SKUBU!!! Grindinukė Mirta - pagimdė. Skubiai reikalinga globa.
|
|
|
Grindoje 10. 31-os d. naktį pagimdė kalytė Mirta Nr. 878, kuri antrakart pateko į Grindą pastojusi.
Pinigėliai globai surinkti. Beliko rasti jai ir jos 6-iems vaikučiams laikinus namus ar viešbutuką, ar stacionarą.
Prašau siūlyti įvairius variantus!!!
|
|
|
|
Sukurta: 2011-10-29
| atnaujinta: 2011-11-25
Naujienos numeris: 24194
Peržiūrėjimų skaičius: 11515
|
|
« grįžti
Komentarai Aš juos vakar mačiau: paaugę, ropinėja aplink mamą ir žinda :) Gražūs taškuotukai, matyt į tėtį bus asigimę. Ech, va taip, tėvelis kažkur laisvėj, matyt, o mamytė su vaikais už grotų... Kad tik pagalba jiems laiku atsirastų, kol jų laikas nebaigė tiksėt... tikiuosi greit atsiras norinciu mirtos kleckiuku :p nes tikrai maziukai grazus buvo :)na aisku ir yra tik as seniau buvau kai dar nesenai gime buvo dabar kaip zinau paauge Mažiukai leopardukai auga, storėja, mama jais rūpinasi. Galima rezervuoti: dvi leopardinės mergytės, du leopardiniai berniukai ir dar du juoduliukai vaikinaičiai. Jau turėtų greit akeles pramerkti. Labai norėtųsi, kad pirmas išvystas vaizdas būtų ne grotos. Kaip ši šeimyna laikosi? Vaikučiams jau greit 2sav. sueis, jie tikrai gimė ne tam, kad visas jų pasaulis apsiribotų ankštu narvu ir grotomis:( Kas žino kokių žinių apie Mirtutę ir jos vaikelius? kai kurie greiciausiai bijo likti su visu kraiciu vieni :D Kava su pienu netrukdo ieškoti išeities. Ar turite kokių minčių? Mažiausiai 1,5 mėn. nesibaigiančio džiaugsmo - o norinčių nėra. gal dabar ne apie kavas ir yvairiausias spalvas ka :D:D:D:D:D reik kazkaip ieskot jai globos nes jai nieks nepaims galima sakyti jie jau prazuve:'(
Birute, dabar kava su labai daug pieno. Paaugę turbūt, ant mano delno jau neįsitektų. Dar nesu mačiusi tokio nuspalvinimo. O patalpoje šilta, radiatorius įjungtas. Dar baisu, kad nenugultų kokio - taip yra buvę. Kaltina,kad įpuolė į svetimą kiemą ir perkando mažą šuniuką.Stafukę vedė pasivaikščioti moteris su maža mergaitė,jis buvo su pavadėlui ir ansnukiu.Labai gerai dresuotas,praėjęs visus psichologinius testus,bet nebuvo registruotas Vilniuje savivaldybėje ir neturėjo žmogus leidimo laikyti tokį šunį.Na ir prisikabino..Šuva iš veislyno stabilios psichikos,jis gynė tą mažą mergaitę..Kiti sako,kad tas kaimyno šuniukas išpuolė į gatvę...Vienu žodžiu... Matai, kava su pienu, o tada buvo juodai balti, pakeitė kailiuką, turbūt ir paaugo :) | S.ginte
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-06)
|
Kaltina stafuke turbut todel, kad ji itraukta i pavojingu veisliu sarasa. Nors tie sunys ziauriai draugiski... Absurdas... Mačiau Mirtutės lobius - nenusakomo grožio storuliukai virtinukai. Du juodi, kaip mama, o keturi margučiai, panašūs į putpelės kiaušinius. Kakava su pienu, pritaškyta juodų dėmelių. Arba dalmatinai, tik pagrindinė spalva ne balta, o smėlinė. Rėplioja vienas per kitą paniurzgėdami, paskui akimirką nusnūsta ir vėl rėplioja. Žiūrėtum ir žiūrėtum. Košės Mirta nelabai norėjo, lyžtelėjo kelis kartus, nuėjo patikrinti vaikų, iškišo nosį pro grotas, Andrejus paglostė, ji nusišypsojo. Vaikai bus neįtikėtino grožio. Kad tik išgyventų. Kur juos išgabenti, kad virusai neprisikabintų? Joo, pas mus ir vaikus iš tėvų galima atimti, ką kalbėt apie šunį. O juk visuomet "pjaunasi" du, ne vienas. Bet pareigūnas visuomet bus teisus. Kažin ar konstitucija negina teisės į asmeninę nuosavybę Judita 1 si pranesima kazkur buvau girdejusi :P jai susipjove tai reiskia ir anas suo yra kaltas keista kodel nukenteti stafuke.. galiu garantuoti kad ir policininko suo padirbejo gal kas buvote nuje apziureti kalytes ir jos ciuciku???:( gal zinote kaip jie laikos vargsiukai :'( Aš ne į temą,ar skaitėt vakar Lietuvos Ryte apie šeimą,kurių stafukė susipjovė su kitu šunim,jį nori atimti iš šeimos ir vežti į Grindą.Visa šeima kovoja už savo stafukę Tairą,bet kitas šeimininkas buvęs policijos pareigūnas...:((( | Laura19
(Penkta Koja)
(2011-11-06)
(foto)
|
Nu reikia paieskoti Kaune stacionaru...Maniau tikrai butu ramiau,ir saugiau Sitai seimai buti kaskur toliau nuo tokios baisos vietos kaip " grinda" Ji laukia su viltimis kad ji,ir jos maziai bus isgelbeti saugiai.. butu gerai, bet manau reik kuo skubiau nes maziai bet kada gali uzsikresti arba grinda nuspresti jais nesitcackinti ir uzmigdyti:'( laura19 gal zinai kokia stacionara kuri priimtukalyte su sesiais suniukais???:( o gal ir vilniuj yra stacionarai galintys padeti???:'( | Laura19
(Penkta Koja)
(2011-11-06)
(foto)
|
