LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lietuva | Latvija | Estija
 
 
 

Sulaukiau pagalbos

Aprašymas:

Reg.Nr, 44, mišrūnė, patelė, ~ 6 mėn., iš Žirmūnų g.

Gyvūno vardas: Reg.Nr, 44,
Gyvūno rūšis: katė
Gyvūnų skaičius: 1
Veislė: Mišrūnas
Lytis: patelė
Amžius: 1-6 mėnesiai
Kailio tipas: trumpaplaukis
Spalva: juoda
Vietovė: Lietuva, Vilniaus m., Vilnius
  
Šeimininko vardas: Grinda, Vilniaus gyvūnų sanitarinė tarnyba
Adresas: L. Giros g. 131, Vilnius
Svetainė: Grinda.lt
Banko sąskaita: n/d
įstaigos kodas: n/d

Skelbimo numeris: 63809
Sukurta: 2013-11-27 | atnaujinta: 2013-12-03 | išimta: 2013-12-03
Peržiūrėjimų skaičius: 6153
Buvęs gyvūno statusas: Dovanojamas gyvūnas

Komentarai

Ilka (2013-12-13)
AisteIgn, o kokius katulius as priemiau is Grindos? , jei nesunku paaiskinkite, kad bent zinociau, apie ka rasot ir kalbat. Ir kaip jau parase Gruodinukas, kodel zinant, kad katinukai serga maru, nebuvo perspeti gydytojai ? Ir kitas dalykas, organizacijos sioje akcijoje dalyvauja tik atvezdamaos savo gyvunus. O kas liecia Grinda, tai jau ir su Danute ryte kalbejome, kad tai reikia jiems pasakyti viska atvirai ir as nelabai suprantu, kodel jie turedami savo gydytojus, patalpas, naudojasi tokiais projektais.
AisteIgn (2013-12-13)
žinau, aš tiesiog pykstu ant Grindos, šitiek katukų pražudė vienu ypu
Moira (2013-12-13)
Penktadienis, trylikta:( Oi merginos:( Jei ir sumedžiosite kokią "raganą", besirašinėdamos šia tema, problemos neišspręsite, tik "sušniosite" savo niarvus. V
AisteIgn (2013-12-13)
nežadu kritikuoti nieko, mane tiesiog ima siutas, kodėl iš viso iš Grindos kažkas priimama, juk rizikuoja tie vetai ir kitų žmonių atneštais katinėliais. Žinau, kad nėra kokio nors "įstatymo", kad iš Grindos nepriimt (o gaila), bent jau tam tikru metų laiku, bet....Čia žmogiškumo klausimas.
AisteIgn (2013-12-13)
aš kalbu ne apie Iloną asmeniškai, kad priėmė, o apie tuos kurie vykdo akciją bendrai, organizacija+vetai, nes apie Grindą atskirai informuoti nereikia, visi ir taip žino, kad ten maro židinys, ir kad jie neperlaikys, o paleis tiesiai į šaltį, kas reiškia garantuotą mirtį. Juk Grinda nepridavė katukų kaip privatus asmuo, pridavė kaip Grinda, ar ne? Norit pasakyti, kad nei organizacijos, nei tie vetai kurie operavo, nežino, kas yra Grinda? ir jiems reikia suteikti atskirą informaciją ir kažkur googlinti? esminis klausimas, kodėl visi bendrom jėgom nutarė juos pasmerkti? ir ar Grinda juos pridavė kaip Grinda, ar apsimetė, kad ne Grinda, todėl niekas nieko "nežinojo"?
Gruodinukas (2013-12-13)
Aiste, o kodėl jūs sugalvojote, kad Ilona kažką priėmė, žinodama, kad gyvūnai "greičiausiai užkrėsti maru"? sterilizaciją vykdo ne prieglauda ir tuo labiau ne prieglaudoje. Ir ne Ilona priima ar nepriima. o apie užkratą turi informuoti tas, kas atveža, o ne veterinaras iš oro sužinoti. gal turėtų pasinaršyti GG prieš operacijas darant?.. pasisiūlykit informaciją teikiančiais ir koordinuojančiais globėjus savanoriais kitais metais, gal iš tiesų pavyks išvengti nesklandumų ir viską atlikti tobulai.
AisteIgn (2013-12-13)
Man viso to, ką padarė Grinda su būtent Žirmūnų 5 katukais esmė yra ne ankstyva sterilizacija, bet kad pasmerkė juos žiauriai mirčiai. Esminis klausimas, čia gal Ilonai, kodėl priėmėte juos iš Grindos, žinodami, kad jie greičiausiai užsikrėtė maru, kad niekas jų negydys, o paleis tiesiai į šaltį? Juk Grindoj kitaip nebūna, čia jų "standartinė" schema. Juk Grinda užsakė tą sterilizaciją, o ne koks privatus asmuo? man čia visgi niekas neaišku.
