoju tarp Vilniaus ir Jurbarko ir daugiau niekam nebeužtenka nei laiko, nei energijos.
Dar, dėl info platinimo. Nė vienas Jurbarko laikraštis, kaip kažkuriame komentare kažkas rašė, nepriklauso nuo savivaldybės. Tačiau parašysiu dėl info skelbimo. Su internetu viskas ok, bet skelbti laikraštyje apie šunis - dideli kaštai. Kalbu ne apie tekstuko, kuris nepatrauks dėmesio paskelbimą, bet apie šunų aprašymus su nuotraukomis. Tai galutiniam variante sudaro nemažas sumas, o regioninė spauda nėra nacionalinė :) atitinkamos ir pajmos. Taigi, vėl viskas remiasi į pinigus. :)
Kaip ir sakiau, pradžioje - būsiu žiaurus, bet tiesmukas ir realistas.
Visada palaikysiu, ir kiek galėsiu padėsiu žmonėms, kurie ateis pas mane su geromis idėjomis ir vizija, kaip jas įgyvendinti.
Kol kas tiek.
Sveiki,
trumpai išdėstysiu savo nuomonę.
Pirmiausia, Pliuske, tai aš puikiai žinau kas ir kaip vysta gyvūnų prieglaudoje. Antra, kol kas tyliai stebėjau šitas diskusijas, nes dauguma jų, atleiskit, bet mažų mažiausiai nerimtos. Čia aš be jokios noro ką nors įžeisti, tik su realistišku požiūriu.
Taigi, pirmiausia apie pačią prieglaudą - šunų ten per metus patenka apie 360. Tai SMARKIAI perdaug, kad Jurbarko kraštas galėtų priglausti bent dalį jų. Kas gali pasiima, tačiau tai tikrai nėra daug. Labai daugiau ir nebus. Kažkas gali keistis, tik tada, kai žmonės pasidarys sąmoningesni ir pasaulį išvys mažiau niekam nereikalingų mišrūnų.
Tačiau nereikia pamiršti, kad kaimuose ir t.t. apie gyvūnų gerovę negalvojama, iš esmės ji suprantama, kaip maisto bliūdas prie grandinės prirakintam šuniui. Dėl nepriežiūros ir nesupratimo tokie yvūnai ir dauginasi, tampa benamėmis ordomis.
Minėtos įstaigos tikslas paskirtis - ne globoti gyvūnus, o juos surinkti, palaikyti ir utilizuoti. Jei šuo turi šeimininką, kuriam rūpi, per 14 dienų skirta jis gyvūną susiranda. Prižiūrėtojas sveikus ir gražius šunis būna, kad ir ilgiau iš gailesčio palaiko.
Dėl aprašymų prie gyvūnų nuotraukų. Neturiu galimybių jų paruošti, nes gyvūnai fotografuojami, kai grįžtu iš Vilniaus į Jurbarką. Kaskart suderinti, kad būtų prižiūrėtojas, kuris papasakotų - neįmanoma.
Dėl gyvūnų veisimo ir pardavimo. Prižiūrėtojas šalia prieglaudos turi savo veisyklą. Neatmesčiau galimybės, kad kai kurie bešeimininkiai šunys atsiduria tenai.
Jei kas norit pažiūrėti - nevažiuokit, prižiūrėtojas - bendraujantis ir viską aprodys.