O gal reiktu paieskoti staconaru Kaune ir ikurdinti seima ? Saugiai...Soryy bet mano tokia mintis.... neasamone kapitali atsiprasant nuo kosiu viduoriuoja,:D:D jiem tos koses zymiai skaniau uz ta sausa edala, absurdas mes saviskiams verdam ten visokiu kotletu is darbo mama atnesa kas lieka... kerta apsilaizydami ir dar praso , tai tegu bent pabando ,:(:(gal neviduriuos, :(:(? o mus ileido tikriausiai pamane kad suns atejom paimti nes ne karto mate dar nebuvo tai kol ejom vis savo gerus darbus aiskino, uzknisti pradedinejo :( keista kaip sunyciai nuo kvapo neuzdusta, smarve baisiausia sudu kruvos ,....jooooo Aišku. Turi būti šeši. Gal bus gerai viskas. Gaila, kad "nuo košių viduriuoja" juk taip gerai maitinančiai mamai gera ryžinė mėsiška košė, ale va... | S.ginte
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-06)
|
Na mes stovejom su Vaida lauke kalbejom is kart sake kad koses neims, o po to koncervus paime. Bet Daivita su mama buvo grindoj, sake mate suniukus. Tai bent gyvi. O nebus taip, kad ne košės nepriima, o įleist nenori, kad nepamatytumėm, kad pvz jau nėra? Bliam, kokių juodų minčių ateina | S.ginte
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-06)
|
Ne, mes su Skaiste nematem nei maziuku, nei mirtos. Kur gi jie ileis mus "kenkejas"... Va butent man tai juokas sueme, nuo kosiu viduriuoja, o nuo koncervu ne. Tai mes ir sakom, nese gi kazkas praeita savaite, sako nese, bet mum pasake nebepriimt, nes nuo koses viduriuoja... Tai nemanau, kad priims. Geriau neskit atskirai koncervu:) Ir man nesitiki. Pirkau jai vištienos, kalakutų uodegėlių, kad riebiau būtų, ir staiga viduriuoja... Nei šis, nei tas. O ką daryti su mažiais nežinau, nenusimanau. Jei paaugtų, dovanoti, jei sirgs-gydyti, ką dar? Tai gal nepriims ir tos mano košės. Man ir pačiai ji visai skani. Konservų dar nenupirkau. Prieš porą metų viena mano mylimukė Morka Grindoje atsivedė šuniukus, tai nė vienas nesusirgo, nors išgyveno tik vienas, bet ji pati buvo dar piemenė, savo vaikų nežiūrėjo, vėjai buvo galvoj. Na, ką daryti su ta Mirtos šeimyna? Kai lankėme Rembo, tai irgi sakė, kad nieko neduotume, nes viduriuoja, gal ir dabar tas pats... Juk viduriuoti gali ir nuo Grindos nekokybiško maisto. O nuo ryžių su vištiena labai sunku patikėti! Šiaip ruošiausi ir pati važiuot, bet paskaičiau, kad "nuo košių viduriuoja" tai ką žinau, gal nuo taviškės neviduriuos :D Ale ot varna kokia, sugalvok tokią nesamonę, mažylės nuo košės neviduriuoja, o šita šunėviduriuoja :D Rytoj pažiųrėsiu, jeigu leis. Jau išvirtas puodas ryžių košės su vištiena. Ir maisto papildais. Tai nematėt mažiukų? Gintė su Smax, tik Daivita matė? kad gyvi tai taip bet ar neuzsikrete tai cia yra ir abejoniu tokie mazi jetus Tai kiek supratau visi sveiki ir mažiai auga? Ginte, kaip? pakelkite prasau naujiena :):):) buvom siendien grindoj tai kaip dar pirma karta mus pamate tai vyras tikriausiai pagalvojo kad uzejom issirinkti apziureti suniuko kad tipo norim pasiimti auginti.... nju mes ir uzsiciaupem apziurejom jetus kokia ten skyle o maziukai mirtos nerealus keli yra margi ziauriai grazus nerealus vienu zodziu pasakius, tikrai o tas vyras tipo mama jo uzklause nu apsimete nieko nezinanti tai ponulis isireiske kad nemigdo gyvunu vos neapsivemiau kaip pasake siuos zodzius nu parazitai, slikstynes ir dar netgi melagiai:O Tuomet labai gaila, kad grindoj pagimdė | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-05)
(foto)
|
Na paprastai žmonės, kurie paima šunelį iš Grindos, juo pasidžiauga, o kai paaiškėja, kad pastojo, be jokios sąžinės atgal į Grindą nutrenkia, nelabai rūpinasi jo sveikata ir skiepais... Ne šeimininkai ten, o kažkokie antžmogiai Pagalvojau, jei antrą kartą į grindą papuolė, tai pirmą kartą išėjusi buvo šeimininkų paskiepyta. Lizai buvo tas pats atvejis, tai ji buvo tais metais skiepyta | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-05)
(foto)
|
Kamile, nejuokaukit, kas gi skiepija kompleksiniu į Grindą atiduodant? Mirta tik nuo pasiutligės paskiepyta, todėl ir jai pačiai ligos gresia. Tiek, kad ji jau suaugusi ir stipri kalytė, o mažuliukai mažai šansų išgyvent turi toj skylėj | S.ginte
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-05)
|
Milke, ir as abejoju, bet perdaviau Vaidos zodzius... Jeigu Mirta buvo skiepyta kompleksiniu skiepu, tai ji vaikams perdavė imunitetą ligoms. Kol ji mažius maitins, jie nesusirgs. Kai mes globojome iš Grindos Lizą su vaikučiais, jie nesusirgo. Man juos perdavė Tautmilė, pas ją irgi buvo parvo židinys. Bet viskas baigėsi gerai jooo, vargu ar mažiukai iškeliaus iš Grindos sveiki :( | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-05)
(foto)
|