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-13)
šiuo atveju, noriu pasakyti, kad aš nekuruoju grindos kačių. Jas kuruoja ten dirbantys žmonės. Ir aš net galiu nežinoti kas ten vyksta, nes nesu ta, kuri nurodinėja ką jiems daryti. galiu tik prašyti ir prašau. Dėl 5-6 mėn sterilizacijos. Pritariu, jei katės po to bus GLOBOJAMOS namuose ar pas globėjus. Bet ne grįž į san. tarnybas ar lauką. Dėl viso šito tiek. Daugiau nerašysiu. Tiktai noriu pasakyti, kad Sidra kapstosi ir dėka lašinimų 2 kartus per dieną, priverstinio maitinimo, gydymo ir priežiūros manau ši mergytė gyvens. Kas norėjo iš šios istorijos padarė išvadas, kas nenorėjo, tas nieko nesuprato. Asmeniškumų čia nėra.
Virgau (2013-12-11) (foto)
mano nuomone siuo klausimu butu tokia.Taip,norint suvaldyt situacija su gyvunu perteklium Lietuvoj,tai iseitis,BUTINYBE,bet tai nera geris ir ne jokia normalybe.Yra taip kaip yra,tiesiog siuo metu kitaip negali buti,tai mazesnis blogis nei gyvunu zudymas grindose ir tt., ir nezinau ar tai reiktu pateikinet kaip normaluma.
Ilka (2013-12-11)
Tai, kad jau dauguma pasaulyje tvarkosi gyvunus nuo dvieju men, i ta pacia Rusija, Peterburga vaziuoja stazuotis gydytojai, nes ten viena gydytoja, nuostabiai apmoka daryti mazyti pjuvi ir viena siulyte, tik mes vis dar atsilike. Sian atvyko zmogelis su penkiais mazais suniukais, pasiruoses juos priduoti. Sako, praitais metais pasieme is vienos prieglaudos dar visai jaunute kalyte, o dabar turi pirma vada, tai meginos pasiule ir vezti i ta pacia prieglauda, o jam pasirodo, pas mus buvo arciau:). Va tokie debiliukai priveisia, isveza i prieglaudas ir nebelieka vietu gimusiems po balkonais ir blokais:(.
Cherry (2013-12-11)
Nežinau, kaip su katėmis, bet apie kalytes esu skaičiusi, kad sterilizacija iki pirmos rujos beveik 100 proc. sumažina pieno liaukų vėžio riziką (tą sakė ir dr. Laurusevičius prieš 12 metų, kai vežiau sterilizuoti savo dabar jau a.a. Trepsę). Jos mama ir sesė (nesterilizuotos) mirė nuo tokio vėžio.
Ilka (2013-12-11)
Virgau, spejau perskaityti Jusu klausima. Namie auginu trys katytes ir visos buvo sterilizuotos iki keturiu menesiu, sveikutes, zvalios ir laimingos Prieglaudoje katytes iki keturiu menesiu irgi visos sutvarkytos, nei vienai nebuvo komplikaciju ar kokiu bedu. Zmones mielai tokius gyvunus ima i savo namus ir negrazino, dziaugesi, kad neturejo jokiu ruju ir rupesciu susijusiu su tom problemom. Vel gi labai viska puikiai parase Irene, net nesikartosiu, tik parasysiu kelis faktus, kurie kalba patys uz save: Pries keleta menesiu Danute paprase, kad is Grindos paimtume katyte atnesta is namu, katyte buvo su dviem kudikeliais, seimininka pasodino i kalejima. Kai katyte atvyko, net aiktelejau, nes ji dar pati buvo vaikutis, o tai reiskia, kad jau keturiu menesiu pradejo rujoti, o sesiu susilauke vaikuciu ir tokiu katyciu mano gyvenime buvo daug. Kitas svarbus dalykas, kad jei patarem zmonem laukti pirmu ruju, ne visi jas atlaiko ir va po tokios pirmos rujos, vargsas gyvunas ismetamas i lauka, nes rekianti ir kniaukianti katyte istysas dvi savaites, atima zmonem prota ir po to jie jau nenori nieko. Islipkime is akmens amziaus, kitaip dar kokia dvidesimt metu matysim, kaip po balkonais kencia ir mirsta gyvunai ir sauksim, kad visu isgelbet negalim. Kol is prieglaudu katytes bus dovanojamas nekastruotos, tol gelbesim naujus priveistus nelaimelius. Kas liecia musu prieglauda, iki keturiu menesiu