LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lietuva | Latvija | Estija
 
 
 

Kačiukams reikalinga laikina globa! (ir finansine parama-50 lt)

Ryte prašiau pagalbos dviems kačiukams, o dabar patekau į dar sudėtingesnę situaciją.

Radau katę su keturiais kačiukais, du iš jų stipriai sloguoja, sunkiai kvėpuoja.
Gal kas galėtų juos pagloboti? Nors tuos du kačiukus, kurie serga? Gal atsirastų prieglauda, kuri priimtų? Nes naktys šaltos, baisu, kad dar labiau jie nesusirgtų.

PAPILDYTA: nuo spalio 25 d. 3 kaciukus parsiveziau pas save i namus, ketvirto katulio neradau, bet kiek supratau ji priglaudo to kiemo gyventoja, nes vaziavau dar kelias dienas ziureti jo ir vis matydavau pas ja ant palanges sedinti. tai namo parsiveziau du margiukus ir juoduke, tiesa vienas margiukas http://www.gyvunugloba.lt/lt/adoption/g.39028 lapkricio 1 d. jau iskeliavo i vilniu pas laikina globeja. iki tol kol isvykome beveik issigydeme sloga, keliavome ramiai, visa kelia iki kauno pramiegojo man ant peties, o nuo kauno i vilniu keliavo su Polio-mama, kiek zinau niekselis taip pat pabego is dezutes ir miegojo ant keliu jai. kiti du katuliai turi problemu su akyte, mano miesto vetas nezino kas yra taigi vaziuosime i kauna issitirti. o siaip katuliai judrus, tvarkingai naudojasi kraiko dezute, nera isrankus maistui. tiesa charakteriai labai skiriasi, juocke - maja megsta pabuti viena, ateina tada kada ji nori :) o margis dominuojantis, visur jo pilna ir megsta kovoti uz demesi sau, o tik pradek glostyti tuoj murkia, draugiskumo isikunijimas. naujienas pranesinesime komentaruose.

Veterinaro prognoze del akyciu: su rega jiems viskas bus gerai, mato su abiem vienodai, taciau viena akyte bus matine, kadangi akys pacios gaminasi per mazai dregmes. reikia atsakingo seimininko arba globejo, kadantgi kaciukams teks lasinti lasiukus, kad akys nesausetu.

taip pat mes vis dar ieskome nauju namu arba laikinu globeju :)
 

galime keliauti ir i kitus miestus :) Transporto į kitus miestus ieškotume kartu.
Jeigu Jums patiko bent vienas iš šių mažylių, susisiekite su manimi: 860125859, pink77@inbox.lt, Greta

Zinome, kad daug kam reikia finansines paramos, bet isdrysime ir mes paprasyti pinigeliu skiepui, galvojau skiepai bus pigesni, bet vieno skiepo kaina 50 lt., del to prasau jusu kas galite paremkite mus skiepui, skiepysiu tik viena kaciuka, kad butu pigiau. tik niekaip neissirenk, kuri :(

Jei rasiu paskutiniam kaciukui greitai namus ar laikina globa (Gedvika sutiko pagloboti dar viena kaciuka is sios seimos, tik teks ji skiepyti tai kelione i vilniu jam uztruks, keliausime menesio gale) tai planuoju gelbeti dar si katuli http://www.gyvunugloba.lt/lt/mypets/user.8635;g.38996 galbut spesiu ir jam rasti laikina globa ar namus iki gruodzio 20 d. nes ta diena 2 menesiams sisvaziuoju.


Sukurta: 2011-10-24 | atnaujinta: 2011-11-10
Naujienos numeris: 24100
Peržiūrėjimų skaičius: 14818

