LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lietuva | Latvija | Estija    
 
 
 

Padovanotas gyvūnas

Aprašymas:

Karmelita kažkodėl primena ispanišką šokį flamenką. Gal todėl, kad jos kailiukas nudažytas taip, lyg flamenko šokėjas atlikdamas staigius, ryžtingus flamenko šokio judesius, rankose laikytų teptuką ir juo dažytų Karmelitą.
Karmelitos snukutis atsainiai nuteptas juodai, geltonai, pilkai, balkšvai. Vienas karmelitos žandukas juodas su auksiniais potepiais, kitam juodos nebeužteko, todėl liko pusiau balkšvas su auksinio smėlio spalva. Juodai nutaškyta ir Karmelitos rožinė nosytė, o visas kūnelis pilkos, balkšvos, šviesiai ir tamsiai auksinės spalvos. Net žalios Karmelitos akys dar ir auksinėm dėmelėm žiba.
Ši ispaniška žaliaakė gražuolė ilgesnio plaukučio kailiuku pateko pas mus iš apleistų namų, kuriuose katytės grožis niekam nerūpėjo. Karmelita iš viso ten niekam nerūpėjo. Tiesiog gyveno kaip išmanė – ką susirasdavo, tą ir valgydavo.
Karmelita paimta iš tokių varganų sąlygų dabar labai laukia namų, kuriuose bus prižiūrėta ir mylima. Taigi, ieškome šiai grožybei namų, nes šiuo metu, nors ir saugi, tačiau katytė randasi prieglaudos narve. Karmelita sterilizuota, tvarkingai naudojasi kraiko dėžute.
Jei norite priglausti Karmelitą savo namuose, skambinkite tel. 865244093, 865354521 arba rašykite el.paštu:i akvile@beglobis.com

Gyvūno vardas: Karmelita - ispaniška gražuolė :)
Gyvūno rūšis: katė
Gyvūnų skaičius: 1
Veislė: Mišrūnas
Lytis: patelė
Lytinis aktyvumas: atlikta kastracija/ sterilizacija
Amžius: 7-12 mėnesių
Spalva: trispalvė
Vietovė: Lietuva, Vilniaus m., Vilnius
  
Šeimininko vardas: LGGD, Vilniaus skyr. gyvūnų prieglauda
Adresas: Skydo g. 44A, Naujoji Vilnia
Svetainė: Beglobis.com
Banko sąskaita: LT047300010002464463
įstaigos kodas: 125535218
Paaukoti prieglaudai:

Skelbimo numeris: 67306
Sukurta: 2014-04-14 | atnaujinta: 2014-04-28 | išimta: 2014-04-28
Peržiūrėjimų skaičius: 4014
Buvęs gyvūno statusas: Dovanojamas gyvūnas

Komentarai

Zet (2014-04-17) (foto)
būtų puiku, jei Lietuvos gg organizacijose būtų daroma tai, apie ką Birmanukas savo komentare rašo, bet kaži ar greit bus...
Xiri (2014-04-16)
Lankytojas pašalino komentarą
Judita 1 (2014-04-16)
Xiri,nenusikalbėkite.Nusikarpykite savo katinams ausis ir žavėkitės...Galvojate,kad tai neskausminga ir labai gražu?
V-i-k-a (2014-04-16) (foto)
Nu matyt as kazkur netaip perskaiciau, ir supratau. Gaila, padarytu nemokoma cipavima prieglaudom, maziau nesusipratimu butu.
Irene (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2014-04-16)
Prieglaudos negali čipuoti nemokamai. Čipuojama nemokamai (ne visur, kai kuriuose klinikose, atrodo) žmonėms, paėmusiems gyvūną iš prieglaudos; iš karto gyvūnas yra ir registruojamas.
V-i-k-a (2014-04-16) (foto)
Kazkur perskaiciau (atrodo) :), bet tikrai dabar nerasiu, nes narsiau per daug visokiu straipsniu ir skaiciau pagrinde ne apie prieglaudas o apie paprastus gyventojus. Dabar radau va ka: Mikročipavimas registruojant gyvūną atliekamas nemokamai. (pirma pastraipa ) http://www.gyvunusterilizacija.lt/lt/news/view/id/67 ir III. ATLEIDIMAS NUO RINKLIAVOS IR LENGVATOS RINKLIAVŲ MOKĖTOJAMS 7.2. Vilniaus benamių gyvūnų sanitarinė tarnyba ir gyvūnų globos organizacijos, kai paženklina šunį (katę) poodine mikroschema ir registratoriui pateikia gyvūnui registruoti būtinus duomenis. (http://www.manogyvunai.lt/index.php?816969909 ) tai iseina kad mikrocipavimas registuojant gyvuna nemokomas, o prieglaudos atleistos nuo rinklevos ir registro mokescio, gal tai reiskia kad prieglaudos tai viska gali atlikti nemokomai?...
Aisha (Pifas) (2014-04-16)
Vika mes čipuojame savo globotinius, bet tai darome už organizacijos lėšas, manau Jūs neteisingai supratote. nemokamai čipuoja žmonės pasiėmusiems gyvūną iš prieglaudos manau.
Justė (2014-04-16)
Žinau, kad Pifas čipuoja, gal jie ką patartų?
Dinka (2014-04-16)
Vika, o kur paskaitei, kad prieglaudos atleidžiamos nuo čipavimo mokesčio, ? aš nerandu, aš tik žinau, kad žmonėms paėmusiems iš prieglaudos gyvūna čipavimas nemokamas
Justė (2014-04-16)
Vika, tikrai labai įdomus klausimas, kodėl?
V-i-k-a (2014-04-16) (foto)
Mergaites, aciu labai uz informacija.:)
V-i-k-a (2014-04-16) (foto)
Perskaiciau kad gyvunu globos organizacijos atleistos nuo mokesciu ir gali nemokomai cipuoti, tai kodel prieglaudos necipuoja savo gyvunu?
Birmanukas (2014-04-16)
Aisha, puikiai paaiskino. Jos pateiktoje nuorodoje, paragrafe "Kam to reikia?" bus atsakymai i DUK.
Aisha (Pifas) (2014-04-16)
Merginos nemaišykite čipavimo ir registravimo. Tik susičipuoti gyvūną galima beveik kiekvienoje vet. gydykloje ir kontaktai bus įtraukti čia: http://regivet.betaintelligence.lt/ o ne savivaldyben.
V-i-k-a (2014-04-16) (foto)
Supratau, ir dar (suprantu kad nusibodau :))) ) toks durnas klausimas, jai prieglaudom nemokomas cipavimas, kodel prieglaudos necipuoja savo katinu? Nereik rasyti naujo seimininko duomenu, o savo, prieglaudos. Kad jai kada kas sugautu lauke katina, pagal cipa galima butu nustatyti kad tai tam tikros prieglaudos katinelis ir pranestu prieglaudai.
Ghole (2014-04-16)
O kaip yra su čipuotais gyvūnais, bet neregistruotais? Maniškės čipuotos, bet savivaldybėj neregistruotos. Ar tokiu atveju Grinda suranda savininką? Veterinarijos gydyklose, rodos, patikrina kažkokias duomenų bazes net ir neregistruotų gyvūnų... Apskritai, gėda, reikėtų tuo išsamiau pasidomėt, kokios tos duoemnų bazės, kas turi priėjimą prie jų, pasitikrint, ar yra ten savų gyvūnų duomenys.
Justė (2014-04-16)
Vika, nečipuoja, nes dauguma bijo, kad bus įtraukti į duombazę ir dėlto ateis mokesčiai. Galvoja, kad gyvūną saugos, katės į lauką neleis, šunį vedžios su pavadžiu ir t.t. bet realybėje žinom kaip nutinka...
V-i-k-a (2014-04-16) (foto)
Mergaites o tas cipavimas kaip supratau tai vienkartinis mkestis (na jai ne is prieglaudos), ir kaip supratau tai ner dydziuli pinigai, kodel tada zmones necipuoja savo katinu? Ir dar sakykit, kur juos cipuoja?
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2014-04-16)
Tikrina grinda šunis ar neturi čipo, o kates vargu, nes na, nečipuoja mūsų žmonės kačių dar. Nes gi mokėti reikia:)
LauraV (Priglausk (neturi prieglaudos)) (2014-04-16)
Vilniaus mieste nemokamai cipuoja jei gyvunas is prieglaudos.
V-i-k-a (2014-04-16) (foto)
O kiek tas cipavimas kainuoja? Birmanukas - aciu labai uz atsakima.:))
Agakira (2014-04-16)
Jei grožio nukirpta ausis negadina, tokį nutarimą priėmę MGGD atstovai solidarumo vardan galėtų irgi ausytes pasitrumpint (sterilizacija nebūtina). Matytų, koks tai malonumas ir kaip į tai reaguotų aplinkiniai. O jei rimtai - kam bjauroti gyvūnus? PSP suprantu, o čia - beprasmis žiaurumas.
Birmanukas (2014-04-16)
Grinda privalo tikrinti ar gyvunas turi cipa, ir nedelsiant susisiekti su seimininku pagal cipo nr susieta kontaktine infi ir informuoti, kad pasiimtu. Grindininkai cipuotiems uz atsiemima neturetu taikyti "atsiemimo" mokescio. Danute geriau zino kas ten vyksta pas juos realybeje.
Xiri (2014-04-16)
negadina ta pakirpta ausyte sitos grazuoles katytes ir taskas
Birmanukas (2014-04-16)
MGGD:ausi kirpt PSP katelei, dar suprantu, visoje Europoje taip zymimos kieme gyvenancios miesto kates pagal PSP. Dovanijomo sutarties salyga busimasis savininkas verciau tegu cipuoja - jokio skausmo, sekundes reikalas. O jeigu seimininkams, kurie patys sterilizuos/kastruos, rekomenduotumet HUMANISKA buda: cipuoti ir antkakliuka su adresine, o ne ausis karpyti taip bereikalingai traumuojant katyte ir sukeliant jai skausma? O jeigu jums rupi atpazinti "savo" gyvuna--patys cipuokite ir dovanokite jau cipuota, kas yra seniai taikoma praktika visose Europos prieglaudose (cipo+skiepu islaidas padengia suma, kuria busimasis savininkas aukoja prieglaudai, tad paciam atkrenta prievole ir su ja susijes laiko "gaisimas", stresas, emocijos, katukui kelione pas vet+stresas etc. Paprastai visur yra nustatyta tiksliai nustatyta aukos suma, priklausomai, kiek gyvunu norima pasidovanoti, nebent pats zmogus nori paaukoti daugiau).
V-i-k-a (2014-04-16) (foto)
Va dabar man kilo klausimas, jai tarkim Grinda ar kokie prieglauda pagavo kate lauke, ji nelaukine o rankinukas, ar tikrina turi ji cipa ar ne.
Birmanukas (2014-04-16)
Lankytojas pašalino komentarą
Dananav (LGGD, Vilniaus prieglauda) (2014-04-16)
Mes, jei imam katytę naminę - ausies niekada nekerpam ir san. tarnybos prašom to nedaryti. Man asmeniškai labai negražu pakirpta ausis ir jei tik nėra reikalo to nedarom. Jei imam naminukes ir tikrai žinom kad ji nebus paleista į gatvę o dovanojama niekada nekerpam ausies. O šeimininkai, kurie patys sterilizuoja katytę, juk taip pat vieną dieną gali jos atsisakyti. Tūkstančiai tokių. O Karmelita iš gatvės ir turėjo ten keliauti. Mes neplanavom jos imti. Bet grindoje ji pradėjo viduriuoti, todėl paėmėm, kad nebūtų ko nors blogiau. Tai va kaip ji tapo kirptaause. :)
Zet (2014-04-16) (foto)
katės nekvailos - taip lengvai 'nepasimeta' :) sugeba rasti kelią namo
Zet (2014-04-16) (foto)
ne kiekvienas šeimininkas gali skirti laiko pasivaikščiojimams su kate, ypač tiek, kiek katei norėtųsi... O ir pasivaikščiojimai su šeimininku ir 'einu kur noriu viena' - labai skiriasi. Svetimas katę gali paimti tik tuo atveju, jei ji prisileidžia svetimus, o tokios toli gražu ne visos. Naminei katei, leidžiamai į lauką derėtų 'dėvėti' kaklasaitį su pakabuku ant kurio/kuriame būtų šeimininko tel.nr arba adresas.
Judita 1 (2014-04-15)
Jei katinėlis vaikšto lauke,tai ir šeimininkas turi būti šalia,kitaip neįsivaizduoju.Taigi katinas gali ir nuklysti,ir kas kitas gali pasiimti svetimą katiną,nereikės nei sanitarinės tarnybos..
Xiri (2014-04-15)
bet pati katyte kokio isskirtinio nematyto grozio
DaivaVa (2014-04-15)
o be to, cia turbut neseniai kirpta, o paskui ji graziai uzsitraukia ir nieko nesimato, turiu as katyte su nukirpta ausyte, ir labai jai groziui nekenkia:)
DaivaVa (2014-04-15)
man asmeniskai tai visai grazu:)
Xiri (2014-04-15)
mados reikalas..jei siemet koks mados kurejas paskelbtu,kad madinga namie turret katyte su kirpta ausyte,tai is kart visiems pasidarytu grazu
Zet (2014-04-15) (foto)
daugybė žmonių į ausų nukarpymą reaguoja labai opiai, kaip ir į bet kokį kitą fizinį netobulumą, todėl, nesant reikalo, tikrai neverta tą daryt. Klausimas: kada atsiranda 'reikalas'? Jei tavo globotas gyvūnas dovanojamas kažkam, kas leis jį vaikščiot lauke, o vaikščiodamas lauke jis rizikuos patekti į sanitarinę tarnybą? Kas svarbiau?
Xiri (2014-04-15)
tokia fantastiska grazuole...nieko negadina tas ausytes pakirpimas,net nepastebejau
Zet (2014-04-15) (foto)
turit omeny Kometą ar dar kokią kitą sanitarinę?
MGGD (Mažeikių gyvūnų globos draugija) (2014-04-14)
Judita 1, pas mus pasirinkimo nėra. Jei nori sterilizuotos, ji visada bus su pakirpta ausimi (visada atpažinsime savąją katę, kad ir kas nutiktų). Ausies galiuką rekomenduojame pakirpti net tiems šeimininkms, kurie patys sterilizuoja / kastruoja augintinius, išleidžiamus į lauką. Tokių negali gaudyti sanitarinė tarnyba. Šis ženklas parodo, kad katė yra sterilizuota / kastruota. Nekastruotus / nesterilizuotas dovanojame tik mažiukus ir grežtai įpareigojame kastruoti arba sterilizuoti. Mūsų sutartuje nėra pasirinkimo, jei savininkas sutinka, tada jis sterilizuoja / kastruoja. Kastracija / sterilizacija yra privalomas dalykas.
Judita 1 (2014-04-14)
Ir kam to reikia?Suprantu,jei katytės laukinės ir sterilizuotos,paleidžiamos atgal PSP.Na ir kas kad iš savo lėšų sterilizuojate.Gerai,kad kitos prieglaudos protingesnės.Abejoju,ar žmogus,turėdamas pairinkimą,ims katytę su pakirpta ausimi.Aš asmeniškai tokios nenorėčiau.
MGGD (Mažeikių gyvūnų globos draugija) (2014-04-14)
Mažeikių gyvūnų globos draugija visada pakerpa ausį, jei draugija iš savų lėšų kastruoja arba sterilizuoja augintinį (ir šis klausimas neginčytinas). Net jei augintis paimamas iš namų. Teisę nepakirpti ausies pasilieka tik šeimininkai,kurie sterilizuoja arba kastruoja iš savų lėšų.
Judita 1 (2014-04-14)
Jei ji naminė,kodėl ausytė pakirpta?Kaip sugadina, tas ausies pakirpimas, katės grožį.


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
   


Statistika Prisijungę: 225

Alio.lt | Facebook | MySpace | Frype | RSS | Blogger

Naujienos

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Komentarai

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas

_____________________________________

Visos transporto paslaugos vienoje naujienoje: http://www.gyvunugloba.lt/lt/help/news.35932