katytes keliaus i naujus namus tik sterilizuotos. Danute, kuruoji Grindos katukus, tai tiesiog ten ir isaiskink situacija del sterilizaciju. Juk projekta vygdancios gydytojas nesurenka is ten gyvunu per prievarta ir nesterilizuoja, jei Grinda atveza, jos vykdo savo darba, o kas ten padeda savanoriskai, aukoja savo laika neatlinkdami nugaru, o kai grizta namo, vos ant koju nuo nuovargio pastovi. Kas neturit lisnu pinigeliu, pasinaudokite tokia galimybe, nebent yra nenusakomas noras finansiskai islaikyti vet. gydyklas ir tureti dideles ir milziniskas skolas.
Ghole (2013-12-11)
Kiek teko girdėt (kažkokią veterinarinė studiją), gyvena normaliai, tik žymiai padidėja šlapimo nelaikymo tikimybė vėlesniame amžiuje.
Virgau (2013-12-11) (foto)
Lankytojas pašalino komentarą
Colomba (Lesė) (2013-12-11)
Kiek teko bendrauti su vetais, nei vienas nesakė laukti iki pirmo morčiaus. O katytės sterilizuotos iki morčiaus toliau puikiai augo ir gyvena.
Irene (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-11)
O dar geriau, po pirmos vados, ane? Ech...
DaivaVa (2013-12-11)
sterilizuoti manau reikia ne anksciau kaip po pirmo "morciaus"
Zet (2013-12-11) (foto)
būtent - sterilizuoti galima bet kada, jei tik tam yra sąlygos, tik, kad grinda jų išvis niekada neturi:(, o suaugusios katės tiesiog yra fiziškai 'patvaresnės', nei mazgės
Irene (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-11)
Akivaizdu, kad diskusija išsivystė dėl asmeninių nuoskaudų. Rumunai nenorėdavo kastruoti TIK patinų iki 1 metų. Patelės sterilizuojamos nuo 2 mėn. Kad nebūtų siaubo šūksnių- visame Vakarų pasaulyje ankstyva sterilizacija nėra naujiena. Katės išauga normalios, pati mačiau ankstyvos sterilizacijos rezultatus. Nejaugi prieglaudos kates sterilizuojate tik nuo 1 metų? Nekalbame apie dabartinį metą, bet kai šiltesniu metu laiku vykdomas paleidimas, rekomenduojama paleisti kuo greičiau dėl pagrindinės priežasties- tikra laukinė katė (ne kokia meili išmesta naminė) siaubingai stresuoja uždaryta. Mano pačios kiemo katės buvo sterilizuotos dar tada, kai PSP tik prasidėjo. Jos paleistos po 5 dienų buvimo prieglaudoje (viena iš jų buvo gana meili), greičiau nei planuota, nes siaubingai stresavo ir nevalgė. Negi reikėjo laukti, kol numirs nuo streso ir bado, kad daugiau kailiuko ataugtų? Savo kieme iš karto atsigavo, pradėjo valgyti ir džiaugtis laisve. Kitas dalykas, klinikose tai niekas neklausia, kur laikysit, jų reikalas operuoti, pasako tiek ir tiek nemaitinti ir tuo dažniausiai patarimai baigiasi, todėl nematau skirtumo. Kas veža sterilizuoti, tas turi pasirūpinti ir perlaikymu.
Zet (2013-12-11) (foto)
grinda apskritai neturėtų vykdyt sterilizacijų, nes nepadaro darbo kokybiškai. Maža to, kad negali susitvarkyt su virusais, kurių ten apstu, tai sterilizuodami dar pakerta imunitetą.
Levute (2013-12-11)
Gal ir bulgarai, jau nepamenu
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-11)
Ar pavasarį buvo rumunai? nes būna ir bulgarai kiek girdėjau
Levute (2013-12-11)
Pavasarį pas rumunus buvo sterilizuota laukinė 4 mėn. katytė, ačiū D. išgyveno, nes buvo prižiūrėta po operacijos
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-11)
ir dar, jei rumunai nesterilizuoja mažylių, tai manau kad jie tikrai elgiasi labai žmogiškai ir supratingai, nes kitiems kaip matau vienodai
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-11)
Niekas nenori sumenkinti gerų darbų. Negalima to paversti konvejeriu prisidengiant gerais norais. Tuomet turėtų būti klausiama vietoje kur tas gyvūnas po sterilizacijos bus padėtas. Man rodos tai labai elementaru ir žmogiška. Jei neklausia vienas, neįdomu kitam, trečiam iš viso vienodai. Tai ką turim? Aš namuose turiu maru sergančią sterilizuotą mažylę. Jei man nebūtų įdomu, tai ši mažylė būtų jau žirmūnų g. 5 su kitais. Ar ji būtų iš viso? Nemanau. Bet ji sterilizuota iš gerų norų? Šiuo atveju kalbu apie tai kas įvyko ir siekiu kad susimąstytumėme kas vyksta. Kad nebūtų konvejerio. Kad gyvūnas neteptų dar vienu pliusu sterilizacijos sąraše. O kas bus po to su juo būtų nebeįdomu ir vienodai. Ar jis išgyveno, ar kentėdamas kur nors užlindęs tiesiog nudvėsė.
Ilka (2013-12-10)
Irene, aciu, kad taip gerai ir korektiskai paaiskinote, kas nesuprato sios akcijos prasmes. Juk ji ir yra tam skirta, kad zmones turetu nemokama galimybe sterilizuoti gyvunus, o neveisti ir sakyti, kad tam neturejo lesu. Sioje akcijoje nera jokios prievartos, kad butinai gaudyti gyvunus lauke, vezti ir sterilizuoti ir paleisti mirciai. Juk kai ir i klinika veza sterilizuoti, po to pasiima ta gyvuneli ir laiko visi pagal savo galimybes, kas stacionare, kas prieglaudoje, o kas namu globoje. Sunku skaityti, kai tokie geri dalykai paverciami purvais. Is savo puses galiu atsakyti, kad nei vienas is musu vezamas ten gyvunas niekada ir prie jokiu aplinkybiu nebuvo paleistas atgal i lauka, be to, jei budavo atvezami jaukus ir meilus gyvuneliai, juos pasilikdavome sau, kad tik neveztu vel i lauka. Butu saunu, jei del kai kuriu neatsakingu zmoniu ir ju veiksmu, nebutu apkalbetas puikus ir suteikiantis nemokamas galimybes projektas. Is musu globojamu gyvunu nei vienas gyvunas nebuvo nukentejas ar dar kazkas nemalonaus, esam dekingi uz tokia nuostabia galimybe ir zinau, kiek patenkintu zmoniu, kad sutvarke savo katinukus, bei suniukus. Turekim pagarbos, tiems kas stengiasi ir priezasciu ieskokime kitur.
Zet (2013-12-10) (foto)
Irene, ši akcija - puiki galimybė išvengti pavasarinio jauniklių 'derliaus'. Tik bėda, kad ne visi sugeba tokią galimybę išnaudot tinkamai
Irene (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-10)
Tokia diskusija išsivystė, bet, gaila, kad į vienus vartus. Štai akcijos aprašas http://opan.lt/news.php, kaip pastebėsite, apie PSP nerašoma. Puiki proga sterilizuoti namuose ar kitose šiltose patalpose laikomus globotinius ar kitus benamiukus. Niekas neverčia gaudyti gatvėse ir paleidinėti kitą dieną po sterilizacijos. Beje, kiek teko matyti, psp katėms daromas mažiukas pjūvis. Be abejonės, kur ir kaip perlaikyti gyvūną po operacijos, besikreipiančiojo reikalas ir atsakomybė, o ne organizatorių. Liūdna, kad tokia puiki iniciatyva paverčiama vos ne raganų medžiokle. Teisybės dėlei, o šunis tai irgi sterilizuoja, ne tik kates. Nuo kada sterilizuoti pusmetines kates naujiena? Tik rumunai nemėgdavo kastruoti patinų iki pusės metų, turėdavo savo įsitikinimus šiuo klausimu. O jau kas organizavo maru sergančių kačių sterilizaciją ir paleidimą, išsiaiškinkite patys, prie ko čia akcija.
Zet (2013-12-10) (foto)
ne akcija blogai ar jos laikas, o žmonių nemąstymas:( žinoma, būtų gerai, jei atvežantieji gyvūnus būtų perspėjami kaip juos po operacijos perlaikyt, jei darytų tą tinkamai. Aišku, vasarą viskas paprasčiau
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2013-12-10) (foto)
Atkreipkit dėmesį į Orintos komentarą, na tikrai juk esame žmonės, o ne robotai...
Modeliukas (2013-12-10)