kad sveiki, tai labai abejoju... naįmanoma tokiem mažiukam sveikiem Grindoj išlikti | S.ginte
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-05)
|
Isvirem košės, sumaisem su mažų šuniukų koncervais. Bet teko suvaidinti kitiems šunim, nes Vaida pareišk, kad ji nuo košės viduriuoja ir jie ją maitina tik koncervais, tad paliko du pakeitus jaunų šuneliu konservų. O šiaip sakė, kad ir mama ir vaikai sveiki gyvi. :) prasau, pakelkite naujiena :) aciu Garažas Fabijoniškėse, Grindos kalno apačioje, bet visiškai nepritaikytas - net elektra neveikia. Ten iš didelės bėdos kokį šunelį būtų galima per naktį palaikyti, bet kalytei su naujagimiais...nemanau. Visiškai vienai tamsoje... tikrai tiesa smax sako:D kaip susitarusios gimdyt susiruose :D:D:D | SigitaG
(Gyvūnų gerovės iniciatyvos (neturi prieglaudos))
(2011-11-05)
|
O kur garažas? Nes turim dar vieną bėdelę - Dėmelė ir tuoj atsives vaikučių... | S.ginte
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-05)
|
:D Ner uz ka :) Labanaktis :) Kokios jūs abi fainos ir kaip gerai beveik miegančios dirbat :D Šaunuolės, super, ačiū ir labankt :) | S.ginte
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-05)
|
Ryt bandysim eit i grinda, su košytem ir kaldryte, kad neįleis mūsų tai tikrai, bet bent paprašysim, kad patiestu kaldra ir koše duotu. Po to parašysiu kas kaip buvo. Nusiunčiau į 15 min. Atsiprašau jei kas bus ne taip, nes parašiau jau beveik mieganti :D Ne išeitis, Bet vienas variantas. Šaunuolės merginos, kad įkėlėt. Dar daffai į 15 min. :) Visumoj čia labai didelis darbas-užauginti šunelius bent iki 2 mėn ir dar išdovanoti. Kiekvienas bijo likti pats vienas su tokiu kraičiu. Atiduočiau raktus ir garažą, jei kas apsiimtų prižiūrėti šeimyną. Deja, tai ne išeitis. Gintė įkels ant beglobio sienos, o aš įkėliau į beglobio puslapį
| Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2011-11-05)
|
Birbe, labai gaila, bet neturiu priemimo, o i mano pacios asmenini profili kelta ne maziau kaip 10 kart, deja, rtarp mano draugu tik vienetai myli gyvunus:( Edda, neteko girdėti. Jei gali-įkelk, būk geradaris savanoris. Žemai lenkiuosi :) | Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2011-11-04)
|
Rasiau anksciau ir vel pasikartosiu: ar sis prasymas gyvunu globos organizacijos vardu idetas i FB? Kad mes atskirai pas save dedam, tai nieko nereiskia... sėdžiu ir mastau,bet kažkodėl joks geresnis variantas kai globos ieškojimas nelenda. Nežinau kaip kitos? Ir visgi, išmintingosios kurmės, gal dar paieškokim išeities iš tikrai keblios situacijos. Nu gyvena šeimynėlė grindoj. O kas toliau? Gerai, jei augs sveiki. O jei? jai galite kilstelkit naujiena kad nenuslinktu :( Lankytojas pašalino komentarą Ir vėl tas pats ,juk parašyta,kad uždarytas dėl finansinių kliūčių...:(( Tai kad matot, kad kaldrų nepriima :DD O jei rimtai tai net nebežinau ką daryt. Visos kaip susitarusios gimdyt nusprendė Lankytojas pašalino komentarą as tikrai negalui pas mane bename greit mum pristatys nesuleli ;D tai esme teame kad kaip ta globa rast :D ;(:(:( Nu prajuokinot. Globos jai reikia, o ne dėžių :D O guoliukas tai kaip įsivaizduoju ... nu nežinau. Tarkim Lordai sulenkiau kaldrytę vaikišką, tai ji ją taip išformuoja, kad pasidaro šiltas šonelis, prie kurio prisiglaudžia. nes mes vaziuojam ten pro tokia parduotuve kazkokia su masinom susijusia taio paprasyciau gal mama stabteltu nes ten prie to pastato stovi dideles dezes nesulamdytos tai gl niek neapreks jai viena pasiimtume ;D o del gabenimo atgal ai manau jai jie nepriims tai deze keliaus i siuskliadeze:D nezinau ryt apie kokia puse penkiu su mama atvaziuosim i vagonelius savanoriaut noriu tad kiek zinau reik pirma kart su tevais, na ne apie tai tai seip as galeciau iki tol kol vaziuotume paieskoti kokios dezes paziureciau nezinau seip Deja, niekas neturi tokių guolių, o dėžės įsivaižduoju reiktų tikrai didesnės nei nuo batų (:DD). Vėlgi klausimas ar kažkas turi ir galės atgabent su transportu, nes jei Grindoj nepriims tai veštis atgal teks... atleiskit kad isiterpiu ;) bet zinot kai buna tokie specialus guoliukai jie plasmasiniai berots patogus leseje maciau kelis yra ir didesniu :):):)gal is kazkur toki ar seip kazka i ji panasaus arba galima didziule deze sonu paverst lyg budele butu ten paties adjala koki kad sleptume bent mini butu... gal bent geriau negu nieko ;( Vat vat, kaip guoliukas gerai būtų. Nes kažkaip nejauku-patiesalas ir tiesiog guli ant jo, na nemoku apsakyt-kaip plyname lauke. Nes baisiai mažuliukai :) Jo. Susitarsim čia jau. Nu nesuprantu guli ant patiesaliuko ir ne nieko nereik.... Būtų katė tai dėžę kokią nunešti bent, o čia sutinku reiikia iš tikro kažkokios slėptuvėlės, guolio. Juk gyvūnams labai svarbu jaukumas ir patikima (bent kažkiek) vieta. Reik sugalvot ką Tai jei jūs ryt tikrai košę vešit, tai nevažiuosiu, poryt važiuosiu, sekmadienį | S.ginte
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-04)
|
Jauciu nupirksim mes koncervu su kose ane? Smax, ir nuvežiau. Bet A sakė viskas yra, nieko nereikia, ir nepaėmė. Guli jie ant patiesaliuko ir tiek. Kažkokios užuovėjos norėtūsi, kampelio, bet... Trečiadienį, darbo dienom prašiau, kad kas padėtų. Reik jai bent maistelio geresnio. tikiuosi pavyks rasti jai laikina globa manau siuo metu nebutu didziausiu problemu su ja maziukai patys kolkas nevalgo tik mamyte tad tikrai kas turit galimybes nepagailekt kokio kampelio savo namuose kalytei su kleckiukais :) Ryt su Ginte nueisim būtinai. Gal ir košės išvirsim.... O tai jie guli ant paprasto adialiuko? Jiem kokios kaldros nunešt geriau reik... | S.ginte
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-04)
|
Kada vezet siandien? Viskas gerai jiem po kolkas? Kaip paklausi, taip ir atsakys. Vežiau košę, tai parodė, guli mazgiukai :) vargsele didele rizika jai ten buti ;( | S.ginte
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-04)
|
Uoj blyn... Ryt paklausiu grindieciu kaip laikos, nors nezinau ka jie ten atsakys... koks likimas sunyciu ir ju mamytes??? atleiskit nera laiko perskaityt kiekviena komentara???????;) | S.ginte
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-11-04)
|
Atsiprasau, neskaiciau komentaru. Ji vagonuos? Nežinau net ko paklausti, anksčiau Gintė naujienas pranešdavo. Savaitgalį galima bus nuvažiuoti, dabar nieks neaišku Gal yra kokių naujų žinių apie Mirtą ir jos vaikučius? Labai neramu dėl jų. Mirtutė guvi, straksi laiminga mamytė, o mažiai nepaprastai gražūs. Šian nuvežiau jai košytę su kalakuto uodegėlėm dar šiltą, tai sulapnojo su malonumu. Net norisi pasakyti jai ačiū, Mirtute, kad valgai. Narvas švarutis, prižiūri mažylius. Tik kažkaip graudu kai jie guli kad ir ant pleduko, bet kažkokios užuovėjos norėtusi, kažkoks mamiškas rūpestis išlenda :D Reikia kasdien maitinti Mirtą skaniai. Kas galit prisijungti prie šitos misijos? Kartą dienoj. Manau Cherry tikrai prisijungs kai grįš. Rytoj vežu jai ryžių su vištiena arba kalakuto uodegėlėm-gal patiks. | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-31)
(foto)
|
Judita, ji važiuoti galėtų, kad tik kas priglaustų. Mirtai viskas gerai kol kas, o šuniukų turbūt jau nepavyks išgelbėti. Nes reiktų tučtuojau juos visus paimti, jei norim dar bent kiek vilčių turėti, kad jie išgyvens Jau Mirta pagimdė?Gerai,kad viskas sėkmingai,Bet kur ją priglausti?Ar ji su šuneliais galėtų kitur važiuoti,ar tai įmanoma?Būčiau viena nesvyruočiau,o dabar standartinė frazė,kaip būna,neleidžia vyras.Ir giminių jokių kaime neturiu...(( | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-31)
(foto)
|
Deja, kol kas niekuo daugiau padėti negalime, todėl bent mamyte bandysim pasirūpint... Jei tik turėčiau vietos tokiai šeimynai, net nedvejodama paimčiau, šuneliai mygom išsidovanos, nes nu neapsakomai gražūs. zinai po gimdymo gali ir sveikiausia kalyte susirgt tokioj skylej:((( ai na ka cia beprizysi,kai padet jokiu galimybiu ner.Bliambacki,gryna beda kad cia vien miescionys renkasi,neber kaimu,neber giminiu ukiskai gyvenanciu,pergalvojau savo gimine,kad ir kas bebutu nei vieno nebelike,senieji jau visai nuseno,jaunesni jau kadaise miestuose,o jaunimas- uzsieny...:((( | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-31)
(foto)
|
Virgau, manom, kad mamulei viskas bus gerai - ji sveika, gyvybinga, nuo šiol gaus košyčių ior vitaminų. Jai viskas bus gerai. Bet va mažyliai. Kvėpuoja nuo pat pirmos dienos nuodingu Grindos oru, tik laiko klausimas, kada pradės kaip lapeliai byrėti... neviltis visiska,kaip druska ant zaizdos sita beda:(((( bet jau etik mat,sunele sitiek laiko grindoj,negi negalima buvo jos sterilizuot laiku,dabar prazus ir ji ir mazyliai:((( | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-31)
(foto)
|
Ta mergina nebesutiko paimti šeimynėlės, jos vyras užprotestavo. Išsinešė jiedu iš Grindos vieną iš mažylių Mažyliai nuostabiai gražūs, marmuriniai velykibniai margučiai, Milkė palepino mamulę vitaminais. Tikrai užpavydės visas svietas tokių stebukliukų :) As perdaviau draugei , o ji tik gali ieskoti kas priglaus, daviau nuoroda. Kad tik atsirastu zmogus Milkė šiuo metu Grindoje. Sakė, kad Mirta jaučiasi gerai, gina šunelius, kurie yra nuostabūs. Pasakiau Milkei apie tą merginą ir perdaviau jos telefono numerį.
Ką tik skambinau,šita moteris šiandien važiuos iš Grindos paimti kitą šuniuką,tad vietoje pasižiūrės dėl Mirtos(vyras prieš).Gal kas nors iš labiau žinančių merginų planuojat būti ten?Nes aš realiai nieko nežinau,esu kitam Lietuvos gale :( Mergaitės,vakar man parašė viena mergina,kad galėtų priglausti Mirtą savaitei,bet tik dabar pribėgau trumpam prie kompo.Nežinau nei iš kur ji nei nieko,esu ne namuose :(.Paliko savo tel.868099352 Gal kas turit laiko paskambinti jai ?Ačiū Mune žinau :( bet taip pat žinau, kad viešbučio neištemps..... turiu aš sodą... tiksliau tik sodą ir turiu:), bet... malkinė be durų :) sklypas be tvoros...voljere pavyduolis kaukazas, o namai pilni katinų.... deja deja priežastis vis ta pati niekinga...piniga :(i, nors sako kad ne juose laime.... Nenoriu, kada ji paklaus? Čia degantis reikalas, reikia greit suktis, lėliukams kiekviena minutė, praleista Grindoje, aukso vertės:( Ir ko gero, šiandien Grinda dirba trumpiau, negu kasdien. tuomet nereikėjo prašyme rašyti viešbučio.:( Dinka, galiu drąsiai parašyti, kad jeigu neatsiras privatus globėjas, turintis kokį sode ar privačioj valdoj šiai šeimynai užkampį, tada lėliukams visiems šakės, liks viena mamka:( Nu, gal tuomet jai vienai atsiras kokia nors globa? Tikra bėda, ir dar šiom šventinėm dienom:( Drauge, paklaus zmoniu, tik klause kokiam laikui reikalinga globa Manau surast viesbuti nera problema, vis tik problema pinigai...... 20 lt para, 5 d 100 lt..... o jei ner kas laikinai priglaudzia dabar, tai kai jau negres visokie pavojai, dar maziau bus priglaudzianciu.. :( taigis uzsibut gali ir ne viena menesi viesbutuky, o pinigai... juk puikiai pamenam, kiek vyko suniuku i viesbutuka Kaune ir kokios ten skolos budavo... tik kazkaip viskas nutylo..... Per biedni ia zmones neistemsim viesbucio... reikia ziuret tiesai i akis :( operavo mano globotini kieminuka Jakove daktare Margarita,labai nuosirdziai gyde ir rupinosi.Matyt cia kitur saknys pakastos ,gal apmokejime,gal bendravime...kazkaip pamirstam,kad vietu gali neturet ne tik prieglaudos,vet klinikos taippat ne gumines.Jakovo klinika uzsitarnavo populiaruma,klijentu jiems netruksta,taip kad piktintis nera ko.Is Santariskiu kliniku irgi nieks slaugos ligoniniu nedaro.Labai gaila Mirtutes,neturi ji savo likime sekmes zvaigzdeles,tik pradejo kazkas sprestis ir na tau gimdymas...:(((( Amaretas juk egzotas , o ne koks beveislis padaras. Štai jums ir skirtumas | Erika J.
(Mažoji Liza (neturi prieglaudos))
(2011-10-31)
(foto)
|
del Jakovo klinikos... Veziuoju dabar pas juos ex-grindinuka Amareta, ir viskas tvarkpj, zino, kad is ten, gydo, jokiu komentaru nesu sulaukus. Kitas reikalas gal yra su nuolaidom beglobiams ir nenorejimu jas pritaikyti... Jokiu budu nenoriu nei smeizti nei girti sia klinika, bet Amareto akiai, jei ne Dr.Linas, butu isvis amen :( Rasa, tai kad šiandien vežiau vagonėlių Liką į Vaidos kliniką ir ten sakė, kad Fantą kažkas jau paėmė? Kiek žinau penktokai turi virš 125 šunų ir virš 10tūks skolų, o pinigėliųū jiems už grindinukus bent gydymą padengti nedavė. Bėda ir ten. O Kauno priemiesčio stacionaras, į kurį priimdavo grindinukus "Penktai kojai" tarpininkaujant? Jis, kiek pamenu, buvo nebrangus. taigi už pinigus, ne šiaip "už didelį aąiūū" Gal aš viena tokia materialistė, | Alinakiu
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2011-10-31)
(foto)
|
Esu pora kartu atvezusi jiems merdincius kaciukus, nes tuo metu nedirbo kitos klinikos, ir kiekviena syki isitikinau, kad tokiu "klientu" jiems nereikia ir jie yra visiskai nepageidaujami :( Rasa, nu tu kieta motera, sugalvok kokią išeitį, nebe pirmi metai globojat gyvūnus, negi nieko nesugalvosit. Čia aš tokia tundra, nežinau nė viešbučių adresų, nieko Nu bet Jakovo klinika, tiesiai sviesiai, fu kazkokie supuve zmones. Bet anksciau jie lyg su sos gyvunais dyrbo ar ne? Aquamarine, su stacionarais - palaidokit viltį, nes Vaidos klinikoje, su kuria lggd bendrauja- dabar yra Fanta stacionare, Jakovo klinika-( jau išbandyta 1000 kartų) su beglobiais nenori turėti nieko bendro- į akis sako, kad jie- turtingų klientų klinika. Dar yra stacionaras Justiniškių klinikoje, bet pirma- tai labai brangi klinika, o antra- per išeigines jie stacionare nelaiko, nes nėra, kas vedžiotų ar prižiūrėtų gyvūnų (tik darbo dienomis). Ne išeitis visai tie stacionarai, juo labiau, kad Mirta neserga. Gal kas galėtų perskambinti į stacionarus, su kuriais bendradarbiaujama. Gal kuris nors atrastų vietą? | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-31)
(foto)
|
Jau išvažiuoju į Grindą, jeigu netyčia nutiktų stebuklas ir atsišauktų, kas nors galintis Mirtutę su leliukais priglausti, skambinkit 862353170, būsiu Grindoj iki uždarymo greičiausiai | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-31)
(foto)
|
Kol kas mamytė jaučiasi gerai, Andrejus ją į atskirą narvą perkėlė. Bet... Grindoj tik laiko klausimas, kada mažiukai užsikrės. Nuvešiu dar šian mamytei vitaminų, tegul stiprėja. pakeiskite naujienos pavadinima, kad mirta pagimde ir skubi globa reikalinga jai ir 6 vaikams Skambinsiu siandien draugei,gal sutiktu paglobot | Laura19
(Penkta Koja)
(2011-10-31)
(foto)
|
:( vaje...Gal Kaune kas paimtu i koki staconara ? Čia esantys visi geradariai, dauguma pripildyti ir perpildyti. Gal į 15 min kelt? Klausykit, na negi nieks neturi kokio kaimo, kur laikinai galėtų glaustis už pinigus? Pagalvokit | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-31)
(foto)
|
6 | Laura19
(Penkta Koja)
(2011-10-31)
(foto)
|
Tai kiek Mirta atvede suniuku ? | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-31)
(foto)
|
Dabar melsimės, kad šuniukai nenumirtų ir kad atsirastų koks geradaris, sutiksiantis priglausti Na... matyt vien tik noru "sotus nebūsi". dvi dienas vien plepėjom. Kodėl nieks nedaryta? O todėl, kad nebuvo kur priglausti, tik pinigėliais galėta paremti. Kas dabar bus? Liūdna ir skaudu, kad taip ir nesulaukė pagalbos Mirta, kai paskambinau į grindą ir sužinojau, kad Mirta šiąnakt jau pagimdė, užplūdo dvejopi jausmai: iš vienos pusės - bejėgiškumo jausmas, kad taip ir neatsirado saugūs namai Mirtai gimdyti, bet iš kitos - šios toks džiaugsmas, kad Mirta, viena gimdydama, liko gyva (vis atsimenu atveją, kai niekam nereikalinga ir neprižiūrima viena kalytė grindoje mirė gimdydama per išeigines). Mirta, laikykis, nespėjome, o taip troškau tau padėti. | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-31)
(foto)
|
Nėra šiuo metu stacionaro, kuris paimtų ją. Šuniukams tai jau išvis tuoj nebebus šansų išgyvent, nes jau gimė Grindoj, kvėpuoja dabar nuodingu jos oru sudėtinga situacija:( Ko gero, lieka tik vienas iš variantų - stacionaras ar ne? | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-31)
(foto)
|
Mirta skiepyta, bet aišku, tik nuo pasiutligės. Kadangi Mirta pagimdė ir mes nebegalime jos dezinfekuoti, Loretar šuniukui kyla grėsmė užsikrėsti o kas ją turėjo paimti, Loretar? Ar imsit Mirtą? Parašykit prašau, visiems čia dėl jos neramu. Vežčiau pinigėlius special jai suaukotus. | Laura19
(Penkta Koja)
(2011-10-31)
(foto)
|
VAJE :((( traukti ja reikia greit is ten,kol mazai neusikrete kokia holera... Lankytojas pašalino komentarą | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-31)
(foto)
|
MIRTAI SKUBIAI REIKIA GLOBOS, JI NAKTĮ PAGIMDĖ. RasaM tuoj turėtų parašyti plačiau. Sėkmės Jums rytoj, o mes lauksime nurodymų, į kokią sąskaitą paskui pinigus pervesti. Rūta, manau, kad paskambinsim. Jei vešite į Vaidos kliniką- skambtelkit man, kai būsit klinikoje (Rūta 868657137). Pasakysiu, kad apžiūra būtų LGGD sąskaita. Po to prašysime paaukoti- o už turimus- nupirkite maistelio. Tai gal Vaidos klinika kirpyklą turi, tada galima būtų suderinti vet.apžiūrą ir dezinfekavimą, o sąskaita galėtų būti išrašyta vagonėlių vardu, o mes galėtume pinigus pervesti paskui į vagonėlių sąskaitą. Čia pradžiai, o paskui susitartume, kaip ir kur pinigus siųsti mamytės išlaikymui. Turiu 100 lt skirtų Mirtai (mano ir Pekinkos). Kažkaip reiks perduoti Bet kirpėja ir gydytojas ne už dyką? Man tai svarbu. Būtų smagu, kad galėčiau sumokėti pati, bet negaliu. Man nelabai svarbu valanda, prisiderinsiu. Tik kad būtų kas vežioja. Milke, butu didelis prasymas, kad is ryto paskambintumete kirpejai, nes zmogus turi diena planuotis, visgi savaitgalis. Ir sekmes dideliausios, kad Mirtos šeimos pagausejimas luktertu, kol bus saugiame prieglobstyje. | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-30)
(foto)
|
Būsiu prie Grindos apie 13-13.30, bet planuoju padėti vagonėliuose iki maždaug 16h. Tačiau jeigu jūs norėtumėt anksčiau (ar veterinarai/kirpėja tik taip galėtų) išvažiuoti, tai bandysim susiderint ir anksčiau nei 16h Milke, o kelintą valandą ryt važiuosit? | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-30)
(foto)
|
Na man būtų geriau kuo mažiau važinėti. Pas vet turbūt vežtume į šeškinę, o jei dar reiktų į šiaurės miestelį ir po to atgal prie spaudos rūmų, tai man truputį nepatogu, nes pati planuoju ryt vieną ar du šunelius paimt iš Grindos, tai jiems tiek važinėt bagažinėj manau ne kas būtų Tai tada gal pradžioje į kliniką, o paskui pas kirpėją? Klinikoje ir galima būtų pasitarti dėl maudymosi. O gal klinikoje pateptų kokiu dizenfikantu ir maudytis nereikėtų? +37065915945 kirpeja Milda, šiaures miestelyje, ryt galėtų išmaudyti. Skambučio lauks ryt ryte. Pasakykite, kad Saules šeimininkė davė tel nr. Būtų gerai, kad koordinuojantis pervežimą (t.y. laiką žinantis, kada pajudės iš grindos) ir bendrautų, kaip suprantu,tai bus Milke. Kirpėja išreiškė dvejonę ar nepradės gimdyti dėl streso ir maudynių? ir ar maudynes nepakenks, nes su tokiom nėštukėm nėra susidūrusi. | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-30)
(foto)
|
Reiktu i vaidos klinika pasiskambint,jie turi kirpykla O kirpyklą ir gydytoją būtų galima suorganizuot ryt? Nes juk reikia iš karto. | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-30)
(foto)
|
Ryt galeciau su transportu padet | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-30)
(foto)
|
Loretar,kuriame rajone gyvenate? Neramu dėl visko :). Svarbiausia, kad iš esmės tegaliu pasiūlyti jai buvimą mano namuose ir pačią paprasčiausią priežiūrą, na, rūpestį tai tikrą :), o visu kitu reikėtų paramos - ir finansais, jei į kirpyklą ar pas gydytoją (o turbūt reikėtų ir čia, ir čia), arba daiktais (maistu, pvz., bet turbūt sausas jai bus nelabai?), ir transportu (pati nevairuoju ir ne visada galiu jį gauti), ir pan. Tik tiek, kad labai gaila šunelės... | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-30)
(foto)
|
Aš ryt kaip tik Grindoj būsiu, padėčiau su perėmimu Pritariu Virgau, kad būtina dezinfekuoti ir tai geriau padaryti šunų kirpykloje ir, apskritai, prieš nešant į namus, reikėtų kvalifikuotam veterinarui (ne Grindos) parodyti šunelę. Pasitarkit, dar pagalvokit, nors laikas labai spaudžia. Jei apsiimsit-padarysit neapsakomai gerą darbą, tikrai tikrai. Reik greit ryt iš Grindos imt, praust, dezinfekuot ir ... mylėt ir laukt mažylių. O mes visada būsim šalia, jau ir pinigėlių šiek tiek surinkta | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-30)
(foto)
|
Aš kai turėjau nėščią katę, internetą visą išnaršiau ieškodama info apie gimdymą, komplikacijas ir pan. Man padėjo ramiau jaustis, nes jau daugmaž žinojau ko tikėtis ir kada maždaug gimdymas prasidės, todėl galėjau pasiruošti bent emociškai :) | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-30)
(foto)
|
Loretar, nereikia apie blogiausia galvoti :) Komplikacijos retai pasitaiko. O net jeigu ir taip nutiktų, būnant pas jus Mirtutei 100 kartų daugiau šansų sulaukti pagalbos, negu Grindoje. | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-30)
(foto)
|
Virgau teisi. Reiktų mamulę "išdezinfekuot". Na o jei laikysite atskiruose kambariuose šunelius, dar geriau. Bet aš dirbu, tai dieną kokias 7 val. tikrai negalėsiu būti. O jei gimdymas komplikuotas? ... neskiepytam suniukui pavojus yra,net jei Mirtute ir neserga,galbut buvo skiepyta.Reiktu mamule gerai ispraust isvedus is Grindos su sampunu ir dezinfekuojancia priemone istrint.Tai galima padaryt ir sunu kirpykloj.kitaip ji visa ta Grindos flora ir fauna ant savo kuno atnes i namus.Kaip pav, gripu sergantis zmogus nuolat kosti,ciaudo neprisidengdamas,snargliuota ranka viska aplink ciupinedamas,visur savo liga sedamas. Mano šunelis nejaunas, tik, kaip jau sakiau, neskiepytas, tai neramu dėl jo, ir taip jau prisikentėjęs. Gyvename Vilniuje, daugiabutyje, Mirta galėtų būti atskirame kambaryje, bet jis pereinamas. Iš tiesų, bent jau pirmąsias 2 savaites - absoliučiai jokių rūpesčių. Tik mamytę gausiai maitinti, o ji padaro visą kitą darbą: pamaitina, apvalo, išprausia, išmasažuoja ir t.t. Paskui prasideda nenusakomas džiaugsmas akim, kuris atperka bet kokius rūpesčius. Drąsos ir sėkmės, Loreta. | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-30)
(foto)
|
Na jeigu gimdymas be komplikacijų, pagalbos nereikia, pačios mamulės susitvarko Nežinau ar reik mamulei pagalbos gimdant,. bet paskui ji pati pasirūpina šuneliais. Reik tik ją gerai maitint. O tai mes parūpinsim. Apsilankysim , padėsim | Milkė
(LGGD, Vilniaus prieglauda)
(2011-10-30)
(foto)
|
Loretar, į globėjas tiktumėt puikiai, svarbu, kad ne Grindoj gimdyti reiktų, o dėl viso kito jau mes jums padėsim :) Jūs Vilniuje gyvenat? Dėl jūsų šunelio tai sunku pasakyti, bent jau aš nežinau, ar Mirta neserga, tikiuosi kad ne. Ar jūsų šunelis jaunas? Mažiukam visad rizikos daugiau. Na o jei apsiimtumėt globot Mirtutę, padėsim visokeriopai - maisteliu, reklamavimu, fotografavimu, žodžiu, kuo tik reikės. Nežinau koks dangus tave siunčia, bet matyt siunčia. Pagalba laiku. Kur ją apgyvendintum? Girdėjau, kad Grindoje labai siaučia visokie virusai. Sveikos, merginos. Aš čia naujokė, prisijungiau dėl Mirtos. Galbūt galėčiau ją paimti pas save laikinai, bet turiu labai nedaug patirties su gyvūnais ir šunelį pamestinuką, kuris dar nepaskiepytas. Ar nebūtų jam pavojaus užsikrėsti? Ir nežinau, ar tikčiau į globėjas tokia ne ką teišmananti, kai toks rimtas reikalas. Šiaip tikiuosi, kad jūsų kompanija palaikytų mane, jei ką. Su kuo reikėtų kalbėti konkrečiai? Tai,kad parašyta,kad dėl finansinių priežasčių,nuo spalio 31d., nedirba.. va kur dideliam tekste ten neveikia pabandykit kitam zvilgtelkit :(
senelis mano kaime jurbarke gyvena kaimas ten kaip sodyba na zinot , siep jis priimtu bet prastai ten jai baigtus turi jis suni kuris labaai sargus nemegsta kitu sunu nereaguoja kas kalyte ar patinelis puola ir viskas :( gaila nezinau reik rinkt pinigus ir vezt i i koki viesbuti arba i sunu kaima gal nuolaida padarytu va nuoroda sunu kaimas http://www.sunukaimas.lt/n nors abejoju kad ten kas gausis brangu kiek zinau ten :(:( siulau pergalvot toki varijanta.Gal kas turite giminaiciu ukiskai gyvenanciu,uz nedideli uzmokesti( daug mazesni nei viesbutuko) turbut sutiktu koki darzines kampa isskirt ir maistelio paduot Skelbiu skubias vie6butuko paie6kas. Kas ką žinot, rašom, siūlom su skaudančia širdim turiu pasakyti, kad niekaip nepavyko įtikinti namiškių, labai labai gaila.... Monika, koks tavo organizuoto šeimos susirinkimo rezultatas? Laukiame labai! Gal žinote, kaip Mirta laikosi? Aš dar prisidėsiu pinigėliais. Tu, Monika, drąsi, ačiū tau. Jei pavyktų-būtų stebūūūklas. O pibnigėliai jei tam tikslui skirti, tai ir bus perduoti. Nori-nenori, priversiu :P :D Na, laikom kumščius, palaikom Moniką. Jei mano šeimynėlė sutiktų, pinigų beveik nereikėtų, bet nežinau ar pavyks įtikint konservatorius tokiam žingsniui, rytoj 10h sušaukiau šeimos susirinkimą, jie net nežino apie ką.. Pasistengsiu, nes teoriškai galėtumėm net kambarį atskirą skirti jei ne klaidingi tėvų įsitikinimai apie grindą, užkratus, šuniukus ir neužtikrintą rytojų.. reikia tiksliai žinoti kiek turim pinigėlių, skaičiuoju: Pekinka ir aš-jau 100 lt. Kas dar? telaimina tave visi šventi ir bedieviai, "Ech tas jaunimas, vat mūūūūsų laikais...":D :D Ta mažoji juodutė,kai skambino,buvo ir sveika..:(((( Ką tik skambinau į Grindą, šunytė 878 pasak jų valgo ir geria, ryt jie dirba nuo 11 val. Labai tikiuosi, kad kokią nors išeitį sugalvosiu iki to laiko... Ar niekas nežino kaip Mirta? blemba, mano tėvai griežai prieš, nes kai Pupis užsiliko, galvoja, kad visi namie užsiliks... patalpinau facebook, jei kas paimtų bent savaitei, kaip supratau, pinigėlių šiek tiek atsirastų būtinoms išlaidoms? Ar ryt kas važiuos į Grindą,kaip ten būna per šventines dienas? supermamose paskelbiau. Šūduva, visi kapinėse, pagalbos net nesitikiu Nemanau kad ten kas grūsis, toli ir kaina nemažesnė, paskuio atgal dar... Jei į Pilviškius (Beltrušius) - tai kas veža? Gal ryt kas prisijungs,gal ką pasiūlys,bet laukti vėl rizika...(( pala su pervedimais. Skaja, tas ir yra-rytoj išsivažinės ir likučiai ir nebus kam. Reik skubiai priimt sprendimą Siuksles tie buve seimininkai, kad leido pastoti ir ismesti va taip. Jei pagimdys šiomis dienomis, reikia skubėti ją iš Grindos traukti! atiduota pastojus. O pinigėlius man Pekinka pervedė. Neturi reikšmįs, galima bet kam. Svarbu rasti kur jai būti Tai buvo jau padovanota ir vel ismesta, kad vel Grindoj? Tik patikslinkit kur ir kam pervesti kai reikės visai netrukus, gal šiomis dienomis Gal žinoma, kada Mirta turi atsivesti šuniukus? | Edda
(Gyvunugloba.lt)
(2011-10-29)
|
Imeskit, kas turit teises i FB. Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
|