Dabar dėl savanorių. Fotografavimui savanorių nereikia, pasidarom viską patys. Reikia koordinuotos savanorių veiklos, prieglaudos ir t.t. O tam, vėl būsiu realistas, reikia iniciatyvių žmonių ir pinigų. Su informacijos platinimu (dirbu su skaitomiausia Jurbarko krašto svetaine ir laikraščiu) aš padėsiu. Dar galiu padėti kai kuriais konkrečiais atvejais, tačiau tai ir viskas. | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-25)
|
Išties labai nekantraujam žinių kokie išgelbėti ir kokia ten padėtis. Ir is tikro labai didelis ACIU.Kaip geda ir gaila,kad patiems jurbarkieciams taip vienodai sviecia... Neni,labai laukiu ju skelbimuku.Kokia ten situacija,ka matete?ka suzinojote? | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-25)
|
Nenis. lenkiu žemai galvą, AČIŪ Jums :) jūs nesiliaujate stebinti, kartais imu galvoti kad pas jus guminės sienos :) Iš Jurbarko parsivežame 5 buvusius mirtininkus Lankytojas pašalino komentarą Labai del sio grazuolio dziaugiuosi :) Puiki žinia! Sėkmės, tau, gražuoliuk, daugiau nepasimesk! Na gal teisybė? Gal ne visur blogi žmonės dirba? | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-25)
|
Jei atvirai aš netikiu, kad grįžo namo. Malonu ir tai, kad priežiūros prižiūrėtojai eina į kontaktą. Ne taip kaip Grinda- slapta zona. Reikia mokyklose skleisti savanoriavimo idėjas, juolab gal šiais metais ypač palanku po laidų per LTV bei metų paskelbimo. Gal palankiau į tai žiūrės ir mokyklos vadovybė bei mokytojai? Daugelis , manau, net nežino kaip yra iš tikrųjų ir net nesusimąsto. | Laura19
(Penkta Koja)
(2011-08-25)
(foto)
|
Sendien "PENKTAKOJA" vazuoja ten paimti suneliu . Keiciam statusa. Atrase jurbarkietis, prieglaudos sunu priziuretojas, kad suneli atsieme seimininkai, belieka tiketis, kad taip ir yra. | Egita
(2011-08-22)
(foto)
|
Nuo rugsėjo reikėtų pabandyti per mokyklas informaciją dėl savanoriavimo skleisti. Mokiniai tikrai neliks abejingi. Tikiu, kad bent keli atsirastų. IlonaKolit,reikalas tame ir yra,kad Jurbarke nera savanoriu.Fotografuoti gyvunus,sklaiesti info-karantinavimo istaigos darbuotojai viska leidzia.kaip jau sakiau-jiems patiems labai gaila gyvunu ir jie visi po 6 ju turi auginti prisieme.Truksta paciu savanoriu,o meras ju neatkas.Labai liudna man del to. o kaip ta panele is Facebook? Lankytojas pašalino komentarą Lankytojas pašalino komentarą | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-19)
|
jei ne taksiukas, taj gal imanoma ta balta mazgiu isgelbet :( reikai pasitikslinti , del taksiuko, jis greiciausiai padovanotas Kadangi laikas paskirtas- eikite ir kalbėkite. Siūlykite savanorių pagalbą fotografuojant ir talpinant nuotraukas vietinėje spaudoje ir internete. Kad savivaldybė užtikrintų savanorių priėjimą prie gyvūnų. Taip pat, gal gali savanoriai ir padėti su gyvūnų vedžiojimų, priežiūrą ar pan. Pas mus informacijos talpinimas vietinėje spaudoje mokamas- jeigu ir pas jus mokamas, gal savivaldybė finansuotų tai arba (jei laikraštis savivaldybės pavaldume) įgalintų tai skelbti nemokamai. Galbūt taip bandyti? | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-19)
|
Ruta is Kauno. Merginos, labai prasau kas galite padekite su transportu. Beto gal kas galit su ja susisiekt, nes nuo sio vakaro iki 1dienio neprieisiu prie kompo. NENORIU gal jus galit? As prasiau Rutos, kad cia prisijungtu, bet kazko pasiekiama tik per fb. | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-19)
|
Atsiliepusi mergina is fb Ruta, labai nori kaip suprantu laikinai priglausti ta balta vargsiuka arba taksiuka. Tik neturi transporto. | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-19)
|