Šiuo atveju eina ne kokybė, bet kiekybė. Ir aklas kai kurių "mylėtojų", sakyčiau, fanatiškumas... Auksiniai Orintos žodžiai. Tik tie, kurie 100% turi pastogę, galima operuoti tokiuo metų laiku.
AisteIgn (2013-12-10)
o aš niekaip nesuprantu, kaip jie tuos mažius sterilizavo/kastravo - kieno iniciatyva. Kai ėmiau iš Grindos savo Mykolą ir klausiau ar jis kastruotas, man Grindos darbuotojas atsakė, kad jie "tokių mažų nekastruoja" (jam buvo pusė metų tada). Tai kas čia galėjo pasikeisti šiuo atveju?
O.V. (Rainiukas) (2013-12-10)
Apgailestauju, visų komentarų tikrai nespėsiu perskaityti, bet supratau, apie ką diskutijama ir labai norėčiau pasakyti savo nuomonę dėl PSP katyčių gerovės. Visi čia susirinkę mylime gyvūnus. Juk dėl šios priežasties ir aukojame dalį savo asmeninio gyvenimo, kad padėtumėm. Bet turime visi suvokti, kad padėti - nereiškia sausai atlikti numatytas procedūras: pagauti, sterilizuoti, paleisti. Šiuos tris žodžius jungia gyvybė. Todėl atsakomybė už ją yra milžiniška. Net ir tada, kai kiemas pilnut pilnutėlis nepagaunamų, vislių kačių ir juodai užknisa kasmet tos pačios katės vadas gelbėti, turime apskaičiuoti riziką, kai PSP vykdoma šaltuoju metų sezonu. Aš esu gydžiusi dešimtis ir dešimtis palaidojusi kažkieno sterilizuotų kačių. Todėl apie tai kalbėjausi su daugybe gydytojų (beje, ne jie sulaukia skambučių, kad va, po balkonu dvesia katė žaliu pilvu... ), iš kurių didžioji dalis supranta, jog PSP žiemą - pražūtinga. PSP - tobulas dalykas, jei laikomasi visų taisyklių. Praktiškai įrodytų, o ne teorinių. Gyvūnai po steril. paleidžiami 70 proc. atimtu imunitetu (dėl narkozės ir streso), dėl ko pasigauna virusą, greičiau peršąla.. Arba išsikrapšto (vasarą) arba ne, o jei išsikrapšto, apsirgę negydomi tampa chroniškais ligoniais. Tada jau renkam tokius puslavonius. Jei tai pavasaris - suprantu, yra laiko netgi sugaut, pagydyti, katinai labiau matomi, galiausiai po sterilizacijos greičiau atsigauna. O kai šalčiai - kaip jiems padėti? Visų Lietuvos kačių tikrai nesterilizuosime, todėl liaukimės žiūrėti vien tik į skaičių, žiūrėkime į kokybę. Dvi katės mano žinioje mirė nuo plaučių uždegimo po dviejų savaičių perlaikymo, dar 5 gydomos, dar 2 išlindo grybas. Ir nepadės čia nei 2, nei 3 savaitės perlaikymo. Gyvūnai silpsta dėl besikeičiančių oro sąlygų, o mes tuo metu jas dar ir sterilizuojame, skiepijame nuo pasiutligės. Pagauta prie minus 1, paleista prie minus 15. Kaip įsivaizduojate organizmas sureaguos į tokį pokytį? Labai paprastai - plaučių uždegimu.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-10) (foto)
Buvau per pietu pertrauka nulekus iki Zirmunu g., maciau si katuli: http://www.gyvunugloba.lt/lt/fates/g.63804, bet prie Zirmunu g. 1. O prie Zirmunu g. 5 maciau tik labai nediduka katuka/katyte, pukuota, panasu/panasia i si: http://www.gyvunugloba.lt/lt/fates/g.63812. Bet galbut tai ir ne si katyte, nes atrodo, kad ausyte nera kirpta... Kitu nemaciau - arba pasislepe nuo salcio kazkur (nors ten namuku nera), arba... :(((
Tipsiukas (2013-12-10)
Tikrai nežinau kaip ten ES, kada draudžia, kada leidžia, tuo labiau, kad ES yra ir pakankamai šiltų kraštų. Kažkaip man atrodo, jei būtų normalus perlaikymas po PSP, tada ir tas mėnuo ne toks svarbus būtų. Juk ir pas mus žiemą ne visada -30. Tarp kitko, žiemą net žmonėms yra patariama operuotis, o ne per karščius vasarą, nes infekcijos pavojus žiemą yra daug mažesnis. Kai viskas atliekama kokybiškai iki galo, tada ir rezultatas teigiamas. O kai taip... tai ką jau čia bepridursi.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2013-12-10) (foto)
Kai visur ES šalyse PSP draudžiama ir nevykdoma nuo spalio pradžios iki balandžio pabaigos, tuo tarpu pas mus lyg būtų Afrika, kur visada šilta. Papjanam, paleidžiam ir vienodai...
Modeliukas (2013-12-10)
Apie paleidimą į lauką po operacijos tokiuo metų laiku ir kalbos neturėtų būti.
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-10)
5-6 mėn. mažylių iš viso sterilizuoti negalima, jei jie neturi kur pabūti bent 2 sav. neinfekuotoje aplinkoje. Jiems reikia namudinės globos, o ne paleisti po 3-4 d. į lauką.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-10) (foto)
Dar suprantu sterilizuoti siltuoju metu laiku, ir tai buna visko, bet cia ir dabar... Cia juk nusikaltimas
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2013-12-10) (foto)
Štai jums ir nemokamą sterilizaciją, ir vienodai, kad pusė paleistų į šalčius mirs nuo maro, peršalimo, plaučių uždegimo, bet užtat paskui bus paskelbta, kad populiacijos mažinimo tikslams sterilizuota tiek ir tiek... , vargšai gyvūnai:((( Ir kaip taip sąžinęs ir širdies neturėti:(
Moira (2013-12-10)
Oi merginos, grindos/ne grindos. Juk ne vien tik grindoje užkratas gyvena. Nė kiek ne mažesnė tikimybė atvežti infekuotą katę iš lauko/gatvės.
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-10)
Aš kalbėjau dėl to, man atsakė, kad jiems moka pinigus, ką jiems padeda ant stalo, jie tą ir sterilizuoja. Aš aišku, nesuvokiu kaip taip galima, bet atrodo galima. Vadinasi nesvarbu ką sterilizuoji - mažylį, sergantį, senuką ir t.t. Ir nesvarbu iš kur ir nesvarbu kur tas gyvūnas po sterilizacijos bus padėtas. Šiaip tai kas yra sanitarinė tarnyba atrodo visi žinom.
AisteIgn (2013-12-10)
na, žinodami, kad katinai iš Grindos, turėjo numanyti ką jie gali atsivežt su savim, ar čia reikia atskiro įspėjimo..
Tipsiukas (2013-12-10)
Jo, būtų baisu. Aiste, labai labai baisu tokių "dovanų", todėl taip norisi tikėti, kad nieko blogo nenutiko. O įdomu, ar gydytojus kas įspėjo, kad buvo tokia situacija?
Modeliukas (2013-12-10)
Taip :((( ... Nors labai tikiuos, kad čia nieko. Po Nemėžio operacijų gyvūnai dažnai rodo skausmą, bet va tas viduriavimas..
AisteIgn (2013-12-10)
ne, aš tai neiškau, bet turint omeny, kad imunitetas po narkozės labai krenta, tai geriau kad nė mažiausias užkratas nepasitaikytų pakeliui.
Tipsiukas (2013-12-10)
TFu tfu, gal nepieškime Apokalipsės scenarijaus, nors... žinau vieną katę, kuri po šio PSP jaučiasi blogai... Skambinsiu, klauisu kaip reikalai. Danguole, čia apie savo baltąjį gražuolį kalbi???
AisteIgn (2013-12-10)
tai jie bus užvežę ten visiems "dovanų" taip išeina....
Modeliukas (2013-12-10)
Mano PSP- inis nuliūdo ir pradėjo viduriuot... Tiesa, negausiai, bet... Geriau nebūčiau naujienos skaičius :(( .
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-10) (foto)
Man tiesiog sirdis krauju plusta... Kodel jie turejo buti pasmerkti tokiai mirciai :(((
Tipsiukas (2013-12-10)
Alina, naminukas bent turi šansus, jei šeimininkai normalūs, o be to gal skiepytas. Bet į tų paleistų nuotraukas sunku žiūrėti. Mirtininkai.
Tipsiukas (2013-12-10)
Moira, ačiū. Aišku. Maniškis truputį vėmė, po to buvo pagerėjimas kelias dienas. Kai buvo visai blogai, nevėmė ir neviduriavo. Bet žarnynas buvo labai skausmingas, nes verkdavo, kai maigydavo.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-10) (foto)
Kazin kaip tas naminukas, kuris grizo namo, ar neapsikrete :(
Moira (2013-12-10)
