Ryžiukas Garfis ir dar vienas katinukas... (Katinukai mirė:-(
|
|
|
| Kačiukas paimtas į stacionarą. Deja broliukų/sesučių rasti nepavyko. Kai tik akim užmatysim, gaudyt bandysim ir į stacionarą gabensim. Po to dviems iš jų, jeigu bus pagauti, reikės globos. Vienas bus priglaustas. |
|
|
|
Sabiedrības: Rainiukas
Ielikts: 2013-09-11
| atjaunošana: 2013-09-14
Sludinājumu skaits: 35899
Viedokļu skaits: 5986
|
|
« atpakaļ
Komentāri| Erika J.
(Mažoji Liza (neturi prieglaudos))
(2013-09-13)
(foto)
|
Gal kas galėtumet padėti sugauti katę? ML apsiima padengti sterilizacijos ir perlaikymo išlaidas. Jei greitu metu jos nepagaunam sterilizacijai, bus vėl tas pats, vėl kruva mažių, gal ir vėl grybinių. 50 lt garfiui ir co, kaip žadėta, ir dar linkiu daug sėkmės... 3om, ačiū, kad pasakėt. Pavedimas buvo darytas prieš man išeinant į darbą - 13 val. Pasirodo, iš savo sąskaitos vedžiau pati sau, nes nukopijavau ne tą sąskaitą, atsidarius jūsų duomenis. Nukopijavau savo sąskaitą. Dabar gerai prisimenu, nes ten rašė nukopijavus, kad bankas swed, o jūsų gi visai kitas. Net neišmetė man kodų prašymo vykdant pavedimą, parašė kažką žaliai, o aš neperskaičius uždariau. Matyt tai buvo įspėjimas dėl blogo pavedimo. Nepykit už žioplumą, ką tik išsiunčiau. Ir prašau manęs nešmeižti melage. Kiek galima skaityti visa tai. Jei jusu skirtingi bankai ir pavedimas darytas veliau nei 15 val., tai pinigai ateis tik kita darbo diena. Melo jūra tęsiasi - p.Laura paskelbtas grąžinimo pavedimas taip ir neįvyko, nes jos žodžiais ..."visada eidavau tikrinti sąsk. į bankomatą, nes internetu prisijungti prie banko netekau galimybės." Ka gi, lai tai lieka jos " asmeninė situacija". Katukui Garfiui nors vieną injekcija antibiotikų padaryta, ir tai gerai. Friske, sutinku tik iš dalies. Jei liga nėra labai pažengus, galima žaist homeopatija, bet jei susirgimas rimtas, rimtai reikia gydyt gelbstint pirma gyvybę, tik po to rimtai susigrumti su grybu. Pernai mano mažąją Vertaliušką, kuri sirgo tragišku rino ir grybu, vienos klinikos vetai vos Anapilin su homeopatija nenusiuntė - katytei prasidėjo sunkus plaučių uždegimas. Ačiū gydytojai Vaidai, kuri darban paleido visą įmanomą vaistų arsenalą ir tik po sunkios kovos pavyko mažylę išgelbėt.
Draugas rado ir pagavo dar vieną broliuką/sesutę. Paskutinėmis žiniomis, jau važiuoja atitinkamas žmogus jo paimti. Labai ačiū už "šiltus" komentarus, adresuotus man :) man lengviau jau bent tuo, kad padedam sugaudyt, o visa kita yra mano asmeninis reikalas ir mano asmeninė situacija. Dabar svarbiausia, kad kačiukai bus gydomi. Ir ne vienas, o jau du bus išgelbėti. Antibiotikai su grybu nedraugauja. Kai Prada grybu sirgo, vetai rekomendavo sloga geriau homeopatiniais gydyt, antiobiotiku neleisti, nes grybas dar labiau suaktyves Orinta, viską tuoj susakysiu :) | O.V.
(Rainiukas)
(2013-09-12)
|
Mes mamkos negaudysim. Viską sužinojau iš Endemiko. Vaistai buvo suleisti tik užvakar. Gaila, vakar buvo praleista dozė - nutrauktas antibiotikų kursas. Labai reikalinga jo nuotrauka. Prašau kas turite, atsiųskite normalų formatą. Rašysim naują straipsnį apie visą šeimą. Ačiū. Siųsti foto į info@rainiukas.lt
Rūtele, parašyk, kada paskutinį kartą matėt tuos du jo brolius? Kokia tada buvo jų būklė? Aš kažkaip nesigaudau - kas juos matė, ar lietė, ar jie apskritai dar gyvi. Taip pat nesupratau, kas rezervavo vieną katinuką? Taip naujienoj parašyta, o aš nieko nežinau.. :) mamytė nepagauta, išsprudo. reikės organizuoti kitą gaudymą. | Erika J.
(Mažoji Liza (neturi prieglaudos))
(2013-09-12)
(foto)
|
Orinta, ar pavyko pagriebti mamytę?
toje nuorodoje NE VISKAS SURAŠYTA NUO ČEKIO. Skaityti komentarą žemiau. Dar kažko buvau nedarašiusi. Bet tikiuosi ir tai pagelbės velnias, is darbo gįšiu tik 21 val. Mes turim tą čekiuką, bet deja ne viską surašius buvau čia, kažko dar buvau nedarašius, nes klinikoje sumokėjom 92lt viso. Su spec. maistu. Ar bus labai vėlai, jeigu parašysiu 21.30 maždaug?? Lapelis namuose, draugas pas dantistus išvažiavo :( | O.V.
(Rainiukas)
(2013-09-12)
|
Merginos, labai prašau, kas administruojat puslapį, reikia visos jo ligos istorijos - kas leista, kas daryta ir kada.
Gintarė su Lina nuvažiavo ieškoti mažylių. Po ilgų paieškų buvo rastas tik šis, kuris yra nuotaukoje. Kitų dviejų nematyti. Laimei, kad pasisekė jį rasti. DAbar gydytojams reikalinga visa informacija, o mes jos neturime. Lyg buvo surašyta pradinėj naujienoj?
Labai prašome visų paramos, nes stacionaras kainuos vien apie 400 lt be jokio gydymo. Todėl būsime dėkingi už paramą. atiduosiu 100-o LT premija, pazadeta kiemo vaikams uz surasta mano begli, jei kas ji pades pagauti, sitam reikalui Būtent, kad čia pasirinktas ramus gyvenimas ir tiek. Turėjau daug "kelmučių", bet nė nepagalvojau ką ištrenkt, eutanazuot, o tūkstančių niekad neklojau. Anaiptol ;). Ir aplamai, čia ne socialinės paramos centras, pinigų pietums ar karštų pietų niekas čia nedalija. prasau pagalbos. Padejusiems duosiu po puslitri ko nors :DD | Dananav
(LGGD, Vilnius patversme)
(2013-09-12)
|
Daina , pirma parašykite pagalbos prašymą, prisižadėkite visko, o tada jau išvaikykite. Viskas turi būti daroma iš eilės:) psio. I imu basli ir isvaikau visa savo saika. Lakste gatve man nepazystamas koskius. A vdug koki kelmuti ant saves nesiojo, a? Kas tada? Kas garantuos, kad neapaugs visi plantacijom? Kur as tada tuos grybus desiu a? Kas man pades derliu nuimti? Kur stiklainiu gausiu , juos sukisti, kas garantuos kad gerai per ziema stoves? Merginos, nenusibodo? Juk Moira aiskiai pasake, o ir mes ne viena zinome- problema yra issprendziama, tik reikia noro ja spresti. Su tokia liga niekas nepaliko ,,ant ledo,, Kiek buvo grybinuku- visi pagalbos sulauke, o ir gyde be jokiu ,,kas garantuos,,. Cia tiesiog nenorima rupesciu, stai ir visa problema. | Dananav
(LGGD, Vilnius patversme)
(2013-09-12)
|
taigi va, kad dėl tokio š...atsiprašant iš karto sugriūna visi geri norai ir mažas kačiukas virsta vos ne raupsuotuoju, kurį reikia mesti į gatvę arba iš viso galabyti. Žinot merginos, grybelis, arba mikrosporija yra visiškas šūdas, jei pats esi sveikos, normalios gynybinės konsistensijos:) Ne viena grybynė katė mane yra aptrynus:) ir "numikrosporinus":) Taip jau yra - Moiros organizmas nebijo grybų, bet Moira turi šiuo metu 9 kailinuotus, kur gal tas grybas galėtų prisikabinti. todėl tikrai, jei gyveni sveikai nereikai to bijoti:) ir turint ,kaip min vonios kambarį, ar pan, galima tokį katiną pagydyti be baisių išlaidų:) | Dananav
(LGGD, Vilnius patversme)
(2013-09-12)
|
Nelabai supratau, tai pirma ištrenki į gatvę, o tada kad nepalikti kančioje ir vienatvėje - nugalabiji? taip? Kalbėjau ne apie grybeli - o apie padietį be išeities.... kad nepalikti vienų....skausme ir baimėje... | Dananav
(LGGD, Vilnius patversme)
(2013-09-12)
|
O nuo kada grybelis nepagydoma kančia, kurią reikia nutraukti?????????? Polio-mama, as cia apie grybeli, arba viduriavima, o ne apie padeti be iseities. Mane SIUTINA, kai siulo uzmigdyti del smulkmenu. Mazdaug - KAM TAU TOS PROBLEMOS Tai ar kas pades Orintai? nuo tada, kai pradeda galvoti, kad visi gyvunai PRIVALO buti sveiki, o JEIGU NE, tada reikia migdyti. jie tiesiog NETURI TEISES sirgti. tik arba-arba. nes kitaip nelieka gyvenime komforto. Aiste, esam. Ir turbūt ne vienas iš čia pasisakiusių, pasisakančių ir pasisakysiančių. Paėmę, eutanazavę. Taip pasielgėm, nes tokia išeitis buvo geresnė už ilgą, lėtą kančią. Kas geriau - ar ilga agonija be vilties, ar eutanazija, nutraukianti kančias - yra požiūrio klausimas. | Dananav
(LGGD, Vilnius patversme)
(2013-09-12)
|
nuo kada pradeda gyvūnų globėjai galabyti susirgusious grybeliu??? va, paimkit koki viena katina ir UZMIGDYKIT, po to papasakosit kaip jautetes | Dananav
(LGGD, Vilnius patversme)
(2013-09-12)
|
Kai viskas ateina su laiku, tai galima tada atleisti didžiausias padarytas nesąmones? O kaip tada suprasti šį sakinį parašytą tekste: Mes pažadam juo besąlygiškai rūpintis, auginti ir gydyti iki tol, kol surasim jam pastovius namus, kurie visiškai neprimintų jam šaltų laiptelių, po kuriais jis gyveno.
Ar tai irgi .....ups, nežinojau.....pasirodo tai ne vien gražus oranžinis kamuoliukas....O tai kad kažkada turėjom po vieną katę, o dabar turim mažiausiai šešias tai nesulyginama su tuo, kas padaryta šiam mažyliui. Aš irgi norėčiau turėt 1 katę. Tai mano svajonė:) Na bet turiu žyyyyymiai daugiau. Ir niekada nesugalvočiau nors ir būdama visiškai naujokė rinkti pinigus ir žadėti išgelbėti gyvūną, o po to jį ištrenkti lauk. manau, kad tai su "baime" nesusije. tiesiog ar yra TEISE uzmigdyti? man jau del visuriavimo pazystami siule katina uzmigdyti. o tyrimai ir gydymas nemaziau nei grybinuku kainavo. Dabar atsakykit sau, ar noretumete, kad jums pasiulytu uzSImigdyti del viduriavimo ar grybo? jus manot, kad zmoniu gydymas PIGESNIS? Irena :)))))))))))) kad ir kaip butu liudna, bet negaliu susilaikyti :))) Kodėl taip visi bijo to žodžio "užmigdyti" jei nėra kitos išeities? Jei esam iki ausų prisiėmę įsipareigojimų, paėmę beglobius gyvūnus, ir ne po vieną.....Ką jūs pasirinktumėt - ilgą ir skausmingą pabaigą ar šiltas rankas, kuriuos palydi į amžinybę?... Gruodinukas visiškai teisi. Pradžia būna sunki. Visur- pradedant dirbti naujame darbe, nueinant į 1 klasę, nueinant į darželį ir t. t. Mes nieko nenorime, mes tie, kas nieko nenorime, mes norime, kad nebūtų sąmoningai užkrečiami katinai, nes nesąmoniningai jų kai kas negali pagydyti ar tai eutanazuoti. o ko jūs norit, žmogus gal niekados nesusidūrė su globa ir tokia liga, veterinaras pasakė ką pasakė, jo rūpestis, kad katinėlis išgyventų, baigėsi ties apžiūros pabaiga, niekas šalia nestovėjo su gatavu telefono numeriu ir nesakė - paskambink tokiai ir tokiai organizacijai, jie turi daug patarimų ir gal net nuolaidų. visi galvojam, ką mes darytume DABAR. bet prisiminkim, kaip buvo viskas nauja kažkada, kai tik su tuo susidūrėte, kai patirties nebuvo jokios. aš atsimenu, kai bandė namuose atsirasti antra katė, sakiau JŪS KĄ, DVI KATĖS?? dabar aštuoni, iš jų 5 globojami. bet viskas ateina pamažu, idėjos irgi. ir - ar imsiu grybinuką devintuoju į namus? ne, atleiskit, neimsiu. ar galiu padėti finansiškai? galiu pervesti 50 litų Orintai. negaliu jau sukurti dar kelių valandų paroje, kad viską spėtų, deja. ar tiek užteks? nė velnio. ar žinosiu, ką patarti, jei jie sėdės stacionare mėnesį, o globos arba namų NEBUS IR NEBUS IR NEBUS? gal kas kitas patars, ane?.. gal kas iš jūsų?:) arba Orinta vieną kartą patrūks, nes mes vežam keletą, nes kitaip negalim, o ji kelias dešimtis, nes kitaip negalima... Nereikia suvokti ir suprasti pasakyto kaip realybę:) Taip, mikrosporija labai brangi liga, taip tai brangu, bet, nematau noro pradėti apart kelių komentarų apie finansinę pagalbą. Baisiausia tai, kad mikrosporinis katinas išmėžtas toliau platinti ligą. Nu jo, baisu, kai pasipinigauja, o toliau šnai..... | Dananav
(LGGD, Vilnius patversme)
(2013-09-12)
|
apšalau perskaičiusi...............reiškia renku pinigus, o jei tik iškyla nenumatyta ap[linkybė ištrenkiu lauk??????? Tai tada visus reikia trenkti lauk. Šiuo atveju gaila mažuliuko. Pas mane buvo grybas, na ir ..........ir nieko.........katės su geru imunitetu net neužsikrečia. Tik tos kurių organizmas nusilpęs. O kaip gražiai buvo parašyta.......... as maniau kad svarbu kiekvienas litas, pagal jus ne, jei neduodu 1000 lt tai tipo galiu nesikisti? Moira, kiek suprantu, ši diagnozė dar nėra nustatyta. Manau, jei situacija bus beviltiška, geriau užmigdyti, kad baigtusi šių katukų kančios, o ne žiūrėti kaip jie lėtai ir skausmingai atsisveikina su šiuo pasauliu. Labai gaila, kad pas mus veterinarinės paslaugos išties brangios. Nežinau kiek užsienyje kainuoja, bet palyginus su gaunamais atlyginimais, tikrai kerta per kišenę. Gal tai ir tai, kad į Sveikatos mokslų universitetą nėra valstybės finansuojamų vietų, Pvz. būsimas stomotolagas per metus susimoka 16 tūkst. Lt.x5 metai =80 tūkst. Lt. Kaip mano bendradarbis sako, tai kaip jie susigrąžins tuos pinigus už paskolas, jei neims brangiai Gal tai taip pat gyvenimo grimasos? Mane visą laiką stebina - "kiek galėsiu, prisidėsiu finansiškai":) Mikrosporinių katinų gydymas yra labai brangus, todėl jei kas galite paaukoti šiam katinui nei daugiau ne mažiau, bet iki 1000lt, seliavi. O visos kitos dainuškos apie gyvūnų gelbėjimą yra juokingos ir bepramės. Moira, valgyt nori? Atvaryk, pagrausim kokiu ropiu. Neduosi gi numirti , nes tavo finansai, kaip zinau , irgi jau gieda romansus :DD Kiek galėsiu, prisidėsiu finansiškai. Miela ponia, jei jus nusprendete cia nesiaiskinti , o visiems, esantiems cia siulote pagalvoti ka darytume, tai mes jums jau atsakeme. Tad baikite graudenti, mes jums pietu tikrai neparuosime. Tiesiog baikite cia rasyti ir tiek. Visi cia esame ne viena diena, zinome vieni kitus bent is komentaru, ir dauguma cia dyvena ne dvaruose ir ne bakininku seimose. Savo situacijos as neaiskinsiu, kam reikia tas zino. Dabar mergaites, KAS GALITE PADETI? Orinta imasi gelbeti kicius, atsiliepkite, kas gali pagelbeti. Temos baigti nereikia todėl, nes mikrosporinis katinas išmestas užkrėsti visus ir visą kitą populiaciją:?((( Jo....Labai gaila, gaila, nes žmogus, besiverkiantis savo "vonios" netalpumu nepagalvoja, ką jis padarė.....Nu nu merginos...Ar suvokiateką darote? Aš manau reikia baigti tą temą, juk dabar svarbiausia, kad jie būtų rasti, nes žinau, kad ketino važiuoti jų ieškoti, tada labai reikės finansinės paramos ir kai jie išgis, kur juos dėti, reikės labai globos. Susitelkime ties tuo... Taip ir norėjau parašyt, kad jeigu visi čia papasakotų, kaip yra tekę gyvent, tai jūsų situacija tikrai nebūtų blogiausia. 35 kv. butas, be durų, apgraužtom sienom, trys šunys. Du iš jų globotiniai. Šunys, o ne katės. Buvo ir grybukų, ir epilepsijos, ir bakteriniai uždegimai, 42 kg šuns nešiojimas į 4 aukštą aukštyn žemyn, šlapimo nelaikymas, žodžiu, ko tik pageidaujat. Gyvenam nuo algos iki algos, dabar iš viso juodas periodas, bet į gatvę nieko nemetu ir nežadu. Čia jau suvokimo problema. Aš žinau, kad globotiniai, kurie pas mane buvo ar yra, neturėjo jokių kitų galimybių. Gyvybės klausimas. Man gyvybė verčiausia už kitus dalykus. Ir nėra čia ko verkti. Nieko nekaltinu, tiesiog ne visi žmonės yra pasiruošę daug ką (įprastą gyvenimo režimą ir patogumą) pakeisti tam, kad išgelbėtų gyvūną iš gatvės. O be mūsų jiems daugiau vilties ir nelieka. Fantasque,galwoju.lakste grybiniai ir katinas 19kv kambaryje,dar seses waikas ateidawo.miegojo pas mane lowoje ir... Ogi nieko. Gatwen neismeciau,pinigu 0lt buwo,nedirbau,walgiau tapacia kose,kaip ir sunys. Aciu cia esantiems,padejo. aš nieko nesakau, Jūs sakėt "pagalvokit ką darytumėt", tai aš ir parašiau ką daryčiau... nebenoriu nieko čia rašyti. Ir tai vakar ašaras liejau, kad tenka paleisti mažiuką. Nenoriu ir neberašysiu. Jeigu parašiau, kad nėra galimybių man auginti grybinuką, vadinasi nėra. Nei aš turiu kur užkelti tą narvą, nei ką. Viskas, gana. statyčiau narvą kur aukščiau, kad katinai negalėtų prieiti/pasiekti. svarbu, kad kontakto nebūtų... Manau, kad tas mėnuo izoliacijos yra neišvengiamas bet kokiu atveju, ar namie, ar klinikoje. Klinikoje stacionarai, kiek teko matyti, yra be langų.. Tai ar vonia, ar stacionaras, iš esmės nėra skirtumo. teiskit, barkit mane, piktinkitės. Ir pačios pagalvokit, ką darytumėt tokioj situacijoj. Gyvenu 22 kv. m. bute. Narvas vos tilpo į vonią. Aš noriu gyvūną šviesoj auginti, o ne kažkokioj kamūrkėj drėgnoj visą mėnesį. Tikrai yra žmonių, kurie turi reikalingas sąlygas. Tai jūs netylėkit. Aš padėsiu tą kačiuką paimti. | Linata
(Gyvunugloba.lt)
(2013-09-12)
|
Orinta siūlo realią pagalbą, taigi senosios mokyklos auklėtinė... darbais, o ne žodžiais myli ji Tėvynę... Dabar tik labai svarbus finansinis klausimas - ar bus kas padeda pinigėliais? Nes išsakyti žodžiai, patarimai, pamokymai ir visa kita beletristika tikrai nevirs Litais... Ar bus kas padeda finansiškai? pinigus jau grąžinau mums padėjusiai moteriai. Taip, galimybių aš neturiu auginti grybinuką. Taip, aš neturiu išvis net pinigų vaistams. Mes taip pat gavom nuolaidą vet. klinikoj ir vis tiek sumokėjom 92lt su viskuo. Tai buvo mums skaudus finansinis kirtis, bet vis tiek gi mokėjom. Dabar iki 16 dienos teturim 30lt. Aš dvi dienas nepietavau, nes "taupau" pinigus pagaminti pietus kitam kartui, kad tik užvakar gamintų pietų kuo ilgiau užtektų. O lįsti į skolas, atvirai pasakysiu, aš bijau, nes tikrai ne visada sulauksi tos finansinės paramos. Prašau, viską atvirai rašau. Daina, manau, dauguma pasisakiusių nei neturėjo minties kažką auklėti ir perauklėti. Ir smerkti žmogų, kuris neturi kažkokių resursų (tebūnie ir ryžto) rūpintis sergančiu gyvūnėliu, nemanau, kad turim teisę. Na, kai kurie pasielgtų kitaip. Ir tiek. Nesmagu kitkas: patalpinama naujiena, kurioje - skambus pareiškimas ir finansinės paramos prašymas. Parama gaunama tiesiog žaibo greičiu, kas būna toli gražu nevisada. O paskui - "ne happy end": išsigandom ir paleidom. Tokios istorijos sudaro prielaidas skeptikams piktintis, kad "nei yra tas gyvūnas, kuriam gydyti paramos prašoma, nei ką. Pinigų melžimas ir tiek. Masalas naivuoliams". Parašiau kabutėse, nes maždaug tokio turinio komentarų apsčiai rasite DELFI prie dažno straipsnelio apie gyvūnėlius. Ir sunku su jais ginčytis, nes dažnas skeptikas išpeš štai tokią istoriją ir triumfuos: matai, aš gi nemeluoju. Visi žinom posakį aapie šaukštą deguto medaus statinėje. Labai liūdna situacija. Nors pati esu "šunininkė", bet patirties su grybeliu turiu. Keli globotiniai buvo tą "gėrį" pasigavę dėl nusilpusio imuniteto. Į gatvę neišmečiau, minties tokios nebuvo. Taip, tikimybė užsikrėsti yra, bet drauge yra daugybė būdų to išvengti. Mano pačios kalytė miegojo kartu su "grybuku" Rokiu. Gal kačiukai gydomi kitaip, nebuvo tos išlaidos milžiniškos, visada galima kreiptis į kokią organizaciją (mums padėdavo "Naminukai", gaudavom vizitus su nuolaida, vaistukus, anksčiau ar vėliau parama susirinkdavo). Saviškę purkšdavau su purškalu, dezinfekavau patalynę, patalpas. Niekas nieko nepasigavo. Manau, išeičių visada yra, tik klausimas, ar žmogus nori ieškoti sprendimų, pagalbos, ar pasirenka tuo momentu patogiausią kelią. Negalvokite,kad čia visi pinigais apžėlę,manęs kitą savaitę laukia operacija,rašau atsistojusi,galas su galu,o gyvūnų ir ne vienas ir ne du.. na, tokiais atvejais galima pasikonsultuoti, o ne iškart į gatvę... ypač kai yra narvas. klinikoje nėra garantijų, kad tinkamai sužiūrės (aišku, žiūrint kokia klinika) ir grybelis neplis dar labiau, namų sąlygomis jis daug greičiau pasveiktų, su vaistais juk gali padėti tie kas jau turi krūvą grybinukų. tik klinikoje stresuos labiau, ir gydymas gali visai sustoti. bet Daina teisi.. nei jus auklekite, nei aiskinkite, mergaites, tai ne pirmas , ne antras ir tikrai ne paskutinis atvejas, kai suzinije, kad gyvunas serga, jis paleidziamas toliau platinti ligas. Paskui tie patys paleidejai rekia , kad tie katinai, svolociai visokie, ligas platina. Kur ziuri organizacijos, irt. t. ir pan. Tai viena. Antras dalykas , pritariu daugeliui- emem gydem ir buvo tvarka. Svarbu labai noreti , pasistengt ir tiketi. Ant ledo tikrai nepaliekama, visada ,esant reikalui , buna ir parama ir pagalba. Tai asmenine patirtis- belsk ir bus atidaryta. O del sio atvejo- zmogus tiesiog nepasiruoses ir jam , kaip daugeliui atrodo: kodel as turiu aukotis ir aukoti savo laika bei lesa, savo komforta, savo namus, del vieno kazkokio katino? Juk as turiu 1 katina savo. O jei turi 2 ir dar suni- tai jau medali kabint reikia. Taigi , manau, daugiau cia aiskintis ir aiskinti , tik laiko gaisimas. Atsiliepkite kas galite, Orinta labai graziai paprase pagalbos. Ne visi turi vienodas galimybes. Aš nesiteisinu. Man pačiai labai gaila, kad teko taip padaryti. Bet dabar svarbiausia, kad jie gaus stacionarą. Ir ne vienas, o visi trys. 3om, o kas garantuoja, kad žmonės suaukos reikiamą pinigų sumą? Kas? Čia juk tiek pagalbos prašymų, kiek daug iš jų reikia pinigėlių! Savo finansinės situacijos aš nekomentuosiu, o ir nereikia, nes ji apverktina šiuo metu. Aš pati neturiu ką valgyti. Paskutinius pinigus atidavėm katinėliui. Jis bent jau nublusintas, nukirmintas. O mes galėjom jį visai apleisti, niekur nevežti ir išvis nesirūpinti, nevežti pas specialistus. Nuvežėm. Patys neturim ką valgyti. O paleidom, nes grybelio gydymas iš tiesų kainuoja didelius pinigus. Juk vaistai kiekvieną dieną ir panašiai. Kas garantuoja, kad visi pinigai bus? Nugi kas? Kas garantuoja, kad sveikata nesušlubuos? Kas? Man tas grybelis nebaisus, bet išsigandau, ir tikrai išsigandau, o kas jeigu? Kaip gydyti savo katę? Iš kokių pinigų, kai jų nėra? Kaip gydyti save, jeigu tai forma, pavojinga žmogui? Kaip? Iš kur? Kreiptis į bėdų turgų pinigų? Ar ne gėda ,vienu kačiuku negalite pasirūpinti??Taigi viską įmanoma padaryti,tuo labiau turite tik vieną savo katę..:((Reikėjo į stacionarą patalpinti,kažką daryti.. "žygiais, o ne žodžiais mes Tėvynę mylim", D kokių "nesamonių" mus tarybiniais laikais mokino... | O.V.
(Rainiukas)
(2013-09-12)
|
Neturiu laiko skaityti komentarų, bet situacija labai aiški: lieka mirti trys rinotracheitiniai ir grybiniai (nepamirkime, grybą platinantys) kačiukai. Išeitis yra. Tik labai prašau visų pagalbos: juos talpinsime į stacionarą, išgydysime. Šiam tikslui bus reikalinga didelė pinigų suma, nes nežinia, kiek truks gydymas. Tikiuosi, reikiamą sumą surinksime, nes gerų žmonių tikrai daug ir tikiu, kad atsiras rėmėjų šiems mažyliams. Kita DIDŽIULĖ problema - kur juos dėti, kai jie pasveiks. Jei tik bus garantas, kad pasveikusius (atliksime tyrimą, žinoma) juos kažkas paims į globą, jau šiandien visus tris vežame į kliniką ir gelbėjame.
Negalima tokių gyvūnų palikti gatvėje dėl kelių priežasčių: patys jie neišgis, t.y. garantuotai nugaiš ir plius grybą išplatins dešimtims ten gyvenančių kačių. Ar bus galinčių globoti juos po pasveikimo? Labai prašau kuo skubiau atrašyti. Ačiū. Mes jūsų nekaltinam - tik bandom suprasti kaip greitai išgaravo jūsų pasiryžimas juo rūpintis. Čia vardino kelis būdus ką galima buvo daryti toliau.....net iki kraštutinio.... skaitau ir man darosi slykstu.nieko izeist nenoriu. Suprantu tuos kurie turi daug gywunu,o ne wiena. Pas mane du suniukai sirgo grybeliu ir sawas katinas buwo.nelaukiau paselio atsakymo,gydziau iskart ir katina profilaktiskai nupurksdawau.jie kontakta turejo kasdien ir nenumiriau,šunys pasweiko,katinas neuzsikrete,namai dezinfekuoti,man ir nieko nenutiko. Kartais kaikurie zmones per daug isterikuoja isgirde zodi Grybelis.as nieko nepuolu,tiesiog rasau,kad ner cia toks siaubingas dalykas. | LauraV
(Priglausk (neturi prieglaudos))
(2013-09-12)
|
Jus gal paklauskite kiek mes kuriems rupi turime gyvunu - bent jau as 17 namuose ir 22 pas globejus, dar 14 laukia eileje. Kiti panasiai turbut. patikekite, vienu kaciuku Jus tikrai susitvarkysite, gal kiek pavargsite, bet susitvarkysite ir jausite toki jausma, kad nugalejote baimes ir tai padarete. Mes galesime padeti patarimais, vaistais, bet Jus turite ryztis. tai ar bent kiekvienas žmogus, čia rašantis ir kaltinantis mane, priims kačiuką? | Alinakiu
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2013-09-12)
(foto)
|
Dieve, vargsas kaciukas :( Kaip jam dabar isgyventi su kritusia temperatura, ir dar grybeliu (itariamu)?? Zmones, o gal visgi ji galima butu prie kokiu nors kitu grybelinuku paimti gydyti? Gydykloje vakar maciau viena grybuka gydoma, bet ta vieta kol kas uzimta, kitaip butu galima ji ten patalpinti | LauraV
(Priglausk (neturi prieglaudos))
(2013-09-12)
|
na viska galima isspresti - galbut suskiepyti paciu kate nuo grybelio, katuka laikyti narvelyje, gydyti vaistai, prausti imuveroliu, narva laikyti uzdengta, namus dezinfekuotis ir viska skalbti 90 laipsniu. taip, kantrybes reiks, bet Jus neisivaizduojate jausmo, kai po gydymo kurso paima paseli, ir jis buna neigiamas, vadiansi Grybas nugaletas! Ačiū už atsakymą. Kvietimo apžiūrėti būstą atsisakysiu :) Tik nelabai suvokiu, kodėl, kai įtarimus grybeliu veterinaras išsakė užvakar, Jūs vakar įkėlėte naujieną, kurioje žadėjote bąsalygiškai rūpintis kačiuku tiek, kiek reikės, ir prašėte finansinės paramos, nors juk sąlygos tikriausiai nepakito: Jūsų nuosava katytė buvo ir vakar, ir užvakar, o ir durų nebuvo ir vakar, ir užvakar. Gal visam tam yra kažkoks paaiškinimas, bet man "nedaeina" :) Nei smerkiu, nei kaltinu. Tiesiog nesuprantu. Iš skambių žodžių apie besąlygišką rūpestį išėjo tik tiek? :( Atsiprašau, nesusilaikiau, skaičiau viską net kelis kartus. Mes nesiskelbtumę visam pasauliui kad ...."pažadam juo besąlygiškai rūpintis, auginti ir gydyti "....mes būtent tai labiausiai užkabino. | LauraV
(Priglausk (neturi prieglaudos))
(2013-09-12)
|
na reikejo i stacionara patalpinti ir ieskoti iseities. na nezinau, jis pats gi nepasveiks, o palikti letai mirti nuo issekimo ir komplikaciju...tada jau geriau....:( grąžinsiu. Susirandu kodų kortelę ir grąžinu visą sumą. Polio-mama, kačiukas lauke. Galiu pakviesti jus asmeniškai kiekvieną į savo butą, kad įvertintumėt narvo gabaritus bei vonios dydį, kurioje bandėm laikyti kačiuką su visu narvu. Narvas vos tilpo į vonią: nuo sienos iki sienos. Ir tai buvo padėtas ant tualeto ir dušo krašto. Nu neturiu aš durų, neturiu niekur, kad galėčiau saugiai atskirti gyvūnus. Man tikrai buvo labai labai gaila jį padėti atgal, bet ar galima tikėtis, kad kas nors jį paims laikinai globai? Kad ir sergantį? Ar paims kas nors, turintis galimybes? O ką jūs darytumėt tokiu atveju? p.Laura... gal galite grąžinti bent dalį paramos. Nes gaunasi, kad parėmiau JŪS, o ne katuką. | LauraV
(Priglausk (neturi prieglaudos))
(2013-09-12)
|
Tik narve, pastresuos keleta dienu ir susitaikys. Jei norima padeti gyvunui, butina pakenteti ir palaikyti narve tas 10 dienu. jei teks ilgiau - tada laiktyi ilgiau, tik kantrybe galima pasiekti rezultatu. Fantastique, vis tik koks tiesus atsakymas į labai tiesų klausimą: ar kačiukas vėl lauke? o kur laikyti katinėlį tas 10 dienų ar dvi savaites, kada augs pasėlis? Jis žiauriai stresavo narve uždarytas. Būtumėt matę jūs, kaip jis kankinosi, o sakyti, kad pripras- visiškai beprasmiška, nes, mano žiniomis, sergantys grybeliu kačiukai iš anos vados dar dabar ten kamuojasi, todėl pasveikti visiškai negali. Jam reikia ne narvo sąlygų. O ne narve laikyti negalėčiau, kad ir kaip norėčiau būtent dėl to, kad turiu dar vieną augintinį, su kuriuo kontaktas buvo griežtai uždraustas. | Alinakiu
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2013-09-12)
(foto)
|
Siaip kad nustatyti grybeli, reikia uzauginti paseli, nes gali buti panasiu atveju, kurie irgi "islenda' del nusilpusio imuniteto, bet yra greiciau "pataisomi" Atrašau. Dėl to, kad turiu NUOSAVĄ KATĘ, turėjau kažką daryti. Anie kačiukai, kurie dabar yra klinikos stacionare, buvo paimti lygiai iš tos pačios vietos, iš kurios paėmiau šį kačiuką. Jie gyveno po laipteliais. Grybelis, jeigu jis yra (o tiems kačiukams jis nustatytas), niekur ore neišgaruoja, todėl tikimybė apsikrėsti kitiems - labai didžiulė. Patys pagalvokit. Tai, kad jie valkatauja ir apskritai nėra patys sveikiausi, neturi imuniteto - susirgimo grybeliu tikimybę tik padidina :( užvakar veterinaras pasakė, kad kačiukui greičiausiai grybelis (išsamaus tyrimo nedarė), tad liepė laikyti atskirai nuo katės, kad jokiu būdu nesikontaktuotų. Mes dar dvejojom. Gal čia tik spėjimas. Vakar įdėmiai pažiūrėjom: nuplikęs plotas gan didelis, odytė pleiskanoja. Mes neturim kur jo saugiai atskirti. Narvas vos tilpo į vonią, o be vonios niekur negaliu jo laikyti. Nu niekur. Durų nėra, katė visur praeina. Man vakar pasakė, kad globą grybinukui surasti labai sunku, praktiškai neįmanoma, o globą būtinai turėčiau perleisti žmogui, kuris neaugina jokio gyvūno. taip as surasiau su "man regis" nes tiksliai nezinau nieko, zinau, kad mergina suzinojus kad grybelis labai pergyveno del savo kates ir ketino paleisti ji. tada sukeliau ankstesnes naujienas nes puikiai zinau kurios kates sie kaciukai ir zinau kad is po tu paciu laiptu kur as pati buvau pemus grybinukus. tiesiog mane neviltis apemus del to kiemo ir nezinau ka daryti. ankstesni grybinukai dabar tarsi marinuojami klinikos narve, nes jie baisiai stresuoja ir negyja, jiems reikia namu globos, bet jos ir nera... | Alinakiu
(Lesė)
(Gyvunugloba.lt)
(2013-09-12)
(foto)
|
Drugysz, parasiau viena pasiulyma jums i a/z, tai yra viena iseitis. Vargsiukus tikrai reikia kazkaip gydyti ir reikia tuomet pagalbos su kates pagavimu "man regis" dar nėra "tikrai žinau", palaukit, nekaitinkit, gal atsilieps ir viskas paaiškės. o jei naujienos autoriai dings, bus kitas reikalas. Paramos gavėja ..Laura Gineitytė (Swedbank) ...atsiliepkite, prašau, mums rūpi kur tas katukas yra dabar. Siaubas.... patikėjau, kad ..."pažadam juo besąlygiškai rūpintis, auginti ir gydyti iki tol, kol surasim jam pastovius namus..", galvojau ir toliau paremti šį katuką....nejaugi jį tiesiog išmetė į gatvę vėl? http://www.gyvunugloba.lt/lt/help/news.34296 šioj naujienoj šių kačiukų mamos. Ta trispalvė katė jau sterilizuota, o ta ryža katė yra šios naujienos kačiuko mama, kurios aš pagauti negaliu. Ji į gaudyklę nėjo, iškart begdavo toliau. reikia, kad kas padėtų pagauti su graibštu, nes šiaip ji prisileidžia kažkiek kai valgyt duodama. gal kas turit kokių patarimų ką daryt? kaip padėt? kas gali padėti pagaliau pagauti tą ryžą katę? Čia labai rimta bėda ir reikia daryti kažką skubiai. Man regis šis katinėlis vėl lauke, kadangi jis turi grybelį, o namie buvo dar viena katė. Esmė tame, kad toj vietoj yra grybelis ir visi trys mažiai juo serga, dar plius jie gali būti visi nusilpę, juk šis ryžiukas buvo su temperatūra. Aš jų pati dar nemačiau,nes labai vėlai grįžtu, tad tik spėju. taigi mažiai tikrai kankinsis ir numirs. aš pati šioj situacijoj nežinau ką daryti, nes su grybeliu į globą niekas neima. Pinigeliu jau nebereikia. Aciu paaukojusiam zmogui. Pasidenge didzioji dalis esamu islaidu. Dabar situacija tokia: katinelis turi grybeli, jam ir jo broliukams/sesutems (kuriu man pagauti nepavyko) bus ieskomas stacionaras gydyti grybeliui. Po to jiems labai reikes laikinos globos. Ar kas nors priims pas save? Jeigu pavyktu susitarti su klinika, katineliai butu paleisti kazkur po gero menesio. Lapke, žinoma. Vertinam kiekvieną gerą darbą :) | Lapke
(2013-09-11)
(foto)
|
Fantastique, pažiūrėkit kiek yra prašymų, dalis jų taip ir lieka neišgirsti. Kaip tik fantastika, kad tik šiandien parašėt, o štai jau atsirado pagalba. tiek daug peržiūrų ir kol kas tik vienas nuostabus mums padėjęs žmogus :( Ryzas kaip Chukas Noris. Gal Reindzeriu pavadinkite ? (Teksaso reindzeris ) :)) duosim vardą :)
jūs labai geras žmogus. Ačiū jums :) nepaprastai džiaugiamės! +60 lt nuo manęs. ačiū jums. sveikit. gal duokim auksiniam miauksiuikui vardą?
|
|