:(((velnias :((( labai gaila, kad padėtis be išeities :((( Štai, ką į mano ilgą laišką, kad reikia savivaldybei persitvarkyti ir keisti gyvūnų globos ir gerbūvio klausimą savo mieste, atrašė nomenklatūrinis savivaldybės darbuotojas:
"Laba diena,
Atsakydami i Jusu laiska siunciame Jurbarko rajoninio laikrascio nuoroda, kur akivaizdziai matyti, kad Jurbarko rajono savivaldybeje gyvunu gerove rupinamasi. http://www.jurbarkosviesa.lt Pagarbiai, Povilas Kazenas, 8 447 70171"
Aš jam ir parašiau, kad labai gaila, kad savivaldybės klerkai gerovę supranta tik taip- 14 d. ir nuotraukos laikraštyje. geru naujienu nera.Susirasiau su Luku kaip jau sakiau.Jis sako,kad nera ko pasakyti merui.Nes reikia konkreciu planu jau tureti,kad kazko jo prasyti.Skambinau i Utena.Skambins ir Lukas.labai ilgas pasirodo ju kelias buvo.Reikia labai dideliu pinigu.Ir keleriu metu darbo,nuolatinio lindimo i akis,ejimo i savivaldybe,pas valdininkus ir t.t.O prasyti mero,kad duotu potvarki bendradarbiauti tai karantinavimo istaigai su savanoriais nera prasmes.Nes tos istaigos darbuotojai patys labai suinteresuoti tuo,labai geranoriski.Kone visi turi po 6 gyvunus savo namuose,Tad zmones dirba ten tikrai geri.Dabar apsistojom ties tuo,kad lankstinukus bandysim platint.Nes kol nera konkreciai aisku kokiu konkreciai reikia sumu,kol nera jokio ploto steigti globos namams-tol nera ko prasyti.Stai tokios tokeles. | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-19)
|
Ar yra kokių žinių iš Jurbarkiečių??? | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-18)
|
Neringuutia, labai laukiam naujienų susirasiau su tais dviem zmogeliukais Jurbarke.Duosiu zinot kas ir kaip ;) didelis suo pas mus netilptu.Masina pas mus ne autobusiukas.Tiesiog paprasta lengvoji.O vaziuosim pas mano tevelius,su vaikais.Bagazineje bus vezimelis.Todel paimti,jei butu toks poreikis,galeciau nebent maza suniuka.jau net toks suo kaip musu Darkas netilptu Neringuutia, aš esu iš Klaipėdos, vairuojanti ir kol kas bedarbė (darbo dienom beveik laisva). Turiu mašiną ir pasiskolinus iš Mua posakį "Mašina mano, benzinas jūsų" galiu padėt. Jeigu reiktų pagalbos. zodziu reikia man sulaukti to Luko atsakymo.Nes viena as menkas karys busiu.Vel nemigo naktis laukia,kaip norisi nuveikti kazka naudingo savo gimtines gyvunu labui. tiesiog nezinau ka jai parasyt,jei ji sutinka paglobot imkim kad ir si koli veisles patineli,na juk reikia geriausia manau rasyt po jos komentaru.Juk ji ten parasiusi pati.Ruta Nedzinskaite. gal tiesiog pakvieskit prisijungt cia,neturetu but sudetinga jaunam zmogui.Na o cia,zodis po zodzio ir issiaiskinsim kas ir kaip,tsakant savos sienos....:) parasiau as ir tai merginai.nera atsakymo kol kas. | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-18)
|
Nebenoriu, o ka jai butent atrasyt? kas is Jusu savanoriu tvarkote "gyvunu globa"tinklapi?ten galima susisiekti su ta mergina,galbut Jai ant sienos zinute parasyt,arba po Jos komentaru.... esme,kad ji neparase kokio nori parase,kad viena kuri nors suneli paglobotu.... Nebenoriu,ikelkit nuoroda kokio suniuko ji nori.As paskambinciau ir paklausciau.ir paklausciau kaip del pasiemimo. o tai Jurbarke visai nera savanoriu?labai miglota,niekaip neivaziuoju i sias vezias...mergina tik parase,kad gali paglobot,bet abejoju ar ji ten skambins,ir be to kas jai atiduos suni? as galeciau is Jurbarko i Klaipeda nebent atvezti.Ir tai reiketu ikalbineti vyra,nes as pati nei vairuoju nei ka.Bet ikalbeciau kaip nors manau.Tik va,kad Kaunas visai ne i ta puse... | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-18)
|
Nebenoriu, šaunu, kad atsirado bent viena noretoja. Paprasciausiai tegu kad ir rytoj skambina tuo prieglaudos numeriu kur skelbimuose yra ir pasiteirauja ar tas suva yra. Truputi kvailai gaunas kai nezinom kurie dar gyvi, o kuri jau anapus... | Erika J.