Tipsiukui, taip katė gali ir neviduriuoti ir nevemti. Maro constatavimui reikia pilno kraujo ir maro testų. Pernai du kačiukai išėjo be jokios maro klinikos, buvo taip vadinama žaibiška maro forma ir vetai pirminiai diagnozavo epilepsiją, bet tai tebuvo maro agonija.
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-10)
buvo sugauta 10 kačių. Tai reiškia, kad jos yra alkanos, nes prižiūrėtų tiek vienu kartu nepagausi. 1 katiną atsiėmė šeimininkas. Liko 9. Sidrą pasiėmiau aš, vadinasi išleistos 8
Tipsiukas (2013-12-10)
Aš čia biški ne į temą, bet ar galima kačių maro eiga be viduriavimo?
Tipsiukas (2013-12-10)
Man atrodo, kad paleistos 9...
Levute (2013-12-10)
Kiek pavyko sužinoti prie Žirmūnų 87 namo yra gėlių kioskas ten dirbanti gėlinininkė pažįsta šerėją iš Žirmūnų 7 namo, bet deja aš grįštu po 20 val ir kioskas jau nedirba, negaliu gauti kontaktų tos šerėjos
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-10) (foto)
Uzklausiau vienos merginos is Zirmunu g. 3, bet ji studijuoja Kaune, nezinau, kada vel bus Vilniuje ir paziuretu, ar vis dar gyvi paleisti katukai. Gal geriau vaziuosiu pati, tik reikia sviesiu paros metu, kitaip nieko nematyt. Neturiu zodziu, kaip liudna ir pikta :(( Kiek is viso ju buvo tokiu paleistu is to kiemo, Danute, nezinote? Tas berniukas 5-6 men., ir keli dickiai?
Polio-mama (2013-12-10)
Tokiu būdu vykdoma PSP tėra lėšų įsisavinimas. Be kita ko, stipriai kompromituojantis pačią PSP idėją. Kaip skleisti pozityvią info apie PSP, kai jos pavyzdžiai - štai tokie? Jau ir taip tenka visokių nesąmonių apie tai prisiklausyti. Bet nesąmones bent jau galima argumentuotai paneigti. O tokius faktus kaip paneigti ir paaiškinti?
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-10)
net neabejoju kad sutvarkyta...
Tipsiukas (2013-12-10)
Ką gi, tikslas pasiektas. Man atrodo, kad Žirmūnų g.5 katukų populiacija sutvarkyta :((((
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-10)
grindoje žirmūnų kačiukai nebuvo sterilizuoti. visi nuvežti į nemėžį. manau, kad vietoje reikėjo žiūrėti kam atlikti sterilizaciją, o kam ne. Sergantiems ir mažiems to daryti negalima. Tai atrodo labai aišku.
Tipsiukas (2013-12-10)
Palaukit, bet nemokama PSP , ko gero, neskirta Grindai? Jei normaliai pakankamai ilgai perlaikoma, jei nesuserga (kaip Grindoje) gal ir nieko tokio baisaus? Net rekomendacijas kažkur skaičiau, kad laukinius gyvūnus streilizuoti patariama vasario mėn. Tarp kitko, kai šilta, infekcijos pavojus ne ką mažesnis. Bet šis atvejis, čia jau be žodžių...
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-10) (foto)
Kodel apskritai nesustabdyta dabar si akcija? Arba bent jau atliekama tik tiems, kurie turi kur perlaikyti ir ne siaip pora dienu, o ilgiau?
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-10)
grindoje dabar nėra labai jaunučių. Penktadienį jie iš savo teritorijos sugavo 2 jaunus apie metukus katinukus - mergytę ir berniuką. Bet jie bus dovanojami. Jų nepaleis. Labai gražūs ir meilūs. Net ausyčių nekirpo. Vakar mažius 2 mėn perimtas laikinai globai. Šiandien yra sulaužyta letena kačiukas ir katė iš varšuvos g. kuri iš kažkur kraujuoja.
Levute (2013-12-10)
Blogiausia, kad ten jos miega tik ant šieno ir to labai maža paklota kiek pravažiuojant per langą mačiau. Dėl sterilizacijų tokiu metu - jau savaitę kaip gydom vienos moters dvi kates darytas per šią akciją, kurią ji po poros dienų išleido į lauką
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-10) (foto)