« grįžti

Komentarai

Greta77 (Pifas) (2011-11-10)
ar galima duoti antibiotikus, kurie jau 12 dienu guli ne pakuoteje, o suvynioti i balta popieriu? ar nieko nebus jiems nutike?
Greta77 (Pifas) (2011-11-09)
gal turit pazystamu, kurie turi katina sutokia pacia akiu problema? gal sutiktu ir antra toki priglausti?
Greta77 (Pifas) (2011-11-09)
nusprendziau duoti vit.c ir palaukti su antibiotikais kelias dienas, nes su koncervais sumaisytas vit c eina kaip uz gera :) yte vel tik pora kart nusiciaudejo ir slogos nematyti. taip ir nesupranut serga jis ar ne...
Greta77 (Pifas) (2011-11-09)
is nosytes tik siandien buvo, bet labai ne daug ir dar galvoju, kad gal nuo dulkiu, nes siandien jie buvo ispruke i palepe, o ankstesnem dienom tik paciaudydavo. gal sikart su vit c apsieisim tikiuosi. ziuresiu kaip rytoj bus.
Irene (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-11-09)
Jei tik pačiaudi, o jokių išskyrų iš nosies ir akių nėra, tai kažin, ar serga, bent jau man (tikrai ne ligų žinovei, deja) taip atrodo.
Greta77 (Pifas) (2011-11-09)
Irene, planuojamas skiepas 1dieni, bet aisku jei kaciukas susirgs jo neskiepysiu, bet kaip tik kartais paciaudi tai nesuprasi ar jis serga ar ne...
Greta77 (Pifas) (2011-11-08)
pirmam kaciukui vetas nustate persalima ir ispejo, kad gali ir kiti uzsikresti, kad tai nieko baisaus. kaciukas po antibiotiku kurso pasveiko. mano pacios kate karts nuo karto pasloguoja. del skiepo tai as galiu ir palaukti, tik man baisiausia, kad iki gruodzio 20 d as nerasiu kas juos priglaudzia :( o jei butu skiepyti tai jus saket viena priglaustumet, o kitam gal vietele ir leseje isprasyciau. butu idealu jei kas paimtu kaciuka kas jau turi katina su panasiom problemom del akyciu.
Irene (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-11-08)
Greta, sergantį kačiuką nėra jokios prasmės skiepyti. Galima tik sveiką gyvūną skiepyti, nes skiepas neveiks, iš jo jokios naudos.
Gedvika (2011-11-08) (foto)
Manau,nereikia skubet skiepit. Nenoriu atrodyt zanuda,bet sloga maziem kaciukam nieko gero nezada. Cia gali but kas tik nori,ir rinotracheitas ir virusas.
Greta77 (Pifas) (2011-11-08)
na tada del sventos ramybes duosiu antibiotikus, gal labai nepakenks, nes baisu, kad neisibegetu sloga ir nebutu tokia kiap broliuko buvo. nes turbut su vit c jos jau nesustabdysiu, nes ka tik suede koncervus su vit c. o gal dar luktelti iki rytojaus? mano vetai kur einu nelabai ka ziuri, jiems svarbu padaryii it paimti pinigus, ji nesigaudo skiepu tvarkoje, nes jiems tai skiepyti galima bet kada tai nuo kirmeliu nebutina pakartoti ir pan.
Laiburg (2011-11-08)
Antibiotikais yra gydomi bakterinės kilmės susirgimai, čiaudulys ir nosies bėgimas yra daugiau virusinės kilmės. Virusams gydyti kitokie antibiotikai naudojami.
Laiburg (2011-11-08)
Prieš skiepus vistiek vetas apžiūrės, jam papasakosit kas ir kaip.
Wilma (2011-11-08) (foto)
Na pas sveiką kačiuką slogos neturėtų būti nei dūkstant, nei ramybėje. Aš savo globotiniui jau 3 kartą duodu antibiotikus nuo slogos ir čiaudulio.
Greta77 (Pifas) (2011-11-08)
Laiburg, na pries valanda kaip jie duko ciaudejo ir mini sloga buvo, dabar ramiai guli ir viskas ok. mes 1dieni jau turim skiepytis labai bijau, kad nesusirgtu iki skiepo. nes paskui vel viskas uzsites.
Laiburg (2011-11-08)
jei slogos ir čiaudulio nėra, aš negydyčiau, nes antibiotikai nėra gėris
Greta77 (Pifas) (2011-11-08)
o gal nepulti gydyti? nes dabar jau nustojo ciaudeti ir sloga baigesi, nosyte sausa... ar neverta laukti kol isibeges? nesinori ir tu antibiotiku kisti jei nieko rimto. nezinau ka daryti...
Greta77 (Pifas) (2011-11-08)
nezinau synolux man atrodo jie vadinasi jei neklystu, jais gydziau kita kaciuka. mano vetas nieko naujo nepasakys, lieps jais gydyti kaip ir ankstesni kaciuka kaip ir mano kate. anksciau jis nebuvo gydytas, nes sloga tik dabar pasireiske, tik keista is kur ji, nes buna namie siltai. nebent tik dabar pasireiske virusas kur sirgo kaciuko brolis.
Wilma (2011-11-08) (foto)
Greta slogą jau reikia gydyti. Tokius dalykus reiktų su vetu konsultuotis.O kokius antibiotikus duosit?Jau buvo jais gydytas?
Greta77 (Pifas) (2011-11-08)
gal man pradeti gydyma jau antibiotikais? nes kaciukas vis dazniau ciaudo ir jau mini sloga aplink nosyte matosi. bijau, kad jei susirgs musu skiepas dar labiau nusitems, o taip ir kelione i vilniu, man labai baisu, kad iki grdzio 20 d. nerasiu as jiems globos :( nes siandien jau nusipirkau bilieta ir neturesiu kur ju palikti. gal pradejus gydyti ankstesneje stadijoje greiciau praeitu?
Greta77 (Pifas) (2011-11-08)
Polio-mama, cia panasiai kaip as katei vaistus bandau duoti :) ir koncervuose maisau ir pastete ir vis tiek ji uzuodzia. maziukai veliau eisiu bandyti su koncervais duoti gal kaip nors, nes nupirkau whiskas koncervu kaciukams, ju sudetis nmera gera, bet jie kvapnus ir gal kaip nors suvalgys su vit c.
Polio-mama (2011-11-08)
Pripainiojau kažko :D Tai štai: Wilma, vis tiek pavydžiu :D Kiek kartų bandžiau "iš "Daktariškos" dešros "Mėgėjų" daryti - baigdavosi kaip Šurikui iš "Opercijos Y". Visiškas fiasko :D
Polio-mama (2011-11-08)
Lankytojas pašalino komentarą
Wilma (2011-11-08) (foto)
Polio-mama čia tik mano mažiukas bet ką suvalgyti gali:)) O veterinarinės visai nerūgščios
Polio-mama (2011-11-08)
Greta, mėginkit vienaip, antraip :) Iš tiesų, prie kiekvieno gyvūno - savas priėjimas. Visokių mačiau. Vieniems be problemų tabletę sukišti, o su injekcijomis gali artėti tik šarvus vilkėdamas, kitiems gi - visiškai atvirkščiai :D