(Mažoji Liza (neturi prieglaudos))
(2011-08-18)
(foto)
|
Rūta Nedzinskaitė Ji is Kauno.....iki Kauno padeciau atvezti as,ji neturi transporto...feisboke,"gyvunu globa"tinklapyje ji yra parasiusi,kad paglobotu
is kokio miesto ta mergina?Ir koki suneli ji imtu? Mergina sutinka pagloboti viena suneli is Jurbarko,gal galit kas parasyti kaip ji paimti? del to veisimo,tai juk tas pats ir panevezy vyksta.direktore yra kartu ir sunu daugintoja.kazkada zmones atnese i prieglauda retriveri,tai ji dabar veisia ir po 500 lt pardavineja.oryte atsikelus lekia i prieglauda gelbet suniuku ir kaciuku.Kuo toliau tuo slyksciau darosi,kokie zmones yra isgamos,aferistai ir ziuri kad tik kisenes prisikimst kitu saskaita :( | Erika J.
(Mažoji Liza (neturi prieglaudos))
(2011-08-17)
(foto)
|
Ugne, baikit. Mazas katinukas partrenktas masinos tikrai neisgyventu. Gerai padarei, kad pasiemei ji, nes guletu ten kunelis.. :-( gaila, uzuojauta:( nebereikejo, man judinti to katinuko :( bet aisku juk proto balso nepaklausysi, dabar jo akytes buvo primerktos, ir jauciuosi tokia kalta, o gal jis dar buvo gyvas kai radau... ir dar katik paukstelis nukeliavo anapilin, nes mano kate ji katik sumedziojo... | LauraV
(Priglausk (neturi prieglaudos))
(2011-08-17)
|
Mua, gal ir reiktu nuotraukytes, tik is sono, kad akyciu sustingusiu nesimatytu - nuo tokio vaizdo labai sirdis plysta kaip manot? gal nupaveiksluot lavoneli? maza kas ieskos... Mua, būtinai reikia tyrimo, bet reiktų rasti jurbarkietį, kuriam ši tema nėra svetima | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Mua liudna :( o kiek dar mes nematom kiek miršta mūsų keutrkojų draugų :((( RasaM, gerai padaret, bet reiktu ir partizaninio priejimo, tiesiog, kad kas pasniukstinetu, konkreciai del sito parduodamo genofondo | Alinakiu
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
(foto)
|
Man be galo liudna kaskart, kai gyvenimas tokiu bejegiu padareliu pasibaigia net neprasidejes, arba prasidejes blogom salygom... :(( Nesaziningas sis pasaulis... aisku cia ne i tema, bet nenoriu kurti naujos temos, tiesiog paliudekit akimirka su manim Ka tik atejo kiemo vaikai, ir pasake kad pas mus ant kelio guli greiciausiai negyvas katinelis, juodai baltas, pasiemiau amunicija, nuejau. Visas siltas, tik akeles jau susitngusios. susemiau i maisus, po valandeles nuvesim i laukus, palidosim. Dar viena gyvybe uzgeso. Bet toks siltas ir minkstas kunelis... :(((((((( Parašiau Jurbarko savivaldybei laišką dėl gyvūnų priežiūros jų mieste klausimo sprendimo, akcentuodama, kad ir kaip Kėdainiuose, Ukmergėje ir kt miesteliuose, gyvūnų likimai čia patikėti komunalininkams, visokiems medžiotojų būreliams, kurių prioritetai surinkti ir utilizuoti šiukšles iš gatvės. Paklausiau, ar nemanoma keisti prieš 30m. nusistovėjusių tvarkų į civilizuotas, europines. Prieš dėstydama mintis, perskaičiau Jurbarko komunalininko skelbiamą info: "UAB "Jurbarko komunalininkas" teikia gyvūnų gaudymo paslaugą, t.y. benamių, beglobių gyvūnų sugavimas ir transportavimas.
Jeigu Jūs pastebėjote valkataujančius benamius , beglobius gyvūnus prašome kreiptis į mūsų įmonės gyvūnų priežiūros specialistą ir ši paslauga bus suteikta.
Gyvūnų priežiūros specialisto kontaktinis telefonas: 8 672 55707.
Gyvūnai iš privačių valdų neišvežami, nesaugojami ir neutilizuojami.
Teisės aktai
2008 m. vasario 28 d. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimas Nr. T2-66 „Dėl gyvūnų sugavimo, priežiūros, maitinimo, numarinimo, transportavimo ir utilizacijos įkainių patvirtinimo“
2009 m. liepos 30 d. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimas Nr. T2-209 „Dėl gyvūnų auginimo ir laikymo Jurbarko rajone taisyklių, patvirtintų Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2002 m. gegužės 23 d. sprendimu Nr. 367, pakeitimo“"
aciu Pliushe, pasidomesiu kaip jiems sekas. | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Mua, Telšiai kiek radau LGGD skyriu turi.
LGGD Telšių skyrius
Paežerės km.
LT - 87149 Telšiai
Giedrius Jankauskas
tel. : 8 (686) 07207
Daugiau nieko nerandu. Na, aš perdaug nesigilinau, tik Lesės puslapyje pamačiau tokį komenatarą "Norėjom padėti Jurbarko gyvūnams, bet kai išaiškėjo ten esanti didelė smarve rankas pakirto" bei tą linką su gyvūnais tai ir sakau, kad dėl tokio dalyko nebenorėt padėt gyvūnams, jei iš pradžių norėjot, nesąmonė (tuo labiau trint skelbimus ar pan.) - juk galiausiai dėl visko nukentės tik gyvūnai... Kitavertus, viską išsiaiškint ir ieškoti viešumo (jei ten tikrai būtent prieglaudos gyvūnai kergiami) visai kitoks sprendimas - ir aišku, daug geresnis gyvūnų atžvilgiu... O dėl katinėlių foto, tai net nekeista... Juk ir Grindoj "senaisiais" laikais būdavo kokių 15 šunų ir 2 katinų foto bet kokiu duotuoju momentu... Pliushke, pasidomekit ar yra Telsiuose kazkas. Alinakiu, cia tik pradzia | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Taip, jie turi ir katinuku, tik nuotrauku ju nera :( | Alinakiu
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
(foto)
|
Jei taip, tai kodel nera ir katineliu skelbimu? Labai keista ir liudna, kad nera duodamas ir jiems sansas | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Pacituosiu Justes zodzius (gal nesupuks, labai teisingai pasakiusi yra "Visos tos prieglaudos kurios marina gyvunus (ukmerge, jurbarkas ir kiti mazi miesteliai) vien todel tiek metu gali nekeisti savo veiklos kad niekas apie juos nezino ir jie stengiasi nepatekti i spauda. Tik per spauda Grindoj pradejo kazkas keistis, nes zmones pradejo dometis."
Tai man siek tiek teikia vilties ir toliau platinti mazu miestu prieglaudinuku skelbimus. Aciu, Juste, uz blaivu mastyma :) filmukas liuks, bet rodo ir katinelius, o vadinasi "jurbarkas sunu prieglauda" aha Vikikute, matau, kad neisigilinote i musu pokalbi ir galima problema, kalbam apie tai, kad reikia patikrinti situacija ir imtis atitinkamu veiksmu. | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Padėsim visiems beglobiukams, Vikikute, kas sako kad nereik padėt? Viešumas svarbiausia. Reiktų išsiaiškinti aišku iki galo... Gal jis tiesiog ten netoliese gyvena, o kontaktai tai tiesiog jo normalūs "darbiniai" kontaktai (gal kelių telefonų pvz ir neturi). Bet bet kokiu atveju nematau, kodėl dėl to reiktų nepadėti gyvūnams, kurie į prieglaudą patenka. Jei dabar Masiulis 5 šunis sau pasiimtų ir kergimui siūlytų, ar tai reikštų, kad visi nuo Grindinukų nusisuktų...? negaliu nestebeti puslapio :) Vikikute, be abejo tikia galimybe yra, taciau "veisejo" kontaktai ir vieta yra butent prieglaudos kontaktai ir vieta. be to na man sunku patiketi kad veisejas, gali tureti toki platu spektra pasiulos Na, aš nesuprantu, kodėl jūs manote, kad čia būtent prieglaudos gyvūnai "reprodukcijai" siūlomi. Jei prieglaudos vadovas (ar kas jis ten toks) dar ir savo "ale veislinių" gyvūnų turi ir juos kergimui siūlo, vistiek čia visai nesusiję su pačia prieglauda... Tarkim, aš turiu prieglaudą. Į ją patenka visokie benamiai, atsisakyti šunys. Veikia mano prieglauda Grindos principu. Tačiau pati namie turiu 5 ale veislinius šunis (galbūt ir kažkada buvusius tos prieglaudos globotiniais) ir juos kergiu, taip prisidurdamas prie algos, tai nesuprantu, čia reikia tuos beglobius gyvūnus smerkti (kurių tarp tų reproduktorių net nėra), ar tiesiog mane, kad dauginimo verslu dar priedo užsiiminėju... | Lapke
(2011-08-17)
(foto)
|
Ar neverėtų paskambint - "laba diena, radom Jūsų skelbimą, kad galit pasiūlyt reproduktorius, kaip tik ieškome (kažko), esam (pvz. iš Kauno), atvažiuotumėm šią savaitę. Kaip Jus rasti?" ir t.t. Ačiū, Mua, už paaiškinimą. Tokiu atveju kaip ir aišku viskas. Vargšas tas katinėlis, kurio skelbimuko nuorodą įdėjau... :( | Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Pliushke, nuvyle vienas zmogus. Reiketu issiaiskinti kaip is tikruju ten yra. turiu atsijungti, darbas. prisijungsiu vakare. | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Ok, netrinisu, pasikarščiavau, nuvylė Jurbarkas :(((( polio - mama, taigi taip: realiai jie yra lyg "Grinda", gaudo/ zudo. bet matomai, kai kuriuos gyvunus (veislinukus) atsirenka reprodukcijai, as taip supratau... be rimto zurnalistu vizito nieko gero nebus. jokiu budu netrinkit,argi sie puikus gyvunai kuom kalti,tai galbut vienintelis jiems sansas gyviems likt. Ai su tom pėdutėm ir kojom pati kartais susipinu, nors puikiai žinau kur vieni ir kiti. Gal galima kokius mokescius uzsiundyt??? Bei veterinarine tarnyba? Gal keleta asmenu parasytu skundus, kad girdejo kad sunys baisiom salygom gyvena? | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-08-17)
(foto)
|
tai tuo labiau gyvūnams padėti reikia! prie ko čia vargšai gyvūnai, jei iš jų dauginimo mašinas daro, reikia paskųsti tą vyriškį vmvt jau net pirstai nebeklauso, darau klaidas ne pliske, netrinam, gyvunam nuo to negeriau aisha, ka daugiau apie tai zinote? apie si biznismena? | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
:(((((((((( jaučiuosi apgauta, imu gailėtis kad ėmiausi šių vargšų skelbimų platinimu :( įdomu pats Lukas (gelbėjimo iniciatorius Lukas) žino tą situaciją? Trinam šiuos skelbimus kibeni :/// tegu patys ten krapštosi !!! :/// | Aisha
(Pifas)
(2011-08-17)
|
Mua.. deja Jūsų smarvė tikra :( | Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Skelbimo turinys: REPRODUKTORIAI SIULO SAVO GENUS
TOITERJERAS,CIHUAHUA,JORKS
YRO
TERJERAS,JAGTERJERAS,MOPSA
S,PRANCUZU
BULDOGAS,SELTIS,KOLI S,BELG
U AVIGANIS
MALINUA.nuotrauku galesiu
atsiusti.
Kaina: sutartinė
El. paštas: laimonasenator@gmail.com
Telefonas: 867255707
Miestas: Jurbarkas
Šalis: Lietuva
Adresas: LENGVA RASTI;)
| Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-08-17)
(foto)
|
o siaubas... tai gal iš tikrųjų neveltui tokie gražūs šunys toj prieglaudoj | Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
*AtsidariusIAme (atsiprasau uz klaida) | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Mua turbut kalbejote su šiuo žmogumi http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1015097356&sk=wall. Jo paštas kurį man rašete atitinka ir tel nr Jurbarko prieglaudos :((( ima smirfėti negerais dalykais :(((( galbūt ir klystu, bet darosi labai neaišku :( Reikėtu susisiekti su tuo iniciatoriumi Luku kuis taip nori padet Jurbarkieciams ://// | Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Atsidariuseme lange nukopijuokit nuoroda ir ikelkit ja i adresu laukeli. Skelbimo pavadinimas: REPRODUKTORIAI SIULO SAVO GENUS jei ne tai as istrinsiu savo komentara ir atsiprasysiu, bet jei taip ... ;/ | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-08-17)
(foto)
|
man neatidaro to skelbimo sakau gi, esu beproti naivi :(, sitam puslapyje nurodytas pastas zmogaus su kuriuo katik kalbejau. kiek suprantu tai uzsiima kergimu? | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-08-17)
(foto)
|
aš manau, kad tiesiog susipainiojo žmogus, pavadinimai panašūs :) Tai gal isvis i Nuara? Nes kiek suprantu, 5pedutes kazkaip siejasi su Nuaru? Ar klystu? tai matot kaip idomiai, pasake kad i Kauna i 5 pedutes, tai sakau gi Kaune penkta koja, tai sako : - nu tai ten i Kauna pedutes 140 km, kojos 90 km :)) as kartais bunu nerealiai naivi :) taigi mano nuomone nepatikima :) bendravo maloniai, siek tiek burbuliavo, kad nupaveikslavo gyvunus tuo met kai jo nebuvo, jis negalejo suteikti jokios informacijos. Kiek suprantu ne visi gyvunai ten yra iskart migdomi. vyksta siokia tokia atranka, ir reprezentatyviausius jie issaugo. Reikia su jais bendradarbiauti. Pliuske, duociau to vyruko epasta, ar galetumet nusiusti taksiukes nuotrauka ir uzklausti ar tikrai tas taksiukas padovanotas? nes as jau ziauuuuriai iseikvojau savo darbo laika :( Iš jurbarko pėdutės arčiau :) Įtariu, kad tenai veš | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-08-17)
(foto)
| Lankytojas pašalino komentarą| Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
5 koja Kaune. 5 pėdutės Klaipėdoj :) gal sumaišė galūnes :))) kojos ar pėdutės... | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
pėdutės KLAIPĖDOJE> palaukit, tai dabar 5 pedutes kur yra? nes sake ves i Kauna i 5 pedutes Ups...pavelavau su klausimu :) persiprasau :) Ir ka jurbarkieciai papasakojo? Zinojo ka nors ar jiems giliai.... dzin? | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-08-17)
(foto)
|
labai gerai :) o kaip bendravo su jumis? tiesiai į prieglaudą skambinot? | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Mua, labai labai ačiū už pagalbą. atsiprasau, ves i "5 pedutes" , o ne i "penkta koja" dabar taip, sis kaip ir minejau yra Karalius Saule - patinas, deja vyresnis ~ 10 m. turi sioki toki sutrikima (tikriausiai narkolepsija) gali bet kada, bet kur atsiguti ir uzmigti, miega ilgai, nors budravimo perijodu buna zvalus. sake sito nemigdys bet kuriuo atveju. jei neatsiras norintys paimt, ves i Kauna "penkta koja". dar uzklausiau del taksiuko, ten ir parasysiu naujienas apie ji. Mua,netampykit nervu,greit klokit ka suzinojot:) | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-08-17)
(foto)
|
ir kaip? bent lytį ir amžių būtų gerai žinoti, tada skelbimų padėliot galima tikslesnių | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Nujaučiu jo jau gali nebebūti rugpjūčio gale :( | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Iniciatoriaus Jurbarko gyvūnų gelbėjime Luko kontaktai lukas.pileckas@gmail.com
| Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-08-17)
(foto)
|
nu priglausčiau, jei jis nėra piktas su kitais gyvūnais, bet kaip suprantu jis neturi tų trijų savaičių? aš rugsėjo 12 būsiu vilniuj jau, tai čia dar biški daugiau gaunas | Pliushke
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-08-17)
|
Mielu noru įkelčiau kuo daugiau info, bet yra tik nuotraukos :(:( galime tik paspėlioti kokia lytis :( arba skambint ir klausti :( | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-08-17)
(foto)
|
jėzau, reik reklamuot šitą šunį, negaliu žiūrėt į tokį grožį už grotų, teisingai siera pastebėjo, kažkokie super gražūs šunys tam Jurbarke, juos tik pareklamuot labiau reikia | Erika J.
(Mažoji Liza (neturi prieglaudos))
(2011-08-17)
(foto)
|
Sutinku, pradzia jau yra! Milke, tu tikra, kad uz 3 savaiciu priglaustum suni? neviskas iskart,saunu kad Jurbarkieciai pasirode,visa kita bus:) Siera, tokia atranka butu beprasme, jei jiems visiems skirta tik 14 d. dabar ziuru, kad nera lyties
na,Jurbarkas ne Vilnius,neturetu but ziauriai daug beglobiu. | Siera
(2011-08-17)
(foto)
|
nu. bet kur dabar ji det? Kur dabar juos visus det? PR ir fotosesija galima lengvai uztaisyt. Isvis tam Jurbarko komunalininke neitiketinai neblogi sunys, kyla mintys, ar nera vykdoma kazkokia selekcija (grazus - negrazus, veislinis - ne veislinis ir tt). MAX tiju dienu,uztektu grazias nuotraukas laisvej padaryt ir paplepet komentaruose prie jo skelbimo.Ciagi koli misrunas ir labai neprastas. sakai reikia triju savaiciu... | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-08-17)
(foto)
|
man irgi šitas šunelis neiškrenta iš galvos... paimčiau net negalvodama jį laikinai globai, bet tik už 3 savaičių į Lietuvą grįžtu :( toks šunelis per kelias dienas pasidavanotų, jei kas nors užsiimtų rimtai dovanojimu ir nuotraukyčių laisvėj padarytų sunelis jurbarke, neaisku kiek jam liko, bet manes neapleidzia nuojauta, kad jo laukia namai Či akur veiksmas vyksta? Kur jis dabar? as irgi kratau variantus kol kas nieko... Grazus "žveris" tikrai galetu greit namus rast. Tik kur vieciuke gauti, kurioje jis ramiai tu namu laukti galetu? :( gal traukiam sita? namai manau jam greitai atsirastu Negi pakils ranka prieš tokį nerealaus grožio gyvūną... as vis vakar galvojau apie si suni, tai tikras Karalius Saule, nu kaip jis gali but uzmigdytas :( Dieve, kaip galima toki grozi migdyt?
| Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-08-16)
(foto)
|
oho, na čia tai bent šuo! nuostabus Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
|
|