Danute, ar Grindoje dar yra tokiu po sterilizacijos/kastracijos, kurias/kuriuos ruosiasi paleist, kaip siuos vargsus?
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-10)
ačiū Daiva, labai tikiuosi.
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-10)
atvežus iš grindos , bent jau reikėjo paklausti kur mažyliai bus laikomi. Jei į lauką paleisti, tai kaip juos galima sterilizuot. Nejaugi visems vienodai.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-10) (foto)
Man irgi atrodo tiesiog nusikaltimas dabar PSP daryti :( Maza to, kad pliku pilvu ar su zaizda po kastracijos paleist ant sniego, tai dar ir su maru :(((
DaivaVa (2013-12-10)
Jeigu kovoja, tai ziurek ir laimes dar kova:) ko ir linkiu labai:)
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-10)
Sidra laikosi, kovoja. Šiandien pavalgė vištienos. Bet labai viduriuoja. Iš pradžių iš jos iš vien tekėjo dvokiantis skystis. Dabar ji bent sugeba peržengti į kraiko dėžutę. Labai bendraujanti. Labai mėgsta glostymus.
DaivaVa (2013-12-10)
bet ir ta nemokama sterilizacija rado laika kada daryt, galetu koki pavasari, kad tie katinai lauke bent ne taip sunkiai jaustusi, o dabar kas, mirtis tik laukia ir viskas, ir dar su kancia, nes prisideda ir visokie pjuviai, negana to, kad nuo salcio jie jau rizikuoja numirti tai dar ir strilizacijos visokios prisideda
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-10) (foto)
Danute, cia tas berniukas? http://www.gyvunugloba.lt/lt/fates/g.63811 Nieko nepazistu is ten ir as :( Galiu nuvaziuoti paziureti, ar ji pamatysiu, bet ka daryt, jei pamatysiu? :(
Tipsiukas (2013-12-10)
Jo, tas "sulaukiau pagalbos" skamba dabar labai makabriškai.
Tipsiukas (2013-12-10)
Danute, kaip laikosi šita mažė? Ji labai gražutė. Bet ten ir dičkiai labai gražūs, tikriausiai jau buvo... Taip, Alina, man irgi kojas pakirto, kai dar aną savaitę sužinojau, todėl ir dėl Daivos paimtos katytės man taip neramu. Kažkas baisaus. Jie po sterilizacijos palaikyti mažiau nei savaitę su maru paleisti į kiemą... Žiauru.
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-10)
žirmūnų g. 5 Nepažįstu ten šėrėjų. Niekas jiems nedarė jokio testo. Ir nemanau, kad jiems reikėjo daryti sterilizaciją. Juk galima buvo to nedaryti jei jie atvežti iš grindos. Tiesiog nuvažiavau pasižiūrėti situacijos, pamačiau mažę ir paprašiau, kad jos jokiu būdu neišleistų. Bet neatkreipiau dėmesiop į 5-6 mėn berniuką. Dėl ko labai gailiuosi. Nemanau kad jis išgyveno.
Alinakiu (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2013-12-10) (foto)
Tiesiog kojas pakirto suzinojus, kad paleisti su maru :((( Po kastracijos/sterilizacijos juk dar susilpneja imunitetas, tai kiek isgyveno... Ir dar paplatino virusa :(( Gal imanoma susisiekti su serejais tose apylinkese, suzinoti situacija?
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2013-12-10)
po atliktos šiai mažylei Nemėžyje sterilizacijos ir palaikymo grindoje jai nustatyta panleukopenija. Nežinau ar ją ištrauksiu?? Klausimas? tokia mažylę reikėjo sterilizuot? Visi žirmūnų kačiukai buvo kartu. Ten buvo 5-6 mėn berniukas. jis t.p. kastruotas. Nežinau ar galima prie jų likimų rašyti pagalba suteikta. neaišku kiek iš 8 liko gyvų?


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
   


Statistika Prisijungę: 369

Alio.lt | Facebook | MySpace | Frype | RSS | Blogger

Naujienos

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Komentarai

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas