LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lietuva | Latvija | Estija
 
 
 

Sos, Ukmergės prieglaudoje dar mėnėsio neturintis kačiukas (Sulaukė pagalbos)

Gal kas suteiktų laikiną globą, o gal ir namus trispalvei katytei. Deja nuotraukas padarysiu tik rytoj, bet katytė trispalvė ir dar neturinti mėnėsio. Labai reikia namų globos. Galite padėti, skambinkite 865622787, iki Vilniaus atveščiau rytoj.

Šaltinis:  NeRamune

Sukurta: 2014-07-09 | atnaujinta: 2014-07-12
Naujienos numeris: 39462
Peržiūrėjimų skaičius: 9236

« grįžti

Komentarai

Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-07-15) (foto)
Kruopa vakar atvežta į Vilnių http://gyvunugloba.lt/lt/help/news.39533
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-07-14) (foto)
Labai prašome namų globos šiai mažei, atkeliautų patikrinta ir nuparazitinta, tuo pasirūpinsiu.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-07-14) (foto)
Nesulaukė pagalbos, bent jau kolkas, kalbėjau su Ramūne, katytė vis dar Ukmergės prieglaudoje. Šiandien turi atkeliauti į Vilnių. Bus reikalinga globa!!!!!
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-07-14) (foto)
Ne, Moira, ne kur, o kaip laikosi. Kur, aš žinau, nes kai platinau prašymus FB dėl pagalbos mažei, NeRamune parašė į AŽ, kad katytė keliaus į Fausto globą. Taigi, kartoju savo ir Gedvikos klausimą. "Kaip laikosi mažylė?"
Moiros (2014-07-14)
Administratoriai pašalino komentarą
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-07-14) (foto)
Tarp gausybės komentarų ir nuomonių buvo du kartus užduotas vienas ir tas pats klausimas - KAIP LAIKOSI KATYTĖ IŠ ŠIO PRAŠYMO??? Sorry, bet atsakymo neradau.
DaivaVa (2014-07-13)
Lankytojas pašalino komentarą
Moiros (2014-07-13)
Administratoriai pašalino komentarą
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-13)
Labai aciu, merginos, kas bandote mus uztarti. Tai bergzdzias dalykas. Mano komentaru daugiau nebus, labai prasau ir DaivutesVa nieko neberasyti (nors puikiai suprantu, kaip sunku susilaikyti, kai tave viesai smeizia), nei kitu prijaucianciu nieko nekomentuoti. Viskam ateis savas laikas ir vieta.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-07-13)
Zet, pacios Fausto merginos cia viduje aiskinasi santykius ir viena kita puola.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-07-13)
Ir iki siol tu prasomu skelbimu neru, tai kur tie like 50 gyvunu? Koks ju likimas?
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-07-13)
DaivaVa, Jums taip pat kaip Fausto organizacijos atstovei turetu buti geda, nes turedama patirties gyvunu globoje (kiek as susiduriau puikiai globojote Linkolna), uzmerkete akis pries tokios akivaizdzius baisius dalykus kaip: neskiepytu gyvunu laikyma bendroje erdveje kai uzsikresti yra didele tikimybe, del nesteriliuotu gyvunu kurie Jusu prieglaudoje atsiveda palikuoniu (tai cia ne veisimas?!), del nieko nedarymo kai merdeja sergantis gyvunas nes org. vadove negali priimti sprendimo ji paleisti nuo kanciu (yra israsas is uzmigdziusios vet. klinikos), del gyvunu kaupimo kai yra nesusitvarkoma su esamais ir dar daug kitu dalyku. Finansiniai reikalai yra Jusu vidaus reikalas, cia jau tikrai ne viesai aptarineti (vaizdas kad viduje kazko nepasidalinta, bet tai visuomet gresia istaigoms kuriu veikla ne savanoriska, o komercine). Cia kalba yra tik apie gyvunu gerove, kuri Fauste neuztikrinta.
Zet (2014-07-13) (foto)
juk ir pati, Jumarita, buvot puolama tų pačių asmenų, nors blogo jiems nepadarėt
Jumarita (2014-07-13)
Nu tikrai nesamone... Faustas man su beglobiukais, gaudykle, daug padejo. Visada atsiliepdavo i pagalbos prasymus. Veziau kates, tai Daiva viska metus, atlekdavo manes paimt i stoti. Gaudykle pati atvezdavo, poto pasiimdavo. Kates tikrai ne veislines, o tos, kurioms pagalbos nieks nesiulo ir patikekit, nepaeme nei lito, pati mokejo uz viska ir pas vetus neleido man moketi. Voveryte su dziaugsmu prieme. O kas ja butu paemes ir vargtu prie konteineriu ? Labai skaudu, kad uzsipuolate zmones, kurie jums nieko blogo nepadare :(
DaivaVa (2014-07-12)
Lankytojas pašalino komentarą
Zet (2014-07-12) (foto)
žmogus prieš gamtos dėsnius bejėgis... Būkim vieni kitiems atlaidesni :)
Gedvika (2014-07-12) (foto)
Agne,visiskai teisingas pastebejimas,dabar tikrai pilnatis:-). Jausmas toks kad cirkas isvaziavo,o klounus pamirso. Tai vis tik,kaip laikosi kaciukas is sios naujienos?
Judita 1 (2014-07-12)
Taip pilnatis prasidėjo,šiandien tą ryškiai jaučiau darbe,nes buvo tokių žmonių..
Anuszka (2014-07-12)
Kodel taip vieni kitus puola, gal reikietu visiems kartu pakalbet ka galima padaryt gyvunams. Ar cia ne toks tikslas yra ir svarbiausias GYVUNAI!!!! Gal vietoj niesveikai konkurencjai, pavydziu galima grazai, ramiai sprast visus reikalus. Zinot kad tokie komentarai ne traukie i bendra darba.Dovanokit, gal kam ir nepatiks mano komentaras, bet man asmeniskai jau darosi bloga. Net nesinori atidaryt ta puslapi GG.
Zet (2014-07-12) (foto)
o dabar gal pilnatis?
Cherry (2014-07-12)
daivaVa, susimildama, perskaitykit, ką parašėt, ir ištrinkit, jei dar galit.
Fotas (2014-07-12)
Na yra ir Kaune tokių Bet tik va viena problema jei tas kaupėjas įregistruos vši tai net gyvūnų iš jo nebus galima atimt nes VMVT neturi galios tokios tikrint
Judita 1 (2014-07-12)
Oho,per dieną kol buvau darbe,koks kriminalinis romanas surašytas.Ir dar nenusibodo ginčytis ir pyktis?Juk čia gyvūnų globos puslapis,o ne TV laida "Pavarykim vienas ant kito".Nusiraminkite mergaitės,nebesipykite.
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2014-07-12)
nežinau kaip Kaune, bet Vilniuje kiekviename mikrorajone yra po keletas kaupėjų, kuriems negalioja jokie vet patvirtinimai ir pas kurias butuose prikaupta po 20, 50 kačių ar šunų. Ir ką??? ką daro dėl to valst institucijos? Ogi aptikusios pagal gyventojų skundus tokias "prieglaudas" įeina į butus ir supakuoja visus ir išveža į san. tarnybas, kurios turi vet. patvirtinimą....
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2014-07-12)
Ne, Fotai, vet. patvirtinimas to neužtikrins būkit tikras. Tam reikia kompleksinių priemonių ir visų pirma nelegalių daugintojų reguliavimo, adekvačių bausmių nustatymo. Dabar gi baudžiami tik tie, kurie stengiasi kažką daryti, o tai ir yra nesveika. Baudžiama tik viena pusė. Daugintojai, veisėjai, kankintojai gyvūnų lieka laisvi nuo bet kokių prievolių ir draudimų. Nieko čia tas vet patvirtinimas nepakeis gyvūnų labui. Ne taip turi būti daroma. Pirmiausiai reikia bausti ir kontroliuoti tuos, kurie daugina ir veisia, tuos kurie nesilaiko įstatymų.
DaivaVa (2014-07-12)
Lankytojas pašalino komentarą
DaivaVa (2014-07-12)
Lankytojas pašalino komentarą
Fotas (2014-07-12)
Na bent pristabdys įvairių vši kūrimasis Danute kiek Vilniuj visokių vši? daug ,o padėtis su beglobiais vis dar prasta. Nenoriu čia įžeist nei vienos vši,tik matau realią padėtį ,kuo jų daugiau ,tuo didesnis bardakas.Norint kažką keist reik konkurencijos toms pačiom karantinavimo paslaugom ,bet sveikos konkurencijos ,o ne drabstymosi purvais.Paimkit ,kad ir Utenos prieglaudą atrodo vši bet atlieka ir karantinavimo tarnybos funkcijas ir viskas ok ir kažkodėl nesikuria vši ten kur jų tikrai reik
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2014-07-12)
valstybinės institucijos net neužtikrina to, kad nebūtų nelegalių veisėjų, nes viskas nuperkama.
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2014-07-12)
nesvaikit Fotai apie tai, viską galima nupirkti, o mūsuose korupcija pačio aukščiausio lygio. Tai tik dar vienas būdas pasipinigauti. San. tarnybos turi vet patvirtinimą ir ką???? Visi žinom ką....
Gedvika (2014-07-12) (foto)
O kaip laikosi kaciukas is sios naujienos?:-)
Fotas (2014-07-12)
Taip labai džiūgauju dėl vet numerio būtinumo Sakot nieko neprideda ,nei sąžinės ,nei rūpesčio,deja prideda ir gana daug Prideda kontrolės galimybę valstybinėms institicijoms,o tada jau nepaaiškinsi ,ui kaip mes mylim, kaip mes gailim ,tik deja sąlygų tam neturim ui
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2014-07-12)
Dar Fotai jums tik noriu pasakyti, kad veltui džiūgaujat dėl vet. patvirtinimo, nes jis nei sąžinės, nei didesnio rūpesčio gyvūnais neprideda. Tai tik eilinė biurokratijos išraiška ir tiek.
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2014-07-12)
Fotai, o jūs dėl to jaučiate didelį malonumą???
Fotas (2014-07-12)
Hmm dar vienas ale gelbėtojų Vši Na nieko greitu laiku užsidarys nemaža dalis panašių Vši nes teks gaut vet numeruką
GitaN (2014-07-12) (foto)
Dėl mano paaukoto maisto Daina1 žino mano nuomonę,prieš porą dienų aš jai skambinau.
Moiros (2014-07-12)
Administratoriai pašalino komentarą
Sniegute (2014-07-12)
Soryy bet čia ne ginčių puslapis... o gyvunu globa..
Moiros (2014-07-12)
Administratoriai pašalino komentarą
Modeliukas (2014-07-12)
Administratoriai, ar ne laikas būtų naikinti nebegaliojančią naujieną su visom faniberijom?
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-12)
Levute neteko dalies pelno matyt, nes pasak liudininku jos pagautas ir i globa paimtas katinas kainuoja 100-150 lt
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-12)
Zinot Moira, galpaklauskit pacios Jules ar ji man siule parama voljerui isigyti ir transportuoti. Del pinigu uz gyvunus jusu zodziai elementari dmagogija, kurios negalie nei paneugti, nei patvirtinti. Beje pati Daina mane nuolat kurste vaziuot pas Jule, nes gi daug pinigu turi, daug aukoja, ji gi uz voljera sumokes....neai ori viso to viesinti, paciai bjauru, bet nepaliekat man kito pasirinkimo
Modeliukas (2014-07-12)
Levutė šen, Levutė ten ;). Tiesiog vaikščiojantis žinių radijas :)).
Angelina (2014-07-12)
O kaip gali but zmoniu katinas ,gyvenantis laiptineje?
Goda Smilgė (Naminukai) (2014-07-12) (foto)
Levute, jau tik tu patylėk apie vagiamus katinus :D kažką turbūt biškį maišai, hm, kaži su kuo...? Oj, juk su savim! :)
Levute (2014-07-12)
faustas vagia ir katinus is zirmunu buvo paimtas katinas zmoniu gyvenantis laiptineje, dabar kazkur Fauste
Moiros (2014-07-12)
Administratoriai pašalino komentarą
Mune58 (2014-07-12) (foto)
ir koks čia nusikaltimas, kad organizacija ima paramą iš žmogaus už priduotą gyvūną, jeigu pats žmogus pasiūlo? Geriau prisipažinkite, ar yra tokių, kurie atsisako paramos? Kodėl kitiems reikalinga parama, o Faustas negali jos priimti? Nu, visiški absurdas:( 2009 metais šėriau savo kieme 11 beglobių kačių. Tarp jų buvo berods 4 rankinės. Ieškodama joms globos, pati aukojau skiepams, kastracijoms/sterilizacijoms. Beje, ne žmogui, o organizacijai.
Nenis (2014-07-12)
Katytei tikrai reikėjo pagalbos.Julė ir mūsų prašė sakydama kad katei skirs 500lt ir boksą kad tik kažkuri prieglauda ją priimtų.
Postremo (2014-07-12)
Siaubas, gal jum galvos visom perkaito nuo karščių??? :( Nėr nieko blogiau už didelę moteriškių koncentraciją vienoj vietoj.
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-12)
Inventoriui
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-12)
Faustas ima aukas incentiriui isigyti ir jam pervezti. Birzuose buvo isigytas voljeras uz 250 lt ir dar 100 kainavo jo atvezimas i ukmerge:-) dar 100 lt buvo paaukota uz kura, kurie pwrduoti daivaiva, nes ji veze savo automobiliu, kaip ji is manes juos plese gal papasakos pati. Auka kiek pamenu buvo didele berods 500 lt.katei gaudyti buvo kiek panu prasytas boksas, lygiai kaip buvo pasakyta kad gal tiek to tegul katyte lieka, i ka savo ruoztu atsakiay kad jei persigalvos atvaziuosim savo lesom su gaudykle :-)
Nenis (2014-07-12)
Tai kad Daina rašė kad katytės nepaėmė...
Moiros (2014-07-12)
Administratoriai pašalino komentarą
Daina1 (2014-07-12)
Fryda su 4 šuniukais maitinau grynu oru :) Maitinančiai kalei nereikia sauso maisto , turbūt užtenka tik košių. Savo šunis aš maitinu košėmis. Sausas pas mane tik extra atvejams. Ji užsisakinėju iš Bony4you. 45lt - 10kg
Daina1 (2014-07-12)
o kas liečia sąžiningumą- pora vadovių turėtų prisiminti apie Biržuose katei skirtą kraitį ir pinigus jos išlaikymui , berods 500lt, tik katė, po šiai dienai laksto po Biržus :) Sąžiningas žmogus nors pinigus būtų gražinęs moteriškei, kadangi man , plikomis rankomis , katės pagauti nepavyko.Nes vadovė pamiršo gaudyklę. Ir vežančiam žmogui, nors kažkiek pinigų kurui duoti irgi teko vos neišlupti.
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-12)
Tada galiu paklausti kur dingo 40 Kg maisto :-) nes butent viena is maisu paprasiau padalinti tau ir Rolandui, nes tu neturi kuo maitint savo sunu, o Rolandas skundziasi, kad reikia dirbti veltui. Uz sekancias dezes beje jau paprasyta pinigu, todel jos bet kokiu atveju butu buve daromos kitur.
Daina1 (2014-07-12)
beje, 20kg sauso maisto, jau kažin kada buvo tavo paliepimu padovanota p. Rolandui už padarytas Faustui aukų dėžes, kurios dar iki šiol stovi mano kieme. Daugiau nesiruošiu nei aiškintis , teisintis.
Daina1 (2014-07-12)
aš tikrai tikrai nesivelsiu į diskusijas, prašau paliti mane ramybėje.
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-12)
Beje, del principo kas ne su manim tas pries mane...tikra tiesa - nesaziningiems zmonems su manim nepakeliui. Ne karta i tavo raginimus meluoti sakiau, kad as is principo nemeluoju ir nemeluosiu, gal gali pakomentuoti ka atsakei :-))) Beje velgi prie liudininku :-)
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-12)
Daina, man labai gaila, kad verti tai aiskinti viesoje erdveje, djea, neketinu leistis iskreipineti faktus. Cituoju savo vakarykste zinute tau " Laukiu e.pastu tavo pasirinkimo del idarbinimo. Atleisti as taves dabar negaliu grynai is zmogiskumo kad ir kaip keistai tau tai skamba. Gali iseiti savo noru, bet tau tai neparanku pasalpu prasme. Galimas variantas "dirbi" puse metu formaliai, mes dirbti neprasysime, kol isnaudoji subsidija. Tada forminam atleidima. Laukiu tavo sprendimo". Tavo komentare izvelgiau kaltinima, kad neketinu tau moketi net subsidijuojamos dalies. Atsiprasau, jei ne taip supratau. Kas liecia kose :-)))) Taip, skubejau, nes zinojau, kad 18 val. pas mane turi atvaziuoti zmones, karstos koses neradai i ka supilti. Suaukotas kruopas imti atsisakiau, nes jau senokai ju turiu labai daug ir esu sakiusi - nebeimk daugiau, mums jau uztenka. Duaukota maistuka (Aistes berods ir dar kazkieno) pasiemiau. Maisto sunims (20 kg) nepasiemiau, nes tu pasakei, kad jo nera. Na o kas liecvia sunis - visu pirma jau seniai buvau pazadejusi moterims , kurios nepageidavo, kad jie butu laikomi pas tave, juos pasiimti, bet kalta - vis neuztekdavo vietos masinoje. Pamaciusi saulekaitoje kepancius suniukus buvau siek tiek nustebinta, bet nieko nesakiau, nes ka jau cia - vistiek pasiimu...o kad kalytei su keturiais ugtelejusiais suniukais ne vieta kad ir ne mazam narve jau sakiau pati ne viena karta. Del gyvunu atidavimo - nezinau - gal sugedes telefonas, bet man buvo perduota, kad tu reikalauji grazinti tau tavo gyvunus, o as atsisakau. I mane ne karto nesikreipei prasydama juos grazinti, gal del to, kad is ju tik vienas katinelis yra tavo, o kitus per kraujus isiprasiau, kad paglobotum, kad ir kaip graziai nusvietei internetinej erdvej kaip tu jais ripinasi. Beje, tikiu, kad tu jais rupinaisi, nors vienos prieglaudos vadove ir issake karta priekaistus, kad ji nepatiketu gyvunu globos tau.
Daina1 (2014-07-12)
Daiva Bukauskiene, jūs gyvenate pagal principą ,,kas ne su manimi, tas prieš mane,, Aš nesiruošiu jūsų nei čia ,nei kitur nei apderginėti, nei su jumis aiškintis . Pas jus, kaip matau jau ir informatorių tinklas :) KGB metodai? Atleidimo paprašiau pati, po jūsų pasiūlymo dėl ,,formalaus ,,mano darbo, neišmokant man skirtų subsidijų. Aš jūsų prieglaudoje nebuvau, nemačiau kas ir kaip, todėl ir nekomentavau. Manęs buvo paklausta ar aš priimu atgal savo globotiniu. Taip aš juos visada priimu, o kad iš to jūs padarėte savo išvadas,ir susikūrėte sau iliuziją , kad aš vos ne per laikraščius jūsų veiklą apvarinėju, tai tik jūsų nuomonė. Taip aš prie gyvūnų prisirišu, ir to neslepiu. Kalytė su 4 šuneliais narve yra nenormalu ir todėl prašiau juos perimti, ar jieškoti kitų jos laikymo alternatyvų. Visi suaukoti produktai buvo verdami košėje, beje, kai kalytę ėmėte, sakiau, kad tik ką išvirtą košę irgi sukrėsiu į kibirą. Jūs atsisakėte, motyvuodama skubėjimu. Siūliau paimti saukotus produktus- jūs irgi atsisakėte. Prašau manęs nekišti į savo ,,razborkes,, aš jose tikrai nedalyvausiu.
Jumarita (2014-07-12)
Mano jokiu katinisku netoleruoja, kiti ju ir nemegsta, o kurie megsta, gauna tik po sauksteli, antraip nekas..Tad kaltinti, kad kaciukas viduriuoja, jei jis valge konservus, tikrai juokinga.
Friske (2014-07-12)
Mano visa saika apsitrrrrrr buvo, kai suns konservu prisivoge ir prisirijo ;)
Jumarita (2014-07-12)
Nu draugiškai, intrigantes, einam nuo kompo savo kraikdežiu valyt, tai pasmirs dar smarkiau.
Jumarita (2014-07-12)
*konservuko
Jumarita (2014-07-12)
As cia ne i tema, bet visi mano kaciukai suviduriuoja koki karta, kai tik uzvalgo koncervuko.
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-12)
Daina nebera komandos narys, jau pasirasytas isakymas del jos atleidimo liepos 15 diena. Netoleruosiu nesaziningu zmoniu organizacijoje.
Zet (2014-07-12) (foto)
nenusibosta, Angelina, juk taip smagu 'paviduriuot' ant kito...
Angelina (2014-07-12)
Aciu ,merginos ir moterys.Visi jau senai padare savo isvadas,zinos ,kam aukoti:))))))gal jau gana???ta pati per ta pati.....nejau ne nusibosta?
Moiros (2014-07-12)
Administratoriai pašalino komentarą
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-07-12)
Atsiprasau, Erikos vardu buvau parasiusi, nes kilnojau skelbimus.
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-07-12)
Daiva, Jus ginates melu ir pati jau pamirstate ka sakete, Jus kaltinat dabar savo komandos narius, bet ne save, Jus nepripazistate, kad del patirties stokos pasmerket kai kuriuos gyvunus kancioms. Na bukite dabar jau garbinga, is klaidu pasimokete, Jus geriau vietoj savo ilgu komentaru priseskite ir sukelkite pagaliau tu sveiku gyvunu skelbimus, parasykite prie kiekvieno kaip sekasi. Visi, kurie patikejo Jums gyvunus, to tikrai labai laukia.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-07-12) (foto)
Lankytojas pašalino komentarą
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-12)
Modeliuk, taip, del to zmogaus labai skaudziai suklydau, nes visada labai gailejausi sunkiai besivercianciu zmoniu, o su profesionaliais veidmainiais is viso mazai turejau reikalu, nors ne viena GG mane ispejo, na ka - is klaidu mokomes.
Zet (2014-07-12) (foto)
Modeliukas praregėjo! :) Bravo!!! :) publika, gausūs aplodismentai Modeliukui! O gal geriau paglostyt ir skanuką duot? Taip gražiai vizga uodegytė :)
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-12)
Kas liecia Singla - nematau prasmes sveiko katino tampyti po gydytojus. Berods Alinakiu ji kuravo? Tegul atvaziuoja ir pasiziuri. Kas liecia Agne, cia jokios paslapties - dar vakar Agnei sakiau, kad neturiu nei pinigu, nei maisto, kad dar remciau kitus, todel galiu tai pasakyti ir viesai. O uzkniso mane visai kiti zmones. Kaip ir tai, kad atvaziavus pasiimti sunims paaukoto maisto i Krivules gatve pries pora dienu - jo neradau. Kaip ir aukojamu pinigu jau senokai tenai nebegaunu, nors ir mano liudininkas pasakojo, kad buvo siuloma pasidalinti per puse tiek kazkokius 50 Lt, tiek Airine paaukota kazkokia mesa. Atsargiai, Daina, laipiojant ant greblio....pati sakei - melo trumpos kojos. Kad buvo pamatyti ne visi katineliai - taip, ne visi. Nes niekas ten ir nejo ir nesiprase - pas mane patalpu pakankamai. Kas bande cia aiskinti, kad visi 100 ar kiek ten gyvunu gyvena vienoje patalpoje irgi gali pasirausti komentaruose - katinai isskirstyti pagal amziu per 6 patalpas, vienoje ar dviejose is ju pagal poreiki yra karantinuojami arba atskiriamos mamos su vaikais. Zibute beje pagimde is tiesu tris vaikelius, taip pasirode kad keturis tuo metu, kai gimde - na persiprasau nepuoliau kilnoti gimdancios kates, kad patenkinciau savo smalsuma. Vienas, kaip ir rasiau, greit mire, kiti du sveiki grazus ir netgi imite. Modeliuk Jusu liudininkai jau tiek apsimelavo, kad kazin ar gali buti liudininkais. Uztenka to fakto, kad pamate viena skystai pasitustinusi katineli dabar viesai skelbia, kad pas mane visi gyvunai viduriuoja. gerai raso zmones man i az - pavydas baisus dalykas.
Modeliukas (2014-07-12)
Vienu žodžiu, merginos, plepėkit, kiek norit. Laikas parodys abi medalio puses ;). O aš tokioms diskusijoms nesutverta. Geriau toliau dėliosiu skelbimus, vietoj kvailo komentaro - gražus sakinys su trim nuotraukom naudos duoda daugiau ;).
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-12)
Gerbiamoji Moira ir kitos gerbiamosios - kas liecia Nikute - na pasiseke man labai su katyte, bet nebaisiai su dovanotoja :-) Na ka padarysi :-) Nikute kalciviroze sirgo dar ziema berods ar ankstyva pavasari, neturiu kada raustis po komentarus. Vos pastebejus buvo gydyta ir jau sekancia diena viskas buvo ok, gyvena ji ne prieglaudoje o mano namuose - gal Moiros toks istikimas informatorius Daina irgi galetu paliudyti, kad dar pries kelias dienas sedejo ir sypsojosi mano namuose varydama ant tos pacios Moiros ir mokydama mane kaip reikia ka sakyti, ko nesakyti ir apskritai kuo daugiau meluoti, nes kuo maziau GG zinos, tuo bus geriau, as irgi turiu liudininka sitiems tekstams aciu Dievui. Bet kokiu atveju Nikute jokiu budu negalejo ar negali buti uzkratas, nes kaip minejau sirgo jau seniai, jau senu seniausiai revakcinuota ir gyvena mano namuose su Sopenu ir Homeru, kurie irgi sveiki gyvi, kastruoti, kaip ir Nikute. Kas liecia katineliu isplesima is Dainos - o Daina Jums pasipasakojo, kaip jau pora menesiu nuolatos zyzia, kai paprasau bent per nakti perlaikyti gyvuna, nes jai sunku, nes jos mama bamba, nes pas ja ir taip daug gyvunu...kad kuo greiciau paimciau suniuku seimyna, nes ji kaupeja, ji prisiriso ir nebegales ju atiduoti....beje, jos katineli galiu grazinti (jos asmenini), nes labai mielai ne nemirktelejus atidave man ir ji). Kas leicia viduriuojancius - pasikartosiu paskutini karta - nei mano namuose, nei prieglaudoje nera viduriuojanciu. Gal galite nuotraukas parodyti - juk taip megstat viska dokumentuoti....dabar pati gailiuosi, kad nepaprasiau nufotografuoti visko prieglaudoje, gal bent kazkiek butu uzkirstas kelias melui ir smeiztui...kaip galima speti sutvarkyti tiek gyvunu? Labai paprastai - DIRBTI, nuo 9 iki 21 val. Vienintele sirgusi seimyna (patalpinta GG) rinotracheitiniai katineliai), kurie buvo izoliuoti ir kuriais ir savim labai didziuojuos, nes veterinarai minimum du is ju laike beviltiskais, o katineliai praktiskai sveiki.
Modeliukas (2014-07-12)
Oooo, jau visai įdomu :). Ir kaip gi galėjo į gyvūnų globos organizacijos kolektyvą pakliūti ir daugintoja, dar ir būt tarp aktyviausių narių ? Neįtikėtina :)). Ir vėl , matyt, informacija " praslydo". Keista. Pirmą kart apie Daiva B. išgirdau būtent iš Dainos. Ir išgirdau kaip apie gerą, organizuotą ir labai konkretų žmogų. Kas čia dėl ko suklydęs bus? Klausimas be atsakymo...