Greta77 (Pifas) (2011-11-08)
bandysiu maisyti su koncervais arba ipilti truputi i vandeni, nes pernai globojamam Mikiui pildavau i vandeni ir lakdavo jis, bet turbut ne visi katinai laka, nes mikis ir cesnakus valgydavo su koncervais. reiks pazaisti gal rasiu koki buda kaip suduoti.
Birbė (2011-11-08)
Yra skystas, buteliuke vaistinėse parduodamas, gal labiau tiktų, paprasta įšvirkšti burnon, man buvo davusi truputį, patogu
Polio-mama (2011-11-08)
Vitaminas C lieka vitaminu C. Svarbiausia - žinoti reikiamą dozę daugmaž. Su injekcijom tikrai patarčiau elgtis atsargiai, nes jos - skausmingos. O rinktis, kokia forma duoti vitaminą C reikėtų turbūt pagal tai, kaip paprasčiau: ar suduoti tabletę (ar jos dalį), ar suleisti injekciją. Wilma, Jūsiškiai - angelai, jei sutinka suvalgyti taip paskanintus konservus. Man nei karto nėra pavykę nei vieno apgauti tokiu būdu. Pajunta, kad yra "priemaišų" ir galas.
Greta77 (Pifas) (2011-11-08)
Wilma, o jos skiriasi nuo zmoniu vit c? nes as nusipirkau vaistinej zmoniu paprastas vit c tabletes.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-11-08) (foto)
Vit C vakcina yra gan skausminga, bet po odam aisku, geriau!
Wilma (2011-11-08) (foto)
Aš duodu tabletėmis.Pirkau vet vaistinėje.Pusę tabletės sutrupinu ant konservų.
Greta77 (Pifas) (2011-11-08)
ar galima duoti vit.c su vandeniu kaciukams? nes karts nuo karto jie paciaudi, ar geriau leidziamas? nes vitalija patare duoti vit. c. slogos ner tik i vakara kokius 6 kartus nusiciaudi. jei leidziama kiek ml leisti? ir nezinau viena sugebesiu suleisti.
Greta77 (Pifas) (2011-11-08)
po pirmos tabletes maciau, kad buvo kirmelyciu, bet po antros nepastebejau, dar faktas tas, kad viska saziningai jie uzkasa kraiku tai nelabai ir matytusi. planavau po antro nukirminimo praejus 10 d. paskiepyti ir po dar 10 d. jau vezti pas laikina globeja viena katuka :) turbut taip ir teks daryti. nes kiek zinau turi praeiti 10 nuo skiepo, kad jis galiotu jau.
Egleee (2011-11-08)
Kadangi kačiukai gyvena kieme, tai spėju nedidelis šansas, kad kirminų bus mažai, nors ką gali žinot:) Labai svarbu juos galutinai išnaikinti, nes kitaip skiepas bus bevertis. Aš siūlyčiau pirmą variantą, tik po antro dehelmintizavimo galima ir keliom dienom ankščiau skiepyti, jeigu viskas gerai. O šiaip esu girdėjus patarimų net ir 3kart dehelmintizuoti, jei po 2 vis dar tuštinasi kirminais.Ir svarbiausia, kad kačiukai būtų visiškai sveiki skiepų dieną.
Colomba (Lesė) (2011-11-08)
Greta, aš darau saviškiams taip: suduodu nuo kirminų tabletę, jeigu viskas gerai, nieko nėra, tuomet po 14d skiepas. Manau, kad skiepyti iškart po vaistų nuo kirminų per didelė apkrova organizmui. Vėl gi, aš ne veterinarė, ne specialistė, tiesiog sakau kaip darau. :)
Greta77 (Pifas) (2011-11-08)
gal kas is patirties galit pasakyti del skiepu, nes visi vetai skirtingai sneka: vienas aiskino man, kad reikia suduoti nuo kirmeliu tablete ir po 10 d. pakartoti ir po 14 skiepyti, kitas, kad uztenka vienos dozes nuo kirmeliu ir skiepyti po 10 d, trecias, kad reikia 2 kartus duoti nuo kirmeliu ir galima, kad ir sekancia diena skiepyti po pakartojimo nuo kirmeliu vaistu. internete dar kitaip radau. kaip jus skiepyjate savuosius kaciukus?
Greta77 (Pifas) (2011-11-06)
kaciuku mama greiciausiai pavyks sterilizuoti, radau kedainiete, kuri paglobos kate kol si atsigaus po operacijos, o paskui paliesime prie to pacio namo. rytoj einu tartis pas veta del nuolaidu skiepams ir sterilizacijai.
Greta77 (Pifas) (2011-11-05)
Wilma, esu anksciau del to pacio vezus kelis kartus pas veta, bet jis man sake, kad kai pasireiskia tokie simptomai duoti antibiotiku 7 dienas, tai pas ji tikrai neverta vezti, nes jis ta pati pasakys, o iki pirmadienio ir laukti bijau, nes kate sena 10 m. kad paskui komplikuotis nepradetu. turbut bus geriausia jei pradesiu duoti nuo rytojaus ryto.
Wilma (2011-11-05) (foto)
Greta o jūs pati gydot ar veterinaras?
Greta77 (Pifas) (2011-11-05)
o tai nieko nenutiks jei duosiu antibiotiku, nors diena duota tablete nuo kirmeliu?
Wilma (2011-11-05) (foto)
Greta peršalimas savaime nepraeis.Kuo ilgiau lauksite, tuo sunkiau paskui gydysite įv.pasekmes. Plaučių uždegimas iš vis labai sunkiai pagydomas
Greta77 (Pifas) (2011-11-05)
Edda, na savo zveriukei pamatuoti jos tikrai negaleciau, nes ji draskosi ir pyksta del kiekvieno gydomojo veiksmo. siandien kaip tik buvo laikas duoti nuo kirmeliu tai dabar bijau duoti vaistu, kad paskui nebutu neigiamos reakcijos. gal nuo rytojaus ryto duoti antibiotiku? nes as jau ne pirma karta taip ja gydau. o kazin jei luktelsiu kelias dienas gal praeis savaime persalimas?
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-11-05)
Greta, o temeraturos nematavot?
Greta77 (Pifas) (2011-11-05)
mano kate susirgo :( nuo vakar vakaro kosti ir kai miega sunkiai kvepuoja, kaip speju persalo nes buvo visa para lauke, o naktys tai jau saltos, dar pries tai diena buvo gryzus visa slapia (kazkur buvo ikritus) kaip manot duoti vaistu dabar ar dar luktelti? gal neverta is karto vaistais girdyti?
Greta77 (Pifas) (2011-11-05)
ar reikia pakartoti vaistui nuo kirmeliu? nes kai pirkau tabletes man sake suduoti ketvirata dali ir po 10 dienu dar suduoti, vakar taip ir padariau - pakartojau, o siandien pirkau vaistus savo katem ir man sake, kad kartoti nereikia, tik kas 3 men duoti, ar nepakenkiau maziukam?
Greta77 (Pifas) (2011-11-04)
naujienos is veto: musu akytes "plevele" igimta ir tokia jau liks visa gyvenima, tik tiek geros naujienos, kad katuko matymui tai reiksmes neturi, kaciukai sveiki. tacoiau nuolados reiks vartoti "asaras" arba ramuneliu arbata (tik nesupratau ar praplauti su ja akytes ar lasinti i akyte), nes akis pati gamina per mazai dregmes. siuo metu paskyre 2 menesiu gydymo kursa su corneregal geliu.
Greta77 (Pifas) (2011-11-03)
kiek mazdaug kainuoja skiepas nuo maro? ir po kiek laiko jis pradeda veikti?
Greta77 (Pifas) (2011-11-03)
Wilma, apsikirpom nagus, nelabai patiko katukams, bet ka darysi.
Wilma (2011-11-03) (foto)
Tokios ribos nuo kada galima kirpti nagus, turbūt nėra. Iki mėnesio vargu ar kas kerpa. Šiems galit drąsiai bandyti.
Greta77 (Pifas) (2011-11-03)
kokio amziaus kaciukams galima kirpti nagus?
Greta77 (Pifas) (2011-11-03)
na va bent jau sunelis rado greitai stoga virs galvos, issiveze ji mano sese ir jai patiks pasiliks su visam :)
Greta77 (Pifas) (2011-11-03)
mano katinuku brigada dar ir suneliu papildomu pasipilde... kas siemet darosi jau nesuprantu :( negi visai zmones laukeja ir atsikrato gyvunu...
Polio-mama (2011-11-03)
Greta, kadangi žadėjau paremti, parašykite, prašau, į a/ž savo sąskaitos rekvizitus. Įmesiu apžiūrai.
Greta77 (Pifas) (2011-11-03)
susitariau rytoj nuvezti katulius pas ji, apziura kainuotu 50 lt. minejo ir plius vaistai jei kokiu reiktu.
Polio-mama (2011-11-03)
Supratau, Greta. Nekokios naujienos... Gal ir gera mintis buvo išsakyta su "Lesės" Kauno komanda pakontaktuoti. O apie Diržinauską esu girdėjusi. Tiesa, niekada neteko susidurti pačiai. Sekmės!
Dinka (2011-11-03)
kiek žinau Diržinauskas taiko nuolaidas beglobiukasms
Wilma (2011-11-03) (foto)
Nežinau, bet jau seniau jis pats visada darė nuolaidas beglobiams. Galite Kauno Lesės savanorėm susitarti. Jos irgi ten kreipiasi, gal susitartų dėl nuolaidų.
Greta77 (Pifas) (2011-11-03)
Wilma, o kaip ten kainos? nera labai dideles?
Wilma (2011-11-03) (foto)
Greta aš parašiau kur kreiptis, adresą rasit čia: http://www.eveterinaras.lt/Veterinaras.html
Greta77 (Pifas) (2011-11-03)
Polio-mama, sie kaciukai nesirge sia liga, tik man buvo neramu ta plevele ant akiu tai siandien nuveziau pas veta ir jis pasake, kad akyte mirsta... bet jis nesupranta nuo ko ir kas jiems yra, ir kas baisiausia margiui pradejo asaroti kita akis. todel manau reikia kuo greiciau pas gera veta kreiptis kaune. turbut pigiausia bus i veterinarijos akademijos klinika kreiptis, tik kaip pataikyti ant gero specialisto.
Birbė (2011-11-03)
Tiksliai, jie ten su Vaitku didžiausi specai
Wilma (2011-11-03) (foto)
Greta pas E.Diržinauską vežkit, Ringauduose jo klinika.
Polio-mama (2011-11-03)
O kas akytėms, Greta? Rinotracheito komplikacijos?
Birbė (2011-11-03)
Kaune galima tiesiai į veterinarijoa akademiją kreiptis
Greta77 (Pifas) (2011-11-03)
buvome pas veta bet naujienos ne kokios. gal kas galit rekomenduoti tikrai gera veta kaune, kuris nusimano apie akiu ligas?
Greta77 (Pifas) (2011-11-02)
katinukai pradejo viduriuoti, ka daryti? nes eda gerai, judrus, elgiasys ju nepasikeite tik pastebejau, kad nuo vakar vakaro pradejo skysciau gerokai daryti nei iprasta.
Greta77 (Pifas) (2011-11-01)
na va siandien jau vienas katukas nukeliavo pas laikina globeja Vitalija :) kas keisciausia kad tai pirmas katinas, kuris vaziuodamas visai nestresavo ir ramiai miegojo man ant peties :) liko dar vienas margiukas berniukas ir juocke mergaite - maja.
Beliulina (2011-11-01)
Jau kazkurioi temoi cia rasiau. Ta plevele ant akiu, tai istynes treciasis vokas. Taip buna nuo intoksikacijos, dazniausiai nuo kirmeliu. Praeis, tada, kai organizmas apsivalis nuo nuodu. Reikia naikint kirminus, bet labai atsargiai, kad visiskai neapnuodit kaciukus, o lasiukai i akys irgi nepakenks
Angelina (2011-11-01)
Mechaninis tikrai praeis,lasink toliau ,labai mazai dar lasini.O rinotracheito komplikacija ,kiek girdejau ,tai lieka ,bet tiksliai nezinau.
Greta77 (Pifas) (2011-11-01)
birbe, gal tu ir teisi, ziuresim kaip bus, nes labai jau neramu, noretusi kuo greiciau isgydyti ir ieskoti nauju namu arba laikinos globos.
Colomba (Lesė) (2011-11-01)
Liūdna, kai toks pasirinkimas... Galiu pasakyti, kas padėjo mano katei: leidžiami antibiotikai Synulox ir vaistai akims Opticlox ar pan (pavadinimo nepamenu pilnai), tik tiek, kad prieš gydymą, aš dariau katei tyrimus.
Birbė (2011-11-01)
Labai mažai. Jei po savaitės nepraeis, tada manau galima kreiptis, Nes kiek supratau bet kuriuo atveju skiriami antibiotikai-ar uždegimas, ar "gavo į akų" ar dar kas, profilaktiškai nuo infekcijos. Dar palašink, žiūrėsi paskui, gal be reikalo čia panikuojam
Greta77 (Pifas) (2011-11-01)
Birbe, kiek ta plevele yra as nezinau, kaciukus pasigavau daugiabucio kieme pries savaite, gentamicina lasinu nuo 5dienio vakaro.
Greta77 (Pifas) (2011-11-01)
Colomba, yra kitas fetas bet ten is vis mesininkas o ne vetas. na ka darysi teks atgaileti pinigelius ir dar karta nuvaziuoti pas ta pati.
Angelina (2011-11-01)
Nu bet ne visada imanoma pasakyti ,kas butent yra
Greta77 (Pifas) (2011-11-01)
Angelina, kai mano suo i aki gavo nuo kates irgi panasiai buvo, bet tada pamenu buvo sventes ir niekas nedirbo tai po kliu dienu savaime pradejo gereti, bent jau tas gavimas buvo naudingas tuo, kad daugaiu saugojos kates :) o del mechaninio tai galbut vienas kitam uzkabino nes kai susipesa tai jau nieko jie nesaugo nei savo akiu, nei kito katinuko, tik keista kad sloguciui akytes labai grazios, nei puliuoja nei traiskanoja, nei apsitraukusios, beje jis rytoj jau iskeliauja i vilniu laikinai globai.
Birbė (2011-11-01)
O kiek laiko ta plėvelė yra ir kiek laiko lašini gentamiciną?
Angelina (2011-11-01)
o nebuvai pas veta? as supratau ,kad vetas skire gentomicina,ar ne?
Colomba (Lesė) (2011-11-01)
Greta, o kito veterinaro nėra? Rodyčiau kitam, jeigu šis ima pinigus, bet nieko nepasako...
Angelina (2011-11-01)
mechaninis ,Linas skiria gentomicina,Linas ,tai akiu gyd.jakovo klinikoi
Greta77 (Pifas) (2011-11-01)
na vis tiek manau reiks pasirodyti vetui, nieko kitaop nebus. tik majo0 vetas megstantis pinigelius, nes jau buvau pas ji su kaciukais ir vel is naujo teks moketi visa apziuros suma :( pagalvojus ner daug 20 lt, bet vis tiek pikta kai paziuri ir vis tiek normaliai nepasako kas yra,o kaip ir taip pinigai is dangaus nekrenta tai is vis pyktis ima..
Irene (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-11-01)
Jei kirmėlės, berods, matomas taip vadinamas "trečias vokas".
Angelina (2011-11-01)
Mano suniui taip buvo ,kai nuo kates i aki gavo:)
Irene (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-11-01)
Hm, tikrai panašu į kokią rinotracheito komplikaciją arba mechaninį pažeidimą...O ar pagerės, nesiryžčiau spėlioti, reikia gero veto konsultacijos, kurio šiuo atveju ir trūksta:(.
Colomba (Lesė) (2011-11-01)
Aš manau, kad reikia parodyti kačiukus aptrauktomis akimis veterinarui. Nes jeigu čia mechaninis sužeidimas, paskirs atitinkamą gydymą, jei nemechaninis, o liga, vėl kitas gydymas. Nemanau, kad savaime praeis. Beje, niekad nežinojau, kad akys apsitraukia esant daug kirmėlių...
Angelina (2011-11-01)
Jei mechaninis ,tai tikrai praeis,bet gal pas jus kas kita.cia as rasiau is jos kompo:)maxailos
Greta77 (Pifas) (2011-11-01)
maxaila, o jei mechaninis pazeidimas jis praeis?
Maxaila (2011-11-01)
O tokiu atveju velgi lasinamas gentomicinas,nes lengvai patenka visokios bakterijos ir gali supuliuoti
Maxaila (2011-11-01)
Cia daznai buna del mechaninio ragienos suzeidimo
Greta77 (Pifas) (2011-11-01)
Colomba, kaciukai su akytem aptrauktom negauna jokio gydymo, nes vetas man liepe suduoti tik nuo kirmeliu. antibiotikus geria tik slogutis mano. o kazin gali buti kad tos akytes ir liks tokios?
Birbė (2011-11-01)
Neverta
Greta77 (Pifas) (2011-11-01)
tai kiek suprantu man ji nustoti vartoti? nes jei musu akytes nepuliuoja tada neverta jiems lasinti. reiks treciadieni vel pas veta eiti pasiklausti.
Birbė (2011-11-01)
Ok, bandysim aiškintis, paklausiu.
Colomba (Lesė) (2011-11-01)
Greta77, tai ką parašėt rimtai primena mano katės istoriją. O jie gauna kokį gydymą, ar tik nuo kirmėlių gavo?
Greta77 (Pifas) (2011-11-01)
Birbe, ta pleve nenusiima plaunant.
Greta77 (Pifas) (2011-11-01)
Birbe, butu labai didelis aciu jei ka suzinotumete, nes as pati nezinau nuo ko taip, nes kiek teke tureti globojamu kaciuku man taip pirma karta, tiesa labai senai mano pacios kaciukas buvo susizeides akyte tai panasiai buvo, bet nemanau kad sie abu susizeide ir nuo to ta pleve atsirado... nes dabar atrodo grynai kaip koks matinis papildomas akies sluoksnis. ir man nelabai norisi tiketi kad tai nuo organizmo apsinuodijimo-kirmeliu. dar po 3 dienu reiks kartoti nuo kirmeliu tablete gal tada bent jau biski pagerejes.
Maxaila (2011-11-01)
Puliavima palaiko chlamidioze.Kad nuo gintamicino lasu gali apkursti mane irgi vaistininke buvo prigasdinus,o Linas akiu gydytojas sake ,kad tikrai ne ,lasinkit i sveikata ,bet cia kitas atvejis ,jis padeda ,kai akys asarouja ar puliuoja.
Irene (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-11-01)
Greta, tai jokiu isskyru is akyciu nera? Jei nera, tai kazin, ar reikia cia Gentamicino...
Colomba (Lesė) (2011-11-01)
Mano katei buvo kažkas panašaus į plėvelę ant akies prieš 2 metus. Leidau antibiotikus, tepiau akį vaistais, bet ne gentamicinu, nepamenu pavadinimo dabar. Manau vertėtų dar kartą parodyti veterinarui kačiuką dėl akies.
Birbė (2011-11-01)
O jei paplauti, tai ta plėvelė nusiima ar ne? Ramunėlės antiseptinių savybių turi, arbatžolės irgi gerai, taninų. Pabandyk
Greta77 (Pifas) (2011-10-31)
Egleee, o gal zinote kokius dar galima vartoti? nes mano vetas nelabai supranta savo darba, nelabai ka jis man gali patarti...
Birbė (2011-10-31)
Gentamicina pūliuojant. Klausyk, dabar skambinti jau vėlu, turiu draugę-okulistę mikrochirurgę, ryt paklausiu ir parašysiu. Aišku kaip ir visiems daktarams reiktų parodyt, nenupasakosiu. Gal ta plėvelė ne vienai ligai būdinga. Išsamiau prašyčiau :)
Egleee (2011-10-31)
Greičiausiai netinka ar yra per silpnas ir reik stipresnių vaistų. Dar galima praplovinėti juodos arbatos nuoviru
Greta77 (Pifas) (2011-10-31)
Birbe, musu akytes nepuliuoja, otik apsitraukusios tokia kaip pleve, o siaip nei traiskanoja nieko, svario buna. buvo spejama kad tai nuo organizmo apnuodijimo, bet sudavus nuo kirmeliu niekas nepasikeite.
Birbė (2011-10-31)
Kažkokia liga palaiko pūliavimą, nepamenu kokia, todėl ir rezultato nėra, su katinukais neesu susijus.
Greta77 (Pifas) (2011-10-31)
raso, kad tirpalas 0,3 proc. bet apie tai kiek dienu vartoti nieko neuzsimena. kas keisciausia, kad jos nelabai gereja :( mano akim tokios kokios buvo tokios ir dabar... ir nesuprantu nuo ko taip gali buti.
Egleee (2011-10-31)
Perdozuoti įmanoma, kačiukai gali net apkursti. O dėl dienų skaičiaus tai tiksliai nežinau, palauksim geresnių specialistų komentarų:)
Birbė (2011-10-31)
Gentamicinas lašinamas iki visiško pasveikimo, nedidelės koncentracijos yra akims lašai, perdozuoti sunku, lašinkit į sveikatą
Greta77 (Pifas) (2011-10-31)
Irene, lasinu 3 kartus per diena, o gal zinote kiek dienu galima lasinti siu vaistu? kad paskui nenaudociau ju per ilgai
Irene (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-10-31)
Greta, kaip daznai lasinate?
Greta77 (Pifas) (2011-10-31)
jau 3 diena kaip lasiniu gentamicin 2 katineliam ,kurie nesloguoja o tik akyte apsitraukus, bet pokyciu jokiu :(
Greta77 (Pifas) (2011-10-29)
Wilma, na vetas kaip ir jokio gydymo nepsakyre tk liepe duodi nuo kirmeliu, o is sos lina patare dar lasinti gentamicin lasiuku tai dabar juos pradejau lasinti.
Wilma (2011-10-29) (foto)
Greta reiktų laikytis veto nurodymų gydant. Kartais gydymas ir užtrunka.
Greta77 (Pifas) (2011-10-29)
i akytes aptrauktas pradejau lasinti gentamicin bet ju bukle nesikeicia... nuo kirmeliu tablete suduota pries 3 dienas akyciu bukles taip pat nepakeite. gal jie susizeide jas zaisdami? bet ir vel nelabai tiketina, nes dabar aptrauktos dvieju sveiku, o ligoniuko akys visiskai sveikos. pamenu mano kaciukas pries 6 metus buvo susizeides zaisdamas tai vetas israse kazkokiu lasiuku ir praejo po 2 dienu, gal vel nueiti pas ji ir paklausti tu lasiuku pavadinimo? ar palaukti gentamicino poveikio nes dar lasinta tik 2 kartus.
Greta77 (Pifas) (2011-10-28)
kiek dienu reikia duoti antibiotikus? nes mano vetas pasake, kad 10 d. bet man atrodo labai daug
Greta77 (Pifas) (2011-10-28)
pagaliau issiaiskinau mazyliu lyti: juocke mergaite, o du margei berniukai. kai pas mane jie jau kelios dienos tai jau truputi ir charakterius pazinau, ligonius labiausiai pasiutes is visu ir "zavadyla" nesamonem, jei pats ka nors sumasto negero daryti tai ir visus kitus nusitempia, juocke megsta ramybe miega visada atskirai nuo broliu, o kitas margis be galo meilus, vos pradejus glostyti pradeda murkti ir lipa ant keliu, tiesa su kitu margu kovoja del demesio jei viena paimi ant ranku turi imti ir kita nes kniuakia kaip pasiutes tas kur ant zemes lieka :) na va siek tiek placiau papasakojau apie katulius :)
Greta77 (Pifas) (2011-10-27)
tai einu operuoti kapsules, nes kiap tik pries 35 min isgerem antibiotikus. aciu uz info, nes mano tabletes be dezutes ir neturiu anotacijos po ranka.
Wilma (2011-10-27) (foto)
Anotacijoje rašo 30-60 min po geriamų antibiotikų. Aš ant konservų užbarstydavau
Greta77 (Pifas) (2011-10-27)
bandysiu trecia dali kapsules duoti, o kada duoti? po antibiotiku kai suduodu ar veliau? nes pernai teke girdyti, bet pasimirso jau.
Wilma (2011-10-27) (foto)
Tinka bifoval. Gal kokį trečdalį kapsulės. Anotacijoje nieko nerašo apie perdozavimą, tai matyt organizmui jokios įtakos neturi.
Greta77 (Pifas) (2011-10-27)
kiek kaciukui duoti geruju bakteriju? ir ar tinka bifoval?
Greta77 (Pifas) (2011-10-27)
patarkit kuom serti katinelius? nes iki siol gaudavo mamos pieno tai kailiukai zvilga visu ir storuliukai, o dabar nesinoretu prarasti viso grozio. ka patartumet jiems duoti?
Greta77 (Pifas) (2011-10-27)
parasiau jums asmenine zinute, nes nemaciau kad parassete cia.
Witaliukas (2011-10-27)
Man tinka :)
Greta77 (Pifas) (2011-10-27)
Witaliukas, as ir pati taip pagalvojau, maciau, kad moteris mane stebejo pro langa, taciau kai skambinau i jos buto duris ji man neatidare... gal galvojo kad is jos noresiu ji paimti.. net nezinau. siandien po pietu vaizuosiu pro ten tai vel stabtelsiu. o mano mazyliai iprate gyventi lauke tai kai tik silta namie guli ir vos juda atidariau langa kad truputi gryno oro isileisti tai atsigavo, pas juos net povilne uzaugus del to kailiukas labai grazus, Witaliuk, ar gerai jei kaciuka jums atves polio-mama lapkricio 1 d. diena? nes po kol kas anksciau nepavyksta transporto gauti :(
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-10-27) (foto)
Sutinku su Witaliuku.
Witaliukas (2011-10-27)
Šaunu, kad priglaudė vieną mažiuką. O nenorite nueiti pas tuos žmonės ir paklausti, ar jiems pagalbos su kaco sveikata nereikia? Per savo globos praktika jau ne vieną žmogų esu sutikus, kurie pasakoja "pasiėmėm iš lauko kačiuką, slogavo, vėliau akiai kažkas pasidarė, nunešėm pas vet., paskyrė gydymą, kažkaip neišgijo iki galo, o po to dar pusmetį čiaudėjo ir nugaišo galiausiai". Mano nuomone reikėtų pasidomėti, ar jie bent supranta, kad rinotracheitą apskritai reikia gydyti..
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-10-26)
Gal galite, kas turite teises, sita prasyma i FB ideti?
Greta77 (Pifas) (2011-10-26)
Mune58, 2 dienas jo kieme nebuvo, taciau as ji matydavau pirmo auksto bute, kaip suprantu ji ten kazks priglaude, nes siandien jo taip pat lauke nebuvo.
Mune58 (2011-10-26) (foto)
Greta, o kur dar vienas kačiukas, ar su mama pasilikęs lauke?
Greta77 (Pifas) (2011-10-26)
o jei karts nuo karto kiti kaciukai nusiciaudo tai jau cia ligos pozymis? nes per vakara kiti du kokius 2 kartus nusiciaudejo, juodas katulis matosi, kad nori ramybes, bet kai as ju nepazystu tai nezinau ar jis tokio budo ar jam kazkas negerai.
Greta77 (Pifas) (2011-10-26)
iki kauno as tikrai atvesciau. katukas jauciasi geriau nei vakar, dugsta ir nusiciaudi tik kartais, kvepuoja jau normaliai, prie to pacio paklausiu kazkas minejo kad reikia duoti jam geruju bakteriju ar tinka bifoval? ir kiek duoti tu milteliu? manau temperaturos neturi katulis, nes judrus labai, kiek suprantu berniukas. daug geria vandenuko tai galbut irgi gerai?
Witaliukas (2011-10-26)
Man reik katuką atvežt, man :) iki Vilniaus centro arba bent jau stoties.
Polio-mama (2011-10-26)
Witaliukas, čia Jums reikėtų tą kačiuką atvežti? Per Vėlines važiuoju į Kauną ir grįžtu į Vilnių. Jei Greta pavežėtų kačiuką iki Kauno, atgabenčiau jį į Vilnių.
Witaliukas (2011-10-26)
Vieną sergantį kačiuką aš paimu. Daugiau, deja, negaliu... Tikiuosi, kitiem trims irgi netrukus pagalba atsiras!
Greta77 (Pifas) (2011-10-26)
o kaip manot aplamai yra tikimybe padovanoti siuos kaciukus? nes as ju labai ilgai negalesiu laikyti :(
Greta77 (Pifas) (2011-10-26)
super cia su tais europos trumpaplaukiais :)
Lapke (2011-10-26) (foto)
Galima pasakyt, kad jų veislė - Europos trumpaplaukiai;-) Kai kurie vetai ir į skiepų pažymėjimus taip įrašo, taigi - neapsimeluosit;-P
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-10-26) (foto)
I tokius klausimus (o tokiu skambuciu irgi sulaukdavau) atsakydavau kartais klausimu "o kokios veisles Jus pats(pati)?) :D Greta, deje, tokiu yra ir bus:(
Greta77 (Pifas) (2011-10-26)
na va pirmas skambutis del kaciuku ir nesekmingas, pirmas klausimas kokios veisles jie... apgailetini zmones, kai pasakiau is karto padejo rageli...
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-10-26) (foto)
tai ir yra dazniausia ir didziausia musu visu beda:(
Greta77 (Pifas) (2011-10-26)
Erunia, zinau, bet neturiu kur ju deti...
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-10-26) (foto)
juos butinai reikia traukti is lauko!
Greta77 (Pifas) (2011-10-26)
ryte radau kaciukus susalusius, nes labai drebejo :( reiskia jiems per salta lauke.
Greta77 (Pifas) (2011-10-25)
ka tik parsiveziau 3 katuka, ji rizikuoju laikyti kambaryje uzdarius i deze, bet ka rytoj su juo daryti tai nezinau... labai bijau, kad neuzkrestu mano katinu, o su kitais sveikais jo broliais nenoriu laikyti... dar suzinojau kad po 2 savaiciu reiks man isvaziuoti 3 savaitems.. gal tada geriau butu juos grazinti prie to namo?
Ilonaziu (2011-10-25)
Pasiltinti kraliku narveli, dar pora savaiciu neblogi orai, ir palaikyti kieme. Per ta laika gal kas pasidovanos, kitiems globa jeskot. Taip pat ir mamytei.
Greta77 (Pifas) (2011-10-25)
zinios is veto: nuveziau katulius, 2 pripazino sloga ir dave antibiotiku, o kitiems sake kad kirmeles, nes ant akyciu uzsidejusi tokia kaip plevele. taciau namo pavyko parsivesti tik 2, kurie turi problemu su akytem. tai duosiu nuo kirmeliu rytoj ryte ir idomu po kiek laiko praeis kirmeliu pozymiai. nes jau skelbimai pasirodys poryt ir su tokia akyte neims zmones nes bijos ligu. nezinau ka daryti su likusiais, nes del garazo paskutine minute persigalvojo ir dabar juos laikau dezeje kieme...nebezinau ka daryti...nesinori suduoti vaistu nuo kirmeliu ir paleisti atgal...
Ilonaziu (2011-10-25)
Teisingai, priejom vienos nomuones, kad antibais reikia apsigunkluot, kad turet poranka, kai tik lis pozimiai, o tas , tikriausia ivyks
Polio-mama (2011-10-25)
Ilona, bijau, kad Jūs, deja, teisi dėl kitų. Taip jau esti su vadomis - susirgus vienam, tik laiko klausimas dažniausiai, kada ir kiti prisijungs. Bet nesulaukus simptomų vis tiek negalima pulti antibiotikais "šaudyti".
Ilonaziu (2011-10-25)
Tai paskui ir parasau, kad jos pradet naudot ne profilaktiskai, o po pirmu pozimiu. Taip , su jais zaist negalima, ir pradejus, nors pozimiai ir dings, bet min 3 dienas naudot, nes atkritymo atveju, tik stipresni pades . Ir ispradziu, neteisingai ta zodi profilaktiskai pavartojau, nes turejau omeni, kad 99% kad ir te uzsikrete, bet del inkubacinio periodo, dar nesimato. Nes vasara buvau pasiemus 9 kaciukus. Pradziai sirgo tik 2(akytes, nosite) , betpersirgo visi iki vieno, ir veliau susirge sirgo sunkiau. Bet jogurto kapsules ar kitus probiotikus tai labai suliciau del zarnyno prijungt, kai p ir vit. C,
Polio-mama (2011-10-25)
Antibiotikai nėra organizmo imunitetą stiprinanti priemonė. Visiškai pritariu Birbei. Ji teisi, rašydama, kad po tokios profilaktikos, gali būti keblu gydyti, kai to tikrai reikės. Vitaminai - taip, kitokios imunitetą stiprinančios priemonės - taip. Bet ne antibiotikai, kurie yra vaistai, skiriami atsižvegiant į simptomus, organizmo būklę, amžių, svorį. Ilonaziu, ar duotumėte antibiotikų profilaktiškai pvz., savo vaikučiams? Juk turbūt ne :)
Birbė (2011-10-25)
Po antibiotikų "profilaktikos" kai išlys požymiai antibiotikai neveiks, reiks kitokių, stipresnių, o antibai organizmus sekina. Nepatariu su jais žaisti, tikrai
Ilonaziu (2011-10-25)
vistek, jie visi strese ir saltyje, ir ju imunitetas 90% kad krites, ir ligos pozimiai gali pasirodyti veliau, nugalima sulaukt tu pasireiskymu. Ir gal iviks stebuklas, kad kuris nors atsilaikis. Bet vit. C injekcija tai labai gerai visiems butu
Birbė (2011-10-25)
Antiobiotikų tikrai profilaktiškai negalima
Polio-mama (2011-10-25)
Ilonaziu, antibiotikai profilaktiškai tikrai neduotini.
Ilonaziu (2011-10-25)
"Palikciau" tai visus kartu i garaza , ir antibu kursas, net gal ir sveikiems profilaktiskai. Tik jiems ir 3 dienu kurso uztektu( bet nemaziau) Vetas doze turi paskaiciuot. Ir jogurto tabletes, kad zarnyno bakterijos po antybu atsistatitu, arbo prokalin pasta, arba fermentus.
Ilonaziu (2011-10-25)
Jie vistiek kartu buvo, jeigu kris imunitetas, ir sveiki susluogos, nes tu bacilu aplink yra. O mama su savo pienuku ir silima- geriausias vaistas. Tai as palikciau kartu su mama. O del savu katinuku, kad uzisikres nuo situ, jeigu jie bus budeleje, irgi nebutinai. Nes , kaip supratau, jie jau suauge. Ir gal skepiti? Gyvena gerom saligom, tai imunitetas turetu buti geras. O bacilu musu aplinkoj visada pilna. Tik koncentracija sio atveju didesne salia gyvuno.Kaip ir zmonems, net ir per gripo epidemija, nevisi suserga.
Greta77 (Pifas) (2011-10-25)
skubiai reikia patarimo, gavau iki pirmadienio garaza kaciukam palaikyti, patarkit ka daryti vezti visa seimyna ar tik serganciuosius? o jei nerasiu pagalbos iki pirmadienio kas tada? vel paleisti i gatve? kaip elgtis tokioje beviltiskoje situacijoje? garazs taip pat nera sildomas, bet gal vis silciau bus nei lauke.
Greta77 (Pifas) (2011-10-25)
ryt vaziuoju i kauna galeciau jei kas sutiktu pagelbeti atvesti katulius...bent pora ar viena...
Greta77 (Pifas) (2011-10-25)
gal kas turit koki garza ar rusi kedainiuose, kuriame laikinai butu galima palaikyti sloguojancius kaciukus? as pati juos paserciau ir sugirdyciau vaistus, mums svarbu stogas virs galvos ir kad bent kiek butu silciau nei lauke.
Greta77 (Pifas) (2011-10-25)
siandien po pietu vesiu sloguojancius pas veta. bet neisivaizduoju kur man juos paskui deti, nes kas is to gydymo jei jie vel ant asfalto atsidurs...
Greta77 (Pifas) (2011-10-24)
Laiburg, jei ismete kilimeli tai manau deze tikrai ismes, o as gyvenu visai kitam miesto gale is to namo kur jie dabar buna as nieko nepazystu...todel ir ieskau jiems skubiai namu.
Laiburg (2011-10-24)
Būtinai kačiukams nors kokios dėžės reikia, mes savo laukinukėm putoplasto dėžėse padarom skyles ir kaip būdose praleido praėjusią žiemą
Greta77 (Pifas) (2011-10-24)
buvau nuvaziavus paziureti dar karteli ju, tai like kaciukai su mama miega tiesiog ant asfalto... taip sirdi suspaude ir taip sunku kai zinai, kad negali padeti...
Greta77 (Pifas) (2011-10-24)
Mune58, taip auginau Mikiuka savo, bet beda dabar tokia, kad nebeturim tu budu (is bedos gal viena atgauciau atgal), nes atidavem kaimynui. as apie jas irgi is karto pagalvojau. bet kitas faktas vel baisu, kad neuzsikrestu mano kiemo katinai, nes vis tiek jie eis prie tos budos, nes bus idomu jiems kas ten gyvena ir pan., o man aiskino, kad tokia sloga labai greitai uzkreciama...
Mune58 (2011-10-24) (foto)
Greta77, prisimenu, kai vieną savo rastinuką kačiuką (pamiršau to pilkiuko vardą) auginote triušidėje. Gal ir šituos bėdulius galima būtų ten įkurdinti, nors laikinai, pakol jie bus gydomi, kad kuo mažiau bėgiotų, tik pavalgius, gulėtų įsikasę pataluose.
Greta77 (Pifas) (2011-10-24)
Mune58, su vetu as jau konsultavausi siandien tai jis man pareiske kad tai persalimas ir neverta pas ji vezti ju, reikia suleisti priesuzdagiminiu ir antibiotiku kursa. pas mane jis nera labai profesionalus. aiskino, kad geriausia juos laikyti namuose, bet as tam neturiu salygu, ir man ju taip gaila, kad jau net nezinau ka daryti. o del siaudu tai turbut butu geriausia. kazkaip apie juos nepagalvojau
Mune58 (2011-10-24) (foto)
Greta77, bet kokiu atveju, turbūt, keliausite pas kokį nors vetą. Būtų geriausia su juo pasikonsultuoti, ar pasveiks katuliai, gyvendami tokiomis ir tokiomis sąlygomis... O įkloti, (jeigu tik turite) geriausia šienas arba šiaudai, jie tikrai laiko šilumą ir nesušlaps. Kaldra sugeria drėgmę, aš žiūriu į priekį. Tuoj prasidės lietūs, po to sniegas. Katulių kailiukas, pėdutės sušlaps, o tuo pačiu sušlaps ir kaldra:(
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-10-24)
Manau, kad vis geriau, nei visai negydyti:-(
Greta77 (Pifas) (2011-10-24)
kaip jus manot jei as sergancius kaciukus paimciau nuo mamos ir bandyciau gydyti? juos laikyciau lauke, is lentu sukaltoje budoje ir aisku viduje ideciau kokia kaldra ar pan.
Greta77 (Pifas) (2011-10-24)
laimejau viena diena, nes susitariau, kad viena moteriske juos iki rytojaus ryto palaikys namie sergancius kaciukus, o kate su sveikais liko lauke...
Greta77 (Pifas) (2011-10-24)
o kaip manot ar verta draskyti seiminele ta? gal bent jau stengtis rasti tiems sergantiems kaciukams namus?
Polio-mama (2011-10-24)
Gal nelabai paguosiu, bet ten, kur nekėlė ragelio, gal paskambinus vėl pakeltų? Pabandykite. Deja, daugiau niekuo negaliu padėti. Tik patarimais, kurie, deja, nešildo.
Greta77 (Pifas) (2011-10-24)
o laikas tai labai spaudzia ir jau nebezinau ka daryti ir kur kreiptis. jonavoje atsisake man padeti, nes sake kad pilni narvai ju paciu, kaune nekele ragelio, o penkta koja sutiko opadeti su skelbimo platinimu savo tinklalapyje.
Greta77 (Pifas) (2011-10-24)
skambinau, bet po kol kas sulaukiau tik neigiamu atsakymu.
Polio-mama (2011-10-24)
Greta77, pabandykite tiesiog paskambinti į globos organizacijas. Kaip suprantu, laikas labai spaudžia, ir kažin, ar verta laukti, kol Jūsų pagalbos šauksmą perskaitys galintis ir norintis padėti.
SabinaB (2011-10-24) (foto)
O dieve, na kas šiandien per diena :( tiek daug nabagėlių
Greta77 (Pifas) (2011-10-24)
miestas kedainiai, bet i aplinkinius miestus galesiu atvezti, jei tik sulauksime pagalbos.


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
   


Statistika Prisijungę: 227

Alio.lt | Facebook | MySpace | Frype | RSS | Blogger

Naujienos

07.03 NuomaJums
11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,... (1)
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!

Komentarai

Asdasd (22:53) >>
Asdasd (22:50) >>