Zet (2014-07-12) (foto)
ačiū už atsakymą, ponia Irena, bet argi ta kalicininkė prieglaudoj? O Dainos 'riebius' kačiukus esu mačius, tik tuomet jie dar nebuvo riebūs :):) bent jau ne tokie riebūs kaip jos kas pusmetį pardavimui veisiami šuniukai :)
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-07-12)
Tame ir esmė, kad tiek, kurie svaidosi skambiomis fražėmis, kad Fauste viskas gerai, nėra niekaip susiję su Faustu tiesiogiai, o tie kurie susiję, kurie domisi, kurių gyvūnai atsidūrė pas Faustą yra melagiai ir šmeižikai. Aš jau seniai klausiau kur tie 30 kačiukų, jei ten kalcivirozės užkratas, mažyliai neskiepyti, jie tiesiog miršta. O žinote kaip? - ogi iš bado, nes žaizdos apima jų burnytes, negydant nueina iki gomurio, jie negali ryti ir tyliai silpsta:(
Modeliukas (2014-07-12)
Skauda, Agnyt, skauda ir puikiai tą žinai ;). Va dėl tavęs tai jau ne ;). Dėl Miros - taip.
Moiros (2014-07-12)
Administratoriai pašalino komentarą
Zet (2014-07-12) (foto)
o tau, Danguolyt, skauda dėl mano bėdų? Vajė kokia tu humaniška! :) kodėl tau neskauda širdelės dėl anytos konclagerio?
Modeliukas (2014-07-12)
Zet, nebesiplėšyk, nebeturi ko :). Tai Mira, kuri buvo skelbta, kad Fausto globoje, vistik pas tave? Daiva sakė, kad nusibodai su amžinais maisto prašymais, kaip ir skiriasi keliai ;) ? Ne viena girdėjau, ačiū Dievui, nes čia be įrodymų ir liudininkų - niekaip :).
Tipsiukas (2014-07-12)
Čia priėjo Levutė...
Zet (2014-07-12) (foto)
na kam, Nijole, dalintis tobulai prižiūrimas kates? :) juk jų ten ne šimtas :)
Zet (2014-07-12) (foto)
turbūt, Migle, Danguolės anytos katės prižiūrimos daug geriau, nei Fausto? Visos sočios, sveikos, paskiepytos ir sterilizuotos?
P.nijole (2014-07-12)
Aciu dievui, kad ju ten tiek yra, turetu uztekti visoms, norincioms konkuruoti ;)
Zet (2014-07-12) (foto)
visatoj yra 2 neklystantys ir tobuli Moira ir Dievas. Būdami aukštai ir viską kiaurai matydami, jie turi teisę pasmerkt ką tinkami, apkaltint kuo tik panorės... Moira Dieviškoji, man tik viena neaišku: kodėl tamstai rūpi tik vienos organizacijos bėdos? Kodėl nepadedat spręst problemų kitiems?
Modeliukas (2014-07-12)
Yra ir tokia panaši bėda. Bet ten žadėjo tvarkytis Levutė, priimt į sodybą tiek, kiek reikės ;).
P.nijole (2014-07-12)
:)))
Levute (2014-07-12)
p.Nijole pritruko kaciu, baikit, va pas Modeliuko uoviene p. Meile triju kambariu bute jau vel virs 50 kaciu, buvau sutikus jos drauge
P.nijole (2014-07-12)
Bendromis jegomis gelbejot is kaupejos kates, tai kas dabar nutiko? Katemis nepasidalijot? Pritruko???
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-12)
Aciu Moira, labai didele paslauga man padarysit:-)
Moiros (2014-07-12)
Administratoriai pašalino komentarą
Modeliukas (2014-07-11)
Mano komentaras liko ;).
MarinaK (2014-07-11)
Viska visada reikia rašyti - ant popieriaus, internete, nesvarbu. Tas "tu man pasakei aš tau pasakiau", galų nesurasi paskui ir nieko neirodysi. Patikrinta šimtas kartų su visais klientais (kurie "staiga" nieko neprisimena) ir kitais žmonėmis. Tai jums irgi čia reikia taip bendrauti. Tik raštu. Ir printscreen'us daryti kaskart, nes komentaras po valandos gali ir dingt. Linksmai gyvenat :D
Modeliukas (2014-07-11)
Ne, matyt ir ruja " praslydo". Na, suprask, ko čia ta katė durniuoja :))). O gal tyliai, naktį morčiavo ;).
Modeliukas (2014-07-11)
Labas vakaras, Daivut. Ir perimant katytę, ir telefonu perskambinai klausei , pakartojau - tik ta viena nesterilizuota. Laimei , parašiau apie tai ir GG. Kas galit įkelt kaupėjos temos nuorodą? Mano kovo 18 d. komentaras. Po dviejų trumpučių komentarų , toliau diskusijoje aktyviai dalyvauja Daiva B. Kaip, kokiais būdais dar žmogų informuot apie nesterilizuotą katę? Ar ir juodas ant balto" praslydo," kaip kad pasakei perskambinusi tą rytą, kai perskaičiau apie tą " stebuklą"? O po to skambučio beveik galėjau pateisint - su kuo nebūna, susimaišė žmogus, informacijos daug ir ji nauja. Labai dėkinga buvau ir esu už pagalbą kaupėjos katėms, bet kad jau tokia kalba, tai noriu paklaust - tai ji 3 ar 4 kačiukus turėjo? Juk pirminiais duomenimis 4, o paskambinusi pasakei 3? Katės uodega už kačiuką suėjo, ar ką? Beja, Žibutės vaikų taip ir nepamačiau ;). Tikrai neketinu drąskytis, nemėgstu to.Bet gi negalima taip akivaizdžiai meluot. Be to, Daiva nesi turgaus boba, všį vadovės vardas kartais įpareigoja atminties neprarast ir yra informacijos, kuri " praslyst", kaip su Žibute, negali.
Moiros (2014-07-11)
Administratoriai pašalino komentarą
Birmanukas (2014-07-11)
Daiva, Cherry, ignoruokite. Jos greitai uzkims ir nustos loti.
Moiros (2014-07-11)
Administratoriai pašalino komentarą
Judita 1 (2014-07-11)
Moira,įkurkite jūs prieglaudą katinėliams,nes tikrai viską išmanote apie kates.
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-11)
Na ir kas seka is jusu sitos litanijos? Nenorejau viesai skelbti, nes jau kaip nutiko taip nutiko...modeliukui skambinau po kurio laiko ir klausiau kad primintu kuri kate nesterelizuota, i ka gavau atsakyma - zinai jos visos sterilizuotos....dar pasidziaugem kad man islaidu bus maziau... sakykit ka norit moira, laura ir t.t. laura visgi pasake bent viena protinga minti - laikas parodys
Cherry (2014-07-11)
Atsiprašau, nesuseku visų najienų. nepastebėjau konkurencijos. Ar Daiva perėmė gyvūnus, kurių Jūs norėjote bet nespėjote priglausti ir išgelbėti? Geriau, negu ji? Tuomet tikrai apmaudu.
Moiros (2014-07-11)
Administratoriai pašalino komentarą
Moiros (2014-07-11)
Administratoriai pašalino komentarą
Cherry (2014-07-11)
Ne, meldžiamosios, mirtis patvory, pagriovy, pakely ar karantinavimo stoty, atrodo, yra kur kas geriau.
Birmanukas (2014-07-11)
Kai esi miręs, nežinai, kad tu miręs. Tik kitiems sunku. Lygiai taip pat yra, kai esi durnas.
Mune58 (2014-07-11) (foto)
ar tai reiškia, kad Daiva_B ką tik paėmus šį kačiuką jau turėtų sudaryti sutartį su Abraomu?:DD
Moiros (2014-07-11)
Administratoriai pašalino komentarą
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-11)
O be sutarciu kiek zinau pas mus dovanoja tik Daina savo asmeninius suniukus ir kaciukus. Gal geriau pasidomekit kodel ji laiko penkiolika sunu ir nezinia kiek kaciu , tame tarpe nesterilizuotu
Moiros (2014-07-11)
Administratoriai pašalino komentarą
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-11)
Tegul loja Jurate...
Cherry (2014-07-11)
Geriau tegu numiršta, kad tik ne į Fausto būrį? Nuostabu. Bravo.
Moiros (2014-07-11)
Administratoriai pašalino komentarą
Daiva_B (Gyvūnų globos namai „Faustas“) (2014-07-11)
Jei ir i buri, tai tikrai ne i Fausto :-)))
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-07-11)
vel i maziuku buri:(
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-07-11) (foto)
Gavau iš įkėlusios prašymą GG narės AŽ pranešimą, kad katytei pagalbos nebereikia, šiandien ji keliaus į Fausto globą. Prašymo galima nebekelti.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-07-10) (foto)
Neramune, gal pavyko padaryti foto?
NeRamune (2014-07-09) (foto)
Man regis, kad tiesiog neišgyveno, nes buvo per silpni, jei dabar dar mėnėsio neturi, o buvo atvežti apie dviejų savaičių gal? Sunku dabar su kačiukais.. Bet toks laikas.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-07-09) (foto)
:( kas broliukams buvo? Spėju, kad tai, kas beveik neišvengiama su mažiais prieglaudoje:(
NeRamune (2014-07-09) (foto)
Žinau, ryt padarysiu nuotraukų, šiandien kaip tyčia fotografavau šunis ir išsikrovė fotoaparatas:( Bet labai panašus į šį http://www.gyvunupaieska.lt/lt/animal/view/id/20158 tik mažesnis:(( Du broliukai mirė.. Sakė, kad vaikai rado konteineryje:( Laksto vienas toks mažiukas:( Labai reikia globos.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-07-09) (foto)
NeRamune, labai lauksim foto, su foto kaip žinia daugiau šansų. Kolkas platinu FB bent jau tekstą.


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
   


Statistika Prisijungę: 366

Alio.lt | Facebook | MySpace | Frype | RSS | Blogger

Naujienos

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Komentarai

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas